Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Oto.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 3, článků celkem: 16654, komentáře < 7 dní: 187, komentářů celkem: 429728, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 571 návštěvník(ů)
a 3 uživatel(ů) online:

rosmano
oko
ivanp

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116618932
přístupů od 17. 10. 2001

Tvorba: Kristus a Jeho nevěsta, Beránek a Jeho manželka
Vloženo Sobota, 29. říjen 2011 @ 18:55:12 CEST Vložil: Olda

Zamyšlení poslal Willy

Čím více se zaobírám příspěvky na Granu, tím víc se zamýšlím nad tím, co má na srdci Pán Ježíš Kristus, jaké jsou Jeho touhy, jaká je Boží vůle, co chce skutečně On. Dříve mě zajímalo i to, jestli se mu to či ono líbí nebo nelíbí a proč, ale pak jsem si uvědomil, že u milované bytosti by mě mělo zajímat spíše to, na co myslí, co chce, po čem touží, sdílet společně tyto touhy a pak je společně naplňovat. Jde prostě o to, abychom měli tyto věci společné a ne, aby si každý žil ve svém mikrosvětě, ve svém soukromém království.

My jsme se přece znovuzrodili do Božího Království, narodili jsme se z Ducha, abychom byli Božími dětmi, vyrostli a dospěli v syny Boží, tím že necháme růst Krista v našem srdci, které je půdou, do níž zasel Sám sebe jako semeno Království, aby rostlo a vydalo úrodu v podobě Království, které přichází ustanovit místo království toho Zlého, v němž nyní žijeme, i když díky Bohu z tohoto světa už nejsme, neboť jsme byli přeneseni Bohem z pravomoci temnoty do Království Syna Jeho. lásky.

Nadpis tohoto článku může u nezasvěceného čtenáře vyvolat dojem, že bude řeč o dvou dvojicích a v případě nevěsty a budoucí manželky skutečně nejde o totožné osoby, respektive o tentýž souhrn osob. Víme, že Kristus přijde jako Ženich pro svou nevěstu - jako zloděj v noci (mnohými nečekán, nezván, ba nenáviděn) - aby "ukradl" ze země to nejcennější, nejdražší, co zde má - svou milou, krásnou, slavnou (oslavenou Jeho slávou) Církev-nevěstu, aby ji uvedl na svatbu. Čí svatbu? Beránkovu! Ne Kristovu, nýbrž Beránkovu. Jestliže Pán přijde pro svou nevěstu, jistě je touhou Jeho srdce, aby společně s ní připravil vše potřebné na svatbu - svatební hostinu. Především Mu jde o to, aby se nevěsta připravila, poněvadž On žádnou zvláštní přípravu nepotřebuje. To, co Pán dělá v této době, je právě příprava nevěsty = Těla Kristova - jeho vybudování v lásce = růst Těla v životě, tím, že Pán roste ve svých vyvolených, je v nich formován, dokud nedospěje, jinými slovy nevydá úrodu na Jeho straně a my na naší straně neponeseme ovoce, které zůstane a které je produktem Jeho života v nás, kteří žijeme "naroubovaným životem" (Jan 15), k němuž nás vyvolil. My v Něm a On v nás, neboť bez Něho nemůžeme nic učinit.

Takže jde o společné dílo; na jedné straně Boží dílo v nás, při nás, s námi a skrze nás a na druhé straně naše dílo v Pánu (1. Kor. 15:58). Výsledkem tohoto společného díla bude naše připodobnění Jemu, k Jeho obrazu, abychom byli jako On. Co bude Pán při (na) nás hledat? Právě to, že budeme jako On, že Mu budeme podobní a že budeme připraveni = bude nám dáno být oblečeni do zářivě čistého kmentu, jímž jsou spravedlivé činy svatých (Zj. 19:7-8). Jinými slovy řečeno - ve skutečnosti v nás bude hledat Sám sebe. Nevěstu tedy tvoří vítězové ze všech (sedmi - Zj 2. a 3. kapitola) sborů a 144000 vykoupených jako prvotiny Bohu a Beránkovi ze 14. k. knihy Zjevení.

Ti, kdo nejsou nebo nebudou součástí nevěsty Kristovy - a na mě se, prosím, nezlobte, jestli to nejste vy, budou během tisíciletého (Kristova) Království Nebes na zemi na blíže neurčeném místě procházet tím, čím odmítli/nechtěli projít během svého života na zemi, aby se po nezbytném přečištění, přepálení a vytříbení v budoucí věčnosti, po posledním Božím soudu mrtvých před velikým bílým trůnem, stali lépe řečeno mohli stát součástí Božího svatého města - Nového Jeruzaléma, které je chotí Beránkovou ze Zjevení 21 a 22 (kapitoly), kterou tvoří všichni svatí všech věků a pokolení Starého i Nového zákona - viz dvanáct bran se jmény 12 kmenů synů Izraele a 12 základních kamenů hradeb se jmény dvanácti Beránkových apoštolů.

Není bez zajímavosti, že jméno Jeruzalém je v hebrejštině ženského rodu a my, muži bratři, bychom měli chtít být pro našeho Pána a Ženicha nejen silní, ale i krásní jako žena-nevěsta pro svého Ženicha. A kam se poděla žena ze Zjevení 19:7, ta, která tu byla už na začátku Tisíciletí? Odpověď najdeme ve Zjevení 21:22 - Avšak svatyni (chrám) jsem v něm neviděl, neboť jeho svatyní je Pán Bůh Všemohoucí a Beránek. V tomto věku je Božím chrámem Církev, ale ta se v budoucí věčnosti v Novém Jeruzalémě úplně "rozpouští"/ztrácí v Pánu Bohu Všemohoucím a Beránkovi, neboť není žádný rozdíl - dokonalá jednota - Bůh dosáhl svého cíle, naplnění touhy Jeho srdce. Boží věčné vyjádření, jímž je Jeho sláva vyjádřená září Jeho svatého města - Nového Jeruzaléma.

