Re: Spravedlivý soud a trest - co je k tomu potřeba (Skóre: 1) Vložil: oko v Pátek, 18. březen 2022 @ 08:57:48 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | ..." "...
I když jsem ti na to už odpověděl - odpovím znovu:
Soud se koná nad každým člověkem proto, aby byl posouzen jeho život. Z čeho - za co - přece za celý náš život budeme po smrti Bohem posuzováni komplexně.
Písmo hovoří, že každý z nás musí vydat účet Bohu za náš prožitý život.
Soud neznamená automaticky jen odsouzení za viny, soud může být také ospravedlňující - takový soud, který člověka prohlásí za nevinného, za hodného přijetí do nebe.
Je - li tedy člověk za svého života omilostněn - ospravedlněn Bohem na základě jím učiněného pokání ze hříchů - tento Boží posmrtný soud tohoto už dříve omilostněného člověka ospravedlní. Takový člověk přijde tedy nakonec do nebeské blaženosti - i když za života byl hříšníkem (kajícím hříšníkem).
|
| NadřazenýRe: Spravedlivý soud a trest - co je k tomu potřeba (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Sobota, 19. březen 2022 @ 07:37:09 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ |
Stando, vynechám teď tvou dvojakost zda budeš či nebudeš souzen za celý život, nebo zda za věci, ze kterých ses vyzpovídal, už souzen nebudeš (jak nás to učili v ŘKC). Zjevně nechceš odpovědět. Nevadí.
Jen komentář k omylům, které píšeš.
Soud neznamená automaticky jen odsouzení za viny, soud může být také ospravedlňující - takový soud, který člověka prohlásí za nevinného, za hodného přijetí do nebe.
Stando, a jaký by byl důvod soudit nevinného? Soudit nevinného nebo omilostněného je nesmysl.
Nevinný nebo omilostněný nemá před soudem co dělat. Je tam zbytečně. I takový soud je zbytečný. Není potřeba. Zbytečná práce.
Soudit je potřeba zločince - zloděje, lháře, cizoložníky, modláře, zvrácené lidi... To je potřebné. Ne lidi, kteří byli omilostněni nebo lidi, kteří jsou nevinní. To je ztráta času.
To v lidském světě se občas soudí nevinní lidé, kteří jsou před soudem omylem. To se nestane systematicky - stane se to tak, že někdo udělá chybu. Například policie omylem označí jako pachatele člověka, který pachatelem není. Nebo někdo zažaluje neprávem člověka.
Nic takového se ale neděje u Božího soudu. Ani to není potřeba, že by se Bůh spletl a hnal před soud nevinné nebo omilostněné lidi.
Je - li tedy člověk za svého života omilostněn - ospravedlněn Bohem na základě jím učiněného pokání ze hříchů - tento Boží posmrtný soud tohoto už dříve omilostněného člověka ospravedlní.
To je samozřejmě hloupost, Stando. Zbytečná, nesmyslná.
Kdo slyší mé slovo a věří tomu, kdo mne poslal, má věčný život a nejde na soud, ale přešel ze smrti do života.
A to, co říkal Ježíš, to je logické, Stando. Lidé, kteří přijali Boží soud nad svým životem a Boží milost v Kristu Ježíši, nejdou znovu na soud. Nelogické by bylo, kdyby byli souzeni 2x.
Takový člověk přijde tedy nakonec do nebeské blaženosti - i když za života byl hříšníkem (kajícím hříšníkem).
Je to možné, Stando. Nevím.
Možná že i hříšníci, kteří nepřijali milost za života, vzpouzeli se proti Bohu, jednou půjdou do nebeské blaženosti, že Boží soud bude i pro ně nápravou, byť, jak říká Pán Ježíš, bude hodně pláče a skřípění zubů. Vím, že tak věřili mnozí "církevní otcové" v druhém, třetím století. A přijde mi to i logické, že i hříšníky, kteří se bouří proti Bohu, Boží soud po smrti napraví.
Rozporovat ti to nebudu.
Jen ti píšu: Co když po smrti už bude po hříšníky pozdě na to přijmout věčný život?
