Re: Miřte raději na Měsíc! (Skóre: 1) Vložil: oko v Sobota, 26. září 2020 @ 08:17:57 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) | Stát se kajícím hříšníkem je velmi dobrá zpráva - to je skutečné evangelium.
Nikdo z nás není andělem z nebe!
Hřešíme i nadále, protože to jinak zatím ani neumíme. Ale učíme se - alespoň někteří z nás - kteří mají v této zásadní otázce už jasno.
Ohlupovat se, že už nejsem hříšník je tou nejzrádnější cestou do pekel.
|
| NadřazenýRe: Miřte raději na Měsíc! (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Sobota, 26. září 2020 @ 08:49:06 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Jo oko. Tvé svědectví je jasné - byl jsi housenka a po "křtu" jsi nadále housenka. To je "skutečné evangelium." |
]
Re: Miřte raději na Měsíc! (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Sobota, 26. září 2020 @ 10:31:58 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Velmi výstižně vyjádřeno. |
]
Re: Miřte raději na Měsíc! (Skóre: 1) Vložil: Akuzativ v Sobota, 26. září 2020 @ 09:07:30 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Oko to je docela nebezpečné, když tu Cizinec a další tvrdí, že už nehřeší. |
]
Re: Miřte raději na Měsíc! (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Sobota, 26. září 2020 @ 09:22:17 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Hřešíme i nadále, protože to jinak zatím ani neumíme.
Já vím, Stando. Nemáte to jednoduché.
Ale učíme se - alespoň někteří z nás - kteří mají v této zásadní otázce už jasno.
No a je nějaký pokrok?
Učíte se už desítky let. Bude to stačit?
Ohlupovat se, že už nejsem hříšník je tou nejzrádnější cestou do pekel.
Určitě, Stando - to se neohlupuj. Ohlupování by ti z tvého stavu hříšníka nepomohlo.
Toník |
]
Re: Miřte raději na Měsíc! (Skóre: 1) Vložil: Akuzativ v Sobota, 26. září 2020 @ 09:26:08 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Cizinec To nevysvětlíš, protože bys musel popřít Písmo svaté. |
]
Re: Miřte raději na Měsíc! (Skóre: 1) Vložil: Akuzativ v Sobota, 26. září 2020 @ 10:07:54 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Cizinec ohlupuješ čtenáře, že nehřešíš. Každý hřích rozkládá společnost ve které žiješ. Přece bychom tu museli vidět, že jsi světec. |
]
Re: Miřte raději na Měsíc! (Skóre: 1) Vložil: oko v Sobota, 26. září 2020 @ 10:22:28 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Toníku, já se neohlupuji, já jsem si své hříšnosti vědom - to ty se přece ohlupuješ - to ty o sobě říkáš, že nejsi hříšník!
(L 15,7) Pravím vám, že tak bude v nebi větší radost nad jedním hříšníkem, který činí pokání, než nad devadesáti devíti spravedlivými, kteří pokání nepotřebují.“
(L 5,31-32) Ježíš se ujal slova a řekl jim: "Lékaře nepotřebují zdraví, ale nemocní; nepřišel jsem povolat spravedlivé, ale hříšníky k pokání."
Kvůli tobě tedy, Toníku, Ježíš na svět nepřišel. Ty ho zřejmě asi ani nepotřebuješ.
My hříšníci ano - jsme na Kristu skutečně existenčně závislí.
|
]
Re: Miřte raději na Měsíc! (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Sobota, 26. září 2020 @ 10:33:36 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
A víš oko, proč to Ježíš dělá ?
Proto:
1P 4:18 [www.obohu.cz]:"Je-li spravedlivý stěží spasen, co bude s bezbožným a hříšníkem?" Ta perspektiva pro ty, kteří zůstávají pořád hříšníky, navzdory Kristovu dílu spasení a vykoupení, není moc dobrá. |
]
Re: Miřte raději na Měsíc! (Skóre: 1) Vložil: oko v Sobota, 26. září 2020 @ 10:50:17 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Hříšník, který činí i ze svých dalších hříchů pokání, není přece bezbožný. A není ani zatvrzelý hříšník. Je hříšníkem proto, že to jinak neumí - zatím to jinak neumí.
Co myslíš, jaké by Bůh asi dneska dal hodnocení Rosmanovi na otázku, nakolik Rosmano splňuje Boží představy o tom, jak by měl Rosmano žít, co by měl v dané chvíli života udělat či neudělat?
Bylo by to na sto procent spokojenost od Boha - nebo by v tom byly i nějaké výhrady, že Rosmano něco neudělal, co udělat v dané chvíli měl?
|
]
Re: Miřte raději na Měsíc! (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Sobota, 26. září 2020 @ 11:25:44 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | / není přece bezbožný. A není ani zatvrzelý hříšník. Je hříšníkem proto, že to jinak neumí - zatím to jinak neumí. /
To slovo u Petra ale nehovoří o tom, jestli hříšník zatvrzelý nebo nezatvrzelý. Prostě hříšník. A jestli je hříšníkem proto, že to jinak neumí - tak proto právě přišel Ježíš, aby mu z té situace pomohl, zachránil, osvobodil. Ježíš totiž má moc. Není teoretik.
Ale ap. Pavel věděl, že budou lidé, kteří 2Tm 3:5 [www.obohu.cz]:Budou mít vnější formu zbožnosti, ale její moc jim bude cizí. Od takových se odvracej.
|
]
Re: Miřte raději na Měsíc! (Skóre: 1) Vložil: oko v Neděle, 27. září 2020 @ 09:59:11 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..."To slovo u Petra ale nehovoří o tom, jestli hříšník zatvrzelý nebo nezatvrzelý. Prostě hříšník."...
Svérázný osobní výklad Božího slova!
Můj obyčejný rozum mi říká, že dokud člověk hřeší, je pořád ještě hříšníkem.
A co ty , Rosmano, stává se i tobě, že někdy ještě zhřešíš, nebo ty už žiješ snad úplně bez hříchu?
Jestliže hříšník učiní pokání a Bůh mu hříchy odpustí, není to přece ještě žádnou zárukou toho, že by i takto obrácený hříšník v budoucnu znovu nezhřešil. Jde spíš o to, aby se míra jeho hříšnosti snižovala, aby rostl ve víře a v následování Krista.
|
]
]
Re: Miřte raději na Měsíc! (Skóre: 1) Vložil: Akuzativ v Neděle, 27. září 2020 @ 12:23:17 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Myslivec ty se rouháš, pokud píšeš Kristus s malým k. U tebe je to záměr dehonestovat Krista, protože jsi gramotný a pravděpodobně víš, co jsi napsal. |
]
Re: Miřte raději na Měsíc! (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Pondělí, 28. září 2020 @ 11:55:57 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Zrovna tak jako nevíš jestli jsem muž nebo žena, zrovna tak nevíš zda jsem gramotný čí ne. Třeba jsem žena analfabet, a to co zde čteš někomu diktuji. Hmmmm..A nyní se trolle obrať na tohoto tvého kolegu, který zde předvedl tyto hulvátské výroky, které by mu netolerovali ani v ŘKC!
|
]
Re: Miřte raději na Měsíc! (Skóre: 1) Vložil: Akuzativ v Pondělí, 28. září 2020 @ 14:56:04 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Myslivec, je mi jedno, kdo jsi, jenom ti říkám, že se rouháš Kristu Ježíši.O Bohu mluvme vždy jen s pokorou.
|
]
Re: Miřte raději na Měsíc! (Skóre: 1) Vložil: Akuzativ v Pondělí, 28. září 2020 @ 14:57:20 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Myslivec, rouháš se! |
]
Re: Miřte raději na Měsíc! (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Neděle, 27. září 2020 @ 13:04:55 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Kde vidíš nějaký výklad Božího slova ?
A kde vidíš nějaký osobní výklad Božího slova ? Natož svérázný ?
Můj obyčejný rozum mi říká, že údělem hříšníků je věčnost bez Boha.
1P 4:18 [www.obohu.cz] [www.obohu.cz]:"Je-li spravedlivý stěží spasen, co bude s bezbožným a hříšníkem?"
|
]
Re: Miřte raději na Měsíc! (Skóre: 1) Vložil: oko v Pondělí, 28. září 2020 @ 08:11:34 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..."Můj obyčejný rozum mi říká, že údělem hříšníků je věčnost bez Boha."...
Údělem zatvrzelých hříšníků, kteří se neobrátí a neučiní pokání je právě tato věčnost bez Boha.
Ovšem ti z hříšníků, kteří se obrátí a učiní pokání - třeba i v hodině smrti - ti budou spaseni milostí /viz. "lotr po pravici" na kříži.
Nepřestal být lotrem - hříšníkem - jeho nesmířené hříchy a křivdy nevinným, které za života učinil , stále křičely k Hospodinu o spravedlnost - ale byl i tak zachráněn milostí - pro zásluhy Krista. Poněvadž v hodině smrti zatoužil po spravedlnosti a spravedlivě se zastal Krista, když se mu druhý lotr posmíval...
A to stačilo pro jeho záchranu.
(Mt 5,6)
Blaze těm, kdo hladovějí a žízní po spravedlnosti, neboť oni budou nasyceni.
|
]
Re: Miřte raději na Měsíc! (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Pondělí, 28. září 2020 @ 08:32:46 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Oko: Ovšem ti z hříšníků, kteří se obrátí a učiní pokání - třeba i v hodině smrti - ti budou spaseni milostí /viz. "lotr po pravici" na kříži.
Nepřestal být lotrem - hříšníkem - jeho nesmířené hříchy a křivdy nevinným, které za života učinil , stále křičely k Hospodinu o spravedlnost - ale byl i tak zachráněn milostí - pro zásluhy Krista. Poněvadž v hodině smrti zatoužil po spravedlnosti a spravedlivě se zastal Krista, když se mu druhý lotr posmíval...
A to stačilo pro jeho záchranu.
Myslivec: Oko, pokání a zastání se Krista rozhodně ke spáse nestačí!! K přijetí spásné milosti potřebuješ- VÍRU! Víru ve slovo Krista. Víru která ti dá jistotu spásy. Oko, a to je tvůj strašlivý omyl ke kterému přivádí katolicismus. Napíšeš že lotr učinil pokání, že byl spasený milostí, ale že nepřestal být lotrem a hříšníkem. Uvědom si konečně, že pokud někdo dostane milost, tak je jeho hřích zahlazený! Proto Oko jsi v situaci jaké jsi. Mylně se domníváš, že ti stačí se kát, a za tvoje pokání obdržíš spásnou milost. Jenomže Oko, pokud nejsi schopný tuto milost VE VÍŘE přijmout nyní, tak moc nespoléhej na to, že ji budeš schopný přijmout v poslední hodině. Možné to je, to ano. Příklad s obráceným lotrem ukazuje na RYCHLOST boží OČIŠŤUJÍCÍ A OSPRAVEDLŇUJÍCÍ MILOSTI. V žádném případě to není návod k tomu, abys ponechával přijetí boží milosti na poslední okamžik života. Oko, s Kristem se můžeš setkat právě nyní, a ne jako ten lotr až v posledním okamžiku! Oko, lotra spasilo to, že Kristu uvěřil, že uvěřil tomu kým Kristus je a co může. Všimni si Oko, že obrácený lotr vydává druhému lotru o Kristu pravdivé svědectví! |
]
Re: Miřte raději na Měsíc! (Skóre: 1) Vložil: oko v Pondělí, 28. září 2020 @ 10:15:26 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
V jednom komentáři sedmkrát použit výraz "Oko" - z toho šestkrát jako přímé oslovení!
|
]
Re: Miřte raději na Měsíc! (Skóre: 1) Vložil: oko v Pondělí, 28. září 2020 @ 10:21:30 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | A to jsem v té rychlosti jedno "Oko" coby přímé oslovení ještě ubral!
|
]
Re: Miřte raději na Měsíc! (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Pondělí, 28. září 2020 @ 10:34:04 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Oko, oslovuji tě u každého důležitého výroku. V oslovení hledej důležitost, a nic víc. Oko, přečti si každý výrok který následuje po "Oko,". Oko, můžeš o nějakém tom výroku říct, že není křesťanský, že snad koliduje s božím slovem? A na co ty se zaměřuješ? Na oslovení Oko. A proč? Je ti nepřijemné oslovení, anebo to co za oslovením následuje.Oko, znovu ti opakuji, že oslovení Oko dávám před důležité výroky. Vyjadřuji se k tobě slušně, nepoužívám žádné vulgarismy, kritizuji tvé výroky a konfrontuji tvé výroky s tvými, když něco napíšeš správně, napíšu, že je to pravda.Co je na tomto špatného?4x Oko= 4x důležitý výrok.
|
]
Re: Miřte raději na Měsíc! (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Pondělí, 28. září 2020 @ 11:16:14 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Oko, měj se hezky. Teď již na Tebe nebudu mít delší dobu čas. |
]
Re: Miřte raději na Měsíc! (Skóre: 1) Vložil: Akuzativ v Pondělí, 28. září 2020 @ 15:00:13 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Myslivec a víš jak se máš v komentáři vyjádřit ke komentáři jiného? Neumíš to. |
]
Re: Miřte raději na Měsíc! (Skóre: 1) Vložil: oko v Úterý, 29. září 2020 @ 09:16:08 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Oslovení má psychologický dopad na lidské podvědomí; navozuje totiž automaticky dojem, že my dva spolu diskutujeme.
