| NadřazenýRe: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ostatky svatých. Co s nimi? (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Úterý, 09. únor 2016 @ 20:19:05 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Neustále mě při každém rozporu názorů podsouváš proradnost a lživost či jiné zlé úmysly. Nic takového nesdílím.
To sis mne asi s někým popletl, ne? Ani já takovéto tvé výmysly o mne nesdílím.
Proč si vlastně stále dokola o mne vymýšlíš takové hlouposti?
Proradnost ti nepodsouvám, natožpak při rozporu názorů. Při rozporu názorů ti nepodsouvám ani lež.
Při rozporu názorů ti tvé názory nechávám, tvůj život také, máš tvou "svobodu", žij si a mysli si, co chceš.
Chceš li se obracet celý život, tak se obracej klidně až do smrti. Považuješ li pokání za "mimořádný" dar, klidně si ho tak považuj. Chceš li odpouštět až po pokání, odpouštěj si tehdy, kdy chceš. Chceš li si myslet, že Bůh lidem v Kristu neodpustil, klidně si to mysli.
Na co si jen vzpomeneš, na to ti něchávám tvou "svobodu".
To, že označuju jasně tvé lži, které si vymýšlíš a píšeš je do diskuze, se týká toho, že někde tvoje "svoboda" hřešit a "svoboda" vybírat si zlo končí. A končí tam, kde tvým hříchem ubližuješ druhým, kde začíná svoboda druhého člověka.
Jsou - li mé "omyly" jenom v mé hlavě, co s tímto: "Král tedy řekl služebníkům: 'Svažte mu nohy a ruce, vezměte ho a uvrhněte do té zevnější tmy! Tam bude pláč a skřípění zubů.' "
No, vyrábíš si tvým motáním zapeklité problémy. Nevím, jak s tím naložíš?
Ty sis přece výše vymyslel, že " Bůh je přece jenom tak nevyhodí do tmy, kde je pláč a skřípění zubů." Pokud máš ty v hlavě takové omyly a ty píšeš tyto tvé omyly do diskuze, tak bys měl vědět, jak si tvé omyly srovnáš s tím, co tak jasně říká Pán Ježíš.
Nechceš snad po mně, abych řešil tvoje podivné nápady?
Vždyť přece podle tebe Bůh všem lidem hříchy už odpustil!
Nevím, zda sis toho všimnul, ale i když Bůh lidem odpustil v Ježíši Kristu, i když Pán Ježíš nesl na svém těle všechny hříchy a bolesti světa, dokonce se stal za nás hříchem, i když byl za nás odsouzen, zemřel a byl pro ten hřích pohřben, tak jsou na světě lidé, kteří Bohu nevěří, Boží odpuštění v Ježíši Kristu nepřijali a Bohu se vzpírají. Nestojí o Boží odpuštění a chtějí si věci udělat po svém: Mají například seznam nějakých pěti bodů, které si sami na sebe vymysleli a omylem se domnívají, že si splněním toho seznamu sami vydobudou něco, co už Bůh dávno udělal. |
]
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ostatky svatých. Co s (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Středa, 10. únor 2016 @ 22:28:00 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Nevyplacená mzda žencům už nekřičí a nevolá k Bohu? Vše je zahlazeno, smazáno? Protože právě toto odpuštění hříchů znamená.
Zajímavá idea. A ty něco říkej o virtuální realitě.
Takže ty když si dojdeš do zpovědnice, vyzpovídáš se, jsou ti "odpuštěny" hříchy, tak abrakadabra je všechno smazáno? Každý, komu si ublížil, najednou zapomene, všechny lži, co sis o druhých na Granosalis vymyslel, najednou zmizí, ukradené kabelky se vrátí babičkám ...
Ach jo, Stando. S tebou je teda diskuze.
Ale je to zajímavé sledovat tvé kličky, do kterých se zamotáváš.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ostatky svatých. (Skóre: 1) Vložil: oko v Čtvrtek, 11. únor 2016 @ 18:07:23 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Proč stále kličkuješ a vyhýbáš se přímé konfrontaci?
Rád bych věděl, jak takové své hlouposti ustojíš, že bůh odpustí hříchy i bez pokání hříšníka..
Zůstaňme u toho teoretického příkladu nevyplacené mzdy. Představ si, že nevyplatím mzdu žencům a nebudu z toho ani později činit pokání.
Ženci mě tento hřích ale stejně odpustí, - i Bůh mi tento hrozný hřích také odpustí! Teda podle tebe prý odpustí! Však já pokání činit stále nebudu - a nebudu už vlastně podle tvých virtuálních představ ani mít z čeho pokání činit , protože mé hříchy už byly odpuštěny jak samotnými ženci, tak i Bohem.
Vždyť toto je přímo symfonie hlouposti!
Ale tuším už dopředu, co uděláš: řekneš (podle svého "dobrého zvyku"), že mé úvahy s tebou vůbec nesouvisejí, že jsou to jen mé fantazie.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ostatky svatý (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pátek, 12. únor 2016 @ 10:45:16 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Rád bych věděl, jak takové své hlouposti ustojíš, že bůh odpustí hříchy i bez pokání hříšníka..
