Re: Zjevení Janovo 3, 15-16 (Skóre: 1) Vložil: oko v Čtvrtek, 16. září 2021 @ 13:22:12 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) |
Toníku, evidentně nevíš, o čem mluvíš.
|
| NadřazenýRe: Zjevení Janovo 3, 15-16 (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pátek, 17. září 2021 @ 06:33:32 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Zase jsi napsal osobní útok, Stando, mimo téma. Tvoje psaní ve druhé osobě, viď.
Já vím, Stando, že evidentně nevíš, o čem mluvím.
Psal jsi tu, že jsi nikdy nebyl v žádné křesťanské církvi, jen v ŘKC. A situaci ŘKC ohledně model známe velmi dobře mnozí z vlastní zkušenosti. Je tedy logické, že varování ohledně model se tě dotýká.
Zpět tedy od toho, že evidentně nevíš, o čem mluvím, k tématu diskuze.
V každém společenství lidí místní církve jsou různí lidé - s různými svými slabostmi, kteří potřebují napomenutí.
Určitě, Stando. Ale ne všichni lidé potřebují všechna napomenutí.
Za život jsem potkal osobně tak desítky místních církví, v nich stovky lidí. Ani v jedné církvi jsem nepotkal jediného člověka, který by potřeboval napomenutí ohledně model. A to jsem potkal hodně, hodně divných lidí.
Pokud je tedy v NZ skoro třicet knih a listů a pořádné napomenutí ohledně model jen v jednom z nich a pak jediná mimochodná zmíňka v druhém, odpovídá to zhruba potřebě napomínání ohledně model v církvi.
Ale zase chápu, že ty žiješ v jiném prostředí, kde je potřeba napomínání ohledně model hodně. Znám to prostředí. Tentokrát jsem si ale psal s luteránem a ke křesťanství, ne k tomu, co žijete vy a co jsme žili ve starém životě.
Žádná z místních církví nemůže o sobě prohlásit: "Toto se mě z Božího slova netýká!"
Někdy si něco o místních církvích zjisti, dovzdělej se, nebo si zjisti praktickou zkušenost, nějakou místní církev navštiv, Stando.
A jestli v realitě najdeš jednu místní církev, která potřebuje napomenutí ohledně model, napiš nám to. Zajímalo by mne to.
Varování "Pozor, kouření způsobuje rakovinu!" - platí stejně pro kuřáka a stejně tak i pro nekuřáka. Pro kuřáka aby přestal kouřit - pro nekuřáka, aby kouřit nezačal.
Velká část nekuřáků takové varování nepotřebuje.
A kdyby tě zajímalo, o čem mluvím a nerozuměl jsi, tak se zeptej na to, čemu nerozumíš.
Toník
|
]
Re: Zjevení Janovo 3, 15-16 (Skóre: 1) Vložil: oko v Pátek, 17. září 2021 @ 08:18:13 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Proč považuješ cokoli ohledně tebe hned za jakýsi "útok"?
Já prostě jenom konstatoval, jak se mě osobně věc jeví - nic víc.
Máš snad potřebu vyrábět si nepřátele i tam, kde nejsou?
|
]
Re: Zjevení Janovo 3, 15-16 (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pátek, 17. září 2021 @ 18:57:46 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Proč považuješ cokoli ohledně tebe hned za jakýsi "útok"?
To nevím. To by ses musel zeptat toho, co si takovou věc vymyslel.
Asi sis to vymyslel ty? A nejspíš "neúmyslně", "nevědomky"?
Tak se zkus zeptat tebe proč považuješ cokoli ohledně tebe hned za jakýsi "útok".
Já prostě jenom konstatoval, jak se mě osobně věc jeví - nic víc.
To je mi jasné, Stando.
Tobě se jeví, že evidentně nevíš, o čem mluvíš, dalšímu se zase jeví chlupy ze satanova zadku, konkubíny, obhajoba cizoložství, snaha utéci od manželky, alkohol, drogy, duševní nemoci, dalšímu se zase jeví závist, kulaci, kapitalisti a komunisti, dalšímu se jeví bohové, co ho šmírují za postelí a dělají mu nachytávky, dalšímu se jeví ješu a b-hu...
Stando, tím, co se vám takto jeví docela mimo téma vypovídáte jen a jen o sobě a o stavu, ve kterém se nacházíte.
Máš snad potřebu vyrábět si nepřátele i tam, kde nejsou?
Ne.
Protože měla ve větším nějaký společný problém. Jako například modlářství, pro které napomíná Pavel církev v Korintě, zákonictví, pro kreré napomíná Galatské...
Já vím, Stando. Tvoje psaní ve druhé osobě.
Vím, že vnímáš věci pokřiveně, mimo realitu! Jen jak převracíš, píšeš tvoje svědectví ve druhé osobě.
Chápu, že je to u vás reálné a chápu tvoje mylné generalizace. Zřejmě žiješ v prostředí, kde lidé žijí podobné věci, jako ty? Tyhle tvé postoje jsou zřejmě součást vaší "svobody" hřešit, náklonnosti ke zlému, toho, co tu popisuješ porád dokola?
A ty už zase zjevně lžeš, hulvátsky pomlouváš, přehazuješ na druhé tvoje nápady a tvůj stav, docela mimo téma diskuze.
Souhlas. To je opravdu primitivní myšlení. Psal jsi, že vnímáš věci pokřiveně, mimo realitu.
A opět otázka: Tobě vyhovuje myslet takto primitivně a hloupě? Vyhovuje ti vymýšlet takovéhle blbosti mimo téma?
Ten, který nemá lakotu. Nebo lépe technicky ten, kterého nemá lakota. Stejně jako s neúctou, závistí, krádeží, lží...
Toník
|
]
Re: Zjevení Janovo 3, 15-16 (Skóre: 1) Vložil: oko v Sobota, 18. září 2021 @ 12:41:59 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..." Proč považuješ cokoli ohledně tebe hned za jakýsi "útok"?
To nevím. To by ses musel zeptat toho, co si takovou věc vymyslel.
"...
Toníku, já se ale ptám právě toho, co si tuto věc vymyslel - ptám se tedy tebe.
Nehodlám se ale s tebou zbytečně přít.
..." Lakota je ale také druhem modlářství!
Ten, který nemá lakotu. Nebo lépe technicky ten, kterého nemá lakota."...
