|
Právě je 550 návštěvník(ů) a 1 uživatel(ů) online: rosmano
Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde
|
Zaznamenali jsme 116830094 přístupů od 17. 10. 2001
|
| |
| Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor. |
|
|
Re: Re: Setkání mladých v Sýrii navzdory riziku (Skóre: 1) Vložil: BohemianAnonymus v Středa, 14. srpen 2013 @ 21:55:07 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) | Ano, je to tak. Vnímám to jako obrovskou tragédii: ti
mladí se touží zasvětit Pánu, ale místo toho jsou zasvěceni Panně Marii –
Královně nebes – pohanskému božstvu – modle. Čekali lék, ale dostali
jed. Jak autor článku MODLÁŘSTVÍ správně uvádí,
nejnebezpečnější formou modlářství je SMĚS pravdy se lží – a
protože se v ní užívá i Spasitelovo jméno, vzniká pak iluze, že jde o
pravou bohoslužbu.
Z mého pohledu byli tito mladí svedeni.
MODLEME SE ZA JEJICH VYSVOBOZENÍ - A NEJEN JICH, ALE I VŠECH
KATOLÍKŮ!!!
J. 8:36 „Když vás Syn osvobodí, budete skutečně
svobodni.“
BA
|
| NadřazenýRe: Re: Re: Setkání mladých v Sýrii navzdory riziku (Skóre: 1) Vložil: noname v Čtvrtek, 15. srpen 2013 @ 15:15:10 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | "MODLEME SE ZA JEJICH VYSVOBOZENÍ - A NEJEN JICH, ALE I VŠECH
KATOLÍKŮ!!!"
Modleme se za sebe navzájem - jak nám radí i Písmo a mějme úctu k víře bližního. Prosme Boha aby nám dal sílu, poznání a moudrost pochopit sebe a tím pak i bližního. H.
|
]
Re: Re: Re: Re: Setkání mladých v Sýrii navzdory riziku (Skóre: 1) Vložil: Willy v Čtvrtek, 15. srpen 2013 @ 16:01:55 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ahoj Honzo, kde je v Písmu, že máme mít úctu k víře bližního? A v případě, že nám Pán zjeví, že víra druhého není víra Boží, máme mít takovou "víru" v úctě? Nemůžeme ba nesmíme!
Prosme Boha aby nám dal sílu, poznání a moudrost pochopit sebe a tím pak i bližního. Tahle věta je pro zaměstnání duše místo jejího zapření a proměny skrze Boží Slovo. K prozkoumání a porozumění vlastní duši dal Bůh člověku ducha, který je podle Př 20:27 lampou od Hospodina, která prozkoumává nejhlubší nitro. Vždyť kdo z lidí ví, co je v člověku, než duch člověka, který je v něm? (1K 2:11a) V druhé části verše je napsáno: Tak ani Boží věci nezná nikdo, jen Duch Boží. Duše často nerozumí ani sama sobě, ale duch, v němž přebývá Duch Boží, rozumí všemu, čemu chce Bůh, aby člověk rozuměl - tedy i sám sobě, ale hlavně Božím věcem.
Tož tak. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Setkání mladých v Sýrii navzdory riziku (Skóre: 1) Vložil: noname v Čtvrtek, 15. srpen 2013 @ 16:46:30 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ahoj willy,
"kde je v Písmu, že máme mít úctu k víře bližního? " Takhle že jsem to řekl? Přečti si ještě jednou pořádně jak jsem napsal. :-) I když při dobrém hledání a přemýšlení by se mnohé dalo v Písmu najít ale to nechám na tvém zkoumání a rozlišování.
Mít v úctě víru bližního (řeč je o Kristu) i když úplně neodpovídá mému poznání (učení) považuji za křesťanskou vyspělost. Rovněž je to dobrým testem vlastní víry.
H.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Setkání mladých v Sýrii navzdory riziku (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Čtvrtek, 15. srpen 2013 @ 21:44:17 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | To se pleteš, to není křesťanská vyspělost. Je to vyspělost New Age. Je to dobrý test víry New Age.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Setkání mladých v Sýrii navzdory riziku (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Čtvrtek, 15. srpen 2013 @ 22:38:44 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Mít v úctě víru bližního (řeč je o Kristu) i když úplně neodpovídá mému
poznání (učení) považuji za křesťanskou vyspělost. Rovněž je to dobrým
testem vlastní víry.
