Re: Re: Re: Jedni určeni ke spáse druzí k záhubě. Je vyvolení nepodmíněné? P 6 (Skóre: 1) Vložil: Nematemne v Pondělí, 17. prosinec 2007 @ 17:51:31 CET (O uživateli | Poslat zprávu | Blog) | Díky za odpověď.
Ti co jsou obnoveni Boží milostí svobodně a rádi uvěří Evangeliu. Ti kteří jsou ponecháni v padlém stavu Evangelium odmítnou, protože jej chtějí odmítnout.
Takže nespasený člověk skončí v Ohnivém jezeře proto že hřešil a hřešit musel, protože jeho přirozenost byla hříšná a hříšná byla ne proto, že si ji člověk vybral, ale proto, že svou hříšnou podstatu zdědil po předcích. Člověk je tedy bez viny, protože vina může byt jen tam, kde je možnost volby a tu člověk nemá. Nespasený člověk v Ohnivém jezeře evangelium musel odmítnout, nemohl konat jinak. Proč se tedy Bůh na toho člověka hněvá? Proto že je hříšný? Je to jako bych se hněval na svého psa, že je psem, nezdá se ti to divné? Pes si svou přirozenost a z ní vycházející chování nevybral. Stejně tak i člověk si svou přirozenost a z ní vycházející skutky nevybral. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- K odkazu z www.reformace.cz Na toto jsem jíž reagoval Gregoriosovi777. Cituji zde:
Je zde napsáno mnoho slov, ale myslím, že se to dá říci takhle stručně aby byla zjevená nesmyslnost napsaného: cituji:
Nikdo jiný za nás nemůže věřit Kristu, abychom byli spaseni, to musíme osobně, vědomě a ochotně udělat sami. Avšak člověk kvůli své hříšné přirozenosti je naprosto neschopen činit pokání a uvěřit. Hříšník není v žádném případě schopen přijít ke Kristu, dokud Bůh něco neučiní s přirozenou podstatou hříšníka. To něco Bible nazývá znovuzrozením, nebo novým narozením a to je výhradně dílem Boha Ducha svatého. Člověk na svém znovuzrození nemá žádný podíl.
Víš co z toho všeho plyne člověče? Víš kdo tedy má odpovědnost za ty co skončí v Ohnivém jezeře? Člověk, se svou vrozenou hříšnou přirozenosti, který se sám nemůže napravit, rozhodnout pro Krista, kdy toto rozhodnutí změnou lidské přirozenosti v něm musí vzbudit Bůh? Anebo za ty v Ohnivém jezeře má odpovědnost Bůh? Odpověď je tedy z tohoto učení jasná. Je to Bůh. Jak podivné je toto učení. Bůh se v posledku hněvá sám na sebe, když se hněvá na ty co nepřijmou Krista. Protože je to On, kdo tuto víru v nich nevzbudil, nepřitáhl ke Kristu, neobnovil hříšné srdce. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- K obrázkové ilustraci jsem jíž reagoval kristusovi. Cituji:
Ještě bych se rád vrátil k příspěvku o vyvolení se symbolickým obrázkem "nebeské brány". To co je napsáno zevnitř je jen iluze, vyvolává to dojem, že jsme to my kdo se rozhodujeme pro Krista, že jsme to my kdo skrze víru v Něj vycházíme skrze díru ven. Bible nás však učí o skutečné pravdě o spasení, činí ji zjevnou a to nejen pro věřící, ale i pro nevěřící a tak víme, ty i já, že Boží vyvolení je to co určuje jestli přijmeš, nebo nepřijmeš Jeho milost, známe ten nápis z druhé strany bez toho abychom prošli dírou a já věřím, že Bůh nebude soudit lidi podle iluze, že mohli přijmout Jeho milost, když ve skutečnosti nemohli, když to byl v posledku On, který si jedny vyvolil a druhé ne. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Takže když to shrnu. Vytvořím podobensví pro lepší pochopení. Pes je odporný Bohu, aby nebyl promění Bůh některe psy na kočky. Ty Bůh miluje. Na konci věku, vezme kočky Bůh k sobě do nebe a psy, protože jsou Jemu odporní, pošle do pekla.
|
| Nadřazený |
|