|
Právě je 258 návštěvník(ů) a 2 uživatel(ů) online: rosmano JirkaB
Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde
|
Zaznamenali jsme 124902869 přístupů od 17. 10. 2001
|
| |
| Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor. |
|
|
Re: Spravedlivý soud a trest - co je k tomu potřeba (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Čtvrtek, 24. březen 2022 @ 10:05:10 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Cizinče, a zase je tady to tvoje namotávání špaget na vidličku a k tomu kečup, kechup a ketchup..
U tebe je typické diskusi zamotávat aby se v tom nakonec již nikdo nevyznal, a pak si z té špageti šlamastiky vytěžíš to, co se ti zrovna hodí do krámu. Je to tvoje notně profláknutá diskusní manipulace. Vyvolat spor, pak ho zamotat a z galymatyjáše pak těžit benefity pro tvé nezměrné ego a podněty k sebezdůrazňování se v kontrastu nad "nehodností" oponenta. Pikantní je to tvé neustálé zdůrazňování tvého ŽITÍ nad ŽITÍ někoho jiného.
|
| Nadřazený |
|
Re: Spravedlivý soud a trest - co je k tomu potřeba (Skóre: 1) Vložil: oko v Pátek, 25. březen 2022 @ 08:47:25 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Na otázku o Petrovi jsem ti přece jasně odpověděl. Jenom ne podle tvých představ - a tak moji odpověď nechceš vidět.
Z pohledu věčnosti Petrův soud nad jeho životem už dávno proběhl (hned po jeho smrti těla) a nyní je spolu s Kristem v nebi.
Z pohledu našeho času bude také Petrovo tělo vzkříšeno z hrobu na konci věků.
..."Čím dřív člověk dostane spravedlivý soud ke svému špatnému chování,..."...
Posmrtný soud je soudem nejenom za nějaké dočasné dílčí špatné chování člověka (po kterém vlivem trestu může nastat náprava zbytku života) - posmrtný soud je soudem za úplně celý lidský život. Za všechno dobré i zlé, co člověk v životě udělal. Po tomto soudu už není žádná náprava možná - je jenom rozsudek - v případě odsouzení trest, v případě ospravedlnění odměna..
Tedy jeden z nás mluví o voze, druhý pak zase o koze....
..."Nikdy jsem nepsal nic o vyhýbání se soudu. "...
Ty jsi psal, že jsi Božím soudem už prošel a že souzen už nebudeš.
Já tě vyvádím z tohoto omylu - že i ty budeš nutně po smrti těla souzen za celý svůj prožitý život. (V tom tkví celá ona podstata mé údajné "Klasické sprosťárny, lži, či hulvátštiny, jak říkáš).
To, že dneska uznáváš, že si člověk nezaslouží za své hříchy nic jiného, než smrt - to je sice hezký postoj - ale ani to tě posmrtného soudu nijak nezbaví. Pokud díky tomuto žiješ dneska už raději podle Božího řádu (přešel ze smrti do života), tak máš pochopitelně naději na záchranu u posmrtného soudu.
|
| NadřazenýRe: Spravedlivý soud a trest - co je k tomu potřeba (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pátek, 25. březen 2022 @ 17:35:59 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ |
Z pohledu našeho času bude také Petrovo tělo vzkříšeno z hrobu na konci věků.
A ty věříš, že apoštol Petr, první apoštol Pána Ježíše, bude na konci věků vzkříšen k soudu, k tomu, aby byl souzen?
Posmrtný soud je soudem nejenom za nějaké dočasné dílčí špatné chování člověka (po kterém vlivem trestu může nastat náprava zbytku života) - posmrtný soud je soudem za úplně celý lidský život. Za všechno dobré i zlé, co člověk v životě udělal.
Ne, to ne, Stando.
Soudit člověka za to, co udělal dobrého, není potřeba.
Stejně tak není potřeba soudit nevinné lidi.
Stejně tak není potřeba soudit lidi, kteří dostali milost.
Po tomto soudu už není žádná náprava možná - je jenom rozsudek - v případě odsouzení trest, v případě ospravedlnění odměna.
Velmi odvážné na římského katolíka.
Takže ty nevěříš, že existuje očistec?
Tedy jeden z nás mluví o voze, druhý pak zase o koze....
To je jednoduché - tak nemluv o koze. Piš k tématu.
Ty jsi psal, že jsi Božím soudem už prošel a že souzen už nebudeš.
Takže rozumíš tomu, že tvůj nápad "To jenom ty věříš, že se tomuto Božímu soudu jaksi vyhneš!" byl docela mimo?
Tvoje "Vyhýbání se soudu" je jen tvůj virtuální svět - jako když jsi tu psal ' uděláš zlo a nelituješ toho' či ' ty sám jsi se "postaral", aby v očích církevního práva byl tvůj sňatek sňatkem neplatným!'. Jak jsi psal - tyhle tvé nápady jsou jen o fiktivním "toníkovi", co existuje jen ve tvé hlavě.
Hulvátština tkví v tom, že tvoje lživé a velmi často i hloupé a zlé postoje a nápady připisuješ druhým - místo toho, abys psal k tématu diskuze.
To, že dneska uznáváš, že si člověk nezaslouží za své hříchy nic jiného, než smrt - to je sice hezký postoj - ale ani to tě posmrtného soudu nijak nezbaví. No, to mne určitě nezbaví.
A ani to není potřeba.
Pokud díky tomuto žiješ dneska už raději podle Božího řádu (přešel ze smrti do života), tak máš pochopitelně naději na záchranu u posmrtného soudu.
Ne, Stando. To nemám.
A ani nic takového nepotřebuju.
Toník |
]
Re: Spravedlivý soud a trest - co je k tomu potřeba (Skóre: 1) Vložil: oko v Sobota, 26. březen 2022 @ 08:17:38 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Já věřím, že apoštol Petr z pohledu našeho žití už byl souzen (posouzen Bohem) hned po své smrti těla a že dneska už je spolu s oslaveným Kristem v nebi.
Věřím také, že Petrovo tělo (pořád z toho samého pohledu žití v našem čase) bude vzkříšeno na konci věků.
..."Soudit člověka za to, co udělal dobrého, není potřeba. "...
(soudit, posoudit - neznamená ještě odsoudit).
Spravedlivý soud musí zvážit nejenom lidské poklesky, ale také to, co člověk udělal dobrého.
