Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Oto.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 3, článků celkem: 16654, komentáře < 7 dní: 164, komentářů celkem: 429705, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 569 návštěvník(ů)
a 2 uživatel(ů) online:

ivanp
oko

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116610811
přístupů od 17. 10. 2001

Aktivity a kampaně: Každý má jiné dary Důcha Svatého (fotky)
Vloženo Neděle, 03. prosinec 2006 @ 20:32:31 CET Vložil: Bolek

Akce poslal Miloslav

 Každý má jiné dary Ducha Svatého a jiné poslání. Halíka posláním a darem Ducha Svatého je modlit se za nenarozené děti u porodnice v Brně na Obilním trhu kam ho také přišel podpořit jeho nadřízený arcibiskup Simon, který se po té zúčastnil pochodu pro život centrem města Brna, kde Libor Halík tyto pochody každý měsíc organizuje.

Není dobré hrát si na Boha a určovat jiným co mají dělat obzvláště ve svém osobním volnu jak se o to snažil nedávno Joker: http://granosalis.cz/article.php?thold=1&mode=flat&order=0&sid=5942#25559. Není dobré mluvit do věcí do, kterých člověk nevidí. Představte si, že některým lidem a to především ateistům vadí mnoho kněží a to zrovna i ti, kteří dělají to co by se vám zrovna líbilo. Doporučuji každém kdo šíří pomluvy a polopravdy jako Standa, který napsal: "Dávám plně za pravdu těm pravoslavným, kteří se od tebe distancovali." http://granosalis.cz/article.php?thold=-1&mode=flat&order=0&sid=5944#25209 Co říci jiného tomu, který cíleně hází klacky pod nohy účelovou polopravdivou lží? Na to se hodí Standovi slova určené původně Halíkovi samotnému, které nyní říkám já jemu "To je jen Tvůj výmysl a Tvá sprostá lež. Žiješ v zajetí svých vlastních představ a nesmyslů. Pro mě jsi nemocným člověkem. Dávám plně za pravdu těm, kteří si myslí, že je jistý Slačálek anarchistický demagog a nestojí za to se jeho žvásty zabývat.
Fašisty prostě vidí všude." Beru Tě Stando však jako člověka a hůl nad tebou nelámu. Loučím se s Tebou a věřím, že až se jednou uzdravíš, tak mi dáš plně za pravdu. Arcibiskup Simeon při pochodu pro život v roce 2006 v Brně se svým knězem Liborem Halíke který má podporu svého nejvyššího nadřízeného. Acibiskup Simeon před porodnicí na Obilním trhu si zpíval s věřícími společně se svým knězem Liborem Halíkem protipotratovou píseň Maminko mámo a Přijď Duchu Svatý. Pochodů se účastní katoličtí kněží i řehlníci Libor Halík společně se svým přímím nadřízený arcibiskupem Simeonem, který přišel Halíka podpořit k porodnici v Brně na Obilním trhu. Rozhovor pro ČT1 u porodnice na Obilním trhu kam Halíka chodí často podpořit katoličtí kněží, řeholníci a věřící řady křesťanských vyznání. Před porodnicí v Brně na Obilním trhu Pochod pro život Brno 2004 Arcibiskup Simeon na pochodu pro život v ulicích Brna kam přijel podpořit svého kněze Libora Halíka епископ Оломоуцко-Брненский " src="http://www.cirota.ru/forum/images/47/47955.jpeg" align=right> Arcibiskup Simeon s odznakem vyjadřujícím protipotratový postoj Pravoslavné církve. Kněz Libor Halík se již tři roky modlí každý pracovní den před největší Brněnskou porodnicí na Obilním trhu kde je často napadán fyzický a čelý s Boží pomocí i výhrůžkám zabití od některých lidí. Pochod pro život za účasti katolického kněze Reilliho z New Yorku (muž s šálou)