Dá se tedy říci, že nevěsta Kristova se během svatebního dne (= tisícileté Království) stane chotí Beránkovou, ale manželku Beránkovu tvoří mnohem větší a širší souhrn lidí. Lepším vyjádřením však je vzhledem k tomu, že Pán Ježíš Kristus je všemi a ve všech a vším ve všem (Ko 3:11), Hlavou i Tělem Kristovým, souhrn lidí smíšených s Bohem. A Nový Jeruzalém je také společným vzájemným příbytkem Boha a Jím vyvolených lidí, kteří Jím osvěcováni budou s Ním kralovat navěky věků (Zj. 22:5). Amen.


"Kristus a Jeho nevěsta, Beránek a Jeho manželka" | Přihlásit/Vytvořit účet | 44 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Kristus a Jeho nevěsta, Beránek a Jeho manželka (Skóre: 1)
Vložil: oko v Neděle, 30. říjen 2011 @ 08:21:08 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
..."Dá se tedy říci, že nevěsta Kristova se během svatebního dne (= tisícileté Království) stane chotí Beránkovou, ale manželku Beránkovu tvoří mnohem větší a širší souhrn lidí."...


Smutné lidské poblouznění - pouhé jakési náboženské domyšlenky bez reálného základu, bez porozumění věcí zásadních.


Kristus má pouze jednu nevěstu - církev. On nepropaguje žádné mnohoženství.



Kristova církev nemá jen podobu církve putující po zemi,

má také svou část církve vítězné v nebi (kterou už nyní tvoří všichni svatí spolu s Kristem - tedy spasení křesťané, kteří své životy prožili v souladu s Boží vůlí i spasení pohané (spravedliví), kteří taky prožili své životy podle Boží vůle (i bez daru víry žili podle hlasu svědomí) a stali se součástí Kristovy vítězné církve v okamžiku svého setkání s Kristem (v okamžiku smrti těla).

Má také svou část církve trpící - očišťující se a připravující se na nebe.



Re: Re: Kristus a Jeho nevěsta, Beránek a Jeho manželka (Skóre: 1)
Vložil: ivanp v Neděle, 30. říjen 2011 @ 10:33:45 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
moc hesky...len prečo dávaš kresťanom nálepky ktoré nie sú v písme...písmo hovorí o kresťanoch ako svatých a nič viac....všetci kresťania sú svatý a nepotrebujú kanonizovať ani vyhlasovať niekoho za svatého....
o chvíľu ideme mať mi žijúci kresťania sviatok všetkých svatých...pretože písmo nás totiž nazýva svatý...niektorí kresťania trpia, iní žijú víťazný život a niektorí sú u Pána...ale prečo ich zaradzovať do chlievikov keď ide o tú istú cirkev?

ivanp


]


Re: Re: Re: Kristus a Jeho nevěsta, Beránek a Jeho manželka (Skóre: 1)
Vložil: oko v Neděle, 30. říjen 2011 @ 11:21:02 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Prečo?

Veď sa tý istí ludia zaradzujú do chlievkov sami!


]


Re: Re: Re: Re: Kristus a Jeho nevěsta, Beránek a Jeho manželka (Skóre: 1)
Vložil: ivanp v Neděle, 30. říjen 2011 @ 11:49:52 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
nič proti chlievikom ale písmo všetkých zaradzuje do chlievika ,,svatý,,
ivanp


]


Re: Re: Re: Re: Re: Kristus a Jeho nevěsta, Beránek a Jeho manželka (Skóre: 1)
Vložil: oko v Neděle, 30. říjen 2011 @ 19:11:54 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
..."písmo všetkých zaradzuje do chlievika ,,svatý,, ... - všetkých"...???



(Ž 6,4-8)
Neboť pro ty, kdo byli jednou osvíceni, okusili ten nebeský dar, stali se účastníky Ducha Svatého
a okusili dobré Boží slovo i zázraky budoucího věku,
je nemožné, aby když odpadnou, byli znovu obnoveni k pokání, poněvadž by pro sebe znovu křižovali Božího Syna a vystavovali ho potupě.
Vždyť země, která pije déšť, jenž na ni často přichází, a plodí rostlinu užitečnou pro ty, kdo ji obdělávají, dochází požehnání od Boha;
ale ta, která vydává trní a bodláčí, je zavržená a blízká prokletí a její konec je spálení.



Jen zpozdilá reakce pomateného nevzdělaného bludaře, viď?


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kristus a Jeho nevěsta, Beránek a Jeho manželka (Skóre: 1)
Vložil: ivanp v Neděle, 30. říjen 2011 @ 19:32:09 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
co to tady meleš???

ja ti píšem o tom, že všetci veriaci v Písme sú nazvaný ,,svatý,, a neexistuje hierarchia blahoslavených a kanonizovaných a ,,svatých,, v zmysle rímskeho katolicizmu....a ty na to dáš citát o odpadlíkoch od viery...hm...

ivanp


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kristus a Jeho nevěsta, Beránek a Jeho manželka (Skóre: 1)
Vložil: oko v Pondělí, 31. říjen 2011 @ 07:16:03 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Já melu?
Tvoj citát:
...písmo všetkých zaradzuje do chlievika ,,svatý,...


Znáš vůbec význam slova "všetkých"?


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kristus a Jeho nevěsta, Beránek a Jeho manželka (Skóre: 1)
Vložil: ivanp v Pondělí, 31. říjen 2011 @ 14:29:18 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
,,všetkých,, samozrejme znamená všetkých kresťanov...to ti mohlo byť jasné...
takže ešte raz:...všetci kresťania jú v biblii zaradený do jednej jedinej kategórii: ,,svatý,,...(neexistujú priehradky, kolonky, kanonizácie, svatorečenia ap.)

ivanp


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kristus a Jeho nevěsta, Beránek a Jeho manželka (Skóre: 1)
Vložil: oko v Pondělí, 31. říjen 2011 @ 20:43:24 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
..."všetci kresťania jú v biblii zaradený do jednej jedinej kategórii: ,,svatý"...