Toník
|
]
Re: Spravedlivý soud a trest - co je k tomu potřeba (Skóre: 1) Vložil: oko v Sobota, 19. březen 2022 @ 08:54:03 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Nesváděj své nepochopení na mě; Já říkám, že budu souzen za celý svůj život komplexně - za všechno dobré i zlé, co jsem kdy udělal. Do tohoto mého života se pochopitelně započítává také to moje pokání ze hříchů, moje obrácení k Bohu po mém hříchu.
Za všechny tyto věci budu tedy souzen (všechno skryté bude odhaleno - Mk 4,22) - ale nikoli už odsouzen, protože moje vina je již pro zásluhy Krista odpuštěna. Toto je přece ten hlavní důvod, proč Kristus přišel na svět!
..."Stando, a jaký by byl důvod soudit nevinného?"...
Důvodem je prohlásit ho nevinným, zralým přijetí do nebe. To přece musí také někdo udělat! Někdo ti přece musí vystavit "vstupenku" do nebe! I nad spravedlivým musí zaznít onen ospravedlňující rozsudek od Boha - protože spasení je vždycky darem z milosti, není na něj žádný nárok! Kde je dar a obdarovaný - musí nutně být přítomen i Dárce.
..."Co když po smrti už bude po hříšníky pozdě na to přijmout věčný život?"...
Dar věčného života jsem přece obdržel od Boha už dávno - už ve křtu.
Jde už jenom o to, si tento dar uchovat nepošpiněný hříchem ke smrti - jako to svatební roucho ke svatební hostině.
(Mt 22,11)
Tu vešel král, aby si prohlédl stolovníky, a povšiml si tam jednoho člověka, jenž na sobě neměl svatební šat. ‘Příteli,’ řekl mu, ‘jak jsi sem vešel bez svatebního šatu?’ On oněměl. Tu král řekl sluhům: ‘Svažte mu nohy i ruce a vyhoďte ho ven do tmy: tam bude pláč a skřípění zubů.’ Neboť mnoho je povolaných, ale málo vyvolených.``
|
]
Re: Spravedlivý soud a trest - co je k tomu potřeba (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pondělí, 21. březen 2022 @ 06:17:24 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ |
Takže budeš souzen i za všechno zlé, co jsi udělal, z čeho ses už vyzpovídal a dostal rozhřešení. Rozumím ti dobře?
Důvodem je prohlásit ho nevinným, zralým přijetí do nebe.
A ty jsi teď ten zralý pro přijetí do nebe?
Kdybys teď umřel, jsi ten zralý?
To přece musí také někdo udělat! Někdo ti přece musí vystavit "vstupenku" do nebe! I nad spravedlivým musí zaznít onen ospravedlňující rozsudek od Boha - protože spasení je vždycky darem z milosti, není na něj žádný nárok!
Ne, to nemusí, Stando.
Nad spravedlivými nebo omilostněnými lidmi nemusí nikdo vynášet žádné rozsudky. Není to potřeba. Taková věc by byla zbytečná práce.
Rozsudky se musí vynášet tehdy, když je někdo nespravedlivý, hříšník a je potřeba ho potrestat. A to se taky na Božím soudu stalo.
Nad nevinným člověkem by byl potřeba vynést rozsudek jen tehdy, když by byla falešná žaloba a falešný žalobce. Jinak to potřeba není.
Nad omilostněným člověkem není potřeba vynášet rozsudky nikdy. Už je omilostněný.
Dar věčného života jsem přece obdržel od Boha už dávno - už ve křtu.
Jde už jenom o to, si tento dar uchovat nepošpiněný hříchem ke smrti - jako to svatební roucho ke svatební hostině.
A ty sis ten dar uchoval?
Neposkvrnil jsi ten dar hříchem ke smrti?
Toník
|
]
Re: Spravedlivý soud a trest - co je k tomu potřeba (Skóre: 1) Vložil: oko v Pondělí, 21. březen 2022 @ 09:06:25 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..."Takže budeš souzen i za všechno zlé, co jsi udělal, z čeho ses už vyzpovídal a dostal rozhřešení. Rozumím ti dobře?"...
Myslím, že stále nerozumíš.
Budou souzen komplexně - tady bude posouzeno i moje někdejší rozhřešení - omilostnění, nejenom moje hříchy. Ty už byly Boží milostí smazány a nebudou mi už počítány k tíži.
..." Nad spravedlivými nebo omilostněnými lidmi nemusí nikdo vynášet žádné rozsudky. Není to potřeba."...
