Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Vavřinec.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 5, článků celkem: 16190, komentáře < 7 dní: 241, komentářů celkem: 397019, adminů: 60, uživatelů: 5076  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 238 návštěvník(ů)
a 1 uživatel(ů) online:

rosmano

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
108981289
přístupů od 17. 10. 2001

Grano Salis: Ekumenismus

Search on This Topic:   
[ Go to Home | Select a New Topic ]

Život víry: Proč reformace a kam dnes směřuje.
Ekumenismus

poslal Nepřihlášený

Reformované církve se navracely svou věroukou k původnímu apoštolskému učení a odmítají všechny přídavky, které nejsou obsaženy v kánonu Nového zákona i apokryfní spisy , t.zv.“svatou tradici“,  která vznikala postupně v průběhu staletí, zejména od 4. století zrovnoprávněním křesťanství s pohanskými kulty. Té se přikládala stejná či větší důležitost než Bibli samotné, které byla prostým věřícím zprvu nedostupná - jen vybrané liturgické pasáže v latině -, později zakázaná jako kniha pro státní megacírkev nebezpečná. Tyto přídavky měly většinou svůj původ v pohanských kultech i židovství (pouhý jejich výčet zde by byl dlouhý) s rádoby křesťanským nátěrem se snahou přivést do církve snadno a rychle i za použití násilí  co největší počet pohanů a udržovat je v područí privilegované církevní hierarchie spojené se světskou mocí, aniž by jim byla vysvětlena samotná podstata evangelia. Tuto skutečnost přiznává a dokonce kladně hodnotí i francouzský katolický teolog Claude Tresmontant (1925-1997) tvrzením, že se církev římská právě nejvíce podobá „tělu Kristovu“ tím, že do sebe absorbuje a vylučuje cokoliv z pohanského okolí. Zdá se, že za 17 staletí zatím nic z toho nevyloučila, protože by to odporovalo její tézi Ecclesia semper idem (církev stále stejná), i když až po nedávnou současnost jsou přidávána k víře stále nová dogmata - naposled v r.1950 dogma o Nanebevzetí Panny Marie. Též nejnovější snahy o ekumenismus papežů i s nekřesťanským duchovnem včetně šamanů a čarodějů, které je vůči Ježíši Kristu v opozici (setkávání v Assisi), což naopak odpovídá tézi eccelsia semper reformanda est (církev se stále reformuje), v tomto případě je tu však otázka kterým směrem, byť tentokrát  „po dobrém“, neboť po ztrátě politické moci nelze už starých násilnických metod používat. Kromě těchto odchylek od kánonu Písma, formalismu, obřadnictví, výlučnosti kněžského stavu a splynutí či nadřazení papežství světským vládcům tu existoval ve středověku i značný mravní úpadek kléru, což zapříčinilo snahy o změnu ještě o několik století dříve (valdenští, albigenští, později angličtí lolardi či naši husité) než vystoupil na scénu r. 1517 Martin Luther, pokládaný za otce reformace nejdříve s tézemi proti odpustkům, posléze s tézemi Sola Scriptura, Sola Fide, Sola Gratia (Pouze Písmo, Pouhá Víra, Pouhá Milost) odvozenými z Písma Nového zákona, jemuž se podařilo část Evropy odtrhnout od papežství. Všechny dřívější snahy o nápravu byly neúspěšné a většinou  končily krutou fyzickou likvidací jejich aktérů (hranice, mučidla, křížové výpravy, genocida, inkvizice). 
Je třeba přiznat, že ani Lutherovi by se snaha odtržení od Říma nezdařila, a skončil by jako Hus o sto let dříve, kdyby nebyl podporován německými knížaty, kterým vadilo hlavně to, že musí odevzdávat značné finanční prostředky do Vatikánu a  skutečnosti vynálezu knihtisku (1450), díky němuž se jeho myšlenky opozice  vůči papežství mohly rychle šířit.
Ani Luther však nebyl a nemohl být ve svých snahách o důslednou nápravu v duchu Písma úspěšný, právě proto, že byl závislý existenčně na německé šlechtě a musel tolerovat tehdejší společenský nevolnický systém. K odtržení od Říma  z mocensko-politických důvodů dochází přibližně ve stejné době i v Anglii vznikem státní anglikánské církve v čele s králem namísto papežem. Z hlediska věrouky i praxe jde však oproti ŘKC jenom o menší kosmetické úpravy, takže je problematické tuto církev zahrnovat mezi reformované. Dnes pro její případné sjednocení s ŘKC  neexistují žádné dogmatické nebo mocensko-politické překážky. To se týká i církve pravoslavné, jediným problémem je uznání papeže za "Kristova náměstka".
Z luterské církve se pak navzdory odstranění z věrouky některých nebiblických přídavků stávala opět církev lidová, vlažná a formální, zejména tím, že z katolicismu převzala křest nemluvňat, jímž se automaticky lidé stávají křesťany bez splnění Ježíšova požadavku znovuzrození z Ducha (nejen z vody) za vědomého rozhodnutí každého jednotlivce. Proto snaha o důslednější nápravu církve se u Luthera nezastavila a pokračovala vznikem dalších odnoží reformace, které však pak byly i tou největší reformovanou (luterskou) církví potlačovány. Největší pronásledování reformačních snah však pocházelo od katolické protireformace vznikem řádu Jezuitů (1540) a blíže specifikované Tridentským katolickým koncilem(1545) t.zv tridentskými proklínacími kánony.  U nás pak zejména v době pobělohorské (1620-1918) za vlády Habsburků násilnou rekatolizací (doba Temna). 