(Žd 10,24-31)
Hleďme si jedni druhých, abychom se rozněcovali v lásce a dobrých skutcích,
a neopouštějme naše společné shromáždění, jak mají někteří ve zvyku, ale napomínejme se, a to tím více, čím více vidíte, že se blíží ten den.
Jestliže totiž poté, co jsme poznali pravdu, dobrovolně hřešíme, nezůstává již žádná oběť za hříchy,
ale nějaké hrozné očekávání soudu a oheň jeho horlivosti, který má pohltit nepřátele.
Kdokoli pohrdl Mojžíšovým zákonem, na základě výpovědi dvou nebo tří svědků bez milosti umírá.
Čím přísnějšího trestu si myslíte, že bude hoden ten, kdo pošlapal Božího Syna, přestal si cenit krve smlouvy, kterou byl posvěcen, a potupil Ducha milosti?
Známe přece Toho, který řekl: "Má je pomsta, já odplatím," praví Pán, a znovu: "Pán bude soudit svůj lid."
Je hrozné upadnout do rukou živého Boha!



]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kristus a Jeho nevěsta, Beránek a Jeho manžel (Skóre: 1)
Vložil: vlastik v Pondělí, 31. říjen 2011 @ 21:57:04 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
(Žd 10,24-31)
----Hleďme si jedni druhých, abychom se rozněcovali v lásce a dobrých skutcích,
a neopouštějme naše společné shromáždění, jak mají někteří ve zvyku, ale napomínejme se, a to tím více, čím více vidíte, že se blíží ten den.
Jestliže totiž poté, co jsme poznali pravdu, dobrovolně hřešíme, nezůstává již žádná oběť za hříchy,
ale nějaké hrozné očekávání soudu a oheň jeho horlivosti, který má pohltit nepřátele.
Kdokoli pohrdl Mojžíšovým zákonem, na základě výpovědi dvou nebo tří svědků bez milosti umírá.
Čím přísnějšího trestu si myslíte, že bude hoden ten, kdo pošlapal Božího Syna, přestal si cenit krve smlouvy, kterou byl posvěcen, a potupil Ducha milosti?
Známe přece Toho, který řekl: "Má je pomsta, já odplatím," praví Pán, a znovu: "Pán bude soudit svůj lid."
Je hrozné upadnout do rukou živého Boha!----

To ano oko,
tak jakou svobodu hřešit to zde hlásáš ? Vždyť znovu  říkám: ďáblovi děti mají svobodu od spravedlnosti, děti Boží mají svobodu ve spravedlnosti.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kristus a Jeho nevěsta, Beránek a Jeho ma (Skóre: 1)
Vložil: Willy v Pondělí, 31. říjen 2011 @ 23:08:00 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
No, vlastiku,

podle všeho to bude zřejmě svoboda upadnout do rukou živého Boha, nechat se Jím po smrti soudit a doufat, že se pak správně rozhodne pro Krista, nevěda, že bude příliš příliš pozdě, neboť pro Krista se měl rozhodnout během života na zemi!
Tož tak.

willy


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kristus a Jeho nevěsta, Beránek a Jeh (Skóre: 1)
Vložil: ivanp v Úterý, 01. listopad 2011 @ 08:00:10 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
pánové, ale rímsky katolík ak je dostatočne zámožný tak si predplatí po smrti zádušné omše a aj keď za svojho pozemského života neprijal Krista, tak orodovanie svatých (a zvlášť panenky), odpustkové slávnosti, očistec a hlavne zádušné omše urobia svoje...
prečo neexistuje niečo ako ,,spotrebiteľský úver,, na predplatenie zádušných omší po smrti neboštíka?....mohla by to financovať Vatikánska banka a tak zmierniť neistotu neboštíka, ktorý nevie kam ide a nie si je istý ani očiscom, ani množstvom zádušných omší, keď nikto z kompetentných mu nedokáže povedať kedy už je spasený a či vôbec...

ivanp 


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kristus a Jeho nevěsta, Beránek a (Skóre: 1)
Vložil: Willy v Úterý, 01. listopad 2011 @ 10:02:50 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ale no tak, Ivane,

pod článek o nevěstě, nepleť věci týkající se nevěstky!

willy


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kristus a Jeho nevěsta, Beránek a (Skóre: 1)
Vložil: Vapel v Úterý, 01. listopad 2011 @ 10:05:14 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
A co toto?

Gal 6, 15To, na čem záleží, totiž není obřízka nebo neobřízka, ale nové stvoření. 16Na všechny, kdo se budou řídit tímto pravidlem, ať přijde pokoj a milosrdenství jakožto na Boží Izrael.
17Ať už mě s tím nadále nikdo neobtěžuje. Jizvy na mém těle jsou znamením, že patřím Ježíši.
18Milost našeho Pána Ježíše Krista s vaším duchem, bratři. Amen.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kristus a Jeho nevěsta, Beránek a Jeho ma (Skóre: 1)
Vložil: oko v Úterý, 01. listopad 2011 @ 10:41:40 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
..."To ano oko,
tak jakou svobodu hřešit to zde hlásáš ?
"...


Vlastiku a další!

Uniká vám to podstatné: Tu svobodu kohokoliv volit hřích nehlásám jen já, ale potvrzuje ji také svatopisec v Písmu!


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kristus a Jeho nevěsta, Beránek a Jeh (Skóre: 1)
Vložil: vlastik v Úterý, 01. listopad 2011 @ 11:57:39 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Mýlíš se.  