Já budu klidně diskutovat s každým, ale u tebe to zatím nejde.
Tvé námitky a závěry mi připadají zcela mimo křesťanství, je ztrátou času je i rozebírat. Kvantitou nenahradíš kvalitu.
Ty se o to snad ani nesnažíš - na prvním místě máš za cíl pod mými komentáři tvrdit opak. Řeknu - li, že je něco bílé, musí to podle tebe být černé a naopak.
|
]
Re: Miřte raději na Měsíc! (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Pondělí, 28. září 2020 @ 10:23:59 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | A to se nesmí Oko?Oko, oslovuji tě u každého důležitého výroku. V oslovení hledej důležitost, a nic víc. |
]
Re: Miřte raději na Měsíc! (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Úterý, 29. září 2020 @ 10:09:00 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | A co tím chceš říct ?
Že člověk nevyhnutně musí zůstat po celý život hříšníkem, a přestane jim nějakým zázrakem být 3 minuty před smrtí ?
Hříšník v nebi nebude. Tam nepřijde nic nečistého.
1P 4:18 [www.obohu.cz] "Je-li spravedlivý stěží spasen, co bude s bezbožným a hříšníkem?"
|
]
Re: Miřte raději na Měsíc! (Skóre: 1) Vložil: oko v Úterý, 29. září 2020 @ 11:48:42 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Křesťan by měl po celý svůj život zůstat kajícím hříšníkem, kterého Bůh očišťuje ze všech jeho hříchů.
Nejsme schopni zcela nehřešit, ale máme pro zásluhy Krista a z pokladu církve Boží milost odpuštění hříchů - když z nich ovšem učiníme pokání.
(1 J 1) Jestliže však chodíme v tom světle, jako on je v tom světle, máme společenství mezi sebou a krev Ježíše Krista, jeho Syna, nás očišťuje od každého hříchu. 8Řekneme-li, že žádný hřích nemáme, klameme sami sebe a pravda v nás není. 9Jestliže své hříchy vyznáváme, on je věrný a spravedlivý, aby nám hříchy odpustil a očistil nás od každé nepravosti. 10Řekneme-li, že jsme nezhřešili, děláme z něj lháře a jeho slovo v nás není.
|
]
Re: Miřte raději na Měsíc! (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Úterý, 29. září 2020 @ 12:55:43 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | / Křesťan by měl po celý svůj život zůstat kajícím hříšníkem, /
Ne, to by určitě neměl.
Chtěl jsem po tobě, abys z Písma doložil tento zásadní pohled na křesťany od Ježíše a apoštolů. Kdy křesťanům zdůrazňují a učí, ať nezapomenou, že jsou stále hříšníci. Nic takového jsi doložit schopen nebyl. Tvoje opakované soukromé výmysly nejsou k ničemu.
Křesťan by po celý svůj život měl zůstat :
Ef 1:4 [www.obohu.cz]: On si nás v něm vybral před založením světa, abychom byli svatí a bez poskvrny před jeho tváří v lásce,
Ef 2:3 [www.obohu.cz]: Mezi nimi jsme kdysi i my všichni žili v žádostech svého těla, dělali jsme to, co se líbilo tělu a mysli, a tak jsme byli svou přirozeností děti hněvu tak jako ostatní. Ale Bůh, bohatý v milosrdenství, pro svou velikou lásku, kterou nás miloval, i když jsme byli mrtvi pro svá provinění, obživil nás spolu s Kristem — milostí jste zachráněni
Fp 4:22 [www.obohu.cz]: Pozdravují vás všichni svatí, zvláště ti, kteří jsou z císařského domu.
Ko 3:12 [www.obohu.cz]: Oblečte se tedy jako vyvolení Boží, svatí a milovaní, v slitovný soucit, dobrotu, pokoru, vlídnost a trpělivost. Žd 3:1 [www.obohu.cz]: Proto, svatí bratři, účastníci nebeského povolání, pohleďte na apoštola a velekněze našeho vyznání, Ježíše, Fp 2:15 [www.obohu.cz]: abyste byli bezúhonní a bezelstní, Boží děti bez poskvrny uprostřed pokolení pokřiveného a zvráceného, v němž záříte jako světla ve světě.
Ko 1:22 [www.obohu.cz]: nyní smířil ve svém lidském těle skrze svou smrt, aby vás před sebou postavil svaté, bez poskvrny a bez úhony,
1Te 5:23 [www.obohu.cz]: A sám Bůh pokoje kéž vás celé posvětí a celého vašeho ducha i duši i tělo kéž zachová bez poskvrny až k příchodu našeho Pána Ježíše Krista.
1Tm 6:14 [www.obohu.cz]: abys zachoval ten příkaz bez poskvrny a bez úhony až do zjevení našeho Pána Ježíše Krista,
Marnotratný syn se po celý život po návratu k Otci nebil v prsa a neopakoval "Nejsem již hoden nazývat se tvým synem".
|
]
Re: Miřte raději na Měsíc! (Skóre: 1) Vložil: Akuzativ v Úterý, 29. září 2020 @ 17:00:23 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Rosmano člověk s čistým srdcem volá K Hospodinu a mluví s ním v modlitbě od srdce k srdci. To místo modlitby je svaté.
Každý má ale svobodu a může hřešit, což se taky děje, takže šťastný je člověk, který doběhl do cíle pro vavřínový věnec vítězství a jde do nebe. |
]
Re: Miřte raději na Měsíc! (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Úterý, 29. září 2020 @ 17:04:38 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
?? A logika a pointa je kde ?? |
]
Re: Miřte raději na Měsíc! (Skóre: 1) Vložil: Akuzativ v Úterý, 29. září 2020 @ 17:06:04 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Rosmano pointa? Hledej svatého člověka v sobě a v jiných lidech. |
]
Re: Miřte raději na Měsíc! (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Úterý, 29. září 2020 @ 21:43:52 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Proč ? |
]
Re: Miřte raději na Měsíc! (Skóre: 1) Vložil: Akuzativ v Středa, 30. září 2020 @ 08:14:27 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Rosmano - proč? No ty zastáváš nějaký názor nebo vlastně názor v tom smyslu, že už nehřešíš. Tak ukaž svou svatost. |
]
Re: Miřte raději na Měsíc! (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Středa, 30. září 2020 @ 09:16:13 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Jak, na videu ? |
]
]
Re: Miřte raději na Měsíc! (Skóre: 1) Vložil: oko v Středa, 30. září 2020 @ 11:54:30 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
(1 J 1) Jestliže
však chodíme v tom světle, jako on je v tom světle, máme společenství
mezi sebou a krev Ježíše Krista, jeho Syna, nás očišťuje od každého
hříchu. 8Řekneme-li, že žádný hřích nemáme, klameme sami sebe a pravda v nás není. 9Jestliže své hříchy vyznáváme,
on je věrný a spravedlivý, aby nám hříchy odpustil a očistil nás od
každé nepravosti. 10Řekneme-li, že jsme nezhřešili, děláme z něj lháře a
jeho slovo v nás není.
|
]
Re: Miřte raději na Měsíc! (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Sobota, 26. září 2020 @ 11:00:11 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Toníku, já se neohlupuji, já jsem si své hříšnosti vědom - to ty se přece ohlupuješ - to ty o sobě říkáš, že nejsi hříšník!
Stando, když tvůj stav píšeš ve druhé osobě, ukazuješ jen tvoje nitro.
Kvůli tobě tedy, Toníku, Ježíš na svět nepřišel. Ty ho zřejmě asi ani nepotřebuješ.
Když takhle znovu a znovu sprostě a hulvátsky lžeš v diskuzi, jen znovu ukazuješ tvůj stav zatvrzelého hříšníka. Pak dává smysl, že píšeš, že hřešíte stále. A to stále hřešíte a nemůžete si vybrat - jste otroky podobných lží.
Kvůli mne Pán Ježíš přišel na svět. Ale nepřišel proto, aby mne nechal v hříchu, temnotě, bezbožnosti, ale přišel proto, aby mne z hříchu a temnoty vysvobodil. A povedlo se mu to.
|
]
Okova urážka Krista. (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Sobota, 26. září 2020 @ 13:21:02 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Oko: Kvůli tobě tedy, Toníku, Ježíš na svět nepřišel. Ty ho zřejmě asi ani nepotřebuješ.
Ufff! To je nářez!
Tak to jsou tedy již řácky nekřesťanská tvrzení! Tvrdit někomu, že kvůli němu Kristus na svět nepřišel.. mnóó.. Je dvojitý hřích. Hřích proti Synu i člověku. A dle okova řk učení je tento hřích smrtelný, respektive hřích ke smrti. Po popírání božího slova v Písmu, následuje odpírání působnosti Krista. Oko se o Kristu vyjadřuje, jako by to byl jeho zaměstnanec, kterému určuje ke komu může přijít a ke komu nemá chodit. To je fakt těžkej propad, asi už na samé dno. Urážka Krista!
- Matouš 18, 14 [www.biblenet.cz]Právě tak je vůle vašeho nebeského Otce, aby nezahynul jediný z těchto maličkých.
- Jan 3, 16 [www.biblenet.cz]Neboť Bůh tak miloval svět, že dal svého jediného Syna, aby žádný, kdo v něho věří, nezahynul, ale měl život věčný.
|
]
Re: Okova urážka Krista. (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Sobota, 26. září 2020 @ 13:43:04 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | A vzhledem k Jan 3, 16 se jedná i o urážku Otce. Velmi nebezpečná záležitost pro Oka, velmi! |
]
Re: Miřte raději na Měsíc! (Skóre: 1) Vložil: oko v Sobota, 26. září 2020 @ 13:35:40 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Sám jsi tu o sobě na jiném místě prohlásil, že také ty stále ještě občas zhřešíš.
Takže sám o sobě tu svědčíš, že se to tomu tvému "ježíši" zatím ještě moc nepovedlo.
