Re: Panna Marie - pravda nebo pohádka (Skóre: 1) Vložil: oko v Sobota, 11. leden 2020 @ 08:10:41 CET (O uživateli | Poslat zprávu) |
Běžná realita života je právě o tom, že nepokřivený člověk (a takovým člověkem tehdy Eva ještě byla) naprosto nečeká žádný podraz od jiného, žádnou lež, žádné překrucování, lhaní či pomlouvání. Jak bezelstně přistupuje on k jiným, stejně tak předpokládá, že oni přistupují k němu.
Takovýto člověk je tedy přátelský ke všem. Můžeš jistě říci i naivní - ale jeho postoj je v zásadě přátelský. S nepřítelem se totiž nevedou takové rozhovory!
Z pozice Evy to jistě nebyl rozhovor s nepřítelem - oklamal ji a právě na to doplatila.
Pro podobné situace nám Písmo radí: "Buďte lstiví, jako hadi a opatrní (tedy plaší, ostražití před nebezpečím), jako holubice."
..."Žádný z nás ve chvíli hříchu není ve stavu nepřátelství se satanem."...
Nesváděj toto pořád jenom na "nás"! K čemu tyto slovní tanečky o ničem?
Já se ptal tebe konkrétně:
V okamžiku, kdy zhřešíš, máš snad ty plné vědomé společenství a přátelství s Bohem, nebo jsi pro tu chvíli hříchu
Boha zrovna odsunul jaksi na vedlejší kolej?
Nejsi si snad schopen odpovědět, když se tě to týká osobně?
Satan se ti přitom nezjeví v podobě hada, ani nevyleze rohatá hlava ze zdi - jen ti bude ve tvém nitru tichounce našeptávat a hledat tvé slabiny. A nemusí mu hned pršet, stačí mu, když pro začátek jen nějaký ten lehký hřích ti "ukápne".
Ty sám jsi schopen si na tuto otázku odpovědět. Stačí být k sobě dostatečně upřímný.
|
| NadřazenýRe: Panna Marie - pravda nebo pohádka (Skóre: 1) Vložil: zeryk v Sobota, 11. leden 2020 @ 08:29:50 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | když Ty oko nechceš udělat Cizinci "radost", já mu ji udělám za Tebe ;)
Přátelský ( tedy mezi přáteli) rozhovor ( monolog ,ne nutně dialog) se satanem vede každý člověk, Ježíše nevyjímaje.
Jen ten kdo ' poznal ' satana přítelem ( nebo někým ku pomoci) s ním nebojuje,jej nezabíjí,nelikviduje...a nepomlouvá ;)
A sedmá i osmá kapitola listu Říma, odhaluje nepřítele "Božím vysvobozením", tedy Bohem daného přítele,či nepřítele ( to záleží dost na příjemci zprávy).
|
]
Re: Panna Marie - pravda nebo pohádka (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Středa, 15. leden 2020 @ 21:20:22 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Přátelský ( tedy mezi přáteli) rozhovor ( monolog ,ne nutně dialog) se satanem vede každý člověk, Ježíše nevyjímaje.
A jejej, další projektor ;-)
Ale jedna věc mne zaujala: Ty vedeš se satanem "rozhovor", co je "monolog"?
A monolog je ten rozhovor z čí strany? Ze tvojí, nebo ze strany satana?
Jen ten kdo ' poznal ' satana přítelem ( nebo někým ku pomoci) s ním nebojuje,jej nezabíjí,nelikviduje...a nepomlouvá ;)
To píšeš o kom? To je virtuální poučka nějakého náboženství? Nebo píšeš z reality, ty jsi ' poznal ' satana přítelem?
Toník |
]
Re: Panna Marie - pravda nebo pohádka (Skóre: 1) Vložil: zeryk v Pátek, 17. leden 2020 @ 10:34:11 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | je docela možné,že si projektuješ Cizinče Ty do mě :)
Nevycházíš z "faktů", bůh či satan jsme pořád jen my lidé. Rozumím ovšem tomu ,jak to bereš a myslíš. Já takhle nemyslím, a tudíž se "projekcemi" nedomluvíme.
|
]
Re: Panna Marie - pravda nebo pohádka (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Úterý, 21. leden 2020 @ 15:38:10 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | je docela možné,že si projektuješ Cizinče Ty do mě :)
Jej, to je docela dobře možné. Však proto se ptám.
Nevycházíš z "faktů", bůh či satan jsme pořád jen my lidé.
Jestli tě dobře chápu, tak ty jsi sám sobě satanem. Ve chvíli, kdy vedeš přátelský rozhovor se satanem, tak ve reálu si jen povídáš sám se sebou, čímž vedeš monolog?
Já takhle nemyslím, a tudíž se "projekcemi" nedomluvíme.