Stando, hlouposti, které si vymýšlíš, ustojím snadno. Vím, že bloudíš, sdílíš se tady s tvým blouděním a holt píšeš různé ptákoviny o všelijakých podivných bozích.
Mně tvoje psaní nevadí, jen ukazuješ, v čem jako římští katolíci žijete, jaké všechny podivnosti si dokážete vymyslet jan abyste oponovali té jednoduché zprávě že Bůh odpustil hříchu v Kristu a že Ježíš vzal hřích na sebe.
Proč stále kličkuješ a vyhýbáš se přímé konfrontaci?
V čem já kličkuju?
Ty máš sklony si člověka unáhleně zařadit podle jeho momentálního výroku, přitom jde jen o to, že tvé myšlení se od druhého třeba jen nesmírně liší - vůbec neporozumíš, jak to ten druhý myslel. A pak mu virtuáně podsuneš, co si podle tebe on myslí.
A to bývá špatně. Zpravidla.
Pak píšeš o věcech, které neznáš, nerozumíš jim, vyjadřuješ se k něčemu, co jsi nezažil.
Když jsem ti já např. psal o tom, že Bůh odpustil hříchy v Pánu Ježíši, ani na mysl mi nepřišlo, že by někoho mohlo napadnout, že se to odpuštění Bohu nějak nepovedlo a že bude muset odpouštět ještě jednou a dokonce čekat s odpuštěním na člověka, jak sis to vymyslel ty.
Přímo jsem tvé hlouposti co tu o různých tebou vymyšlených bozích píšeš, konfrontoval s realitou několikrát. A udělám to ještě jednou.
Také jsi tam psal:
U Boha si nedovedu představit, ža by snad něco nedokázal neodpustit.
Jestli jsi zažil takového Boha, tak to je opravdový Bůh, ne jako ti tvoji bohové co si virtuálně vymýšlíš. To je stejný Bůh, s jakým jsem se setkal já, to je Otec Pána Ježíše. Pokud sis nevymýšlel a skutečně jsi zažil skutečné křesťansnství, vrať se tedy k tomu, o čem jsi psal, uvědom si, co jsi ty sám se skutečným bohem zažil a napsal jsi nám to.
U Boha si nedovedu představit, ža by snad něco nedokázal neodpustit.
A teď to, co jsi zažil, konfrontuj s tvými výmysly o bozích, co čekají s odpuštěním na člověka, či o bozích, kteří nemohou odpouštět bez pokání, divných bozích co sami neodpustí, ale nutí člověka, aby odpustil.
Toník |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ostatky s (Skóre: 1) Vložil: oko v Pátek, 12. únor 2016 @ 13:21:47 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..."abyste oponovali té jednoduché zprávě že Bůh odpustil hříchu v Kristu a že Ježíš vzal hřích na sebe."...
Ona ta zpráva není zas až tak jednoduchá!
Ježíš na sebe nevzal hříchy zvráceného pokolení (ve smyslu, že by je jenom tak odpustil), ale doopravdy vzal na sebe (odpustil hříchy, smazal je, jako by nikdy nebyly) jenom hříchy těch, kteří učinili pokání.
Srovnej se slovy apoštola Petra: (Sk 2,37-40) Když to uslyšeli, byli hluboce zasaženi v srdci a řekli Petrovi i ostatním apoštolům: „Co máme dělat, muži bratři?“ Petr
jim řekl: „ Učiňte pokání a každý z vás ať se dá pokřtít na základě
jména Ježíše Mesiáše na odpuštění svých hříchů, a přijmete dar Ducha
Svatého. Neboť to zaslíbení platí vám a vašim dětem i všem, kteří jsou daleko a které si povolá Pán, náš Bůh.“
A ještě mnoha jinými slovy to dosvědčil a vyzýval je: „Zachraňte se z tohoto zvráceného pokolení!“
Bez pokání se nikdo nezachrání před hněvem Boha!
U Boha si nedovedu představit, ža by snad něco nedokázal neodpustit - když totiž hříšník učiní pokání, když svého hříchu lituje a odvrátí se od hříšného jednání..
Ani by mě nenapadlo myslet si, že Bůh někomu odpustí hříchy jenom tak, bez pokání. Vždyť takové jednání by nemělo žádný smysl - hříšník by hřešil dál.
A náš Bůh nedělá nesmyslné věci.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ostat (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pátek, 12. únor 2016 @ 13:43:38 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ |
Stando, pokud podle vaší reality a podle toho, co žijete vy posuzuješ Boha, dojdeš ke špatným závěrům.
S bohem to není jako se zpovědí, kde pan farář úplně v klidu "odpustí" hříchy bez pokání a i po zpovědi není žádného hříchu, který by se hříšníka netýkal. Hříšník dál jde a dělá dál svůj hřích, dál jde a neodpustí těm, kteří se proti němu hříchem provinili a hřích druhých ho dále trápí a tíží. Hřích dál leží mezi lidmi. Všichni důvěrně známe situaci náboženství, ve které žijete, zažili jsme jí osobně, nebo slyšeli desítky svědectví ze života lidí, kteří žili totéž.