"Každý má jiné dary Důcha Svatého (fotky)" | Přihlásit/Vytvořit účet | 13 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Každý má jiné dary Důcha Svatého (fotky) (Skóre: 1)
Vložil: xvejvodam (xvejvodam@seznam.cz) v Neděle, 03. prosinec 2006 @ 21:01:19 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://mocneevangelium.webzdarma.cz
Milý Miloslave,
když jsem se o panu Halíkovi dozvěděl, velmi jsem se o jeho činnost (myslím protesty proti potratům před nemocnicí) zajímal, fandil jsem mu a sympatizoval s ním...
...než jsem se setkal s jeho výplody GS. Když se tu poprvé objevil, měl jsem dokonce radost, že mohu sdílet tento portál s tímto (pro mne tehdy téměř) hrdinou. Byl jsem velmi rozčarován jeho zálibou v líčení nechutností, neurvalostí, rychlými soudy a jistým (s odpuštěním) primitivismem v jednání (mimo jiné nenávistí ne k hříchu, ale k hříšníkům, za které navíc považuje každého, kdo není majitelem přesné kopie jeho názoru).
Také jsem byl do té doby velmi okouzlen pravoslavím, chvílemi jsem byl dokonce na vážkách, zda by to nebyla ta správná cesta pro mne, panu Halíkovi však vděčím i za to, že mne z toho vyléčil a utvrdil mne v tom, že zůstanu uvědomělým evangelíkem.



Re: Každý má jiné dary Důcha Svatého (fotky) (Skóre: 1)
Vložil: vogel v Neděle, 03. prosinec 2006 @ 22:03:29 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
mě pobavil ten nadpis článku " Každý má jiné dary Důcha Svatého " :o)


]


Re: Každý má jiné dary Důcha Svatého (fotky) (Skóre: 1)
Vložil: IC434 v Neděle, 03. prosinec 2006 @ 23:44:48 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Mě zase pan Halík a další jemu podobní fanatičtí zastánci své pravdy (dost tady na Granu) opětně utvrdily v tom, že odluka církve od státu je moc důležitá věc. Bůh nás chraň, aby církev měla někdy opět ve větší míře politickou moc!

Pan Halík myslím bojuje za správnou věc, ale s dost nevhodnými postoji a asi i prostředky.

By mne zajímalo, co by dělal, kdyby jednou jeho syn (má-li nějakého) přišel a sdělil mu, že je homosexuál. Jestli by ho taky tak fanaticky mlátil "biblí po hlavě", nebo dokonce zatratil, nebo jestli by jeho srdce bylo aspoň u vlastního syna obměkčeno.

Je jednoduché někoho pranýřovat, či dokonce lynčovat. Mnohem těžší je pomoci ....


]


Re: Každý má jiné dary Důcha Svatého (fotky) (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 v Pondělí, 04. prosinec 2006 @ 12:45:42 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ahoj Xvejvodame, a myslíš, že je rozumné soudit Pravoslavnou církev jen podle jednoho peklomilce z jejich řad?


]


Re: Každý má jiné dary Ducha Svatého (fotky) (Skóre: 1)
Vložil: Seraphim v Pondělí, 04. prosinec 2006 @ 16:49:28 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://cs.gloria.tv/?user=416
Nejsem peklomilcem, ale miluji Nebe. Právě proto pracuji na tom, aby do Nebe přišlo co nejvíce lidí.
Bez vědomí existence Pekla plného hříšných lidí, se do Nebe nikdo nedostane.
Bez pokání je to totiž nemožné. Hluboké a účinné pokání z těžkých hříchů žádný člověk beze strachu z Pekla nezvládne. To snad Gregorii777 víš, nebo ne?

Mgr. Libor Halík PhD., duchovní Pravoslavné církve


]


Re: Každý má jiné dary Ducha Svatého (fotky) (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 v Čtvrtek, 07. prosinec 2006 @ 22:22:19 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ahoj Seraphime, s tím nelze souhlasit. Existenci pekla nikdo nepopírá. Avšak také platí, že hřích je daleko silnější než lidský pud sebezáchovy. Spaseni jsme milostí Boží a vírou a nikoliv strachem z pekla.


