Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Radoslav.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 0, článků celkem: 16656, komentáře < 7 dní: 233, komentářů celkem: 430133, adminů: 60, uživatelů: 5253  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 446 návštěvník(ů)
a 3 uživatel(ů) online:

rosmano
Willy
gregorios777

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116917103
přístupů od 17. 10. 2001

Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

polopravda, zavádějící do nepravdy Re: EKUMENA M (Skóre: 1)
Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Sobota, 27. září 2014 @ 09:38:46 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/

  Stando, pokud tě tvoje pýcha a neznalost zavedla 
do nepravdy a z mých příspěvků ti omylem vyplynulo, 
že písmo bylo tím nejhlavnějším, tak je mi tě líto


  S tím ale nemohu já nic dělat, to se ti děje často
a moje příspěvky se ti díky tvým postojům takto 
převrací běžně. Pak statečně oponuješ něčemu,
co jsem nepsal, ale ty sis vymyslel.


  Mohu ti dát jen radu: Zkus si někdy více číst to, 
co v mých příspěvcích je napsáno a méně si 
ze stavu tvého srdce domýšlet to, co v nich není. 

  Bude ti to k užitku. 



  To nejhlavněší bylo že to slovo písma, 
které měla církev od začátku, 
se tehdy stalo tělem.


  V mých příspěvcích jsem například psal:

samo písmo bez církve nepomůže k člověku 
ke spáse, to mohu dosvědčit. K tomu, aby písmo 
vedlo ke spáse nestačí jen vedení jiného člověka. 
To, co člověk potřebuje ke spasení k Božímu slovu 
je moc Ducha svatého, která to slovo oživí tak, 
že člověk to slovo žije, že se to slovo "stane tělem" 
v životě toho člověka.

  Kdyby sis to přečetl, nemusel bys statečně oponovat něčemu, 
co ti vyplynulo z tvé pýchy a neznalosti a já vůbec nepsal.

  Rozumím tomu totiž tak, že když Filip "vysvětloval"
Izaijáše tomu Etiopanovi (který nevěděl, o kom to Izaijáš píše)

  A to "zvěstovat Ježíše" není jenom "mluvit", "říkat", "povídat", 
"vyprávět", "vysvětlovat". Není to povrchní, duševní záležitost.
Je to niterná věc. Proto je tam použito "zvěstovat". 

  To "zvěstovat" je jiné slovo, má mírně jiný význam: 
Obsahuje určitou moc osobní zkušenosti, osobního života, 
a moc Ducha, kterou ten, kdo jí nemá, předat nemůže.

  "Zvěstovat Krista" je mnohem víc, než 
"vysvětlovat o kom píše ten Izaijáš", 
na což se ptal a nevěděl ten Etipan.



  A píšu to tu celá léta, že než jsem potkal církev 
a její moc k vysvobození z temnoty, znal jsem 
písmo velmi dobře a bylo mi to platné jak mrtvému zimník. 
Teda bylo mi platné: Vedlo mne k soudu, soudilo mne. 
Neznal jsem milost a život, tím mi celé písmo svědčilo 
o dobru a zlu, o hříchu a spravedlnosti.


  Ale milost přišla právě až s mocí Ducha svatého. 
co byly pro mne před tím jen "prázdné fráze" a "hrozný omyl"
bylo dáno právě tou mocí, která je v církvi.


  Takže pokud sis ze svého stavu "vysvětlil" z mých příspěvků
něco, co v nich nebylo a v padesáti mých jiných příspěvcích
sis nevšiml, co v nich bylo, tak je mi tě líto. 

  Jen to vypovídá o stylu tvé "diskuze".


  Logičtější by bylo, kdybys v diskuzi reagoval na to,
co já píšu, než když reaguješ na něco, co vůbec nepíšu.



  A stejně tak k užitku ti to bude, pokud budeš podobně 
zacházet s písmem svatým. Pokud si v písmu budeš více 
číst to, co je v něm napsáno a méně si ze stavu tvého 
srdce domýšlet to, co v něm vůbec není, bude ti to k užitku.

Protože autoři, kteří písmo psali, byli v jiném stavu, než ty. 

  Třeba pak zjistíš, že Bůh nikde lidem hřích nedovolil, 
že v písmu není jediný příklad toho, že by Bůh dovolil 
člověku hřích. 

  A mnoho dalších věcí.

  Pokud rozumíš, že církev měla od svého naprostého 
počátku (a před ním) písmo svaté, čerpala z něj, řídila se jím,
brala písmo jako autoritu, žila podle něj, tak je to dobře.

  To je na římského katolíka velký pokrok.




  Rozumíš tedy už tomu, že Izaijáš psal svou 53 kapitolu o Ježíši Kristu 
a ne o nějakém "anonymním služebníku"? Že celá ta kapitola (a nejen ona) 
je "dobrá zpráva" o Ježíši a o nás, že se týká "Nové smlouvy" v Kristu?

píše právě o Ježíši a o nás, tedy o "novém zákoně"?

  Toník


| Nadřazený

Stránka vygenerována za: 0.82 sekundy