S lidskými napodobeninami spirála hříchu dál pokračuje, člověka dál trápí hřích. Takové jednání nemá žádný smysl: Hříšník hřeší dál.
Bůh právě nedělá nesmyslné věci.
Evangelium není nesmyslné.
Lidé, kteří uvěří té zprávě o Pánu Ježíši a přijmou Boží odpuštění v Něm, činí pokání. V tom Božím odpuštění v Pánu Ježíši je totiž Boží moc, která mění život člověka. Boží milost vede k pokání. ( A pokáním nemyslím pocity).
Na situaci lidí, kteří neuvěří té zprávě o Pánu Ježíši a nepřijmou Boží odpuštění v Něm, různě se vzpírají, posmívají, se obvykle moc nemění. Dál se poprávu bojí Boha a jeho soudu a dál si jedou podle své spravedlnosti, kterou si sami sobě nastavili.
Ježíš na sebe nevzal hříchy zvráceného pokolení (ve smyslu, že by je jenom tak odpustil), ale doopravdy vzal na sebe (odpustil hříchy, smazal je, jako by nikdy nebyly) jenom hříchy těch, kteří učinili pokání.
A to sis prosímtě zase vymyslel z čeho?
Stando, když se vyjadřuješ k něčemu, co neznáš, čemu nerozumíš, působí to trapně. Tady nepíšeš o katechismu a vašich nábožných kličkách, ale o Bohu.
Měj trochu soudnosti.
Opovržený a lidmi zavržený, muž bolestí, který znal nemoci; jako někdo, před nímž člověk skryje tvář - všemi opovržený, takže jsme si ho nevážili. Jenže to byly naše nemoci, které snášel, a naše bolesti, které nesl; a my jsme si o něm mysleli, že je zasažen a ubit Bohem a zkrušen.
Ježíš vzal ne sebe hříchy, nemoci a bolesti těch, křeří si ho nevážili. Lidé, kteří učilini pokání, si obvykle Pána Ježíše nesmírně váží: Neznám jediného člověka, který by učinil pokání a nevážil si Ježíše.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: O (Skóre: 1) Vložil: oko v Sobota, 13. únor 2016 @ 11:40:38 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..."Lidé, kteří učilini pokání, si obvykle Pána Ježíše
nesmírně váží: Neznám jediného člověka, který by učinil pokání a
nevážil si Ježíše. "...
Toníku, sám jsi se kdysi přiznal, že stále ještě hřešíš. I dneska. Je to tak? Ovšem mohu namítnout, že v okamžiku, kdy hřešíš, si asi Ježíše zrovna moc nevážíš! My lidé jsme už takoví, býváme i nevěrní!
Jen někteří toto o sobě neradi slyší.
Tu zprávu o Pánu Ježíši (kterou zmiňuješ jako svůj argument o jakémsi "generálním odpuštění všech hříchů lidstva") říká Boží prorok - tedy oznamuje to ten, kdo se ze svých hříchů kaje. Rozumíš? Pro toho to tak skutečně platí, protože kající člověk má účast na dobrech z Kristovy oběti.
Nekající člověk ovšem žádnou účast na dobrech z Kristovy oběti nemá!!!
|
]
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: oko v Středa, 17. únor 2016 @ 17:34:01 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Dobro z Kristovy oběti je odpuštění hříchů kajícímu hříšníkovi.
Je samozřejmé, že bez milosti od Boha by žádný člověk nebyl schopen pokání učinit. Bůh je tím prvním, kdo přichází ke člověku, probouzí jeho svědomí. Ale milost pokání od Boha není manipulativní záležitostí, Bůh nabízí smíření, ale nenutí. To i sám člověk se musí pro pokání vnitřně a opravdově rozhodnout.
Boží milost pokání není ale vázána až na průběh Kristovy oběti - lidé dostávali různé dary a milosti vždycky - i před Kristem - dostávali i před Kristem dar pokání (např. král David - viz žalm 51)!
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Středa, 17. únor 2016 @ 18:35:56 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Už zase Oko? Napřed tvrdíš, že nekající člověk účast na Kristově oběti nemá, když Tě upozorním na tvou nevědomost, že boží milost uschopňuje člověka k pokání, tedy že účast na dobrem z oběti Krista mají lidé i před tím, než začnou s pokáním, tak se nyní vytasíš s tvrzením, že je to SAMOZŘEJMÉ? Co je samozřejmé cos tvrdil v minulém komentáři, nebo co tvrdíš nyní. Mezi tvým tvrzením je kontroverze jako hrom!
Člověče, trochu pokory by ti slušelo, upozorním tě na to, žes napsal velkou hloupost, kterou ještě k tomu tučně zvýrazníš a dáš k ní tři vykřičníky, a potom v dalším komentáři jako bys žádnou takovou hloupost nenapsal a myrnyx tyrnyx, obrátíš o 180 stupňů a ještě máš tu opovážlivost psát něco o samozřejmosti?
Kristus přišel zachránit to co zahynulo! A plemeno zmijí, které si myslí, že má spásu v zákoně, a ve svých náboženských úkonech, spálí ohněm neuhasitelným. |
]
|
|