Ale nezoufej - ještě není všem tvým dnům konec, zatím se můžeš ještě ve svatosti pořád zdokonalovat .
|
]
Re: Miřte raději na Měsíc! (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Sobota, 26. září 2020 @ 13:58:48 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Oko, pokud křesťan spáchá hřích, tak je to kvůli tomu, že ne zcela odevzdal svou hříšnou slabost Kristu. Je to Kristu neodevzdaná hříšná slabost, která nakonec dovede až ke hříchu. Jenomže Oko, křesťan nezůstává tak jako ty permanentně v pozici kajícího se hříšníka. Kajícím hříšníkem je křesťan pouze po dobu odpuštění a očišťování se v milostí Krista, a to co po poté následuje je odevzdání hříšné slabosti Kristu, aby se ten samý hřích již nikdy neopakoval. V čem je křesťan slabý, v tom je v Kristu silný. Za svou hříšnou slabost dostávají křesťani od Krista jeho sílu! U tebe tomu tak není Oko? Jak je to možné?
A co ta naše dlouholetá řk praxe Oko, co? Zavzpomínám na ni. Kolikrát jsi tak jako já byl u zpovědi se zpovídat stále ze stejného hříchu, co? Desítky let!! A kde je tvoje a kde tehdy bylo moje vysvobození do hříchu? Kde?! Jak to, že jsi doposud stále kající hříšník? Proč nejsi již dávno Kristem očištěny a ospravedlněný? Co? Jak je to možné? Jak to, že nemáš jistotu spásy? Jak to, že více věříš ve svou zatracující slabost, než ve spásnou sílu Krista? Kde je tvoje zkušenost s odevzdáváním tvé hříšné slabosti výměnou za sílu Krista? Kde Oko? Kde?
|
]
]
]
Re: Miřte raději na Měsíc! (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Neděle, 27. září 2020 @ 10:10:07 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | "Jestli".
Ne, Stando - tvoje nápady a tvé myšlenky si opravdu nemyslím.
Vůči mě např. jsi, Toníku, nespravedlivý velice často.
??
Kdy a v čem konkrétně jsem vůči tobě nespravedlivý, Stando?
Toník |
]
Re: Miřte raději na Měsíc! (Skóre: 1) Vložil: oko v Neděle, 27. září 2020 @ 11:32:29 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..."Kdy a v čem konkrétně jsem vůči tobě nespravedlivý, Stando?"...
Třeba tady:
..." Když takhle znovu a znovu sprostě a hulvátsky
lžeš v diskuzi, jen znovu ukazuješ tvůj stav zatvrzelého hříšníka. Pak
dává smysl, že píšeš, že hřešíte stále. A to stále hřešíte a nemůžete si
vybrat - jste otroky podobných lží.
Kvůli
mne Pán Ježíš přišel na svět. Ale nepřišel proto, aby mne nechal v
hříchu, temnotě, bezbožnosti, ale přišel proto, aby mne z hříchu a
temnoty vysvobodil. A povedlo se mu to.
Toník "...
Snažil jsem se ti jen vysvětlit, že Ježíšovo vysvobození já vnímám jako celoživotní proces přípravy nedokonalého člověka na život v nebi - nikoli tedy na nějakou "jednorázovku" v jistém okamžiku někdy ve tvé minulosti, od které jsi už pořád dokonale svatým "spravedlivým". Stále hřešíme (my oba dva - více, nebo méně) - a kdo hřeší, je pořád ještě hříšníkem.
Hleď víc na smysl, který slova vyjadřují, než na samotná jednotlivá slova.
Stále i pro tebe platí: "Když se spravedlivý odvrátí od své spravedlnosti a dopouští se zlého a umírá, umírá kvůli zlu, jehož se dopustil.
A když se hříšník odvrátí od hříchu, jehož se dopustil, a žije podle práva a spravedlnosti, zabezpečuje si život. Rozhodl se, že se odvrátí od všech zločinů, jichž se dopustil, bude živ, nezemře. " (Ez 18,26-28).
|
]
Re: Miřte raději na Měsíc! (Skóre: 1) Vložil: Milka v Neděle, 27. září 2020 @ 20:40:35 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | oko Snažil jsem se ti jen vysvětlit, že Ježíšovo vysvobození já vnímám jako celoživotní proces přípravy nedokonalého člověka na život v nebi - nikoli tedy na nějakou "jednorázovku" v jistém okamžiku někdy ve tvé minulosti, od které jsi už pořád dokonale svatým "spravedlivý
Pouze věcná připomínka, oko.
Když vysvětluješ za sebe, tak piš za sebe, jak to máš, jak to žiješ, jak si co vysvětluješ, jak čteš, jak rozumíš ....prostě ZA SEBE.
Když přidáš něco o myšlení jiných, něco o jejich minulosti, co si asi myslí, nebo nemyslí, vstupuješ do něčeho, kde nepíšeš pravdu.
A už to není vysvětlování, a taky nepíšeš pravdu.
|
]
Re: Miřte raději na Měsíc! (Skóre: 1) Vložil: oko v Pondělí, 28. září 2020 @ 08:02:20 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Když píšu jen za sebe, tak to snadno poznáš - píšu o sobě.
Jestliže ovšem píšu obecně platnou pravdu pro všechny lidi - pak nepíšu jen za sebe, ale píšu o tom, co má obecnou platnost pro úplně každého člověka.
Naše pozemská příprava pro nebe je aktem spolupráce Boha a člověka - člověk musí nutně spolupracovat s Bohem, růst ve víře, aby mohl poznávat a naplňovat Boží vůli také skutky, které pro něho nebeský Otec připravil. Pořád jsme jenom učedníci - učíme se postupně od svého Mistra. Nikdo nedoroste dokonalosti pro nebe bez této spolupráce s Bohem.
Toto už není žádná "jednorázovka" , že by se člověk přes noc stal dokonalým!
|
]
Re: Miřte raději na Měsíc! (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Pondělí, 28. září 2020 @ 08:46:28 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Jestliže ovšem píšu obecně platnou pravdu pro všechny lidi - pak nepíšu jen za sebe, ale píšu o tom, co má obecnou platnost pro úplně každého člověka.
Ano Oko, tak se zde snažíš psát, ale smutné je, že to co píšeš nemá platnost pro nikoho a už vůbec ne pro tebe. Viz třeba tvoje všeobecné mravokárné komentáře, o které ty sám si neopřeš ani kolo.
Naše pozemská příprava pro nebe je aktem spolupráce Boha a člověka - člověk musí nutně spolupracovat s Bohem, růst ve víře, aby mohl poznávat a naplňovat Boží vůli také skutky, které pro něho nebeský Otec připravil.
Teorie Oko jenom teorie. Tvoje diskusní skutky jsou zde na GS známé, většinou jsou kritizované a odmítané jako společensky velmi nevhodné. Nemůžeš hlásat křesťanskou morálku, když soustavně porušuješ všeobecně platné kodexy slušného chování.
Oko, ta tvoje "spolupráce" obnáší permanentní pokání, bez přijetí očišťující boží milosti ve VÍŘE! Po přijetí boží milosti víš, že tě Bůh očistil "přes noc a rychle", tak rychle jako lotra na kříži. A když víš, že již nejsi hříšník, tak svou hříšnou slabost ODEVZDÁŠ Kristu, který ti za ni dá svou SÍLU.
Oko, pokud své pokání nedovedeš do bodu kdy ve VÍŘE toto PŘIJMEŠ a ODEVZDÁŠ, nikdy do cíle nedojdeš. Na místo té tvé 1% záslužné spáso spolupráce použij 100% odevzdanost!
|
]
Re: Miřte raději na Měsíc! (Skóre: 1) Vložil: Milka v Pondělí, 28. září 2020 @ 12:54:27 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | oko píšu o tom, co má obecnou platnost pro úplně každého člověka.
Měl bys začít tím, že si myslíš, že to, co píšeš, má obecnou platnost pro každého člověka. Protože fakt je, že mnohé z toho co píšeš, pravda není. Je to tvůj osobní názor, přesvědčení.
Za sebe ti můžu říct, že se nepřipravuju na zemi pro nebe. Pamatuješ? Nedávno jsem se tě ptala, proč píšeš o občanství v nebesích v uvozovkách. Pro mě totiž platí apoštolova slova: My však máme občanství v nebesích, odkud očekáváme i Spasitele, Pána Ježíše Krista. Abys mě zase hned nepodezíral z toho, že se považuju za dokonalou nebešťanku:) tak důvodem, proč to platí, je, že skrze Krista jsem boží dítě, můj Otec je v nebi, a proto mám to občanství tam - u něj.
|
]
Re: Miřte raději na Měsíc! (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Pondělí, 28. září 2020 @ 21:54:33 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | - Milka:
- My však máme občanství v nebesích, odkud očekáváme i Spasitele, Pána Ježíše Krista.
- ..skrze Krista jsem boží dítě, můj Otec je v nebi, a proto mám to občanství tam - u něj.
- Kristus:
- Dal jsem jim tvé slovo, ale svět k nim pojal nenávist, poněvadž nejsou ze světa, jako ani já nejsem ze světa.
- Neprosím, abys je vzal ze světa, ale abys je zachoval od zlého.
- Nejsou ze světa, jako ani já nejsem ze světa.
- Posvěť je pravdou; tvoje slovo je pravda.
- Jako ty jsi mne poslal do světa, tak i já jsem je poslal do světa.
- Sám sebe za ně posvěcuji, aby i oni byli vpravdě posvěceni.
- Neprosím však jen za ně, ale i za ty, kteří skrze jejich slovo ve mne uvěří;
- aby všichni byli jedno jako ty, Otče, ve mně a já v tobě, aby i oni byli v nás, aby tak svět uvěřil, že ty jsi mě poslal.
- Slávu, kterou jsi mi dal, dal jsem jim, aby byli jedno, jako my jsme jedno –
- já v nich a ty ve mně; aby byli uvedeni v dokonalost jednoty a svět aby poznal, že ty jsi mě poslal a zamiloval sis je tak jako mne.
|
]
Re: Miřte raději na Měsíc! (Skóre: 1) Vložil: oko v Úterý, 29. září 2020 @ 09:07:48 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..." Protože fakt je, že mnohé z toho co píšeš, pravda není. Je to tvůj osobní názor, přesvědčení.
"...
Pak máš zde příležitost naprosto jasně pojmenovat, co z toho, co jsem napsal, pravdou není a hned dokázat argumenty, jak to má být skutečně. Já nemám potřebu tě z něčeho podezírat - na to jsou tu jiní "odborníci".
..."Za sebe ti můžu říct, že se nepřipravuju na zemi pro nebe. "...
Neříkej mi, na co se ty na zemi nepřipravuješ, ale spíš na co ty se připravuješ. To je relevantní - a to nás tu zajímá.
Za sebe ti mohu říci, že já jsem na světě proto, abych s Bohem spolupracoval na jeho plánu záchrany světa (ve které má každý z nás od Boha přidělenu tu svoji osobní roli) a žiji v naději, že pokud tuto svoji roli s Boží pomocí zvládnu úspěšně, díky Boží milosti se po smrti dostanu do nebe.
Naše nebeské občanství nezaručuje automaticky i vstup do nebe po smrti těla - je totiž podmíněno způsobem našeho pozemského života a nikdo z nás nemá záruku, že už snad nezhřeší:
(Ez 18,20-24) Duše, která hřeší, ta zemře.
Syn neponese trest za zvrácenost otce ani otec neponese trest za zvrácenost syna. Spravedlnost spravedlivého zůstane na něm a rovněž ničemnost ničemy zůstane na něm.
Pokud se však ničema odvrátí od všech svých hříchů, které spáchal, bude zachovávat všechna má ustanovení a bude konat právo a spravedlnost, určitě bude žít, nezemře. Žádná jeho přestoupení, kterých se dopustil, mu nebudou připomínána; podle své spravedlnosti, kterou vykonal, bude žít. Copak si opravdu přeji smrt ničemy, je výrok Panovníka Hospodina? Nemám snad v oblibě, když se odvrátí od svých cest a bude žít?