]


Re: Každý má jiné dary Ducha Svatého (fotky) (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 v Čtvrtek, 07. prosinec 2006 @ 22:26:20 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Seraphime, Strach z pekla není součástí pokání. Součástí pokání je poznání, že jsem hříšný. Např. Petr činil pokání, když řekl Pánu Ježíši:"Odejdi ode mne Pane, neboť jsem člověk hříšný." Lotr na kříži činil pokání, když řekl, že si zasluhuje svůj trest. Nikdo z nich nečinil pokání ze strachu z pekla. To není ten nejlepší motiv pro obrácení.


]


Re: Nezapomínejme, že i Pán Ježíš mluvil o pekle (Skóre: 1)
Vložil: Miloslav v Pondělí, 04. prosinec 2006 @ 17:47:03 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://miloslav.pletanek@prolife.cz
8. O pekle křesťanů
„Tam bude pláč a skřípění zubů.“ (Mt 8,12)
Když Pána Ježíš přišel do Kafarnaa, přistoupil k němu setník, který řekl: „Pane, můj sluha onemocněl, leží v domě a velmi trpí.“ Kristus tehdy odpověděl: „Přijdu a uzdravím ho.“ Ale setník zachvácený dobrotou Spasitele zvolal: „Pane, nejsem hoden, abys přišel ke mně, ale řekni jen slovo a můj sluha bude uzdraven. Protože i já podléhám vladaři, ale mám pod sebou vojáky a když některému řeknu „jdi“, tak jde, a když druhému řeknu „přijď“, tak přijde. Když sluhovi řeknu, ať to udělá, tak to udělá.“ Ježíš se podivil slovům setníka a těm, kteří byli kolem, řekl: „Opravdu vám říkám, že jsem nenašel tak velkou víru v celém Izraeli, protože jich mnoho přijde od východu slunce a západu a usednou s Abrahámem a Izákem a s Jakubem v království nebeském a synové království budou uvrženi do temnot zavržení. Tam bude pláč a skřípění zubů“ (srv. Mt 8,5-12).
Což nás nevyděsí myšlenka, že špatní křesťané budou vyhozeni ven do temnot, čili do pekla, kde budou plakat a skřípat zuby? A obráceně, modloslužebníci, kteří neznali Krista, naopak otevřou oči, opustí cestu vedoucí k zavržení, vejdou do lůna katolické církve a zaujmou pozici místo špatných křesťanů, kteří ve svém zaslepení pohrdli Božími milostmi. Špatní křesťané budou jednou v pekle snášet strašnější mučení než nevěřící, kteří neslyšeli nikdy o Kristu a jeho náboženství. Křesťanům, hned jak dojdou do věku, ve kterém už mohou používat rozum, svítí krásné světlo pochodně víry. Dostatečným způsobem mohou poznat své závazky vůči Bohu, vůči sobě samým, vůči bližnímu. Jak strašné a hrozné bude peklo křesťanů! Jak je vzdáleno nebe od země, tak zavržení křesťanů bude daleko těžší od zavržení nevěřících. Protože spravedlivý Bůh tvrději potrestá toho, kdo přijal více milostí, ale pohrdl jimi, místo aby je využil a věrně sloužil Pánu. Zavržený křesťan trpí v pekle víc, je to nesrovnatelné se zavrženým pohanem. Kdybych nyní mohl přivolat Jidáše a nařídil mu promluvit, volal by jenom: „Ach, trpím.“ Nemohl by říci nic více, protože lidský jazyk není schopen vypovědět to, jak spravedlnost Boží trestá hříšníka po smrti.
Jako jsou v nebi různé stupně slávy pro vyvolené – v závislosti na zásluhách každého – tak i v pekle jsou různé stupně muk, protože každý zde trpí úměrně počtu a závažnosti svých hříchů. Všichni jsou nešťastni, protože nevidí Boha, což je jejich největším utrpením. Kdyby zavržený mohl vidět Boha, i kdyby jenom na 5 minut jednou za tisíc let, pak by jeho peklo přestalo existovat. Mýlí se bezbožníci, když říkají, že je jim jedno, jestli půjdou do zavržení za velký nebo malý počet hříchů. Opravdu, někdy se mi zdá, jako bych viděl plameny rozpálené rukou spravedlivého Boha, jak ustupují od modloslužebníků a strašně se pouští do zavržených křesťanů. A znovu se mi zdá, jako by sem z temných propastí doléhal hlas pohana: „Proč, Bože, jsi nás odsoudil do té propasti ohně? Vždyť jsme nevěděli, co máme dělat, abychom si tě zamilovali. Jestli jsme tě urazili, pak se to stalo jedině v nevědomosti. Kdybys k nám promluvil tak, jako jsi kdysi promluvil ke křesťanům, milovali bychom tě a vyhýbali se hříchům.