Já tento problém chápu nikoli tak černo-bíle.
Povinností řádného hospodáře je spravovat řádně majetek. Šetrnost je zde zcela na místě, je opakem rozhazovačnosti.
"Odložená spotřeba" je základním pilířem blahobytu celé západní civilizace.
Najít tedy správnou střední cestu mezi šetrností a rozhazovačností nebývá pro člověka vždycky tak jednoduché. Někdy je docela obtížné najít tu správnou cestu mezí tím, aby člověk nebyl lakomec a přitom aby nebyl rozhazovačný.
|
]
Re: Zjevení Janovo 3, 15-16 (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Neděle, 19. září 2021 @ 09:42:39 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Toníku, já se ale ptám právě toho, co si tuto věc vymyslel - ptám se tedy tebe.
To sis ale popletl, Stando. Já nevymyslel nápady, které píšeš ty.
Samozřejmě, Stando. To jsem psal já. Když místo tématu diskuze napíšeš osobní lživý útok, v klidu ten lživý útok ocituji, označím a ukážu, že je to lživý útok mimo téma diskuze.
Nehodlám se ale s tebou zbytečně přít.
To je dobře. Bude dobře, když se místo nesmyslného přehazování tvých nápadů na druhé či místo tvých lživých osobních útoků budeš věnovat tématu diskuze.
Já tento problém chápu nikoli tak černo-bíle.
Já problém hříchu chápu jednoznačně černočerně.
Najít tedy správnou střední cestu mezi šetrností a rozhazovačností nebývá pro člověka vždycky tak jednoduché.
Určitě.
Proto je lepší, když člověk žije s Bohem, když život člověka patří Bohu a Bůh ho vychovává.
Někdy je docela obtížné najít tu správnou cestu mezí tím, aby člověk nebyl lakomec a přitom aby nebyl rozhazovačný.
Tak to jsem nezažil.
Tuhle správnou cestu je snadné najít a zvládne to člověk snadno sám. Lakotu lze snadno rozpoznat. Horší je, když je člověk otrokem lakoty - sice rozpozná hřích, ale z otroctví se sám nedostane, Jako s jiným hříchem.
Toník
|
]
Re: Zjevení Janovo 3, 15-16 (Skóre: 1) Vložil: oko v Neděle, 19. září 2021 @ 10:09:39 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
No, a já toto okomentoval, že máš potřebu si vytvářet fiktivní nepřátele, "útočníky", kteří podle tebe na tebe útočí.
Ovšem není tomu tak - děje se tak jenom ve tvojí hlavě.
Nemám vůči tobě ani špetku nenávisti či nepřátelství, pojmenovávám jenom věci tak, jak je zrovna vidím. Jistě, mohu se i mýlit - ale nikdy neútočím, nikdy nemám úmysl útočit.
..." Já tento problém chápu nikoli tak černo-bíle.
Já problém hříchu chápu jednoznačně černočerně. "...
Zde nejde přece jen o samotný hřích - jde o rozpoznání správné cesty, o orientaci v životě, v rozhodování ...
Je celkem známo, že krajní extrémy nebývají dobré a správné - že správná cesta bývá většinou někde uprostřed dvou extrémů. Lakomý skrblík versus bezstarostný bohém, který rozhazuje, co sám ani svou prací nezískal. Obojí je špatné, obojí je hříchem.
Správný hospodář (nad majetkem svěřeným mu Bohem) stojí někde uprostřed těchto dvou extrémů.
|
]
Re: Zjevení Janovo 3, 15-16 (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Neděle, 19. září 2021 @ 11:59:39 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | No, a já toto okomentoval, že máš potřebu si vytvářet fiktivní nepřátele, "útočníky", kteří podle tebe na tebe útočí.
No, to vím, že jsi místo psaní k tématu vymyslel další nesmyslnou lež o diskutujícím. Nebo jsi psal nějakou projekci tvého stavu. To nevím, kde jsi vzal tyhle tvé nápady - to bys sám musle napsat, kde jsi vzal tvou potřebu vytvářet si fiktivní nepřátele.
Ovšem není tomu tak - děje se tak jenom ve tvojí hlavě.
Vím, že tomu tak není, že se tak děje jenom v tvojí hlavě. Je mi jasné, že když píšeš o fiktivních nepřátelích, nebo když píšeš o tom, že považuješ cokoli ohledně tebe hned za jakýsi "útok", je to jen ve tvé hlavě. Netýká se to nikoho jiného, než tebe.
Většina toho, co popisuješ ve druhé osobě, se děje jen v tvojí hlavě a týká se jen tebe. Máš takové divné vyjadřování.
Psal jsem ti, aby sis zopakoval češtinu - osoby, já, ty, on, jak se používá vyjadřování. Když píšeš o sobě, co ty vidíš, piš to v první osobě, ne ve druhé. Je to tvůj život.
Nemám vůči tobě ani špetku nenávisti či nepřátelství, pojmenovávám jenom věci tak, jak je zrovna vidím.
To je dobře, Stando, že nemáš špetku nenávisti či nepřátelství.
A vím, že popisuješ věci tak, jak je vidíš. A to je logické, že ty popisuješ jen to, jak věci ty vidíš.
Je mi jasné, že když popisuješ, že evidentně nevíš, o čem mluvíš, že vnímáš věci pokřiveně, mimo realitu, že stejně můžeš i tak být modlářem, že jsi ve své náboženské rigidnosti naopak pokroutil to Boží přikázání v důsledku ty, že tě to tak žere, že nejsi opravdu inteligenčně schopen postřehnout, co na tvém výroku bylo špatně (a zavádějící do nepravdy), nebo to jenom nechceš přiznat a mlžíš a mlžíš, že se zde snažíš církvi podsouvat ziskuchtivé úmysly, tak v tom všem popisuješ jen to, jak ty věci vidíš, popisuješ tvoje vidění světa.
Vidíš to, co je ti vlastní.
Další zase vidí chlupy ze satanova zadku, konkubíny, obhajobu cizoložství, snahu utéci od manželky, alkohol, drogy, duševní nemoci, další se zase vidí závist, kulaci, kapitalisty a komunisty, dalšímu se jeví bohové, co ho šmírují za postelí a dělají mu nachytávky, dalšímu se jeví ješu a b-hu...
