Re: Až se ti tvoji věřící dostanou k moci, pak poznáš... (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Sobota, 07. srpen 2021 @ 06:56:23 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/ | Stando, určitě jsem rád, že jsi tentokrát vynechal osobní útoky, pomluvy, lži nebo nadávky, vážím si toho.
Je otázka, zda sis to přečetl. Psal jsem ti název církve, dával jsem odkaz na stránky, kde je název uvedený a na stránkách je jasně a stručně popsané, co jsme zač.
Já to tedy udělal - je otázka, zda jsi to ty četl? I teď si můžeš kliknout na odkazy, kde jsem podrobně věci popisoval.
Popisuješ jakési "životní příběhy", ale nikde jsem nezaznamenal název tvojí církve, který by ji dostatečně a konkrétně odlišil od mnoha "církví" jiných, podobného typu.
Nepopisuji "jakési" příběhy, ale velmi konkrétní příběhy lidí. To je právě naše církev, Stando. Proto jsem ti ty odkazy dával.
Tak vypadá život, Stando - Je to jako když se třeba podíváš do knihy skutků. Také jsou tam jednotlivé příběhy konkrétních lidí, nebo více lidí, to je právě církev.
Příběhy jsou konkrétní, reálné, jen jsou anonymizované (jsou samozřejmě změněná jména, jsou změněné některé okolnosti - například zločin v příběhu Marcela [granosalis.cz]).
To nemáte ani své vlastní internetové stránky. kde by byla přiblížena podoba vaší víry alespoň v základních obrysech?
Ne, to určitě ne, ani to není potřeba.
Hlavně proto, že nemáme ty vaše "podoby víry", ani je nepotřebujeme. Přibližování podob víry se tedy nevěnujeme, ani v základních obrysech.
Taky proto, že se věnujeme starším lidem, jejichž vrchol komunikace je mobilní telefon, SMS a u některých email.
Máme tedy jen internetový stránky, kde je stručně a jasně napsané, jak se prezentujeme před světem a samozřejmě je na nich jednoznačný název, který nás neomylně identifikuje.
Od jiných církví nás název neodlišuje, ani se nepotřebujeme od jiných církví odlišovat.
Jak se seznámit s tou tvojí církví , co všechno učí, čím se zabývá?
To jsem ti také psal, Stando.
Na internetu je k dispozici kompletní učení církve [obohu.cz], v mnoha překladech z originálních jazyků, s vysvětlením, výkladem. Často ti na učení církve dávám odkaz i zde v diskuzi. Stačí si tedy učení církve přečíst.
Já ti tedy odkaz na učení církve dával mnohokrát. Je otázka, zda ses s učením naší církve seznámil?
Čím se církev zabývá, to jsem ti také psal mnohokrát a dával příklady - je to práce pro lidi, konkrétní lidi, většinou lidi v nějaké těžké životní situaci, ve které ztratili naději. Třeba komunistka, plná závisti, která přišla několik manželů, o vlastní dítě, ... zločinec, vrah a drogový dealer, který byl ve vězení, ... modlář, ležící bezmocně na lůžku obklopený modlami kolem dokola, ... rodiče, jejichž dcera leží po havárii v komatu, ... člověk, co postupně ztratil zrak ... Ty příběhy jsou různé.
Samozřejmě se věnujeme lidem i mladším a občas přijdou i lidi "normální", kterým se "nic tak moc" nestalo.
No, v ničem.
Proč by měla být "jiná"?
Třeba od tvé víry je jiná v tom, že věříme Bohu, je to pro nás křesťanská víra a tím, že věříme Bohu se od jiných křesťanů nepotřebujeme odlišovat. Víme, že jiní křesťané také věří Bohu, žijí s ním a nepotřebují se odlišovat, jsou rádi za každého, kdo věří Bohu.
Tedy je určitě jiná v tom, že se neúčastníme vašeho odlišování a rozdělování.
Opět si můžeš vzít z našeho učení knihu skutků [obohu.cz], kde je hezky popsané působení Petra, Pavla, Filipa a dalších lidí. Je to popsané hodně jasně - ale Petr neměl potřebu popisovat, v čem je jeho víra jiná, než víra Filipa nebo Pavla či Jakuba, Pavel zase neměl potřebu popisovat, v čem je jeho víra jiná, než Petra. Takové věci neřešili. Všichni věřili Bohu a dávali to jasně najevo, nejen slovy, ale i skutky.
Místo těchto věcí, které řešíte vy, se věnovali normálnímu životu - chodili za lidmi, vydávali jim svědectví ze svého života, modlili se za ně, starali se o ně.
Zde s ale stále nic nepíše o podobě vaší víry, ani o tom, že jste cosi jiného, než registrované církve "Nová naděje" v jiných městech. Nic o tom, v čem je vaše víra odlišná od víry jejich.
Tak tomu jsi porozuměl dobře, Stando.
Nic takového není, neexistuje, není potřeba, ničím takovým se nezabýváme, proto to tam také není napsané.
V tom je trochu v komunikaci a vysvětlování problém - ty totiž hledáš něco, co je vlastní vám, vaše různé víry, vaše rozdělování, odlišování, vymezování a pokud ho nenajdeš, tak jsi asi nespokojený, a je pro tebe vysvětlení nedostatečné, jestli ti dobře, rozumím.
A to budeš hledat marně to není a v životě to ani není potřeba.
Nezasvěcený vás považuje za jednu z více církví "Nová naděje" působících v některých městech v Česku.
Toník |
| NadřazenýRe: Až se ti tvoji věřící dostanou k moci, pak poznáš... (Skóre: 1) Vložil: oko v Sobota, 07. srpen 2021 @ 09:39:36 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Podoba víry je to, čemu vlastně věříme - souhrn věroučných zásad, které konkretizují naši víru do každého okamžiku života.
