|
Zaznamenali jsme 120360419 přístupů od 17. 10. 2001
|
| |
Kontrasty: Mají homosexuálové vychovávat děti?
Vloženo Úterý, 13. únor 2007 @ 09:30:09 CET Vložil: Standa |
|
Jak lesba (běloška) zabila dítě své milenky (bělošky) (Skóre: 1) Vložil: Seraphim v Úterý, 13. únor 2007 @ 09:44:28 CET (O uživateli | Poslat zprávu) http://cs.gloria.tv/?user=416 | Jak lesba (běloška) zabila dítě své milenky (bělošky)
ČTYŘLETÝ CHLAPEČEK, UMUČENÝ LESBOU, MĚL RÁD SVÉHO TÁTU
Byl za to utýrán lesbickou dvojicí. Stal se obětí dlouhodobého zneužívání lesbickým párem.
Dne 22.3.2006 krajský soud ve Vereeniging shledal lesbický pár vinným z vraždy čtyřletého dítěte.
ANTIDISKRIMINAČNÍ NADRŽOVÁNÍ LESBÁM
Paní Hanelie Bothová se zamilovala do lesby Engeline De Nysschenové.
Následoval rozvod manželů Bothových - r.1999 v Jihoafrické republice. Dítě připadlo matce.
De Nysschenová, lesbická partnerka maminky dítěte, mívala časté záchváty zuřivosti. Při nich bila Jandreho Botha, maličkého syna své partnerky, pěstmi do tváře a dřevěným prknem po vnitřní straně stehen. Dítě pak několik dní kulhalo. To dosvědčila před soudem pomocnice v domácnosti (- která se děsí pomsty De Nysschenové, až bude propuštěna předčasně z vězení). Kvůli zraněním z výprasků, chlapeček Jandre často chyběl ve školce. Jeho tatínek, Jan Botha podal roku 2002 trestní oznámení na svou bývalou manželku a její lesbickou partnerku. V žalobě líčil, že lesby zneužívají jeho dítě od rozvodu v r.1999. Soudní dvůr v Potgietersrus však žalobu proti lesbám hned r.2002 zamítl s odůvodněním, že chybí jakýkoli důkaz. Ačkoli už tehdy existovalo množství usvědčujících důkazů, „odborníci“ nadržovali lesbám. Přimhouřili oči a pachatelky ponechali na svobodě. Antidiskriminační právní a sociální činitelé v Potgietersrus fatálně selhali. Právě sociální pracovníci doporučili soudu, že opatrovnictví dítěte musí zůstat lesbě Hanelie Bothové.
Jandreho otec Jan Botha to nevzdával. Ještě téhož roku zkontaktoval potřebné autority, aby získal svého syna do opatrovnictví. Doktor potvrdil jeho obavy a Jandre byl umístěn v jeho pěstounské péči. Nakonec však tatínek prohrál a lesba Bothová zvítězila. V lednu r.2003 Vysoký soudní dvůr Jihoafrické republiky přikázal, že 4 roky starý Jandre Botha musí být umístěn do péče matky. (O pět měsíců později byl chlapeček zavražděn.)
DÍTĚ ZŮSTALO NORMÁLNÍ, PROTO HO LESBA UBILA
Lesba De Nysschenová byla poté obviněna z bití dítěte do tváře golfovou holí. Chlapečkova tvář o tom jasně svědčila. On sám však byl příliš maličký na to, aby svědčil u soudu. Sadistická lesba tak byla propuštěna na svobodu. Poté, za 3 měsíce, dne 2. června 2003, lesby dopravily čtyřletého chlapečka do nemocnice. Jeho matka tvrdila, že uklouzl ve vaně. Jeho tělíčko bylo pokryté modřinami a měl mozková zranění. Soud později vyslechl svědectví Lydie Nkomo a její dcery Aletta Lesiba, které pracovaly pro pár v jejich potravinářském obchůdku. Popsaly do detailu, jak Nysschenová nutila čtyřletého chlapečka, aby jí řekl „tatínku“. Když to neudělal, začala ho mlátit. Engeline de Nysschenová (dnes 33 letá) bila chlapečka tak dlouho, dokud neupadl do bezvědomí. Doslova ho utloukla. Chlapeček podlehl smrtelnému zranění. Zemřel v nemocnici na krvácení do mozku dne 12.června 2003.
Lékaři, z nichž většina má více než 15-ti letou lékařskou zkušenost, odmítli verzi lesbického páru, že chlapeček uklouzl ve vaně. Říkali, že smrtelná zranění Jandreho vyžadovala hrubou sílu dospělého člověka. Pitva prokázalala, že chlapeček Jandre Botha utrpěl strašná zranění, zahrnující roztříštěnou lebku, poškození mozku i zlomené nohy. Jandre měl také zlomenou pánev, která nebyla nikdy lékařsky ošetřena. Jeho pravá ruka a levá klíční kost byly také zlomeny, ale nikdy mu nebyla poskytnuta lékařská péče. Šlo o jasné důkazy dlouhodobého zneužívání dítěte a následné utajování zlomenin. Zpráva úředního ohledávače mrtvol sdělovala, že bezprostřední příčinou smrti byla rána do hlavy. Soudní dvůr přijal důkaz profesora Mohammeda Dada, experta na úrazy, který říkal, že zranění chlapce Jandreho jsou podobná zraněním při pádu z dvoupodlažní budovy, nikoliv uklouznutím ve vaně.