Já se na křesťanskou vyspělost dívám jinak. Křesťanskou vyspělost například vidím u apoštola Pavla či Petra. U žádného z nich není vidět ani náznak úcty k víře bližního, která nebyla vírou Boží dle Ježíšova a apoštolského učení. Právě naopak. Křesťanská vyspělost se u nich projevovala tím, že měli dobře vycvičené smysly k rozpoznání, co je Boží a co nikoliv, co se Pánu líbí a co nikoliv, co je Boží vůle a co ne. Dobře slyšeli a rozpoznávali hlas Pastýře ovcí. A podle tohoto světla Ducha svatého také jednoznačně vyučovali, korigovali a napomínali spolubratry, aby se nestalo, že by pobloudili, aby se nenechali svést falešným učením a veškerou faleš odkrývali a pranýřovali.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Setkání mladých v Sýrii navzdory riziku (Skóre: 1) Vložil: Willy v Čtvrtek, 15. srpen 2013 @ 21:51:05 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Modleme se za sebe navzájem - jak nám radí i Písmo a mějme úctu k víře bližního.
"kde je v Písmu, že máme mít úctu k víře bližního? " Takhle že jsem to řekl? Ano, jak vidíš výše, tak jsi to takhle řekl!
Mít v úctě víru, která není Boží, tj. vírou v Boha, v Pána Ježíše Krista, je urážkou Boha! Úcta patří Bohu, ne víře! Víra není Bůh!
Věřící v Krista neuctívají víru, nýbrž Krista - Boha Otce v duchu a v pravdě, neboť takové Otec hledá (J 4:23).
Mt 4:10 Tu mu Ježíš řekl: „Odejdi, Satane. Vždyť je napsáno: ‚Pánu, svému Bohu, se budeš klanět a Jeho jediného uctívat.‘“
Tož tak. |
]
Re: Re: Re: Re: Setkání mladých v Sýrii navzdory riziku (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Čtvrtek, 15. srpen 2013 @ 21:24:20 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Noname,
co tě vede k tomu, že si myslíš, že člověk má mít v úctě víru katolických biskupů, která se projevuje tak, že když někdo touží se plně zasvětit Pánu, oni ho místo toho zasvětí "Neposkvrněnému Srdci Panny Marie." ?
Něčemu takovému je správné projevovat úctu? To má člověk projevovat úctu jakékoli víře?
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Setkání mladých v Sýrii navzdory riziku (Skóre: 1) Vložil: noname v Pátek, 16. srpen 2013 @ 10:13:39 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Pánové, ještě se musíte mnohému ve své víře učit. Mimo jiné i číst, nepřekrucovat a nepodsouvat a rovněž trocha pokory by neuškodila. :-)
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Setkání mladých v Sýrii navzdory riziku (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Pátek, 16. srpen 2013 @ 14:31:30 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | No, pak ale budeš muset přestat psát v jinotajích a začít se vyjadřovat jasně a jednoznačně.
Když totiž někdo napíše, že:
Ano, je to tak. Vnímám to jako obrovskou tragédii: ti mladí se touží zasvětit Pánu, ale místo toho jsou zasvěceni Panně Marii – Královně nebes – pohanskému božstvu – modle. Čekali lék, ale dostali jed. Jak autor článku MODLÁŘSTVÍ správně uvádí, nejnebezpečnější formou modlářství je SMĚS pravdy se lží – a protože se v ní užívá i Spasitelovo jméno, vzniká pak iluze, že jde o pravou bohoslužbu.
Z mého pohledu byli tito mladí svedeni. MODLEME SE ZA JEJICH VYSVOBOZENÍ - A NEJEN JICH, ALE I VŠECH KATOLÍKŮ!!!
A ty na to reaguješ takto:
Modleme se za sebe navzájem - jak nám radí i Písmo a mějme úctu k víře bližního. Prosme Boha aby nám dal sílu, poznání a moudrost pochopit sebe a tím pak i bližního.
- Pak z tvé reakce není nijak složité a nelogické vyvodit, proč to píšeš a že se ti myšlenka modlit se za vysvobození těch mladých katolíků, kteří byli svedeni, ale nejen za ně, nýbrž za vysvobození všech katolíků, nepozdává a chceš ten deklarovaný záměr přeonačit jiným směrem. Tedy nemodlit se za vysvobození katolíků, ale za to, abychom tu jejich svedenou podobu víry měli v úctě a aby nám Bůh dal sílu a moudrost pochopit (svedeného) bližního.