Je to crédo - pro mne např. stručně vyjádřené Nicajsko - cařihradským vyznáním víry.
Každému je pak hned jasné, čemu všemu věřím.
Pokud vy žádné crédo nemáte, jste pro lidi nečitelní - jeden věří jedním způsobem, jiný mezi vámi třeba věří zase čemusi jinému ....
Já tě nikde nepodezříval, že by jsi se nevěnoval normálnímu životu.
Já hovořím o zásadách, ze kterých pro tento život vycházíš, která určují tvé rozhodování. A to je právě vyznání konkrétní víry - crédo.
|
]
Re: Až se ti tvoji věřící dostanou k moci, pak poznáš... (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Sobota, 07. srpen 2021 @ 12:19:16 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Stando, podrobně jsem ti odpověděl na otázky a popsal, co žijeme. Nejen teď, ale mnohokrát v minulosti.
Četl jsi příspěvek, na který odpovídáš?
Píšeš úplně mimo, nereaguješ k mému příspěvku, jako bys ho ani nečetl.
Porozuměl jsi, co je církev a její popis? To jsou konkrétní lidé. Jejich konkrétní životy - tak jako je několik církví v knize skutků apoštolů - to jsou konkrétní příběhy, konkrétní církve, konkrétní lidé.
Porozuměl jsi, že nemáme vaše různé "podoby víry" a ani je v životě nepotřebujeme?
Jestli myslíš vaše papeže, věrné otroky, očistce, strážné věže, luthery a takové ty různé věci, kterými se snažíte oddělit a vyčlenit od ostatních, tak to nemáme. Ani nepotřebujeme.
Pro lidi jsme určitě čitelní - když normálnímu člověku řeknu, že žijeme s Bohem, že jsme Bohu vydali život a Bohu věříme, rozumí tomu a ptají se k tématu, zajímají se o to, co život s Bohem znamená, co Bůh dělá v životě. To, že taková jednoduchá věc není čitelná pro člověka, co píše dokola o zatmění rozumu herezemi, neznamená, že bychom nebyli pro lidi čitelní.
Vyznáváme Ježíše Krista, našeho Pána. On je pánem našeho života, jemu jsme život vydali. A to jsem ti tu psal mockrát, včetně odkazu do našeho učení.
Nevěříme různými způsoby a ani to nejde.
Ani nevěříme "čemusi", ani nic takového není potřeba, věřit "čemusi". Ani nevím, kdo to ten čemus je. To zase píšeš z tvého světa, který se mne netýká.
Věříme Bohu. Nebo lidem. To je víra, která má smysl.
Jestlis' mne nepodezříval, že jsem se nevěnoval normálnímu životu, tak to jsi mne nepodezříval dobře.
Taky vycházím z toho, co mne učí Bůh, jak mne v životě vede, pár příkladů jsem ti také v minulosti psal.
Taky vycházím z toho, co mne učili rodiče, prarodiče. To jsem ti také vícekrát psal.
Taky vycházím z toho, jak jsem se narodil, jaké konkrétní genetické předpoklady mám, co mi jde, co mi nejde. To jsem tu psal také mockrát.
Četl jsi někdy moje příspěvky? Pokud ano, proč se takto ptáš na to, co jsem ti mnohokrát psal?
Toník
|
]
Re: Až se ti tvoji věřící dostanou k moci, pak poznáš... (Skóre: 1) Vložil: oko v Neděle, 08. srpen 2021 @ 10:29:32 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Toníku, to "vaše učení" jste převzali ("obšlehli i s chlupama") od křesťanských církví daleko starších. Není to tedy žádné výhradně jenom "vaše učení" - je to vytržená věta z učení křesťanského. Odtud jste si povytrhávali jenom co se vám hodilo a co se nehodí, o tom se mlčí ....
To, že máš neustále dojem, že píšu mimo, je dáno právě svázaností tvého vidění světa, kdy očekáváš odpovědi určitého typu - jinak je za odpovědi nepovažuješ. Tvé chápání je ve věcech víry omezené tvými vlastními představami o víře a o tom, co by jsi chtěl slyšet za odpovědi. Nic jiného tě nezajímá, nic jiného za odpověď nepovažuješ.
Máte tedy docela jistě svoji podobu víry - i když notně okleštěnou od skutečné víry křesťanské - o to víc vás její podoba svazuje do frází, které neustále opakuješ. I když proti jejich samotnému znění většinou opravdu nic nemám (např.: Vyznáváme Ježíše Krista, našeho Pána. On je pánem našeho života, jemu jsme život vydali.;.,..Věříme Bohu. Nebo lidem. To je víra, která má smysl.; ...)
Ovšem toto jsou tak stručná vyjádření, že si k tomu každý může přiřadit vnitřní náplň smyslu podle libosti.
..." Porozuměl jsi, co je církev a její popis? To jsou
konkrétní lidé. Jejich konkrétní životy - tak jako je několik církví v
knize skutků apoštolů - to jsou konkrétní příběhy, konkrétní církve,
konkrétní lidé. "...
Takto srdceryvné příběhy dokáže napsat kde kdo. A klidně i podle živých vzorů. To z nich ale nedělá církev!
Podle mně je církev cosi hodně víc: nejsou to jenom jednotliví lidé, je to hlavně jejich společenství v Kristu kolem viditelného živého pastýře - biskupa, coby následníka apoštolů. Je to církev, která jako společenství lidí spojovaných Kristem žije svým vnitřním životem, vyznává stejnou víru, stejné hodnoty a je posilována stejným Duchem.