Výrokem soude není vždycky jenom rozsudek - bývá jím úplně stejně i prohlášení neviny obžalovaného. Ale Boží výrok musí takto zaznít úplně nad každým z nás! Vlastní mocí se žádný člověk do nebe nedostane. To Bůh jej tam musí poslat. Nebe, věčný život s Bohem - to je nezasloužený dar!
..." Neposkvrnil jsi ten dar hříchem ke smrti?"...
Pokud poskvrnil - pokáním a svátostným vyznáním jsem to zase napravil.
|
]
Re: Spravedlivý soud a trest - co je k tomu potřeba (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pondělí, 21. březen 2022 @ 16:39:30 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ |
Myslím, že stále nerozumíš.
Myslím, že stále neodpovídáš přímo k tomu, na co se tě ptám. Jednodušší by bylo, kdyby so odpověděl přímo k tomu, na co se ptám.
Budou souzen komplexně - tady bude posouzeno i moje někdejší rozhřešení - omilostnění, nejenom moje hříchy.
Nejenom.
Když nejenom, tak budeš taky souzen i za ty hříchy, z kterých ses už vyzpovídal?
Ty už byly Boží milostí smazány a nebudou mi už počítány k tíži.
A budeš za ty hříchy souzen, nebo nebudeš?
Výrokem soude není vždycky jenom rozsudek - bývá jím úplně stejně i prohlášení neviny obžalovaného.
To ano. Ale pouze v případě nějaké falešné obžaloby. V případě, kdy se obžaloba splete, nebo schválně lže.
Což není případ Božího soudu. Tam nic takového není.
Pokud poskvrnil - pokáním a svátostným vyznáním jsem to zase napravil.
Pokud?
Ty to nevíš, zda sis ten dar uchoval, či zda jsi ho poskvrnil?
Toník |
]
Re: Spravedlivý soud a trest - co je k tomu potřeba (Skóre: 1) Vložil: oko v Úterý, 22. březen 2022 @ 09:35:38 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..." Ty už byly Boží milostí smazány a nebudou mi už počítány k tíži. "...
Čemu se na tomto dá ještě nerozumět, když se pořád dál ptáš: "A budeš za ty hříchy souzen, nebo nebudeš?"
Tak co myslíš - když mi byly konkrétní hříchy smazány a nebudou mi počítány k tíži - budu za ně souzen, nebo nebudu?
Bude na mě snad vymáhán dluh, který už byl smazán? Proč se ptáš tak hloupě?
Na druhé straně - my nevíme, jak přesně bude poslední soud probíhat - jsme ale ujišťováni, že všechno skryté bude na tomto soudu odhaleno ...
|
]
Re: Spravedlivý soud a trest - co je k tomu potřeba (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Úterý, 22. březen 2022 @ 09:48:47 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ |
Tak co myslíš - když mi byly konkrétní hříchy smazány a nebudou mi počítány k tíži - budu za ně souzen, nebo nebudu?
No, to nevím. Proto se tě přeci ptám, abys mi to napsal. To je tvůj život. Ne můj. Ty máš odpovědět.
Psal jsi, že budeš souzen po smrti za celý svůj život. Z toho by logicky vyplývalo, že budeš souzen i za ty hříchy. Ale ptal jsem se tě už asi 5x a ještě jsi neodpověděl, jestli za ty hříchy budeš souzen, i když ti byly odpuštěny, nebo nebudeš. Porád uhýbáš, kroutíš se, přehazuješ otázky, místo odpovědi se ptáš mně ne tvůj život ... To vypadá, jako že máš s tématem nějaký problém, že ho nemáš domyšlené a vymýšlíš za pochodu, nebo tak nějak.
Nebo je nějaký jiný důvod, proč jasně neodpovíš na to, zda budeš po smrti na soudu souzen i za hříchy, ze kterých ses vyzpovídal u zpovědi, když budeš souzen za celý tvůj život?
Bude na mě snad vymáhán dluh, který už byl smazán? Proč se ptáš tak hloupě?
No to já nevím, jak to máš vymyšlené. Ptáš se mně jak to bude?