Zatčené lesby neustále lhaly, že chlapeček uklouzl ve vaně. Lhaly v nemocnici ošetřující lékařce MUDr. Elně Gibsonové, lhaly při vyšetřování policii, lhaly u soudu. Obě ženy se vymlouvaly, že jsou nevinné ve všech bodech obžaloby. Opakovaly starou lež, že dítě uklouzlo ve vaně.
LESBA NEUDĚLALA NIC, ABY OCHRÁNILA SVÉ DÍTĚ
Matka, která se časem proměnila v lesbu, zcela selhala v mateřské povinnosti chránit vlastní dítě před zneužíváním a násilím. Ani nedokázala oznámit zneužívání dítěte jeho vlastnímu otci, svému bývalému manželovi. Udělala cokoliv, aby se líbila své milence Engeline de Nysschenové. Stala se lesbou a ztratila tím mateřské instinkty. Toho si všimli i její rodiče. Proto finančně podporovali jejího bývalého manžela v soudním sporu o opatrovnictví dítěte v letech 2002-2003.
Otec chlapce se dozvěděl o umučení svého syna až v den jeho úmrtí, 12. června 2003. Vražedkyně De Nysschenová ho kontaktovala a řekla mu, že Jandre o den dříve spadl a teď umřel.
Chlapečkova vlastní matka Hanelie Bothová neudělala nic pro ochranu života svého dítěte. Vydávaje rozsudek, dne 22.3.2006, soudkyně Rita Willemsová říkala: “Hanelie nebyla bezmocnou. Ona předem očekávala Engelinin prudký výbuch. Mohla včas přivolat na pomoc synkovi jeho skutečného tatínka, ale neudělala to. Neudělala nic pro ochranu vlastního dítěte.” Soudkyně Willemsová oznámila, že ač vlastní matka Hanelie Bothová (dnes 31 letá) se přímo nezúčastnila zabíjení, přesto je spoluvinná vraždou, neboť se ani trochu nepokusila ochránit své dítě.
K větší informovanosti zaslal Mgr. Libor Halík PhD.
Informace z 23.3. 2006, 11.3. 2004, 18.11. 2005, 23.3. 2006 v angličtině si můžete vyhledat např. na:
http://www.int.iol.co.za/index.php?set_id=1&click_id=13&art_id=vn20060323003452472C424963
http://www.int.iol.co.za/index.php?set_id=1&click_id=13&art_id=vn20040311050947103C919626
http://www.int.iol.co.za/index.php?set_id=1&click_id=13&art_id=vn20051118081054247C992698
http://www.int.iol.co.za/index.php?set_id=1&click_id=15&art_id=vn20060323003352635C383347
|
|
|
Re: Mají homosexuálové vychovávat děti? (Skóre: 1) Vložil: Irena v Úterý, 13. únor 2007 @ 09:55:38 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Ahoj Stando,
já osobně jsem proti adopci dětí homosexuály. Ne že bych homosexuály jako lidi odsuzovala, na to nemám právo.
Ale v souladu s Božím slovem musím kategoricky odmítnout jejich jednání, protože je hříšné.
Bůh stvořil jako pár muže a ženu, ne jedince stejného pohlaví, proto nemůžu souhlasit s adopcí ani s jejich "sňatky".
Ten pastor, co tak benevolentně přijal homos. pár a souhlasí s adopcí , jedná proti Bohu a jednou za to ponese odpovědnost. Líp by udělal, kdyby se modlil za jejich osvobození z homosexuality. U Boha není nic nemožného, já znám taky jednoho dnes už bývalého homosexuála, kterého Ježíš uzdravil. Znovu opakuji, proti homos. jako lidem nemám nic, i za ně Ježíš zemřel, ale nemůžu souhlasit s jejich praktikovaným homos. jednáním.