Kolem kterého biskupa se shromažďujete vy jako církev? Který ze stávajících biskupů mu skrze vkládání rukou předal pověření od Ducha svatého ke službě pastýře v církvi?
|
]
Re: Až se ti tvoji věřící dostanou k moci, pak poznáš... (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pondělí, 09. srpen 2021 @ 07:34:32 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Toníku, to "vaše učení" jste převzali ("obšlehli i s chlupama") od křesťanských církví daleko starších.
Stando, naše učení jsme neobšlehli, ani to nebylo potřeba.
Samozřejmě jsme ho převzali od církví daleko starších. A hlavně jsme ho převzali od křesťanů 1. století a od Židů.
Není to tedy žádné výhradně jenom "vaše učení"
Samozřejmě, že ne.
Kromě křesťanů a křesťanských církví používají to učení i židé a další skupiny - křesťanské písmo si čte mnoho lidí.
Takto srdceryvné příběhy dokáže napsat kde kdo. A klidně i podle živých vzorů.
Kde kdo?
To z nich ale nedělá církev!
Samozřejmě - to, že napíšu příběh těch lidí do klávesnice jako článek, to z těch lidí nedělá církev. Stejně jako když autor skutků apoštolů napsal příběh letnic, Etiopana, Kornelia, pohanů i židů, tak to z nich neudělalo církev.
To, že Bůh napsal jejich příběh, udělalo z těch lidí církev.
Já jen převyprávěl, co Bůh napsal.
Kolem kterého biskupa se shromažďujete vy jako církev?
Kolem žádného biskupa, Stando.
Vy se shromažďujete kolem nějakého biskupa?
Jak to děláte a jak často? Kdy ses naposledy shromáždil kolem biskupa a k čemu ti to bylo?
Tvé chápání je ve věcech víry omezené tvými vlastními představami o víře a o tom, co by jsi chtěl slyšet za odpovědi. Nic jiného tě nezajímá, nic jiného za odpověď nepovažuješ.
Když například napíšeš nápad na " křest jenom jako viditelné potvrzení neviditelné změny nového narození v člověku, která už proběhla a zároveň i jako vyznání živé víry.", tak mne zajímá, kde jsi ten tvůj nápad vzal. Zvlášť když tenhle tvůj nápad není nikde na internetu.
Když se ptám, kde jsi vzal ten tvůj nápad, zajímá mne odpověď na otázku - nezajímají mne tvoje vytáčky, úhybné manévry, lži, cokoliv dalšího, co tu už skoro 14 dnů předvádíš. Zajímá mne právě a jen odpověď na tu otázku, kde jsi ten tvůj nápad vzal.
Když se ale začneš místo odpovědi vytáčet a lhát a ještě pomlouvat, útočit, přehazovat tvoje nápady na druhé lidi, tak to párkrát zkusím, jestli bys neodpověděl, ale když ani pak neodpovíš, tak je mi jasné, že máš s tématem nějaký problém.
Odtud jste si povytrhávali jenom co se vám hodilo a co se nehodí, o tom se mlčí .... Ovšem toto jsou tak stručná vyjádření, že si k tomu každý může přiřadit vnitřní náplň smyslu podle libosti. Máte tedy docela jistě svoji podobu víry - i když notně okleštěnou od skutečné víry křesťanské - o to víc vás její podoba svazuje do frází, které neustále opakuješ.
A toto už je tvoje svědectví z tvého života, co píšeš sám za sebe, jen jak převracíš, píšeš ho ve druhé osobě. Jako když jsi sám za sebe a z tvého života psal, že:
- žiješ ve virtuální realitě omylů ve víře a že realita světa skutečného tě míjí a že racionální argumenty u tebe nic neplatí..
- Podsouvat druhému - co prý my máme či nemáme- jak že to my máme a že ty nám v tomto věříš, že to tak máme - to ti jde dobře
- jsi velmi urážlivým člověkem.
- mnohokrát jsi zde tvrdil, že jsi hříchů nelitoval a stejně ti je Bůh odpustil
- lítost je nepotřebná, nadbytečná.
- to jsi právě ty na velkém omylu.
- ve tvých názorech na odpuštění hříchů lítost nad hříchy evidentně vždycky scházela.
- uděláš zlo a nelituješ toho
- mhohokrát jsi zde psal, že hříchů nelituješ
- lítost neustále srážíš, podceňuješ - vysmíváš se jí jako nepotřebné k odpuštění hříchů
- Že lítosti jsi k odpuštění hříchů nepotřeboval, že lítost přece nic neřeší.
- A to jsi na omylu - v hrubém omylu.
- Ty se ale nad těmi tvými spekulacemi docela bojíš i zapřemýšlet!
- plácáš a plácáš nesmysly
- se z tebe stal zmatený človíček, kterému se plete realita s fikcí. Těžko ti pak něco vysvětlovat..
- to jsi právě ty na velkém omylu.
- abys nad věcmi nemusel přemýšlet, nedej Bože jít do hloubky
- úplně nejzákladnější zásady křesťanské víry ti zjevně zcela unikají a pleteš tu jedno s druhým.
- dokazuješ, že už nejsi ani schopen samostatného myšlení v oblasti víry, už jenom zabředáváš do stále opakovaných frází
- když se tu chováš takto "obojatě", že jsi "chytrá horákyně". Máš totiž ze své víry dokonalý maglajz!
- se u tebe znovu projevují naprosto základní neznalosti křesťanské víry.
- vy píšete o čemsi, co ve skutečnosti neznáte.