Je potěšitelné, že dnes mají i katoličtí věřící volný přístup k Písmu a jsou dokonce někdy někým zevnitř nabádáni, aby ho používali a studovali. Pokud by tak činili bez deformací katechismem a liberální interpretace, hrozí tu pro katolickou církev nebezpečí zbavit se své "svaté tradice" a zhroucení celého jejího obřího hierachického náboženského systému, což její vrcholoví představitelé nemohou připustit. Brány pekelné je i tak nemohou pohltit, neboť v nich už po 17 století vězí.  Spíše to vypadá na pragmatickou snahu vytvoření jednoho "univerzálního" náboženství v duchu New Age s tolerancí ke  každému a ke všemu i co Písmo považuje za hřích, snaha přizpůsobit se světu i akceptováním evoluční teorie, což se již dnes děje a musí nutně zpochybnit nosné téma celé Bible - vzpouru prvého lidského páru vůči Stvořiteli ,dějinný plán nápravy  a realizace skrze Ježíše Krista vzešlého z vyvoleného národa. Náboženství, v němž Ježíš Kristus zaujímá stejné místo s jinými náboženskými vůdci a je ignorována nebo dezinterpretována jeho zástupná oběť na kříži jakožto akt smíření člověka  s Bohem Otcem i jeho božský status (teologie "duchovní dospělosti"), což je příprava pro zjevení se Antikrista v závěru lidských dějin, Písmem NZ předpovězeného. Veškerý vývoj k tomu spěje, avšak  ještě není tak zle, aby nemohlo být hůř. Proto stanovovat nějaké datum není možné i když biblické předpovědi se naplňují. Zdá se však, že mnozí dnešní představitelé reformovaných církví toto nebezpečí plíživých změn evoluce "po dobrém" nevnímají nebo ho ignorují či dokonce jsou ochotni se za reformaci a tím o odštěpení se od ŘKC omluvit. 


  Ad HOnorem Jesu
  
  Bývalý diskutér a přispěvatel  Jan 21
Vložil: Tomas v Čtvrtek, 20. leden 2022 @ 10:40:09 CET (1974 čtenářů)
Více... | 371 komentáře | Život víry | Skóre: 0



Z internetu: Židovství historického Ježíše Krista nezpochybňuje
Ekumenismus

poslal MilanH

Židovství historického Ježíše Krista  nezpochybňuje, to jen někteří extremisté nebo příliš velcí žárlivci, zřejmě bez patřičného rozhledu..