Písmo to nakonec říká také jasně: (2 Kor 5,10) Neboť my všichni se musíme objevit před
soudnou stolicí Kristovou, aby každý přijal odplatu za to, co vykonal v
těle, ať už to bylo dobré nebo zlé.
Posmrtné očišťování se týká jenom lidí na posmrtném soudu Bohem ospravedlněných, kteří však ještě se zcela nezbavili svého lpění na věcech pozemských a nejsou tedy pro nebe ještě dostatečně čisti..
Nemůže se ale týkat lidí, kteří zemřeli ve stavu hříchu ke smrti.
To, že ty v mých poznámkách spatřuješ lež (hulvátštinu) - s tím já nic nenadělám. Každý vnímáme věci (i výroky druhých) podle stavu svého vlastního nitra.
Já nemám proti tobě žádnou zášť - nemám ani žádný důvod o tobě lhát.
Ty tvrdíš, že po smrti souzen nebudeš - já říkám, že se pleteš, že se také postavíš před Kristovu soudnou stolici a že také budeš muset vydat účet za celý tvůj prožitý život. Tak je to v Písmu, takto tomu učí církev.
Že toto ty v Písmu ignoruješ (a namlouváš si, že ty prý souzen nebudeš) - to je tvůj problém.
Kristovu posmrtnému soudu se ani ty nijak nevyhneš - nejde to. (2 Kor 5,10).
|
]
Re: Spravedlivý soud a trest - co je k tomu potřeba (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Sobota, 26. březen 2022 @ 09:36:08 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ |
Spravedlivý soud musí zvážit nejenom lidské poklesky, ale také to, co člověk udělal dobrého.
Ne, Stando. To opravdu nemusí.
Pokud je například řečeno, že vražda je zločin a za vraždu je trest odnětí svobody, nějaký člověk spáchá vraždy, spravedlivý soud neposuzuje, že člověk jezdil kamionem a odvezl 150 kamionů do ciziny, že chytal ryby a mazal dětem chleba s máslem.
Spravedlivý soud posuzuje to, zda spáchal či nespáchal vraždu a posuzuje to, jaký postoj má dotyčný k vraždě - zda například lituje, že se vraždy dopustil a chtěl by vrátit čas, nebo zda je rád, že zavraždil a udělal by to znovu. Víc spravedlivý soud nad vrahem nemusí řešit, není to potřeba.
Posmrtné očišťování se týká jenom lidí na posmrtném soudu Bohem ospravedlněných, kteří však ještě se zcela nezbavili svého lpění na věcech pozemských a nejsou tedy pro nebe ještě dostatečně čisti..
To jsi zase uhnul.
Psal jsi, že po smrti půjdeš na soud a že "Po tomto soudu už není žádná náprava možná - je jenom rozsudek - v případě odsouzení trest, v případě ospravedlnění odměna."
A to "posmrtné očišťování", o kterém píšeš teď, tedy není "náprava"?
Ty tvrdíš, že po smrti souzen nebudeš - já říkám, že se pleteš
Kdo slyší mé slovo a věří tomu, kdo mne poslal, má věčný život a nejde na soud, ale přešel ze smrti do života.
Jako je lidem uloženo jednou zemřít a potom bude soud, tak i Kristus, když byl jednou obětován, aby vynesl hříchy mnohých, podruhé se bez hříchu ukáže k záchraně těm, kteří ho očekávají.
My živí, kteří jsme tu ponecháni do příchodu Pána, jistě nepředejdeme ty, kteří zesnuli, protože za zvuku přikazujícího zvolání, hlasu archanděla a Boží polnice sám Pán sestoupí z nebe a mrtví v Kristu vstanou nejdříve. Potom my živí, kteří tu budeme ponecháni, budeme spolu s nimi uchváceni v oblacích do vzduchu k setkání s Pánem. A tak už navždy budeme s Pánem.
Že toto ty v Písmu ignoruješ (a namlouváš si, že se Ježíš a Pavel plete) - to je tvůj problém.
Kristovu posmrtnému soudu se ani ty nijak nevyhneš - nejde to. (2 Kor 5,10).
To by mne ani nenapadlo, Stando, se tomu soudu vyhýbat. A psal jsem ti to tu mockrát.
Nejsem Myslivec - ten psal o vyhýbání se soudu. Nápady na vyhýbání se soudu bys měl tedy adresovat jemu. Se mnou tvoje nápady na vyhýbání se soudu nemají nic společného.
Já tu naopak mnohokrát psal, že Boží soud má člověk přijmout co nejdřív.
Mrtvý v hříchu už jsem dávno byl. Po smrti už jsem byl dávno souzen, jasně odsouzen, nebylo co řešit, rozsudek byl jasný. Nebylo potřeba střílet další zajíce. I kdyby se postříleli všichni zajíci na celém světě, rozsudek nad hříšníkem už by nebyl jiný. Bylo potřeba hon ukončit. A níní potřeba soudit znovu to, co už bylo odsouzeno.
A k aktuální situaci: Právě proto, že jsme byli odsouzeni a že Bůh ukončil život hříšníka, právě proto, že jsme souzeni, právě proto, že jsme přijali Boží soud, právě proto nebudeme zbytečně souzeni ještě jednou po smrti těla.
Když jsme však souzeni (aktuálně, teď přítomný čas) od Pána, jsme vychováváni, abychom nebyli odsouzeni spolu se světem.
Neboť je čas (aktuálně, teď přítomný čas) aby soud začal od domu Božího. Tedy jestliže nejprve od nás, jaký bude konec těch, kteří jsou neposlušni Božího evangelia?
Toník |
]
]
Re: Spravedlivý soud a trest - co je k tomu potřeba (Skóre: 1) Vložil: oko v Sobota, 26. březen 2022 @ 14:09:57 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Nemůžeš si vytrhnout verš z Písma bez jeho správného pochopení a argumentovat jím samostatně podle vlastního porozumění. ..."Kdo slyší mé slovo a věří tomu, kdo mne poslal, má věčný život a nejde na soud, ale přešel ze smrti do života."...
Správné pochopení tohoto verše nesmí ve smyslu odporovat žádnému jinému verši v Písmu.
Pokud tedy ty říkáš, že nepůjdeš na soud, jsi v rozporu s 2 Kor 5,10 (Neboť my všichni se musíme objevit před
soudnou stolicí Kristovou, aby každý přijal odplatu za to, co vykonal v
těle, ať už to bylo dobré nebo zlé.)