To také znamená, že otázky, které jsem ti položil, jsou zcela na místě, nemyslím si, že bych něco špatně četl, překrucoval a podsouval. Ale jestli jsem se přesto splétl, špatně jsem tě pochopil, můžeš věc uvést na pravou míru a říct třeba:
"Ne rosmano, špatně jsi mne pochopil. Nemyslím si, že člověk má mít v úctě víru katolických biskupů, která se projevuje tak, že když někdo touží se plně zasvětit Pánu, oni ho místo toho zasvětí "Neposkvrněnému Srdci Panny Marie." I já vítám modlitby za vysvobození těch svedených."
Budu se na to těšit, až to mé překroucení uvedeš takto na pravou míru.
|
]
Re: Re: Re: Setkání mladých v Sýrii navzdory riziku (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pátek, 23. srpen 2013 @ 08:41:30 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Ahoj.
Ano, je to tak. Tehdy nám kdejaké zjevení slibovalo, že nás "dovede k Ježíši" a přinášelo nové zprávy z nebes. Plynuly měsíce a roky, Ježíš pořád nikde, jen spousta prázdných řečí a prázdnota s temnotou všude kolem.
Dodnes jsem vděčný křesťanům za to, že se za mne tehdy modlili a zachránili mi život. Že nepřišli jen s práznými slovy a dohady nad nějakou filosofií, ale se skutečnou mocí Ježíše, která mne z té temnoty zasvěcení "Neposkvrněnému početí" vysvobodila a skutečně změnila můj život.
Papežovo chování vypadá někdy jako křesťanské a zřejmě má ze své domoviny velmi slušnou známost křesťanství a křesťanské reality. Ale podle více zpráv žije totéž, co tehdy my a zasvěcuje lidi mocnostem. Nevím, jestli je on sám součástí zasvěcení jako JPII, ale lze usuzovat podle jeho chování, že ano.
Toník
|
]
Re: Re: Re: Re: Setkání mladých v Sýrii navzdory riziku (Skóre: 1) Vložil: poutnick v Pondělí, 26. srpen 2013 @ 11:13:13 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Které zjevení Vám slibovalo nějaký konkrétní termín ? |
]
Re: Re: Re: Setkání mladých v Sýrii navzdory riziku (Skóre: 1) Vložil: poutnick v Středa, 28. srpen 2013 @ 09:03:29 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Jestli to myslíte upřímně tak se za nás klidně modlete i takhle. Pánbůh hodnotí především úmysl. Rád bych ale varoval před jednou starou ďábelskou myšlenkou a to před dělením katolické církve na my a oni. V jakékoliv podobě, i v téhle.
|
]
|
|
Re: Re: Setkání mladých v Sýrii navzdory riziku (Skóre: 1) Vložil: poutnick v Úterý, 27. srpen 2013 @ 10:01:50 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) | Jacýpak oni ? Církev je Panně Marii zasvěcená přímo od Krista když nás spolu se svatým Janem svěřil naší Matce na kříži a my sami to zasvěcení čas od času potvrzujeme a obnovujeme. Na všech úrovních, od Svatého otce až po posledního hříšníka jako jsem já. Panně Marii jsou zasvěceny i nejstarší a nejdůležitější kostely, od Vatikánu až k nám. Kde je zasvětili svatí věrozvěstové Cyril a Metoděj, kteří také do naší země přinesli ostatky třetího papeže v pořadí, svatého Klimenta. Najděte si jaká zaslíbení a příležitosti nám Bůh dává k prvním pátkům a sobotám v každém měsíci. V souvislosti se srdcem Ježíšovým a Mariiným.
Věřím a doufám že odkaz samotného Krista, blahoslaveného Jana Pavla II. a všech generací od apoštolských dob nezůstane jen stejný. Že se bude dál rozvíjet a prohlubovat.
|
| NadřazenýRe: Re: Re: Setkání mladých v Sýrii navzdory riziku (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Úterý, 27. srpen 2013 @ 17:10:23 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Teda poutnicku, nebolí vás pusa z takových blábolů?