ŽIDOVSKÝ POHLED NA JEŽÍŠE KRISTA V POJETÍ GEZY VERMESE A JEHO MOŽNÝ VLIV NA ŽIDOVSKO-KŘESŤANSKÝ DIALOG 

https://theses.cz/id/m383uf/E._Goldstein_-_DP.pdf
Vložil: Tomas v Pátek, 08. říjen 2021 @ 10:58:57 CEST (659 čtenářů)
Více... | 881 bytů | 95 komentáře | Z internetu | Skóre: 0



Z internetu: Jednota v. mnohosti-ekuména
Ekumenismus

poslal Nepřihlášený

Je ekumenismus biblický? Som presvedčený že nie! Je vari Kristus rozdelený? Nie! Tak prečo tie reči o ekumenizme? O nejakéj  'jednote v mnohosti'? Tie pojmy sú tak nebiblické, ako aj nelogické! A predsa to takmer nikoho netràpi. Boh tu vždy mal svoj ľud a ten bol jednotný. (jeden) Určite ho netvorí!o tisíce rozhàdaných skupín s často odlišným učením. V skutočnosti je ekumenizmus len vonkajším prejavom nezáujmu o PRAVDU ako takú! A je aj istým prejavom pasivity, však načo hľadať pravdu? Každý a všetci máme PRAVDU. Hotový Veľký Babylon, chaos. Zdedil som také a onaké náboženstvo, tak aké hľadanie? Patrî aj bezduchá naivita medzi kresťanské vlastnosti? 

Vložil: Tomas v Pondělí, 21. prosinec 2020 @ 01:01:33 CET (643 čtenářů)
Více... | 792 bytů | 10 komentáře | Z internetu | Skóre: 0



Život víry: Jednota kresťanv a Panna Mária (Pohľad protestanta)
Ekumenismus

poslal Nepřihlášený

Reverend Sverker Trônet (Táto prednáška bola venovaná medzinárodnému stretnutiu Pravého života v Bohu v Jeruzaleme)

Bol som požiadaný, aby som hovoril z protestantského hľadiska o Jednote Cirkvi a Panne Márii. Najprv musím povedať niečo o tom, že som protestant alebo luterán.

Švédska Cirkev ako celok sa oddelila od Rímskej Cirkvi a pápeža počas reformácie v šestnástom storočí. Bol to kráľ, ktorý chcel byť jediným vládcom svojej krajiny a nechcel nijaké zasahovanie zo zahraničia, t.j. od pápeža a biskupov, ktorí skutočne mali veľa svetskej moci.

Učenie Martina Luthera veľmi dobre vyhovovalo cieľom kráľa. Kráľ zaujal miesto pápeža. Z Nemecka, z pevniny reformácie, sa importovalo najdôležitejšie reformačné vyznanie - Augsburgské vyznanie, ktoré bolo kritické voči zneužívaniam v neskorej stredovekej Cirkvi, ale inak bolo veľmi tradičné, bez úmyslu učiť niečo nové, jedine byť svedkom viery jednej, svätej, katolíckej (tiež rímskej) a apoštolskej Cirkvi. Oficiálna katolícka a luteránska ekumenická komisia dnes považujú Augsburské vyznanie za také, ktoré má katolícky úmysel a ekumenickú vôľu.