Toto tvé pochopení, že nepůjdeš na soud, je tedy mylné.
"Nejde na soud" - znamená ve smyslu, že nejde na soud odsuzující - neznamená to, že nebude souzen vůbec.
|
]
]
Re: Spravedlivý soud a trest - co je k tomu potřeba (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Neděle, 27. březen 2022 @ 11:19:57 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Správné pochopení tohoto verše nesmí ve smyslu odporovat žádnému jinému verši v Písmu. Určitě, Stando. Proto jsem ti také uvedl, jak ten verš chápal apoštol Petr a apoštol Pavel, jak ho chápeme z osobní zkušenosti s tématem, co jsme k tématu zakusili. A ta moje zkušenost s tématem je stejná, jakou popisuje Pavel nebo Petr.
Pokud tedy ty říkáš, že nepůjdeš na soud, jsi v rozporu s 2 Kor 5,10 (Neboť my všichni se musíme objevit před soudnou stolicí Kristovou, aby každý přijal odplatu za to, co vykonal v těle, ať už to bylo dobré nebo zlé.)
A to už je zase o koze, Stando. Neuhýbej ke kozám, drž se tématu.
Téma diskuze je soud - soud obecně a Boží soud konkrétně. Uhýbáním od tématu jinam jen zapleveluješ diskuzi.
Toto tvé pochopení, že nepůjdeš na soud, je tedy mylné.
Jaké tvé pochopení, Stando?
Stando, nepotřebuji žádné "tvé pochopení". Slova Pána Ježíše jsou jasná.
"Nejde na soud" - znamená ve smyslu, že nejde na soud odsuzující - neznamená to, že nebude souzen vůbec.
Pořád tu opakuješ stejný nesmysl.
Stando, po smrti nebude existovat nějaký "neodsuzující" soud.
"Neodsuzující soud" je nesmysl, zbytečnost. Nerozumím, proč tak jednoduchou věc nemůžeš pochopit a akceptovat!
Znamená to docela jednoduchou věc: Že ten, kdo slyší Ježíšovo slovo a věří tomu, kdo ho poslal, má věčný život a nejde na soud, ale přešel ze smrti do života.
Toník |
]
Re: Spravedlivý soud a trest - co je k tomu potřeba (Skóre: 1) Vložil: oko v Neděle, 27. březen 2022 @ 11:44:38 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Když se bavíme na téma Božího soudu - tak zmínit Kristovu soudnou stolici je podle tebe uhýbáním od tématu?
Pak si opravdu nemáme co říct!
..."..."Neodsuzující soud" je nesmysl, zbytečnost."...
Probíhá přece i spousta soudů, na kterých jsou souzení zbaveni svého obvinění a prohlášeni soudem za nevinné.
Nikoli přece každý soud končí odsouzením a trestem!
Opravdu nerozumím, proč tak jednoduchou věc nemůžeš pochopit a akceptovat! |
]
Re: Spravedlivý soud a trest - co je k tomu potřeba (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Neděle, 27. březen 2022 @ 11:58:19 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Probíhá přece i spousta soudů, na kterých jsou souzení zbaveni svého obvinění a prohlášeni soudem za nevinné.
To se týká pozemských soudů Oko, kde musí soud shromažďovat důkazy. Jenže u božího Soudu je soudcem vševědoucí. Shromažďování důkazů není třeba. Před Soudem je rozhodující to, koho Syn před Otcem vyzná a koho ne. Ten kdo za pozemského života Kristu věřil a víru v Krista vyznával, toho Kristus vyzná. Vyznání Krista před Otcem rozhoduje o tom, zda se jde k Soudu pro trest, či odměnu.
Nikoli přece každý soud končí odsouzením a trestem!
U pozemských soudů ano, u Božího soudu bude každý obžalovaný odsouzený. Uvědom si Oko, že být obžalovaným na božím soudě, znamená být obviněným NEZPOCHYBNITELNĚ. Obvinění se u božího Soudu nemusí prokazovat, a neexistuje zde nedostatek důkazů, aneb jak se praví v božím slově, i naše vlasy jsou spočteny. (plešouni jsou výjimka) :-))))
|
]
Re: Spravedlivý soud a trest - co je k tomu potřeba (Skóre: 1) Vložil: oko v Pondělí, 28. březen 2022 @ 08:38:12 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | U Božího soudu žalobcem není sám Bůh (ten je soudcem!) - žalobcem je ďábel - otec lži.
(Zj 12,10) A uslyšel jsem mocný hlas v nebi, který říkal: „Nyní přišla záchrana,
moc a kralování našeho Boha a pravomoc jeho Krista, neboť byl svržen žalobce našich bratří, který je obviňoval před naším Bohem dnem i nocí. |
]
Re: Spravedlivý soud a trest - co je k tomu potřeba (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pondělí, 28. březen 2022 @ 08:18:00 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ |
Probíhá přece i spousta soudů, na kterých jsou souzení zbaveni svého obvinění a prohlášeni soudem za nevinné.
Znovu, Stando: Aby probíhal nějaký soud, na kterém jsou souzení zbaveni svého obvinění, prohlášeni za nevinné, musí být nejdřív obvinění obvinění falešným, lživým, nepravdivým obviněním.
Nic takového u Božího soudu není potřeba. U Božího soudu nejsou souzeni falešně obvinění nevinní.
U Božího soudu jsou jsou souzeni lidi jen poprávu, pravdivě.
Nikoli přece každý soud končí odsouzením a trestem!
No, určitě. Když se policie splete, obviní nevinného, když někdo podá falešnou žalobu, která je vyvrácena, soud nekončí odsouzením.
|
]
Re: Spravedlivý soud a trest - co je k tomu potřeba (Skóre: 1) Vložil: oko v Pondělí, 28. březen 2022 @ 08:35:08 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Žalobce našich bratří (ďábel) je lhářem od počátku. Tento mistr polopravd podává na lidi falešnou žalobu.
(Zj 12,10) A uslyšel jsem mocný hlas v nebi, který říkal: „Nyní přišla záchrana,
moc a kralování našeho Boha a pravomoc jeho Krista, neboť byl svržen žalobce našich bratří, který je obviňoval před naším Bohem dnem i nocí.
..." To ale není případ Božího soudu nad hříšníky a světem..."...
