Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 33. ekumenické setkání biskup (Skóre: 1) Vložil: oko v Pondělí, 19. leden 2015 @ 19:30:39 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | ..."Tvrdíte, že jste jedinou pravou církví s jediným pravým učením."...
Jane, Proč o nás zase lžeš?
Kde to tvrdíme? Kdy a kdo to tvrdil? Dej odkaz!
Vždyť učení římskokatolické církve je stále jednotné a nijak se nemění!
Už v polovině třetího století biskup Cyprián napsal: "Kde je biskup, tam je církev". (De unitate ecclesiae (O jednotě církve).)
Čili římskokatolická církev učí, že i ve všech pravoslavných církvích (lhostejno zda v jednotě s papežem či v nejednotě) se kolem jejich biskupů právoplatně shromažďuje Kristova církev.
|
| NadřazenýRe: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 33. ekumenické setkání bi (Skóre: 1) Vložil: Jan21 v Pondělí, 19. leden 2015 @ 20:21:13 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Oko,
Netvrdíš snad že jediný správný výklad má vaše magisterium? Jak je to tedy s tím Havlem? Už je v nebi? Mohl ho tam Duka zádušní supermší posunout?
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 33. ekumenické setkání bi (Skóre: 1) Vložil: Jan21 v Úterý, 20. leden 2015 @ 06:58:15 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ...... Kde je biskup, tam je církev.......
No, tohle pojetí si přisvojila instituční církev, neboť se jí to náramně hodí do jejího po světském vojenském způsobu hierarchického uspořádání pro snadné ovládání lidí.
Jenže je otázka, jakým způsobem v mnoha případech k těmto biskupským úřadům s tučnými prebendami, vydřených z chudáků tito lidé přišli? Neříká ti něco pojem simonie, korupce, uplácení, já na bráchu brácha na mně?
Ježíš říká něco jiného:
Matouš 18:20 Nebo kdežkoli shromáždí se dva nebo tři ve jménu mém, tuť jsem já uprostřed nich. Matouš 23:8 Vy však si nedávejte říkat `Mistře´: jediný je váš Mistr, vy všichni jste bratří.
Nepředpokládám, že by pokaždé volili biskupa, aby je obral o zemské statky.
Nic nemám proti učitelskému úřadu, pokud respektuje tyto principy a nedělá si z toho trafiku. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 33. ekumenické setkán (Skóre: 1) Vložil: ivanp v Úterý, 20. leden 2015 @ 08:45:35 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Oko napsal: ,,Vždyť učení římskokatolické církve je stále jednotné a nijak se nemění!,,
...dík za úsmevné ráno... ta ,,jednota,, učení znamená: 1. vždy a zakaždých okolností z princípu má pravdu rímska cirkev 2. ak rímska cirkev nemá pravdu a si protirečí, alebo je v rozpore s písmom, tak platí bod č. 1
P.S. krátka ukážka ,,jednoty učení,, - rímsky kňazi 600 rokov mohli žiť v manželstve - rímsky kňazi nemôžu žiť v manželstve
- všetci veriaci prijímali pod obojím - po nejakom čase iba kňazi príjmajú víno
ozaj vzácna jednota v učení...
ivanp |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 33. ekumenické setkání bi (Skóre: 1) Vložil: oko v Úterý, 20. leden 2015 @ 08:52:46 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ahoj Jane.
Prohlašoval jsi zde, že o sobě tvrdíme, že jsme tou jedinou pravou církví.
Já ti dal jednoduchou otázku: Kde to tvrdíme? Kdo a kdy to z katolíků někdy řekl?
Slušelo by se na ni odpovědět, či se za křivou lež omluvit.
Kecy a mlžeží, odvádění pozornosti jinam - to nemá cenu.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 33. ekumenické setkán (Skóre: 1) Vložil: Jan21 v Úterý, 20. leden 2015 @ 11:58:37 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Zeptej se na to třeba Martina, ten ti to vysvětlí. Samozřejmě z toho tvrzení vyjme "levou plíci" s vámi spojenou mariánským kultem, svatými patrony a modlářskými praktikami a dalšími společnými věcmi mimo Písmo NZ, jen o toho "svatého otce" se nějak dlouho , skoro tisíc let, nemůžete dohodnout. Musíte počkat až na Antikrista, což jak pozoruji, už nemůže tak dlouho trvat.
Od r. 65 nekatolické křesťany blahosklonně nazýváte "odloučenými bratry" , avšak na stejné úrovni jako muslimy, židy, buddhisty, hinduisty atd., ale nejhorší a nejnebezpečnější jsou ti, kdo berou bibli vážně. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 33. ekumenické se (Skóre: 1) Vložil: oko v Středa, 21. leden 2015 @ 09:20:40 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Jane, Martinovi nemusíš dělat tiskového mluvčího - hovoř raději za sebe.
