Re: Re: Re: Spolehlivý rozpoznávací znak zákonictví - UČENÍ O KRÁLOVSTVÍ (Skóre: 1) Vložil: oko v Čtvrtek, 07. květen 2009 @ 22:25:45 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) | Ahoj Gregu. Ze kterého místa Písma usuzuješ, že svatí budou vládnout právě pohanům? Tebou uvedené odkazy to neříkají. Naopak, (Ř 2,10-11) Avšak sláva, čest a pokoj každému, kdo koná dobro, předně
Židu, ale i Řeku.
Neboť Bůh nestraní nikomu. (Ř 2,26) Jestliže tedy neobřezaný člověk zachovává ustanovení
Zákona, nebude se jeho neobřízka počítat za
obřízku?...
Co je podle tebe Jitřní hvězda? (Zj 2,28)
Soud v Mt 25,31-46 se týká všech lidí všech dob, kteří nepoznali Krista, ale konali podle hlasu svědomí. Není to omezeno jen na ty, kteří se dožijí Kristova druhého příchodu. Pokud nesouhlasíš, uveď odkaz z Písma.
..."zesnulí svatí jsou v Ráji pouze svými dušemi - jejich těla jsou až do vzkříšení rozložena v hrobech"...
Ani toto tvrzení není biblické. Písmo mluví o Henochovi, že ho Bůh vzal i s tělem, náznaky jsou i u Mojžíše a také Eliáš byl vzat i s tělem. Také Kristus vstoupil na nebesa se svým oslaveným tělem. Kde je v Písmu uvedeno, že zesnulí svatí jsou v ráji pouze svými dušemi? Člověk bez těla není úplnou bytostí! (Také zážitky těch, kteří prožili klinickou smrt, hovoří o existenci v těle - a to v těle dokonalém!) Ale držme se Písma. Neznám místo, kde by bylo uvedeno, že zesnulí svatí jsou v nebi jen svými dušemi. Ty ano?
Pokud jde o věřící v Krista, kteří zemřeli v hříších nebo v nepřátelství k Bohu - o těch víme s určitostí, že do nebe nemůže nic nečistého. To by přestalo být nebem. Na hostinu nemůžeš přijít bez svatebního šatu. A ten, kdo zemřel v nepřátelství proti Bohu, v hříchu, který je k smrti, je odsouzen k věčnému utrpení. Ale k čemu potom druhý soud na konci věků?
Janovo Zjevení jsou skutečně alegorie, obrazy, které je nutno vykládat v duchovním významu, ne brát doslovně materialisticky.
|
| Nadřazený |
|