No tak se pojď domluvit dialogem. A ne jako když vedeš přátelský rozhovor se satanem ;-)
Toník
|
]
Re: Panna Marie - pravda nebo pohádka (Skóre: 1) Vložil: zeryk v Pátek, 24. leden 2020 @ 12:09:28 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | je to prostší :)
ony otázky dětí, proč to nebo ono, jsou _klíčem_ porozumět.
Věci se ukazují a pojmenovávají, takže vidličce budeme říkat vidlička i když s ní sem tam něco ukrojíme.. Bůh je slovo které nevidím,když se o něm mluví," dívej to je Bůh" v lidech není co zobrazit, je to nepřiřaditelné. Vidličku nazýváme vidličkou všichni ,které rodiče učili mluvit,Bohem ( satanem) nazýváme každý "něco jiného" ( spíše nejiného,nejsoucího)
Ježíš taky ukázal ( otce Boha) člověka...
Tolik má osobní poznámka k "duchovnu" ;) To ,že nepřemýšlím po "křesťansku" má svůj důvod, mě to smysl dává.... |
]
Re: Panna Marie - pravda nebo pohádka (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Středa, 15. leden 2020 @ 07:41:59 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Běžná realita života je právě o tom, že nepokřivený člověk (a takovým člověkem tehdy Eva ještě byla) naprosto nečeká žádný podraz od jiného, žádnou lež, žádné překrucování, lhaní či pomlouvání. Jak bezelstně přistupuje on k jiným, stejně tak předpokládá, že oni přistupují k němu.
To je pravda, Stando. To jsi napsal dobře. Normální je, že je člověk věřící a až když se zklame, je opatrný.
Takovýto člověk je tedy přátelský ke všem. Můžeš jistě říci i naivní - ale jeho postoj je v zásadě přátelský. S nepřítelem se totiž nevedou takové rozhovory!
No a na to se tě právě ptám!
Ty jsi přátelský k Satanovi? Bavíš se s ním přátelsky, jako Eva?
Nebo někdo ve tvém okolí v ŘKC je přátelský k Satanovi a ty jsi to slyšel, vyprávěl ti to? Nebo jsi to četl v nějaké ŘKC literatuře? Kde jsi ten "přátelský rozhovor se Satanem" sehnal?
Vždyť i Martino tu napsal: 'každý kdo vede takový "přátelský" dialog se Satanem je Satanista a jeho dobrovolný sluha nikoliv křesťan.' Souhlasíš alespoň s ním?
..."Žádný z nás ve chvíli hříchu není ve stavu nepřátelství se satanem."...
Nesváděj toto pořád jenom na "nás"! K čemu tyto slovní tanečky o ničem?
Stando, tu větu "Žádný z nás ve chvíli hříchu není ve stavu nepřátelství se satanem" jsem nepsal já, citoval jsem jí ze tvého příspěvku.
K čemu děláš tyto tanečky, kdy přehazuješ váš stav a vaše postoje na druhé, to nevím - asi se chceš vyhnout odpovědi na jednoduché otázky? Jinak si to nedokážu vysvětlit proč tyto tvé projekce.
Navíc ani není jasné, kdo všechno z "vás" má takové postoje, jak ty o "vás" popisuješ - zatím tě v tom tvém "nás" podpořil jen Zeryk.
V okamžiku, kdy zhřešíš, máš snad ty plné vědomé společenství a přátelství s Bohem, nebo jsi pro tu chvíli hříchu Boha zrovna odsunul jaksi na vedlejší kolej? Nejsi si snad schopen odpovědět, když se tě to týká osobně?
Rozhodně Boha neodsouvám na vedlejší kolej, nezapomínám na něj a nepovídám si přátelsky se Satanem. Ani Bůh ke mne není nepřátelský, zato mám nepřátelství k Satanovi. Se Satanem si někdy povídám, ale přátelské povídání to není a citovat tu radši nebudu. Za rámeček si to povídání Satan určitě nedá ;-)
Dám ti konkrétní příklady, aby to nebylo jen teoretické.
Asi největší hřích, který jsem kdy v životě měl, byla deprese. Neznám horší hřích, než tu hroznou temnotu a útlak, beznaděj, nechuť žít, nechuť cokoliv dělat, pak zase hroznou prázdnotu a nic. Do toho rozklad těla, lenost, izolace od společnosti.
Když jsem žil bez Boha, v té veliké sektě, tak se nám naši učitelé snažili namluvit, že temnota je dar od našeho "boha", že "temnou noc" prožívali všelijací světci v historii. (A to fakt žili, ty příklady jsme měli na talíři a později jsme se dozvěděli o dalších) Snažil jsem si tedy v tom zmatení herezemi vsugerovat, že ta temnota a beznaděj je dar od toho boha, co jí přináší. To mi ale nikdy moc nešlo - přiznám se, že jsem se snažil hodně, ale vždycky jsem tak v koutku tušil, že ten bůh, co dává lidem temnotu, nebude zrovna jejich kamarád.