Vidíte různé věci, které odpovídají tomu, co žijete. Když popisujete to, co vidíte, popisujete jen váš život. Obvykle se vaše vidění netýká ani tématu, ani lidí, se kterými takto "diskutujete".
Jistě, mohu se i mýlit - ale nikdy neútočím, nikdy nemám úmysl útočit.
To ti věřím, Stando - děláš to, co nemáš úmysl. Náklonnost ke zlému, ke hříchu, ke lhaní, pomluvám. Popisuješ to tu z tvého života stále dokola a i prakticky předvádíš.
Je celkem známo, že krajní extrémy nebývají dobré a správné - že správná cesta bývá většinou někde uprostřed dvou extrémů.
To nevím. Komu je to známo?
Pokud jde o mne, tak mně je známo to, že být opravdový, spravedlivý, přímý, čistý, poctivý, pracovitý, štědrý je správně. Vybírat si dobro a nevybírat si zlo, dát život Bohu a nedávat ho Božímu nepříteli je správně. I když je to pro někoho extrém.
Lakomý skrblík versus bezstarostný bohém, který rozhazuje, co sám ani svou prací nezískal. Obojí je špatné, obojí je hříchem.
Přesně tak, Stando.
Správný hospodář (nad majetkem svěřeným mu Bohem) stojí někde uprostřed těchto dvou extrémů.
Správný hospodář stojí mimo hřích, postoje hříchu se ho netýkají.
Toník |
]
Re: Zjevení Janovo 3, 15-16 (Skóre: 1) Vložil: oko v Neděle, 19. září 2021 @ 18:53:50 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Co kdybys někdy, Toníku, zkusil porozumět textu právě tak, jak je napsán - tedy tak, jak byl mnou zamýšlen?
Potvrzuji, že pokud píši ve druhé osobě jednotného čísla TOBĚ, mám právě toto na mysli. Je to adresováno Tobě.
Ty jsi psal o jakémsi útoku na sebe z mé strany - o jakémsi fiktivním útoku (který já v reálu ovšem vůbec neudělal).
|
]
Re: Zjevení Janovo 3, 15-16 (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pondělí, 20. září 2021 @ 07:12:23 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Potvrzuji, že pokud píši ve druhé osobě jednotného čísla TOBĚ, mám právě toto na mysli. Je to adresováno Tobě.
Tedy všechny ty lži a pomluvy, co jsi zde o mne psal, nejsou z tvé strany omyl, ale píšeš je schválně, úmyslně, hřešíš schválně?
Ty jsi psal o jakémsi útoku na sebe z mé strany - o jakémsi fiktivním útoku (který já v reálu ovšem vůbec neudělal).
Aha.
Takže když jsi místo tématu diskuze lživě psal " Toníku, evidentně nevíš, o čem mluvíš." tak jsi to nebyl ty? Ten osobní útok místo tématu diskuze jsi nepsal ty? Tu lež a pomluvu psala tvoje hříšná přirozenost, tvoje zpropadená "svoboda" hřešit, tvoje náklonnost ke zlému, ale ty jsi to nebyl?
Nebo jak se stalo, že téma diskuze zcela ignoruješ a napíšeš lživě takový osobní útok?
Mimochodem - k tomu, co jsem psal (a velmi dobře jsem věděl, o čem mluvím), jsi kromě tvé lži stále nic nenapsal.
V každém společenství lidí místní církve jsou různí lidé - s různými svými slabostmi, kteří potřebují napomenutí.
Určitě, Stando.
Za život jsem potkal osobně tak desítky místních církví, v nich stovky lidí. Ani v jedné církvi jsem nepotkal jediného člověka, který by potřeboval napomenutí ohledně model. A to jsem potkal hodně, hodně divných lidí.
Pokud je tedy v NZ skoro třicet knih a listů a pořádné napomenutí ohledně model jen v jednom z nich a pak jediná mimochodná zmíňka v druhém, odpovídá to zhruba potřebě napomínání ohledně model v církvi.
Ale zase chápu, že ty žiješ v jiném prostředí, kde je potřeba napomínání ohledně model hodně. Znám to prostředí. Tentokrát jsem si ale psal s luteránem a ke křesťanství, ne k tomu, co žijete vy a co jsme žili ve starém životě.
Žádná z místních církví nemůže o sobě prohlásit: "Toto se mě z Božího slova netýká!"
Někdy si něco o místních církvích zjisti, dovzdělej se, nebo si zjisti praktickou zkušenost, nějakou místní církev navštiv, Stando.
A jestli v realitě najdeš jednu místní církev, která potřebuje napomenutí ohledně model, napiš nám to. Zajímalo by mne to.
Varování "Pozor, kouření způsobuje rakovinu!" - platí stejně pro kuřáka a stejně tak i pro nekuřáka. Pro kuřáka aby přestal kouřit - pro nekuřáka, aby kouřit nezačal.
Velká část nekuřáků takové varování nepotřebuje.
Toník |
]
Re: Zjevení Janovo 3, 15-16 (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pondělí, 20. září 2021 @ 07:15:17 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ |
K tomu už jsem ti psal: Tomu, co píšeš, rozumím velmi dobře. A pokud ne, tak se zeptám.
Chápu, že ve druhé osobě, "ty" popisuješ jen to, jak věci "ty" vidíš. Nepopisuješ realitu druhého člověka, ale jen tvojí.
Je mi jasné, že když popisuješ, že evidentně nevíš, o čem mluvíš, že vnímáš věci pokřiveně, mimo realitu, že stejně můžeš i tak být modlářem, že jsi ve své náboženské rigidnosti naopak pokroutil to Boží přikázání v důsledku ty, že tě to tak žere, že nejsi opravdu inteligenčně schopen postřehnout, co na tvém výroku bylo špatně (a zavádějící do nepravdy), nebo to jenom nechceš přiznat a mlžíš a mlžíš, že se zde snažíš církvi podsouvat ziskuchtivé úmysly, tak v tom všem popisuješ jen to, jak ty věci vidíš, popisuješ tvoje vidění světa.
Vidíš to, co je ti vlastní.
Další zase vidí chlupy ze satanova zadku, konkubíny, obhajobu cizoložství, snahu utéci od manželky, alkohol, drogy, duševní nemoci, další se zase vidí závist, kulaci, kapitalisty a komunisty, dalšímu se jeví bohové, co ho šmírují za postelí a dělají mu nachytávky, dalšímu se jeví ješu a b-hu...