Toto je případ Božího soudu nad všemi lidmi. To Boží soud rozděluje lidi na ospravedlněné Bohem a na zatvrzelé hříšníky. Na "ovce a na kozly". (Mt 25,33).
|
]
Re: Spravedlivý soud a trest - co je k tomu potřeba (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pondělí, 28. březen 2022 @ 08:49:35 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ |
Žalobce našich bratří (ďábel) je lhářem od počátku. Tento mistr polopravd podává na lidi falešnou žalobu.
To určitě, Stando.
Na Božím soudu falešné žaloby nejsou. Není potřeba nic vyvracet. To, co se na Božím soudu soudí, je pravdivé.
Toto je případ Božího soudu nad všemi lidmi. To Boží soud rozděluje lidi na ospravedlněné Bohem a na zatvrzelé hříšníky. Na "ovce a na kozly". (Mt 25,33).
Zase ta tvoje koza, Stando.
|
]
Re: Spravedlivý soud a trest - co je k tomu potřeba (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Neděle, 27. březen 2022 @ 11:40:11 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ |
Když tedy píšeš:
Tak tato tvoje druhá víra je falešná, lživá?
Ony teda obě tyto tvé víry jsou falešné, lživé, nepravdivé.
Žádný soud po smrti Petra se tedy nekonal, ani nebylo potřeba, aby byl Petr souzen podruhé. A na konci věků se žádný soud s Petrem konat nebude, ani není potřeba, aby byl Petr na konci věků souzen potřetí.
Naopak - na konci věků přijde Petr určitě k soudu. Ale stejně tak přijde k soudu Ježíš. Ani Petr, ani Ježíš nebudou na tom soudu souzeni. Budou tam spolu.
|
]
Re: Spravedlivý soud a trest - co je k tomu potřeba (Skóre: 1) Vložil: oko v Úterý, 29. březen 2022 @ 10:58:31 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
(Žd 9,27) A jako je lidem uloženo jednou zemřít a potom bude soud,....
Sečteno a podtrženo: škoda vynaloženého času a energie na tuto debatu!
|
]
Re: Spravedlivý soud a trest - co je k tomu potřeba (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Úterý, 29. březen 2022 @ 18:21:45 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ |
(Žd 9,27) A jako je lidem uloženo jednou zemřít a potom bude soud,....
A proto píšeš tak často o vytrhávání veršů z kontextu. Nenapadne tě ani, že za tím slovem soud je čárka?
Za Žid 9,27 je ještě 9,28. Celé to je Stando takto:
A jako je lidem uloženo jednou zemřít a potom bude soud, tak i Kristus, když byl jednou obětován, aby vynesl hříchy mnohých, podruhé se bez hříchu ukáže k záchraně těm, kteří ho očekávají.
A to "kteří ho očekávají", to je například Petr, Pavel, Marta, Marie, ale i kterýkoliv křesťan od počátku dodnes.
Sečteno a podtrženo: škoda vynaloženého času a energie na tuto debatu!
Takže jsi neporozuměl, že je zbytečné a nesmyslné soudit nevinné lidi?
Neporozuměl jsi, že je nesmysl a zbytečnost soudit omilostněné?
Nerozumíš, že na Božím soudu nebudou lživé, falešné, mylné žaloby?
Nechápeš, že Satan nebude na Božím soudu žalobcem, ale má docela jinou roli?
Nechápeš, že lidé se nesoudí za věci, které udělali dobře, ale za zlé věci?
Neporozuměl jsi, že nemá smysl někoho soudit za jednu věc dvakrát?
Nerozumíš, že za to, co někdo udělá dobrého, není potřeba soud?
Neporozuměl jsi, že není potřeba čekat na smrt za to, aby byl člověk spravedlivě souzen a odsouzen za své zlé skutky?
Nechápeš, že někteří lidé budou vzkříšeni k životu a jiní k soudu? A že ti, co budou vzkříšeni k životu, nejsou vzkříšeni k soudu a ti, co jsou vzkříšeni k soudu, nejsou vzkříšeni k životu?
A neodpovíš na otázku k tomu, co jsi psal?
Psal jsi tu:
Toník
|
]
Re: Spravedlivý soud a trest - co je k tomu potřeba (Skóre: 1) Vložil: oko v Středa, 30. březen 2022 @ 11:04:46 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Celou tu dobu sem se ti pokoušel vysvětlit, že posmrtný soud každého člověka je zároveň už i soudem posledním -oním soudem "na konci věků".
..." že je zbytečné a nesmyslné soudit nevinné lidi?"...
Kdo z vás je bez viny, ať první hodí kamenem!
O každém člověku musí být rozhodnuto (Bohem) na jeho posmrtném soudu (posledním soudu). Rozhodnuto o tom, zda bude na věky spasen (milostí spasen - nikoli ze zásluh, protože snad byl spravedlivým a nevinným)!), či naopak že bude navěky zavržen.
Toto je zásadní výrok Božího soudu nad každým člověkem po jeho smrti těla.
|
]
Re: Spravedlivý soud a trest - co je k tomu potřeba (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Středa, 30. březen 2022 @ 11:55:49 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Celou tu dobu sem se ti pokoušel vysvětlit, že posmrtný soud každého člověka je zároveň už i soudem posledním -oním soudem "na konci věků".
Nesmysl se nedá vysvětlit Oko. Není žádný POSMRTNÝ soud! Není žádný POSMRTNÝ život! Život není po smrti, život je PO VZKŘÍŠENÍ! Boží Soud je po vzkříšení ze smrti první.
Takže ty máš Oko představu, že po smrti je soud. A jelikož máš představu, že co se tady nestalo v nebi už se stalo, tak podle tvé hypotézy nebeský soud nad tebou po smrti již proběhl i když jsi ještě nezemřel. Navíc tam máš ještě očistec. To je problém. Pokud bys šel do očistce před soudem, nemůžeš tvrdit, že po smrti je soud. A když pak vylezeš z očistcové pračky opraný a navoňaný nebeskou aviváží, proč bys pak měl jít k soudu? Pokud ale bys šel napřed k soudu a pak do očistce, zcela bys zpochybnil boží milost, která dokonale očišťuje PŘED SOUDEM.
Jak do těch tvých podivných představ namontuješ očistec?