Vložil: Tomas v Úterý, 21. červenec 2020 @ 22:58:21 CEST (1043 čtenářů)
Více... | 14809 bytů | 53 komentáře | Život víry | Skóre: 0



Z internetu: Mariánský sloup - rozčílený kardinál Duka
Ekumenismus

poslal rosmano



Vložil: Tomas v Pátek, 24. leden 2020 @ 18:41:10 CET (1687 čtenářů)
Více... | 184 komentáře | Z internetu | Skóre: 0



Život církví: Vznikne denominace novokalvinistů?
Ekumenismus

poslal Nepřihlášený

Čas od času dojde na církevní scéně k registraci nové denominace. Taková událost budí často nelibost zavedených církví z důvodu, že její členové se obvykle rekrutují z jejich řad spíše, než z řad nových konvertitů. Možná přitom ovšem někteří zapomínají na své začátky. Členové jsou ale dnes přeci jenom více úzkoprofilovým zbožím než dříve a každá církev, zvláště evangelikální, si díky všudypřítomnosti hnutí církevního růstu někdy až úzkostlivě hlídá své růstové grafy. Imaginární růst je dnes celebrován jako známka požehnání a Božího působení. Paradoxem ovšem zůstává, že zatímco počet církví a sborů roste, počet křesťanů se snižuje.

Nabídka a poptávka na trhu idejí

Nová hnutí a církve dnes až na výjimky vznikají importem americké teologie. Zde bych ale rád zopakoval, že žádné americké učení (z Asie a Evropy nyní mnoho nových nauk nepřichází) by se zde neujalo, pokud by mu k tomu nebyl vytvořen prostor. Novokalvinismus v jeho separatistické modifikaci ve svých důrazech dokázal zaplnit něco, co zde vlivem nedávného směřování církve evidentně scházelo. Naplnil tak poptávku na trhu idejí. Vlivem ekumenismu, genderismu a liberalismu si dnes v církvích málokdo dovolil citovat verše o inspiraci veškerých Písem, o stvoření, potopě, o poddanosti ženy muži, o hříchu homosexuality, o neslučitelnosti římskokatolického učení s protestantismem. Exaltované zaměření na růst církve navíc zcela ignorovalo učení o vyvolení, a snaha změnit společnost přestala brát v úvahu, že svět leží ve zlém a bude odsouzen. Církevní představitelé, pokud už byli nuceni se vyjádřit, buď přijali nové paradigma, nebo se předháněli v tom, kdo vydá krajně umírněnější stanovisko. Ve snaze vyhnout se konfrontaci tak církev přestala ohrožovat hřích.

Vložil: Tomas v Pátek, 30. srpen 2019 @ 10:11:35 CEST (516 čtenářů)
Více... | 10052 bytů | komentáře? | Život církví | Skóre: 0



Život církví: Chystá se nová denominace: Sbory evangelikálních baptistů
Ekumenismus

poslal Nepřihlášený

V prostředí slezských luteránů koluje informace ke sběru podpisů na letošním XcamPu, kterou rozeslal místopředseda spolku Křesťanské společenství, z. s., jehož jednou z aktivit je XcamP.

Jedná se o zřejmou reakci na Prohlášení Církevní rady SCEAV k teologickému směřování a vzniklé situaci na letošním ročníku XcamPu
.

3.8.2019

Sestry a bratři,
protože se v našich společenstvích šíří různé (často i zkreslené) informace o sběru podpisů na XcamPu, chci Vás uvést tímto e-mailem do problematiky:

Jak víte, několik sborů Bratrské jednoty baptistů v loňském roce deklarovalo svou vůli odejít z této denominace mj. kvůli neochotě vedení této denominace řešit problémy s liberálním sborem na Topolce v Praze. Jedná se o sbory, s nimiž dlouhodobě spolupracujeme a odkud pocházejí i přednášející, kteří u nás sloužili slovem na XcamPu i jinde.

Tyto odcházející sbory zvažují ustavení nové denominace. Ačkoli mají jen něco přes 200 členů a k registraci církve je třeba 300 podpisů, měli zato, že je možno legitimně doplnit podpisy budoucích členů i podpisy angažovaných sympatizantů. Vycházely i z praxe Ministerstva kultury, které zaregistrovalo v poslední době denominace, které zjevně nemají 300 členů a listinu k jejich registraci podepsaly desítky sympatizantů (ostatně podobný proces pamatujeme i my na Slezsku při registraci LECAV). Domnívali se, že tato praxe má opodstatnění v textu zákona, který nehovoří o členech, ale o osobách hlásících se, resp. přináležejících k církvi. Tento svůj názor na právní stránku vyjádřili i v podpisové listině, na níž uvedli, že je jak pro budoucí členy, tak i pro ty, kteří se „příležitostně zúčastňují akcí sborů EB [= tj. Sbory evangelikálních baptistů], nebo je různými způsoby podporují“.