Vidíte různé věci, které odpovídají tomu, co žijete. Když popisujete to, co vidíte, popisujete jen váš život. Obvykle se vaše vidění netýká ani tématu, ani lidí, se kterými takto "diskutujete".
Toník |
]
Re: Zjevení Janovo 3, 15-16 (Skóre: 1) Vložil: oko v Pondělí, 20. září 2021 @ 08:31:39 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Kde konkrétně já cokoli takového napsal?
Já přece nepřišel s nápadem, že si kněží z intencí udělali byznys, - já nepsal, že odpustky jsou pro církev zdrojem majetkového zisku ...
Tvoje primitivní obracení těchto věcí na druhého je intelektuálně na výši pětiletého kluka, který si hraje na písečku a přesvědčuje své kamarády o síle svého táty - který by všechny ostatní táty přepral....
|
]
Re: Zjevení Janovo 3, 15-16 (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Úterý, 21. září 2021 @ 07:13:56 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Tady, Stando. A ještě sis myslel, že tvůj divný nápad souvisí s tématem diskuze.
Já přece nepřišel s nápadem, že si kněží z intencí udělali byznys, - já nepsal, že odpustky jsou pro církev zdrojem majetkového zisku ...
No, já taky ne. Ani jedna z těch blbostí by mne nenapadla.
S nápadem, že si kněží z intencí udělali byznys přišli kněží v kanadě, v Německu, v Indii a Kongu, odkaz na zdroje jsem dával.
A že by odpustky byly zdrojem majetkového zisku pro církev, to by mne v životě nenapadlo - v církvi jsem přes třicet let, v různých církvích a tak jako jsem za třicet let nepotkal jedinou církev, která by potřebovala napomenutí ohledně model, nepotkal jsem jedinou církev, která by měla odpustky, natož jako zdroj zisku.
Tvoje primitivní obracení těchto věcí na druhého je intelektuálně na výši pětiletého kluka, který si hraje na písečku a přesvědčuje své kamarády o síle svého táty - který by všechny ostatní táty přepral....
Chápu, že to je tvoje primitivní obracení. těchto věcí na druhého. O tom jsem psal.
Je mi jasné, že když popisuješ, že evidentně nevíš, o čem mluvíš, že vnímáš věci pokřiveně, mimo realitu, že stejně můžeš i tak být modlářem, že jsi ve své náboženské rigidnosti naopak pokroutil to Boží přikázání v důsledku ty, že tě to tak žere, že nejsi opravdu inteligenčně schopen postřehnout, co na tvém výroku bylo špatně (a zavádějící do nepravdy), nebo to jenom nechceš přiznat a mlžíš a mlžíš, že se zde snažíš církvi podsouvat ziskuchtivé úmysly, tak v tom všem popisuješ jen to, jak ty věci vidíš, popisuješ tvoje vidění světa.
Vidíš to, co je ti vlastní.
Další zase vidí chlupy ze satanova zadku, konkubíny, obhajobu cizoložství, snahu utéci od manželky, alkohol, drogy, duševní nemoci, další se zase vidí závist, kulaci, kapitalisty a komunisty, dalšímu se jeví bohové, co ho šmírují za postelí a dělají mu nachytávky, dalšímu se jeví ješu a b-hu...
Vidíte různé věci, které odpovídají tomu, co žijete. Když popisujete to, co vidíte, popisujete jen váš život. Obvykle se vaše vidění netýká ani tématu, ani lidí, se kterými takto "diskutujete".
Toník
|
]
Re: Zjevení Janovo 3, 15-16 (Skóre: 1) Vložil: oko v Středa, 22. září 2021 @ 08:08:29 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
..."Já přece nepřišel s
nápadem, že si kněží z intencí udělali byznys, - já nepsal, že odpustky
jsou pro církev zdrojem majetkového zisku ..."...
Jak to, že nepsal? Právě tím, že jsi šířil tyhle pomluvy (odkazováním na "zdroje" ) , jsi se na šíření těchto lží podílel i ty!
To ty vidíš svět takto nepravdivě, pokřiveně! A s nadšením vítáš kdejakou špínu na katolickou církev - i když je jakkoli bizarní a evidentně nepravdivá!
Platí tu o tobě, že zde skutečně uveřejňuješ věci, které žiješ.
I když to třeba pojmenuješ "kritikou katolické církve" - nás se tyto lživé výmysly opravdu vůbec netýkají. To jen pomatené hlavy si vzájemně notují a "krmí" se podobnými nesmysly, jak že udělaly dobře, že katolickou církev opustily. Pořád ale platí:
Opustíš - li mne, nezahynu. Opustíš - li mne, zahyneš!
|
]
Re: Zjevení Janovo 3, 15-16 (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Čtvrtek, 23. září 2021 @ 08:52:45 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ |
Stando, čteš si někdy příspěvky, na které odpovídáš?
A s nadšením vítáš kdejakou špínu na katolickou církev - i když je jakkoli bizarní a evidentně nepravdivá!
Intence a plnomocné odpustky jsou pro tebe "špína"?
Máš jako římský katolík zajímavé uvažování.
Platí tu o tobě, že zde skutečně uveřejňuješ věci, které žiješ.
Určitě, Stando. Konečně něco k tématu, mimo tvoje lhaní a pomluvy, osobní útoky.
A přesně to jsem zveřejnil.
V ŘKC jsme kromě svátosti křtu, která nás měla zbavit Adama a Egypta (ale nezbavila, ani nemohla) měli také jiné podobné věci, například plnomocné odpustky, které měli zbavit nás či naše zemřelé (babičky, otce, sestry, tety....) očistce.
A kupodivu to ty plnomocné odpustky neudělaly - i když po celém světě nepřeberné množství lidí přijímá stále dokola plnomocné odpustky pro sebe a své zemřelé, očistec je porád a porád plný lidí a je ještě potřeba dávat na mše za ty zemřelé v očistci. Efekt je tedy podobný, jako se svátostí křtu, ve které "všechno to staré po Adamovi je zlikvidováno - pohřbeno", přičemž člověk, co takovou svátostí křtu prošel, ještě po desítkách let píše "Ten nepřítel ve mě je moje hříšná přirozenost. Má náklonnost ke hříchu, coby dědictví po Adamovi.".