Když se ale spravedlivý odvrátí od své spravedlnosti a spáchá špatnost, bude jednat podle všech ohavností, které spáchal ten ničema, bude žít? Žádné jeho spravedlivé činy, které konal, nebudou připomínány. Zemře ve své věrolomnosti, kterou se zpronevěřil, a ve svém hříchu, kterým zhřešil.
|
]
Re: Miřte raději na Měsíc! (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Úterý, 29. září 2020 @ 18:21:34 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Pak máš zde příležitost naprosto jasně pojmenovat, co z toho, co jsem napsal, pravdou není a hned dokázat argumenty, jak to má být skutečně.
Ahoj Stando.
Nebyla například pravda, když jsi mi tučně a podtrženě psal: " Mnohokrát jsi zde tvrdil, že ty hříchů nelituješ". Ve skutečnosti to bylo tak, že jsem zde mnohokrát a mnohokrát psal, že hříchů lituji a nejen hříchů, že s lítostí mám velkou zkušenost a psal jsem tu, že kdyby se konalo mistrovství světa v litování, byl bych v litování hned druhý hned za tím vítězem z Bible [obohu.cz].
Není například pravda, když píšeš lži a pomluvy typu " Kvůli tobě tedy, Toníku, Ježíš na svět nepřišel. Ty ho zřejmě asi ani nepotřebuješ." místo abys odpověděl na jednoduché otázky v diskuzi. Pravda je, že kvůli mne Ježíš přišel a z hříchu mne vysvobodil.
A to je jen krátký výběr z toho "mnohého, co zde píšeš a není pravda".
Toník
|
]
Re: Miřte raději na Měsíc! (Skóre: 1) Vložil: oko v Středa, 30. září 2020 @ 08:31:43 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Pokud takto o někom něco prohlásím, vždycky podrobně rozvádím, proč jsem přišel k takovému závěru. Argumenty, logickým vláknem rozumu. Ani u tebe v tomto nebyla žádná výjimka.
Pokud se ti nelíbí mé závěry o tobě, máš u nich hned také tento můj logický rozbor - zdůvodnění, proč jsem u tvé osoby dospěl právě k takovému závěru.
Nejedná se tedy o žádné lži typu z dílny Myslivce (vycucané z prstu mimoněm), jedná se o mé rozumové závěry, doložené argumenty, jak jsem k nim přišel.
Každý u nich má tedy možnost je vlastním rozumem sám přezkoumat a posoudit.
|
]
Re: Miřte raději na Měsíc! (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Středa, 30. září 2020 @ 09:13:23 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Oko, lžeš o tom, že podrobně argumentuješ! "Mimoň, nevzděláná káča, kokoška, sud, netřeba ti Krista, to není argumentace", to jsou TVOJE HULVÁTSKÉ výroky použité namísto argumentace!!
Mravokárně vyžaduješ po jiných slušnost, a sám se přitom chováš neslušně!
Opakovat ti toto stále dokola je žel marnost. Máš problém hochu a velký. Až jednou předstoupíš před Boha, nebudeš moci říct, "já to nevěděl". Ty víš co pravda a slušnost, dost často ji zde správně popisuješ, problém je v tom, že se paní slušnosti nedržíš, a paní lež je ti milejší. Poslední dobou se u tebe velmi zvýšila intenzita lhaní. A to je zlé.
Lež tě vede do záhuby! Něco s tím rychle dělej!
|
]
Re: Miřte raději na Měsíc! (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Středa, 30. září 2020 @ 18:16:08 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Já vím, Stando - jednáš jako jiní podobní hříšníci, lháři a pomlouvači.
Jen podnět pro tebe: Pokud svými "rozumovými" závěry dojdeš k převráceným zjevným lžím a pomluvám typu "Mnohokrát jsi zde tvrdil, že ty hříchů nelituješ", "Zřejmě si se svými hříchy moc těžkou hlavu neděláš" či "Kvůli tobě tedy, Toníku, Ježíš na svět nepřišel. Ty ho zřejmě asi ani nepotřebuješ.", doporučuji přezkoumat ty tvé "závěry", kde máš v té tvé "logice" chybu.
Vaše lži jsou užitečné: Vaším lhaním a pomlouváním zjevujete vaše nitro, ty stejně jako Nepřihlášený. Byť nepíšete poctivě sami za sebe.
|
]
Re: Miřte raději na Měsíc! (Skóre: 1) Vložil: oko v Čtvrtek, 01. říjen 2020 @ 13:45:48 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Kdybys byl skutečně tak poctivý, tak bys nevytrhával věci z původního kontextu.
Tam jsi totiž tvrdil, že lítosti k odpuštění hříchů netřeba, že lítost je pro odpuštění hříchů irelevantní.
V tomto kontextu jsem tedy řekl, že ty hříchů nelituješ.
Ty jsi to ale vytrhl z tohoto původního smyslu a používáš to proti mě v posunutém významu.
Potřebuješ ze mě totiž udělat lháře, abys nemusel tak moc přemýšlet nad tvými zásadními omyly v křesťanství, na které tě upozorňuji.
|
]
Re: Miřte raději na Měsíc! (Skóre: 1) Vložil: Milka v Středa, 30. září 2020 @ 18:03:05 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | okoProti mnoha tvým výrokům se tady už jiní ohradili.
Takže jen několik věcí, o kterých ty se domníváš, že jsou pravda: - modlit se nejen k Bohu, ale i Marii a třeba apoštolům je správné - zobrazovat Boha je správné, používat tato zobrazení při bohoslužbě taky - pouze platným křtem ve vodě se člověk znovu narodí a stane se křesťanem - křtít vodou se mají už novorozené děti - cizinec vychovával své děti mnoho let jako pohany - křesťané se dělí na laiky a kněze - křesťan je hříšník
Tomuto věříš, aspoň tak se vyjadřuješ. Pokud se mýlím, můžeš mě opravit. Argumentů, co se týče těchto bodů, je plné GS, ale ty je nepřijímáš. Takže je tady teď opakovat nebudu.
Ptáš se na co se připravuju.
Díky milosti, v Kristu, jsem Božím dítětem. Od doby, co jsem poznala lásku Boha - Otce, žiju ve víře a on mě vede, vychovává. Jako dobrý Otec mě provází, učí, dává mi vše, co potřebuju k životu, který jako jeho dítě, mám tady na zemi vést. Jak je psáno, .." - Milostí tedy jste spaseni skrze víru.Spasení není z vás, je to Boží dar; není z vašich skutků, takže se nikdo nemůže chlubit.
- Jsme přece jeho dílo, v Kristu Ježíši stvořeni k tomu, abychom konali dobré skutky, které nám Bůh připravil.
Můj život není přípravou na budoucí spásu, ale ve spáse darované růst ve víře a podle toho taky žít. Apoštol Petr to popsal v dopise: - Vy však jste ‚rod vyvolený, královské kněžstvo, národ svatý, lid náležející Bohu‘, abyste hlásali mocné skutky toho, kdo vás povolal ze tmy do svého podivuhodného světla.
- 10 [www.biblenet.cz]Kdysi jste ‚vůbec nebyli lid‘, nyní však jste lid Boží; pro vás ‚nebylo slitování‘, ale nyní jste došli slitování.
- 11 [www.biblenet.cz]Milovaní, v tomto světě jste cizinci bez domovského práva. Prosím vás proto, zdržujte se sobeckých vášní, které vedou boj proti duši,
- 12 [www.biblenet.cz]a žijte vzorně mezi pohany; tak aby ti, kdo vás osočují jako zločince, prohlédli a za vaše dobré činy vzdali chválu Bohu ‚v den navštívení‘.
|
]
Re: Miřte raději na Měsíc! (Skóre: 1) Vložil: oko v Pátek, 02. říjen 2020 @ 09:53:46 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
V okamžiku smrti těla je ovšem možno si také zvolit Krista za Pána svého života a už i bez vody křtu se stát křesťanem - ovšem už nikoli údem Kristovy církve pozemské, ale hned údem Kristovy církve (vítězné) - nebeské.
..."Můj život není přípravou na budoucí spásu, ale ve spáse darované růst ve víře a podle toho taky žít."...
Pokud hovoříme o spáse darované Bohem zdarma ve křtu, je to vlastně záchrana od pozemského života člověka podle těla pro pozemský život Božího dítěte v Kristově církvi (putující po tomto světě). Je to tedy dar - otevření možnosti žít kvalitativně nový život.
Tímto darem získáváme přímý přístup k nebeskému Otci (skrze Krista).
Věčné spasení po smrti těla je cosi jiného - je to vstup mezi svaté v nebi na základě Kristova posmrtného soudu člověka (Za to, co v životě udělal dobré, nebo zlé) - přímé patření na Boží tvář.
I když tyto věci spolu mají určitou souvislost (v návaznosti člověka na Boha) - každé toto spasení znamená jinou formu záchrany.
|
]
Re: Miřte raději na Měsíc! (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Pátek, 02. říjen 2020 @ 14:57:17 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Oko: |
]
Re: Miřte raději na Měsíc! (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pondělí, 28. září 2020 @ 10:26:42 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | A v čem jsem byl k tobě nespravedlivý?
Stando, když na křesťanském portále napíšeš člověku "Kvůli tobě tedy, Toníku, Ježíš na svět nepřišel. Ty ho zřejmě asi ani nepotřebuješ.", je to stejně hulvátská a sprostá lež, jako lži toho úchyla o sexu, které přičítá druhým, nebo jako lži toho komunisty o závisti, rabování a násilí z jeho stavu, které přičítá druhým. Nebo jako manipulace judaisty či cizoložení toho římskokatolického hulváta.
Označil jsem tvoje jednání, lhaní.
A dobře bys mohl vědět, že to není tvoje první lež - není to tak dávno, co jsi zde psal další podobnou sprostou lež "Zřejmě si se svými hříchy moc těžkou hlavu neděláš" a před tím jsi psal "hříchů nelituješ". Další tvé lži, pomluvy, bajky, byť ne tak hulvátské, jsem ti nedávno citoval v příspěvku.
Jak bys tedy ty "spravedlivě" nazval tvou lež "Kvůli tobě tedy, Toníku, Ježíš na svět nepřišel. Ty ho zřejmě asi ani nepotřebuješ."?
Snažil jsem se ti jen vysvětlit, že Ježíšovo vysvobození já vnímám jako celoživotní proces přípravy nedokonalého člověka na život v nebi - nikoli tedy na nějakou "jednorázovku" v jistém okamžiku někdy ve tvé minulosti, od které jsi už pořád dokonale svatým "spravedlivým".
Stando, to chápu, že ses mi snažil vysvětlit tvůj stav a tvoje nápady - to si klidně vysvětluj, však máš tu "svobodu" hřešit - ale počítej s tím, že když tvůj stav budeš vysvětlovat skrze lži a sprosté, zlé pomluvy druhých, tak ty tvé lži, pomluvy a převracení budu znovu a jasně označovat.
Hleď víc na smysl, který slova vyjadřují, než na samotná jednotlivá slova.
Hledím právě na smysl, který tvoje lži vyjadřují a ten smysl komentuji - i v případě tvojí lži "Kvůli tobě tedy, Toníku, Ježíš na svět nepřišel. Ty ho zřejmě asi ani nepotřebuješ."
Děkuji tomu, který mne posilnil, Kristu Ježíši, našemu Pánu, že mě uznal za spolehlivého a ustanovil ke službě, ačkoli jsem byl předtím rouhač, pronásledovatel a násilník. Došel jsem však milosrdenství, protože jsem to činil z nevědomosti v nevěře. A tím hojněji se projevila milost našeho Pána s vírou a láskou, která je v Kristu Ježíši.