“ Ježíš Kristus si zacpává uši k volání těch nešťastníků, protože jim dal přirozené právo a neopustil je úplně. Nářek zavržených křesťanů je ale v porovnání s tímto daleko strašnější. Ti nepřetržitě naříkají: „Ach, jak trpím. Vidím oheň, jsem v ohni, cítím oheň, sám jsem oheň. Vlastní vinou jsem zavržený. Dobře jsem věděl, co bylo potřeba dělat pro spásu, a měl jsem všechno, co k tomu bylo potřeba. Věděl jsem, že hříchem ztrácím Boha, duši i nebe, uvrhuji se do věčného ohně. Trpím tím trestem, protože jsem to sám chtěl. Milosrdný Bůh mi tolikrát odpustil, tolikrát mi udělil své milosti, tolikrát mě chtěl skrze výčitky svědomí pohnout k opuštění hříchů. Ale pohrdal jsem učením katolické církve, a přestože jsem přijal tolik světla, zoufale jsem hřešil. Trestej mě, spravedlivý Bože, protože právě pro mě jsi přijal lidské tělo, pro mě jsi snášel tolik pokoření a tolik muk, pro mě jsi přijal bolestnou smrt! Pro mě jsi hlásal to krásné učení a hojně jsi rozděloval své milosti.“
Navěky bude mít hříšník před očima všechny dobré myšlenky, touhy a činy, které mohl vykonat, ale nechtěl, svaté svátosti, které nevyužíval, modlitby, které zanedbal, mše sv., které vynechal.
A tak rozum osvícený vírou musí uznat, že zavržení a trápení křesťana bude mnohem větší a těžší než trápení nevěřícího a modloslužebníka. Tak to učí církevní Otcové.
Sv. Augustin říká, že jsou v pekle takoví křesťané, kteří jako jednotlivci trpí víc, než celé pohanské národy, protože sami jednotlivě přijali více milostí než všichni tamti modloslužebníci dohromady. A sv. Jan Chrizostom dodává, že hříchy křesťanů jsou v širším významu strašnými svatokrádežemi. Svatokrádež ve vlastním významu je znevážení věci zasvěcené Bohu, např. kostelů, svatých nádob, osob oddaných službě Boží, svatých svátostí. Ve významu trochu obecnějším je křesťan svatyní Ducha sv. Ve sv. přijímání přijímá přece do srdce Tělo a Krev Ježíše Krista. Takto tedy po těžkém hříchu ztrácí milost a s ní také odchází z lidské duše Bůh a bere si ji do své moci duch pekelný. Není to velké znesvěcení a svatokrádež? Nechci už mluvit o špatných zpovědích a sv. přijímáních, které vyvolávají strašný Boží hněv a šíří zhoubu v nebi i na zemi. Je třeba se divit, že pod nohama takového svatokrádežníka se neotevře země a že ho svým plamenem nepohltí peklo! Známý Salvián vypráví, že pohled na zavržené katolíky budí hrůzu. Oni, kteří měli být hvězdami skvějícími se na klenbě nebeské! Oni, kteří se měli rovnat kráse andělů! Ó Bože, kdo to pochopí – křesťan ječí v pekle! Vyvolený člověk se nachází mezi ďábly, úd Ježíše Krista v plamenech, dítě Boží v pazourech Lucifera?! Kristus říká, že na posledním soudu Ninivané povstanou proti vyvolenému lidu, protože oni se na volání Jonáše obrátili. Lidé nevěřící budou soudit nevděčné křesťany a zavrhnou je (srv. Mt 12,41).
Historie Egypťanů, kteří se utopili v Rudém moři, v nás vzbuzuje skoro soucit. Totéž moře, které je kdysi neslo na svých vodách, moře, po jehož povrchu tolikrát šťastně pluli na svých lodích, totéž moře je pro ně nyní místem trestu. Pro mě je tato biblická scéna obrazem zavržených křesťanů. Jako z těl utopených Egypťanů vytékala voda, tak z úst zavrženců bude po celou věčnost vytékat naříkání, že nechtěli využít Božích milostí, že během života znevážili Tělo a Krev Ježíše ve sv. přijímání. Navěky – podle slov sv. Bernarda – jim budou stát před očima utrpení a muka Ježíše Krista, které snášel také pro jejich spasení. Dále tentýž svatý říká , že se nikdy neztratí před jejich očima obraz slz, které prolil božský Spasitel, obraz jeho pokání. Budou vidět Krista v podobě, v níž přišel na svět a v níž ležel vložený v jeslích na seně. Budou ho vidět v Olivové zahradě, kde krvavými slzami