Vložil: Tomas v Sobota, 24. srpen 2019 @ 10:54:14 CEST (921 čtenářů)
Více... | 5351 bytů | 27 komentáře | Život církví | Skóre: 0



Život církví: Novokalvinisté z prostředí BJB zakládají novou církev
Ekumenismus

poslal Nepřihlášený

Církevní rada Slezské církve evangelické augsburského vyznání vydala prohlášení ohledně štěpných aktivit novokalvinistů v rámci jejich církve.

Prohlášení Církevní rady SCEAV k teologickému směřování a vzniklé situaci na letošním ročníku XcamPu

pátek, 02 srpen 2019

Církevní rada na svém zasedání dne 1. 8. 2019 diskutovala o situaci, která kulminovala na křesťanském festivalu XcamP 2019 ve Smilovicích a s politováním konstatuje, že XcamP již několik let otevírá dveře tomu, aby členové naší církve byli indoktrinováni neokalvinistickou teologií, díky čemu dochází k odklonu mnohých od naší luterské teologie. To se děje především skrze dávání prostoru kazatelům či členům sborů, které v minulém roce vystoupily z Bratrské jednoty baptistů (BJB). Jako církev se principiálně nebráníme ekumenické spolupráci, tato skupina však při spolupráci nectí ekumenickou rozdílnost a vědomě vytváří nesoulad a chaos mezi členy naší církve a přetahuje je ke své teologické doktríně.

Vyvrcholením těchto aktivit bylo nedělní svědectví na XcamPu a především pokoutné „sbírání podpisů“ ze strany bývalých členů (kazatelů) BJB mezi účastníky a členy naší církve pro podporu nově vznikajícího uskupení (církve), která pro registraci na Ministerstvu kultury ČR potřebuje splnit podmínku získání aspoň 300 podpisů členů.
Vložil: Tomas v Pondělí, 05. srpen 2019 @ 09:32:45 CEST (1180 čtenářů)
Více... | 4782 bytů | 29 komentáře | Život církví | Skóre: 0



Teologie: O univerzální spáse podle sv. Izáka Syrského
Ekumenismus

poslal Nepřihlášený

Poslední příspěvek uživatele Leonet mi připomněl učení Izáka Syrského, jednoho z největších světců raně křesťanského Blízkého východu. Žil v 7. století, narodil se v Kataru, ale většinu života prožil v Iráku, kde byl krátce biskupem v Ninive, a pak v západním Íránu (podle jiného pramene v Egyptě). Náležel k Církvi Východu, která vyznává diofyzitismus (nestorianismus), ovšem Izák tuto nauku vyznával v její umírněné podobě, takže byl přijatelný i pro ortodoxii a je uctíván a respektován i v pravoslaví.   Posílám sem část svých výpisků o Izákově teologii, jejich zdrojem je Ilarion Alfejev: IZÁK SYRSKÝ A JEHO DUCHOVNÍ ODKAZ. Духовный мир преподобного Исаака Сирина, The Spiritual World of Isaac the Syrian, (1. vyd. 2000, český překlad podle 2. vyd. Sankt-Peterburg 2002), Červený Kostelec 2010.

