Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Zikmund.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 2, článků celkem: 16656, komentáře < 7 dní: 307, komentářů celkem: 429990, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 499 návštěvník(ů)
a 1 uživatel(ů) online:

Willy

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116692227
přístupů od 17. 10. 2001

Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Bůh je dobrý Otec. (Skóre: 1)
Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pondělí, 03. květen 2021 @ 08:52:34 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/
Nevěděl jsem, že toto není součástí tvojí víry

  Toho jsem si Stando všiml, že si neuvědomuješ že naprostá většina věcí, o kterých tu píšu, nejsou už dávno moje víra. Když se tedy k tomu vyjadřuješ (jakože i k tomu, co píšu, se vyjadřuješ jen málokdy), nevyjadřuješ se k mé víře. 

  Píšu ti to od loňského září.

  Byl bys to tedy schopen pochopit, že když píšu o tom, že nám Bůh v Pánu Ježíši Kristu odpustil hříchy, že nevyjadřuji nějakou víru

  Že když píšu o tom, že ve křtu jsme spolu s Ježíšem byli pohřbeni, že křest je dopověď dobého svědomí Bohu, že nevyjadřuji svou víru?

  A že je mnoho dalších věcí, které tu píšu a nevyjadřuji tím ani svoji ani jinou víru?


- totiž,  že ti Bůh hříchy odpustil v Ježíši Kristu a ty jsi to odpuštění jenom přijal a až následně činil pokání. Nikoli ovšem pokání ze svých hříchů, ale pokání z jakéhosi tvého "stavu".

  Tohle ale opět nepíšeš o mně, nevyjadřuješ se k tomu, co píšu já. To jsou zase tvoje nápady, tvoje víra. Já tu nikde nepsal nic o tom, že jsem odpuštění jenom přijal ani o tom, že jsem činil pokání z jakéhosi stavu. 

  Ale to je vedlejší, že překrucuješ, převracíš, posunuješ významy - a to sám za sebe, i když jakoby píšeš za mne. To teď není předmětem diskuze.

  Teď je předmětem to, zda pochopíš, co je moje víra a co moje víra už dávno není.


Není - li toto součástí tvojí víry, proč tu o tom vůbec takto píšeš? Není - li toto tvoje víra - co to vlastně je?

  Stando, co je moje víra, co je součástí mojí víry, jsem ti psal loni v září

  A dával ti k mojí víře otázky, jestli máš něco proti tomu, že věřím Bohu, že věřím lidem okolo sebe. To, co jsem ti psal, jsi ignoroval, i otázky, co jsem ti dával. K mojí víře ses nevyjádřil. 

  To, o čem tu píšu, je většinou můj život, praktický život - většinou popisuji praktickou životní zkušenost. Stejně, jako jí popisoval třeba autor skutků o Pavlovi, Petrovi, Štěpánovi, Filipovi, stejně, jako svou zkušenost popisovali Pavel, Jan, Jakub, Petr osobně ve svých dopisech.


  Když tedy píšu o odpuštění hříchů v Ježíši Kristu, o uzdravení, o záchraně v tom jménu, když cituji Izaijáše o tom, že On nesl naše nemoci a naše bolesti, že jeho ranami jsme uzdraveni, když píšu o křtu ve jméno Otce, Syna i Ducha svatého, když píšu o vysvobození ze hříchu, o zbavení hříchu, o přechodu ze smrti do života, o přechodu z temnoty do světla, o novém životě, když píšu o křtu ve vodě a o tom, co je křest a co se ve křtu stalo, nevyjadřuji žádnou víru ani k těmto tématům nepotřebuji víru. Píšu praktickou, reálnou zkušenost z mého vlastního života, píšu o něčem, co jsem žil a osobně na vlastní kůži zakusil. 

  Stejně tak už dávno není moje víra že Bůh existuje - to byla moje víra a můj zájem někdy před pětatřiceti lety, že jsem věřil, že Bůh existuje. Takovou víru ale už dávno nemám, vím, že Bůh existuje.

  Je to stejné jako kdybych psal o opravách televizí, o stavbě domu, o manželství, o San Franciscu či o Moskvě, o mých rodičích, sourozencích, o zahradě, pěstování stromů, o výletech na kole, čtení knížek, .... O čemkoliv, co v životě žiji nebo jsem žil.


  Určitě mám i víru - a o tom jsme se bavili. 

  Třeba věřím tomu, že Bůh dodělá dílo, které započal. Vím, že Bůh je takový, že není floutek, který by se do něčeho pustil, pak nechal dílo rozdělané a šel od toho. 

  Taky věřím tomu, že jednou přijde vzkříšení těla a že jednou každé koleno poklekne a každý každý jazyk vyzná, že On je Pán. A taky vím, co to znamená.


  A věřím spoustě dalších slov, které Bůh řekl, ať už jiným lidem, nebo mně. Ale mezi těmi slovy, co věřím, už dávno není existence Boha, nový život, záchrana od hříchu, Boží milost a mnoho dalšího, co už žiji.


  Je to pro tebe srozumitelné? Porozuměl jsi, co je moje víra a co mou vírou už dávno, dávno není?

  Toník


| Nadřazený

Stránka vygenerována za: 0.34 sekundy