Zdraví Irena
|
Re: Mají homosexuálové vychovávat děti? (Skóre: 1) Vložil: ELBOTTO v Čtvrtek, 15. únor 2007 @ 12:33:56 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Milá Ireno,
Tvůj příspěvek do diskuse svědčí jasně o jediném:
Vůbec nevíš, co je boží slovo. Slyšela jsi snad někdy Boha jak hřímá proti homosexuálům ? Pokud přijímáš Boha jako všhotvůrce, musíš také přijmout to, že Bůh stvořil i ty "zatraceníhodné" homosexuály. Kdyby se Bohu nelíbili, proč by je tvoříl ? Ne, Ireno, myslím, že Tvá víra není poctivá, je pouze konjunkturální. Věřit v Boha prý znamená milovat všechny, i nepřátele. Každý člověk je jiný. Jeden má rád holky, jiný zase vdolky. S Bohem to má málo společného. Snad jen do té doby, kdy někdo začne kázat boží slovo jako by ho slyšel jen on sám. Středověk pálil čarodějnice, ve jménu Boha zahynuly miliony lidí, víra byla šířena ohněm a mečem. Nemusíme se ptát proč. Musíme se ptát, proč dnes ještě církev šíří bludy o homosexuálech, (viz třeba Seraphim). Když tedy píšeš, že proti homos, jako lidem, nemáš nic, co Ti vadí na jejich jednání ? Co je Ti v podstatě do toho, že vedle Tebe žije člověk, který má jinou sexuální orientaci ? Věz, že je to člověk jako Ty. Ale možná, že ne. Je jiný. Neprosí Boha, aby Ti Tvoji sexuální orientaci rozmluvil. Je to Tvoje věc. Nejde tu o žádného Boha a víru, jde tu jen a jen o toleranci vůči bližním. Z Tvého příspěvku vidím, že v Tvém případě se to stvořiteli všehomíra vůbec nepovedlo. Zatím.
Elbotto |
]
Re: Mají homosexuálové vychovávat děti? (Skóre: 1) Vložil: becher v Čtvrtek, 15. únor 2007 @ 14:10:21 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Sám nevíš, co je to Boží slovo. Homosexuální jednání jasně a nedvojsmyslně odsuzují mnohá místa Starého i Nového Zákona. Už tu bylo mockrát uvedeno, která. |
]
Re: Mají homosexuálové vychovávat děti? (Skóre: 1) Vložil: Irena v Čtvrtek, 15. únor 2007 @ 21:06:14 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Milý ELBOTTO,
asi Tě zklamu, ale skutečně vím, co Boží slovo je .Soudíš mě podle svého soudu - a já Tebe nesoudím vůbec.
Jak správně poznamenal Becher, x krát tady bylo řečeno, jaký je rozdíl mezi přístupem k homosexuálům a k homosexuálnímu jednání.
Přečti si pozorně kapitolu Římanům, zvlášť 1. a 2. Znovu opakuji, že proti homos. nemám nic, ale proti jejich jednání ( jejich sex. jednání, chceš - li ) mít musím, protože v Božích očích je hříšné.
A nevím, proč by se měl homosexuál modlit za moji sexuální orientaci - ta je zcela v souladu s Jeho stvořením. Nestvořil dva Adamy nebo dvě Evy, ale ADAMA a EVU = MUŽE A ŽENU. Tedy TOTO je přirozené a to je Boží vůle.
V Ř 1, 23-32 je zcela jasně popsáno, PROČ existují lidé s homos. orientací. Sám si to přečti, aby aspoň z Tebe měl Stvořitel radost, když já jsem se Mu nepovedla:))
Irena |
]
|
|
Re: Mají homosexuálové vychovávat děti? (Skóre: 1) Vložil: Marek2 v Úterý, 13. únor 2007 @ 10:24:30 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | OK, to je konkrétní příklad osvojení dvou problémových kluků dvěma "táty" a věřím, že v tomto případě je to úspěšné. Píše se, že je nikdo nechtěl, takže pokud se jich ujali, proč ne.
Nejde o to, že by homosexuální páry nedovedli děti dobře vychovávat, ale o to, že by rozhodně měla být dána přednost tomu, aby dítě mělo "mámu i tátu".
Co se týká adopce dětí z ústavů u nás, je zde dost normálních párů, které mají zájem. Také naši politici jsou v tom naštěstí jednotní.
|
|
|
Re: Mají homosexuálové vychovávat děti? (Skóre: 1) Vložil: mokl (mirakle@centrum.cz) v Úterý, 13. únor 2007 @ 10:25:26 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Vážený faráři Ondřeji Stehlíku,
Vaše apelování na nedůstojné šíření předsudků, je absolutně mimo, naopak je absolutně nedůstojné od Vás ignorování Božího Slova a tudíž samotného Boha. neznám snad ani jednoho upřímného křesťana, který by měl nějakou zášť proti homosexuálum ale proti HOMOSEXUALITĚ, a to je rozdíl. nelze než souhlasit s předchozím příspěvkem Lenky ....,
jinak se stydím, za to jak může křesťanský duchovní šířit takovéto bludy, to je do nebe volající.
s pozdravem
Miroslav Klepáček |
Re: Mají homosexuálové vychovávat děti? (Skóre: 1) Vložil: mokl (mirakle@centrum.cz) v Úterý, 13. únor 2007 @ 10:26:01 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | omlouvám se myslel jsem komentář Ireny
|
]
|
|
Rozhovor s historikem Bernardem Sergentem o homosexualitě a adopcích (Skóre: 1) Vložil: Standa v Úterý, 13. únor 2007 @ 10:51:04 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | "Nedělejme z nich druhořadé lidi" Rozhovor s historikem Bernardem Sergentem o starověkém Řecku a homosexualitě v historii
[Dějiny a současnost, 9/2006]
Mohl byste na úvod upřesnit, kdy se ve Francii objevily první studie o historii homosexuality?
