|
Právě je 583 návštěvník(ů) a 3 uživatel(ů) online: ivanp rosmano Mikim
Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde
|
Zaznamenali jsme 116822377 přístupů od 17. 10. 2001
|
| |
Aktivity a kampaně: Dopis Benediktu XVI. ohledně zneužívání Assisi
Vloženo Pondělí, 23. duben 2007 @ 23:34:40 CEST Vložil: bolek |
poslal Nepřihlášený Jeho Svatost Benedikt XVI. Papež
Svatý otče, obracíme se na Vás jako na nástupce sv. apoštola Petra a zástupce Krista na zemi a prosíme o Vaše závazné slovo pro katolickou církev a světlo pro celé lidstvo ve dvou dnes nejaktuálnějších problémech křesťanské víry:
- Historicko-kritická teologie (HKT), která narušila biblickou a katolickou víru v Písmo svaté, předanou nám apoštoly.
- Vztah křesťanů k pohanským náboženstvím budhismu a hinduismu.
Ptáme se jménem miliónů dezorientovaných křesťanů: Jsou bohové působící v budhistickém a hinduistickém náboženství totožní s křesťanským Bohem Jahve? Je možno meditovat a opakovat mantry (tzn. vzývat démony)? Vede budhismus a hinduismus ke spáse duše, stejně tak jako křesťanská víra v Ježíše Krista? Svatý otče, Vaše odpověď na tyto otázky na základě moci úřadu sv. apoštola Petra, formulovaná „ex catedra“, je existenciálně důležitá pro dnešní křesťany. Toto je Vaše nejdůležitější a prvořadá služba církvi a lidstvu. Proč je Vaše autoritativní odpověď na tyto otázky, tak existenciálně potřebná pro tuto dobu? - Protože většina katolíků už nepřijímá základní pravdy křesťanské víry.
- Protože téměř všichni, kdo prošli studiem teologie na katolických teologických fakultách (kdekoli na světě), v důsledku HKT ztratili biblickou víru a jsou přesvědčeni, že všechna náboženství vedou ke spáse a prakticky nikdo nebude zavržen!
- Protože mnozí kardinálové, biskupové a kněží nevěří v existenci démonů a v možnost jejich působení na člověka skrze spiritismus, magii, věštění a pohanská náboženství.
- Protože lidstvo se masově otevírá na myšlení a ducha New Age (náboženství antikrista), kde nosnými pilíři je relativismus, náboženský indiferentismus a zkušenost se světem duchovních bytostí. Toto antikristovské globalizační náboženství je ve světě šířeno zvláště skrze budhistickou a hinduistickou misii (orientální meditace, jóga, zen, bojové umění, akupunktura, akupresura, hypnóza, moderní psychologie, channeling, rebirthing, irisdiagnostika, guruové, dalajláma…). Dnes už neexistuje na celém světě město, kde by nebylo alespoň jedno centrum východních bojových umění či čínského magického léčitelství!
- Protože většina katolíků přijala názor, že všechny náboženství vedou ke spáse a že není třeba dělat misii, naopak misie, tento základní požadavek Krista na své učedníky, se dnes už považuje za zločin a netoleranci. Místo ní nastoupil dialog a otevření se cizím bohům.
- Protože katolický kněz T. Halík, podporovaný čelním představitelem hnutí fokoláre v ČR kardinálem M. Vlkem, prezentuje budhismus jako pokračování a hlubší (duchovnější) formu křesťanství!
- Protože P.T. Halík, představitel nového duc***** (srov. Zj 7-11), tím, že se odvolává na příklad papeže Jana Pavla II. v Assisi (1986 a 2002), svedl už tisíce z mladé generace k apostazi od spasitelné biblické víry v Krista!