Mezi plnomocnými odpustky a svátostí křtu je ale samozřejmě jeden podstatný rozdíl - zatímco očistec a odpustky jsou docela virtuální, vymyšlená věc, mimo realitu života, jen středověký stroj na prachy, tak náklonnost ke hříchu je jistě docela reálná. Toník
I když to třeba pojmenuješ "kritikou katolické církve" - nás se tyto lživé výmysly opravdu vůbec netýkají.
To je mi jasné, Stando, že i když to třeba pojmenuješ "kritikou katolické církve" - nás se tyto lživé výmysly opravdu vůbec netýkají.
To jen pomatené hlavy si vzájemně notují a "krmí" se podobnými nesmysly, jak že udělaly dobře, že katolickou církev opustily.
Vaši situaci znám, chápu, v čem žijete. Ani tyto tvé nápady, které vám husí v ŘKC do hlavy, se nás netýkají.
Toník |
]
Re: Zjevení Janovo 3, 15-16 (Skóre: 1) Vložil: oko v Čtvrtek, 23. září 2021 @ 13:50:26 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Není ovšem zdroj, jako "zdroj"! Ty to víš nejlépe! Po internetu koluje spousta uměle vytvořených "kachen" (třeba různá "svědectví" údajného bývalého jezuity Rivery - fiktivní postavy).
Ty jsi vzal právě takovou "kachnu" (fake) a odvoláváš se na ni jako na zdroj. A podáváš to takto pokřiveně a zkresleně, jako by intence byly obecně pramenem zisku pro katolickou církev.
Přitom navíc moc dobře víš, že tomu tak není.
..."A kupodivu to ty plnomocné odpustky neudělaly - i
když po celém světě nepřeberné množství lidí přijímá stále dokola
plnomocné odpustky pro sebe a své zemřelé, očistec je porád a porád plný
lidí a je ještě potřeba dávat na mše za ty zemřelé v očistci."...
Ty máš snad nějaký přehled o tom, kdo je ještě v očistci a kdo už není - když toto tvrdíš? Co když je očistec díky odpustkům téměř vyprázdněný?
..." To jen pomatené hlavy si vzájemně notují a "krmí" se podobnými nesmysly, jak že udělaly dobře, že katolickou církev opustily. ........ Vaši situaci znám, chápu, v čem žijete. "...
Dovolím se ti připomenout, že to nikoli já katolickou církev opustil! Není tedy mojí situací stát mimo katolickou církev.
|
]
Re: Zjevení Janovo 3, 15-16 (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Čtvrtek, 23. září 2021 @ 17:21:17 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Stando, vim, že jsi vzal právě takovou "kachnu" (fake) a odvoláváš se na ni jako na zdroj. A podáváš to takto pokřiveně a zkresleně, jako by intence byly obecně pramenem zisku pro katolickou církev. Přitom navíc moc dobře víš, že tomu tak není.
To je ale tvoje věc, co děláš - vystupuješ jen sám za sebe a prezentuješ tvůj život. A když jsi napsal nepravdivou
Dovolím se ti připomenout, že to nikoli já katolickou církev opustil!
No, samozřejmě! Právě proto, že jsi v ŘKC, uvažuješ stylem "To jen pomatené hlavy si vzájemně notují a "krmí" se podobnými nesmysly, jak že udělaly dobře, že katolickou církev opustily.".
Popisuješ jen tvé uvažování v ŘKC, ne realitu lidí, kteří opustili ŘKC. Píšeš totiž o něčem, co neznáš, s čím nemáš zkušenost - tak si vymýšlíš, promítáš tvůj stav, popisuješ k tématu jen to, co máš ty v hlavě, co vás v ŘKC naučili (a učili to už nás, takže vím, odkud tvoje nápady a uvažování máš).
Toník
fgh |
]
Re: Zjevení Janovo 3, 15-16 (Skóre: 1) Vložil: oko v Čtvrtek, 23. září 2021 @ 19:13:37 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Víš?
Já (Oko) jsem zde odkaz na zdroje momentálně nedával žádné.
|
]
Re: Zjevení Janovo 3, 15-16 (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pátek, 24. září 2021 @ 07:48:38 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Já (Oko) jsem zde odkaz na zdroje momentálně nedával žádné.
Samozřejmě, Stando, že jsi nedával odkaz na zdroje tvých nápadů. Podáváš věci pokřiveně, zkresleně, přehazuješ tvůj stav na druhé a odkazy na zdroje nikdy nedáváš, protože popisuješ jen tvůj stav, situaci ve tvé hlavě.
Stejně tak já píšu k tématu a sdílím zkušenosti k článku. Konkrétní reálné zkušenosti. V tomto případě zkušenosti ohledně hříšné přirozenosti, se kterou člověku nepomohla ani svátost křtu, ani plnomocné odpustky. Oboje mělo na hříšnou přirozenost docela stejný vliv.
Tedy nápad:
"Při tomto křtu se rodí nový člověk - křesťan - všechno to staré v něm po Adamovi je zlikvidováno - pohřbeno. "
Je jen virtuální. Protože při takovém "křtu", kdy pan farář poleje miminku hlavičku, to zlikvidováno nebylo. Stejně jako to není zlikvidováno plnomocnými odpustky, ani nemůže - v obou případech "časné tresty" zůstávají.
Tvoje úhybné manévry a mylné informace ve stylu "Na intencích za mše ještě nikdo nezbohatl!", které ukazují na tvou poměrně základní neznalost reality ŘKC, s tématem nesouvisely. Podobně jako tvůj nápad "že se zde snažíš církvi podsouvat ziskuchtivé úmysly", který taky s tématem nesouvisel, jen ukazuje, co máš v hlavě.
Pokud jsem uváděl faktické informace ke tvým či Martinovým omylům, dával jsem odkazy na zdroje - a to jak na popis toho, jak zbohatli lidé na intencích, tak na CIC, pravidla diecézí a podobně, která určují výši mešního stipendia, když už tu má mnoho lidí poměrně základní neznalost k tématu, fabulují a místo diskuze k tématu útočí na lidi a pomlouvají je.
Toník |
]
Re: Zjevení Janovo 3, 15-16 (Skóre: 1) Vložil: oko v Sobota, 25. září 2021 @ 07:38:28 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Takže když si nějaký pomatenec na internetu zveřejní své fantasmagorie a ty "uvedeš zdroj" - tak je vše v pořádku?
