|
Právě je 419 návštěvník(ů) a 0 uživatel(ů) online:
Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde
|
Zaznamenali jsme 116919724 přístupů od 17. 10. 2001
|
| |
| Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor. |
|
|
Re: Re: Spolehlivý rozpoznávací znak zákonictví - UČENÍ O KRÁLOVSTVÍ (Skóre: 1) Vložil: Gregorios777 v Čtvrtek, 07. květen 2009 @ 12:05:07 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) |
Ahoj Oko,
v Písmu najdeš na tyto otázky odpovědi. Svatí, kteří budou vládnout tisíc let s Kristem budou vládnout pohanům - to jest do příchodu Krista nevěřícím a neznovuzrozeným lidem, kteří budou uznáni za hodné vstoupit do tohoto Království, přestože neznali ani Zákon ani Evangelium, avšak jednali podle něho ve svém svědomí - tedy snažili se o to (viz. Mt 25,31-46 // Ř 2.kap. // Zj 2,26-27). Tito pohané z národů dostanou milosrdenství, protože sami byli milosrdní k Ježíšovým nejmenším bratrům - tedy k Židům (bratřím podle těla) a Kristovcům (bratřím podle ducha).
Tento soud v Mt 25,31-46 se totiž týká těch nevěřících lidí z národů, kteří přežili velké soužení a budou se nacházet na zemi v okamžiku Kristova druhého příchodu. A Kristovci, kteří budou hodni vstoupit do Království a vládnout s Kristem budou vládnout nad městy pohanů - jeden nad pěti městy, jiný nad deseti městy - podle zásluh, viz. Evangelium.
Kromě toho si také uvědom, že zesnulí svatí jsou v Ráji pouze svými dušemi - jejich těla jsou až do vzkříšení rozložena v hrobech na základní chemické prvky. A soud Páně nastane až teprve se vzkříšením - odehraje se s celým člověkem, i s jeho vzkříšeným fyzickým tělem. Jedni věřící půjdou na vzkříšení života a jiní půjdou na vzkříšení k soudu.
Pokud jde o věřící v Krista, kteří zemřeli v hříších nebo v nepřátelství k Bohu, o tom Písmo mnoho nezjevuje. Jsou dvě možnosti - buď všichni věřící bez ohledu na věrnost jsou stále až do soudu pod Milostí a proto dlí nezaslouženě v Kristově přítomnosti v Ráji a čekají na vzkříšení a soud, nebo již nyní se jejich duše nacházejí někde v hádu (v pekle), v dočasném trestu, a to na základě předběžného rozhodnutí při krátkém soukromém soudu tak, jak to ukazuje podobenství v Lk16 o boháčovi a Lazarovi. Pravděpodobnější je však první varianta.
|
| Nadřazený |
|
|
|