Ale s tím bohem temnoty jsem se nikdy nesetkal, nikdy se mi nezjevil, nebavil se se mnou. Já s ním ano, ale moc systematicky přátelské to nebylo, spíše dost ambivalentní, schizofrenní.
Když jsem se potkal s evangeliem a jeho mocí, tak první co bylo bylo právě vysvobození z těch herezí. Nebylo okamžité, ale postupné, tak, jak jsem začal číst křesťanské učení a postupně mu začínal věřit.
Na jednom místě v tom učení taky apoštol píše [obohu.cz]: " A toto je zvěst, kterou jsme od něho slyšeli a vám ji zvěstujeme: Bůh je světlo a není v něm žádná tma. Řekneme-li, že s ním máme společenství, a přitom chodíme v temnotě, lžeme a nečiníme pravdu." Z toho i dalších věcí jsem porozuměl, že ten bůh, co dává lidem temnotu jako dar, nebude asi tak úplně kamarád a postoj k němu začal být jednoznačnější. A z jiných svědectví jsem zase porozuměl, že ten Bůh, co v něm žádná temnota není, že by mohl být kamarád a přítel.
Když jsem se později stal křesťanem, tak už jsem jasně věděl, že temnota je nepřítel a že Bůh je přítel. A co více: Věděl jsem, že mne Bůh v tom hříchu nenechá. Už jsem ti tu psal, že Bohu jsem odevzdal život právě kvůli hříchu, kvůli tomu, že jsem život zkazil a byl na konci a že jsem ho Bohu odevzdal právě proto, aby mi s hříchem pomohl. Asi to jsou opačné postoje, než žijete "vy", když jsi tolik oponoval, ale snad bys to trošku pochopit mohl.
Když jsem tedy žil s Bohem a vrátil se hřích, už jsem velmi dobře rozuměl, že hřích je nepřítel a Bůh je přítel. A měl naději, že s Bohem se situace vyřeší, ať už byla temnota sebevětší. Ve chvíli hříchu jsem určitě nebyl přítel Satana a nezapomínal na Boha. A to mi zůstalo až dodnes, i když už je deprese dávno pryč.
Je to pro tebe trošku srozumitelné? Možná ti to bude cizí, když žiješ opak.
Dával jsem ti tu i jiné příklady k tématu.
Ale v tu chvíli jsem už byl Božím přítelem a žil jsem s Bohem - právě díky tomu, právě v tu chvíli hříchu ke mne Bůh mluvil, vychovával mne a toho hříchu mne jednou pro vždy zbavil. A rozhodně by mne v tu chvíli nenapadlo se přátelsky bavit se Satanem nebo cokoliv podobného - to bych leda tak musel být v "pomatení mysli herezemi", co o tom tak často a zasvěceně píšeš.
Když jsi tu psal o "pokání", po kterém člověk dál hřeší, dával jsem ti příklad další příklad hříchu, to jak jsme stříleli na zvířata. To bylo podobné: Ve chvíli hříchu byl Bůh se mnou, vychovával mne, učil mne, zbavil mne toho hříchu. ANi by mne v tu chvíli nenapadlo bavit se se Satanem, natož přátelsky.
Zpět tedy k tématu.
Satan se ti přitom nezjeví v podobě hada, ani nevyleze rohatá hlava ze zdi - jen ti bude ve tvém nitru tichounce našeptávat a hledat tvé slabiny. A nemusí mu hned pršet, stačí mu, když pro začátek jen nějaký ten lehký hřích ti "ukápne".
Tobě tedy ve tvém nitru tichounce našeptává satan? A ty se s ním přátelsky bavíš, povídáš si s ním? Diskutuješ při tom se Satanem o Bohu, ale bez Boha a ještě přátelsky?
Ty sám jsi schopen si na tuto otázku odpovědět. Stačí být k sobě dostatečně upřímný.
To samozřejmě bez problémů jsem, tak jako každý jiný křesťan. Na té otázce není nic složitéh, proto jsem taky na ní odpověděl na první dobrou. A nedává mi moc smysl, proč se už měsíc odpovědi na ty jednoduché otázky vyhýbáš.
Jsi na ty jednoduché otázky schopen odpovědět ty?