Nejdříve by sem měl naučit rozlišovat mezi Kristovou církví a mezi kvalitou křesťany vytvářeného společenství.
Kristus založil pouze jedinou církev a do ní patří všichni lidé, kteří ve křtu oblékli Krista. Tedy stejně katolíci, pravoslavní i protestanti.
Kvalita shromáždění církve je pak limitována některými skutečnostmi.
Subjektivně - Upřímností a otevřeností srdce shromážděných křesťanů (každý si může vzít a odnést jen tolik, kolik unese, nakolik je schopen se Bohu otevřít, odevzdat.
Objektivně - Některým pravoslavným církvím shromážděným kolem biskupa schází apoštolská jednota s Petrovým stolcem, s úřadem Petrova nástupce v církvi (Mt 16,18). Ve všem ostatním jako jsou třeba svátosti, apoštolská posloupnost pastýřů a pod. mají však také plnost Kristovy církve.
- protestantským církvím schází však zcela společenství kolem pastýře - nemají totiž právoplatné biskupy, nemají ani svátosti. Jejich společenství je tedy společenstvím křesťanů v Kristu, kteří se scházejí ke společné modlitbě (Kde jsou dva nebo tři v Kristově jménu, tam je on uprostřed nich). Však na mimořádné dary, které Kristus prostřednictvím služby apoštolů a jejich nástupců připravil výhradně pro údy své církve, protestanté vůbec nedosáhnou.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 33. ekumenické setkán (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Úterý, 20. leden 2015 @ 13:15:37 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Pak bys mne potěšil, kdybys prohlásil, že katolická církev není jedinou správnou církví, ale že existují i jiné správné církve bez papeže.Martino by pak s Tebou nesouhlasil.Právě to, že si skoro každá církev myslí, že jen ona je ta jediná a správná církev, je důkazem, že pravdu nemůže mít nikdo.Církev jsou snad všichni věřící, kteří mají živý vztah k Pána Ježíši a k Bohu. A nepotřebují k tomu kněze, ale stačí bratr stejné víry, k němuž se mohou obrátit s důvěrou a stejně tak od něj mohou slyšet i pokárání, pokud se od víry a Boha vzdalují.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 33. ekumenické se (Skóre: 1) Vložil: oko v Středa, 21. leden 2015 @ 09:36:23 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Kristus založil pouze jedinou církev a do ní patří všichni lidé, kteří ve křtu oblékli Krista. Tedy stejně katolíci, pravoslavní i protestanti.
Jsem přesvědčen, že i Martino bude se mnou v tomto souhlasit.
Kvalita shromáždění církve je pak limitována některými skutečnostmi.
Subjektivně
- Upřímností a otevřeností srdce shromážděných křesťanů (každý si může
vzít a odnést jen tolik, kolik unese, nakolik je schopen se Bohu
otevřít, odevzdat.
Objektivně - Některým
pravoslavným církvím shromážděným kolem biskupa schází apoštolská
jednota s Petrovým stolcem, s úřadem Petrova nástupce v církvi (Mt
16,18). Ve všem ostatním jako jsou třeba svátosti, apoštolská
posloupnost pastýřů a pod. mají však také plnost Kristovy církve.
- protestantským církvím schází však zcela společenství kolem pastýře - nemají totiž ani právoplatné biskupy, nemají ani svátosti. Jejich
společenství je tedy společenstvím křesťanů v Kristu, kteří se scházejí
ke společné modlitbě (Kde jsou dva nebo tři v Kristově jménu, tam je on
uprostřed nich). Však na mimořádné dary, které Kristus prostřednictvím
služby apoštolů a jejich nástupců připravil výhradně pro údy své církve,
protestanté vůbec nedosáhnou. Sami protestanti uznávají, že jejich chléb zůstává stále jenom obyčejným chlebem a víno stále zůstává obyčejným vínem. Uznávají, že v jejich chlebu a vínu Kristus přítomen není. Že to není přímo Kristovo tělo a Kristova krev, ale jenom památka na jakousi událost v historii, kterou si tímto obřadem připomínají.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 33. ekumenick (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Středa, 21. leden 2015 @ 14:30:55 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ty mimořádné dary bylo ukrývání válečných zločinců a války? Milování zlata a moci? A ta vaše oplatka se ve vašich ústech mění v lidské maso? Odcházím a už ani nevím, jaký byl Pán Ježíš a proč za mne umřel? Plno lidí při polykání oplatky necítí nic. A kde je víno ?Opět ta hnusná katolický pýcha, že my máme něco, co vy nekatolíci nemáme a jsme tedy o něco více.Už mám jasno!! Pryč od takové církve. Podpořil jsi pravdu o nevěstce!!!! |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 33. ekumenické setkání bi (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Úterý, 20. leden 2015 @ 18:22:36 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Vždyť učení římskokatolické církve je stále jednotné a nijak se nemění!