Svatý otče, katolická církev už není schopna obstát proti invazi východních pohanských náboženství. Kromě toho na všech školách po celém světě jsou dnes děti a mládež formovány v duchu New Age (ne v ateistickém myšlení, ale v myšlení New Age, t.j. pohanství, kde hlavní roli hraje filosofie budhismu či hinduismu). Jedině pravdivé pokání nás může zachránit. Kdo má začít dělat pokání a za co? Na prvním místě musíte konat pokání Vy, jako hlava církve, abyste dal příklad jako Pán Ježíš apoštolům tím, že jim umýval nohy: „Zajisté dal jsem vám příklad, abyste i vy činili podobně.“ (J 13,15) Za co konat pokání? Za pohoršení a hříchy členů církve, zvláště za hříchy a pohoršení církevní hierarchie. Jan Pavel II. odprošoval při návštěvě SR (1995) v Prešově protestanty, že katolíci umučili několik nevinných obětí. Váš předchůdce také konal pokání za nevinné oběti křižáckých válek a dále za upálení Galilea Galilei. V tomto byla jeho velikost. Jan Pavel II. však udělal i chybný krok, kdy chtěl učinit gesto pro mír, ale neuvědomil si, jak tento jeho skutek bude zneužit k velké škodě církve a celého křesťanství. Jde o modlitbu za mír v Assisi v roce 1986 a 2002. Jistě, on má omluvu, že mu nebylo pravdivě ukázáno na zhoubné ovoce tohoto setkání s představiteli nekřesťanských náboženství. Jak je toto gesto zneužito proti samotné podstatě křesťanského učení? - Z toho mnozí úmyslně vyvozují závěr, že křesťanství a pohanská náboženství jsou stejné cesty ke spáse! Tato hereze se dokonce odvolává na dokument II. vatikánského koncilu – Nostra aetate.
- Příklad papeže je následován, ale s jiným úmyslem, a tak budou kněží vedeni k tomu, aby se v každém chrámu konala už ne modlitba za mír, ale společná meditace s budhisty. Budhisté konají po celém světě svou misii a zneužívají k tomu i zmatků a nesprávných interpretací nejen zmíněné deklarace N.A., ale hlavně gesta Vašeho předchůdce Jana Pavla II. Tedy naše chrámy se mají stát meditačními centry budhismu a hinduismu. Tomuto je třeba zabránit!
Svatý otče, tisíce bezbranných a bezmocných katolíků od Vás čekají, že budete konat pokání za Jana Pavla II. ohledně Assisi, že řeknete jasné slovo a ukážete, jak toto setkání bylo a je zneužíváno k velké škodě současné církve. Místo falešné misie, kterou je tzv. dialog, má nastat pravdivá misie, a to hlásání Krista a Jeho evangelia v moci pohanům! To je pravá láska, kterou jim dnes dlužíme. Abychom mohli začít misii, musí nejprve Boží lid konat pokání, změnit falešné cesty a vstoupit na pravdivou. Proto je třeba tuto vnitřní reformu vnést do nové kněžské formace! První krok pokání – pravdivosti – musíte učinit Vy. Slovem a gestem, a to za Assisi 1986 a 2002. Po tomto Vašem příkladu nastane duchovní pohyb z temnoty do světla, ze smrti do života! Svatý otče, za krvácející církev, za ty, kteří v církvi nic neznamenají Vás prosíme: Promluvte jménem Pána Ježíše Krista i za cenu pronásledování a mučednické smrti. V Kristu Vám až na smrt věrní, o. ThDr. Metoděj R. Špiřík OSBM o. ThLic. Markian V. Hitiuk OSBM o. ThDr. Eliáš A. Dohnal OSBM o. ThDr. Ing. Cyril J. Špiřík OSBM Pidhirci 21.11. 2006 (Ukrajina)
Kopie: - Kard. Tarsicio Bertone, sekretář státu Vatikán
- Kard. Joseph Wiliam Levada, prefekt Kongregace pro nauku víry
- Všem kardinálům a biskupům katolické církve
- Všem věřícím křesťanům
adresa: Klášter OSBM, 80660 Pidhirci, Brodivský r-n, Lvovská obl., Ukrajina www.community.org.ua
|
Podobná témata
|
|
Re: Dopis Benediktu XVI. ohledně zneužívání Assisi (Skóre: 1) Vložil: Seraphim v Úterý, 24. duben 2007 @ 08:24:59 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) http://cs.gloria.tv/?user=416 | Článek je smutnou pravdou, zejména když konstatuje, že: 1. většina katolíků už nepřijímá základní pravdy křesťanské víry.
2. téměř všichni, kdo prošli (v posledních desetiletích) studiem teologie na katolických teologických fakultách (kdekoli na světě), v důsledku HKT (historicko-kritické teologie) ztratili biblickou víru a jsou přesvědčeni, že všechna náboženství vedou ke spáse a prakticky nikdo nebude zavržen!
