..." To už tak bývá, že ve virtuálním světě je možné cokoliv, tedy i aby umírali mrtví."....
I v tomto reálném světě je toto možné.
Toníku,
jsem si vědom, že nikoli každý je schopen pochopit věci duchovní, ale skutečností je, že je i duchovně mrtvý člověk (mrtvý hříchem) může ještě znovu umřít právě tomu hříchu a Boží mocí pro zásluhy Krista se narodit znovu pro život s Bohem.
Je rozdíl umřít ze hříchu (a být pak duchovně mrtvý, oddělený od Boha)
a je rozdíl umřít pak právě tomuto hříchu (spolu s Kristem) a stát se v novosti života (vzkříšen spolu s Kristem) Bohem přijatým). živým dítětem. (Zkus Kol 2,8-14).
Duchovní mrtvola byla spolu s Kristem ukřižována (abychom už hříchu neotročili), pohřbena spolu s Kristem a spolu s ním i vzkříšena do nového života.
Nebo jak jinak ty si vysvětluješ to své tvrzení: " Protože byl Pavel mrtvý hříchem
(Nejen Pavel, ale i Toník, Standa, František, ... všichni lidé), zemřel
Pán Ježíš s námi, pro nás. Protože Pán Ježíš zemřel s námi, zemřeli
jsme my s ním.
Ježíšem Kristem pak byl Pavel vzkříšený, dostal nový život, začal žít s Bohem."....
No, a kdy se to Pavlovo vzkříšení událo? On píše, že právě v jeho křtu!
Což nevíte, že my všichni, kteří jsme byli pokřtěni v Krista Ježíše, jsme byli pokřtěni v jeho smrt? Skrze křest jsme byli spolu s ním pohřbeni ve smrt, abychom i my, tak jako byl Kristus skrze slávu Otce vzkříšen z mrtvých, vstoupili na cestu nového života.
Neboť jestliže jsme se stali s ním srostlými tím, že jsme mu byli
podobni ve smrti, jistě mu budeme podobni i v zmrtvýchvstání.
A víme, že náš starý člověk (Právě ten člověk už jednou mrtvý hříchem!) byl spolu s ním ukřižován, aby tělo hříchu bylo zbaveno sil a my už hříchu neotročili.
Vždyť ten, kdo zemřel, je zproštěn hříchu.
Jestliže jsme s Kristem zemřeli, věříme, že spolu s ním budeme také žít.
|