Vložil: Tomas v Středa, 29. květen 2019 @ 18:19:04 CEST (833 čtenářů)
Více... | 21844 bytů | 32 komentáře | Teologie | Skóre: 0



Z internetu: Krásna nevesta a svadobný obrad
Ekumenismus

poslal Nepřihlášený

 Papežství, protestantizmus a ich snatek

Vložil: Tomas v Středa, 07. únor 2018 @ 15:38:16 CET (663 čtenářů)
Více... | 3 komentáře | Z internetu | Skóre: 0



Z internetu: Můj Svatý Duch
Ekumenismus

poslal Nepřihlášený

Poslouchej teď, Má dcero, Moje Vlastní, a piš a říkej Mým dětem toto:Z hlubin Svého Srdce volám k vám všem! Blahoslavení ti, kdo mají uši k slyšení. Kdyby nebylo Mých proroků, můžete Mi říci, kdo by předpověděl příchod Mého Syna? Když říkáte, že žijete v Pravdě a v Mé Lásce, jak to, že vaše pokolení se dnes zbavuje Mých proroků a pronásleduje je přesně tak, jak to dělali vaši předkové?Z Mé Nekonečné Slitovnosti se znovu staví Město pro Můj Vlastní lid. Bude i toto Město postaveno na krvi těch, které budete věčně pronásledovat? Dnes vám víc než kdy jindy posílám Svého Svatého Ducha, aby vás obnovil, ale jak dlouho ještě bude tato generace odporovat Mému Svatému Duchu? Řekněte Mi, může tělo žít bez srdce? Chápejte, že Můj Svatý Duch jeSrdcem Těla, kterým je Církev. Vězte, že Můj Svatý Duch je Dechem Církve, Podstatou horlivosti pro Mne, vašeho Boha. Můj Svatý Duch je sladká Mana z Nebe, živící chudé.

Vložil: Tomas v Pondělí, 18. prosinec 2017 @ 10:20:41 CET (817 čtenářů)
Více... | 5617 bytů | 3 komentáře | Z internetu | Skóre: 0



Z internetu: Poselství - Výzva k jednotě
Ekumenismus

poslal Nepřihlášený

Drazí přátelé, drazí bratři, nikdo nemá takovou lásku jako Já. Co jste udělali s Mou Láskou? Moji bratři, buďte spojeni zachováváním pravidel Mého Srdce, kterými jsou Láska a Pokora. Věci, o kterých si myslíte, že vás sjednotí, jsou pozemské věci, a ty vás k jednotě nepřivedou, nemohou nic udělat a nic nabídnout. Ale mnozí z vás se stali otroky své mysli. Proto dokud se nesmíříte pokorně jeden s druhým a nebudete se vzájemně milovat tak, jako Já miluji vás, vaše rozdělení zůstane. Mé děti, musím znovu procházet trýzní o těchto Velikonocích?(když Velikonoce slaví každý zvlášť)



Vložil: Tomas v Neděle, 03. prosinec 2017 @ 21:47:49 CET (1297 čtenářů)
Více... | 5041 bytů | 4 komentáře | Z internetu | Skóre: 0



Z internetu: Spoj své modlitby s modlitbami svatých
Ekumenismus

poslal Nepřihlášený

Vassulo Mého Svatého Srdce, milovaná Mé Duše, pojď ke Mně. Když jsi pronásledovaná, vstup do Mého Svatého Srdce a zakoušej Mou Lásku. Mezi mnoha jsem tě vyvolil, abys Mě následovala na Stezku, která vede k Jednotě. Udělal jsem tě Svou žačkou a stal jsem se nejen tvým Vychovatelem a Učitelem, ale i tvým Ženichem. Se Mnou nebudeš nic postrádat, milovaná.

Vložil: Tomas v Neděle, 05. listopad 2017 @ 00:09:12 CET (719 čtenářů)
Více... | 3492 bytů | 4 komentáře | Z internetu | Skóre: 0



Z internetu: Tři železné tyče
Ekumenismus

poslal Nepřihlášený

Květino, Má Stezka je přímá, ale úzká, a málokdo Ji najde. Mé dítě, nedělej vždycky povyk, když tě prořezávám, prořezávám tě, abys silněji rostla a mohla přinést mnohem víc ovoce. Chci rozmnožit tvé ovoce. Vím, že se snažíš Mi říci, že tě prořezávám příliš často. Vím, co je pro tebe nejlepší, Mé dítě, a konec konců, což jsi Mi sama nenabídla svou svobodu?