Podle mého názoru je to vše o obrovském úpadku katolické biblické teologie za posledních zhruba 100 let nejen ve světě, ale i v její úřední centrále - v samotném Vatikánu. Takový odklon od jednoznačného nekompromisního Božího Slova Bible nikdy dříve v dějinách Katolické církve ještě nebyl.
Je správné, že se někteří katoličtí duchovní proti šíření budhismu a dalších nekřesťanských náboženství ve své vlastní církvi začali i touto formou bránit. Je smutné, že pater Tomáš, který má stejné příjmení jako já, je místo hlásání Krista šiřitelem budhismu atd. v České republice. Mgr. Libor Halík PhD., duchovní Pravoslavné církve
|
a preco by nemal byt byt siritel budhizmu? (Skóre: 1) Vložil: Gojim v Úterý, 24. duben 2007 @ 17:56:31 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ... a preco by nemal byt siritel budhizmu? Prepac ale on postupuje iba podla platnych dogiem svojej organizacie ...Katolik sa ma drzat Pisma, iba za urcitych okolnosti upravenych katechizmom a katolickou tradiciou a v pripade pana T.Halika internymi dovernymi jezuitskymi predpismi ...
....a Pan Halik ju dodrziava rovnako silne ako napriklad jeho predchodcovia, např. jezuita Escobar ve svém spise Theol. Moral. Tract., sv. VI., ex. 7. a 103. píše: “Kněz i mnich mohou svléknout kněžské roucho, i kdyby to činil proto, aby navštěvoval nevěstince. Přičemž nepropadne žádnému trestu, poněvadž má úmysl ho po vykonaném skutku zase obléci. Činí dobře, protože by jinak v kněžském obleku způsobil duchovnímu stavu jen ostudu.” Jiný učitel jezuitské morálky píše: “Přijde-li duchovní, i přesto že je seznámen s nebezpečím, do kterého se vydává, k ženě, se kterou má milostné zápletky a je-li dopaden při samotném aktu cizoložství od jejího manžela a toho zabije, aby zachránil svůj život, proto se jistě ještě nestal nezpůsobilým k zastávání svého úřadu.” (T.V.Bílek: Dějiny řádu Tovaryšstva Ježíšova, str. 58) Bílek ve své knize ukazuje na tzv. Španělskou kázeň - jemné pošlehávání metličkou po obnažených stehnách a zádech - kterou dávali jezuité zvláště mladým kajícnicím. Když s tím ve městě Löwenu (Lovani, Levnu) poprvé 1552 jezuité vystoupili prostřednictvím spolku Paní kajícných, podvolilo se zpočátku pouze deset dam. Časem si však ženy a dívky, a to i počestné, oblíbily tuto kázeň natolik, že samy prosívaly své jezuitské zpovědníky, aby u nich v tomto druhu pokání a kázně pokračovali a aby v tomto způsobu zpovědi pokračovali i napříště. V roce 1553 měl spolek už přes tisíc žen rozdělených do čtyř provozoven Španělské kázně. Šlehání metličkou se pak praktikovalo už na celé obnažené ženské tělo, a to dokonce i veřejně při různých jezuitských procesích. Dále Bílek podrobně ukazuje, že s tím také vzrostl počet znásilnění a různých milostných a nemravných afér. Španělská kázeň se pak přelila i na mladé chlapce. Nakonec se musel jezuitský řád dennodenně potýkat s utajováním cizoložných a homosexuálních afér. Například v roce 1728 byla celá Evropa seznámena se sexuálním zneužitím mladé, 18 leté, fanaticky pověrčivé a pobožné dívky Kateřiny Cadierové. Ta byla ve chvíli svého psychického vyšinutí sexuálně zneužita svým jezuitským zpovědníkem Girardem, rektorem královského semináře v Toulonu. Celý případ skončil před soudem a podplacený francouzský soud Girarda osvobodil a dívku poslal do blázince...