Ty jsi Oko již nyní v nebi u soudu, v očisttec, ale tady na zemi ještě ne??
|
]
Re: Spravedlivý soud a trest - co je k tomu potřeba (Skóre: 1) Vložil: oko v Pátek, 01. duben 2022 @ 09:47:48 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
K čemu takové bláboly?
|
]
Re: Spravedlivý soud a trest - co je k tomu potřeba (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Pátek, 01. duben 2022 @ 09:50:39 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Přesně tak Oko, jsou to bláboly. Je dobře, že si konečně uvědomuješ jakým nesmyslům věříš. |
]
Re: Spravedlivý soud a trest - co je k tomu potřeba (Skóre: 1) Vložil: martino v Pátek, 01. duben 2022 @ 11:17:11 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Myslivec
Myslivec je ukázka člověka bez víry, zdravého rozumu a zdevastovaného mozku. To jsou naprosté šílenosti člověka zlého a zoufalého. |
]
Re: Spravedlivý soud a trest - co je k tomu potřeba (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Středa, 30. březen 2022 @ 19:31:10 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ |
Celou tu dobu sem se ti pokoušel vysvětlit, že posmrtný soud každého člověka je zároveň už i soudem posledním -oním soudem "na konci věků".
To ses pokoušel, Stando. Ale zcela zbytečně.
Neodpověděl jsi ale na otázku k tomu, co jsi psal zde v diskuzi, tedy "Věříme a vyznáváme, že na konci věků budou všichni zemřelí tělem vzkříšeni v těle k poslednímu soudu." Zajedno jsi nenapsal, kdo s tebou takové divné a nesmyslné věci v rozporu s křesťanským i římskokatolickým učením věří a za druhé jsi nenapsal, jestli skutečně věříš, že svatý Petr bude na konci věků vzkříšen v těle k poslednímu soudu (ve smyslu že by měl být ještě souzen).
Kdo z vás je bez viny, ať první hodí kamenem!
Když už Stando toto píšeš, znamená to, že jsi pochopil, že tvoje nápady ve stylu " Soud neznamená automaticky jen odsouzení za viny, soud může být také ospravedlňující - takový soud, který člověka prohlásí za nevinného, za hodného přijetí do nebe." jsou nesmysl?
Rozumíš tomu, že na Božím soudu nebude nikdo, kdo by byl " prohlášen nevinným, zralým pro nebe", jak na to napadlo tebe?
Byla by ti alespoň v tomto diskuze užitečná, abys opustil takové nesmysly o "nevinných na Božím soudu, zralých/hodných pro nebe"?
Když už bys porozuměl, že že je zbytečné a nesmyslné soudit nevinné (když navíc žádní nevinní lidé nejsou) co ten zbytek?
Porozuměl bys také, že tak jako soudit nevinné je stejný nesmysl a zbytečnost soudit omilostněné?
Porozuměl bys, že Satan nebude na Božím soudu žalobcem, ale odsouzeným?
Porozuměl bys, že na Božím soudu nebudou lživé, falešné, mylné žaloby?
Porozuměl bys, že za to, co někdo udělá něco dobrého, není za to souzen?
Porozuměl bys, že lidé se nesoudí za věci, které udělali dobře, ale za zlé věci?
Porozuměl bys, že není potřeba čekat na smrt za to, aby byl člověk spravedlivě souzen a odsouzen za své zlé skutky?
Rozumíš tomu, že někteří lidé budou vzkříšeni k životu a jiní k soudu?
Porozuměl bys, že nemá smysl někoho soudit za jednu věc dvakrát, že by to bylo bezpráví, nesmysl?
O každém člověku musí být rozhodnuto (Bohem) na jeho posmrtném soudu (posledním soudu).
Ne, to nemusí, Stando.
Soud rozhoduje o zločincích - o hříšnících, lhářích, cizoložnících, modlářích, zlodějích, vrazích, ... A rozhoduje spravedlivě.
A s rozhodnutím není určitě potřeba čekat na Smrt. Když je někdo vrah, nebo lhář, nebo zloděj, nebo jiný hříšník, může se zeptat Boha rovnou na soud nad svým životem. Nemusí nutně čekat na smrt, aby věděl, jak to dopadne.
Toník
|
]
Re: Spravedlivý soud a trest - co je k tomu potřeba (Skóre: 1) Vložil: oko v Pátek, 01. duben 2022 @ 09:42:28 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Pochopil jsem, že nerozumíš této jednoduché věci:
- totiž že celý život každého člověka bez výjimky musí nutně být po ukončení jeho pozemského života Bohem posouzen
- zda obstál a bude po smrti na věky s Bohem
- nebo zda neobstál a bude navěky zavržen bez Boha.
Všechno to ostatní od tebe je jenom mlžení - vata bez vnitřního obsahu.
|
]
Re: Spravedlivý soud a trest - co je k tomu potřeba (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Pátek, 01. duben 2022 @ 10:01:18 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | - totiž že celý život každého člověka bez výjimky musí nutně být po ukončení jeho pozemského života Bohem posouzen
Mýlíš se Oko, každého člověka ne! Kristus jasně říká, že kdo věří soudu nepodléhá již za pozemského života. A ti kdož soudu nepodléhají již za pozemského života, nemohou POSUZOVÁNÍ po vzkříšení. Písmo jasně říká, že Kristus je před Otcem VYZNÁ! Přesně tak je to dle Písma. A ty Oko zde nevymýšlej nesmysly a Písmo si pořádně nastuduj.
Apropó, nějak jsi zapomněl odpovědět na několikrát položenou otázku v minulosti diskuse, zda SLYŠÍŠ a VĚŘÍŠ Kristu tato Jeho slova.
- Jan 5, 24 [www.biblenet.cz]Amen, amen, pravím vám, kdo slyší mé slovo a věří tomu, který mě poslal, má život věčný a nepodléhá soudu, ale přešel již ze smrti do života.
Věříš Oko? Věříš Kristu? |
]
Re: Spravedlivý soud a trest - co je k tomu potřeba (Skóre: 1) Vložil: martino v Pátek, 01. duben 2022 @ 11:36:26 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Myslivec
Apropó, nějak jsi zapomněl odpovědět na několikrát položenou otázku v minulosti diskuse, zda SLYŠÍŠ a VĚŘÍŠ Kristu tato Jeho slova.
- Jan 5, 24 [www.biblenet.cz] [www.biblenet.cz]Amen, amen, pravím vám, kdo slyší mé slovo a věří tomu, který mě poslal, má život věčný a nepodléhá soudu, ale přešel již ze smrti do života.