oplakával jejich hříchy. Spatří ho ve smrtelné agónii, uvidí ho vlečeného ulicemi Jeruzaléma. Budou slyšet údery kladiv, které ho křižovaly na Kalvárii. Pochopí, jak nekonečně milosrdný byl vůči nim Pán, jak draze chtěl vykoupit jejich duši, kolik vytrpěl pro jejich vykoupení, aby mohli vejít do nebe – do nebe, které ztratili z vlastní viny a lehkomyslnosti. Jak je to všechno naplní zoufalstvím a sžíráním, jakým strašným to bude pro ně červem. Z planoucího ohně budou volat: „Ach, krásné nebe! Mělo jsi být naším věčným příbytkem a štěstím. Loučíme se, ztratili jsme tě kvůli vlastní vině a špatnosti.
Pohané naproti tomu nebudou mít takové výčitky, protože neznali církev, neznali její nauku a prostředky ke spáse. A kdo poslal křesťana do pekla? Bůh? Vůbec ne! Ježíš Kristus vroucně toužil po jeho spáse. Zlý duch? „Ach, ne,“ odpoví si křesťan, „přece jsem ho mohl neposlouchat, jak ho neposlouchalo tolik lidí. Mé špatné sklony? Ne! S pomocí Ježíše Krista jsem je mohl ovládnout, mohl jsem nad nimi panovat, milost Boží mi přece nikdy nescházela. Komu tedy mám připisovat svou zhoubu a své neštěstí? Bohužel, jenom sobě samému. Ne Bohu, ne zlému duchu, ne vášni. Sám na sobě jsem dělal všechny ty nešťastné věci, sám z vlastní vůle jsem se zahubil. Musím to připsat své vlastní špatnosti, své vlastní bezbožnosti, své vlastní svévoli. To ony mě přivedly do plamenů ohně, do plamenů, v kterých nemám nejmenší občerstvení ani jakoukoli naději na osvěžení!“
Ano, bratři! Buď se musíme celkově změnit, nebo budeme zavrženi. Naše dosavadní žití nás vede ke ztrátě nebe. Je to opravdu tak, stane se námi totéž, co se přihodilo nešťastnému Joabovi. Když chtěl zachránit život, utekl do chrámu a chytil se oltáře. Nic mu ale nepomohl útěk k oltáři, protože zde byl zabit na rozkaz krále Šalamouna, kterému David ještě před svou smrtí nařídil zbavit se Joaba, když ten svévolně zabil Abnera a Amaze (srv. 1Kr 2). Voják, který ho sťal, za ním vpadl do svatyně a zavolal: „Vyjdi odtud!“ „Ne,“ na to nešťastník, „jestliže mám zemřít, ať zemřu zde.“ Když ho tedy voják nemohl odtrhnout od oltáře, vytasil dýku a vrazil mu ji do srdce. A tak Joab zhynul u prahu Božího příbytku, kde čekal záchranu.
I nás potká totéž, jestli nepřestaneme pohrdat Božími milostmi. Přece Joab byl kdysi důvěrným Davidovým přítelem. I my jsme teď bratry Ježíše Krista, který nás tak hojně zahrnuje svými milostmi. Ale my, nevděční jako Joab, namáčíme své ruce v krvi Abnera, protože každý den dáváme Kristu těžké rány, zneužíváme svaté svátosti, jsme ve vztahu k Bohu tvrdí a nevděční.
„Nešťastníku,“ říká sv. Augustin, „děláš hřích za hříchem a myslíš, že se jednou zastavíš. Proč tě nenaplňuje strach při myšlence na to, že jednou musí míra tvých nepravostí konečně přetéci?“ Často poslední svátosti a duchovní pomoc jsou k ničemu hříšníkům, kteří už za života pili nepravost jako vodu a bez přestání pohrdali Božími milostmi! Ale přijde i pro vás ten moment, kdy v hodině smrti přijmete náboženskou útěchu a světu se bude zdát, že jste se s Bohem patřičně usmířili. Ale naopak se s vámi stalo totéž, co se přihodilo nešťastnému Joabovi! Ježíš Kristus, náš kníže a Pán, vyhlásí nad vámi ortel zavržení! Posila na cestě k věčnosti, zpověď a sv. přijímání, bude pro vás jako velké množství olova, které vás závratnou rychlostí strhne do propasti. Jako Joab se budete držet rohu oltáře, ale přesto neuniknete věčné smrti. Co je to za strašný pohled – křesťan zrozený Krví Ježíše Krista a sycený jeho Tělem se navždy musí rozloučit s krásným nebem, se šťastnou věčností a s obyvateli nebeských výšin. Pro něj zůstanou jen trápení v plamenech, zanikne pro něho veškerá naděje! Ať nám tyto pravdy ani na chvíli nesejdou z paměti! A tak s pomocí Boží unikneme tomu neštěstí, které nejsme schopni nikdy změnit, a spasíme svou duši. Amen.