Vložil: Tomas v Sobota, 14. říjen 2017 @ 11:44:24 CEST (597 čtenářů)
Více... | 1222 bytů | 4 komentáře | Z internetu | Skóre: 1



Z internetu: Vystavím tě jako znamení odmítnutí, odmítnutí kvůli Jednotě
Ekumenismus

poslal Nepřihlášený

Pokoj tobě.Mé Božské Srdce tě povzbudí, abys pokračovala beze strachu, a Otec je velkorysý. Měj důvěru ve Mne. Důvěřuj Mi dítě, naplním tě útěchou. (V minulých dnech jsem ani necítila Boží blízkost, ani jsem Ho 'neviděla'. Cítila jsem se, jako by mne opustil a bylo mi smutno.) Zkoušel jsem tě, dovol Mi vystavit tě tu a tam zkoušce. Vassulo, i když si možná někdy budeš připadat jako ztracená, neztrácej odvahu. Urovnám ti cestu a zároveň tě vystavím jako znamení, kterému budou odporovat. Odmítání kvůli Jednotě. Chybí jim upřímnost, jak mohou skoncovat s tím, co je dělí?

Vložil: Tomas v Středa, 06. září 2017 @ 10:42:31 CEST (415 čtenářů)
Více... | 2249 bytů | komentáře? | Z internetu | Skóre: 0



Z internetu: Láska se vrátí jako Láska
Ekumenismus

poslal Nepřihlášený

(Ptala jsem se Ježíše, co by mělo být prvním krokem římských katolíků a pravoslavných ke sjednocení.)... Pojď, odpovím ti. Tvoji bratři (římští katolíci a pravoslavní) budou muset pochopit a uvěřit, že jsem to Já, Pán, který si přeje vaše sjednocení. Tvoji bratři musí uvěřit, že tě užívám jako tabulku, abych napsal Svá přání. Všichni budou muset být ochotni sestoupit ze svých vysokých trůnů, které si pořídili.Má někdejší Církev byla Čistá, Pokorná a plná Lásky. Má dnešní Církev se změnila natolik, že vypadá jako legie trůnů. Budou muset pochopit a uvěřit, že jsem to Já, Pán, který si přeje vaše sjednocení. Všichni budou muset sestoupit ze svých vysokých míst a následovat nové přikázání, které jsem jim dal. Miluji Své děti, které byly vyhnány těmito Kainy. Ti udělali pustinu z Mého Domu, teď tam roste jen trní a křoví. Vassulo, čas je blízko. Můj Návrat přijde brzy. Láska se vrátí jako Láska. Láska tě miluje.Nesnaž se vypátrat, proč jsem si vyvolil právě tebe, abys zapisovala Má Poselství. Pochop jen, že tím budu víc oslaven, když jsem si pro toto Poselství Lásky a Pokoje zvolil úplné nic. Protože čím menší jsi ty, tím větší jsem Já. Čím jsi níž, tím jsem ochotnější se sklonit, abych tě dosáhl. Buď absolutně ničím a dovol Mému Duchu, aby v tobě dýchal. Úplně se rozplyň, ať je vidět jen Mne. Potěš Mě, duše, tím, že Mi obětuješ svou vůli. Odevzdáváš se Lásce...11. července 1988, celý článek na http://www.tlig.org/cs/messages/300/

Vložil: Tomas v Pondělí, 28. srpen 2017 @ 20:14:31 CEST (654 čtenářů)
Více... | 9 komentáře | Z internetu | Skóre: 0



Život církví: Pastor Locher: Chceme si připomínat o co reformace usilovala
Ekumenismus

poslal Nepřihlášený

Papež František se setkal s předsedou Rady švýcarských protestantských církví, pastorem Gottfriedem Locherem.