Pokracovanie: Jezuité a Desatero přikázání
|
]
Promiň, ale Bílkově pohádce o nejhroznějších jezuitech nevěřím. (Skóre: 1) Vložil: Seraphim v Čtvrtek, 26. duben 2007 @ 14:14:24 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://cs.gloria.tv/?user=416 | Promiň, ale Bílkově pohádce o nejhroznějších jezuitech v 16. a 18.století nevěřím. Tehdejší jezuité žili zcela jinak - snažili se následovat Krista, ne satana. Zednářské (satanistické) pomluvy proti jezuitům z té staré doby neberu a neustále se divím, že Ty Gojime jim věříš, i když zednáře rád nemáš. |
]
|
|
Re: Dopis Benediktu XVI. ohledně zneužívání Assisi (Skóre: 1) Vložil: Marek2 v Úterý, 24. duben 2007 @ 18:17:13 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) | Teda - poslat za jeden den dva dopisy papeži ...
|
bod 4 (Skóre: 1) Vložil: Gojim v Úterý, 24. duben 2007 @ 18:30:14 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Zaujimavy je bod 4:
... a zkušenost se světem duchovních bytostí. Toto antikristovské globalizační náboženství je ve světě šířeno zvláště skrze budhistickou a hinduistickou misii (orientální meditace, jóga, zen, bojové umění, akupunktura, akupresura, hypnóza, moderní psychologie, channeling, rebirthing, irisdiagnostika, guruové, dalajláma…).
...a preco tam este nedopisali ze je sirene tiez prostrednictvom marianskeho spiritizmu, vzyvania zomrelych, uctievania a modleniu sa k obrazom, relikviam a tantrickym opakovanim ruzenca ...???
|
]
Re: bod 4 (Skóre: 1) Vložil: whynot (Falešný@e-mail) v Úterý, 24. duben 2007 @ 18:45:14 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | jj este tam chybi astar saran, a obecnecne trend zabyvani se splikleneckejma teorijema ... |
]
Re: Re: bod 4 (Skóre: 1) Vložil: Gojim v Úterý, 24. duben 2007 @ 19:03:46 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | vobec to tam nechyba vsak maria a Isis su totozne ... |
]
Re: Re: Re: bod 4 (Skóre: 1) Vložil: amisrtep v Středa, 25. duben 2007 @ 10:06:16 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Možná jsem blebej jak to tágo, ale v čem je Marie (matka Ježíšova) totožná s bohyní Isis? :o(
Zkus se aspoň nachvilku oprostit od různých studií a fantasmagorií, a přenes se do obyčejného rozjímání o životě svatých, samozřejmě uvedených předně v bibli. Jestli můžeš přemýšlet, co Bůh učinil skrze Rút, či Déboru, atd., ale také skrze Mojžíše a další, pak nevím proč nevidět Boží konání skrze Marii. Myslím samozřejmě na to, co o nich je psáno v bibli. Pak snad už nikdy nenapíšeš, že Marie je totožná s Isis. Nejsem katolík, ale tohle se mi příčí. Máš úctu třebas k apoštolu Pavlovi? Nebo k Rút? A proč ne k Marii, že ji přirovnáváš k "nějaké" Isis?
Petr Šíma |
]
bod 4 (Skóre: 1) Vložil: Gojim v Středa, 25. duben 2007 @ 15:03:55 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | V Egyptě je matka a dítě známa jako Isis a Osiris, v Indii je to Isi a Iswaa, ve východní Asii pak Cybele a Deoius, v pohanském Římě - Fortuna a Jupiter-puer, v Řecku Ceres nebo Irene s Plutem v náručí, atd. V Tibetu, Číně a Japonsku byli Jezuité překvapeni tím, když našli kopii madony (Italský název pro pannu) a jejího dítěte nábožně uctívanou stejně tak jako v samotném Římě. Shing Moo, matka Číny, je tam představována s dítětem v náručí a slávou kolem přesně tak, jako by ji namalovali katoličtí umělci. Odkud vzaly tyto národy společné uctívání jestliže ne z Babylónu ještě před rozehnáním za dnů Nimroda? (Gn 11) Tedy uctívání Marie ve spojení s jejím Synem je Babylónského původu, protože žádné podobné uctívání není zmíněno v Písmu.
Pokracovanie:
Učení katolické církve ve světle Božího slova
|
]
Re: bod 4 (Skóre: 1) Vložil: amisrtep v Středa, 25. duben 2007 @ 15:14:21 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | jde Vám něco poslat? |
]
Re: Re: bod 4 (Skóre: 1) Vložil: amisrtep v Středa, 25. duben 2007 @ 15:15:56 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Teď to šlo..........
Chtěl bych poukázat na některé věci, které se mi v katolické víře zdají být poněkud logické. - Marie je zahrnutá milostí. Tak o ní pravil anděl Páně. Co bylo řečeno Bohem (skrze anděla seslaného), není možné zrušit lidmi. Marie je zahrnuta Boží milostí, a to ještě před tím, než na ni sestoupil svatý Duch a otěhotněla. Jako taková byla zahrnuta milostí Boží vyvolením mezi všemi ženami všech dob. Odtud je možno rozumět, že byla z milosti Boží uchráněna prvotního hříchu.