 Chápu, je to lidské..

 Svatopisec nám  rozhodně nehlásá svobodu hřešit, ba naopak!  Znovu Ti pravím: kdo poznali pravdu ,mají svobodu OD hříchu. Nemají již (tu svévolnou) svobodu v hříchu, kterou jsme měli před tím ,než jsme Pána poznali , tu,  za kterou se nyní stydíme.  Už rozumíš?



(p.s. nejde mi narovnat písmo a odtučnit,tak se omlouvám)


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kristus a Jeho nevěsta, Beránek a (Skóre: 1)
Vložil: oko v Středa, 02. listopad 2011 @ 07:38:00 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Úplně každý člověk bez výjimky má možnost po celý svůj život dobrovolně zhřešit, dobrovolně zvolit zlo.

Docela stejně, jako má možnost dobrovolně zvolit dobro a od hříchu se odvrátit
.




Svoboda od hříchu je v napojení na Krista, kdy hřích pro mě ztrácí své půvaby. Ale ani tak nejsem zcela proti hříchu imunní a také člověk znovuzrozený, napojený na Krista, může vlastní nedbalostí znovu upadnout do hříchu ke smrti.

Písmo před tímto varuje na mnoha místech, jsme stále ohrožitelní - svou víru nosíme v nádobě hliněné (která je křehká a snadno se rozbije).


Jak člověk uvízne v bludných představách, tak ani takto zjevná skutečnost mu není jasná. Vždyť kdyby tomu bylo jinak, žádný hříšník by ani nemohl učinit pokání!


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kristus a Jeho nevěsta, Berán (Skóre: 1)
Vložil: vlastik v Čtvrtek, 03. listopad 2011 @ 09:59:00 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)

----Úplně každý člověk bez výjimky má možnost po celý svůj život dobrovolně zhřešit, dobrovolně zvolit zlo. -----

:-) oko,připomínáš mi v tom, advetisty. Ty se můžeš dobrovolně "*****it"?

Ti mi tvrdili,že když se ráno zbudí mají svobodu dobrovolně se rozhodnout , zda zvolí dobro  či zlo, mezi Bohem a satanem.

Znamená to, že jsou (svévolní) svobodni od spravedlnosti, taková "svoboda" ale opravdu ztrácí své půvaby.

K tématu:
Nebudu se přece každé ráno rozhodovat je-li má žena mou ženou .To je naprosto šílené.:-)

Jenou jsme si řekli ano a ona mou ženou je! Stejně tak jednou jsme při křtu zemřeli sami sobě Kristu.Soudím  pak, že jsme ženati!A v tom spočívá i můj soud.
                                          ahoj v.






]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kristus a Jeho nevěsta, B (Skóre: 1)
Vložil: oko v Čtvrtek, 03. listopad 2011 @ 13:01:25 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Každé ráno bys měl za svou ženu Bohu především děkovat. Děláš to tak?



..."Stejně tak jednou jsme při křtu zemřeli sami sobě Kristu."...

A máme už vystaráno, jsme "za vodou"?

Opravdu hereze zatemňuje úsudek, že člověk nebezpečí nevnímá ...

(2 Pt 2,15-22)
Tito synové prokletí
opustili přímou cestu a zabloudili, neboť následovali cestu Balaáma, syna Bosorova, který si zamiloval mzdu za nepravost.
(Za svůj přečin však dostal pokárání: němá oslice promluvila lidským hlasem a zabránila prorokovu bláznovství.)
Jsou to studny bez vody, mračna hnaná vichřicí, pro něž je na věčnost zachována černota tmy.
Když honosně řeční o marných věcech, lákají žádostmi těla a nestydatostmi ty, kdo právě utekli od těch, kteří žijí v bludu.
Slibují jim svobodu, sami jsou však otroky zkázy, neboť kým je kdo přemožen, tím je také zotročen.
Jestliže se totiž ti, kdo skrze poznání našeho Pána a Spasitele Ježíše Krista unikli poskvrnám světa, do nich znovu zapletou a jsou jimi přemoženi, jsou jejich poslední věci horší než první.

Bylo by pro ně lepší nepoznat cestu spravedlnosti, než se po jejím poznání odvrátit od svatého přikázání, jež jim bylo vydáno.
Stalo se jim však to, co se říká v tom pravdivém přísloví: "Pes se vrátil ke svým zvratkům" a vykoupaná svině k válení v bahně.



Jak se jim cosi takového mohlo vůbec stát, když platí argument: "Stejně tak jednou jsme při křtu zemřeli sami sobě Kristu"



]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kristus a Jeho nevěst (Skóre: 1)
Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Čtvrtek, 03. listopad 2011 @ 22:56:40 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/
..."Stejně tak jednou jsme při křtu zemřeli sami sobě Kristu."...

A máme už vystaráno, jsme "za vodou"?

  Křest se opravdu dělá ve vodě, oko. Člověk, který je pokřtěný ve vodě, je za vodou. Hezky řečené.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kristus a Jeho ne (Skóre: 1)
Vložil: oko v Neděle, 06. listopad 2011 @ 08:25:22 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Pokřtěný člověk je jako semínko, které ve vodě vzklíčí.

Je v tom naděje, je v tom život, ale ještě ani zdaleka není za vodou, ještě bude potřebovat spoustu "vody", ještě ptáci nehnízdí v jeho větvích ...


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kristus a Jeho nevěst (Skóre: 1)
Vložil: vlastik v Sobota, 05. listopad 2011 @ 22:01:25 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Mylím že jsi oko,jen nepochopil pointu.Ženě jsem řekl jednou a svobodně své ano, od té doby jsme jedno tělo.Nevodím ji každý týden k oltáři,abych jí to stále opakoval. Já si to denně připomínám ,uvědomuji , a vím, že je má žena. Jsem za ni vděčný. Vztahuji na Krista.  ahoj v.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kristus a Jeho ne (Skóre: 1)
Vložil: oko v Neděle, 06. listopad 2011 @ 08:21:16 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
..."Nevodím ji každý týden k oltáři,abych jí to stále opakoval. Já si to denně připomínám ,uvědomuji , a vím, že je má žena."...