Ahoj Stando.
To, co píšeš, je jistě římskokatolická "pravda".
Když jsme byli v římskokatolické církvi, učili nás k danému tématu toto:
Církev Pána Ježíše je pouze jediná!
Nejedna náboženská společnost bývá nazývána „církví“ a pokládána od svých příslušníků za tu Církev, kterou založil Pán Ježíš. Avšak znaky pravé Církve jsou: Církev Pána Ježíše je jednotná, svatá, obecná neboli katolická a apoštolská.
Tyto všechny znaky má jediná Církev římskokatolická.
Již na církevním sněmu v Cařihradě (r. 381) bylo prohlášeno: „Věřím v jednu, svatou, katolickou a apoštolskou Církev.“ Toto vyznání víry (Krédo) se modlíme s knězem ve mši svaté každou neděli a o mnohých svátcích. Církev Pána Ježíše je jednotná, neboť má jedno učení, jedny svátosti a jednu viditelnou hlavu.
Ostatní náboženské společnosti, které se odštěpily od Církve, nejsou jednotné ani v učení, ani ve svátostech, ani ve viditelné hlavě.
Učí vás v tom jednotném a nijak se neměnícím učení římskokatolické církve ještě pořád to, co učili nás, nebo to, co učili nás je už "myšlení středověku" a i v této věci jste neuvěřitelně pokročili daleko před protestanty a zcela nově nadefinovali staré vyvynuté učení, které se nikdy, ale naprosto nikdy nemění?
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 33. ekumenické setkán (Skóre: 1) Vložil: oko v Středa, 21. leden 2015 @ 09:45:21 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Kristus založil pouze jedinou církev a do ní patří všichni lidé, kteří ve křtu oblékli Krista. Tedy stejně katolíci, pravoslavní i protestanti.
Kvalita shromáždění církve je pak limitována některými skutečnostmi.
Subjektivně
- Upřímností a otevřeností srdce shromážděných křesťanů (každý si může
vzít a odnést jen tolik, kolik unese, nakolik je schopen se Bohu
otevřít, odevzdat.
Objektivně - Některým
pravoslavným církvím shromážděným kolem biskupa schází apoštolská
jednota s Petrovým stolcem, s úřadem Petrova nástupce v církvi (Mt
16,18). Ve všem ostatním jako jsou třeba svátosti, apoštolská
posloupnost pastýřů a pod. mají však také plnost Kristovy církve.
-
protestantským církvím schází však zcela společenství kolem pastýře -
nemají totiž ani právoplatné biskupy, nemají ani svátosti. Jejich
společenství je tedy společenstvím křesťanů v Kristu, kteří se scházejí
ke společné modlitbě (Kde jsou dva nebo tři v Kristově jménu, tam je on
uprostřed nich). Však na mimořádné dary, které Kristus prostřednictvím
služby apoštolů a jejich nástupců připravil výhradně pro údy své církve,
protestanté vůbec nedosáhnou. Sami protestanti uznávají, že jejich
chléb zůstává stále jenom obyčejným chlebem a víno stále zůstává
obyčejným vínem. Uznávají, že v jejich chlebu a vínu Kristus přítomen
není. Že to není přímo Kristovo tělo a Kristova krev, ale jenom památka
na jakousi událost v historii, kterou si tímto obřadem připomínají.
Toníku, Je snad v tomto učení něco jinak, než to kdysi před léty učili tebe?
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 33. ekumenické se (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Středa, 21. leden 2015 @ 18:49:34 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Stando, kecy a mlžeží, odvádění pozornosti jinam - to nemá cenu.
Napsal jsi na příspěvek " Tvrdíte, že jste jedinou pravou církví s jediným pravým učením." toto:
... Jane, Proč o nás zase lžeš? Kde to tvrdíme? Kdy a kdo to tvrdil? Dej odkaz!
" Ahoj Jane. Prohlašoval jsi zde, že o sobě tvrdíme, že jsme tou jedinou pravou církví. Já ti dal jednoduchou otázku: Kde to tvrdíme? Kdo a kdy to z katolíků někdy řekl? Slušelo by se na ni odpovědět, či se za křivou lež omluvit."