- Požehnaná nade všechny ženy. Tak o ní praví Písmo. Není ženy jako je Marie. Jen ona jediná se stala rodičkou našeho Pána. Žádné jiné ženě nebylo tak požehnáno jako právě Marii.
- Marie je matkou Pána. Je jeho matkou, i to je zmíněno v Písmu. Jako matka Ježíšova, našeho Pána, Božího Syna, je matkou Boží. V pozemském způsobu je tedy Marie vskutku Matkou Boží a bohorodičkou.
- Blahoslavená ve všech pokoleních. Ano, i to Marie je, tedy má být. A to pro Boží milosrdenství, neboť právě skrze Marii se narodil Ježíš.
- Matkou posledního Adama, Ducha oživujícího. Na podkladě tohoto se uvažuje o Marii jako o matce živých u Boha. Tak jako je Kristus posledním Adamem, Duchem oživujícím, je Marie – poslední Evou, matkou živých u Boha, neboť skrze Marii se narodil ten, kdo je Duchem živých u Boha.
- Ve smyslu – matkou církve. Opět nikoliv pro její zásluhy, nýbrž z Boží milosti, že byla vyvolena jako bohorodička Ježíšova. Jestliže Kristus Ježíš je Duchem oživujícím a je také psáno, že jsme Jeho bratří, pak jeho matka je i naší matkou. Jestli se Marie podílela na Božím plánu spasení svým ochotným podvolením se Boží vůli a také vírou, že Bůh naplní při ní, co řekl, že skrze dítě narozené z ní, Bůh vysvobodí lidstvo, pak se také ochotně a ve víře podvolila tomuto Božímu plánu spasení a stala se jeho účastnicí. A toto se nedá říci o nikom z dalších lidí. Jestliže je možno o Abrahámovi říci, že je v řádu milosti a víry naším otcem a my jeho potomstvem, pak stejně i o Marii. Abrahámovi se dostalo podobného zaslíbení jako i Marii.
- Ve smyslu panna. Marie otěhotněla, aniž poznala muže. Otěhotněla pouze působením Boží moci – Ducha svatého. Když rodila Ježíše, stále byla pannou. Když utekla s Josefem do Egypta, utekli pouze s Ježíšem. A vrátili se také pouze s ním. Stojí za to vypočítat možnosti, jak by museli být staří jeho sourozenci, když by se první z nich narodil až po návratu z Egypta. Když je Ježíšovi 12let, stále je zmiňován pouze Josef a Marie. Žádný z bratrů Ježíše. To by znamenalo, že nejstarší z bratrů po Ježíši by měl mít v Jeho 30-ti letech teprve maximálně 18let. Takové poučování, jakého se dostalo Ježíšovi od jeho „bratrů“ v té době nebylo „normální“ . A mohli být bratří Ježovi starší než On? No jedině, že by Josef před Marií měl již nějakou ženu. Ale vzhledem k tomu, co jsem dříve zmínil o útěku do Egypta atd. spíše nikoliv. A tak, kdo jsou ti bratři Ježíšovi? Jistý výklad lze najít podle rodokmenů uvedených v Matoušově a Lukášově evangeliu. Matouš i Lukáš jdou zjevně od Krista po Davida po jiných rodových liniích. Matouš se drží královského rodokmenu. Lukáš nikoliv. Podle Matouše byl Ježíš synem Mariinim, která byla ženou Josefa. Josef tedy není otcem Ježíšovým podle původu, ale přes sňatek s Marií. Marie pak se stala ženou Josefa a podle toho také Matouš vypočítává rodokmen. Matouš uvádí za otce Josefova Jakuba. Lukáš však napsal, že se „mělo za to“, že Ježíš je synem Josefovým, a za předka Josefova vypočítává Heli. Jak je možné mít takový rozpor v bibli? Zdánlivě ano. Ale nezapomeňme na levitární právo v Izraeli. Někteří vykladači tak mají za to, že Josef byl dle manželství s Marií synem Jákobovým (neboť se mělo za to, že Josef byl tělesně Ježíšovým otcem, ale právně synem Heli. Podle této možnosti se bere za to, že jistý Mattan u Matouše je totožný s Mathatem v Lukášovi. To by znamenalo, že Jákob zůstal bezdětný a jeho právním synem se stal po jeho smrti syn narozený jeho bratru Helimu. Tedy Josef. Ale i tento výklad má své mouchy. Proč jsou uvedeni jiní otcové u onoho Mathata či Mattana? Proč to však zmiňuji: jestli byl Josef právně synem Jákobovým, který neměl rozeného syna, pak právně by mohl mít Ježíš pouze bratry a to jen z Josefa.. Tělesně by však nebyli jeho bratry pravými, ale nevlastními, neboť Ježíš nebyl vlastním synem Josefovým. A jestli byl Josef tělesně synem Heli, pak další synové Heli byli Ježíšovými strýci a jejich synové Ježíšovými bratranci. A v takovém případě by mohli být Ježíšovi bratranci staršími Ježíše. Ovšem strýcové Ježíšovi i v takovém případě jsou jemu nevlastními a stejně i jeho bratranci. Ale abych příliš neodvedl řeč…..