Já se zatím denně stále učím být dobrým manželem své ženy ( a ona mě dobrou manželkou).

Celý život vůbec není o jakési fiktivní dokonalosti, kterou jsi získal skokově - ale o neustálém růstu ve víře, lásce i zbožnosti
-  nebo v případě některých lidí také o úpadku.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kristus a Jeho ne (Skóre: 1)
Vložil: oko v Neděle, 06. listopad 2011 @ 10:32:46 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
To znamená, že teprve svými skutky,
svým každodenním životem dokazuji opravdovost svého vztahu, zda jsem stále více milující manžel, nebo kurevník.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kristus a Jeh (Skóre: 1)
Vložil: vlastik v Neděle, 06. listopad 2011 @ 11:36:42 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
No vidíš oko,jak to už chápeš .

Takže když se ráno zbudíš,nemůžeš se už rozhodovat zda-li je Tvá manželka ,Tvá manželka. :-)To by byly zvláštní skutky:-( Tuhle starou svobodu jsi již ztratil!

Ona Tvá maželka je!  (smlouva)  A v tom maželství spočívá ta pravá svoboda, se vzájemně milovat.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kristus a Jeho nevěsta, Beránek a Jeh (Skóre: 1)
Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Středa, 02. listopad 2011 @ 08:11:12 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/
Uniká vám to podstatné: Tu svobodu kohokoliv volit hřích nehlásám jen já, ale potvrzuje ji také svatopisec v Písmu!

  Takové místo písma mi prozatím také uniklo. Dodnes u všech svatopisců čtu "zákaz hřešit" a svědectví o hříchu jako otroctví.

  Mohl bys prosím oko napsat, ke kterámu svatopisci a místu písma sis domyslel, že potvrzuje "svobodu hřešit"? Zatím jsi to neuvedl, to by mne fakt zajímalo, kde něco takového v písmu vidíš.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kristus a Jeho nevěsta, Beránek a (Skóre: 1)
Vložil: oko v Středa, 02. listopad 2011 @ 19:11:33 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
..."Dodnes u všech svatopisců čtu "zákaz hřešit""...

Toníku
život v bludu se vyznačuje zvláštním fenoménem. K přijetí bludu za vlastní přispívá nedostatečné vzdělání ve víře. Pak se ale člověk "zapouzdří" uzavře  rozumovým argumentům a obalí se slupkou povytrhovaných frází. Ty používá jako štít, aby mu jeho vlastní selský rozum nenastavoval zrcadlo ohavnosti bludu.


Neříkám to zde proto, že bych se snad snažil tě takto urážet, ale proto, že tak vnímám realitu dosavadního tvého chování.



Zákaz hřešit máme od Boha.

Od Boha máme také svobodu volit mezi dobrem a zlem, svobodu zhřešit - nebo nezhřešit a naopak ve svobodě činit dobro.


Abys mohl vůbec zhřešit hříchem ke smrti,

musíš mít povědomí, že děláš něco, co je Bohem přísně zakázáno a přesto se pro to rozhodneš vědomě a dobrovolně.
Pokud u vykonaného hříchu schází plné vědomí že přestupuješ Bohem stanovený řád, nebo tomuto jednání schází dobrovolnost, jedná se sice také o hřích, ale nikoli o hřích smrtelný.

Plné vědomí přestoupení Božího zákazu a svobodné rozhodnutí (dobrovolnost) pro takový skutek teprve činí z hříchu hřích ke smrti.

Takto ve svobodě zhřešili první lidé v ráji, takto se svobodně rozhoduje zhřešit i každý z nás. Nikdo tě přece do hříchu nenutí! Kdyby ses nerozhodl zhřešit svobodně a dobrovolně sám, nebyl bys za takový hřích ani odpovědný a Bůh by tě za způsobené zlo nemohl volat k odpovědnosti. Ale jak víme, Bůh nás k zodpovědnosti za námi vykonané zlo volá a trestá za ně  - nás, nikoho cizího!

Pro hřích, pro zlo, se rozhodujeme dobrovolně ve svobodě rozhodnutí sami.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kristus a Jeho nevěsta, Berán (Skóre: 1)
Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Středa, 02. listopad 2011 @ 19:29:10 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/
život v bludu se vyznačuje zvláštním fenoménem. K přijetí bludu za vlastní přispívá nedostatečné vzdělání ve víře. Pak se ale člověk "zapouzdří" uzavře  rozumovým argumentům a obalí se slupkou povytrhovaných frází. Ty používá jako štít, aby mu jeho vlastní selský rozum nenastavoval zrcadlo ohavnosti bludu.

  To si moc hezky napsal. Ještě je možné doplnit, že člověk, který žije v bludu se nezajímá o nic jiného, než o blud sám, dokonce má zakázáno se vzdělávat, zajímat se o druhé, o realitu života, ale musí žít zapouzdřen v těch nepravdivých frázích odtržených od života.


  Jinak jsi napsal celkem dlouhý příspěvek, ale odpověď na mojí otázku, kterou  jsem ti dal, jsem nenašel. Přehlédnul jsem jí? Zkusím jí napsat ještě jednou:

  Mohl bys prosím oko napsat, ke kterámu svatopisci a místu písma sis domyslel, že potvrzuje "svobodu hřešit"? Zatím jsi to neuvedl, to by mne fakt zajímalo, kde něco takového v písmu vidíš.