Posvětil jsi tím lež na "pravdu"?
..." Tedy nápad:
"Při tomto křtu se rodí nový člověk - křesťan - všechno to staré v něm po Adamovi je zlikvidováno - pohřbeno. " Je jen virtuální."...
Není vůbec virtuální! Jedná se totiž především o kvalitativní změnu duchovní - o nové postavení člověka, který přestal být v postavení potomka vyhnanců z ráje (který mimo údělu vyhnance už nemá co zdědit) a stává se milostí Boží (skrze zásluhy Krista) Bohem přijatým dítětem (dědicem věčného života, účastníkem nového života s Bohem (Ř 6,3-4).
Žádný člověk se ještě nestal ve křtu nesmrtelným - ono dědictví po Adamovi stále ještě zůstává také. Zlikvidováno a pohřbeno je staré postavení člověka coby potomka vyhnanců z ráje (nedědice) a je nahrazeno novým postavením Božího dítěte (dědice věčného života). Žádný z nás však ještě nemá věčný život, ale blížíme se k němu (pokud ovšem v dobrém vytrváme až do konce). Jsme v roli dědiců budoucích - zatím ještě nemáme právo disponovat svým dědictvím (nejsme ještě "plnoletí"). Svůj podíl na dědictví obdržíme až v hodině smrti našich těl.
O "neznalosti" poměrů v ŘKC se přece nemá žádnou cenu bavit s člověkem, který v ŘKC není a zná věci jenom z doslechu, či z pochybných "zdrojů"..
|
]
Re: Zjevení Janovo 3, 15-16 (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Středa, 29. září 2021 @ 07:31:03 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Takže když si nějaký pomatenec na internetu zveřejní své fantasmagorie a ty "uvedeš zdroj" - tak je vše v pořádku?
ne.
Posvětil jsi tím lež na "pravdu"?
ne.
Stando, pokud tě to zajímá: Žádná z těch lží, co tu při vašem pomlouvání lidí píšeš ty nebo Martino, není v pořádku a lží ani vašimi výmysly neposvětíte pravdu.
"tak by všechno to staré v něm po Adamovi je zlikvidováno - pohřbeno" - to se při polévání miminek farářem nestalo. Při polévání miminek není všechno staré pohřbeno, zlikvidováno. Proto také taková miminka vyrostou, běhají po světě a ještě v skoro sedmdesáti letech stále řeší svou náklonnost ke zlému a ke hříchu, kterou zdědili od Adama. A nestane se to ani když pan farář pokřtí miminko bezbožníků ve vodě.
Žádný člověk se ještě nestal ve křtu nesmrtelným
K tomu ani křest není určen.
Žádný z nás však ještě nemá věčný život, ale blížíme se k němu (pokud ovšem v dobrém vytrváme až do konce). Jsme v roli dědiců budoucích - zatím ještě nemáme právo disponovat svým dědictvím (nejsme ještě "plnoletí").
Vím, že žádný z vás ještě nemá věčný život a že nemáte právo disponovat dědictvím.
A že byste se k němu blížili, to Stando nevypadá.Nic, co prezentujete navenek z vašeho hřešení, "svobody" hřešit, z náklonnosti ke zlému a dalších témat, co znovu a znovu přinášíte.
Svůj podíl na dědictví obdržíme až v hodině smrti našich těl.
To ne, Stando. Hodina smrti ani smrt takovou moc nemá.
To obdržíte až na soudu, při vzkříšení z mrtvých. Pokud tedy dál budete žít v tom, co žijete doteď.
O "neznalosti" poměrů v ŘKC se přece nemá žádnou cenu bavit s člověkem, který v ŘKC není a zná věci jenom z doslechu, či z pochybných "zdrojů"..
To určitě, Stando.
Toník |
]
Re: Zjevení Janovo 3, 15-16 (Skóre: 1) Vložil: oko v Středa, 29. září 2021 @ 09:06:55 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..."Žádná z těch lží, co tu při vašem pomlouvání lidí píšeš..."...
Toníku, mluvíš úplně z cesty.
Já hovořil o lžích z internetu, které jsi zde šířil ty - o konkrétních výmyslech, jak prý kdosi zbohatl na intencích tím, že je převedl do Afriky (či kde).
Proč nám nepovíš raději něco o vaší současné "církvi" a věnuješ se tu pomluvám církve, ve které už třicet let nejsi a poměry v ní znáš jen podle toho, co máš léty zkresleno ve vlastní hlavě?
Je to jed nenávisti, který tě stravuje!
..." Žádný člověk se ještě nestal ve křtu nesmrtelným K tomu ani křest není určen. "...
Ve křtu jsme byli spojeni s osobou Krista - milostí, bez vlastní zásluhy.
Touto milostí jsme obdrželi podíl na věčném životě - nyní žijeme v naději na život věčný po smrti těla.
Křest však opravdu není určen k tomu, že by člověk po něm snad už nikdy nezhřešil - že by přestal být hříšníkem (jak ty neustále o sobě uvádíš).
Není určen ani k tomu, že by měl smazat všechny následky našeho dědictví po Adamovi (včetně naší smrtelnosti těla a včetně zděděné náklonnosti ke zlému - nemaže je, ale doplňuje toto dědictví dědictvím novým ( přidanou hodnotou ), dědictvím dítěte Božího. Obdarovává - nebere - doplňuje to, co nám chybělo k naší záchraně navěky.
Přináší člověku novou důstojnost dítěte Božího. Nebere člověku jeho smrtelnost, nebere ani člověku Adamovo: "V potu tváře budeš dobývat svůj chléb a země ti bude rodit trní a hloží...", nebere ani Evino: "V bolestech budeš rodit děti ..."
Křest je určen k tomu, aby člověk měl možnosti, jak intenzívně (nad svoji lidskou přirozenost) žít svůj život s Bohem. My se nestali křtem dokonalými lidmi, ale otevřela se nám tím cesta (po které nyní kráčíme a která je pro nepokřtěného nedostupná) a učíme se na ní svým životem dokonalosti ve víře.
To abychom jednou uslyšeli: "Dobře služebníku dobrý a věrný ... vejdi v radost svého Pána" (Mt 25,21).
...myslí si, že ŘKV katechismus je "myšlení středověku ..."...