- zde však píšeš o tom, že ti Bůh prý odpustil tvoje hříchy , aniž bys ty učinil pokání - zatímco pokání jsi prý činil až coby DŮSLEDEK odpuštění tvých hříchů Bohem - píšeš zde právě jenom o své víře. O podobě tvojí víry
- V okamžiku, kdy jsi zhřešil, tak jsi totiž s Bohem docela určitě nebyl.
- Skutečností vždycky když zhřešíš je, že jsi se v té chvíli odvrátil od Boha, pustil jsi se Boží ruky.
- jsi odešel vlivem učení lidí, kterým ty sám říkáš "křesťané"
- "Bílou vránou" mezi katolíky jsi se stal vlastním sebepochopením Písma a křesťanského učení
- Takto zabředáváš do zbytečných omylů a stavíš celou svoji víru na slově, které v originále vůbec nenajdeš - (Přijme).
- Když nevíš jak dál a nechceš se zamyslet nad podstatou problému, naskočí jehla gramofonu
- Ze tvého pohledu pak ten skutečný svět může vypadat převráceně - ale to ty sám přitom stojíš hlavou dolů!
- Marně takovému člověku vysvětlovat ....
- že ti Bůh hříchy odpustil v Ježíši Kristu a ty jsi to odpuštění jenom přijal a až následně činil pokání. Nikoli ovšem pokání ze svých hříchů, ale pokání z jakéhosi tvého "stavu".
- Opět se tu chováš jako "chytrá horákyně" - oblečená, neoblečená, obutá i neobutá
- Je to zbytečné - jako mluvit do dubu. Ty ani nevnímáš, co říkám!
- Provádíš si stále účinnou autoterapii , abys mě ve svém podvědomí měl zařazeného mezi lháře a nemusel tak vážně brát mé argumenty.
- Ty toto však ve svém ujetém náboženství nejsi schopen vnímat a vzít do úvahy!
- Pořád odmítáš vzít na vědomí, že není odpuštění, jako odpuštění.
- Ty ovšem aplikací tvého přístupu odmítáš v podstatě jakoukoli kritiku u své osoby - ať už oprávněnou, nebo neoprávněnou
- tato hloupost vyšla přímo od tebe!
- tento způsob myšlení zobecnit na všechny, kteří mají odlišný názor od toho tvého tě pak zavádí do tvého virtuálního světa tvých vlastních představ, který je "dokonalý" podle tvých přání.
- Těmito tvými slovy se intuitivně bráníš nad věcmi sám a samostatně přemýšlet - raději volíš cestu dehonestovat ve své mysli osobu oponenta.
- Nasazovat druhému psí hlavu - to ti jde vynikajícně!
- Tvoje touha nasazovat mi zde "psí hlavu" je evidentní. Proto se mě např. snažíš dotlačit otázkami k tomu, že já prý svým dětem neodpouštím
- Za celé ty roky je to s tebou pořád stejné - utíkáš do svého světa těchto naučených povrchních frází.
- máš už vypracovanou podobu svého náboženství, jemně utkanou z přediva různých pobožných výroků, které se na první pohled tváří velice zbožně. Ale jsou bezobsažné, vyprázdněné.
- tvoje pobožnůstkářství nelze ani nazvat skutečnou vírou - schází zde totiž realita života.
- Rozumíš samozřejmě blbě - a předpokládám, že jsi si toho i vědom. Hraješ si tu jakési své "hry".
- po všem to mém vysvětlování jsi dokázal svoji natvrdlost člověka zabředlého do herezí
- se budeš pořád stejně plácat v omylech svého ujetého náboženství.
- Jako když se pes honí pořád dokola za vlastním ocasem.
- Pro tebe evidentně zbytečně - máš zde "slepou skvrnu".
- Ale že ty věci špatně chápeš - na to tě já přece neustále upozorňuji!
- Zatím jsi tu předvedl jen prosté převracení svých omylů na moji osobu - když jsem tě na ně upozornil.
- Jenom zde šíříš svoje lživé hereze, kterých jsi plný.
- Taky autosugesce!
- To, o čem tu ty hovoříš, plyne jen ze tvého nepochopení
- Jednou hned tak - vzápětí zase naopak! Jako ta korouhvička ve větru!
- Nemůžeš tady přece plácat nesmyslné věci jako v rauši a čekat, že ti to snad někdo spolkne!
- Fakt se už na samostatné myšlení nezmůžeš a budeš zde pořád na všechno kopírovat tento nesmysl?
- Jestliže ani takto " po lopatě" nejsi schopen pochopit ten zásadní rozdíl - tak jsi prostě jenom hlupák.
- ale co po tom všem, když žiješ pořád ve lžích?
- Když ti člověk neočekávanou odpovědí docela rozhodí tu tvoji "skládačku" z náboženských nesmyslů - tak to vyhodnotíš, že odpovídám, na co jsi se neptal
- Pořád stejně umanutě. Máš všechno v jednom hrnci. Němci tomu říkají "eintopf".
- Nelži tu takto primitivně!
- Měl by sis už konečně mezi tímto vybrat - nelze tvrdit obojí a nebýt za hlupáka.
- Jenom máš zmatek v pojmech, v názvosloví ....
- Ale ty schválně meleš systémem "jeden o voze, druhý o koze".
- pořád jsi stejně popletený.
- jste si povytrhávali jenom co se vám hodilo a co se nehodí, o tom se mlčí ....
- máte tedy docela jistě svoji podobu víry - i když notně okleštěnou od skutečné víry křesťanské - o to víc vás její podoba svazuje do frází, které neustále opakuješ.
- Ty nám zde předvádíš svého "boha", který zjevně určuje, kdo z lidí bude činit pokání (kterému člověku dá "nové srdce") a komu pokání odepře (kterému člověku "nové srdce" nedá)!