  Písmo znám dostatečně na to, abych věděl, že žádný svatopisec o "svobodě hřešit" nepsal a naopak mnozí psali zákazu hřešit, o otroctví hříchu a o svobodě ve chvíli, kdy je člověk z hříchu vysvobozen. Proto se tě ptám takto: Které místo písma si vykládáš tak, že tu tvoji "svobodu hřešit" "
potvrzuje také svatopisec v Písmu!" jak jsi napsal výše?


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kristus a Jeho nevěsta, B (Skóre: 1)
Vložil: oko v Středa, 02. listopad 2011 @ 19:53:55 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Od Boha máme také svobodu volit mezi dobrem a zlem, svobodu zhřešit - nebo nezhřešit a naopak ve svobodě činit dobro.


Abys mohl vůbec zhřešit hříchem ke smrti,

musíš mít povědomí, že děláš něco, co je Bohem přísně zakázáno a přesto se pro to rozhodneš vědomě a dobrovolně
.


Nic ti to neřeklo?
Co zdravý selský rozum? Štít tě před ním ochránil?

Když se pak Ježíš zvedl a neviděl nikoho než tu ženu, řekl jí: "Ženo, kde jsou tvoji žalobci? Nikdo tě neodsoudil?"
Ona řekla: "Nikdo, Pane." Ježíš jí tedy řekl: "Ani já tě neodsuzuji. Jdi a už nehřeš."


Byla to rada svobodnému člověku nebo příkaz otroku?
Musela ta žena Ježíše poslechnout, nebo jí stále zůstala svoboda si vybrat - poslechnout Ježíše nebo neposlechnout?



Jednejte jako svobodní, ne však jako ti, kdo mají svobodu za pláštík špatnosti, ale jako Boží služebníci.
...Proto stůjte v té svobodě, ke které nás Kristus vysvobodil, a nezaplétejte se znovu do otrockého jha.

Nevidíš ani v tomto svobodu výběru mezi dobrem a zlem?


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kristus a Jeho nevěst (Skóre: 1)
Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Středa, 02. listopad 2011 @ 20:41:20 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/
  Opět dlouhý příspěvek, jen těžce se chytám co z něho je odpověď na mojí otázku.

  Napsal jsi:

" Tu svobodu kohokoliv volit hřích nehlásám jen já, ale potvrzuje ji také svatopisec v Písmu!"

  Teď jsi citoval příběh hříšnice, které Ježíš odpustil hříchy.

   Ten příběh je pro tebe to místo, které ti potvrzuje tvojí svobodu volit hřích kterou máš od tvého boha? Když Ježíš říká: "Jdi a už nehřeš." tak ty tam vidíš to, že na tom místě "svatopisec potvrzuje tvoji svobodu volit hřích", rozumím tomu dobře?


Jednejte jako svobodní, ne však jako ti, kdo mají svobodu za pláštík špatnosti, ale jako Boží služebníci.
...Proto stůjte v té svobodě, ke které nás Kristus vysvobodil, a nezaplétejte se znovu do otrockého jha.

Nevidíš ani v tomto svobodu výběru mezi dobrem a zlem?

  Samozřejmě, že ne. Vždyť tam apoštol mluví přesný opak toho, co ty píšeš. On přece píše proti volbě zla, hříchu, špatnosti, zakazuje ji a píše o svobodě v Kristu. Svoboda v Kristu, do které nás Kristus vysvobodil, nemá se "svobodou" vybírání zla a hříchu nic společného. Tedy kromě toho, že je opakem svobody vybírat si zlo a hřích.



]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kristus a Jeho ne (Skóre: 1)
Vložil: oko v Čtvrtek, 03. listopad 2011 @ 08:00:51 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Stačilo si odpovědět na toto:
Když se pak Ježíš zvedl a neviděl nikoho než tu ženu, řekl jí: "Ženo, kde jsou tvoji žalobci? Nikdo tě neodsoudil?"
Ona řekla: "Nikdo, Pane." Ježíš jí tedy řekl: "Ani já tě neodsuzuji. Jdi a už nehřeš."


Byla to rada svobodnému člověku nebo příkaz otroku?

Musela ta žena Ježíše poslechnout, nebo jí stále zůstala svoboda si vybrat - poslechnout Ježíše nebo neposlechnout?


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kristus a Jeh (Skóre: 1)
Vložil: Willy v Čtvrtek, 03. listopad 2011 @ 09:54:28 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Tebou podtržená slova Pána Ježíše, oko,

byla na jednu stranu Pánovým příkazem a na sruhou stranu slovy, která byla duch a byla život (J 6:63), život potřebný s Jeho mocí pro to/k tomu, aby žena Pánův příkaz mohla poslechnout a už skutečně nehřešit.

Způsob, jakým se tento konkrétní případ díváš ty, je veskrze lidský opomíjející Boží moc a Boží způsob jednání s lidmi.

Tož tak.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kristus a (Skóre: 1)
Vložil: oko v Čtvrtek, 03. listopad 2011 @ 12:53:36 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Willy
Já se ptal ale na cosi docela jiného:

Byla to rada svobodnému člověku nebo příkaz otroku?

Musela ta žena Ježíše poslechnout, nebo jí stále zůstala svoboda si vybrat - poslechnout Ježíše nebo neposlechnout?


Vždyť my ani nevíme, jak to s ní nakonec dopadlo, zda znovu zhřešila, nebo opravdu změnila svůj život. Obě varianty jsou možné.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Krist (Skóre: 1)
Vložil: Willy v Čtvrtek, 03. listopad 2011 @ 20:19:21 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
oko,

ptal ses špatně; na tvou otázku není odpověď.

Ve chvíli, kdy té ženě Pán řekl: "Jdi a už nehřeš!" byla hříšnice, která, pokud Pánova slova přijala, odešla jako žena svobodná od hříchu, neboť spolu s těmi slovy od Pána přijala moc nehřešit. Kdyby znovu hřešila, neměla by Pánova slova význam. Kdyby jí spolu se svými slovy nedal moc nehřešit, byl by ten příkaz od Pána nefér.
Nevymýšlej varianty a vůbec - přestaň si vymýšlet stran Božího slova, je ti to ke škodě!

