|
Právě je 429 návštěvník(ů) a 0 uživatel(ů) online:
Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde
|
Zaznamenali jsme 116926551 přístupů od 17. 10. 2001
|
| |
| Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor. |
|
|
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jedni určeni ke spáse druzí k záhubě. Je vyvolení nep (Skóre: 1) Vložil: Nematemne v Neděle, 16. prosinec 2007 @ 16:08:08 CET (O uživateli | Poslat zprávu | Blog) | ...Proc ti ostatni jmenovani jsou lide a ten prvni zvire?...
Dělaš si srandu, že? Filom. 3,2. Též přemyšlíš o jake tam jde psy?
...Ja jsem z toho zmatena, popletena a udivena. Nikdy jsem nad tim nepremyslela az ted....
Nad čím přemyšlíš? Nad psy? Jestli ano tak to jsem udiven já. Neměla bys raději přemyšlet nad mnohem větší podivnosti, která mimo jiné vychází z tvého nazoru a to cituji "Ja nezastavam nazor, ze clovek svobodne voli viru". Proč se tedy Bůh hněva ny ty co neuvěří v Ježíše? Kdo má tedy odpovědnost za ty v Ohnivém jezeře? Souhlásím však, že tvůj názor je v podstatě Biblický, stejně tak Biblický je i Boží hněv a věčné utrpení nevěřících. Něco tady asi není v pořádku, buď váš Bůh, nebo Bible, anebo váš výklad.
|
| Nadřazený |
|
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jedni určeni ke spáse druzí k záhubě. Je vyvolení nep (Skóre: 1) Vložil: Gregorios777 v Neděle, 16. prosinec 2007 @ 19:54:24 CET (O uživateli | Poslat zprávu) |
Milá Libby,
nemám moc času - takže nejdříve k těm psům: Tím nejsou myšleni PSI, jako zvířata, ale psi obrazně - jsou to lidé, kteří jsou nečistí jako psi ( kteří jí své vlastní zvratky a výkaly ). Viz. apoštol Petr ve svém 2. listu ve 2. kap. mluví o psech ( lidech ), kteří se vrátili ke svému vývratku a o sviních umytých, které se vrátily do kaliště bláta.
Jinak pes je samozřejmě normální domácí zvíře, které Bůh miluje a nic proti němu nemá.
V souladu s jinými místy Písma ( Fil 3,2 ), kromě 2Pt 2.kap. jsou psi falešní učitelé a proroci ( aktivní tvořitelé a šiřitelé bludů ), zlí dělníci působící roztržku a sekty naodpor zdravému učení. Jsou to neznovuzrození lidé uprostřed Církve, kteří se tam vloudili, jsou však PŘEDEM URČENI k ODSOUZENÍ ( Ju 4 ) a proto skončí v ohnivém jezeře.
Ještě k první části otázky - tito zatracení lidé jsou plně odpovědni za své vraždy a za své činy. Bůh je nenutil dělat tyto věci. Např. Jidáš je plně odpovědný za svoji zradu Pána Ježíše. Bůh na ni nemá žádný, ani ten nejmenší podíl. Bůh to pouze předzvěděl a Jidáš to vykonal. To z něj ale nesnímá jeho odpovědnost za své činy.
Dále - je zde také lidská svoboda. Bůh mění pouze lidi, kteří se DAJÍ měnit. Ani s námi věřícími Bůh mnoho nezmůže, když se zatvrdíme. Bez naší ochoty Bůh nejedná ani s námi a nebo má toto jednání s námi značně ztížené a prodloužené a někdy musí nastat i Boží soud.
Ale jinak samozřejmě platí - Bůh je Bůh a On je Pán a majitel všeho a může dělat, cokoli CHCE a cokoli se Mu líbí. Proto je psáno:"Jákoba jsem miloval, ale Ezau nenáviděl jsem. I což tedy díme? Zdali nespravedlnost jest u Boha? Nikoli. Neboť Mojžíšovi dí: Smiluji se nad kým se smiluji a slituji se nad kým se slituji. A tak tedy není na tom, kdož chce, ani na tom, kdož běží, ale na Bohu, který se smilovává. Neboť dí Písmo Faraonovi: Proto jsem vzbudil tebe, abych na tobě ukázal moc svou, a aby rozhlášeno bylo jméno Mé po vší zemi. A tak tedy, nad kýmž chce, smilovává se, a koho chce, zatvrzuje. Ale díš mi: I proč se pak hněvá? Neboť vůli jeho kdo odepřel? Nýbrž ó člověče, KDO JSI TY, že odmlouváš Bohu? Zdaž hrnec dí hrnčíři, proč jsi mne tak udělal? Zdaliž hrnčíř nemá moci nad hlinou, aby z jednostejného truple udělal jednu nádobu ke cti, a jinou ku potupě? ( Ř 9,13-21 ).
Bůh prostě protože CHTĚL, se nad jedněmi smiloval a druhé pouze ponechal jejich vlastním přirozeným sklonům. To z nich ale nesnímá odpovědnost za jejich činy. Bůh za jejich zlé činy není odpovědný, protože je k nim nenutil. Oni činili všechna rozhdnutí.
Proto platí, že Boží svrchovanost neruší lidskou svobodu a lidská svoboda neruší Boží svrchovanost.
|
| Nadřazený |
|
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jedni určeni ke spáse druzí k záhubě. Je vyvolení nep (Skóre: 1) Vložil: Gregorios777 v Úterý, 18. prosinec 2007 @ 12:04:48 CET (O uživateli | Poslat zprávu) |
Milá Libby,
apoštol Pavel se ptá, zda Bůh nemohl v mnohé trpělivosti snášet nádoby hněvu, určené k zahynutí. ( Ř 9,21-22 ). A jestliže Bůh to tak, chce, tak může. Kdo ho praští přes ruku?
Vím jen jedno, že i v této volbě je naprosto spravedlivý.
|
| Nadřazený |
|
|
|