- Už jsi si na takové své lži natolik zvykl, že tvoje svědomí je k nim už hluché.
- žiješ si spokojeně ve své virtuální bublině a cítíš se zde důležitým. Ale před Bohem jsi jenom zmatený popletený človíček.
- Ty bys evidentně hodně rád disponoval nějakou mocí - a když není, tak si ji alespoň vyfantazíruješ. Však největší tragédií je, že tomu dneska už i věříš.
- Navíc se tu vyjadřuješ občas naprosto zmateně...
- Jednáš jako naprogramovaný robot - a to pořád dokola
- žiješ svůj život převráceně - vzhůru nohama (na což jsem tě už nejednou upozorňoval) - je jenom logické, že všechny věci, co stojí normálně a přirozeně, vidíš ty vzhůru nohama.
- Jak moc vězíš v životu v omylech, když ani tak zjevnou a jednoduchou věc nedokážeš pochopit!
- Toto, co tu předvádíš, už není dialog - u tohoto už nepřemýšlíš samostatně - jen sem tlačíš svoji tu ideologii bez rozumu. Obrana frázemi.
- je to konstatování tvého chybného postoje, který ty zde zastáváš vůči křesťanské víře a mateš tím další čtenáře.
- Vždyť toto jsou takové pobožné bláboly, až to křičí!
- Vždyť se s tebou už ani nedá bavit jako s normálním člověkem!
- ve svém mylném chápání světa vidíš pochopitelně mnohé z toho pokřiveně
- Nejsi schopen ani nejmenší sebereflexe!
To jsou všechno tvoje postoje, názory, výroky, které píšeš ty sám za sebe, z tvého života a světa. Neztotožňuji se s nimi, nejsou o mém životě, netýkají se ani mého života, ani křesťanů.
Toník |
]
Re: Až se ti tvoji věřící dostanou k moci, pak poznáš... (Skóre: 1) Vložil: oko v Pondělí, 09. srpen 2021 @ 09:00:04 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..." Kolem kterého biskupa se shromažďujete vy jako církev?
Kolem žádného biskupa, Stando. "...
Jste tedy obrazem stáda bez pastýře - pochopitelně pak stáda hodně zmateného ....
My se shromažďujeme kolem biskupa (či jím pověřeného jeho zástupce - pověřeného mocí Ducha svatého k této službě skrze vkládání rukou biskupa) při úplně každé bohoslužbě.
...""křest jenom jako viditelné potvrzení
neviditelné změny nového narození v člověku, která už proběhla a zároveň
i jako vyznání živé víry.", tak mne zajímá, kde jsi ten tvůj nápad vzal. "...
Vzal jsem ho právě jen ze tvého vyprávění: "Jednou ráno jsem se probudil a zjistil jsem, že jsem znovuzrozený .... Za dva roky a osm měsíců po tomto svém zjištění jsem se pak nechal pokřtít v jezeře u Poděbrad .....
|
]
Re: Až se ti tvoji věřící dostanou k moci, pak poznáš... (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pondělí, 09. srpen 2021 @ 09:13:37 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | My se shromažďujeme kolem biskupa (či jím pověřeného jeho zástupce - pověřeného mocí Ducha svatého k této službě skrze vkládání rukou biskupa) při úplně každé bohoslužbě.
Vy se shromažďujete kolem nějakého biskupa?
Jak to děláte a jak často? Kdy ses naposledy shromáždil kolem biskupa a k čemu ti to bylo?
Vzal jsem ho právě jen ze tvého vyprávění: "Jednou ráno jsem se probudil a zjistil jsem, že jsem znovuzrozený .... Za dva roky a osm měsíců po tomto svém zjištění jsem se pak nechal pokřtít v jezeře u Poděbrad .....
Stando, tím, že si budeš vymýšlet nesmysly, neodpovídáš na jednoduchou otázku kde jsi ten tvůj nápad vzal. Jen ukazuješ, že máš ve tvém virtuálním světě hodně fantazie.
Když ani po 14 dnech neodpovíš na jednoduchou otázku, kde jsi ten tvůj nápad vzal a jen se vykrucuješ a dál fantazíruješ, je mi jasné, že sis nápad na "křest jenom jako viditelné potvrzení neviditelné změny nového narození v člověku, která už proběhla a zároveň i jako vyznání živé víry." vymyslel ty.
Jste tedy obrazem stáda bez pastýře - pochopitelně pak stáda hodně zmateného ....
A toto už je tvoje svědectví z tvého života, co píšeš sám za sebe, jen jak převracíš, píšeš ho ve druhé osobě. Jako když jsi sám za sebe a z tvého života psal, že:
- žiješ ve virtuální realitě omylů ve víře a že realita světa skutečného tě míjí a že racionální argumenty u tebe nic neplatí..
- Podsouvat druhému - co prý my máme či nemáme- jak že to my máme a že ty nám v tomto věříš, že to tak máme - to ti jde dobře
- jsi velmi urážlivým člověkem.
- mnohokrát jsi zde tvrdil, že jsi hříchů nelitoval a stejně ti je Bůh odpustil
- lítost je nepotřebná, nadbytečná.
- to jsi právě ty na velkém omylu.
- ve tvých názorech na odpuštění hříchů lítost nad hříchy evidentně vždycky scházela.
- uděláš zlo a nelituješ toho
- mhohokrát jsi zde psal, že hříchů nelituješ
- lítost neustále srážíš, podceňuješ - vysmíváš se jí jako nepotřebné k odpuštění hříchů
- Že lítosti jsi k odpuštění hříchů nepotřeboval, že lítost přece nic neřeší.
- A to jsi na omylu - v hrubém omylu.