Tož tak.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: K (Skóre: 1)
Vložil: oko v Pátek, 04. listopad 2011 @ 10:17:19 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Na tu otázku ale odpověď je.

Srovnej si své "teologické" konstrukce se skutečným svědectvím Písma. A hlavně: zamysli se nad tím!


..."pokud Pánova slova přijala, odešla jako žena svobodná od hříchu, neboť spolu s těmi slovy od Pána přijala moc nehřešit. Kdyby znovu hřešila, neměla by Pánova slova význam. Kdyby jí spolu se svými slovy nedal moc nehřešit, byl by ten příkaz od Pána nefér. "... ???



Představ si, že právě o takových, kteří od Pána přijali moc nehřešit - ale později stejně vlastním svobodným rozhodnutím zhřešili - tak právě o takových svědčí Písmo:


(2 Pt 2,20-22)
Jestliže se totiž ti, kdo skrze poznání našeho Pána a Spasitele Ježíše Krista unikli poskvrnám světa, do nich znovu zapletou a jsou jimi přemoženi, jsou jejich poslední věci horší než první.
Bylo by pro ně lepší nepoznat cestu spravedlnosti, než se po jejím poznání odvrátit od svatého přikázání, jež jim bylo vydáno.
Stalo se jim však to, co se říká v tom pravdivém přísloví: "Pes se vrátil ke svým zvratkům" a vykoupaná svině k válení v bahně.



]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1)
Vložil: Willy v Pátek, 04. listopad 2011 @ 11:37:30 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
2P 2:20-22 je o něčem jiném, než příběh s cizoložnicí. Mohlo se to, co píše Petr, sice stát i jí, ale, jak říkám, jí se ve zmíněném případě týkala ta první část 20. verše. O tom, jestli se jí týkala i ta druhá, v Bibli žádný záznam není. Tož tak.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1)
Vložil: oko v Neděle, 06. listopad 2011 @ 10:07:00 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
O dalším osudu té ženy Písmo nic neříká, tedy ani ty to nemůžeš vědět.


Pokud ale přiznáváš, že by se jí mohlo stát, že znovu upadne do hříchu - existence hříchu předpokládá vlastní svobodné rozhodnutí pro špatnou věc proti Bohu.

Bez této svobody volby nelze zhřešit.
Pokud uděláš něco bez svobody ( tedy z donucení) - nemůžeš za to být trestán - neneseš za to odpovědnost ty (který nemá svobodu), ale nese za to odpovědnost ten, kdo tě donutil.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kristus a Jeh (Skóre: 1)
Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Čtvrtek, 03. listopad 2011 @ 22:59:55 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/
  Takže ten příběh hříšnice, které Ježíš řekl (přikázal): Jdi a už nehřeš! je pro tebe to místo, kde ti "svatopisec potvrzuje svobodu hřešit"?


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kristus a Jeho nevěsta, Beránek a (Skóre: 1)
Vložil: oko v Středa, 02. listopad 2011 @ 19:24:56 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Hodně mně vadí, jak jste zde všichni "svatí až na húru", samým znovuzrozeným v Kristu se to tu jenom hemží! Všichni žijí svatě, v Kristu a nemají svobodu hřešit. Farizeji!

A někteří ani nehřeší - je to přece v 1 Jan 5,6!


A nejčtenější článek na Granu už po několik let? - SOULOŽ V RAJSKÉ ZAHRADĚ!

Nic proti němu, naopak je dobře napsaný, ale kde se bere ten zájem? V lechtivosti samotného nadpisu?

Kdo vás nutí na to kliknout? Vaše bezhříšnost, nebo svoboda volit?


(Ř 7,7-25)
Co tedy řekneme? Že Zákon je hřích? V žádném případě! Avšak hřích jsem nepoznal jinak než skrze Zákon. Vždyť ani o žádosti bych nevěděl, kdyby Zákon neříkal: "Nebudeš žádostivý!"
Hřích se pak skrze to přikázání chopil příležitosti a způsobil ve mně veškerou žádost. Bez Zákona je tedy hřích mrtev.
Já jsem pak kdysi žil bez Zákona, ale když přišlo přikázání, hřích ožil
a já jsem zemřel. A ukázalo se, že přikázání, které mělo být k životu, je mi ke smrti.
Neboť hřích, který se skrze to přikázání chopil příležitosti, mne oklamal a skrze ně mne zabil.
Zákon je tedy jistě svatý a přikázání je svaté, spravedlivé a dobré.
Stalo se mi tedy to dobré smrtí? V žádném případě! Avšak hřích, aby se ukázal hříchem, mi skrze to dobré působí smrt, aby se hřích skrze přikázání stal nadmíru hříšným.
Víme přece, že Zákon je duchovní, ale já jsem tělesný, zaprodaný hříchu.
Nerozumím totiž tomu, co dělám; neboť nekonám to, co chci, ale dělám to, co nenávidím.
Jestliže tedy dělám to, co nechci, souhlasím se Zákonem, že je dobrý.
Nyní to pak již nedělám já, ale hřích, který ve mně přebývá.
Vím totiž, že ve mně (to jest v mém těle), nepřebývá nic dobrého. Neboť chtění mám u sebe pohotově, ale vykonání toho dobrého nenacházím.
Nekonám totiž dobro, které chci, ale zlo, které nechci, to dělám.
Jestliže pak dělám to, co nechci, pak to již nedělám já, ale hřích, který ve mně přebývá.
Nacházím tedy zákon, že když chci dělat dobro, mám u sebe pohotově zlo.
Podle vnitřního člověka totiž radostně souhlasím s Božím Zákonem,
ale ve svých údech vidím jiný zákon, který bojuje proti zákonu mé mysli a činí mě zajatcem zákona hříchu, který je v mých údech.
Já ubohý člověk! Kdo mě vysvobodí z tohoto těla smrti?
Děkuji Bohu - skrze Ježíše Krista, našeho Pána! A tak tedy tentýž já sloužím myslí Zákonu Božímu, ale tělem zákonu hříchu.