První seriózní práce se začaly objevovat v roce 1907, kdy vyšel článek Ericha Betha Die dorische Knabenliebe, ihre Ethic, ihre Idee. Předtím bylo téma homosexuality tabu, v 19. století se o něm téměř nemluvilo. Dalším mezníkem byl rok 1948, kdy Henri-Irénée Marrou ve svých Dějinách výchovy ve starověku věnoval jednu kapitolu právě otázce homosexuality. Toto téma začíná být po druhé světové válce postupně přijímáno historiky, ale objevuje se stále jen zřídka. Obsáhlé práce vycházejí až v 80. letech 20. století. Aniž bychom se domluvili, historikové začali studovat toto téma zároveň v Německu, ve Francii, ve Velké Británii a ve Spojených státech.
Jaké místo si zde vydobyla francouzská historiografie?
Francie nepatří k zemím, kde by téma homosexuality v historii bylo obzvlášť pečlivě studováno. Vyšly zde dvě knihy, včetně mé, které můžeme zařadit do kategorie obecných historických prací o starověku. Dosud bylo nejvíce historických prací publikováno ve Spojených státech, mohu připomenout například Doverovu kniha o homosexualitě v Řecku Greek Homosexuality (1978). V americké společnosti vyvolává otázka homosexuality více napětí než u nás, proto se o ní také více píše.
Jste autorem jedné z prvních francouzských studií o homosexualitě ve starověku. Co Vás k tomu přimělo?
Byly k tomu tehdy dva důvody: již delší dobu jsem měl shromážděny zajímavé prameny a najednou mne napadlo, že nastal pravý čas sepsat to, co jsem měl připravené v hlavě. Druhým podnětem byla politická situace: v té době francouzský prezident Giscard d’Estaing přijal text, který měl zabránit dalšímu rozvoji práv homosexuálů (Jednalo se o zákon z roku 1980. Giscard byl o rok později v prezidentských volbách poražen a tento zákon k tomu údajně přispěl. ZL). Bylo to naprosto absurdní. Nevidím jediný důvod dělat z homosexuálů druhořadé lidi a bránit jim, aby si žili podle svého. Snažil jsem se poukázat na to, že starověké společnosti braly homosexualitu mnohem volněji než my, aby lidé konečně dali homosexuálům pokoj.
Jaká byla reakce Vašich kolegů historiků ve chvíli, kdy kniha vyšla?
S přijetím nebyl vůbec žádný problém. Jako každá seriózní vědecká práce mi kniha pomohla v kariéře: z gymnázia jsem se dostal na univerzitu. Moji noví kolegové v té době zakládali Společnost univerzitních profesorů historie starověku (SOPHAU) a vzali mě mezi sebe navzdory mé pozici gymnaziálního učitele dějepisu. Tímto způsobem uznali, že má kniha dosahuje jejich úrovně.
Vraťme se k pohledu na homosexualitu ve starověkém Řecku a Římě. Jaké byly rozdíly mezi oběma společnostmi?
Každá z nich se na tuto otázku dívala úplně jinak. Pro Římany se hodí spíše označení bisexuálové, protože římský muž mohl mít milostný poměr libovolně s mužem či ženou. Pro Řeky byly homosexuální zkušenosti úvodem do milostného života, jednalo se o jakýsi iniciační rituál. Homosexualita byla v Řecku úplnou institucí, která se řídila zavedenými společenskými zvyky. V praxi byla nutná přítomnost již zkušeného muže (éraste), který měl milostný poměr s mladším a nezkušeným (éromène). Jejich vztah však trval omezenou dobu, byl součástí fáze dospívání mladých mužů. Později se od nich očekávalo, že založí rodinu a že se z nich stanou heterosexuálové. Tento výchovný aspekt je pro naši společnost velmi nezvyklý. Dnes naopak převládá názor, že milostný život si každý určuje sám, a proto máme možnost si vybrat.
Jakou roli zde hrálo náboženství?
Řecko fungovalo podle vzoru primitivních společností, které měly své mýty. Chování jejich hrdinů bylo považováno za vzor. Řekové tak byli ovlivněni celou řadou mýtů, kde se objevuje téma homosexuality – bohové Zeus, Apollón, Poseidon či Dionýsos běžně měli homosexuální vztahy.
V křesťanských společnostech nefunguje tento zakládající mýtus, alespoň ne stejným způsobem. Křesťanský mýtus určuje pouze vzor chování ve víře, do každodenního života již nezasahuje. Dnešní společnost prošla od té doby obrovským vývojem: zažila období velkého uvolnění, kterým byly renesance a francouzská revoluce, nyní se toto uvolnění týká i oblasti sexuality. Určitým způsobem tak dnes navazujeme na starověkou svobodu sexuální orientace, dnes jsme ale ještě o krok dál.
Jakou zde podle Vás hraje roli politický režim, a tedy komunismus?
Demokratický režim je základním předpokladem vývoje směrem k toleranci. Všechny velké práce o historii homosexuality z 80. let vyšly v zemích s demokratickým režimem.
Mělo společenské uznání homosexuality vliv na chování lidí, kterých se to týká?