Toník |
]
Re: Panna Marie - pravda nebo pohádka (Skóre: 1) Vložil: martino v Středa, 15. leden 2020 @ 09:05:33 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Cizinec
Asi největší hřích, který jsem kdy v životě měl, byla deprese.
martino
Každý kněz i každý laik ví, že deprese není a nemůže být hříchem. Deprese je dle psychiatrů velmi, velmi závažné onemocnění, které bez léčby může vést až k sebevraždě. Ale rozhodně nelze pouštět do světa informace, jak činí Cizinec, že největším hříchem je nemoc člověka. Naprosto idiotský názor. Cizinec jako odpadlík zamlčuje, že hřích je vědomé, dobrovolné a chtěné překročení Zákona Božího a Patero přikázání církevní. Vůbec nechápu, můj rozum to nebere, jak může nemoc Cizinec považovat za hřích a skutečný hřích cizoložství "léčí" nikoliv lítostí, změnou smýšlení, nápravou a předsevzetím již nehřešit, ale dalším a to trvalým cizoložstvím. Toto je vážně křesťanský server, nebo poradna pro blázny? Já tomu zde již nerozumím. Nejhorší diskutéři zde jsou pomatenci co odpadli od Církve. Jejích "trvalou nemocí" se stala frustrace a úzkost ze spáchaného zločinu odpadu od Krista a tak zde pro stejně hloupé předkládají dementní myšlenkové názory jak před Bohem léčit cizoložství nebo, že nemoc člověka je hříchem. |
]
Re: Panna Marie - pravda nebo pohádka (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pátek, 17. leden 2020 @ 08:07:10 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Dobrý den, Martino.
Nejdříve k vaším úkrokům mimo téma.
Léčit hřích lítostí a předsevzetím, to by mne opravdu nenapadlo, přeci jen z hloupostí náboženství i světa jsem léta pryč.
"Léčit" hřích předsevzetím je hloupost jen o něco menší, to už napadá ve světě spoustu lidí. Je zajímavé si s nimi popovídat, jak takové "léčení" hříchu předsevzetím dopadlo. Má takové "léčení" hříchu o kus menší negativní následky, ale ne o moc.
Skutečný hřích cizoložství bych určitě léčil změnou smýšlení a nápravou - o nápravě jsem taky psal loni v diskuzi, když váš kolega troll cizoložství tehdy zcela mimo téma vytáhl a stále znovu a znovu cpal cizoložství do diskuze.
Ale zajímalo by mne: Když ten troll přišel na ten nápad, že napravováním života se člověk dopouští cizoložství vůči své bývalé ženě, vy jste se přidal spolu s dalším trollem a myšlenku rozšířil na "napravování života cizoložením". Od té doby tuto vaši myšlenku stále znovu opakujete.
Když jsem si prohlížel příspěvky, tak vy jste po Wollkovi a Myslivci třetím v pořadí, kdo do diskuze přináší znovu a znovu téma "cizoložení".
Je to nějak téma vašeho života, že stále o cizoložení píšete?
Teď zpět k tématu a vaší reakci na můj příspěvek.
To, že jste si předefinovali hřích podle učení vašich sekt, to nijak nezamlčuji. To je známá věc, že si ŘKC předělala obsah pojmů a vytvořila si vlastní pojmy.
Nápady vaší sekty se mého příspěvku v této věci nijak netýkaly, psal jsem na křesťanském webu, v křesťanském kontextu, používám křesťanské pojmy.
Určitě je to velmi závažné onemocnění. Podobně, jako je například závažné onemocnění vyhoření, lenost nebo obezita.
Kromě toho, že to jsou závažná onemocnění, jsou také hříchem - minutím se cíle, který Bůh pro život člověka má. Boží vůle není to, aby člověk žil v depresi a temnotě, stejně jako není Boží vůle to, aby člověk žil v obezitě, vyhoření či lenosti.
Pokud člověk míjí Boží vůli pro svůj život, je to hřích, minutí se cíle, minutí se toho, co Bůh pro život člověka připravil. Pokud se člověk musí denně zabývat depresí, obezitou, vyhořením či jinými podobnými věcmi, má o to méně času a energie, aby se mohl zabývat tím, co má dělat. Kromě toho tím trápí a zatěžuje své okolí, které se také musí věnovat něčemu jinému užitečnějšímu, co by mohli dělat bez toho hříchu.
Ano, kněží a laici v ŘKC toho mnoho nevědí, zvlášť u tohoto tématu, to je obecně známá věc. I já mám s ŘKC kněžími a jejich "radami" ohledně deprese velmi špatnou zkušenost a pokud bych se těmi radami řídil, měl bych ten "dar" od boha temnoty v životě dodnes.
Pokud bych tedy měl život.
Křesťanské církve mají také svoje přikázání, tak jako ŘKC. Ta přikázání jsou uvedena jasně v křesťanském učení.
"Radujte se v Pánu vždycky, znovu řeknu: radujte se!"
Deprese a temnota je flagrantním porušením tohoto jasného a přímého církevního přikázání.
A jako taková je potřeba řešit. Určitě ne lítostí a předsevzetími, to by nedopadlo dobře. Je potřeba ten hřích řešit Boží milostí v Ježíši Kristu, změnou smýšlení, odklonem od soběstřednosti a nápravou života.