]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kristus a Jeho nevěsta, Berán (Skóre: 1)
Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Středa, 02. listopad 2011 @ 20:50:25 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/
  Píšeš si ještě pořád se mnou? Odpovídáš na můj příspěvek ale úplně mimoběžně. Píšeš "vás" a to co píšeš, se netýká ani mně, ani nás, ani toho co píšu, ani toho, co žiju.

  Ano, jsme svatí Kristem, ne naší snahou. To snad jediné se mně týká. Ježíš je všechno, co mám. Jen skrze něj mohu k Bohu, jen v něm mám vysvobození od nepřátel a záchranu od smrti a otroctví hříchu.
  Svobodu hřešit nemám, to už jsem ti psal mockrát a mockrát jsem ti to vysvětloval. Že mne Ježíš vysvobozuje ze hříchu také. Že si to ty překroutíš tak, abys mohl šermovat slovíčky už je tvoje věc.


A nejčtenější článek na Granu už po několik let? - SOULOŽ V RAJSKÉ ZAHRADĚ!
Nic proti němu, naopak je dobře napsaný, ale kde se bere ten zájem? V lechtivosti samotného nadpisu?
Kdo vás nutí na to kliknout? Vaše bezhříšnost, nebo svoboda volit?

  Zvláštní, co tě zajímá a kdo tě nutí na to kliknout. Ani nevím, že je tady nějaký takový článek a docela by mne zajímalo, jak ses k němu dostal ty a proč se snažíš napasovat to na nějaké "nás" ... ;-)



  Jinak to místo z Římanům je moc hezké a vyjadřuje jednoznačně to, co tu píšu celou dobu a proti čemu stále oponuješ - Apoštol v něm píše o otroctví hříchu, o nějaké "svobodě hřešit" či "svobodě hřešení" ani slovo a jako jediné řešení neuvádí svobodnou vůli člověka, ale ježíše Krista.
 



 


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kristus a Jeho nevěsta, B (Skóre: 1)
Vložil: oko v Čtvrtek, 03. listopad 2011 @ 07:58:32 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
..." Zvláštní, co tě zajímá a kdo tě nutí na to kliknout."...


V pravo nahoře - nejčtenější článek - s přestávkami už roky. Klikl jsem na to až po létech, abych zjistil, co vlastně vás všechny na tom tak zajímá.


..." jsme svatí Kristem, ne naší snahou."...

To ja samozřejmě obecná pravda.
Ale ta vaše sebejistota o tomto, že je také pravdou vaší, že se týká právě vás?



...Kdo říká, že je ve světle, a nenávidí svého bratra, je až dosud v temnotě.

...Řekne-li někdo: "Miluji Boha" a nenávidí svého bratra, je lhář. Kdo totiž nemiluje svého bratra, kterého viděl, jak může milovat Boha, kterého neviděl?

...Kdokoli však má jmění tohoto světa a vidí svého bratra, jak má nedostatek, a zavře před ním své srdce, jak v něm může zůstávat Boží láska?

...Kdo tedy zachovává jeho přikázání, zůstává v něm a on
také v něm. A podle toho poznáváme, že zůstává v nás, totiž podle Ducha, kterého nám dal.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kristus a Jeho nevěst (Skóre: 1)
Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Čtvrtek, 03. listopad 2011 @ 22:17:49 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/
V pravo nahoře - nejčtenější článek - s přestávkami už roky. Klikl jsem na to až po létech, abych zjistil, co vlastně vás všechny na tom tak zajímá.

  Opravdu, oko, nevím, co vás na tom zajímá. To bys musel říci ty.


..." jsme svatí Kristem, ne naší snahou."...
To ja samozřejmě obecná pravda.
Ale ta vaše sebejistota o tomto, že je také pravdou vaší, že se týká právě vás?

  Nevím o jaké sebejistotě to píšeš. To bys musel napsat ty co myslíš za sebejistotu, když o ní píšeš.



...Kdo říká, že je ve světle, a nenávidí svého bratra, je až dosud v temnotě.

...Řekne-li někdo: "Miluji Boha" a nenávidí svého bratra, je lhář. Kdo totiž nemiluje svého bratra, kterého viděl, jak může milovat Boha, kterého neviděl?

...Kdokoli však má jmění tohoto světa a vidí svého bratra, jak má nedostatek, a zavře před ním své srdce, jak v něm může zůstávat Boží láska?

...Kdo tedy zachovává jeho přikázání, zůstává v něm a on
také v něm. A podle toho poznáváme, že zůstává v nás, totiž podle Ducha, kterého nám dal.


  To moc je hezky napsané. Snad si to někdy přečteš a pochopíš, jak je to s těmi miliony lidí "pokřtěnými" jako miminka.




]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kristus a Jeho ne (Skóre: 1)
Vložil: Vapel v Pátek, 04. listopad 2011 @ 10:10:15 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
To moc je hezky napsané. Snad si to někdy přečteš a pochopíš, jak je to s těmi miliony lidí "pokřtěnými" jako miminka.

V:
Přesně tak! :-)


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kristus a Jeho ne (Skóre: 1)
Vložil: oko v Neděle, 06. listopad 2011 @ 10:35:51 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
..."To moc je hezky napsané. Snad si to někdy přečteš a pochopíš, jak je to s těmi miliony lidí "pokřtěnými" jako miminka."...



Píše člověk, svázaný, zatemněný bludem, který mu samotnému pochopit nedovoluje.


]


Stránka vygenerována za: 0.33 sekundy