Přesně to se odehrálo v poslední době ve Francii. Až do roku 2000 byla homosexualita tabu. To se změnilo teprve nedávno, kdy se čím dál více lidí odvážilo přiznat před kolegy svou homosexuální orientaci. O pařížském starostovi například všichni ví, že je homosexuál, ale bez problémů jsme pro něj hlasovali.
Co vedlo k této radikální změně?
Myšlení lidí se vyvíjí. I když se to nezdá, v tradiční francouzské společnosti je rasismus na ústupu. Na počátku 20. století zde byl například velmi rozšířený antisemitismus. Dnes většina předsudků proti ženám, židům či cizincům pomalu mizí.
Právě změna pozice ženy tu pravděpodobně hraje velkou roli.
Ano, to je zásadní otázka. Starověké společnosti měly na lásku zcela jiný pohled, než je běžné dnes. Svatba byla především obchodní záležitostí mezi dvěma rodinami. Hlavním úkolem manželského páru bylo zplodit děti, láska sem vůbec nepatřila. Proto si ženatí muži často vydržovali kurtizány.
Ve 12. století společnost začíná akceptovat sňatek z lásky. Feministky tvrdí, že za tím stojí změna v postavení ženy. Podle mě jde však o společný vývoj v mentalitách obou pohlaví: ženy chtěly změnu a muži s tím souhlasili.
Prezident ČR Václav Klaus odmítl podepsat zákon umožňující homosexuálům uzavřít manželství. Jako hlavní důvod uvedl, že by se tak narušila instituce rodiny jako základu společnosti. Je to podle Vás přijatelný argument?
Přesně o tom se velmi často mluvilo i ve Francii. Narušení rodinných hodnot je stále zbraní odpůrců sňatku homosexuálů a také těch, kteří odmítají adopci. Podle mě jsou tyto úvahy nesmyslné. Je pravda, že homosexuální páry nesplňují základní povinnost rodiny, a tou je zajistit pokračování rodu. Znamená to však, že zakážeme uzavřít sňatek všem nemocným, kteří nemohou mít děti?
Zmínil jste otázku adopce. Domníváte se, že i zde je vše jen otázkou času a vývoje mentalit?
Všechny názory typu "homosexuálové nemohou adoptovat děti, protože ty potřebují mít matku i otce" vycházejí z předsudků. Žádné statistiky neprokázaly, že dítě vychovávané dvěma muži nebo dvěma ženami by nebylo normální. Pokud někdo tvrdí opak, tak jen zneužívá vědu. Tyto názory se neopírají o seriózní sociologické studie.
Jak by se měla společnost seznamovat s tématem homosexuality? Objevuje se dnes stále častěji, můžeme například zmínit loňský film režiséra Anga Leeho Zkrocená hora.
Na téma homosexuality byla natočena spousta filmů. Je nutné o tom mluvit, protože jen tak se může změnit myšlení lidí. Ve východní Evropě hrála zásadní roli komunistická ideologie, ale to se bude postupně vyvíjet. Česká společnost na tyto změny možná ještě není připravena, je proto třeba jí pomoci. Vaše země bude následovat západní demokracie, jako to již udělala v jiných oblastech. Vývoj v Evropě směřuje k akceptaci homosexuality. Jde zkrátka o to, aby homosexuálové mohli žít normálním životem jako všichni ostatní.
Univerzitní profesor Bernard SERGENT (nar. 1946) získal doktorát z archeologie a historie starověku, rovněž vystudoval biologickou antropologii. Je badatelem v Centre National de la Recherche Scientifique (Národní vědecké centrum), předsedá Société de Mythologie Française (Francouzská mytologická společnost). Z jeho publikací na téma homosexuality můžeme uvést Homosexualité dans la mythologie grecque (Homosexualita v řecké mytologii, 1984), která vyšla také v anglickém překladu a dále Homosexualité initiatique dans l’Europe ancienne (Homosexualita jako iniciační rituál ve starověké Evropě, 1986). Obě knihy byly znovu vydány v roce 1996 pod názvem Homosexualité et initiation chez les peuples indo-européens (Homosexualita a iniciační zvyky u indoevropských národů). Sergentovým velkým vzorem je historik Georges Dumézil (1898–1986), přední francouzský odborník na starověké civilizace. |
Re: Rozhovor s historikem Bernardem Sergentem o homosexualitě a adopcích (Skóre: 1) Vložil: lukin v Úterý, 13. únor 2007 @ 10:57:11 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.theofil.cz | Nějak nechápu, co tím chtěl básník (tj. Standa) říci. |
]
]
Re: Standa není básník on je reklamní agent (Skóre: 1) Vložil: lukin v Úterý, 13. únor 2007 @ 11:49:08 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.theofil.cz | To bych chtěl právě vědět od něho, co má za lubem. Třeba mi to napíše. |
]
Lukinovi (Skóre: 1) Vložil: Standa v Úterý, 13. únor 2007 @ 15:03:28 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Můžeš se třeba podívat na zajímavý článek (komentář), který jsem zde poslal.
