Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Alexej.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 2, článků celkem: 16656, komentáře < 7 dní: 341, komentářů celkem: 430044, adminů: 60, uživatelů: 5253  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 549 návštěvník(ů)
a 1 uživatel(ů) online:

gregorios777

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116781199
přístupů od 17. 10. 2001

Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je lepší písmu věřit tak, jak je napsané? (Skóre: 1)
Vložil: helena v Úterý, 29. listopad 2011 @ 09:12:57 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
no kdy přijde čas pro oko...ví BŮH a je to nepochybně, jeho čas života na zemi,
a my nemůžeme o jeho délce rozhodovat, ale BŮH o něm zajisté již rozhodl a proto nám čtení Písem Sv jen tak, oko musí a také bude a bude rozmlouvat, neb římská tradice je pro něho to pravé ořechové a tak je žel naučen bezhlavě opakovat co kdo řekl, a vyložil, ale jen to musí být obdivovatel římský, to je podmínka
čtení Bible jen tak, je "červený hadr" již tradičně je pro římské kámenem urážky, a tak to bylo i předpověděno!
a tak nám bude oko psát jak moc miluje, né BOHA, ale jen lidi 


| Nadřazený

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je lepší písmu věřit tak, jak je napsané? (Skóre: 1)
Vložil: Willy v Úterý, 29. listopad 2011 @ 11:21:48 CET
(O uživateli | Poslat zprávu | Blog)
... na Zákon, proroky a historické knihy, protože je dokáží rozlišit. Apoštolové i Ježíš věděli, že proroci nejsou Zákon, ale že psali o Kristu.
 
Toníku, nezapomeň na Žalmy, ty o Kristu mluví možná lépe a více než proroci!

Viz L 24:44 - Řekl jim: „To jsou ta má slova, která jsem k vám mluvil, když jsem byl ještě s vámi, že se musí naplnit všechno, co je o Mně napsáno v Mojžíšově zákoně, v prorocích a Žalmech.“

A ještě otázka. Nenávádíš nás tímto svým odkazem: lidská bez-moc-ná tradice, abychom se od oka odvrátili?


| Nadřazený

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je lepší písmu věřit tak, jak je napsané? (Skóre: 1)
Vložil: oko v Úterý, 29. listopad 2011 @ 17:41:49 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
..."To, že jsem napsal, že Izaijáš není Zákon"...


Izaiáš ale je součástí Zákona (Starého) - úplně srovnatelně, jako třeba kniha Genesis

Nejenom Izaiáš je o Ježíši, i kniha Genesis je o Ježíši - celý Starý zákon je o Ježíši - je přípravou lidstva na příchod Vykupitele.

Tobě už bohužel asi ani nepomůže si na dané téma něco přečíst. Vězíš v nesmyslech příliš hluboko.







..."Třeba pravidla koncilu, která, jak jsi hezky napsal, pro vás už neplatí."...


Toníku, že se nestydíš takhle posouvat smysl mé argumentace!


Moc dobře víš, že jsem vysvětloval výrok koncilu o neměnnosti créda. Vysvětloval jsem celý průběh koncilu Nicejského a že tomuto zákazu těsně předcházelo vystoupení nestoriánů a jejich odsouzení. Že tento zákaz se organicky vztahoval na jejich christologické hereze a takto byl koncilem také míněn.

Nebyl to obecný zákaz cokoli do vyznání víry přidávat!  To by si církev sama zakázala další poznávání Pravdy skrze Ducha svatého. Že už hned následující Chalcedonský koncil (po Efezském) potvrdil Nicejsko-cařihradské vyznání víry, ale hned k němu také přidal další učení o dvou přirozenostech v Ježíši Kristu!




Tak o jakém zákazu rozšiřovat crédo, to vy polovzdělanci, vlastně mluvíte?


| Nadřazený

Stránka vygenerována za: 0.20 sekundy