-- když nás spolu se svatým Janem svěřil naší Matce na kříži.--
Bylo to opačně. Ježíš svěřil svou starou matku Janovi, aby se o ni na staré roky postaral.
|
]
Re: Re: Re: Re: Setkání mladých v Sýrii navzdory riziku (Skóre: 1) Vložil: poutnick v Středa, 28. srpen 2013 @ 08:59:18 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | A Panně Marii svěřil svatého Jana a nás všechny, aby se starala o nás. Stejně jako nás svěřil Církvi v podobě apoštolů, biskupů a kněží. Kteří napsali Bibli a starají se o nás jako otcové až do soudného dne a kterým dal Bůh moc svazovat a rozvazovat na zemi i na Nebi. |
]
Poutnicku, probuď se konečně!!! (Skóre: 1) Vložil: BohemianAnonymus v Středa, 28. srpen 2013 @ 11:13:16 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ef. 5:14 „Probuď se kdo spíš, vstaň
z mrtvých, a zazáří ti Kristus.“
Bible jasně potvrzuje moji celoživotní zkušenost, že
spíše uvěří v Krista ateisté a komunisté – než náboženští
modláři:
Mt. 21:31 „Ježíš jim řekl: „Amen, pravím vám, že
celníci a nevěstky předcházejí vás do Božího království
.“
BA
|
]
Re: Poutnicku, probuď se konečně!!! (Skóre: 1) Vložil: poutnick v Středa, 28. srpen 2013 @ 12:07:03 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | To že je někdo ateista nebo komunista neznamená že musí být zlý člověk. Ani nepřítel církví. Kéž jim Bůh žehná a vede je k sobě. Dobré i zlé.
„Pane Ježíši, odpusť nám naše hříchy, uchraň nás pekelného ohně a přiveď do nebe všechny duše, zvláště ty, které tvého milosrdenství nejvíce potřebují.“.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Setkání mladých v Sýrii navzdory riziku (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Středa, 28. srpen 2013 @ 11:13:52 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | A Panně Marii svěřil svatého Jana a nás všechny, aby se starala o nás.
Nikoliv. Pouze Ježíš je dobrý pastýř ovcí. Bůh Otec nás svěřil jemu. Pouze jemu.
- „Amen, amen, pravím vám: Kdo nevchází do ovčince dveřmi, ale přelézá ohradu, je zloděj a lupič.
- 2Kdo však vchází dveřmi, je pastýř ovcí.
- 3Vrátný mu otvírá a ovce slyší jeho hlas. Volá své ovce jménem a vyvádí je.
- 4Když je má všecky venku, kráčí před nimi a ovce jdou za ním, protože znají jeho hlas.
- 5Za cizím však nepůjdou, ale utečou od něho, protože hlas cizích neznají.“
- 6Toto přirovnání jim Ježíš řekl; oni však nepochopili, co tím chtěl říci.
- 7Řekl jim tedy Ježíš znovu: „Amen, amen, pravím vám, já jsem dveře pro ovce.
- 8Všichni, kdo přišli přede mnou, jsou zloději a lupiči. Ale ovce je neposlouchaly.
Všichni, kteří se koncipují, nebo jsou někým koncipováni, do role "dobrého pastýře", kterému jsou ovce svěřeny, jsou zloději a lupiči. Včetně údajné Marie (nikoli skutečné, ta s tím nemá nic společného). Skutečné ovce je neposlouchají.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Setkání mladých v Sýrii navzdory riziku (Skóre: 1) Vložil: poutnick v Středa, 28. srpen 2013 @ 11:59:49 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Kristovu Církev postavenou na svatém Petrovi nepřemohou žádní lupiči. Z tohoto světa ani mimo něj. Kéž se o tom nebudete muset přesvědčit ku vlastní škodě.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Setkání mladých v Sýrii navzdory riziku (Skóre: 1) Vložil: Willy v Středa, 28. srpen 2013 @ 21:38:32 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Nikoli poutnicku, to vy se přesvědčíte, že tou Skálou je Kristus, jak zjevuje Písmo Svaté. Jen aby pro vás nebylo příliš pozdě! |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Setkání mladých v Sýrii navzdory riziku (Skóre: 1) Vložil: poutnick v Čtvrtek, 29. srpen 2013 @ 09:30:52 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ta myšlenka je docela lákavá a svůdná. Takhle bychom si mohli připadat mnohem lepší a vznešenější. :o)))))))))))Nicméně Boha a Písmo je třeba poslouchat. Ne přivlastňovat a zároveň popírat.
Když říká Písmo i živý Bůh že postavil svou Církev na svatém Petrovi tak dost dobře nechápu v čem je problém. Kromě toho to odpovídá celé starozákonní, novozákonní i současné praxi.
Bůh vždycky mluví a jedná s lidmi prostřednictvím vyvolených lidí. Jako je Mojžíš, proroci, apoštolové, biskupové, kněží i laici. Včetně těch nejmenších dětských pasáčků.
Napadají Vás biblické příklady toho že by tomu tak nebylo ?
|
]
|
|
|
|