Tak jsem ti dal odkaz na člověka, římského katolíka, pana Tomáška, který tvrdil ve svém katechismu to, co jsem napsal výše. Stačí ti takový odkaz, aby se Jan nemusel omlouvat za lež?
Ty odpověz: Tvrdíte dnes něco jiného, než tvrdil v této věci pan Tomášek ve svém katechismu?
Jste jedinou pravou církví? Nebo je některá jiná církev než římskokatolická také pravou církví? Kdo jí založil, když Ježíš založil jen jednu církev?
Máte jediné pravé učení?
(podle vás)?
Ke tvé otázce: Ano, nás před lety učili, že ŘKC je jediná pravá církev a má jediné pravé učení. Učili nás, že ostatní církve od ŘKC odpadly, (čemuž jsme ve své tehdejší neznalosti věřili).
Pokud jde o svátost křtu, tak nás učili, že každý platně pokřtěný člověk je součástí ŘKC, včetně pravoslavných či protestantů, jen o tom ti pravoslavní a protestanti nevědí a nemají plné společenství.
Toník |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 33. ekumenick (Skóre: 1) Vložil: oko v Pondělí, 26. leden 2015 @ 10:02:05 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..." Avšak znaky pravé Církve jsou: Církev Pána Ježíše je jednotná, svatá, obecná neboli katolická a apoštolská. "...
Učíme stále to samé, co je v katechismu kardinála Tomáška.
Toníku, vždyť je odpověď docela jednoduchá: římskokatolická církev není jedinou církví Kristovou, není jediným společenstvím křesťanů v Kristu. Na druhé straně pouze v římskokatolické církvi + těch ostatních církví, které jsou v jednotě s papežem (ani je všechny neumím vyjmenovat, ale je jich více, než deset), se uskutečňuje plná jednota křesťanů v Kristu a jen tyto církve mají plnost všech darů, které Kristus připravil výhradně pro údy svého mystického těla.. Sdílíme stejnou víru, vlivem historických a národnostních rozdílů používáme jenom odlišnou liturgii.
Všechny ostatní církve, které do tohoto nespadají, jsou v něčem do určité míry ochuzeny; čím více se odlišují vírou od církve římskokatolické, tím jsou chudší.
Pravoslavné církve jsou sice také apoštolské a katolické, ale schází jim jednota Petrova stolce.
Evangelické a evangelikální církve a různá "hnutí víry" už nejsou ani apoštolské, ani katolické.
..."Učili nás, že ostatní církve od ŘKC odpadly,"... To je samozřejmě nesmysl. Jen namátkou: Církev řeckokatolická je v plné jednotě s námi, zrovna tak část církve syrské či koptské.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 33. ekume (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Úterý, 27. leden 2015 @ 06:24:35 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Učíme stále to samé, co je v katechismu kardinála Tomáška.
Ahoj Stando.
V katechismu pana Tomáška bylo napsáno:
Učíte tedy to samé, co psal Tomášek, nebo učíte to, co jsi psal ty?
Nebo učíte oboje, že "Tyto všechny znaky má jediná Církev římskokatolická." a zároveň učíte, že tyto všechny znaky má nejen církev římskokatolická?
(ani bych se tomu nedivil, při tvé "logice", že byste učili v rámci "jednoty" a "ekumenismu" zároveň oboje a celé by to z tvého pohledu bylo "logické")
Toník |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 33. e (Skóre: 1) Vložil: oko v Úterý, 27. leden 2015 @ 14:00:02 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Toníku, četl jsi vůbec můj komentář?
Fakt nedokážeš už rozumem zpracovat ani tak jasné sdělení?
„To je jediná Kristova církev, kterou vyznáváme ve Vyznání víry jako
jednu, svatou, katolickou a apoštolskou.“ Tyto čtyři znaky, nedílně
navzájem spojené, označují podstatné rysy církve a jejího poslání.
Církev je nemá sama od sebe; je to Kristus, který skrze Ducha svatého
dává své církvi, aby byla jedna, svatá, katolická (všeobecná) a
apoštolská; on ji také volá, aby uskutečnila každý z těchto
charakteristických znaků.