Věříš Oko? Věříš Kristu?
martino
Zoufalý Myslivec zkouší víru katolíků a přesvědčuje ostatní, že je sluha Satana, který se snaží ostatní odvrátit od zdravé víry Církve svojí satansko-sektářskou vírou. Jak máme chápat slova apoštola sv. Jana v době, kdy byla jen jedna víra Kristova a zakladatelé lidských sekt zde ještě po světě nebloudili?
Už za pozemského života, ještě před rozhodnutím při posledním soudu každý vynáší sám nad sebou rozsudek. Přijímáš-li Kristova slova, která jsou zároveň slova Otcova máš v sobě život. Ten začíná na zemi milostí a po tělesné smrti se na věky bude projevovat ve věčné slávě. Takový člověk již unikl odsouzení, ale jak nás poučuje sv. Pavel jen za podmínky, že ve víře vytrvá člověk až do konce.
|
]
Pro antik.rista (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Sobota, 02. duben 2022 @ 14:57:44 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | - Jan 5, 24 [www.biblenet.cz] [www.biblenet.cz] [www.biblenet.cz]Amen, amen, pravím vám, kdo slyší mé slovo a věří tomu, který mě poslal, má život věčný a nepodléhá soudu, ale přešel již ze smrti do života.
Věřím Kristu a slyším Jeho slovo. A v Jeho síle a milosti vytrvám až do konce. Bohu díky.
....................................................................................................... ....................................................................................................... .......................................................................................................
Pácháš hříchy ke smrti Martino když kristovce očerňuješ satanem, odpadlíkem, když upíráš Krista. Krista vyznat neumíš a z úst ti neustále vychází pekelný antikristovský zápach. Podléháš božímu soudu Martino.
|
]
Re: Spravedlivý soud a trest - co je k tomu potřeba (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pátek, 01. duben 2022 @ 18:46:26 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Takže opět mimo témat, Stando.¨ Na otázky jsi neodpověděl.
Pochopil jsem, že nerozumíš této jednoduché věci:
- totiž že celý život každého člověka bez výjimky musí nutně být po ukončení jeho pozemského života Bohem posouzen
- zda obstál a bude po smrti na věky s Bohem
- nebo zda neobstál a bude navěky zavržen bez Boha.
To jsi pochopil špatně. Tvým nepravdivým nápadům a výmyslům rozumím. Nejsou tak složité, abych je nepochopil. Zpět k tomu, co jsi psal.
|
]
Re: Spravedlivý soud a trest - co je k tomu potřeba (Skóre: 1) Vložil: oko v Sobota, 02. duben 2022 @ 12:01:27 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Pochopil jsem, že mé vysvětlování ti nebylo k užitku.
|
]
Re: Spravedlivý soud a trest - co je k tomu potřeba (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Sobota, 02. duben 2022 @ 12:28:29 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | To jsi pochopil správně, Stando. Většinu věcí, co píšeš, jsou jednoduché, srozumitelné. Není potřeba, abys je vysvětloval.
Když napíšeš něco nesrozumitelného, nebo když mě něco zajímá, tak se zeptám. Pak mne zajímá odpověď na otázku, k tomu, co jsi psal a jsem rád, když to vysvětlíš.
Když například napíšeš nápad " Svatost člověka je definována jako upřímná snaha o duchovní dokonalost.", tak mne zajímá, kde jsi ten nápad vzal. Ale na první dobrou rozumím, že sis ten nápad vymyslel. Ale ptám se, jestli jsi náhodou někde ten nápad nepřevzal. Když se pak dozvím, že sis tu definici vymyslel ty, vím, že jsem se nespletl. Takže tam mi tvoje vysvětlení pomůže.
K tématu diskuze už nic nemáš?
Celou tu dobu sem se ti pokoušel vysvětlit, že posmrtný soud každého člověka je zároveň už i soudem posledním -oním soudem "na konci věků".
To ses pokoušel, Stando. Ale zcela zbytečně.
Neodpověděl jsi ale na otázku k tomu, co jsi psal zde v diskuzi, tedy "Věříme a vyznáváme, že na konci věků budou všichni zemřelí tělem vzkříšeni v těle k poslednímu soudu." Zajedno jsi nenapsal, kdo s tebou takové divné a nesmyslné věci v rozporu s křesťanským i římskokatolickým učením věří a za druhé jsi nenapsal, jestli skutečně věříš, že svatý Petr bude na konci věků vzkříšen v těle k poslednímu soudu (ve smyslu že by měl být ještě souzen).
Kdo z vás je bez viny, ať první hodí kamenem!
Když už Stando toto píšeš, znamená to, že jsi pochopil, že tvoje nápady ve stylu " Soud neznamená automaticky jen odsouzení za viny, soud může být také ospravedlňující - takový soud, který člověka prohlásí za nevinného, za hodného přijetí do nebe." jsou nesmysl?
Rozumíš tomu, že na Božím soudu nebude nikdo, kdo by byl " prohlášen nevinným, zralým pro nebe", jak na to napadlo tebe?
Byla by ti alespoň v tomto diskuze užitečná, abys opustil takové nesmysly o "nevinných na Božím soudu, zralých/hodných pro nebe"?
Když už bys porozuměl, že že je zbytečné a nesmyslné soudit nevinné (když navíc žádní nevinní lidé nejsou) co ten zbytek?
Porozuměl bys také, že tak jako soudit nevinné je stejný nesmysl a zbytečnost soudit omilostněné?
Porozuměl bys, že Satan nebude na Božím soudu žalobcem, ale odsouzeným?
Porozuměl bys, že na Božím soudu nebudou lživé, falešné, mylné žaloby?
Porozuměl bys, že za to, co někdo udělá něco dobrého, není za to souzen?
Porozuměl bys, že lidé se nesoudí za věci, které udělali dobře, ale za zlé věci?
Porozuměl bys, že není potřeba čekat na smrt za to, aby byl člověk spravedlivě souzen a odsouzen za své zlé skutky?
Rozumíš tomu, že někteří lidé budou vzkříšeni k životu a jiní k soudu?
Porozuměl bys, že nemá smysl někoho soudit za jednu věc dvakrát, že by to bylo bezpráví, nesmysl?
O každém člověku musí být rozhodnuto (Bohem) na jeho posmrtném soudu (posledním soudu).
Ne, to nemusí, Stando.
Soud rozhoduje o zločincích - o hříšnících, lhářích, cizoložnících, modlářích, zlodějích, vrazích, ... A rozhoduje spravedlivě.