www.fatym.com.


]


Re:Bylo to z knihy I tak kázal svatý Vianney (Skóre: 1)
Vložil: Miloslav v Pondělí, 04. prosinec 2006 @ 17:49:03 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://miloslav.pletanek@prolife.cz


]


Re: Každý má jiné dary Důcha Svatého (fotky) (Skóre: 1)
Vložil: xvejvodam (xvejvodam@seznam.cz) v Čtvrtek, 07. prosinec 2006 @ 19:30:52 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://mocneevangelium.webzdarma.cz
Milý Gregu,
to by určitě rozumné nebylo,ale to já nedělám, jen už jí nebaštím to její sebevědomí.(t.j. že má víc moudrosti než ty ostatní)


]


Re: Každý má jiné dary Důcha Svatého (fotky) (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 v Čtvrtek, 07. prosinec 2006 @ 22:27:56 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ahoj Xvejvodame, a to jen kvůli Seraphimovi jí "nebaštíš tu moudrost?"


]


Re: Každý má jiné dary Důcha Svatého (fotky) (Skóre: 1)
Vložil: reader v Pondělí, 04. prosinec 2006 @ 09:33:24 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
hele me prijde ze ty fotky sou furt stejny. letos sou z pochodu 2006 vloni byli z pochodu 2005, a tusim ze sem je nekde videl i rok predtim. (treba zrovna fotku halik s jogurtem na triku a s knihou v ruce)



Re: Každý má jiné dary Důcha Svatého (fotky) (Skóre: 1)
Vložil: Libby v Úterý, 05. prosinec 2006 @ 08:01:09 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
K tomuto se neodvazuji nic komentovat, aby me nekdo neposlal do pekla, ale strasne se mi libi ten Duch s krouzkem.



Stránka vygenerována za: 0.22 sekundy