Hezký den Cizinec |
]
Re: Panna Marie - pravda nebo pohádka (Skóre: 1) Vložil: martino v Pátek, 17. leden 2020 @ 20:13:00 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Cizinec
Léčit hřích lítostí a předsevzetím, to by mne
opravdu nenapadlo, přeci jen z hloupostí náboženství i světa jsem léta
pryč.
Martino
Pokud si má hříšník uvědomit svůj zločin a Církev hřích
označuje jako zločin vůči Bohu, pak je to možné jen na základě uvědomění si
svého skutku. Pokud si člověk uvědomí svoji vinu vůči Bohu pak je jeho srdce
zaplaveno hlubokou upřímnou lítostí. Pokud nemá člověk v sobě poznání své
viny těžko se dostaví i lítost. Takže pokud Cizinec neví, že každá svatá zpověď
je neplatná, pokud součástí svátosti smíření není upřímná lítost. Toto pravděpodobně Cizinec neví a pak je na
stole otázka, jak v minulosti v ŘKC fungoval bez svátostí. Lítost nad
skutkem zla a opravdové předsevzetí, “nechci a odmítám“ opakovat svůj hřích
jsou pevnou součástí vyznání hříchu a bez tohoto úkonu lítosti a předsevzetí je
svátost neplatná, a naopak hříšník svůj hřích ještě násobí pravděpodobně
hříchem svatokrádeže. Jsem udiven jak bez těchto základních znalostí člena ŘKC
Cizinec svůj život v ŘKC praktikoval.
C
Když jsem si prohlížel příspěvky, tak vy jste
po Wollkovi a Myslivci třetím v pořadí, kdo do diskuze přináší znovu a znovu
téma "cizoložení".
Je to nějak téma vašeho
života, že stále o cizoložení píšete?
M
Mohu jen potvrdit, že jak hluboce si
nevážím Franty, tak si dnes vážím diskusních příspěvků Myslivce a wollka na
adresu diskutujícího Cizince, ohledně jeho “nauky“ jak se vypořádat s hříchem
cizoložství. Z pohledu ŘKC se s tím oba nečlenové ŘKC vyrovnali
morálně i duchovně, ale i naukově ve shodě s učením ŘKC, což mě potěšilo.
Jinak otázku cizoložství ve svém životě řešit nemusím a neřeším.
C
Cizinec jako odpadlík zamlčuje, že hřích je vědomé,
dobrovolné a chtěné překročení Zákona Božího a Patero přikázání církevní.
To, že jste si předefinovali hřích podle učení
vašich sekt, to nijak nezamlčuji. To je známá věc, že si ŘKC předělala obsah
pojmů a vytvořila si vlastní pojmy.
Nápady vaší sekty se mého příspěvku
v této věci nijak netýkaly, psal jsem na křesťanském webu, v křesťanském
kontextu, používám křesťanské pojmy.
M
Samozřejmě, že ŘKC nepředělala obsah
pojmů a vytvořila si vlastní pojmy, protože Cizinec neuvádí žádné příklady.
Církev má nejen právo, ale povinnost uloženou od Krista učit ve sporných
otázkách věřící. Magisterium je pak pro věřící jasným majákem v učení.
Viz. Nauka a rozhodnutí o obřízce. Protože se následně objevila ze strany méně “chápavých“
otázka co je a kdy hřích musela Církev zaujmout závazné učení pro věřící. A
platí, že hřích je jednání vědomé, dobrovolné a chtěné. Pokud toto není
naplněno, nemůže se jednat o hřích. Je to pro Cizince tak nesrozumitelné? Takže
vědomé jednání je např. že nejsem pod vlivem drog a plně si uvědomuji, že
krádež v obchodě je krádeží jak překročení občanského zákona, tak sedmého
přikázání. Hřích musí být naplněn dobrovolností. Jdu krást a činím tak ze své
svobodné vůle a nikdo mě k tomu pod pohrůžkou násilí na mých bližních apd.
Nenutí. A že hřích musí splňovat i podmínku chci hřešit a nikdo mě nenutí, ale
já chci. Uvedu příklad. Cizinec je na společenské návštěvě. Zde se seznámí s neznámou
ženou, kterou následně vyprovodí a obdrží od té ženy pozvání do bytu. Může samozřejmě
odmítnout, ale neučiní tak, naopak se těší a přeje si toto soukromé setkání,
neboť jak již pochopil, je pozván v intimní záležitosti. Takže pokud
Cizinec nechápe a nepřijímá nauku ŘKC, že
hřích je vědomé dobrovolné a chtěné překročení Zákona Božího a Patero
přikázání církevního, tak tomu rozumím tak, že v sektě se tím nikdo
nezabývá, neboť svátost smíření se v jejich společenství nepraktikuje.
