Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Zikmund.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 2, článků celkem: 16656, komentáře < 7 dní: 329, komentářů celkem: 430012, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 568 návštěvník(ů)
a 2 uživatel(ů) online:

cizinec
rosmano

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116718039
přístupů od 17. 10. 2001

Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Laciné odpuštění, zbytečný smutek a protestuj (Skóre: 1)
Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pátek, 26. únor 2016 @ 06:39:14 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/
  Stando, když už si tedy odpuštění tvých hříchů zasluhuješ znovu a znovu tvým pokáním, "tvým svobodným rozhodnutím od základu změnit svůj život", takže už pro tebe pak to odpuštění není "laciné", jak dlouho ti takové tvé rozhodnutí asi tak obvykle vydrží?

  (Pro upřesnění: "jak dlouho" je otázka časová. Když se třeba ptám "Jak dlouho ti tak trvá cesta do práce" tak tím myslím časové období)

  Kolik takových rozhodnutí od základu změnit svůj život už jsi udělal? Stovky? Tisíce?

  A už se ti alespoň jedno z těch rozhodnutí povedlo?


| Nadřazený

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Laciné odpuštění, zbytečný smutek a protestuj (Skóre: 1)
Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Čtvrtek, 25. únor 2016 @ 07:47:13 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/
 Bůh za tebe toto rozhodnutí od základu změnit svůj život opravdu neudělá..

  Stando, jsem samozřejmě rád, že sis po letech diskuzí s křesťany tyto věci urovnal. Ani Bůh za mne to rozhodnutí dělat nemusí: Už jsem ho udělal.

  Jen ještě nerozumíš, jak prakticky to naše rozhodnutí s Bohem proběhěhlo. Já jsem nedělal žádné rozhodnutí ve stylu "změním od základu svůj život". Teda dělal jsem takových předsevzetí jako nekřesťan spoustu, snad při každé zpovědi, ale každé takové předsevzetí mělo docela jepičí život: Někdy vytrvalo hodiny, někdy dny.

  Rozhodnutí, které od základu opravdu změní život člověka, je přijetí Pána Ježíše. On je ta "od základu změna života". A to rozhodnutí za mne opravdu Bůh neudělal, ale čekal na mne, na moje rozhodnutí.


Bez osobního vztahu, bez osobní účasti an Kristu žádné záchrany není!

  Stando, je samozřejmě dobře, že jsi opustil ty nesmysly o svátosti křtu miminek a po letech sis tyto věci urovnal. I kdyby pan farář posvátostil miminko stokrát, žádnou záchranu mu to nepřinese, což je realita, kterou stačí sledovat na každém miminku, které prošlo svátostí křtu. 

  Stejně tak dobře je možné sledovat, že v Pánu Ježíši Kristu je opravdová záchrana a že lidé, kteří mají osobní účasty na jeho životě, jsou spaseni.

 
  Teď zpět k tématu.

Tak podrobně jsem to ještě nikomu nevysvětloval - a stejně si dál meleš svoje nesmysly o tom, jak prý Bůh už odpustil hříchy i těm, kdo pokání neučinili!  

  Pro tebe je tedy to, že Bůh odpustil i těm, co pokání nečinili, "nesmysl"? 

  Stando, děkuju, že se nestydíš tady na křesťanském fóru takto otevřeně ukazovat, jak smýšlí takový opravdový, kovaný římský katolík, že ukazuješ, co si opravdu myslíte o Božím odpuštění v Pánu Ježíši. Kdybych popisoval co jsme v ŘKC zažili a jaké jsme měli postoje, nedokázal bych to lépe, než to umíš ty. 

  Děkuji ti za tvou upřímnost.


A proč by to dělal, když by je to stejně nezachránilo?

  Ptáš se vážně, abys to zjistil? Zajímá tě to?

  Chápu tvoje otázky. Jsou logické v tom, v čem žijete.

  To je naprosto základní, esenciální rozdíl v uvažování vašeho a našeho světa, nevím, jestli ho dokážeš pochopit, jestli vůbec budeš chtít. Už dříve jsem ti ten rozdíl vysvětloval v článku "Zákon hříchu a smrti a zákon ducha života". 


  Váš svět je "něco za něco". Proto se logicky ptáš "jaký to má smysl, když by to nepřineslo výsledek, který chci dosáhnout". 

  To je uvažování hříchu, uvažovaní života bez Boha, v oddělení od Boha, v životě, kde Bůh chybí.

  Láska má jinou podstatu, než váš svět "něco za něco" a "za pokání odpuštění". Neptá se "co z toho budu mít" nebo "bude to mít nějaký výsledek"? Láska má jinou přirozenost, není to přirozenost hříchu. Láska je trpělivá, dobrotivá, láska nezávidí, láska se nevychloubá a není domýšlivá. Nejedná nečestně, nehledá svůj prospěch, nerozčiluje se, nepočítá zlo. Neraduje se z nepravosti, ale raduje se spolu s pravdou. Všechno snáší, všemu věří, ve vše doufá, všechno vydrží. Láska nikdy nezanikne. To je Boží přirozenost. Bůh je takový a jedná podle toho. Nemůže zapřít sám sebe. I když to z pohledu člověka, který žije v hříchu, je nesmysl.

  Nevím, zda to pochopíš. 

  Zkus se od vznosných učení, ve kterých jsi zamotaný, vrátit do reality a vzpomenout si na člověka, který ti po létech běhání po zpovědnicích ukázal opravdové křesťanství, na chvíle, kdy tě přivědl k Bohu a zažil jsi že "Bůh by nedokázal neodpustit", na chvíle, kdy tě Bůh vedl k odpuštění bez pokání a vybavil tě silou jeho odpuštění, která způsobila, že jsi odpustil druhým bez jejich pokání, dokonce ve chvíli, kdy ještě hřích trval. To bylo skutečné křesťanství a skutečný Bůh


  Boží odpuštění, Boží milost, Boží dobrota, Boží shovívavost a trpělivost vede k pokání, ke změně postoje člověka a ke změně života. V tom se liší od náboženství, od hříchu člověka, hříchu, který vede do vzpoury proti Bohu a ke skutkaření "něco za něco". 


  Toník



| Nadřazený

Stránka vygenerována za: 0.29 sekundy