Naplněním jednoty církve je stádo kolem pastýře (biskupa), který přináleží ke sboru biskupů církve. Jako takový je tento sbor „spolu se svou hlavou, římským biskupem, a
nikdy bez této hlavy, také nositelem nejvyšší a plné pravomoci nad celou
církví“.Papež, římský biskup a nástupce svatého Petra,
„je trvalý a viditelný zdroj a základ jednoty biskupů i celého množství
věřících“. „Římský biskup ze svého úřadu Kristova náměstka a pastýře
celé církve má totiž nad církví plnou, nejvyšší a všeobecnou pravomoc a
je oprávněn ji vždycky svobodně uplatňovat.“ Řeckokatolická církev splňuje také všechny tyto čtyři znaky. Je (jako i mnoho dalších církví) součástí katolické církve úplně stejně, jako církev římskokatolická. ..." Tyto všechny znaky má jediná Církev římskokatolická. "... To sice stále má, a i dneska je to stále jediná římskokatolická církev, ale ani zdaleka není jediná, která naplňuje znak jednoty s papežem. Je ale naprosto ze všech církví největší - drtivě největší. Tomáškův katechismus není a nikdy nebyl všeobecným katechismem celé římskokatolické církve. Byl zpracován k docela jinému účelu - jako katechismus oblastní, pro prosté vyučování základů římskokatolického náboženství v Čechách a na Moravě v dobách komunistické diktatury. Svým pojetím nebyl chápán z pohledu globalizace dnešního světa a proto jiné církve zde moc neřešil. Katecheze základů římskokatolické víry je právě záležitostí místních a oblastních katechismů. Tomáškův katechismus byl právě takový - nebyl primárně určen ke studiu teologie, ale k seznámení prostých katolíků se základy víry. V době zpracování Tomáškova katechismu u nás už nebyla žádná další církev v jednotě s papežem natolik významná, aby stála za zmínku. Počátek
Řeckokatolické církve u nás se kryje až se vznikem ČR, kdy četní
řeckokatolíci pocházející z bývalé Podkarpatské Rusi a východního
Slovenska našli svůj domov v českých a moravských zemích .Proto v Čechách splňovala tyto čtyři znaky Kristovy církve především jediná církev římskokatolická. Řeckokatolíci byli však římskokatolíky bráni vždycky jako nedílná součást naší církve. Pokud se ženatý římskokatolík chtěl stát knězem, nechal se vysvětit v řeckokatolickém ritu, aniž by tím jakkoli zradil římskokatolickou církev. Zůstával pořád uvnitř té samé církve.. Snad už chápeš, proč jsem kdysi dávno napsal, že Tomáškův katechiosmus je už dneska v některých věcech přežitý či neúplný. Nikoli snad proto, že by učil něco jinak, ale proto, že svým zaměřením (na většinovou populaci tradičních římskokatolíků - a často tradičně vlažných ve víře) svou formou pro potřeby dnešní doby a pro způsob vyjadřování už zastaral.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 3 (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Úterý, 27. leden 2015 @ 17:50:21 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Stando, dokážu rozumem zpracovat jasné sdělení.
Pan Tomášek napsal: "Tyto všechny znaky má jediná Církev římskokatolická."
To je naprosto jasné sdělení, na kterém není co řešit, dokážu ho zpracovat snadno. Je to řeč Ano Ano, Ne Ne, jasná a přímá.
Dokážu zpracovat i tvoje kličkování, výklady a úhybné manévry když je napíšeš, zpracuju tvoje Ano i Ne, Ne i Ano. Už jsem z tvé domýšlivosti snad pochopil i to, čemu říkáš "logika".
Když se tě ptám tak to neznamená, že výsledek nedokážu zpracovat, ale že bych rád pochopil jak ses ve svých serpentýnách a klikatinách zamotal. Je zajímavé tě sledovat, co dokážeš k tak jednoduchému a jasnému výroku v římskokatolickém katechismu předvést.
Snad už chápeš, proč jsem kdysi dávno napsal, že Tomáškův katechiosmus je už dneska v některých věcech přežitý či neúplný.
No, napsal jsi, že "je to myšlení středověku". To samozřejmě chápu. Vždyť to zažívám na vlastní kůži. ŘKC učení se vyvíjí tak, jak se to zrovna hodí, to, co učili nás už dnes neplatí a je to jinak. Tak se tady v diskuzi mohu dovědět jak to dnes je. Poutnick a noname jsou asi nejpokrokovější, ti jsou v tom "novém zjevení" ŘKC asi nejdál, tys v tom "novém poznání" tak někde uprostřed, ještě máš co dohánět a Martino, Martino ten zamrznul v minulém tisícíletí, v myšlení středověku. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: oko v Středa, 28. leden 2015 @ 08:45:02 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Pan Tomášek napsal: "Tyto všechny znaky má jediná Církev římskokatolická."
Pan Tomášek však nenapsal: "Tyto všechny znaky má jako jediná pouze Církev římskokatolická."
Je to naprosto ajsné sdělení, s jehož zpracováním máš však evidentně potíž. |
]
|
|