Řekl bych, že lze tak nějak jednoduše vyvrátit to, že Ježíš měl sourozence z Josefa. O Josefovi v závěru Ježíšova života již není zmínka. Dá se tedy říci, že v Ježíšových 30 letech již nežil. A na kříži Ježíš poručil Marii Janovi. Jak by mohl poroučet nejstarší syn svou matku někomu jinému než svému bratrovi? Snad jedině tak, že Ježíš sourozence neměl a Marie neměla dalšího syna. Anebo mohl být Jan Ježíšovým bratrem? To nemohl. Za zmínku stojí, že i Marie měla sestru. A ta sestra Marie mohla mít syny. :o) Opět Ježíšovi bratranci. V písmu se opravdu do pojmu bratři nezahrnují pouze sourozenci…….. Mám-li si tedy logicky cosi vybrat, na podkladě uvedeného, pak to že Marie neměla další děti. A jestli vyznávám, že Ježíš se narodil z panny, pak také vyznávám, že jí i zůstala. A také, že i Josef zůstal bez potomka. Ježíš je jako Melchisedech, bez počátku a konce. Jeho rod počíná u Boha a také u Ježíše končí. Nikdo z Josefových bratrů nemohl dát právně zapsat do Josefova rodokmene svého syna, neboť se mělo za to, že Ježíš byl synem Josefa. A nikdo nemohl dát do zápisu rodokmene Ježíšova svého syna, neboť Ježíš neměl bratra. Pakli by měl, pokračoval by rodokmen. A Ježíš by nebyl posledním Adamem. Rodokmen Ježíšův jde Od Boha ke Kristu a Ježíšovými syny již nejsou děti tělesné, nýbrž děti duchovní………… Petr Šíma |
]
Galatským 1:19 (Skóre: 1) Vložil: Gojim v Středa, 25. duben 2007 @ 15:46:24 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Galatským 1:19 Iného z apoštolov som nevidel, ak len nie Jakuba, brata Pánovho. Ján 7:3 Vtedy Mu povedali bratia: Odíď odtiaľto a choď do Judska, aby aj Tvoji učeníci videli skutky, ktoré činíš. Ján 7:5 Lebo ani len Jeho bratia neverili v Neho.
Preco Maria place ...
Původ kultu uctívání Marie
|
]
Re: Galatským 1:19 (Skóre: 1) Vložil: amisrtep v Středa, 25. duben 2007 @ 15:57:07 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Asi sis moc nedal práci s tím mým krátkým výkladem, viď?
Jinak bys asi nevypisoval tyto verše .........
Nebudu to rozebírat znovu, ale jednoduše : Jakub, příbuzný podle těla Páně - možná bratranec Ježíšův přes sestru Marie, nebo také bratranec přes bratra Josefova....
Stejně i o ostatních bratrech. A poučování staršího v těch dobách nebylo věcí normální. Ještě ve dvanácti letech nemohl mít Ježíš sourozence. Ve dvaatřiceti by muselo být nejstaršímu po Něm takových dvacet. Žádný tedy muž, ale ještě dítě..........
Zajímavé je i to, že Ježíš nesvěřil Marii svým tzv.sourozencům, ale Janovi. Děti měly za povinnost starat se o matku. Nebylo by třeba svěřovat Marii Janovi. A Jan ji okamžitě přijal k sobě a za svou matku a ona za svého syna........
