Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Zikmund.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 2, článků celkem: 16656, komentáře < 7 dní: 308, komentářů celkem: 429991, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 587 návštěvník(ů)
a 2 uživatel(ů) online:

cizinec
rosmano

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116701827
přístupů od 17. 10. 2001

Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Bůh je dobrý Otec. (Skóre: 1)
Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Středa, 12. květen 2021 @ 07:28:40 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/
Jednou hned tak - vzápětí zase naopak! Jako ta korouhvička ve větru!

  ??? 

  Copak máš zase ty jednou tak a podruhé naopak?


Ze kterých hříchů jsi tedy činil pokání, když ne ze hříchů, které jsi udělal? Snad jsi tedy činil pokání ze hříchů,  které jsi neudělal?

  To jsem ti mnohokrát psal, Stando.

  Činil jsem pokání třeba ze vztahu k Bohu. My jsme si vyrobili boha, co byl permanentně naštvaný, furt se na lidi zlobil. Teda nejen, že jsme si ho vyrobili, poslouchali jsme různá zjevení o bozích, kde vystupovali nejčastěji ženy a ty říkaly "bububu, můj syn se na vás zlobí a jestli.... tak vás terminuje". K tomu pokání mne dovedl Izaijáš, v jeho radostné a hodně dobré zprávě [obohu.cz].

  Činil jsem a činím například pokání z toho, že jsem byl modlář. Sloužili jsme modlám, jezdili jsme na posvátná návrší, kreslil jsem modly, nosil jsem modly u sebe v kapse, na prstě, na krku, dávali jsme si ochranná dřeva za dveře ... a dělali spoustu takových věcí. To jsem změnil. Nejsem modlář, nespoléhám na ochranu kusu plechu v kapse či trojúhelníčku za čelním sklem auta. Věřím Bohu, už třicet let. Od začátku nového života dodnes tedy žiju v téhle věci změnu, kterou Bůh v mém životě udělal.

  Činil jsem pokání z toho, že jsem zloděj, že jsem smýšlel jako zloděj. Že jsem veřejný, společný či společenský majetek považoval za něco, z čeho je možné brát. To jsem změnil - nebo Bůh to změnil, svou výchovou. Těžko říci. 

  Činil jsem pokání z temnoty, útlaku a beznaděje, které jsme považovali za "dar" našeho boha, co jsme mu sloužili. Říkalo se tomu "temná noc" a pro nás to bylo takové zvláštní obdarování, mystika, kterou dostali jen ti výjimeční. To Bůh změnil. Ukázal mi, co je temnota, co světlo a ukázal mi, co znamená, že Bůh je světlo a není v něm žádná tma. A to byla pro mne důležitá změna života, ta skoro největší.

  Činil jsem pokání ze služby Chudobě, to bylo další božstvo v našem životě. Žili jsme v ideologii, která chudobu považovala za něco "vyššího", "čistšího", chudobu různě propagovala a nutila lidem. A ten hloupý postoj jsem přijal do svého života a sloužil mu mnoho let. Stejně tak jsme považovali majetek za něco hříšného, problematického. To jsem změnil - nepovažuji Chudobu a rozdělení podle majetku či třídní rozdělení za pozitivní hodnotu, naopak za jednoznačně negativní. Stejně tak službu Chudobě považuji za stejné modlářství, jako službu majetku.

  Ale nevím, zda ti to má smysl psát - psal jsem ti to už několikrát. Přečetl sis to tentokrát?

  Toník

  



| Nadřazený

Stránka vygenerována za: 0.20 sekundy