Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Oto.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 3, článků celkem: 16654, komentáře < 7 dní: 189, komentářů celkem: 429730, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 555 návštěvník(ů)
a 2 uživatel(ů) online:

rosmano
oko

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116621137
přístupů od 17. 10. 2001

Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jak (vy)řešit (Skóre: 1)
Vložil: oko v Neděle, 20. červenec 2014 @ 12:08:30 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
..."Ve vašem virtuálním světě, kdy si každý do textu písma doplňuje co se mu zrovna hodí a čte v něm, co tam není, "vykládá" si ten text místo toho, aby mu věřil"...


V tom našem "virtuálním světě" je realitou, že každý zákon má svou výkladovou vyhlášku, kde je rozveden smysl zákona tak, aby nemohl být zneužit, aby nemohl být vysvětlován proti záměru zákonodárců. Tak tomu je v tomto světě skutečném.

Je realitou - tedy nikoli virtualitou - že všichni zde máme za základ víry stejnou Bibli a přesto je na tomto světě obrovské množství a mutací různých vír. To nelze nijak popřít.
Nelze tedy ani popřít, že samotný text Písma k pochopení jeho smyslu nestačí, že je zapotřebí texty přiblížit skrze učení Krista a církve. Už apoštolové - dokonce i farizeové a saduceové znali texty Písma zpaměti - stejně  však skutečnému smyslu o Ježíši Kristu neporozuměli. Farizeové to nepochopili nikdy, apoštoly to musel Ježíš naučit, vysvětlit!


..."chápu to tak, že Bůh pomazal Duchem Svatým a mocí Ježíše, toho z Nazareta, jenž procházel zemí, činil dobře a uzdravoval všechny, kteří trpěli pod mocí Ďábla, protože Bůh byl s ním"...

I zde potřeba chápat slova "všechny, kteří trpěli pod mocí ďábla" v omezeném rozsahu. Ježíš jistě neuzdravil všechny lidi obecně, ale uzdravoval na svých cestách pouze ty, se kterými se setkal. A na druhé straně také nechal uschnout fíkovník! Proč ten neuzdravil, aby nesl ovoce?


..."Když napíšu kus písma, tak tím tedy napíšu přesně to, co myslím."...

To je tedy možné, ale aby to druhý pochopil a vnímal stejně jako ty, musíš ten kus místa podrobněji vysvětlit (výkladová vyhláška k zákonu). Samotné znění zákona obvykle připouští více odlišných porozumění smyslu.
Když třeba řeknu: "Ježíš nás spasil" - vůbec tím neříkám, že bych snad už byl v nebi, nebo že se už jen pro toto spasení Kristem všichni do nebe také dostaneme. Znamená to pouze, že jsme byli ponořením do Krista ve křtu uschopněni pro pozemský život Božích dětí v docela nové kvalitě žití s Bohem a že se nám otevřela možnost vůbec být jednou po smrti spasen a dostat se do nebe k Bohu.
Tedy samotná věta "Ježíš nás spasil" připouští více různých významů, ale jen jedno pochopení je správné. Proto je výklad nezbytný.


..."Zajímá mne, cos pochopil jinak"...
Nepochopil jsem to jinak, než Petr zamýšlel. Ježíš uzdravoval jen všechny nemocné, se kterými se osobně setkal. Ty, se kterými se nesetkal, většinou neuzdravil. Až na několik výjimek, kdy se jiní lidé za ně přimluvili.



Jaký by asi v tobě nastal zmatek, kdyby ti lékař rázem oznámil tuto diagnózu - a ty ses usiloval přijmout uzdravení - a ono pořád nic? Přes veškerou léčbu by se časem postupně objevily metastázy? Co když je v Božím záměru, abys právě ty na rakovinu předčasně zemřel? To by byl zmatek v duši, co?

  Jak říkám, Stando: Nesnaž se ze svého převráceného srdce vnutit tvé vlastní myšlenky druhému, který žije a uvažuje jinak, než ty.


V čem mají být mé myšlenky převrácené konkrétně?

Že uvažuješ jinak než já, to je zjevné
.
To ty jsi hovořil o jakémsi přijmutí uzdravení od Ježíše: "ale vzepře se té nemoci či démonu (tak, jak to učí Ježíš či apoštolové) a přijme uzdravení nebo vysvobození"...

Já hovořím o skutečné realitě života, když uzdravení nepřichází, naopak nemoc se přes veškerou snahu lékařů i pacienta zhoršuje. A ptám se, kde o tom jakémsi "přijmutí uzdravení" učí Ježíš a apoštolové konkrétně.

Jistěže mě to zajímá!
Když bych se sám do takové situace dostal, bylo by moc užitečné znát "fígl", jak se dá přijmout uzdravení.



| Nadřazený

Stránka vygenerována za: 0.31 sekundy