- Ty se ale nad těmi tvými spekulacemi docela bojíš i zapřemýšlet!
- plácáš a plácáš nesmysly
- se z tebe stal zmatený človíček, kterému se plete realita s fikcí. Těžko ti pak něco vysvětlovat..
- to jsi právě ty na velkém omylu.
- abys nad věcmi nemusel přemýšlet, nedej Bože jít do hloubky
- úplně nejzákladnější zásady křesťanské víry ti zjevně zcela unikají a pleteš tu jedno s druhým.
- dokazuješ, že už nejsi ani schopen samostatného myšlení v oblasti víry, už jenom zabředáváš do stále opakovaných frází
- když se tu chováš takto "obojatě", že jsi "chytrá horákyně". Máš totiž ze své víry dokonalý maglajz!
- se u tebe znovu projevují naprosto základní neznalosti křesťanské víry.
- vy píšete o čemsi, co ve skutečnosti neznáte.
- zde však píšeš o tom, že ti Bůh prý odpustil tvoje hříchy , aniž bys ty učinil pokání - zatímco pokání jsi prý činil až coby DŮSLEDEK odpuštění tvých hříchů Bohem - píšeš zde právě jenom o své víře. O podobě tvojí víry
- V okamžiku, kdy jsi zhřešil, tak jsi totiž s Bohem docela určitě nebyl.
- Skutečností vždycky když zhřešíš je, že jsi se v té chvíli odvrátil od Boha, pustil jsi se Boží ruky.
- jsi odešel vlivem učení lidí, kterým ty sám říkáš "křesťané"
- "Bílou vránou" mezi katolíky jsi se stal vlastním sebepochopením Písma a křesťanského učení
- Takto zabředáváš do zbytečných omylů a stavíš celou svoji víru na slově, které v originále vůbec nenajdeš - (Přijme).
- Když nevíš jak dál a nechceš se zamyslet nad podstatou problému, naskočí jehla gramofonu
- Ze tvého pohledu pak ten skutečný svět může vypadat převráceně - ale to ty sám přitom stojíš hlavou dolů!
- Marně takovému člověku vysvětlovat ....
- že ti Bůh hříchy odpustil v Ježíši Kristu a ty jsi to odpuštění jenom přijal a až následně činil pokání. Nikoli ovšem pokání ze svých hříchů, ale pokání z jakéhosi tvého "stavu".
- Opět se tu chováš jako "chytrá horákyně" - oblečená, neoblečená, obutá i neobutá
- Je to zbytečné - jako mluvit do dubu. Ty ani nevnímáš, co říkám!
- Provádíš si stále účinnou autoterapii , abys mě ve svém podvědomí měl zařazeného mezi lháře a nemusel tak vážně brát mé argumenty.
- Ty toto však ve svém ujetém náboženství nejsi schopen vnímat a vzít do úvahy!
- Pořád odmítáš vzít na vědomí, že není odpuštění, jako odpuštění.
- Ty ovšem aplikací tvého přístupu odmítáš v podstatě jakoukoli kritiku u své osoby - ať už oprávněnou, nebo neoprávněnou
- tato hloupost vyšla přímo od tebe!
- tento způsob myšlení zobecnit na všechny, kteří mají odlišný názor od toho tvého tě pak zavádí do tvého virtuálního světa tvých vlastních představ, který je "dokonalý" podle tvých přání.
- Těmito tvými slovy se intuitivně bráníš nad věcmi sám a samostatně přemýšlet - raději volíš cestu dehonestovat ve své mysli osobu oponenta.
- Nasazovat druhému psí hlavu - to ti jde vynikajícně!
- Tvoje touha nasazovat mi zde "psí hlavu" je evidentní. Proto se mě např. snažíš dotlačit otázkami k tomu, že já prý svým dětem neodpouštím
- Za celé ty roky je to s tebou pořád stejné - utíkáš do svého světa těchto naučených povrchních frází.
- máš už vypracovanou podobu svého náboženství, jemně utkanou z přediva různých pobožných výroků, které se na první pohled tváří velice zbožně. Ale jsou bezobsažné, vyprázdněné.
- tvoje pobožnůstkářství nelze ani nazvat skutečnou vírou - schází zde totiž realita života.
- Rozumíš samozřejmě blbě - a předpokládám, že jsi si toho i vědom. Hraješ si tu jakési své "hry".
- po všem to mém vysvětlování jsi dokázal svoji natvrdlost člověka zabředlého do herezí
- se budeš pořád stejně plácat v omylech svého ujetého náboženství.
- Jako když se pes honí pořád dokola za vlastním ocasem.
- Pro tebe evidentně zbytečně - máš zde "slepou skvrnu".
- Ale že ty věci špatně chápeš - na to tě já přece neustále upozorňuji!
- Zatím jsi tu předvedl jen prosté převracení svých omylů na moji osobu - když jsem tě na ně upozornil.
- Jenom zde šíříš svoje lživé hereze, kterých jsi plný.
- Taky autosugesce!
- To, o čem tu ty hovoříš, plyne jen ze tvého nepochopení
- Jednou hned tak - vzápětí zase naopak! Jako ta korouhvička ve větru!
- Nemůžeš tady přece plácat nesmyslné věci jako v rauši a čekat, že ti to snad někdo spolkne!
- Fakt se už na samostatné myšlení nezmůžeš a budeš zde pořád na všechno kopírovat tento nesmysl?
- Jestliže ani takto " po lopatě" nejsi schopen pochopit ten zásadní rozdíl - tak jsi prostě jenom hlupák.
- ale co po tom všem, když žiješ pořád ve lžích?