To jsem ti psal mockrát, Stando - úděl hříšníků je jasný, rozsudek Božího soudu je jasný. Jestli budeš na tom soudu a budeš souzen podle svých skutků, stane se, co je napsáno. Nevyhneš se tomu - pokud si myslíš, že se tomu vyhneš, jak píšeš v jiném příspěvku, tak se pleteš. Úděl hříšníků je jednoznačný. A je nejlepší život hříšníka ukončit co nejdřív a přijmout spravedlivý soud nad hříšníky teď. Nečekat na smrt.
To ti píšu léta. Spravedlivý soud nad hříšníky jsem přijal před třiceti lety. Uznávám jasně, že Bůh má pravdu, že hříšník (například depresivní modlář, co se mermomocí snaží o spásu sama sebe) si nezaslouží nic jiného, než co Boží soud nad hříšníky a světem říká.
Ale je samozřejmě na tobě, jak se zařídíš a jesli dál budeš chtít být hříšníkem a risknout to tak, že půjdeš na soud až po smrti.
Toník |
]
Re: Spravedlivý soud a trest - co je k tomu potřeba (Skóre: 1) Vložil: oko v Středa, 23. březen 2022 @ 08:25:19 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Zase o tom jakémsi tvém přijímání soudu!
Pořád dokola, jak ten pes za vlastním ocasem!
Pokud je kdokoli už odsouzen, jeho postoj vůči platnosti rozsudku je irelevantní. Může souhlasit - může i nesouhlasit - výsledek je pořád stejný.
Pán Ježíš nás ale učí, že tento soud nad námi bude nad každým z nás až po naší smrti těla. Přes toto nejede vlak!
Je nějaký důvod, že nerozumíš naprosto jasným slovům?
Když mi byly konkrétní hříchy na základě pokání a vyznání už smazány a nebudou mi počítány k tíži - proč se pořád dokola ptáš, zda i za tyto hříchy budu souzen a odsouzen?
Proč bych měl? Jistěže bude posuzován celý můj život - všechno dobré i všechno zlé, co jsem kdy vykonal - ale bude to posuzováno také v kontextu toho, zda jsem z toho zlého už dříve učinil pokání!
|
]
Re: Spravedlivý soud a trest - co je k tomu potřeba (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Středa, 23. březen 2022 @ 17:26:05 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ |
Pořád dokola, jak ten pes za vlastním ocasem!
Tvůj život chápu, Stando.
Pokud je kdokoli už odsouzen, jeho postoj vůči platnosti rozsudku je irelevantní. Může souhlasit - může i nesouhlasit - výsledek je pořád stejný.
Pán Ježíš nás ale učí, že tento soud nad námi bude nad každým z nás až po naší smrti těla. Přes toto nejede vlak!
No, nevím, kde vás takovou věc učí. Ale jistě se dočkáte. A já ti to neberu - to je přeci tvoje věc.
Je nějaký důvod, že nerozumíš naprosto jasným slovům?
Je nějaký důvod, že pokládáš nesmyslné nepravdivé návodné otázky a neodpovíš na to, na co se tě ptám?
Když mi byly konkrétní hříchy na základě pokání a vyznání už smazány a nebudou mi počítány k tíži - proč se pořád dokola ptáš, zda i za tyto hříchy budu souzen a odsouzen?
Protože jsi zatím na tu otázku neodpověděl. Až odpovíš, nebudu se ptát.
Budeš tedy souzen za celý svůj život, i za hříchy, ze kterých ses už vyzpovídal?
Nebo nebudeš souzen za celý tvůj život, tedy za hříchy, ze kterých ses už vyzpovídal, souzen nebudeš?
Otázka Stando není tak složitá, abys nedokázal odpovědět, kdybys chtěl odpovědět.
Jistěže bude posuzován celý můj život - všechno dobré i všechno zlé, co jsem kdy vykonal
A "posuzováno" to je pro tebe totéž, co "souzen"? Je to zaměnitelné, odpovídáš na otázku, zda budeš souzen za hříchy, ze kterých ses vyzpovídal?
Toník |
]
Re: Spravedlivý soud a trest - co je k tomu potřeba (Skóre: 1) Vložil: oko v Čtvrtek, 24. březen 2022 @ 07:48:11 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Zkus tedy pochopit i ten tvůj myšlenkový svět - ptáš se tu pořád dokola na věci samozřejmé, jako bys o nich nikdy neslyšel.
..."Je rozdíl mezi lidmi, kteří přijali Boží rozsudek a považují ho za spravedlivý ..."...
