Ani já se nenechal zmást vulgární rétorikou více lidí, ani nebylo potřeba, aby se projevili vulgárně. Ani u tebe jsem nepotřeboval, aby ses projevil.
Bez ohledu na to, co jsem Ti nyní napsal, přiznávám, že tento příspěvek jsem nikdy nečetl:-( - mrzí mne, jak je GS v podstatě nepřehledné, a při mých současných omezených časových možnostech k tomu může dojít :( - odpovím Ti později přímo tam.
OK, dobře. Pokud budeš pokračovat v osobním stylu diskuze a manipulací, lžích a pomluvách, odkážu tě znovu na ten příspěvek, nebudu znova věci vypisovat.
Teď tedy k tématu.
Ano, je to možné. Toto je opravdu individuální. Písmo toto neřeší konkrétně. Osobně se domnívám, že nejsprávnější by bylo vrátit se ke své původní manželce (neboť nikoho dalšího manželkou NZ nenazývá) a to, co píšeš, věnovat své druhé 'ženě' a případným dětem, které s ní v cizoložném vztahu vysouložil.
Toto není oblast zájmu, který bych musel řešit, nemodlil jsem se za to do hloubky, nemám k tomu povolání od Pána a ani řešení, které nabídli ostatní, jsem neprožil před Bohem jako správná.
Rozumím.
K tomuto už jsem psal vedle v diskuzi: V situaci, kdy se lidi rozvedou a jeden z partnerů si vezme někoho dalšího už podle mne neexistuje žádné "správné" řešení, existují jen řešení méně či více špatná.
Především v Písmu NZ nevidím, že by nějaké druhé 'manželství' bylo vůbec podle Písma manželstvím.
Rozumím. Toto zase není oblast zájmu, kterou bych já kdy prakticky musel řešit. Nejspíše proto jsme se minuli v diskuzi.
Součástí té prevence považuji i to, pojmenovat případné nové svazky cizoložstvím, neboť ony skutečně podle Písma cizoložnými jsou. Misto toho z některých církví lze slyšet hlasy o milosrdném, milujícím Ježíši, který dává druhé šance, další požehnání, apod.
Rozumím, souhlasím.
Napravování opravdu nebylo předmětem mého zájmu, neboť k tomu Písmo nepíše téměř nic. A nemám ani praktické důvody se tím zabývat.
Ano, tomu jsem porozuměl, to je nejdůležitější rozdíl mezi námi.
Pro mne písmo píše málo o správném pojmenovávání věcí a jeho užitku, zato je pro mne v písmu nespočetně míst o napravování života a to i v šílenějších situacích, než obyčejný rozvod a další vztahy.
A mám praktické důvodu se tím zabývat, protože do církve chodí noví a noví lidé v různém stavu a potřebují pomoci v jejich situaci, nápravu života, jak jen to jde.
Ale to bychom se dál míjeli.
Toník |