Věrohodné je to slovo a zaslouží si plného přijetí: Kristus Ježíš přišel na svět, aby zachránil hříšníky. Z nich jsem já první, avšak proto jsem došel milosrdenství, aby Kristus Ježíš na mně prvním ukázal veškerou svou trpělivost jako příklad pro ty, kdo v něho budou věřit k životu věčnému.
To psal Pavel osobě. Stejně to ale platí na všechny křesťany - tohle slovo může vyznat každý z nás. (Byť já nebyl před tím pronásledovatel a násilník, ale byl jsem modlář, zbabělec, slaboch... - to ale není podstatné)
Pokud je někdo stále hříšník (například systematický nekající lhář a pomlouvač), tak i kvůli němu přišel Pán Ježíš - ale ne proto, aby ho nechal na zemi lhářem a pomlouvačem, tedy hříšníkem.
Tobě píšu ke tvým lžím a systematickému lhaní a pomluvám narovinu, jasně, protože věřím, že by ti to mohlo k něčemu být užitečné. Ale je tvoje věc, tvoje svoboda, jak s tím naložíš.
Toník
|
]
Re: Miřte raději na Měsíc! (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Pondělí, 28. září 2020 @ 10:59:02 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Tvoje ohrazování se však stále nikam nevede, žel. Ale na lži je třeba stále poukazovat, tomu se nelze v křesťanském světě vyhnout.Důležité výroky k Oku stylizuji například takto."Oko, obrácený lotr na kříži nemohl zůstat hříšníkem jak tvrdíš."Oko pojal časté oslovování "Oko" u důležitých výroků zcela obráceně, a považuje to za manipulaci. Dost ho to irituje. Nechci mu dělat tímto způsobem zle, pokud to tak bere, ale nemohu ani přestat poukazovat na lži zrovna. Oslovení je adresné a dává důraz na sdělenou informaci. A u Oka je toho hodně co se mu musí důrazně sdělovat.Je snad časté oslovování k vůli důrazu v důležitých záležitostech nesprávné? Při výchově dětí je to běžné. Při výchově dospělého trapné. |
]
Re: Miřte raději na Měsíc! (Skóre: 1) Vložil: oko v Úterý, 29. září 2020 @ 08:43:26 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Pavel došel milosrdenství, ale nikde o sobě nezačal rozhlašovat, že on už není hříšník, že už Kristus své dílo na něm úspěšně ukončil . Říká opak - přiznává se ke svým slabostem, k "ostnům satana" - a kvůli tomu nutně potřebuje Boží milost neustále - aby své slabosti totiž zvládl.. Naše slabosti a naše hříšnost spolu úzce souvisí.
Nikoli - je to jen logický argument, který ti měl ukázat podstatu tvého omylu.
Aby jsi se v tomto sám chytil za nos. Nic víc v tom není.
Ježíš jasně říká: "Nepřišel jsem kvůli spravedlivým, ale kvůli hříšníkům."
Toník jasně říká: "Já nejsem hříšníkem!"
Logický závěr z tohoto může pak být už jenom jeden. Ten můj nahoře ...
|
]
Re: Miřte raději na Měsíc! (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Úterý, 29. září 2020 @ 08:53:18 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Logický závěr z tohoto může pak být už jenom jeden. Ten můj nahoře ...
Stando, pokud ti jako "logický" závěr přijde hulvátská lež o diskutujícím, jakou ani Martino, František či Nepřihlášený nevymyslel, měl by ses nad tvou "logikou" trošku zamyslet.
Toník |
]
Re: Miřte raději na Měsíc! (Skóre: 1) Vložil: oko v Úterý, 29. září 2020 @ 11:42:14 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Logický závěr rozumu mi přijde prostě jen jako logický závěr.
Onu "hulvátskou lež" jsi z něho udělal až ty sám.
|
]
]
Re: Miřte raději na Měsíc! (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Úterý, 29. září 2020 @ 18:29:01 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Logický závěr rozumu mi přijde prostě jen jako logický závěr.
Stando, takovýto tvůj "logický" závěr vestylu "Kvůli tobě tedy, Toníku, Ježíš na svět nepřišel. Ty ho zřejmě asi ani nepotřebuješ." psaný z tvé strany ve druhé osobě je podobně "logický", jako jsou "logické" závěry nepřihlášeného o křesťanství. Jemu taky jeho závěry přijdou "logické" - přitom jsou to stejně hulvátské lži, jako ty tvoje.
Nevypovídají ty vaše "logické" závěry nic o těch, o kterých vy píšete vaše pomluvy, lži, zato dost vypovídají o tom, co máte vy sami ve svém nitru.
Toník
|
]
Re: Miřte raději na Měsíc! (Skóre: 1) Vložil: oko v Středa, 30. září 2020 @ 09:19:20 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..."Nevypovídají ty vaše "logické" závěry nic o těch, o kterých vy píšete ..."...
1.) Kristus říká, že nepřišel kvůli spravedlivým, ale kvůli hříšníkům.
2.) Toník o sobě tvrdí, že on není hříšník.
3.) Přišel tedy Kristus kvůli Toníkovi, nebo nepřišel?
|
]
Re: Miřte raději na Měsíc! (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Středa, 30. září 2020 @ 09:26:13 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Oko, to opravdu myslíš vážně ?
Asi budu teď nezdvořilý, ale ten tvůj primitivismus je zarážející. |
]
Re: Miřte raději na Měsíc! (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Středa, 30. září 2020 @ 09:28:02 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Přišel, a přišel i kvůli patologickým lhářům a hulvátům, aby měli šanci se lhaní a hulvátství rychle zbavit třeba právě teď a nyní.
|
]
Re: Miřte raději na Měsíc! (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Středa, 30. září 2020 @ 18:39:58 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | 3.) Přišel tedy Kristus kvůli Toníkovi, nebo nepřišel?
Jak který "kristus", Stando.
"kristus", který říká, že nepřišel kvůli spravedlivým, ten určitě nepřišel kvůli Toníkovi. Ani Toník takové "kristy" nezná, dokud je z virtuálních světů v hlavách někdo nedá do klávesnice.
"kristus", kterého člověk potká a znamená to smrt, ten taky určitě nepřišel kvůli Toníkovi.
Ani "kristus"=ŘKC nepřišel kvůli Toníkovi.
Ale je jeden Kristus - to je Ježíš Kristus - který přišel kvůli Toníkovi. Ten přišel, aby mne zachránil, aby dal svůj život jako výkupné za mne, aby mne povolal k pokání.
Toník |
]
Re: Miřte raději na Měsíc! (Skóre: 1) Vložil: oko v Čtvrtek, 01. říjen 2020 @ 08:57:04 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Já nevím, Toníku, kolik ty znáš "kristů", - ale tento Ježíš Kristus říká právě toto:
(Mk 2,17) Když to Ježíš uslyšel, řekl jim: „Lékaře nepotřebují zdraví, nýbrž nemocní. Nepřišel jsem povolat spravedlivé, ale hříšné.“
..." ... "kristus", kterého člověk potká a znamená to smrt, ten taky určitě nepřišel kvůli Toníkovi."...
Smrt "starého člověka podle těla" (nedědice) je prvním předpokladem narození člověka nového, Božího dítěte. Narozeného znovu ve křtu z vody a z Ducha.
Aby se člověk mohl narodit znovu, musí všechno to staré v něm umřít - společným ponořením do Kristovy smrti a společným vzkříšením s Kristem ve křtu přichází na svět nový člověk, dítě Boží - dědic. (všechno to staré umřelo spolu s Kristem - Ř 6,8).
..."Ale je jeden Kristus - to je Ježíš Kristus - který
přišel kvůli Toníkovi. Ten přišel, aby mne zachránil, aby dal svůj
život jako výkupné za mne, aby mne povolal k pokání."...
Takto je to správně - a povolává tě k pokání neustále - protože neustále ještě hřešíš.
A kdo hřeší - pořád je ještě hříšníkem.
Hříšník, který z každého svého dalšího hříchu učiní znovu pokání, je ale na nejlepší cestě stát se jednou spravedlivým - usiluje totiž o spravedlnost - touží po spravedlnosti (Mt 5,6) - i když jí zatím ve své slabosti není schopen plně dosáhnout.
O to víc si uvědomuje svoji závislost na Kristu, s jehož pomocí dokáže nad svými slabostmi, které by jej jinak vedly do stavu hříchu, postupně vítězit.
"Má milost ti stačí" - říká Ježíš Kristus.
|
]
Re: Miřte raději na Měsíc! (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Čtvrtek, 01. říjen 2020 @ 12:35:13 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ano, Oko ten kdo pořád hřeší, ten je hříšník. A ten kdo se setkal s Kristem a pořád hřeší, hříšníkem nadále zůstal, tak ten Kristův není. Nemůže být. Kristus přišel kvůli hříšníkům aby hříšníky být přestali, a ne aby hříšníky do smrti zůstali!
Oko, nemůžeš tvrdit, že jsi Kristův, a zároveň o sobě tvrdit, že jsi stále hříšník. To se vylučuje. Kristus přišel i proto, aby Tě hříchu zbavil právě teď a rychle. Boj s hříchem se vede v síle Krista. Viz učení a příklady apoštolů. Jedna věc je z hříchu se kát, ale po pokání musíš ve víře od Krista přijmout očištění a sílu. Pokud tuto víru v Krista nemáš, nediv se, že stále zůstáváš kajícím hříšníkem. Odpuštění nedostaneš za tvé pokání, dostaneš ho za to, že Kristu věříš. Že věříš V NĚHO! Oko, upozorňuji tě, že to, že jsi se celoživotně zasekl uprostřed kající cesty ke Kristu neznamená, že je tak tomu u všech. V tom co žiješ, žiješ ty, a ne všichni jak se mylně domníváš.
|
]
Re: Miřte raději na Měsíc! (Skóre: 1) Vložil: oko v Čtvrtek, 01. říjen 2020 @ 13:40:09 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Komentuj si k tématu, ale nediskutuj se mnou!
Neoslovuj mne přímo a nedávej mi žádné otázky. Budou ignorovány.
|
]
Re: Miřte raději na Měsíc! (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Sobota, 03. říjen 2020 @ 10:48:13 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Oko, budou nebo jsou? |
]
Re: Miřte raději na Měsíc! (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Sobota, 03. říjen 2020 @ 10:43:42 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Když to Ježíš uslyšel, řekl jim: „Lékaře nepotřebují zdraví, nýbrž nemocní. Nepřišel jsem povolat spravedlivé, ale hříšné.“
Když už tedy cituješ naše učení, to, co říkal Ježíš Kristus, všiml sis, že říkal něco jiného, než ten tvůj "kristus"?
Porozuměl jsi, kde jsi ve tvé "logice" udělal chybu, že jsi došel k nepravdivému závěru " Kvůli tobě tedy, Toníku, Ježíš na svět nepřišel."?
Takto je to správně - a povolává tě k pokání neustále - protože neustále ještě hřešíš.
Stando, tvoje lži nezamluvíš další a další lží. Jen takovýmito projekcemi zjevuješ tvůj stav.
Vím, Stando, že jsi pořád ještě hříšníkem - jsi lhářem, nekajícím lhářem.
Proto místo diskuze k tématu takto pomlouváš diskutující, vymýšlíš si o nich nesmysly ve stylu " Kvůli tobě tedy, Toníku, Ježíš na svět nepřišel. Ty ho zřejmě asi ani nepotřebuješ.", " Mnohokrát jsi zde tvrdil, že ty hříchů nelituješ" či " Zřejmě si se svými hříchy moc těžkou hlavu neděláš" a další podobné nesmysly - několik desítek z nich, co jsi zde napsal jen za poslední tři měsíce, jsem citoval v příspěvku výše.
Toník |
]
Re: Miřte raději na Měsíc! (Skóre: 1) Vložil: oko v Neděle, 04. říjen 2020 @ 20:05:36 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Já tady žádné lidi nelakuji, že nejsem hříšník!
