|
Právě je 449 návštěvník(ů) a 2 uživatel(ů) online: cizinec rosmano
Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde
|
Zaznamenali jsme 116927120 přístupů od 17. 10. 2001
|
| |
| Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor. |
|
|
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co mi není rovno, po tom je mi ... (Skóre: 1) Vložil: Willy v Sobota, 25. únor 2012 @ 00:45:56 CET (O uživateli | Poslat zprávu | Blog) | Já si radši ponechám tu vodu, po které se netrpí stálou neuhasitelnou žízní, ale stává se v těch, kdo se jí napili, pramenem vody tryskající k věčnému život (J 4:14). Kdo pije tuto vodu, uctívá Otce v duchu a pravdě. Kdo jí nepije ani se z ní nikdy nenapil, nemá v sobě život, Jímž je Kristus, který ji zdarma dává tomu, kdo k Němu přichází žíznivý, aby se jí napil. |
| NadřazenýRe: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co mi není rovno, po tom je mi ... (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Sobota, 25. únor 2012 @ 08:20:55 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Tak.
Když jsem neměl tu věčnou vodu, vyhledával jsem "společenství" a uctíval kdejaké stvoření na kdekterém posvátném kopci a honil se za novými zprávami z podnebesí.
Jak to hezky a výstižně napsal jeden člověk v prvním století:
Odvaťte se od pohanských zvyků svých otců abyste nebyli daleko od pravdy, která je v Kristu. Jak mi to přikázal můj Pán, tak kážu a svědčím: Ježíš sestoupil pro náš prospěch, aby ti, kteří v něho věří neuctívali už dále stvoření, ale aby uctili Jeho a Jeho Otce.
Hledejte milosrdenství od Boha, protože On může prominout nenávistnou nevěru pohanství, když jste opustili Boha a uctívali a doufali ve stvoření místo stvořitele. Kdyby ta stvoření mohla vidět, jak jste je "vyznamenali", plakala by a křičela na vás: 'Neuctívejte své kamarády, kteří byli stejně jako vy stvořeni! Protože stvoření nemá být uctíváno, měli byste ctít stvořitele.'
A tak Boží milost přikrývá špínu zde, aby se Jeho spravedlnost nemusela mstít tam.
Stvoření není schopné stát samo svoji silou, ale je závislé na stvořiteli, takže stvoření není možné uctívat a oslavovat spolu se stvořitelem, to je rouhání jak proti stvoření, které je vzýváno, tak proti stvořiteli.
Všechna proroctví proroků a také kázání ná, kteří jsme po prorocích je toto: Stvoření nemá být uctíváno se Stvořitelem a že lidé by se neměli vázat na porušené pohanství. Nejen stvoření, které je vidět, by nemělo být uctíváno, ale všechno co je stvořeno je stvoření, ať už viditelné, nebo neviditelné. Je hrozná špinavost vkládat na ně slavná jména zázračnosti.
Takže neuctíváme a nepropagujeme stvoření jako vy, ale Pána stvoření.
Zemětřesení, které nastalo když byl Pán na kříži svědčí o tom, že vše co je stvořeno závisí na síle/moci svého stvořitele, který byl přes světy a stvořením. Jeho přirozenost je nepochopitelná a neviditelná a spolu se svým Otcem je posvěcen vysoko nad námi, protože on je Pán a Bůh od věčnosti.
To je naše vyznání v každé zemi a každém kraji. Tak nám bylo přikázáno učit, ne násilím, ale učením pravdy a mocí Boží. A zázraky, které se staly v jeho jménu, svědčí o naší víře, že je to pravda a že je hodná důvěry.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co mi není rovno, po tom je mi ... (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Sobota, 25. únor 2012 @ 08:26:03 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Teda on to nenapsal, samozřejmě.
On to tradoval k posluchačům.
Zapsali to ti, kteří to slyšeli. ;-)
|
]
|
|
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co mi není rovno, po tom je mi ... (Skóre: 1) Vložil: oko v Sobota, 25. únor 2012 @ 07:39:13 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Také Ježíšova duchovní "voda" je ve třech duchovních rozměrech sdílení společenství.
A proč by neměla být? Vždyť věci viditelné jsou jen obrazem věcí ze světa duchovního. Proto je Kristus rád používal v podobenství.
|
| NadřazenýRe: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co mi není rovno, po tom je mi ... (Skóre: 1) Vložil: helena v Sobota, 25. únor 2012 @ 08:33:13 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | proto jsi ztrnul na podobenství, bez opravdového vejití ke Kristu, ó ubohé oko NIKDY napůl cesty, NIKDY a to je to, co nám tu předvádíš, a co co ta PROMĚNA, stále NIC? |
]
|
|
|
|