Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Zikmund.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 2, článků celkem: 16656, komentáře < 7 dní: 334, komentářů celkem: 430017, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 589 návštěvník(ů)
a 2 uživatel(ů) online:

rosmano
Willy

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116723629
přístupů od 17. 10. 2001

Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Nenechal jsem si natlačit od oka jeho svobodu hřešit ... (Skóre: 1)
Vložil: Frantisek100 v Neděle, 24. květen 2020 @ 08:11:49 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Lidé by možná nebyli otroky hříchu, kdyby stále mysleli opravdově na Krista a stále prožívali, že jsou s ním, že je vedle nich v jařmu a společně se dřou životem. Ale lidé nemyslí každou vteřinu na Krista, ovládá je tělo se svými emocemi, ovládá je temperament a jiné vlivy včetně léků, drog, alkoholu ale i sociální  a politické vlivy.  Jako v Německu věřící ovládl Hitler.Pak páchají klidně zlo  a porušují Boží zákony a tak se chovají vždycky. Dodatečně po hříchu činí pokání, aspoň díky i za to, třeba je to dál bude více varovat. Takže otroky hříchu jsme, protože jsme v tomto těle  a v tomto světě. Pokud upřímně věříme v Ježíše, pak se častěji dokážeme aspoň na chvíli z toho otroctví vymanit, ale jen krátce. Proto v dějinách křesťanství je málo opravdových "svatých", pokud vůbec jsou, ale samí hříšníci.Když u nás po roce 89 ten americký plukovník letectva se chlubil vyznamenáními ve válce ve Vietnamu a Kristem, proč ho Duch Kristův neoslovil, aby pamatoval na to, že vraždí lidi v zemi, který ho neohrožuje  a kde nemá co dělat? Pak by ovšem nedostal vyznamenání. A tenhle člověk byl a je přesvědčen o  působení Krista. Je to věrohodné???!!! Žádné litování  a pokání. Ne. Jen falešná jistota vlastní svatosti. My umíme dobře či nedobře o tom filosofovat až po bitvě s hříchem, ale to je už k ničemu.   Pavel jistě měl také svoje chyby, které nikde zapsány nejsou. Ale Kristus mu aspoň přinesl klid do duše, že když bude myslet na Krista, tak se v určitých životních situacích snáze z otroctví hříchu vysvobodí, ale jen v té dané chvíli. I za to prožívá Pavel radost.


| Nadřazený

Re: Nenechal jsem si natlačit od oka jeho svobodu hřešit ... (Skóre: 1)
Vložil: oko v Neděle, 24. květen 2020 @ 10:03:35 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)





..." V tom stavu jsou všichni lidé až do setkání s Pánem Ježíšem Kristem, do doby, než přijmou to, co pro nás Ježíš udělal a co Pavel dobře popisuje. Když je Ježíš vysvobodí jsou svobodní."...


Být osvobozen od hříchu vůbec ještě neznamená už i jistotu doživotní bezhříšnosti.

Být uzdraven Kristem z malomocenství hříchu znamená právě jen toto (nic víc) - není žádnou zárukou, že později už nemůžeš onemocnět znovu.

Na toto právě u tebe neustále poukazuji. Na tvoji klamnou "jistotu", že jsi už snad "za vodou", už jednou Kristem uzdraven a tedy jakoby už navždy uzdraven.  Není tomu tak, nemůže tomu tak být.



  Pavel zde nepíše jen o stavu minulosti nově narozeného křesťana, ale také o přítomnosti - o neustálé ohroženosti člověka hříchem a o Kristu, který jediný je schopen člověku zaručit přetrvávající imunitu, aby dalšími hříchy znovu neonemocněl. Pokud vytrváme v dobrém, pokud se Krista dokážeme v životě držet, jeho vzor životem následovat. Ukazuje zde tedy pro křesťana  "recept" na šťastný život, ukazuje cestu pro křesťana, jak se dál v životě nasměrovat, aby člověk znovu hříchem neonemocněl.



..."Je "Otroctví hříchu" pro tebe minulost, nebo přítomnost?"...

Stav otroctví hříchu je u mne konkrétně už minulostí (protože jsem byl Kristem uzdraven a nyní se držím Krista). Potenciálně jsem ale svými hříšnými sklony pořád "ohroženým druhem" -  kdybych se ze všedních hříchů pravidelně neočišťoval pokáním, pokud bych neusiloval žít v řádu modlitby s Bohem a lidmi, pokud by Kristus nebyl mým denním průvodcem, znovu bych mohl upadnout do hříchu ke smrti a stát se tak nakonec znovu otrokem hříchu.


Proto jsem tvrdil, že:

..."Pavel zde poukazuje stav, ve kterém jsou všichni lidé bez rozdílu v zásadě jistým způsobem alespoň potenciálně v tomto světě pořád hříchem ohrožováni - až do své smrti těla.

A ukazuje také na cestu záchrany - na Ježíše, jehož blízké společenství a jeho odpouštění dalších našich nových hříchů, které nejsme sami schopni neudělat (odpuštění na základě námi učiněného pokání) ukazuje naději budoucího života navzdory skličující přítomnosti z lidské nemohoucnosti."...




| Nadřazený

Stránka vygenerována za: 0.44 sekundy