Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Zikmund.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 2, článků celkem: 16656, komentáře < 7 dní: 339, komentářů celkem: 430022, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 559 návštěvník(ů)
a 3 uživatel(ů) online:

rosmano
Willy
ivanp

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116727830
přístupů od 17. 10. 2001

Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Bezbřehý liberalismus (Skóre: 1)
Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pondělí, 18. březen 2019 @ 06:39:31 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/
  Ani já se nenechal zmást vulgární rétorikou více lidí, ani nebylo potřeba, aby se projevili vulgárně. Ani u tebe jsem nepotřeboval, aby ses projevil.

Bez ohledu na to, co jsem Ti nyní napsal, přiznávám, že tento příspěvek jsem nikdy nečetl:-( - mrzí mne, jak je GS v podstatě nepřehledné, a při mých současných omezených časových možnostech k tomu může dojít :( - odpovím Ti později přímo tam. 

  OK, dobře. Pokud budeš pokračovat v osobním stylu diskuze a manipulací, lžích a pomluvách, odkážu tě znovu na ten příspěvek, nebudu znova věci vypisovat.


  Teď tedy k tématu.

Ano, je to možné. Toto je opravdu individuální. Písmo toto neřeší konkrétně.
Osobně se domnívám, že nejsprávnější by bylo vrátit se ke své původní manželce (neboť nikoho dalšího manželkou NZ nenazývá) a to, co píšeš, věnovat své druhé 'ženě' a případným dětem, které s ní v cizoložném vztahu vysouložil.

  No, zrovna návrat k původní manželce písmo řeší [obohu.cz]: "Její první manžel, který ji propustil, si ji nesmí znovu vzít, aby byla jeho ženou, poté, co byla poskvrněna. Byla by to ohavnost před Hospodinem."


Toto není oblast zájmu, který bych musel řešit, nemodlil jsem se za to do hloubky, nemám k tomu povolání od Pána a ani řešení, které nabídli ostatní, jsem neprožil před Bohem jako správná.

  Rozumím. 

  K tomuto už jsem psal vedle v diskuzi: V situaci, kdy se lidi rozvedou a jeden z partnerů si vezme někoho dalšího už podle mne neexistuje žádné "správné" řešení, existují jen řešení méně či více špatná. 


Především v Písmu NZ nevidím, že by nějaké druhé 'manželství' bylo vůbec podle Písma manželstvím. 

  Rozumím. Toto zase není oblast zájmu, kterou bych já kdy prakticky musel řešit. Nejspíše proto jsme se minuli v diskuzi.


Součástí té prevence považuji i to, pojmenovat případné nové svazky cizoložstvím, neboť ony skutečně podle Písma cizoložnými jsou. Misto toho z některých církví lze slyšet hlasy o milosrdném, milujícím Ježíši, který dává druhé šance, další požehnání, apod. 

  Rozumím, souhlasím.


Napravování opravdu nebylo předmětem mého zájmu, neboť k tomu Písmo nepíše téměř nic. A nemám ani praktické důvody se tím zabývat. 

  Ano, tomu jsem porozuměl, to je nejdůležitější rozdíl mezi námi.

  Pro mne písmo píše málo o správném pojmenovávání věcí a jeho užitku, zato je pro mne v písmu nespočetně míst o napravování života a to i v šílenějších situacích, než obyčejný rozvod a další vztahy. 

  A mám praktické důvodu se tím zabývat, protože do církve chodí noví a noví lidé v různém stavu a potřebují pomoci v jejich situaci, nápravu života, jak jen to jde.

  Ale to bychom se dál míjeli.

  Toník


| Nadřazený

Stránka vygenerována za: 0.12 sekundy