Že tě hanba nefackuje, Toníku, takto neustále překrucovat realitu - lhát a pomlouvat! Já přece proti současnému katechismu vůbec nic nemám!
Středověký katechismus jistě vyjadřuje středověké myšlení, středověké chápání víry. My se tehdy bavili o zastaralém Tomáškově katechismu - zastaralém svými výrazy, zastaralém formou (určenou pro dnes již vymřelou generaci) - odpovídající tedy tehdejším dobovým představám o očistci.
Ty představy o "počtu let" strávených v očistci opravdu jsou "myšlením ze středověku". Lidské myšlení se ale vyvíjí a my jsme dneska v pochopení těchto věcí mnohem dál ...
Současný katechismus: §1472 "Abychom pochopili tuto nauku a tuto církevní praxi, je třeba si
uvědomit, že hřích má dvojí následek. Těžký hřích nás zbavuje
společenství s Bohem, a tím nás činí neschopnými dosáhnout věčného
života; být zbaven věčného života se nazývá „věčný trest“ za hřích. Na
druhé straně každý hřích, i všední, vyvolává zhoubné lpění na tvorech,
které musí být očištěno, buď zde na zemi, nebo po smrti, ve stavu, jenž
se nazývá očistec. Toto očišťování zbavuje toho, co se nazývá „časný
trest“ za hřích. Tyto dva tresty nelze pojímat jako nějaký druh pomsty,
kterou Bůh postihuje hříšníka zvenčí, nýbrž jako důsledky vyplývající ze
samé podstaty hříchu. Obrácení, jež pochází z vroucí lásky, může
dosáhnout naprostého očištění hříšníka, takže už nezůstává žádný trest."
..."Sněmovní pravidla ovšem platily v době sněmu."...
Tohle už nebudu ani dál komentovat - je to tvé ignorantství a prostá neznalost historie.
|
]
Re: Zjevení Janovo 3, 15-16 (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Čtvrtek, 30. září 2021 @ 13:20:15 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Stando, chápu, že mluvíš úplně z cesty. že je to jed nenávisti, který tě stravuje, Že tě hanba nefackuje, takto neustále překrucovat realitu - lhát a pomlouvat. A chápu, že je to tvé ignorantství a prostá neznalost historie.
Když to tak píšeš, věřím ti, že to tak skutečně máš.
Pokud jde o mne, tak jsem k tématu očistce uvedl konkrétní zdroje - katolický katechismus, který jsme měli, pravidla pro stanovení výše mešního stipendia a odkaz na ta pravidla do ŘKC učení, uvedl jsem také konkrétní odkaz na zdroje ohledně obohacení na intencích - aktuálně při outsourcování mešních závazků. Těch zdrojů je samozřejmě více, pokud ti ten, co jsem uved, připadá "lživý", můžeš si projít další. Jeden čas to byl v ŘKC problém, který se řešil, podobně jako teď tutlání sexuálního zneužívání.
A očistec jsem uváděl právě v souvislosti s článkem, jako další nápad, který nepomáhá se základním problémem člověka, čímž je "hříšná přirozenost - náklonnost ke hříchu, coby dědictví po Adamovi".
Dále k tématu: Obrácení, jež pochází z vroucí lásky, může dosáhnout naprostého očištění hříšníka, takže už nezůstává žádný trest.
To je dobře řečené. Hodně ale záleží na tom kam a k čemu či komu se člověk obrací.
Obrácení k Bohu tak určitě funguje. V tom se obrácení k Bohu liší od svátosti křtu nebo od plnomocných odpustků, kterým se nedosáhne naprostého očištění hříšníka a tresty dále zůstávají.
A to bylo k tématu článku.
Křest opravdu není určen k tomu, že by člověk po něm snad už nikdy nezhřešil - že by přestal být hříšníkem. K tomu byl určen Pán Ježíš Kristus. On je ten, kdo dává nový život.
Toník |
]
Re: Zjevení Janovo 3, 15-16 (Skóre: 1) Vložil: oko v Sobota, 02. říjen 2021 @ 08:52:20 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Hřích někdy udělám - nehřeším ani občas ????? |
]
Re: Zjevení Janovo 3, 15-16 (Skóre: 1) Vložil: Akuzativ v Neděle, 03. říjen 2021 @ 09:08:22 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Oko jestli si Cizinec myslí, že nehřeší, tak pozor, ať mu tu neurazíme svatozář. O)))) |
]
Re: Zjevení Janovo 3, 15-16 (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pondělí, 04. říjen 2021 @ 06:22:37 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Stando, chápu, že mluvíš úplně z cesty. že je to jed nenávisti, který tě stravuje, Že tě hanba nefackuje, takto neustále překrucovat realitu - lhát a pomlouvat. A chápu, že je to tvé ignorantství a prostá neznalost historie.
Když to tak píšeš, věřím ti, že to tak skutečně máš.
Pokud jde o mne, tak jsem k tématu očistce uvedl konkrétní zdroje - katolický katechismus, který jsme měli, pravidla pro stanovení výše mešního stipendia a odkaz na ta pravidla do ŘKC učení, uvedl jsem také konkrétní odkaz na zdroje ohledně obohacení na intencích - aktuálně při outsourcování mešních závazků. Těch zdrojů je samozřejmě více, pokud ti ten, co jsem uved, připadá "lživý", můžeš si projít další. Jeden čas to byl v ŘKC problém, který se řešil, podobně jako teď tutlání sexuálního zneužívání.
A očistec jsem uváděl právě v souvislosti s článkem, jako další nápad, který nepomáhá se základním problémem člověka, čímž je "hříšná přirozenost - náklonnost ke hříchu, coby dědictví po Adamovi".
Dále k tématu: Obrácení, jež pochází z vroucí lásky, může dosáhnout naprostého očištění hříšníka, takže už nezůstává žádný trest.
To je dobře řečené. Hodně ale záleží na tom kam a k čemu či komu se člověk obrací.
Obrácení k Bohu tak určitě funguje. V tom se obrácení k Bohu liší od svátosti křtu nebo od plnomocných odpustků, kterým se nedosáhne naprostého očištění hříšníka a tresty dále zůstávají.
A to bylo k tématu článku.
Křest opravdu není určen k tomu, že by člověk po něm snad už nikdy nezhřešil - že by přestal být hříšníkem. K tomu byl určen Pán Ježíš Kristus. On je ten, kdo dává nový život.