zde:
Dítě potřebuje hlavně cit a lásku. Mohou mu ji dát homosexuálové (lesby)? (Skóre: 1)
Od Standa v Úterý, 13. únor 2007 v 15:57:42
|
]
Re: Lukinovi (Skóre: 1) Vložil: lukin v Úterý, 13. únor 2007 @ 15:51:12 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.theofil.cz | Díky za odpověď. K tomu odkazovanému článku/komentáři ocituji Miloslavovu odpověď, se kterou se v tomto případě ztotožňuji: "Dovedl bych něco takového jako je výchova dětí lidmi stejného pohlaví pochopit pouze v extrémních situacích a viděl bych v tom i jejich lidskou povinnost." Jinak sám za sebe tvrdím, že výchova homosexuály není alternativou k výchově heterosexuály. A jak napsala Libby: "Kdyz se homosexualove svepravne zrekli prava plozeni deti tim, ze si zvolili sexualni zpusob, kde neni moznost zplozeni potomka, nemeli by mit pravo deti vychovavat." |
]
Re: Rozhovor s historikem Bernardem Sergentem o homosexualitě a adopcích (Skóre: 1) Vložil: Miloslav v Úterý, 13. únor 2007 @ 16:39:45 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://miloslav.pletanek@prolife.cz | Prezident ČR Václav Klaus odmítl podepsat zákon umožňující homosexuálům uzavřít manželství. Jako hlavní důvod uvedl, že by se tak narušila instituce rodiny jako základu společnosti. Je to podle Vás přijatelný argument?
RE: liberální argumenty pro RP, 17.2. 2006 07:52
René Zach, zareneseznam.cz
Jsou to hlouposti Filipe všechny ty Tvoje články a odkazy v Britských listech.
Homosexuálům opravdu nepřísluší jiné postavení v naší společnosti, nežli postavení tolerovaného hmyzu, který sice nezašlápneme, ale jinak se ho štítíme.
Homosexualita je v každém případě sexuální úchylka, pokud to není zrovna nemoc.
A pamatuj si, za tatíčka Masaryka různé ty buzeranty a teplouše, zkrátka úchyly a čuňata rovnou zavírali. Chybou bylo, že je zavírali mezi chlapy. Měli je zavírat mezi ženské anebo raději zrovna miškovat, aby se pořád nevybuzovali. Kdo se má stále na ty čuňáky v televizi koukat.
Homosexuály třeba odkázat do špatně udržovaných veřejných záchodků anebo restaurací nejnižších cenových skupin dokud je z tamodtud hajzlbába nevyhodí.
Pan prezident profesor Václav Klaus je jeden z mála našich politiků, který si zachoval zdravý rozum a nenechal si ho vymýt GAY lesbicko buzerantskou mediální kampaní.
Přijměte moji omluvu, pokud se někomu moje výrazy budou zdát poněkud vulgárními, ale doba nazrála k tomu, aby věci začaly být nazývány pravými jmény.
René Zach
http://www.christnet.cz/diskuse/prispevek.asp?zobraz=133636
Přesně o tom se velmi často mluvilo i ve Francii. Narušení rodinných hodnot je stále zbraní odpůrců sňatku homosexuálů a také těch, kteří odmítají adopci. Podle mě jsou tyto úvahy nesmyslné. Je pravda, že homosexuální páry nesplňují základní povinnost rodiny, a tou je zajistit pokračování rodu. Znamená to však, že zakážeme uzavřít sňatek všem nemocným, kteří nemohou mít děti?
Zmínil jste otázku adopce. Domníváte se, že i zde je vše jen otázkou času a vývoje mentalit?
Všechny názory typu "homosexuálové nemohou adoptovat děti, protože ty potřebují mít matku i otce" vycházejí z předsudků. Žádné statistiky neprokázaly, že dítě vychovávané dvěma muži nebo dvěma ženami by nebylo normální. Pokud někdo tvrdí opak, tak jen zneužívá vědu. Tyto názory se neopírají o seriózní sociologické studie.
Už je to tady!, 10.8. 2006 13:55:25
René Zach, zareneseznam.cz
Jenom co sodomisti získali zákon o registrovaném partnerství, už normálním lidem vyhrožují soudy a kriminály, pokud budou mít něco proti tomu.
Máte zákon o registrovaném partnerství a tak vy buzeranti a lesby buďte rády a užívejte si ho. Zalezte do svých špinavých pelechů a nechtějte po nás normálních, abychom za normální považovali vás.
René Zach
Je to Sodoma-Gomora.
http://www.christnet.cz/diskuse/prispevek.asp?zobraz=153365
Na téma homosexuality byla natočena spousta filmů. Je nutné o tom mluvit, protože jen tak se může změnit myšlení lidí. Ve východní Evropě hrála zásadní roli komunistická ideologie, ale to se bude postupně vyvíjet. Česká společnost na tyto změny možná ještě není připravena, je proto třeba jí pomoci. Vaše země bude následovat západní demokracie, jako to již udělala v jiných oblastech. Vývoj v Evropě směřuje k akceptaci homosexuality. Jde zkrátka o to, aby homosexuálové mohli žít normálním životem jako všichni ostatní.