A s rozhodnutím není určitě potřeba čekat na Smrt. Když je někdo vrah, nebo lhář, nebo zloděj, nebo jiný hříšník, může se zeptat Boha rovnou na soud nad svým životem. Nemusí nutně čekat na smrt, aby věděl, jak to dopadne.
Toník
|
]
Re: Spravedlivý soud a trest - co je k tomu potřeba (Skóre: 1) Vložil: oko v Neděle, 03. duben 2022 @ 10:52:27 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Neporozuměl. Protože tvoje otázky jsou tvůj svět, nikoli můj. Mě připadají jako zavádějící do nepravdy.
Když je někdo vrah, nebo lhář, nebo zloděj, nebo jiný hříšník - může učinit pokání ze svých hříchů okamžitě. Změnit svůj hříšný život, obrátit se k Bohu. Ale toto učiněné pokání není žádným posmrtným soudem nad celým životem! Může však jednou mít zásadní vliv na výsledek tohoto posmrtného soudu!
My máme svou vlast v nebesích, odkud dychtivě očekáváme jako spasitele Pána Ježíše Krista, jenž promění naše bědné tělo a učiní je podobným svému tělu oslavenému ...
My víme, že na posmrtném soudu dostaneme od Pána dědictví věčného života. Když totiž vytrváme v dobrém.... ( každý, kdo vykoná něco dobrého, vezme za to odměnu od Pána - Ef 6,8)
Nás vůbec nemusí trápit, že jsme stále jenom hříšníci - když totiž své hříchy svěřujeme a odevzdáváme v pokání Kristu a ten nás z nich osvobozuje.
Nikoli, že snad já nevěřím římskokatolické nauce - to tobě jenom tak připadá, protože ty jí nedostatečně rozumíš.
Podle této nauky očistec vůbec není nezbytnou nutností - dá se mu vyhnout, v případě, že: "Obrácení, jež pochází z vroucí lásky, může dosáhnout naprostého očištění hříšníka, takže už nezůstává žádný trest". KKC 1472.
|
]
Pros Boha (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Pondělí, 04. duben 2022 @ 00:39:38 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Víra v posmrtný život je vírou pohanskou. Vzhledem k tomu, že za ta léta tvé názory znám, vyčtu ti nyní co všechno od okamžiku smrti čekáš. Čekáš, že ihned po smrti budeš vzkříšený v nebi, neboť jak tvrdíš v nebi již prý vzkříšení nastalo. Teprve až v okamžiku smrti spatřuješ jistotu spásy. Ihned po smrti očekáváš Soud, který označuješ jako posmrtný. Ihned po smrti je prý očistec, který tě prý dokonale očistí. Uvědomuješ si Oko, že jsi Krista vyměnil za smrt? Že od smrti očekáváš ti, co Ti Kristus nabízí právě nyní za pozemského života.
Kristus Ti nabízí věčný život za víru v Něho!
Kristus Ti za víru nabízí nepodlehnutí Soudu!
Kristus Ti za víru nabízí svou sílu, abys v Jeho síle již neupadal do hříchu!
Kristus Ti za víru nabízí svou milost a odpuštění hříchů!
Kristus Ti za víru nabízí Ducha svatého aby Tě pravda Ducha osvobodila a navždy zbavila otrockých hříšných sklonů!
Kristus Ti za víru dává jistotu spásy!
Kristus Tě za víru vzkřísí v den poslední!
Tom všechno můžeš mít za VÍRU v Krista, za VÍRU Jemu! A ty toto všechno očekáváš od smrti, od posledního životního okamžiku.
Těch sedm tučných vět mohu kdykoliv doložit přímými a jasnými výroky z Písma.
A co ty Oko? Kde se píše v Písmu o té tvé "svobodě hřešit", o neustálém rozhodování se pro Boha, o tom, že svatý 7x denně hřeší, o nutném 1% podílu na spáse bez které je 99% božího podílu k ničemu, o vzkříšení které už prý v nebi nastalo, o nebeském bezčase, o jistotě spásy ve smrti, o sklonech ke hříchu které vyřeší až smrt, o očistci, o soudu a životě ihned po smrti??
Oko, pro ty tvoje hypotézy nemáš žádnou oporu v Písmu! To co "argumentačně" cituješ s Písma je vždy překroucené a nerelevantní, ale jasné a přímě boží slovo ke tvým hypotézám v Písmu nikde nenajdeš! Tolik snahy věnuješ překrucování božího slova k obrazu tvých hypotéz, a když Ti cituji přímé a jasné slova Krista o tom co všechno Kristus nabízí za víru v Něho a Otce, tak ani neodpovíš zda Kristu Jeho slova věříš. Smutné. Dost smutné. Jestli si neuvědomíš v jakém strašlivém omylu vězíš, dobré to pro tebe jednou nebude.
Pros Boha ať Ti dá poznat pravdu, která tě vysvobodí.
|
]
Re: Spravedlivý soud a trest - co je k tomu potřeba (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pondělí, 04. duben 2022 @ 09:48:52 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ |
To jsi porozuměl dobře, Stando. Mé otázky jsou můj svět.
V mém světě se soudí ti, kteří jsou vinni, nesoudí se nevinní. V mém světě je zbytečnost soudit nevinné.
V mém světě je Satan ten odsouzený, na soudu je ten potrestaný padouch. Není žalobcem. Nemá v mém už moc podávat falešné žaloby Bohu.
V mém světě se soudí lidé za něco, co udělali zlého - za krádeže, vraždy, ... Nebo za něco, co neudělali dobrého - například za neposkytnutí první pomoci při autonehodě.
V mém světě se lidi nesoudí za to, co udělali dobrého. Za to, co člověk udělá dobrého, je v mém světě pochválený. Nebo dostane odměnu. Ale soudit někoho za něco, co udělal dobrého, je v mém světě zvrácenost.
V mém světě není potřeba čekat na Smrt, aby se člověk dověděl to, jak Bůh posuzuje jeho život nebo jaký je soud nad celým jeho životem. Ani na večer není potřeba čekat, ani na poledne, ani pět minut není potřeba čekat. Boha se člověk může zeptat kdykoliv, jak Bůh posuzuje jeho život a jaký je výsledek žití člověka. A Bůh na takové dotazy v mém světě odpovídá, jasně, narovinu, tak, že člověk nemá pochyb. Nenechává v mém světě Bůh člověka v takových základních věcech v nejistotě.
V mém světě budou někteří lidé vzkříšeni k životu s Bohem a jiní k soudu.