Toník |
]
Re: Zjevení Janovo 3, 15-16 (Skóre: 1) Vložil: oko v Úterý, 05. říjen 2021 @ 08:19:27 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Pán Ježíš dává nový život člověku poprvé ve křtu (Ř 6,3-4).
Tím se člověku otevře kvalitativně nová životní cesta, po které nemusí kráčet sám, ale spolu s Bohem.
Nakolik toto ovšem člověk zvládne dobře, či hříchy pokazí, to je už u každého jednotlivce rozdílné .
I pokřtěný člověk se tedy může hříchem ke smrti od Boha "odstřihnout" a kráčet životem sám - má ovšem také možnost se v pokání k Bohu navrátit. Tato možnost ovšem skončí v okamžiku smrti těla.
|
]
Re: Zjevení Janovo 3, 15-16 (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pátek, 08. říjen 2021 @ 07:52:39 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Pán Ježíš dává nový život člověku poprvé ve křtu (Ř 6,3-4).
To jsem nikdy od nikoho neslyšel, Stando. A to jsem potkal hodně lidí, kteří byli pokřtěni. Téměř vždy jim dal Pán Ježíš nový život před křtem.
Nový život mu Ježíš dal ve vězení, kde byl zavřený za pokus o vraždu.
Tím se člověku otevře kvalitativně nová životní cesta, po které nemusí kráčet sám, ale spolu s Bohem.
Křtem se hlavně člověku uzavře stará životní cesta, aby se nemusel zabývat Egyptem, dědictvím po Adamovi, hříšnou přirozeností a či kdejakou kravinou, kterou člověku hřích připravil.
I pokřtěný člověk se tedy může hříchem ke smrti od Boha "odstřihnout" a kráčet životem sám - má ovšem také možnost se v pokání k Bohu navrátit.
To ale mluvíš o svátosti křtu, viď. Že to vy po svátosti křtu "můžete" a i to děláte a vaši bohové vám takové věci dovolí, schválí, umožní a musí s tím souhlasit, neznamená, že to tak mají všichni.
Tvoje psaní a preference, co "můžete" se netýkají křesťanů.
Tato možnost ovšem skončí v okamžiku smrti těla.
Po smrti těla tedy ztratíš tu tvou zpropadenou "svobodu" hřešit?
Stando, jen aby ses nespletl a nevkládal do okamžiku smrti těla to, co není.
Toník
|
]
Re: Zjevení Janovo 3, 15-16 (Skóre: 1) Vložil: Akuzativ v Středa, 06. říjen 2021 @ 09:09:40 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Cizinec a jaké tutláš sexuální zneužívání? |
]
Re: Zjevení Janovo 3, 15-16 (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pátek, 08. říjen 2021 @ 07:55:27 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Cizinec a jaké tutláš sexuální zneužívání?
Dobrý den, Akuzativ.
Žádné.
Byl jsem sice v sektě jako malý kluk také, chodil jsem pravidelně do kostela, ale neministroval jsem. Se sexuálním zneužíváním jsem se tedy v sektě nesetkal, proto také žádné sexuální zneužívání netutlám.
Hezký den Cizinec |
]
Re: Zjevení Janovo 3, 15-16 (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Neděle, 19. září 2021 @ 09:42:33 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | V každém společenství lidí místní církve jsou různí lidé - s různými svými slabostmi, kteří potřebují napomenutí.
Určitě, Stando. Ale ne všichni lidé potřebují všechna napomenutí.
Za život jsem potkal osobně tak desítky místních církví, v nich stovky lidí. Ani v jedné církvi jsem nepotkal jediného člověka, který by potřeboval napomenutí ohledně model. A to jsem potkal hodně, hodně divných lidí.
Pokud je tedy v NZ skoro třicet knih a listů a pořádné napomenutí ohledně model jen v jednom z nich a pak jediná mimochodná zmíňka v druhém, odpovídá to zhruba potřebě napomínání ohledně model v církvi.
Ale zase chápu, že ty žiješ v jiném prostředí, kde je potřeba napomínání ohledně model hodně. Znám to prostředí. Tentokrát jsem si ale psal s luteránem a ke křesťanství, ne k tomu, co žijete vy a co jsme žili ve starém životě.
Žádná z místních církví nemůže o sobě prohlásit: "Toto se mě z Božího slova netýká!"
Někdy si něco o místních církvích zjisti, dovzdělej se, nebo si zjisti praktickou zkušenost, nějakou místní církev navštiv, Stando.
Jestli v realitě najdeš jednu místní církev, která potřebuje napomenutí ohledně model, napiš nám to. Zajímalo by mne to.
Toník |
]
Re: Zjevení Janovo 3, 15-16 (Skóre: 1) Vložil: oko v Pondělí, 20. září 2021 @ 08:56:14 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Lutherán zde zmínil slova jakéhosi pastora (a to se týká i model):
|
]
Re: Zjevení Janovo 3, 15-16 (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pondělí, 04. říjen 2021 @ 06:32:56 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Lutherán zde zmínil slova jakéhosi pastora (a to se týká i model):
Určitě, Stando. To ti věřím, že se to týká i toho, co žiješ. A věřím ti, když to z tvého života píšeš.
Ale tak zle, jako ten pastor, tak zle jsem na tom nebyl. Rozpoznával jsem, jak jsem na tom zle a byl jsem si schopen to přiznat. A proto jsem hledal Boha, i když v té temnotě a beznaději ho bylo pramálo. Tehdy jsem ještě nevěděl, že hledat Boha v temnotě a beznaději je hloupost, nesmysl, že tam ho člověk nenajde. Ale rozpoznával jsem, že temnota a beznaděj, útlak a nepokoj asi nebudou od Boha, i když se nás v náboženství ve zpovědnicích faráři snažili přesvědčit, že to tak je normální a že to tak lidi žijí běžně. Asi to opravdu ve zpovědnici slyšeli často, že jim to přišlo normální a nebo skutečně také žili to, co my. Byl jsem schopen si přiznat, jak jsem na tom zle a také jsem si to přiznal - i když jsem žil bez Boha, v temnotě.
Tedy pokud to tak má jakýsi pastor a pokud to tak máš i ty, neznamená to, že to tak mají úplně všichni.
Toník
|
]
|
|