A pamatuj si, za tatíčka Masaryka různé ty buzeranty a teplouše, zkrátka úchyly a čuňata rovnou zavírali. Chybou bylo, že je zavírali mezi chlapy. Měli je zavírat mezi ženské anebo raději zrovna miškovat, aby se pořád nevybuzovali. Kdo se má stále na ty čuňáky v televizi koukat.
http://www.christnet.cz/diskuse/prispevek.asp?zobraz=133636
M.P: Já jenom, že se Zachem souhlasím jenom bych to napsal jinak.
|
]
|
|
Re: Mají homosexuálové vychovávat děti? (Skóre: 1) Vložil: nula v Úterý, 13. únor 2007 @ 11:08:45 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | V podstatě platí věta
"Vždyť už je vychovávají a jistě vždycky vychovávali i vychovávaly!"
osobně dávám přednost tomu,aby pokud je to možné dítě vyrůstalo ve zdravé heterosexuální rodině,ovšem nevím jakým způsobem by chtěl někdo zabránit dvěma lesbickým ženám aby si pořídili dítě a pak ho vychovávali?- Jedna z nich si sežene někde sperma či se nechá otěhotnět a pak dítě vychovává jako svobodná matka a přitom žije se svou homosexuální přítelkyní.Snad sousedka udavačka by si mohla přitomenout staré časy a oznámit to na příslučný sociální odbor...
Pan Halík,jak je pro něm typické si vybral nějaký příklad který se mu hodí do krámu a z něho si pak vyvozuje dalekosáhle a obecné zjednudušené závěry
Docela mě pobavila poznámka paní Ireny,které uvádí důvod proč s tím nesouhlasí
--Ale v souladu s Božím slovem musím kategoricky odmítnout jejich jednání, protože je hříšné.--
Připomínáte mi jednu doktorku z USA ta argumentovala stejně jako Vy viz. tento článek
Co tak asi mohu chtít za svou dceru?
Dr. Laura Schlesingerova je rozhlasovou moderatorkou v USA a posluchacum, kteri ji zatelefonuji do jeji show, udeluje rady. Pred nedavnem prohlasila, ze se jako dbala krestanka nemuze za zadnych okolnosti priznive stavet k homosexualite, protoze ta je podle Treti knihy Mojzisovy (Leviticus 18,22) ohavnosti.
Nasledujici text je otevreny dopis jednoho obcana Spojenych statu dr. Schlesingerove, uverejneny na Internetu.
Draha pani doktorko!
Ze srdce Vam dekuji, ze vynakladate tolik obetaveho usili, abyste lidem priblizila Bozi zakony. Leccemus jsem se diky Vasemu vysilani naucil a o toto poznani se snazim podilet s co nejvetsim poctem lidi. Napriklad, když se nekdo pokousi obhajovat sve homosexualni chovani, pripomenu mu proste Treti nihu Mojzisovu (Leviticus 18,22), kde jasne stoji, ze jde o
ohavnost.
A basta fidli.
Jenze od Vas jeste potrebuji poradit ohledne nekolika specialnich zakonu a zpusobu, jak je dodrzovat.
Za prve: Kdyz u oltare obetuji byka jako zapalnou obet, vim, ze je to liba vune pro Hospodina (Leviticus 1,9). Problemem jsou moji sousede. Tvrdi, ze je to neliba vune pro ne. Mam je odrovnat?
Za druhe: Rad bych prodal svou dceru do otroctvi, jak to dovoluje Druha kniha Mojzisova (Exodus 21,7). Jakou primerenou cenu bych dnes podle Vaseho nazoru mel za ni chtit?
Za treti: Vim, ze se nesmim dotknout zadne zeny, je-li ve stavu
menstruacni necistoty (Leviticus 15,19-24). Problem je v tom, jak se to o ni dovedet. Zkousel jsem se ptat, ale vetsina zen reaguje na dotaz podrazdene.
Za ctvrte: Leviticus 24,44 ustanovuje, ze mohu vlastnit otroky, muze i zeny, ziskam-li si je ze sousednich narodu. Jeden pritel ma za to, ze se to vztahuje na Mexicany, ale na Kanadany ne. Proc nesmim vlastnit Kanadany?
Za pate: Mam souseda, ktery o sobotach vzdycky pracuje. Exodus 35,2 jasne stanovi, ze musi zemrit. Znamena to pro me moralni zavazek, abych ho vlastnorucne usmrtil?
Za seste: Jeden muj pritel si mysli, ze i kdyz pojidani vseho, co nemá ploutve a supiny, jako musli a humru (Leviticus 11,10) je prezentovano jako hodne opovrzeni, je to ohavnost mensi nez homosexualita. Mne se to ale tak nejevi. Muzete mi to nejak vic objasnit?
Za sedme: Leviticus 21,20 pravi, ze se nesmim priblizit k hospodinovu oltari, jsou-li me oci stizeny nejakou nemoci. Priznavam, ze nosim bryle na cteni. Musi muj zrak byt dokonaly, anebo se na tohle da pouzit nejaka obezlicka?