Petr Šíma
|
]
Galatským 1:19 (Skóre: 1) Vložil: Gojim v Středa, 25. duben 2007 @ 16:52:00 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Prepac ze som neuprednostnil Tvoj kratky vyklad pred Pismom. Mrzi ma to. Aby sa to v buducnosti nestalo znova, prosim obrat sa s Tvojim kratkym vykladom na clenov kultu neposkvrnenej, kde by sa to nemalo opakovat ....
|
]
Re: Re: Re: bod 4 (Skóre: 1) Vložil: Gregorios777 v Středa, 25. duben 2007 @ 21:54:52 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Zdravím Petře,
bohorodička, matka Boží.... Kde to prosím tě bereš? V Bibli určitě ne.
|
]
Re: Re: Re: Re: bod 4 (Skóre: 1) Vložil: amisrtep v Čtvrtek, 26. duben 2007 @ 16:10:11 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ahoj Gregu,
to máš tak, v Písmu toto není takto přesně napsáno. Je však zmíněno, že Marie byla matkou Ježíše a že se Ježíš z ní narodil. Alžběta o Marii řekla, že je matkou jejího Pána. Je tedy Marie matkou Ježíšovou? Vychovávala Ježíše? Porodila Ježíše? A A Ježíš je Pán, je synem Božím? A věříme že je bohočlověk? A věříme, že je Bohem z Boha? No a jestli ano, pak je jednoduše Marie matkou Boží a také rodičkou Boha - bohorodičkou. To neznamená, že Kristus nebyl před Marií, je dříve než byl Abraham, tedy i než Marie, ale skrze Marii se vtělil do lidského těla. Zůstal Bohem, ale stal se i člověkem. Marie tedy porodila nejen člověka Ježíše, ale také Božího Syna, který je svou podstatou roven Bohu Otci. Nic složitého v tom nehledej a myslím, že nic složitějšího v tom hledat ani nelze. Snažil jsem se pouze jednoduše (a snad i logicky) to vyložit. A všechny mnou zmíněné body.
Co jsi psal o Marii - biblické, a Marii - kultovní je pravda. Ale chtěl jsem celkem možná neohrabaně upozornit na to, že tím jak se neustále soustřeďujeme na boření nějakých kultů, sami zapomínáme na tu skutečnou úctu, která Marii jistě náleží. Když se řekne Marie - na co první myslíme? Na náboženství Egypta, Babylóna ..... Kde je naše myšlení?
A opět, nic více v tom nehledejte. Važme si těch, kdo nás předešli a předcházejí ve víře. Učme se z jejich života. Raději studujme, jak oni žili, než studovat kulty a jiná náboženství. Sám víš, že těm věcem je správné a prospěšné se vyhnout. K ničemu to nevede.
Už několik měsíců se scházíme pravidelně s katolíky na modlitbách......... a v jejich ústech nejsou modlitby k Marii, ani ke svatým. A ani ji nezmiňují na modlitbách. Zajímavé viď. Jejich modlitby nejsou modlitbami naučenými z modlitebních knížek. Modlí se stejně jako já i ostatní. Farářové se předcházejí v úctě, střídají se, uznávají svá povolání. Jsou ochotni sloužit společně večeři Páně a vzájemně si podat víno a chléb.
Nestraště katolíky a katolíků se nebojte. Tak jak se zde vykládá Marie, takovou ji oni nechápou. Neříkám, že je to všude stejné, ale katolíci tam, kde jsem já, jsou prostě takoví, jak jsem psal.
Ale nechme být. Myslím, že i tak to možná vyvolá nějaké reakce.
Petr Šíma |
]
To o Marii panně jsi Petře Šímo napsal velmi dobře.Biblicky. (Skóre: 1) Vložil: Seraphim v Čtvrtek, 26. duben 2007 @ 14:28:26 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://cs.gloria.tv/?user=416 | To o Marii panně od amisrtep v Středa, 25. duben 2007 @ 15:15:56 CEST, jsi Petře Šímo napsal velmi dobře. Biblicky. Není tomu co vytknout. Mgr. Libor Halík PhD., duchovní Pravoslavné církve
|
]
Re: Re: Re: Re: bod 4 (Skóre: 1) Vložil: Gregorios777 v Středa, 25. duben 2007 @ 22:20:42 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ahoj amisrtep,
to máš stejné jako s Ježíšem. Můžeme mluvit o skutečném Ježíši, kterého popisuje Bible. nebo můžeme mluvit o JINÉM Ježíši. Třeba o Ježíši Jehovistů, o Ježíši Mormonů, o Ježíši muslimů nebo o Ježíši jiných kultů. A přestože mluvíme o Ježíši, není to skutečný biblický Ježíš, podaný v Duchu svatém. Je to Ježíš v JINÉM duchu - čili jiný Ježíš.