To děláš právě ty sám!
|
]
Re: Miřte raději na Měsíc! (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Neděle, 04. říjen 2020 @ 20:16:43 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Oko, Kristus přišel kvůli hříšníkům, a hříšník který lže a svůj hřích si nepřiznává klame sám sebe. Hříšník který chce být neustále hříšníkem se minul Kristem. Kristus přišel proto aby tě hříchu i hříšnosti zbavil a to navždy, a ty se tomu bráníš.
Viš co je to paradox Oko?
Že tvoje hříchy pomluv a lží sám sobě popíráš, a přitom jiným hřích připisuješ.
Je paradoxem, že se sice prohlašuješ za hříšníka, ale vlastní hříchy si přiznat nechceš. Takže když hulvátství, pomluvy a lži nejsou u tebe hříchem, jak víš že jsi hříšník? |
]
Re: Miřte raději na Měsíc! (Skóre: 1) Vložil: oko v Středa, 07. říjen 2020 @ 08:14:49 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Toníku, hulvátství. pomluvy a lži by byly i u mne docela jistě hříchem. Ale když o tobě mluvím pravdu, co pak?
1.) Toník o sobě říká, že už není hříšníkem. sám se považuje za spravedlivého.
2.) Kristus o sobě zase říká, že nepřišel kvůli spravedlivým, (kteří pokání nepotřebují), ale že přišel na svět právě kvůli hříšníkům.
Jaký z toho tedy plyne logický závěr?
3.) ........
Věř mi, že i já mám své hříchy. Ale ty, které mi připisuješ, to nejsou.
|
]
Re: Miřte raději na Měsíc! (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Středa, 07. říjen 2020 @ 11:11:31 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Napsat o cizí ženě kterou ani neznáš, že chtěla farářovi lézt do postele je pravdou o té ženě?
Co povíš Oko?
Napsat konkretně o někom, že kvůli němu Kristus nepřišel je pravdou Oko? Co?
|
]
Re: Miřte raději na Měsíc! (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Středa, 07. říjen 2020 @ 17:21:02 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Stando, odpovídáš Myslivci, oslovuješ Toníku - asi to patří mně?
Toníku, hulvátství. pomluvy a lži by byly i u mne docela jistě hříchem.
To zcela jistě jsou, Stando.
Tvoje pomluvy mimo téma ve stylu "Kvůli tobě tedy, Toníku, Ježíš na svět nepřišel. Ty ho zřejmě asi ani nepotřebuješ." jsou hřích.
Ale když o tobě mluvím pravdu, co pak?
Když mluvíš/píšeš pravdu, tak to není hřích. (Pokud samozřejmě nevyzrazuješ například hříchy svěřené hříchy druhých, tajemství ze smlouvy a podobně.... to jen pro pořádek)
2.) Kristus o sobě zase říká, že nepřišel kvůli spravedlivým, (kteří pokání nepotřebují), ale že přišel na svět právě kvůli hříšníkům.
Stando, tvoji virtuální falešní kristové si ve tvé hlavě vymýšlí různé věci, jak se jim to zrovna v té tvé hlavě hodí. Mne se ale nápady tvých kristů netýkají - jsou to jen výmysly mimo realitu.
Jaký z toho tedy plyne logický závěr?
3) Že bys měl vyměnit toho falešného "krista", co si vymýšlí blbosti za někoho rozumnějšího, reálnějšího.
Doporučuji Pána Ježíše Krista, který přišel pozvat hříšníky k pokání a ne k tomu, aby je zanechal do smrti hříšníky (nebo dokdy to plánuješ být ještě hříšníkem?). A Ježíš pozval k pokání třeba i lháře (aby už nebyli lháři), nejen modláře, zbabělce.
Toník
|
]
]
Re: Miřte raději na Měsíc! (Skóre: 1) Vložil: oko v Neděle, 11. říjen 2020 @ 10:06:03 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | A zkoušel jsi, Toníku, někdy vyléčit napadený strom chorošem?
Je to prakticky nemožné, když ho odloupneš, za čas vyroste znovu - a ještě větší.
Tak
i lidé jsou napadeni nemocí hříchu - nedokážeme zcela nehřešit. A není
na to jiného léku, než život s Bohem, není jiné "medicíny", než sám
Kristus v těle a krvi....
Třikrát jsem prosil Pána, aby mě toho zbavil - ale on mi odpověděl: "Má milost ti stačí!"
Své apoštoly učil Ježíš toto:
"Odpusť nám naše viny, jako i my odpouštíme našim viníkům ...".
Je toto modlitba pro spravedlivého, nebo modlitba spíš pro hříšníka?
|
]
Re: Miřte raději na Měsíc! (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Neděle, 11. říjen 2020 @ 11:08:35 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Oko, a právě proto nabízíme svou hříšnou slabost Kristu, a On za ni dává svou sílu. Čím víc svých slabostí v pravdě rozpoznáš, čím víc jich Kristu odevzdáš, tím méně budeš hřešit. Žel jsi zatím v prekérní situaci. Klameš sám sebe, že Kristu přestáváš patřit kvůli hříchu, a žel proto odevzdání hříšných slabostí je pro tebe scifi. |
]
Re: Miřte raději na Měsíc! (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Neděle, 11. říjen 2020 @ 11:08:41 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Oko, a právě proto nabízíme svou hříšnou slabost Kristu, a On za ni dává svou sílu. Čím víc svých slabostí v pravdě rozpoznáš, čím víc jich Kristu odevzdáš, tím méně budeš hřešit. Žel jsi zatím v prekérní situaci. Klameš sám sebe, že Kristu přestáváš patřit kvůli hříchu, a žel proto odevzdání hříšných slabostí je pro tebe scifi. |
]
Re: Miřte raději na Měsíc! (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pondělí, 12. říjen 2020 @ 08:17:54 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | A zkoušel jsi, Toníku, někdy vyléčit napadený strom chorošem?
Ne, Stando - nezkoušel. Blbosti, co napadají lidi popletené náboženstvím, už mnoho let nedělám. Vaši situaci chápu, ušel jsem mnoho mil ve vašich botách - nemáte to jednoduché.
Je toto modlitba pro spravedlivého, nebo modlitba spíš pro hříšníka?
Je to modlitba obou.
Zpět k tématu, Stando.
Snad už trochu znáš učení ŘKC, taky budeš trochu znát křesťanské učení. S tou znalostí, co máš, co myslíš - když jsi o mne napsal: "Kvůli tobě tedy, Toníku, Ježíš na svět nepřišel. Ty ho zřejmě asi ani nepotřebuješ.", napsal jsi o mne pravdu, nebo lež?
Toník
|
]
Re: Miřte raději na Měsíc! (Skóre: 1) Vložil: Milka v Středa, 07. říjen 2020 @ 18:15:16 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | okoTvoje výroky: 1.) Toník o sobě říká, že už není hříšníkem. sám se považuje za spravedlivého.
2.) Kristus o sobě zase říká, že nepřišel kvůli spravedlivým, (kteří pokání nepotřebují), ale že přišel na svět právě kvůli hříšníkům.
Jaký z toho tedy plyne logický závěr? |
]
Re: Miřte raději na Měsíc! (Skóre: 1) Vložil: oko v Neděle, 11. říjen 2020 @ 10:05:06 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | A zkoušel jsi, Toníku, někdy vyléčit napadený strom chorošem?
Je to prakticky nemožné, když ho odloupneš, za čas vyroste znovu - a ještě větší.
Tak
i lidé jsou napadeni nemocí hříchu - nedokážeme zcela nehřešit. A není
na to jiného léku, než život s Bohem, není jiné "medicíny", než sám
Kristus v těle a krvi....
Třikrát jsem prosil Pána, aby mě toho zbavil - ale on mi odpověděl: "Má milost ti stačí!"
Své apoštoly učil Ježíš toto:
"Odpusť nám naše viny, jako i my odpouštíme našim viníkům ...".
Je toto modlitba pro spravedlivého, nebo modlitba spíš pro hříšníka?
|
]
Re: Miřte raději na Měsíc! (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pondělí, 05. říjen 2020 @ 06:51:02 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Já tady žádné lidi nelakuji, že nejsem hříšník! To děláš právě ty sám!
Stando, další a další lží či urážkou, kterou takto přinášíš do diskuze, bez omluvy, jen ukazuješ tvůj stav zatvrzelého hříšníka.
K tématu tvých lží a pomluv neodpovíš?
Napsal jsi, Stando:
To je na křesťanském portále od hříšníka běžná reakce - takto jako ty tu proti křesťanům lžou i podporovatelé komunistů, úchylové, ateisté, neživotné mužského rodu...
Realita, fakt je ten, že Ježíš kvůli Toníkovi přišel - ale nepřišel ho ponechat hříšníkem, ale Ježíš mne přišel povolat k pokání, k novému životu. A hříšníka pohřbít. Ve křtu. Spolu s Ježíšem.
Porozuměl jsi, kde jsi ve tvé "logice" udělal chybu, že jsi byl na křesťanském portále schopen o někom napsat takovou lež "Kvůli tobě tedy, Toníku, Ježíš na svět nepřišel. Ty ho zřejmě asi ani nepotřebuješ."?
Porozuměl jsi, kdes udělal chybu, když jsi psal další podobnou lež "Mnohokrát jsi zde tvrdil, že ty hříchů nelituješ" či "Zřejmě si se svými hříchy moc těžkou hlavu neděláš"?
Toník
|
]
Re: Miřte raději na Měsíc! (Skóre: 1) Vložil: oko v Neděle, 11. říjen 2020 @ 10:11:50 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..."kdes udělal chybu, když jsi psal další podobnou lež "Mnohokrát jsi zde tvrdil, že ty hříchů nelituješ" či "Zřejmě si se svými hříchy moc těžkou hlavu neděláš"?"...
Kdybys byl skutečně tak poctivý, tak bys nevytrhával věci z původního kontextu.
Tam jsi totiž tvrdil, že lítosti k odpuštění hříchů netřeba, že lítost je pro odpuštění hříchů irelevantní.
V tomto kontextu jsem tedy řekl, že ty hříchů nelituješ.
Ty jsi to ale vytrhl z tohoto původního smyslu a používáš to proti mě v posunutém významu.
Potřebuješ
ze mě totiž udělat lháře, abys nemusel tak moc přemýšlet nad tvými
zásadními omyly v křesťanství, na které tě upozorňuji.
Je ti to ale dobré jenom k tomu, že se v životu ve lžích jenom čím dál tím víc utvrzuješ.
|
]
Re: Miřte raději na Měsíc! (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pondělí, 12. říjen 2020 @ 08:31:32 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Kdybys byl skutečně tak poctivý, tak bys nevytrhával věci z původního kontextu.
Stando, omlouvám se, že jsem tentokrát neuvedl kontext tvé sprosté lži v diskuzi. Budu to napříště dělat a budu uvádět kontext, ve kterém jsi znovu a znovu o mne lhal, i po upozornění na tvou lež. I když je tedy jedno, kde jsi lhal - v poslední době dokážeš lhát a pomlouvat v jakémkoliv kontextu, i zcela mimo kontext diskuze.
Tam jsi totiž tvrdil, že lítosti k odpuštění hříchů netřeba, že lítost je pro odpuštění hříchů irelevantní.
Stando, lítost k odpuštění hříchů určitě není potřeba - příkladů k tomu jsem ti dával dost.
Že je lítost pro odpuštění hříchů irelevantní jsem tvrdil kde? Máš někde nějaký odkaz, kde bych něco takového tvrdil?
Lítost určitě k odpuštění hříchů není irelevantní - to sis asi s něčím popletl. Lítost může pomoci lidem, aby druhému odpustili, pokud neumí odpouštět tak, jako Bůh, nebo tak neodpouští.