Pokud Cizinec neví, co je sekta je
to jeho diskusní problém ne Církve. Definice sekty je vždy jednoduchá. Od
většiny se oddělí menšina, která následně loví “duše“ pliváním na tu většinu.
Je to obyčejný trauma z vlastní malosti a nicotnosti. Pokud byl Cizinec v minulosti
členem Církve, pak byl členem Kristova Těla, jak konstatuje Písmo. A pokud dnes
je členem nějaké mě neznámé minority, pak konstatování že je sektář je pravdivé
a jeho tvrzení, že Kristova Církev je sekta je v rozporu se zdravým
rozumem i když si na pomoc volá všelijaké definice z internetu. Že by ŘKC
byla sektou na to nepřišli ani komunisté.
C
Deprese je dle psychiatrů velmi, velmi závažné
onemocnění, které bez léčby může vést až k sebevraždě.
Určitě je to velmi závažné onemocnění. Podobně,
jako je například závažné onemocnění vyhoření, lenost nebo obezita.
Kromě toho, že to jsou závažná onemocnění, jsou
také hříchem - minutím se cíle, který Bůh pro život člověka má. Boží vůle není
to, aby člověk žil v depresi a temnotě, stejně jako není Boží vůle to, aby
člověk žil v obezitě, vyhoření či lenosti.
M
Nevím, nerozumím, o co v Písmu nebo v učení Církve
Cizinec opírá svůj názor, že deprese jako psychiatrická diagnóza je současně
hříchem. Nic pro svůj názor nepředkládá, takže je to na úrovni Jehovistů, že
transfuze je Bohem nedovolená a hříšná. Možná chtěl Cizinec nám sdělit, že
nemoc může být a Církev to neodmítá následek hříchu. Takže v ŘKC platí, že
nemoci ani závažná onemocnění nejsou žádným hříchem. To odporuje zdravému
rozumu. Člověk onemocní rakovinou a Cizinec ho obviní z hříchu. Vážně
dobrá blbost. To je asi nauka zvláště nebezpečné sekty, rozhodně kterou nelze
vnímat jako křesťanskou o čemž svědčí tato slova Cizince:
Ano, kněží a laici v ŘKC toho mnoho nevědí,
zvlášť u tohoto tématu, to je obecně známá věc. I já mám s ŘKC kněžími a jejich
"radami" ohledně deprese velmi špatnou zkušenost a pokud bych se těmi
radami řídil, měl bych ten "dar" od boha temnoty v životě dodnes.
Podle tohoto názoru je zřejmé, že je Cizinec v sektě
spokojený, ale já v ŘKC také. Myslím, že Bůh Cizinci nijak nebrání být
součástí sekty. On respektuje jeho odpad od Církve, neboť není otrokář. Není
snad součástí Písma že každý si může zvolit život nebo smrt?
Děkuji za pozornost
|
]
Re: Panna Marie - pravda nebo pohádka (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Pátek, 17. leden 2020 @ 21:01:27 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Je smutné, že Tvoje katolická sekta páchala takové zločiny a Bůh jakoby mlčí. Ale ono je to tím, že patří Satanovi a tak respektuje to, co si katolická sekta vybrala. |
]
Re: Panna Marie - pravda nebo pohádka (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pondělí, 04. květen 2020 @ 06:40:56 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Jsem udiven jak bez těchto základních znalostí člena ŘKC Cizinec svůj život v ŘKC praktikoval.
To je zajímavé, Martino, jak dokážete sám sebe udivit svými výmysly o druhých.
Z pohledu ŘKC se s tím oba nečlenové ŘKC vyrovnali morálně i duchovně, ale i naukově ve shodě s učením ŘKC, což mě potěšilo.
Jste si tím jistý, Martino? Nedávno zde jeden z nich psal: " V soukromí jsem se sdílel i s jinými křesťany, kteří třeba v manželství druhém nebo třetím žijí a jistě by vám potvrdili, kdyby to uznali za vhodné, že jsem je za žádné cizoložníky nepovažoval" Jsou tedy jeho postoje ve shodě s učením ŘKC?
Samozřejmě, že ŘKC nepředělala obsah pojmů a vytvořila si vlastní pojmy, protože Cizinec neuvádí žádné příklady.
To ani nebylo třeba. Příklad předělaných pojmů jste uvedl vy.
A platí, že hřích je jednání vědomé, dobrovolné a chtěné. Pokud toto není naplněno, nemůže se jednat o hřích. Je to pro Cizince tak nesrozumitelné?
Samozřejmě, že i hloupé výmysly a nesmysly jsou pro Cizince srozumitelné. Nejsou ty výmysly zase tak složité, aby nešly pochopit.
