Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Zikmund.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 2, článků celkem: 16656, komentáře < 7 dní: 316, komentářů celkem: 429999, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 599 návštěvník(ů)
a 4 uživatel(ů) online:

cizinec
Frantisek100
rosmano
oko

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116704637
přístupů od 17. 10. 2001

Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Osobní svědectví (Skóre: 1)
Vložil: ssns v Úterý, 04. březen 2014 @ 21:23:12 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Např. jak se vyrovnáváš se slovy jako zavržení, zatracení, zhouba, odejděte ode mne, neznám vás, nebo třeba 2. Petr.3,7. Čeho se podle Tebe tato slova týkají? Stejně jako jiné Boží slovo musí být naplněna. Přece nás Bůh nestraší jen jako. Jakým způsobem budou naplněna?


Ale já vůbec neříkám, že Bůh někoho jen tak planě straší! Peklo a posmrtný trest je naprosto reálná záležitost, která se týká možná většiny lidí. Tady na zemi máš dvě možnosti - jít cestou milosti v Kristu, nebo jít svou cestou v otroctví hříchu. Ta první cesta vede do nebe, ta druhá na soud. Spousta lidí uslyší slova odsouzení. Paradoxní na tom vlastně je, že pochopení smyslu trestu a konečného Božího cíle, mi umožňuje vidět jasně i ta slova o odsouzení a odvržení. Lidé hledají různé kličky, jak změkčit jasná a tvrdá slova Písma o možném soudu a trestu. Já vidím kolem sebe spousty lidí, kteří k tomu peklu směřují. Ne, nesoudím je, ale jediná cesta, jak se tomu vyhnout, je přijmout a být přijat Kristem. No a kdo není vykoupen z otroctví hříchu a zůstává pod zákonem, bude podle zákona souzen. Mohou být výjimky, ale pokud vezmu vážně slova Písma, pak mi z toho plyne, že to peklo čeká prakticky všechny lidi, kteří Krista nepřijmou. Přečti si prosím tuto pasáž a zeptej se sám sebe, co to znamená pro všechny tvé nevěřící známé, příbuzné a kamarády:"

Co tedy? Máme my židé nějakou přednost? Vůbec ne! Vždyť jsme už dříve ukázali, že všichni, židé i pohané, jsou pod mocí hříchu,  jak je psáno: 'Nikdo není spravedlivý, není ani jeden,  nikdo není rozumný, není, kdo by hledal Boha;  všichni se odchýlili, všichni propadli zvrácenosti, není, kdo by činil dobro, není ani jeden.  Hrob otevřený je jejich hrdlo, svým jazykem mluví jen lest, hadí jed skrývají ve rtech,  jejich ústa jsou samá kletba a hořkost,  jejich nohy spěchají prolévat krev,  zhouba a bída je na jejich cestách; nepoznali cestu pokoje  a úctu před Bohem nemají.' Víme, že co zákon říká, říká těm, kdo jsou pod zákonem, aby byla umlčena každá ústa a aby celý svět byl před Bohem usvědčen z viny.  Vždyť ze skutků zákona 'nebude před ním nikdo ospravedlněn', neboť ze zákona pochází poznání hříchu. Nyní však je zjevena Boží spravedlnost bez zákona, dosvědčovaná zákonem i proroky,  Boží spravedlnost skrze víru v Ježíše Krista pro všecky, kdo věří. Není totiž rozdílu: všichni zhřešili a jsou daleko od Boží slávy;  jsou ospravedlňováni zadarmo jeho milostí vykoupením v Kristu Ježíši.  Jeho ustanovil Bůh, aby svou vlastní smrtí se stal smírnou obětí pro ty, kdo věří. Tak prokázal, že byl spravedlivý, když již dříve trpělivě promíjel hříchy.  Svou spravedlnost prokázal i v nynějším čase, aby bylo zjevné, že je spravedlivý a ospravedlňuje toho, kdo žije z víry v Ježíše. 

Co tam čteš? Naprosto jasný odsudek každého, kdo nepřijme milost a není znovuzrozen. Písmo neposkytuje žádné kličky jako jsou ti "anonymní křesťané" u katolíků či lidé, kteří vlastně Evangelium neslyšeli, protože jim ho druzí předali zkresleně, ani pro lidi, jejichž omluvou je nedokonalost křesťanů. Každý, kdo si přečte jen to, jak Ježíš mluví o tom, jak se máme chovat a myslet, už ví, jak na tom je.

Nebo otázka mé dcery: když tedy všichni dojdou spásy, proč mnoho lidí pokládá svůj život jen kvůli zvěstování evangelia? 

A já bych to udělal také. Jsou dva důvody: 1) jen život s Kristem a dary Ducha může být opravdu šťastný. Copak je to málo udělat druhé lidi šťastné, pomoci jim poznat Krista? Vždyť život s Bohem je tak skvělý, že bych se ho nevzdal a říkal o něm druhým, i kdyby nebylo nic po smrti a i kdyby nehrozil žádný trest. 2) Nikomu ten trest (peklo či jezero) nepřeju. Jsem Bohu vděčný za to, že mě použil jako svůj nástroj, aby k sobě povolal některé lidi. 

Víš o nějakých dalších od jiných apoštolů?

Já za to nemůžu, že Pavel napsal skoro celý NZ, ne? :-)  Třeba Petr:"Pán neotálí splnit svá zaslíbení, jak si to někteří vykládají, nýbrž má s námi trpělivost, protože si nepřeje, aby někdo zahynul, ale chce, aby všichni dospěli k pokání."  a co třeba 1Pt 3,18-22? Ježíš zašel za těmi, kteří byli natolik zkažení, že kvůli nim byla potopa. Přinesl jim zvěst (evangelium). Proč? No to nám Petr říká též:"Dost dlouho už jste dělali to, v čem si libují pohané: žili jste v nevázanosti, vášních, v opilství, v hodech, pitkách a v hanebném modlářství. Když se již spolu s nimi nevrháte do téhož proudu prostopášnosti, dráždí je to a urážejí vás. Však vydají počet tomu, kdo je připraven soudit živé i mrtvé. Proto bylo evangelium zvěstováno i mrtvým, aby byli u Boha živi v Duchu, ačkoliv byli za svého života u lidí odsouzeni." Tady nejde o nějak "duchovně" mrtvé - jde o mrtvé, kteří byli za života odsouzeni.

Jinak o spoustě věcí platí, že člověk vychází hodně z Pavla - to se ale dost týká i darů Ducha, ne? Já se vždy napřed snažím ukázat naprosto jasné pasáže. Jinak snad v každé knize NZ najdeš tvrzení, že Bůh chce, přeje si, nařizuje či plánuje spásu všech. Bohužel žiju ve světě, kdy jsou lidé natolik domýšliví, že si myslí, že oni mají moc tento Boží záměr překazit. A navíc jsou malověrní - Bůh prý nemůže a nedokáže lidem ukázat, že milovat ho je lepší než být bez něj. Navíc moc nechápu, jak mohou Bohu, který o sobě a své vůli nechal napsat třeba ty věci, které jsem uvedl jako první, a nevyjde mu to, že mu vyjde aspoň spása znovuzrozených. Popovídej si někdy s Okem o ztrátě života věčného znovuzrozeného člověka kvůli hříchu.


| Nadřazený

Stránka vygenerována za: 0.69 sekundy