- Když ti člověk neočekávanou odpovědí docela rozhodí tu tvoji "skládačku" z náboženských nesmyslů - tak to vyhodnotíš, že odpovídám, na co jsi se neptal
- Pořád stejně umanutě. Máš všechno v jednom hrnci. Němci tomu říkají "eintopf".
- Nelži tu takto primitivně!
- Měl by sis už konečně mezi tímto vybrat - nelze tvrdit obojí a nebýt za hlupáka.
- Jenom máš zmatek v pojmech, v názvosloví ....
- Ale ty schválně meleš systémem "jeden o voze, druhý o koze".
- pořád jsi stejně popletený.
- jste si povytrhávali jenom co se vám hodilo a co se nehodí, o tom se mlčí ....
- máte tedy docela jistě svoji podobu víry - i když notně okleštěnou od skutečné víry křesťanské - o to víc vás její podoba svazuje do frází, které neustále opakuješ.
- Ty nám zde předvádíš svého "boha", který zjevně určuje, kdo z lidí bude činit pokání (kterému člověku dá "nové srdce") a komu pokání odepře (kterému člověku "nové srdce" nedá)!
- Už jsi si na takové své lži natolik zvykl, že tvoje svědomí je k nim už hluché.
- žiješ si spokojeně ve své virtuální bublině a cítíš se zde důležitým. Ale před Bohem jsi jenom zmatený popletený človíček.
- Ty bys evidentně hodně rád disponoval nějakou mocí - a když není, tak si ji alespoň vyfantazíruješ. Však největší tragédií je, že tomu dneska už i věříš.
- Navíc se tu vyjadřuješ občas naprosto zmateně...
- Jednáš jako naprogramovaný robot - a to pořád dokola
- žiješ svůj život převráceně - vzhůru nohama (na což jsem tě už nejednou upozorňoval) - je jenom logické, že všechny věci, co stojí normálně a přirozeně, vidíš ty vzhůru nohama.
- Jak moc vězíš v životu v omylech, když ani tak zjevnou a jednoduchou věc nedokážeš pochopit!
- Toto, co tu předvádíš, už není dialog - u tohoto už nepřemýšlíš samostatně - jen sem tlačíš svoji tu ideologii bez rozumu. Obrana frázemi.
- je to konstatování tvého chybného postoje, který ty zde zastáváš vůči křesťanské víře a mateš tím další čtenáře.
- Vždyť toto jsou takové pobožné bláboly, až to křičí!
- Vždyť se s tebou už ani nedá bavit jako s normálním člověkem!
- ve svém mylném chápání světa vidíš pochopitelně mnohé z toho pokřiveně
- Nejsi schopen ani nejmenší sebereflexe!
To jsou všechno tvoje postoje, názory, výroky, které píšeš ty sám za sebe, z tvého života a světa. Neztotožňuji se s nimi, nejsou o mém životě, netýkají se ani mého života, ani křesťanů.
Toník dgh |
]
Re: Až se ti tvoji věřící dostanou k moci, pak poznáš... (Skóre: 1) Vložil: oko v Úterý, 10. srpen 2021 @ 09:01:17 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | My se shromažďujeme kolem biskupa (či jím
pověřeného jeho zástupce - pověřeného mocí Ducha svatého k této službě
skrze vkládání rukou biskupa) při úplně každé bohoslužbě. Co z toho ti není jasné, že se ptáš znovu?
Každý katolický farář svojí službou zastupuje osobu svého biskupa, je "vyslancem" svého biskupa. Každé bohoslužebné shromáždění je tedy kolem osoby biskupa či jím pověřeného zástupce biskupa. To je základním znakem společenství Kristovy církve jako obraz stáda kolem pastýře.
..." Vzal jsem ho právě jen ze tvého
vyprávění: "Jednou ráno jsem se probudil a zjistil jsem, že jsem
znovuzrozený .... Za dva roky a osm měsíců po tomto svém zjištění jsem
se pak nechal pokřtít v jezeře u Poděbrad .....
Stando, tím, že si budeš vymýšlet nesmysly, neodpovídáš na jednoduchou otázku kde jsi ten tvůj nápad vzal. "...
Toníku, žasnu, jak triviální logické souvislosti si nedáš dohromady a klidně si napíšeš, že jsi nikdy neříkal, že by jsi se měl znovuzrodit mimo křest.
A co tvůj popis tvého údajného "znovuzrození"? Kde je tam křest?
|
]
Re: Až se ti tvoji věřící dostanou k moci, pak poznáš... (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Středa, 11. srpen 2021 @ 06:45:48 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Je mi jasné, Stando, že se taky neshromažďujete kolem biskupa a že ani ty se neshromažďuješ kolem biskupa.
Jste normální římští katolíci a shromažďujete se do řad v lavicích v kostele, kde je vepředu pan farář a kolem něj docela prázdno, maximálně se tam kolem něj shromažďují dřevěné sochy na oltáři a vlevo nějaký ten ministrant.
Jen je srandovní, jak se vykrucuješ, když napíšeš nepravdivou blbost.
Já vím, uděláš zlo a nelituješ toho, o tom už jsi psal. Mnohokrát jsi zde psal, že hříchů nelituješ.
Toník |
]
Re: Až se ti tvoji věřící dostanou k moci, pak poznáš... (Skóre: 1) Vložil: oko v Středa, 11. srpen 2021 @ 13:00:58 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Takže snaha zesměšnit oponenta, jen aby jsi se nemusel namáhat odpovědět na časový rozpor mezi popisem tvého "znovuzrození" a mezi tvým křtem v jezeře..
|
]
Re: Až se ti tvoji věřící dostanou k moci, pak poznáš... (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Čtvrtek, 12. srpen 2021 @ 08:34:29 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Já vím, Stando - uděláš zlo a nelituješ toho. Mnohokrát jsi zde psal, že hříchů nelituješ. Takže tvá snaha zesměšnit oponenta jen zapadá do toho, co tu děláš.