Takže vědomé jednání je např. že nejsem pod vlivem drog a plně si uvědomuji, že krádež v obchodě je krádeží jak překročení občanského zákona, tak sedmého přikázání.
A pokud jste pod vlivem drog a šéf gangu vás nutí jít krást, vy pod vlivem drog nedobrovolně okradete starou babičku a zabijete jí, tak to není hřích, jestli tedy chápu vaše nápady správně?
Cizinec je na společenské návštěvě. Zde se seznámí s neznámou ženou, kterou následně vyprovodí a obdrží od té ženy pozvání do bytu. Může samozřejmě odmítnout, ale neučiní tak, naopak se těší a přeje si toto soukromé setkání, neboť jak již pochopil, je pozván v intimní záležitosti.
Máte zajímavé fantazie a představy, které dávají tušit, proč tolik píšete o cizoložství. Jen abych vás trošku uvedl od vašich snů a představ do reality: Cizinec je ajťák.
Takže pokud Cizinec nechápe a nepřijímá nauku ŘKC, že hřích je vědomé dobrovolné a chtěné překročení Zákona Božího a Patero přikázání církevního, tak tomu rozumím tak, že v sektě se tím nikdo nezabývá, neboť svátost smíření se v jejich společenství nepraktikuje.
Cizinec chápe nauku ŘKC velmi dobře a všechny ty nesmysly a výmysly zcela jistě nepřijímá. V sektě jsme se všemi těmi ptákovinami léta zabývali a hodně a určitě jsme praktikovali svátost smíření.
Pokud Cizinec neví, co je sekta je to jeho diskusní problém ne Církve. Definice sekty je vždy jednoduchá. Od většiny se oddělí menšina, která následně loví “duše“ pliváním na tu většinu.
Díky za uvedení dalšího příkladu předělání pojmů.
Člověk onemocní rakovinou a Cizinec ho obviní z hříchu. Vážně dobrá blbost. To je asi nauka zvláště nebezpečné sekty, rozhodně kterou nelze vnímat jako křesťanskou.
To jste vaše psaní o druhých pojmenoval velmi výstižně. Že vás baví takové hlouposti psát? A máte pravdu i v tom, že ŘKC je zvláště nebezpečná sekta a jistě ji nelze vnímat jako křesťanskou - už jen ten nápad obviňovat někoho ze hříchu, který napadne členy ŘKC!
Ne, blbosti náboženství by Cizinec určitě nedělal a obviňování ze hříchu rád ponechá lidem popleteným náboženstvím a tomu, kdo náboženství vymyslel - jeho oblíbenou činností je lidi obviňovat, je to jeho úloha.
Cizinec se naopak bude věnovat tomu člověku. Pokud bude mít člověk depresi (nebo řesněji vyjádřeno, pokud bude mít deprese člověka), Cizinec mu vysvětlí, že deprese, temnota a prázdnota není Boží vůle pro člověka, že temnota není dar od Boha, že Bůh chce, aby lidé byli zachráněni, vysvobozeni a uzdraveni. A cizinec by se za toho člověka modlil - tak, jako se Církev vždy modlila za takové lidi, i za Cizince se takto modlili. A Bůh odpověděl a Cizince ze hříchu vysvobodil.
Nevím, nerozumím, o co v Písmu nebo v učení Církve Cizinec opírá svůj názor, že deprese jako psychiatrická diagnóza je současně hříchem.
Nevíte toho hodně, Martino. Teď tedy k tématu. Pokud by vás zajímalo, zkuste nastudovat tento odkaz. Je v něm uveden i rozdíl křesťanského učení proti ŘKC výmyslům.
Jen krátká citace:
"První křesťané nazývali hřích slovem hamartia. Byl to termín převzatý ze světského života. Hamartia byla situace lukostřelce, který se netrefil do terče. Dneska bychom tedy mohli místo slova „hřích“ použít slovo „vedle“. Hamartia je tedy situace člověka, který netrefil Boha. Situace člověka, který se míjí svým cílem." Deprese je ukázkové "netrefení se cíle", který má pro život člověka Bůh.
Temnota a prázdnota je ukázkové minutí Boha, který je světlo a není v něm žádná tma.
