Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Zikmund.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 2, článků celkem: 16656, komentáře < 7 dní: 323, komentářů celkem: 430006, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 571 návštěvník(ů)
a 3 uživatel(ů) online:

rosmano
Willy
cizinec

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116713865
přístupů od 17. 10. 2001

Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Římanům 7. kapitola (Skóre: 1)
Vložil: Myslivec v Úterý, 10. duben 2018 @ 19:47:08 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Už jsem o tom několikrát psal. Je to takřka dokonalá past, něco jako vše obepínající řetěz, kde každý článek je velká satanská lež na každou boží pravdu. Ten řetěz  je velmi pevný. Pokud však byť jeden článek řetězu praskne, pevnost celého řetězu je pryč. Proto jedna jediná poznaná pravda v Duchu svatém, řetěz roztrhne.
Proto je obrácení vždy tak radikální.


| Nadřazený

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Římanům 7. kapitola (Skóre: 1)
Vložil: zeryk v Úterý, 10. duben 2018 @ 20:15:55 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
oko ten "zlom" prožívá,čas je relativní,tak jako Tvé pochybnosti :)




| Nadřazený

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Římanům 7. kapitola (Skóre: 1)
Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Úterý, 10. duben 2018 @ 21:52:07 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/
  Dobře a výstižně popsané. 

  Pokud jsem si všiml, tak největší opozice je právě právě proti novému stvoření - proti pokání, které Bůh dává, proti víře Bohu, kterou Bůh dává, posiluje a potvrzuje, proti zásadní radikální změně života, obrácení, proti znovuzrození, proti opuštění model a lidských výkladů a podivných nápadů.

  Hodně výstižně tu situaci popisuje tento článek (odhlédnu-li od zmatku pojmů autora, jelikož se drží zajetých kolejí, ve kterých žije):

Tato – podle svého názvu – křesťanská Evropa se zhruba před čtyřmi staletími stala kolébkou nového pohanství, které nezadržitelně roste v samém srdci církve a hrozí, že ji zvnitřku podlomí. Vzhled církve v novověku je podstatně určován tím, že se zcela novým způsobem stala církví pohanů a ještě mnohem více jí i nadále bude – nikoliv jako kdysi církví pohanů, z kterých se stali křesťané, nýbrž církví pohanů, kteří se ještě nazývají křesťany, avšak ve skutečnosti se stali pohany. Pohanství dnes vězí v církvi samé a právě to je rozlišujícím znakem jak církve našich dní, tak nového pohanství. Jedná se o pohanství v církvi a o církev, v jejímž srdci žije pohanství.

Dnešní člověk tedy může předpokládat bezbožnost svého souseda jako něco zcela normálního.

Když církev vznikla, spočívala na duchovním rozhodnutí jednotlivce pro víru, na jeho obrácení. Třebaže na začátku se očekávalo, že již zde na zemi tito obrácení vytvoří společenství svatých – církev „bez vady a vrásky“ – v těžkých zápasech se postupně vybojovalo poznání, že také obrácený člověk a křesťan zůstává hříšníkem a že v křesťanském společenství bude docházet i k nejzávažnějším proviněním. 

Avšak přestože takto křesťan nebyl vnímán jako morálně dokonalý a společenství svatých v tomto smyslu zůstávalo stále nehotové, přeci existovala jedna základní společná vlastnost. Církev byla společenství přesvědčených lidí, kteří podstoupili určité duchovní rozhodnutí, jímž se odlišovali ode všech ostatních, kteří se tomuto rozhodnutí bránili. Ve středověku se tento rys již změnil, neboť církev a svět se ztotožnily. Být křesťanem tak již nebylo v zásadě vlastní rozhodnutí, nýbrž politicko-kulturní předurčenost.


  Proto také tolik opozice proti svobodě člověka, proti tomu zásadnímu rozhodnutí pro Boha. Proto také tolik mlhy, když se člověk na takové rozhodnutí zeptá.

  Toník


| Nadřazený

Stránka vygenerována za: 0.50 sekundy