A v mém světě, když Bůh v životě člověka rozsoudí nějakou věc, nemusí už jí soudit podruhé. Bůh umí soudit život člověka dobře.
Ale toto učiněné pokání není žádným posmrtným soudem nad celým životem!
Souhlasím. To opravdu není. To je dobře, že to víš, Stando.
Pokání je pokání a soud je soud. "Pokání" a "soud" jsou obsahem velmi odlišné pojmy.
My víme, že na posmrtném soudu dostaneme od Pána dědictví věčného života.
Tak to víte špatně, Stando.
Nikoli, že snad já nevěřím římskokatolické nauce - to tobě jenom tak připadá, protože ty jí nedostatečně rozumíš.
Tak tomu jsi opět porozuměl špatně.
Učení ŘKC o soukromém soudu, očistci a posledním soudu rozumím dobře.
A ty věříš římskokatolické nauce? Věříš, že je soukromý soud, pak očistec a pak poslední soud?
Podle této nauky očistec vůbec není nezbytnou nutností - dá se mu vyhnout, v případě, že: "Obrácení, jež pochází z vroucí lásky, může dosáhnout naprostého očištění hříšníka, takže už nezůstává žádný trest".
A to je tedy tvůj případ? Jsi to ty, ten "nevinný", který očekává, že na soudu bude prohlášený za nevinného, hodného nebe a do očistce vůbec nepůjdeš? Proto nemáš dva soudy, jako se to učí v ŘKC?
Toník
|
]
Re: Spravedlivý soud a trest - co je k tomu potřeba (Skóre: 1) Vložil: oko v Úterý, 05. duben 2022 @ 11:29:51 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Ve tvém světě je toho spousta pokřiveného do nepodoby ....
Od koho bude pochválený, od koho dostane odměnu?
Přece od nějaké autority, jejíž slovo má váhu - jinak je to bezpředmětné.
Jako když ten pán odevzdal svým služebníkům do správy své hřivny a po jeho návratu jeho služebníci skládali účet ze správy.
Dva služebníci byli pochváleni, jenom ten třetí byl odsouzen.
Když chceš, neříkej tomu soud, ale poslední vyúčtování!
V tom mém skutečném světě je třeba čekat, až se Pán vrátí - v tom tvém světě se prý dá udělat vyúčtování okamžitě, aniž by se Pán vrátil, jako by se dalo udělat vyúčtování během doby naší správy "hřiven" a nikoli až na jejím konci!
Ta doba naší správy hřiven trvá až do naší smrti těla. Až tehdy se Pán vrátí, aby zhodnotil svým soudem naši správu. Aby nás odměnil, či zavrhl.
..."Proto nemáš dva soudy, jako se to učí v ŘKC?"....
No, vždyť ti vysvětluji, že vůbec neznáš učení ŘKC! ŘKC učí o dvou pohledech na stejnou událost (jednou je to pohled z našeho běhu času, podruhé je to pohled z věčnosti).
Náš posmrtný osobní soud je už také jaksi soudem posledním - na konci věků....
ŘKC učí, že je po smrti soud - po něm může následovat nebe, nebo očistec - nebo peklo. Po očistci už není žádný další soud, ale jenom nebe.
|
]
]
Re: Spravedlivý soud a trest - co je k tomu potřeba (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Středa, 06. duben 2022 @ 08:46:26 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ |
Ve tvém světě je toho spousta pokřiveného do nepodoby ....
Tvoje psaní ve druhé osobě, Stando.... Vím, že ve tvém světě je toho spousta pokřiveného do nepodoby .... Třeba se ve tvém světě soudí nevinní, nevinné musí někdo prohlašovat za nevinné, satan je ve tvém světě pořád ještě žalobce, ty musíš bojovat s přirozeností po Adamovi, ve tvém světě se lidi soudí za to, co udělají dobrého a musíš čekat na smrt, aby ses dověděl, jak to ve skutečnosti máš s tím "společenstvím" s tím tvým "kristem" a "bohem", co ti dává "svobodu" hřešit, hříchy ti dovoluje, schvaluje, umožňuje a souhlasí s nimi, jestli je to jen fake a půjdeš do pekla, nebo tě vezme ten "kristus" s sebou.
Ale to ti můžu napsat rovnou: Jestli se toho společenství s "bohem", co ti dává "svobodu" hřešit nezbavíš, budeš s ním určitě navěky.
Od koho bude pochválený, od koho dostane odměnu?
To je různé - od toho, pro koho pracuje, nebo s kým pracuje. Třeba od rodičů, od babičky, dědečka, to je tak první pochvala. Nebo ve škole, od učitele. Nebo od kamarádů. Nebo od lidí, pro které dělá práci, třeba postaví dům, nebo opraví auto. Nebo od zaměstnavatele, pokud dělá jako nádeník.
A samozřejmě taky od Boha, když pracuje s Bohem a pro Boha.
Přece od nějaké autority, jejíž slovo má váhu - jinak je to bezpředmětné.
Nemusí nutně být. Může být pochvala i od kamaráda. Nebo může být třeba dobrý soudce pochválený od někoho, koho soudí - a přitom ten soudce je autorita.
Dva služebníci byli pochváleni, jenom ten třetí byl odsouzen. Když chceš, neříkej tomu soud, ale poslední vyúčtování!
Stando, psal jsi o tom, že si zaměňuje pojmy, jak se ti hodí.
Já to dělat nebudu. Soudu za zlé věci budu dál říkat soud. A tomu, co není soud (třeba odměně za práci) nebudu říkat soud, protože to není soud.
V tom mém skutečném světě je třeba čekat, až se Pán vrátí - v tom tvém světě se prý dá udělat vyúčtování okamžitě, aniž by se Pán vrátil, jako by se dalo udělat vyúčtování během doby naší správy "hřiven" a nikoli až na jejím konci!
Ano, v tom mém světě nás už v ŘKC učili, že si máme večer sednout a udělat vyúčtování dne. Zamyslet se, zpytovat svědomí. Nečekat až na smrt.
A to jsme ještě neznali Boha, u kterého se nemusí čekat ani na večer.
Ta doba naší správy hřiven trvá až do naší smrti těla. Až tehdy se Pán vrátí, aby zhodnotil svým soudem naši správu. Aby nás odměnil, či zavrhl.
To určitě zhodnotí, Stando. V tomto se jistě dočkáš, pokud budeš dále čekat.
Toník |
]
|
|
|
|