U jen to, že tu máš oponenta...
Myslím si, že je dobré vědět, s kým a s čím se identifikuješ - lépe pak člověk chápe do hloubky jednotlivé tebou prezentované názory. Když se tedy seznámím se zásadami víry, kterou vaše církev vyznává, tak lépe a bez neporozumění pochopím tvoje jednotlivé příspěvky.
To byl myslím dobrý nápad.
Napsal jsem ti s kým a čím se identifikuji a dal ti i pár konkrétních příkladů s čím se neidentifikuji. Psal jsem ti to i mnohokrát v minulosti.
Psal jsem ti i zásady naší víry - ty nejsou složité, věříme Bohu, dáváme důvěru Bohu, svěřili jsme celý svůj život Bohu.
Sdílel jsem tedy svůj život, zkušenosti, to, co žiji já, co žijeme v církvi, co žijí křesťané obecně.
Psal jsi tu před lety [granosalis.cz]:
Je spousta, tisíce věcí, jak se můžeme navzájem obohacovat i když zůstaneme ve svojí víře. Můžeme si navzájem místo slovních soubojů a posmívání sdílet své zkušenosti s modlitbou, způsoby jak se modlit, zkušenosti s Bohem, zážitky, problémy křesťanského soužití ve vašich církvích a sborech. Stačí přijmout toho druhého takového, jaký je a počítat s tím, že ho ani nepředěláme. To není naším úkolem. Smyslem našeho jednání by mělo být vytvářet společenství, učit se chápat křesťanskou lásku a porozumění ve vyšší dimenzi, než naši předkové.
A to by bylo mnohem užitečnější, kdybys dělal, než když si tu vytváříš oponenty a snažíš se je zesměšnit.
Toník |
]
Re: Až se ti tvoji věřící dostanou k moci, pak poznáš... (Skóre: 1) Vložil: oko v Neděle, 15. srpen 2021 @ 10:51:14 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Vysvětlit rozpor mezi tvým tvrzením o tom, že jsi se neznovuzrodil mimo křest a vysvětlit onen časový rozdíl mezi tímto tvým "znovuzrozením" (ve "křtu bez vody křtu) a okamžikem tvého křtu v jezeře - se ani nepokusíš?
|
]
Re: Až se ti tvoji věřící dostanou k moci, pak poznáš... (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pondělí, 16. srpen 2021 @ 09:09:48 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Stando, tvoje rozpory se nebudu pokoušet vysvětlovat. Z logicky věci bys měl tvoje rozpory vysvětlovat ty.
Já jsem ti jen napsal, že by bylo lepší, kdyby ses sdílel se zkušenostmi ze života, místo vytváření oponentů v diskuzi. Kdyby ses třeba seznámil v diskuzi s tím, s čím se identifikuji a reagoval na to. Byla by pak diskuze jednodušší.
Toník |
]
Re: Až se ti tvoji věřící dostanou k moci, pak poznáš... (Skóre: 1) Vložil: oko v Pondělí, 16. srpen 2021 @ 11:19:46 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Toníku, ony rozpory vyvstaly ze tvého vyprávění o tobě samém. Bylo by tedy korektní, kdyby jsi je vysvětlil právě jenom ty sám.
Nikdo jiný totiž nemůže vysvětlovat, jak jsi se mohl znovuzrodit bez vody křtu a až po více než dvou letech jsi se - už dávno jako znovuzrozený - nechal pokřtít v jezeře.
Shodneme se oba na tom, že v tom jezeře se už žádné "znovuzrození" Toníka do Božího dítěte nekonalo. Prý jsi tam jenom kohosi "pohřbil". Jakousi "mrtvolu".
Ale znovuzrozený člověk už není žádnou "mrtvolou"? Ani kousíčkem!
|
]
Re: Až se ti tvoji věřící dostanou k moci, pak poznáš... (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pondělí, 16. srpen 2021 @ 17:17:24 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Stando, pokud tobě vyvstaly nějaké rozpory, tak bys měl nejdříve vysvětlit v čem a proč ti ty tvoje rozpory vyvstaly. Těžko můžu já vysvětlovat něco, co vyvstalo tobě - to by ti snad logika měla dát, ne?
Ve tvých rozporech, co ti vyvstávají, je ale jedna rozumná myšlenka.
Ale znovuzrozený člověk už není žádnou "mrtvolou"? Ani kousíčkem!
Tak.
Snad bys tedy mohl pochopit, že křesťany není potřeba pohřbívat? Pohřbívají se mrtví, ne živí, Stando.
Toník |
]
Re: Až se ti tvoji věřící dostanou k moci, pak poznáš... (Skóre: 1) Vložil: oko v Středa, 18. srpen 2021 @ 11:01:09 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Takže když jsi vstupoval jako znovuzrozený ( znovuzrozený člověk už není žádnou "mrtvolou" Ani kousíčkem!) do toho jezera u Poděbrad
- co jsi tam ještě ze sebe potřeboval pohřbívat? |
]
Re: Až se ti tvoji věřící dostanou k moci, pak poznáš... (Skóre: 1) Vložil: oko v Středa, 18. srpen 2021 @ 11:04:38 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
..."Pohřbívají se mrtví, ne živí, Stando."....
Tak! Pokud jsi byl znovuzrozený, nebyl jsi už mrtvý - nebylo co pohřbívat.
Pokud jsi tedy pohřbíval svoji mrtvolu starého člověka, nemohl jsi ještě být ve stavu znovuzrozeného.
|
]
|
|