Žádný z lidí dosud žijících svůj pozemský život si ještě nevyslechl Boží rozsudek na sebou. To je jen tvoje utopie, tvoje hereze. Zajíci se počítají až po honu. Ani ty zatím ještě nemáš "odtroubeno".
..." No, nevím, kde vás takovou věc učí."...
No přece v Písmu!
(Žd 9,27) A jako lidé umírají pouze jednou a poté je soud,
tak i Kristus se nejprve jedinkrát přinesl v oběť, aby sňal hříchy velkého množství, a pak se - bez vztahu k hříchu - zjeví podruhé těm, kdo ho očekávají, aby jim dal spásu.
... A "posuzováno" to je pro tebe totéž, co "souzen"?......
Jistěže!
Na našem posmrtném Božím soudu Bůh posoudí celý náš prožitý život - výsledkem tohoto soudu bude buď ospravedlnění, nebo odsouzení.
|
]
Re: Spravedlivý soud a trest - co je k tomu potřeba (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Čtvrtek, 24. březen 2022 @ 08:36:22 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ |
Zkus tedy pochopit i ten tvůj myšlenkový svět - ptáš se tu pořád dokola na věci samozřejmé, jako bys o nich nikdy neslyšel.
Stando, hodně z toho, co sis ty vymyslel, jsem nikdy neslyšel. Ani v ŘKC jsem je neslyšel. V ŘKC nás učili něco jiného, než píšeš ty - učili nás, že když se člověk vyzpovídá ze hříchu a dostane rozhřešení, že Bůh na hříchy zapomene a člověk už za ty hříchy nebude souzený.
Ty tady píšeš v rozporu s tím, co se v ŘKC učí, že po smrti budeš souzený za celý svůj život. Proto se tě na to ptám. Kdybys normálně psal to, co se učí v ŘKC a co zná každý římský katolík na provní dobrou a nepsal tvoje výmysly v rozporu s ŘKC učením, o kterých jsem nikdy neslyšel, nebudu se tě ptát.
Žádný z lidí dosud žijících svůj pozemský život si ještě nevyslechl Boží rozsudek na sebou.
Soud začal od Božího domu. V našem čase už dávno, před dvaceti stoletími. A výsledek Božího soudu byl zaznamenaný v knize zjevení. A rozsudek nad svým životem hříšníka a svým stavem zná obrovské množství lidí. Ať už z písma, nebo přímo od Boha.
To je jen tvoje utopie, tvoje hereze.
Pro tebe je to utopie, hereze.
Ale jednou přijde čas a dozvíš se rozsudek nad svým životem i ty. A přeji ti, aby to bylo co nejdřív. Včas. Dřív, než přijde Smrt. Abys zbytečně nežil v iluzích, utopiích a pomatení herezemi.
Je užitečné pro hříšníka dozvědět se výsledek Božího soudu nad svým životem. A je to užitečné vědět to co nejdřív. Je lepší, když se to člověk dozví v mládí, může se podle toho zařídit. Ve stáří je už trochu pozdě, ale než přijde Smrt, ještě porád není absolutně pozdě.
Zajíci se počítají až po honu. Ani ty zatím ještě nemáš "odtroubeno".
Já už mám Stando dávno odtroubeno. Bylo tolik zajíců, a tak velkých, že nebylo potřeba v honu na zajíce pokračovat. I kdyby se v honu pokračovalo jak chtělo dlouho, jiný výsledek honu už by nebyl. Bylo potřeba hon ukončit, terminovat, pohřbít.
Na našem posmrtném Božím soudu Bůh posoudí celý náš prožitý život - výsledkem tohoto soudu bude buď ospravedlnění, nebo odsouzení.
A na otázku jsi zase neodpověděl. Nevadí, to už rozumím, že odpovědět nechceš, když neodpovíš ani poosmé.
Stando, určitě posoudí, dočkáš se.
Toník |
]
Re: Spravedlivý soud a trest - co je k tomu potřeba (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Čtvrtek, 24. březen 2022 @ 09:45:36 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Soud začal od Božího domu. V našem čase už dávno, před dvaceti stoletími.
A velkým omylem vykladačů bylo a je, že si hned do začátku tohoto soudu nesmyslně naprojektovali rozsudky nad životem. Rozsudky budou, to ano, ale ne na začátku ani v průběhu Soudu, ale až na jeho konci, a jenom u těch co Soudu propadli.