V tomto kontextu jsem tedy řekl, že ty hříchů nelituješ.
Stando, je přeci docela irelevantní v jakém kontextu sis tu sprostou lež o mne vymyslel.
Ty jsi to ale vytrhl z tohoto původního smyslu a používáš to proti mě v posunutém významu.
?? V jakém posunutém významu já tvou lež používám? Tvou lež jasně a přímo označuji. V čem vidíš ten "posunutý význam"?
Potřebuješ ze mě totiž udělat lháře, abys nemusel tak moc přemýšlet nad tvými zásadními omyly v křesťanství, na které tě upozorňuji. Je ti to ale dobré jenom k tomu, že se v životu ve lžích jenom čím dál tím víc utvrzuješ.
Stando, když tvé lži budeš korunovat místo omluvy a pokání jen další a další lží, jen ukazuješ tvůj charakter hříšníka - nekajícího lháře a pomlouvače.
Zpět ke tvé další nové nedávné lži.
Toník |
]
Re: Miřte raději na Měsíc! (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Úterý, 29. září 2020 @ 10:00:20 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | / Pavel došel milosrdenství, ale nikde o sobě nezačal rozhlašovat, že on už není hříšník, že už Kristus své dílo na něm úspěšně ukončil . Říká opak - přiznává se ke svým slabostem, k "ostnům satana" - a kvůli tomu nutně potřebuje Boží milost neustále - aby své slabosti totiž zvládl.. Naše slabosti a naše hříšnost spolu úzce souvisí. /
Ale začal rozhlašovat. Stačí pozorně číst jeho listy církvím.
Např.Ř 8 : "Nyní tedy není žádného odsouzení pro ty, kteří jsou v Kristu Ježíši a nechodí podle těla, ale podle Ducha. 2 [www.obohu.cz]Vždyť zákon Ducha života v Kristu Ježíši mě osvobodil od zákona hříchu a smrti. "
|
]
Re: Miřte raději na Měsíc! (Skóre: 1) Vložil: oko v Úterý, 29. září 2020 @ 11:40:26 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..." Slabosti byly prostě nějaká
omezení, která musel snášet. Např. fyzické slabosti těla, nedostatek
spánku při neustálém cestování. Někteří mu zazlívali, že jeho řeč je
ubohá. Jeho tělo je neduživé. To byly jeho slabosti. "...
Kdyby byl Pavel jen nedospalý, neprosil by třikráte Pána, aby to od něj odešlo, ale prostě by zalehl a pořádně by se vyspal. Tenhle
u Pavla "satanův osten" byl ale rázu duchovního (satan je zlý duch) -
nedostatek, se kterým apoštol dlouho marně zápasil.
Bylo to ale proto, aby si uvědomoval, že bez Boha sám se sebou nic nezmůže.
Např.
jeho výbušná prchlivá povaha, se kterou mohl jiným lidem někdy
nespravedlivě ubližovat - a když se uklidnil, tak toho pak litovat a
musel křivdu jím spáchanou napravovat. Ale slovo už jednou vyřčené,
nevtáhneš zpátky ani párem volů.
Víme, že se nepohodl dokonce ani s Barnabášem a že se pak rozešli. |
]
Re: Miřte raději na Měsíc! (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Úterý, 29. září 2020 @ 12:20:24 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Oko, buď tak laskav a nemanipuluj.
Nikde jsem neřekl, že Pavel byl "jen nedospalý".
O Pavlově "výbušné prchlivé povaze" velmi silně pochybuji. To by nepsal bez uzardění a s čistým svědomím o ovocích Ducha - "Ovocem Ducha je však láska, radost, pokoj, trpělivost, laskavost, dobrota, věrnost, mírnost, sebeovládání. Proti takovým není žádný zákon."
Ty jeho slabosti byly nejspíš nějaké neduhy jeho těla (2 Kor 10,10)
Ale určitě pod pojmem "slabosti" nemluví o hříších. Tak hluboce nepadl, aby se chlubil ze svých hříchů. |
]
Re: Miřte raději na Měsíc! (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Úterý, 29. září 2020 @ 18:38:40 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Ale určitě pod pojmem "slabosti" nemluví o hříších.
Přesně tak. Musel by být převrácený, kdyby se chlubil svými hříchy - a to Pavel nebyl, byl normální.
Když si člověk vezme, čím se chlubil, tak to bylo pronásledování a útrapy, které vytrpěl, chlubil se Bohem a chlubil se v Kristu Ježíši. Chlubil se, jak byl zachráněn.
Na druhou stranu víme, čím se nechlubil nebo čím by se podle něj lidé neměli chlubit - dary či lidmi, co je mají, cizí prací, ...
|
]
Re: Miřte raději na Měsíc! (Skóre: 1) Vložil: oko v Středa, 30. září 2020 @ 08:13:29 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..."Tak hluboce nepadl, aby se chlubil ze svých hříchů."...
Já snad někde psal, že se Pavel chlubil svými hříchy? A kde?
Nejdříve si ve vaší zvrácené fantazii vymyslíte naprostou pitomost a pak se tu proti ní statečně vymezujete.
Hřích je konkrétní skutek selhání člověka oproti "scénáři života v Boží režii". Je to, jak s oblibou říkáte, "minutí se cíle".
Slabosti člověka, špatné náklonnosti, např. sklon být prchlivým, který se nedobře zvládá - to všechno přispívá v konečném důsledku i k odklonu od "Boží režie" života.
Tyto vlastnosti člověka nejsou však ještě konkrétními hříchy - jen ke sklouznutí do hříchu vydatně napomáhají.
Apoštol si zde přiznává tuto svoji slabost - je si tedy vědom i svých selhání - situací, které měl zvládnout lépe a nezvládl.
Proto prosil Pána, aby jej těchto slabostí zbavil - odpověď byla: "Má moc se projevuje právě ve chvílích slabosti člověka." Ve smyslu: Hlubším napojením na Krista, životem s Bohem, člověk postupně zvládne i tyto své nedobré náklonnosti - s Boží pomocí.
Smysl Pavlova sdělení je tedy právě v tom, že bez Boha, bez neustálého prohlubování vztahu, bez této dětinné závislosti na Bohu, člověk ani správně žít nedokáže.
|
]
Re: Miřte raději na Měsíc! (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Středa, 30. září 2020 @ 09:12:46 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Ano, ty jsi oko uvedl slabosti jako důvod toho, že Pavel byl doživotním hříšníkem. Já to nebyl.
Teď tvá nová, čerstvá teorie o slabostech, že jsou to špatné náklonností napomáhající sklouznutí do hříchu je také hloupá a nepravdivá. Z toho co píše Pavel o svých slabostech to nevypadá na tvé teorie.
Ga 4:13 [www.obohu.cz] [www.obohu.cz]:Víte, že jsem vám poprvé v slabosti těla hlásal evangelium. (hlásal jsem evangelium ve špatné náklonností těla ??) 1K 2:3 [www.obohu.cz] [www.obohu.cz]:A byl jsem u vás ve slabosti, v bázni a v mnohém chvění. (byl jsem u vás ve špatné náklonnosti, těsně před sklouznutím do hříchu ??) 2K 12:9 [www.obohu.cz] [www.obohu.cz]:ale on mi řekl: ‚Stačí ti má milost, neboť má moc se dokonává ve slabosti.‘ Velmi rád se tedy budu chlubit spíše svými slabostmi, aby na mně spočinula moc Kristova (budu se chlubit špatnými náklonnostmí těla, které mi napomáhají sklouznout do hříchu ??)
|
]
Re: Miřte raději na Měsíc! (Skóre: 1) Vložil: oko v Středa, 30. září 2020 @ 12:15:42 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Je známo, že v listu Galatským Pavel píše o době, kdy byl nemocen a Galatští se ho tehdy s láskou ujali.
Je to docela slaboduché zadat si do konkordance slovo "slabost" a vysvětlovat si jeho význam pořád stejně, bez ohledu na skutečný smysl, na kontext.
A abych se mimořádností zjevení nepovyšoval, byl mi dán do těla trn, Satanův anděl, aby mě políčkoval a já se nepovyšoval. 8Kvůli tomu jsem třikrát prosil Pána, aby to ode mne odešlo, 9ale on mi řekl: ‚Stačí ti má milost, neboť má moc se dokonává ve slabosti.‘
Velmi rád se tedy budu chlubit spíše svými slabostmi, aby na mně spočinula moc Kristova. 10Proto mám zálibu v slabostech, v zlém zacházení, v tísních, v pronásledováních a úzkostech pro Krista. Neboť když jsem slabý, tehdy jsem mocný.
Takže podle tebe má apoštol Pavel zálibu v nemocech těla?
|
]
Re: Miřte raději na Měsíc! (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Středa, 30. září 2020 @ 12:40:28 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ne zrovna v nemocech. V slabostech těla.
A podle tebe má apoštol Pavel zálibu v hříchu? Anebo ve špatných náklonnostech napomáhajících ke sklouznutí k hříchu ? |
]
Re: Miřte raději na Měsíc! (Skóre: 1) Vložil: oko v Čtvrtek, 01. říjen 2020 @ 13:38:18 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Apoštol Pavel má zálibu v tom, že své slabosti svěřuje Kristu a ten ho z těchto slabostí vyvádí.
Je to fakt až tak moc těžké to pochopit?
|
]
Re: Miřte raději na Měsíc! (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Čtvrtek, 01. říjen 2020 @ 18:49:42 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
A ty jeho slabosti nejsou jeho hříchy ani špatné sklony.
A hlavně nejsou důvod k tomu, abys ap. Pavla i všechny další křesťany považoval za hříšníky.
Za lidi, kteří byli hříšníky, a znovuzrozením z Boha, ospravedlněním z víry, vykoupením z moci hříchu, obdržením nového života v Kristu Ježíši, zůstali nadále hříšníky. |
]
Re: Miřte raději na Měsíc! (Skóre: 1) Vložil: oko v Pátek, 02. říjen 2020 @ 09:33:19 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Špatný sklon ještě není hřích. Nelze to házet do stejného pytle.
Špatné sklony máme my všichni.
Některé přetrvávají i po pokání a odpuštění hříchů - odbourat je ve spolupráci s Bohem bývá někdy i dlouhodobou záležitostí.
To nejsi schopen přijmout ani tak elementární jednoduché tvrzení, že každý, kdo hřeší, tak je hříšníkem?
|
]
Re: Miřte raději na Měsíc! (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Pátek, 02. říjen 2020 @ 15:11:19 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Oko, ty na to nakonec přijdeš. Co ti tady pořád dokola zdůrazňuji! Každý kdo hřeší je hříšník, ano, ano ano Oko, správně. A hříšník je i ten který je kajicný hříšník, aneb kajícný vrah je pořád vrah. Kajícnost je začátkem toho aby se hříšník hříchu zbavil a hříšníkem být přestal. Po kajícnosti musíš ve víře přijmout od Krista očištění ode vší nepravosti. Hříšný sklon není hřích, je to slabost, hříšná slabost, kterou můžeme nabidkout Kristu a On tuto slabost promění v naši sílu.
Oko: Špatný sklon ještě není hřích. Nelze to házet do stejného pytle.
Správně Oko! Mít sklony k hříchu, nutně neznamená být hříšnikem! Takže, již konečně chápeš, že když tě Kristus očistí od nepravosti, tak již hříšníkem nejsi? |
]
Re: Miřte raději na Měsíc! (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Pátek, 02. říjen 2020 @ 17:25:38 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Ty nejsi schopen přijmout ani tak elementární jednoduché tvrzení, že kdo je v Kristu, je nové stvoření ? Staré věci pominuly, hle, je tu všechno nové ? (i ty špatné sklony pominuly?)