Vložil: Tomas v Úterý, 08. březen 2016 @ 12:09:06 CET (1686 čtenářů)
Více... | 1095 bytů | 8 komentáře | Život církví | Skóre: 1



Aktivity a kampaně: Novodobá Jezábeľ
Ekumenismus

poslal rudinec

Kresťanstvo z Eúropy odchádza ,satanizmus prichádza.

Vložil: Tomas v Sobota, 14. listopad 2015 @ 17:19:09 CET (1875 čtenářů)
Více... | 1560 bytů | 6 komentáře | Aktivity a kampaně | Skóre: 3.4



Život církví: CASD: Vztahy s ostatními křesťanskými církvemi a náboženskými organizacemi
Ekumenismus

poslal Informator

Abychom zabránili nedorozumění nebo neshodám ve vztazích s ostatními křesťanskými církvemi a náboženskými organizacemi, byla vypracována následující pravidla:

1) Uznáváme ty organizace, které vyzdvihují Krista nad člověka jako součást svatého plánu evangelizace tohoto světa a velmi si vážíme mužů a žen v jiných společenstvích, kteří jsou zapojeni do získávání duší pro Krista.

2) Pokud se díky smíšené spolupráci dostaneme do kontaktu s jinými křesťanskými společenstvími a náboženskými organizacemi, má po celou dobu takové spolupráce převládat duch křesťanské zdvořilosti, upřímnosti a férovosti.

3) Uznáváme, že opravdové, upřímné náboženství je založené na svědomí a přesvědčení. Proto by mělo být stálým předpokladem, že se nebude uplatňovat žádný sobecký zájem nebo dočasné výhody pro kohokoliv v naší komunitě a že žádný pozemský vztah nebo odměna nebudou zneužity k přilákání nebo získání člena do Církve adventistů sedmého dne, kromě víry a přesvědčení, jakým je silný osobní vztah k Ježíši Kristu. Pokud změna přesvědčení vede člena naší církve k pocitu nesouladu s vírou a praxí Adventistů sedmého dne, uznáváme nejen právo, ale i odpovědnost tohoto člena na změnu, a to bez odsouzení, ostré kritiky, na náboženské spojení v souladu s vírou. Respektujeme jiná náboženská uskupení ve stejném duchu jako náboženskou svobodu.

Vložil: Tomas v Sobota, 29. srpen 2015 @ 12:58:08 CEST (1172 čtenářů)
Více... | 3207 bytů | komentáře? | Život církví | Skóre: 0



Život církví: Postoj adventistů sedmého dne k římským katolíkům
Ekumenismus

poslal Nepřihlášený

Adventisté sedmého dne vnímají rovnocennost všech mužů a žen v Božích očích. Odmítáme předsudky proti osobám bez ohledu na rasu, národnost nebo náboženské přesvědčení. Také rádi uznáváme, že upřímní křesťané mohou být v jakékoliv denominaci včetně římských katolíků a spolupracujeme v souladu se všemi zastoupeními a orgány, kterým jde o zmírnění lidského utrpení a vyzdvižení Krista před světem.

Adventisté sedmého dne usilují o pozitivní přístup k jiným vyznáním. Náš prvořadý úkol je kázat evangelium o Ježíši Kristu v kontextu Ježíšova brzkého příchodu a ne vyzdvihovat nedostatky v ostatních denominacích

Věrouka Církve adventistů sedmého dne je zakořeněna v biblickém apoštolském učení a tudíž sdílí mnoho základních principů křesťanství společně s následovníky dalších křesťanských církví. Nicméně jako hnutí máme vlastní identitu. Naše přesvědčivé poselství pro křesťany stejně jako nekřesťany je nabízet naději s pohledem upřeným na kvalitu života, která je celistvá jen v Kristu.

Vložil: Tomas v Pondělí, 24. srpen 2015 @ 11:16:59 CEST (3191 čtenářů)
Více... | 3116 bytů | 36 komentáře | Život církví | Skóre: 1




Stránka vygenerována za: 0.39 sekundy