Re: Re: Re: Re: Spolehlivý rozpoznávací znak zákonictví - UČENÍ O KRÁLOVSTVÍ (Skóre: 1) Vložil: Gregorios777 v Čtvrtek, 07. květen 2009 @ 23:08:10 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) |
Oko,
neznáš to místo o duších věřících, protože prostě neznáš Písma. Přečti si Zj 6,9:"A když otevřel pečeť pátou, viděl jsem pod oltářem DUŠE zmordovaných pro Slovo Boží a pr svědectví, kteréž vydávali."
Samozřejmě, že šlo o duše zesnulých svatých, bez těl, protože vzkříšení ještě nenastalo.
A pak také použij logiku - ani Pavel ani lotr na kříži nemohli být s Kristem v Ráji se svými fyzickými těly - jejich těla byla v hrobě. Vzkříšení ještě nenastalo. To nastane až s vytržením v první vlně (vítězové) a s druhým příchodem Páně v druhé vlně.
Henocha nebo Eliáše sem nepleť, to jsou jen dvě samostatné výjimky. Avšak 99,9999% zesnulých věřícíh má rozložená těla.
Pokud jde o Ř 2 - tak ta se týká pouze Židů a Řeků - tedy nevěřících, nikoli Církve Boží, která je podle Písma třetí skupinou:"Bez úrazu buďte i Židům i Řekům i Církvi Boží" (1Kor 10,32).
Že Mt 25,31-46 není omezeno pouze na ty, co přežijí soužení - souhlas, to se týká všech Židů a Řeků - tedy nevěřících. (POZN.: Řekové jsou všechny nežidovské národy světa).
Jitřní hvězda je Ježíš Kristus.
Tvůj pohled na Janovo Zjevení je naprosto nebiblický. Jde o budoucí historické události (Zj 1,1). I když je tam použito hodně alegorií, tak jde o historickou knihu. A tam platí doslovný výklad událostí. Ostatně ten také souhlasí se všemi ostatními místy Písma.
Schválně, co je např. alegorického na kapitole Zj 20.? Co je alegorického na poslední bitvě u Jeruzaléma, po propuštění satana, který byl svázán tisíc let, počas Kristova království Nebes na zemi?
Místo o vládě nad národy (pohany) jsem již uváděl. Stačí číst - Zj 2,26-27.
|
| Nadřazený |
|