- Jan 5, 24 [biblenet.cz]Amen, amen, pravím vám, kdo slyší mé slovo a věří tomu, který mě poslal, má život věčný a nepodléhá soudu, ale přešel již ze smrti do života.
Začátek (ustanovení) soudu od Božího domu má jiný důvod.
Klíč ke správnému pochopení je zde:
- Zjevení Janovo 6, 10 [biblenet.cz]-11A křičeli velikým hlasem: „Kdy už, Pane svatý a věrný, vykonáš soud a za naši krev potrestáš ty, kdo bydlí na zemi?“
- Tu jim všem bylo dáno bílé roucho a bylo jim řečeno, aby měli strpení ještě krátký čas, dokud jejich počet nedoplní spoluslužebníci a bratří, kteří budou zabiti jako oni.
|
]
Re: Spravedlivý soud a trest - co je k tomu potřeba (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pátek, 25. březen 2022 @ 06:35:41 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ |
To je možné, Myslivče. Neznám, vykladače neřeším.
Kdo to dělá, že projektuje rozsudky do začátku soudu?
- Jan 5, 24 [biblenet.cz] [biblenet.cz]Amen, amen, pravím vám, kdo slyší mé slovo a věří tomu, který mě poslal, má život věčný a nepodléhá soudu, ale přešel již ze smrti do života.
Souhlasím.
To píšu i Oku. Soud je vždy s těmi, kteří podléhají soudu. Soudu podléhají hříšníci - lháři, zloději, násilníci, cizoložníci, bezbožníci, ... Nabo například depresivní modlář, který ztratil svůj život démonům a jehož život byl na konci. Podlehl soudu a rozsudek byl jasný.
Nevinní či omilostnění nemají na soudu co dělat. Leda že by byli na soudu jako přísedící, že by tam byli spolu se soudcem.
Hezký den Cizinec |
]
Re: Spravedlivý soud a trest - co je k tomu potřeba (Skóre: 1) Vložil: Vota v Pátek, 25. březen 2022 @ 07:55:17 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | >>Soud je vždy s těmi, kteří podléhají soudu. Soudu podléhají hříšníci - lháři, zloději, násilníci, cizoložníci, bezbožníci, ... Nabo například depresivní modlář, který ztratil svůj život démonům a jehož život byl na konci. Podlehl soudu a rozsudek byl jasný.
Nevinní či omilostnění nemají na soudu co dělat. Leda že by byli na soudu jako přísedící, že by tam byli spolu se soudcem.<<
Aneb zase dobrá konina Cizince :))) Všichni lidé bez výjimky podléhají Soudci, Jeho soudu. Všichni do jednoho. I Vy, Cizinče, také i mysliveček. Bez výjimky. Nevinný jako vinný, spravedlivý i nespravedlivý, dobroděj i zloděj, zachránce i vrah. |
]
]
Re: Cizinec a jeho kontroverze, kdo a kdo a kdo to je? (Skóre: 1) Vložil: oko v Sobota, 26. březen 2022 @ 08:40:29 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | (2 Kor 5,10) Neboť my všichni se musíme objevit před
soudnou stolicí Kristovou, aby každý přijal odplatu za to, co vykonal v
těle, ať už to bylo dobré nebo zlé.
|
]
U Soudu se VŠEM vyměřuje trest i náhrada. (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Neděle, 27. březen 2022 @ 11:44:22 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Neboť my všichni se musíme objevit před soudnou stolicí Kristovou, aby každý přijal odplatu za to, co vykonal v těle, ať už to bylo dobré nebo zlé.
Neboť my všichni (spasení i nespasení) se musíme objevit před soudnou stolicí Kristovou, aby každý přijal odplatu (trest, odměna, náhrada) za to, co vykonal v těle (v pozemském životě), ať už to bylo dobré nebo zlé.
|
]
Re: Spravedlivý soud a trest - co je k tomu potřeba (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Středa, 30. březen 2022 @ 18:53:26 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ |
Ahoj Stando.
Píšeš tu:
Soud neznamená automaticky jen odsouzení za viny, soud může být také ospravedlňující - takový soud, který člověka prohlásí za nevinného, za hodného přijetí do nebe.
Toník |
]
|
|