Hezký den. Cizinec |
]
Re: Panna Marie - pravda nebo pohádka (Skóre: 1) Vložil: martino v Pondělí, 04. květen 2020 @ 09:55:32 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Cizinec se evidentně nudí a tak tak se hrabe v diskusních příspěvcích z ledna 2020, neboť ani on ani diskusní konkurence nemají smyslu plná témata. Nedivím se, že má Cizinec problém vložit skutečné diskusní téma nebo věrohodně argumentačně diskusně obohatit diskusi,když má hlavu zaplevelenou obhajobou cizoložství nebo "svatořečit" milovníky mnohoženství za hrdiny. No prostě diskusně impotentní Cizinec. |
]
Re: Panna Marie - pravda nebo pohádka (Skóre: 1) Vložil: Vota v Pondělí, 04. květen 2020 @ 14:47:54 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | <<Samozřejmě, že ŘKC nepředělala obsah pojmů a vytvořila si vlastní pojmy >> Přesně tak, proto také je pro ŘKC církev cizoložstvím, když se muž rozvede z jakýchkoliv příčin, a když si pak třeba i za 20 let vezme za manželku jinou, považujete to za cizoložství vůči rozvedené dosud žijící manželce. To je změna pojmů a vytvoření si nového - vlastního pojmu cizoložství jako uzavření druhého manželství po rozvodu prvního. Nový obsah pojmu, který nemá nic společného s pravým obsahem původního slova. <<A platí, že hřích je jednání vědomé, dobrovolné a chtěné.<< Opět jde o nový obsah pojmu, kdy nevědomé přestoupení přikázání Tóry není považováno za hřích - jak píše sám martino: "hřích je vědomé dobrovolné a chtěné překročení Zákona Božího". Takže pokud někdo přestupuje zákon a neví o tom, dle ŘKC nemá hřích a defacto zákon nepřestupuje. Jo, jsou to ale perličky :) <<A že hřích musí splňovat i podmínku chci hřešit a nikdo mě nenutí, ale já chci. Uvedu příklad. << Další takové utvoření si nového pojmu, tedy spíše jeho náplně, že "neznalost zákona omlouvá" a tedy ten, kdo nezná zákon, nehřeší. << Definice sekty je vždy jednoduchá. Od většiny se oddělí menšina, která následně loví “duše“ pliváním na tu většinu. Je to obyčejný trauma z vlastní malosti a nicotnosti. >> :))) Jaké to kouzlo nechtěného! Přesný popis vzniku jedné sekty ze židovství a jejích písem. A máme zde od martino upřímný popis vzniku křesťanské církve :) Jen tak dále, martino :))) Těším se opět na Vaše moudra zde. :) |
]
Re: Panna Marie - pravda nebo pohádka (Skóre: 1) Vložil: martino v Pondělí, 04. květen 2020 @ 19:04:11 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Voto, ty Satanovo dítě, který nejsi ani oheň ani voda, máš smůlu. Chápeš? Nechápeš. Písmo neznáš, Písmu nerozumíš a hraješ si na Žida, kterým nejsi a nikdy nebudeš. Jsi zrádce Boha a nikdy nebudeš členem vyvoleného národa i když o tom sníš. Zradil jsi Ježíše Spasitele a za zradu, tě čeká odměna, kterou ti nezávidím, ale ani nepřeji.... |
]
Re: Panna Marie - pravda nebo pohádka (Skóre: 1) Vložil: Vota v Pondělí, 04. květen 2020 @ 20:11:26 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | :))) Martino se nám rozčertil. Jen aby ho z toho nechytl amok jako Ježíše, když přišel do okrsku Chrámu a uviděl tam výběrčí chrámové daně pro potřeby Chrámu :)) |
]
Re: Panna Marie - pravda nebo pohádka (Skóre: 1) Vložil: martino v Pondělí, 04. květen 2020 @ 22:07:28 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Voto, klídek! |
]
Re: Panna Marie - pravda nebo pohádka (Skóre: 1) Vložil: Vota v Úterý, 05. květen 2020 @ 08:53:51 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Měl byste si to, martino, opakovat hodně často :) |
]
Re: Panna Marie - pravda nebo pohádka (Skóre: 1) Vložil: nokia v Pátek, 24. leden 2020 @ 14:21:05 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Souhlasím s Martinem a to stoprocentně. Zdejší scéna je přehlídkou odpadlíků od našeho Pána Ježíše Krista. Snažím se pochopit, o co zde, skutečně duchovně jde? Že by sám Satan vládl tomuto serveru? A to z mé strany není žádná nadsázka. Vaše nokia |
]
Re: Panna Marie - pravda nebo pohádka (Skóre: 1) Vložil: martino v Pátek, 24. leden 2020 @ 19:05:38 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Nokio je to od tebe milé. Děkuji. Já jsem zde jen černý terč, ale vůbec mi to nevadí. Ještě jednou děkuji. martino |
]
Re: Panna Marie - pravda nebo pohádka (Skóre: 1) Vložil: nokia v Sobota, 25. leden 2020 @ 06:53:40 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Zoufalství Franty100 jen dokazuje jeho fatální pád. Vyjadřuje se o ŘK církvi způsobem hodným následníka satana. Ale ještě není pozdě Franto - i dnes můžeš činit pokání a smířit se s Bohem. Modlím se za Tebe, aby Ti Pán dal tu milost. Nokia |
]
|
|