Ty nejsi schopen přijmout ani tak elementární jednoduché tvrzení, že nyní není žádného odsouzení pro ty, kteří jsou v Kristu Ježíši a nechodí podle těla, ale podle Ducha ? Vždyť zákon Ducha života v Kristu Ježíši mě osvobodil od zákona hříchu a smrti ?
|
]
Re: Miřte raději na Měsíc! (Skóre: 1) Vložil: oko v Sobota, 03. říjen 2020 @ 08:34:10 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Opravdu ti už pominuly všechny tvé špatné sklony?
No, tak to se ti pak, Rosmano, hluboce omlouvám!
Ty už chodíš každý okamžik svého života jen podle Ducha? Nikdy nezaváháš, nikdy neselžeš, vždycky víš, co správně udělat a uděláš to? Nepromarníš nejmenší příležitost udělat i ten nejmenší dobrý skutek, nemá na toto tvé rozhodování žádný vliv ani tvá lenost, ani únava či sobectví, ani jiné špatné lidské vlastnosti?
Vždycky rozpoznáš, co udělat správně a uděláš to?
Takto totiž jednají lidé, když chodí podle Ducha.
Já dosud nepoznal žádného člověka, který by toto dokázal ideálně celých 24 hodin denně bez poklesků, bez selhání.
|
]
Re: Miřte raději na Měsíc! (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Sobota, 03. říjen 2020 @ 10:50:18 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Špatný sklon ještě není hřích.
Stando, špatný sklon je právě ten podstatný hřích, to je podstata hříchu, to je ten problém člověka. To, že člověk "udělá nějaký hřích" je jen vnější projev hříchu.
Pokud zloděj krade, není jeho hlavní problém to, že krade - to je jen vnější projev toho, že ječlověk zlodějem. Zlodějem je i tehdy, když nekrade. Když je člověk zloděj, znovu a znovu musí řešit krádež. Když člověk není zloděj, a je poctivý, může se místo řešení svého zlodějství věnovat něčemu užitečnému.
Stejně tak je to se lží: Když je člověk lhář, není problém v tom, že lže, třeba jen občas. Problém je to, že je lhář, nemá úctu k pravdě. Nemá smysl, aby řešil jednotlivé lži, jestli zrovna bude či nebude lhářem - potřebuje pokání, změnu, která ho zbaví hříchu, potřebuje milovat a ctít pravdu.
Tak je to s dalšími hříchy - se závistí, nenávistí, lhostejností, cizoložstvím, alkoholem, ...
Skutky jsou až projev těch hříchů. To, čeho se potřebuje člověk skutečně zbavit, je ten hřích samotný.
Toník
|
]
Re: Miřte raději na Měsíc! (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Sobota, 03. říjen 2020 @ 11:34:40 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..špatný sklon je právě ten podstatný hřích, to je podstata hříchu, to je ten problém člověka. To, že člověk "udělá nějaký hřích" je jen vnější projev hříchu.
Tohle by zasloužilo mnohem lépe definovat aby nevznikly zbytečná nedorozumění. Špatný sklon je nesprávný výraz. Špatná náklonnost nevede vždy ke hříchu. Špatné sklony mohou mít třeba příčinu zdravotní, a může to být třeba vadné držení těla. Pokud se apoštol baví o slabosti, má na mysli slabost vedoucí ke hříchu, hříšnou slabost, sklony ke hříchu. Zdrojem těchto sklonů je nepravost, něco ne-pravého, něco co se za pravé vydává je v člověku, a to způsobuje sklon hříchu potažmo hřích samotný jako skutek. Proto Kristus prohlašuje již žádostivé pohlédnutí za ženu za hřích v srdci. Je to poddání se nepravosti v myšlenkách a to otvírá dveře hříšnému skutku. Podle toho co svědčí apoštolové, se hříšníci mohou zbavit díky Kristu svých hříchů, ale nemohou se zcela zbavit svých hříšných sklonů. Při četbě apoštolských svědectví je zřejmé poměrně rychle očištění od spáchaných vin a proměna osobnosti (obrácení), ale i po té je stále potřeba život v milosti boží. Hřích je zahlazený, ale hříšný sklon zůstává. A i zde nám nabízí Bůh řešení. Můžeme svoje hříšné sklony ve víře odevzdávat Kristu, který nám za ně dává svou sílu. Toto je nejlepší obchod který nám Bůh nabízí. Za naší slabost Jeho síla. A dokud budeme smrtelní bude tomu tak, stále jsme všichni vyhnanci, kteří a abychom se mohli navrátit potřebujeme sílu Boha a Jeho milost. Stále je čas milosti. Stále všichni mohou vyměňovat své hříšné slabosti za sílu Krista. To je ten Pavlův osten. Osten každého z nás a v nás. Hříchu nás Bůh zbaví rychle, ale naše hříšná slabost nám zůstává, a tu musíme Kristu neustále nabízet výměnou za Jeho sílu. Pavel se chtěl zbavit své hříšně slabosti, a Pán mu sdělil, že mu musí stačit Jeho milost. A Pavel si tak uvědomuje, že v čem je slabý, v tom je v Kristu silný, neboť každou hříšnou slabost lze v jisté milosti Pána proměnit v Jeho sílu. A to je celoživotním údělem každého kristovce. Neustále nabízet svou hříšnou slabost Kristu. A toto se neděje v kajícnosti jako při vyznání spáchaného hříchu, odevzdání hříšné slabosti se děje ve víře a pokoře, a není to vůbec těžké. Pánův pokoj je odměnu za to i ujištěním, že vše je OK.
|
]
Re: Miřte raději na Měsíc! (Skóre: 1) Vložil: oko v Neděle, 04. říjen 2020 @ 20:02:46 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..." Pokud zloděj krade, není jeho hlavní problém to,
že krade - to je jen vnější projev toho, že je člověk zlodějem. Zlodějem
je i tehdy, když nekrade. "...
A hříšníkem je také člověk i tehdy, když zrovna nehřeší ....
|
]
Re: Miřte raději na Měsíc! (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Neděle, 04. říjen 2020 @ 23:21:58 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Pokud zloděj krade, není jeho hlavní problém to, že krade - to je jen vnější projev toho, že ječlověk zlodějem. Zlodějem je i tehdy, když nekrade. Když je člověk zloděj, znovu a znovu musí řešit krádež. Když člověk není zloděj, a je poctivý, může se místo řešení svého zlodějství věnovat něčemu užitečnému.
Stejně tak je to se lží: Když je člověk lhář, není problém v tom, že lže, třeba jen občas. Problém je to, že je lhář, nemá úctu k pravdě. Nemá smysl, aby řešil jednotlivé lži, jestli zrovna bude či nebude lhářem - potřebuje pokání, změnu, která ho zbaví hříchu, potřebuje milovat a ctít pravdu.
|
]
Re: Miřte raději na Měsíc! (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pondělí, 05. říjen 2020 @ 07:49:35 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | A hříšníkem je také člověk i tehdy, když zrovna nehřeší ....
Ano, Stando. Přesně tak.
Problém hříšníka není ani tak to, že stále hřeší - to je mnohem více problém lidí okolo něj.
Problém hříšníka je to, že je hříšník. To je potřeba řešit.
Řešit jednotlivé vykonané hříchy aniž by se řešilo to, že je člověk hříšník, je jako trhat pampeliškám květy ve chvíli, když odkvetou.
U zloděje je potřeba řešit to, že je zloděj, že není poctivý člověk. Tedy pokud ten člověk chce. Pokud zloděj chce dále zůstat hříšníkem, nezbývá než řešit jednotlivé krádeže.
Stejně tak u lháře - je potřeba řešit to, že je lhář, že nemá úctu k pravdě. Řešit jednotlivé lži je jako oloupat dřevomorku z mezery, ze které vyleze - stejně za chvíli vyleze další lež.
Stejné je to u cizoložníka, bezbožníka, závistníka, alkoholika, přežírače, vzpurníka či jiného podobného hříšníka - řešit jednotlivé hříchy hříšníka, toť práce na plný úvazek nadosmrti.
A člověk by se měl věnovat spíše něčemu užitečnému, než řešit to, že je hříšník - nevěnovat život hřích je ku prospěchu jak jemu, tak lidem okolo něj.
Toník
|
]
Re: Miřte raději na Měsíc! (Skóre: 1) Vložil: oko v Středa, 07. říjen 2020 @ 08:09:20 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | A zkoušel jsi, Toníku, někdy vyléčit napadený strom chorošem?
Je to prakticky nemožné, když ho odloupneš, za čas vyroste znovu - a ještě větší.
Tak i lidé jsou napadeni nemocí hříchu - nedokážeme zcela nehřešit. A není na to jiného léku, než život s Bohem, není jiné "medicíny", než sám Kristus v těle a krvi....
Třikrát jsem prosil Pána, aby mě toho zbavil - ale on mi odpověděl: "Má milost ti stačí!"
Své apoštoly učil Ježíš toto:
"Odpusť nám naše viny, jako i my odpouštíme našim viníkům ...".
Je toto modlitba pro spravedlivého, nebo modlitba spíš pro hříšníka?
|
]
Re: Miřte raději na Měsíc! (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Neděle, 27. září 2020 @ 10:29:07 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Oko:Jestli si myslíš, že ti stačilo udělat jedno pokání v životě a od té doby už nejsi hříšník, ale jsi už člověk spravedlivý - tak to se velice pleteš.
Myslivec: Jasně Oko, v katolicismu jsme se káli porát, a kde nic tu nic. Podívej se nyní na sebe. Co zde tvrdíš je tvoje zcela zřejmá nezkušenost z ovocem pokání. Kaješ se prosíš Krista za odpuštění a celoživotním výsledkem ti je, že jsi stále hříšník, permanentně kající se hříšník. Tak tomu u tebe je, tak tomu bylo u mne. Tvůj hřích ti stále zůstává, jelikož jsi doposud neokusil ospravedlňující boží milost. Kdybys ospravedlňující boží milost okusil,poznal bys v pravdě Ducha svatého, že tvůj hřích Bůh zahladil a ty již hříšník nejsi, a s tím přichází pokoj Kristův a jistota spásy. Můžeš se hříšníkem znovu pro tvou hříšnou slabost stát, to ano, ale aby se to nestalo, tak tu tvoji hříšnou slabost můžeš nabídnout Kristu, který ti za ni dá svou sílu. Oko znám ten tvůj vyčerpávající kající boj samého se sebou ve kterém jsi stále na začátku, ve kterém jsi stále hříšník. Je to velmi vyčerpávající boj ve kterém jsi stále hříšníkem a jistotu nemáš žádnou, protože víš, že kdykoliv můžeš selhat. Byl jsem na tom stejně Oko. To co tě k tomuto boji přivedlo není od Krista, je to od antik.rista, který Tě tímto marným bojem vede do záhuby.
|
]
Re: Miřte raději na Měsíc! (Skóre: 1) Vložil: Akuzativ v Neděle, 27. září 2020 @ 10:41:19 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Myslivec, možná to máš jenom ve slovech, ale tvůj komentář vyznívá, jakože jsi pyšný a kdo nad tebe, když nemusíš prosit Boha o odpuštění hříchů. Podle mne si saháš do jeho svaté Prozřetelnosti.
Jsi na hraně predestinace, že jsi jako bez hříchů, a že stačí litovat hříchů jednou. |
]
Re: Miřte raději na Měsíc! (Skóre: 1) Vložil: Akuzativ v Pátek, 02. říjen 2020 @ 18:58:56 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Myslivec, znovu mi tu vyjel tvůj komentář. Žádný hřích člověku nezůstává. Každý den večer můžeš zpytovat své svědomí, předložit Bohu své hříchy a litovat jich. Tak se to dělá s každým novým hříchem, takže člověk není stále hříšník. Ty fakt koketuješ s predestinací. |
]
]
|
|