Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Petr a Pavel.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 4, článků celkem: 16173, komentáře < 7 dní: 306, komentářů celkem: 395890, adminů: 60, uživatelů: 5073  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 153 návštěvník(ů)
a 2 uživatel(ů) online:

ivanp
JirkaB

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
108460195
přístupů od 17. 10. 2001

Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1)
Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Čtvrtek, 16. říjen 2014 @ 08:50:56 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/
Nahoře ti rozepisuji, jak je to s pokáním doopravdy. 

  Stando, já samozřejmě vím, o čem píšeš, 
a jejich účinky. Žil jsem v tom, co vy, 
vím tedy o jakém "daru" to píšeš.

  Nemusíš my psát co doopravdy žijete, znám to
osobně, na vlastní kůži. Prošel jsem mnoho let 
ve vašich botách.


  Já píšu o změně života. 

  O tom, když modlář, který se "svobodně" rozhodoval
na kterém posvátném kopci a s kterou modlou stráví víkend,
a ani nevmímal své otroctví, uvěří Bohu, modly vyhodí
do popelnice nebo spálí a žije život s důvěrou Bohu a nemá
už "svobodu" se klanět modlám.

  O tom, když zloděj, který se "svobodně" rozhodoval kde bude
krást a díky ocejchovanému svědomí ani nevnímal, že krádež je hřích,
přestane být zlodějem a už nikdy se nebude "rozhodovat"
to, co řešil před tím.

  Píšu o tom, když narkoman, který se "svobodně" v každém
okamžiku svého života rozhodoval, co si dneska šlehne,
a kde na to vezme prachy přestane být narkomanem 
a rozhoduje svobodně v každém okamžiku svého života 
o něčem docela jiném: 
Třeba s kým si půjde zahrát na kytaru, kam půjde
na houby, co uvaří, kdy půjde do práce nebo jiné
docela obyčejné věci, které rozhodují docela svobodní lidé
a ne otroci hříchu.

  Píšu o tom, když tatínek od rodiny, který se "svobodně"
a v každém okamžiku svého života rozhodoval, jestli
se vyspí se sousedkou, s kolegyní v práci nebo se
spoluhráčkou na volejbalu, se po téhle změně rozhoduje 
v každém okamžiku života o něčem docela jiném:
Třeba kam pojedou v neděli na výlet nebo kam půjdou 
večer na večeři.


  Píšu o postoji člověka, který má člověk z Božího daru, 
z Boží milosti. Ten změnu, kterou člověk dostává darem
od Boha, má člověk. Bůh tuhle změnu nepotřebuje.

  

  Píšu o jediném adekvátním postoji, který je výsledkem toho,
že Pán Ježíš Kristus zemřel za všechny naše hříchy
ještě před tím, než jsme se narodili, že nás očistil od
každého hříchu svou krví, že nás smířil s Bohem
a postavil před sebou svaté, bez poskvrny a bez úhony.

  Bezpodmínečně, tak jak to odpovídá charakteru 
Boží lásky.


  Píšu o změně života, která je Božím darem a zbaví
člověka hříchu. A když píšu zbaví tak tím myslím to, 
že člověk má nějaký hřích a když ho ten dar zbaví
hříchu, tak ten člověk už hřích nemá.


  Ono je to fakticky ale trochu naopak: Když to totiž vezmu doslova, 
tak ve skutečnosti pokání ani tak nezbavuje člověka hříchu, 
ale pokání zabavuje hříchu člověka. 

  To, že "člověk má hřích" je totiž jen popletená iluze světa.

  Ten, kdo hřeší, je otrokem hříchu. Není to tak, že by hřích
byl otrokem člověka. Když tedy píšu, že "pokání zbavuje
člověka hříchu" tak tím myslím to, že člověk je vysvobozen
z otroctví hříchu, z jeho oklamání, z jeho moci.



  Nepíšu tedy o tom vašem "daru" při kterém člověk celý život pobíhá 
po černých krabicích v temných zákoutích kostela,
snaží se ze vší síly o nějaké pocity, uvědomění a rozhodování,
a ve své "svobodě" řeší stále ten svůj jeden a ten samý
hřích, na který ho jeho otec neustále dokola upozorňuje,
na kterém mu dává falešný pocit "svobody" a zároveň ho tím drtí.


Takto se křesťan zbavuje zátěže hříchů a nasměruje dar pokání ke svému obrácení a růstu ve víře, růstu ve vztahu s Bohem a bližními.

  A už se ti někdy povedlo takto se zbavit nějakého hříchu, 
Stando? Je nějaký hřích, který jsi ty měl a už ho nemáš?
Nebo je to stále tak, že není jediného hříchu, který by se tě netýkal?

  Toník


| Nadřazený

Stránka vygenerována za: 0.21 sekundy