Právě tak můžeme mluvit o biblickém Bohu anebo o JINÉM bohu, který klidně může být Molochem či Bálem. Štěpán cituje Jeremiáše a Amose, kde se mluví o izraelitech, že na poušti nesloužili Hospodinovi, ale Molochovi a jakémusi bohu Remfan.
Jestliže tedy máme jiné evangelium, máme i jiného Boha, Ježíše a ducha.
A stejné je to s Marií. Buď mluvíme o biblické Marii v Duchu svatém, anebo o JINÉ Marii a jiném duchu. Katolická Marie rozhodně není totožná s biblickou Marií a klidně může být totožná např. s Isis nebo s duchem Jezábel.
|
]
|
|
Re: Dopis Benediktu XVI. ohledně zneužívání Assisi (Skóre: 1) Vložil: amisrtep v Středa, 25. duben 2007 @ 17:09:11 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) | No, zdalipak ses neurazil. :o)))) Pokud sis toho náhodou nevšiml, čerpal jsem z Písma. Nevěřím ve vše, co učí Římskokatolická církev, a ani nepraktikuji, ale rozhodně Písmo odmítám vykládat výkladem cizích kultů. Srovnávám verše Písma za pomoci Písma. Více nepotřebuji. Co čteš, to tě do jisté míry také ovlivňuje. Studium báchorek a podobných věcí vede jen k jalovému hloubání. A pokud si vzpomínám dobře, syn boží, bohočlověk narozený z ženy, byl ctěn v různých náboženstvích. Odmítněme tedy i Krista, neboť by se dalo přece říci, že tohle bylo také převzato a upraveno. Odmítněme zprávu o stvoření, neboť tohle bylo také v pohanských kultech. Odmítněme zprávu o potopě, ale i o Sodomě. Odmítněme zprávu o vyvolení národa, neboť i v to věřily pohanské kulty. Vždyť přeci vše lze vyložit znalostí těch kultů. Budeme tedy muset nastolit novou dobu – Písmo budeme vykládat báchorkami pohanských kultů. Asi tak nějak bys to chtěl? Petr Šíma |
Spravne !!! (Skóre: 1) Vložil: Gojim v Středa, 25. duben 2007 @ 21:47:05 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | amistrep: A pokud si vzpomínám dobře, syn boží, bohočlověk narozený z ženy, byl ctěn v různých náboženstvích
Spravne !!! Dovolim si odcitovat katolicky katechizmus bod. 842
S nekresťanskými náboženstvami spája Cirkev predovšetkým puto spoločného pôvodu a spoločného cieľa ľudského pokolenia.
A to je uplna pravda !!!
Katolicizmus a pohanstvo ma naozaj spolocny povod. Katolicizmus prebral áj svoje ritualy s babylonskeho pohanstva, povedzme kult bohyne-matky, transubstanciacia, ruzenec, spovede a mnozstvo ineho.
Pre krestanov ale plati:
2 Korintským 6:14 ...lebo čo má spravodlivosť spoločné s neprávosťou? Alebo aké je spoločenstvo svetla s tmou?
|
]
Re: Spravne !!! (Skóre: 1) Vložil: amisrtep v Čtvrtek, 26. duben 2007 @ 07:32:21 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Správně?
Takže máme odmítnout to, že Ježíš Kristus se narodil Marie panny? A také nemáme ctít Krista?
Správně? Určitě?!
Jestli tohle má pro tebe společný původ, pak nevěřme, že se Spasitel narodil z Marie panny. Odmítněme to!
Ve své nenávisti zacházíš hodně daleko.
Petr Šíma
|
]
Spravne !!! (Skóre: 1) Vložil: Gojim v Čtvrtek, 26. duben 2007 @ 09:39:47 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ale ja som vyssie pisal o niecom uplne inom...:-))) |
]
Re: Spravne !!! (Skóre: 1) Vložil: amisrtep v Čtvrtek, 26. duben 2007 @ 11:12:39 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Dobře, pak jde asi o nedorozumění....... :o)
Petr Šíma |
]
|
|
|
|