Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Marek.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 3, článků celkem: 16654, komentáře < 7 dní: 157, komentářů celkem: 429683, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 431 návštěvník(ů)
a 1 uživatel(ů) online:

rosmano

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116561012
přístupů od 17. 10. 2001

Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Modlitba v druhé části Apokalypsy (Zj 4,1-22,21) (Skóre: 1)
Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Středa, 26. září 2012 @ 07:08:31 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/
Jen křest na odpuštění hříchů dokáže pro zásluhy Krista pozvednout lidskou důstojnost do důstojnosti dítěte Božího.

  To křest opravdu nedokáže. Natož pak svátost "křtu" provedená na miminku.

  Křest nás zachraňuje jako potopa. Pokud člověk nemá důstojnost v Kristu, spravedlnost (archu)
je mu křest platný stejně, jako potopa lidem, kteří neměli archu. Ani nemluvě o svátosti "křtu" kterou
máš asi na mysli. K tomu bych ti doporučil si přečíst jeden velmi realistický článek, sekci, která mluví
o sebeklamu a podvádění lidí.




Ale bylo by dobré si ujasnit, zda jsi od té doby , co jsi (podle tebe) už dostal to nové srdce, ještě někdy zhřešil. Normální člověk by totiž ze tvých slov vyvodil, že když už nemáš svobodu hřešit, tak logicky už hřešit ani nemůžeš, že tedy už nehřešíš.
Že od té doby, co jsi dostal to "nové srdce", tak jsi už ani nemohl spáchat hřích.
Rozumím tomu tak dobře?

  Asi by bylo dobré aby sis to ujasnil, oko.

  Všimnul jsem si, že máš problémy s logikou a domýšlíš si věci, které s logikou nemají nic společného
 (viz např "vyznáváme-li hříchy Bůh je věrný aby nám hříchy odpustil "=> vyznání hříchů je podmínka pro
odpuštění). Pokud chceš pochopit realitu, zkus se na chvíli vrátit z virtuálních pouček, učení a výkladů co
sis vymyslel zpátky na školu, do matematiky a češtiny, do významu slov, do opravdové logiky, obživit si,
co to je podmínka, co to je implikace, ekvivalence a podobně.

  K dané věci jsem ještě napsal článek Je víra logická. Logika hříchu a smrti ve kterém žije svět bez Krista
(něco za něco, logika podmínek) je jiná, než logika bezpodmínečné milosti v Ježíši Kristu.


  Život člověka tady na zemi (i můj život) byl narušen Hříchem kterému říkáme bezbožnost: Život bez Boha,
vzpoura. Tenhle hřích se projevuje u lidí různou úrovní narušení kvality života (lidé například lžou, kradou,
nesnáší své blízké, cizoloží, vraždí...) U mne naštěstí to narušení nebylo tak veliké, protože mne rodiče
hezky vychovali, o tom už jsem psal.

  Byl jsem vychovaný nekrást a nelhat a necizoložit, být věrný, dodržovat svoje slovo, smlouvy. Přesto byl můj život
v některých oblastech narušený hříchem: třeba krást ze společného bylo normální (JZD) a tak jsem to i bral,
lhát ve škole o svém přesvědčení a skrývat co si myslím bylo pro mne normální. Byl jsem také vychovaný k určité
necitlivosti ke zvířatům, v mysliveckém postoji, kdy je zvíře jen pro zábavu a v mnoha dalších podobných věcech.
Od mala jsem byl také vychováván v modlách, v doufání a klanění různých materií a spoléhání na úkony.
Samozřejmě jsem neznal Boha a Boží milost, vztah s ním, tam jsem byl úplně mimo


  Psal jsem ti také, že když se člověk stane Božím dítětem, Bůh člověka vychovává. I mne vychovával a vychovává.
T.j. ve věcech, ve kterých je člověk otrokem hříchu nebo je oklamán hříchem (což je totéž) tak Bůh zasahuje a mění je.
Bůh je dobrý otec a nedává svým dětem svobodu hřešit.


  Když jsem třeba šel krást do pole hrách tak jak jsem byl před tím za socializmu zvyklý (prostě se člověk zastavil
u pole a šel si utrhnout) a ani mne nenapadlo, že by na tom bylo něco špatného, že by to byl hřích - tedy jsem zhřešil
(podle ŘKC smrtelným hříchem) tak mne Bůh v té chvíli neopustil, ale dal mi takovou výchovu, že od té doby,
od toho jednoho jediného okamžiku, nemám svobodu ani vstoupit do pole v době úrody a držím se velmi bezpečně
na cestě za škarpou.


  Podobné je to v jiných oblastech života. Přesto, že nemám "svobodu" rouhat se Bohu, nectít své rodiče, lhát, být nevěrný
či krást, mám jiné oblasti života, které Bůh řeší. Pokud by tě zajímalo jaké, zhruba odpovídají tomu, co popisuje apoštol Petr
ve svém druhém listu
.

  Speciálně nejsem moc vytrvalý, snadno se nechám odradit. Je to hřích. Dost vážný, těžký hřích. A Bůh místo toho, aby
mne opustil a vzal mi to srdce, které mne vede k vytrvalosti, tak mne to svorně s tím duchem, kterého jsem dostal, celá
léta vytrvale učí.
 

 



| Nadřazený

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Modlitba v druhé části Apokalypsy (Zj 4,1-22,21) (Skóre: 1)
Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Středa, 26. září 2012 @ 07:21:38 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/
  Snad bude pro tebe pochopitelné, co jsem napsal o hříchu, otroctví a vysvobození z něj v Ježíši.

  teď ještě k téhle věci.

Jak vysvětlíš, že Bůh slyší i hříšníky, když není žádného spojení světla a temnoty?

  Nevím, co sis zase "logicky" domyslel, snad se mi podaří reagovat. Asi narážíš na křesťanské učení:

Kdysi jste byli tmou, ale nyní jste světlem v Pánu. Žijte jako děti světla. Neboť vy všichni jste synové světla a synové dne. Nepatříme noci ani tmě. Nebuďte zapřaženi do cizího jha s nevěřícími. Neboť co má společného spravedlnost s nepravostí? A jaké je společenství světla s tmou?


  To se vztahuje k omylu, ve kterém jsme kdysi žili, když jsme se domnívali, že Bůh promlouvá skrze zjevení démonů
v různých obětech, že všichni lidé a všechna náboženství vedou k Bohu. Také se to vztahuje k tomu, že nikdo nemůže
patřit dvěma majitelům: Pokud jeden člověk patří Hříchu a druhý Kristu a chtějí mít spolu společenství, je z toho obvykle
průšvih.

  Křesťané v těchto věcech vědí, že tam, kde je Bůh, není temnota a tam, kde je temnota, chybí Bůh. Démonická náboženství
tedy nevedou k Bohu, ale k démonům a my se jich máme stranit.


  S tím, že Bůh slyší hříšníky dané téma nesouvisí. Bůh je svrchovaný, všemohoucí.

  Chceš-li výklad písma (máš výklady rád), tak slovo "spojení" má více významů. Například "spojení" ve smyslu
komunikačním, telefonní spojení. "Spojení" ve smyslu smluvním, například manželství či aliance.

  Ve výrazu "Není žádné spojení světla a tmy" to slovo "spojení" neznamená "telekomunikační spojení", ale znamená to
"společenství" či "smluvní spojení". Což také překladatelé obvykle překládají.

  Nebo jsi myslel jiné spojení světla a temnoty?

  Podařilo se mi ti to vysvětlit?


| Nadřazený

Stránka vygenerována za: 0.17 sekundy