Za osme: Vetsina mych muzskych pratel si dava strihat vlasy i pristrihovat vousy, prestoze to Leviticus 19,27 jednoznacne zakazuje. Jakou smrti mají sejit?
Za devate: Podle Leviticu 11,6-8 vim, ze dotknu-li se kuze mrtveho vepre, budu necisty. Smim doufam hrat kopanou micem z veprovice, kdyz si navleknu rukavice?
Za desate: Stryc ma statek. Provinuje se proti Leviticu 19,19, protoze osiva totez pole dvojim druhem semene. Navic nosi jeho zena saty utkane z dvojiho druhu vlaken (bavlna + polyester). On nadto casto zloreci a rouha se. Je opravdu zapotrebi te namahy se svolanim cele vesnice, abychom je ukamenovali (viz Leviticus 24,10-16)? Nestaci, kdyz je formou drobneho rodinneho obradu upalime, jako se to dela s temi, kdo se vyspi s tchyni (Leviticus 20,14)?
Vim, ze jste se vsemi temito vecmi podrobne zabyvala a tak jsem pln duvery, ze nam budete moci byt napomocna. A jeste jednou mockrat dekujeme za to, jak nam pripominate nemenne a vecne Bozi slovo.
S obdivem Vas oddany ucednik a fanousek Jake
--Bůh stvořil jako pár muže a ženu,--
Kdyby jste znala židovský Talmud,tak by jste věděla že člověk byl stvořen jako oboupohlavní bytost-hermafroid a až později došlo k oddělení na muže a ženu.Sama Bible uvádí dvě verze stvoření člověka
a) žena a muž stvořeni najednou
b) žena stvořena později z mužova žebra
Ještě do toho vstupuje v židoských pověstech první Adamova žena Lilit,které byla také stvořena z prachu proto oddmítala ležet při souloži pod Adamem,později špatně dopadla a stala se z ní démonka.
Jinak v onom Božím slově se běžně provozuje mnohoženství či incestní svazky-to pak hříšné zřejmě není....
|
Re: Mají homosexuálové vychovávat děti? (Skóre: 1) Vložil: Miloslav v Úterý, 13. únor 2007 @ 11:58:45 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://miloslav.pletanek@prolife.cz | Dopravní předpisy také nejsou schopny zabránit tomu, aby je řidiči neporušovaly a to si k vůli tomu má snad společnost sednout před piráty silnic na zadek? Jde o to, že zákony a předpisy stanovují vůli, že když je něco nenormálního proti přirozenosti tak to tak je a nebude se z něčeho co je proti přírodě jako v případě adopcí dětí samcoložníky a samicoložnicemi dělat normalita. |
]
Re: Mají homosexuálové vychovávat děti? (Skóre: 1) Vložil: Miloslav v Úterý, 13. únor 2007 @ 12:05:08 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://miloslav.pletanek@prolife.cz | Dovedl bych něco takového jako je výchova dětí lidmi stejného pohlaví pochopit pouze v extrémních situacích a viděl bych v tom i jejich lidskou povinnost. |
]
Pro Nulu (Skóre: 1) Vložil: Miloslav v Úterý, 13. únor 2007 @ 12:57:44 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://miloslav.pletanek@prolife.cz | Nula: Jenze od Vas jeste potrebuji poradit ohledne nekolika specialnich zakonu a zpusobu, jak je dodrzovat.
Za prve: Kdyz u oltare obetuji byka jako zapalnou obet, vim, ze je to liba vune pro Hospodina (Leviticus 1,9). Problemem jsou moji sousede. Tvrdi, ze je to neliba vune pro ne. Mam je odrovnat?
M.P: zápalné oběti se nedělali v paneláku, ale v přírodě většinou na kopci. Zde by museli být podobné hygienické předpisy jako u krematoria.
Nula: Za druhe: Rad bych prodal svou dceru do otroctvi, jak to dovoluje Druha kniha Mojzisova (Exodus 21,7). Jakou primerenou cenu bych dnes podle Vaseho nazoru mel za ni chtit?
M.P: Křesťané se řídí podle Nového Zákona a samotné křesťanství zrušilo otroctví.
Nula: Za treti: Vim, ze se nesmim dotknout zadne zeny, je-li ve stavu
menstruacni necistoty (Leviticus 15,19-24). Problem je v tom, jak se to o ni dovedet. Zkousel jsem se ptat, ale vetsina zen reaguje na dotaz podrazdene.
M.P: Zde je myšlen především sex s vlastní manželkou. Pokud má dotyčný problém nechť nejezdí metrem v době špičky.
Nula: Za ctvrte: Leviticus 24,44 ustanovuje, ze mohu vlastnit otroky, muze i zeny, ziskam-li si je ze sousednich narodu. Jeden pritel ma za to, ze se to vztahuje na Mexicany, ale na Kanadany ne. Proc nesmim vlastnit Kanadany?
M.P: odpověď viz. Prodej dcery.
Nula: Za pate: Mam souseda, ktery o sobotach vzdycky pracuje. Exodus 35,2 jasne stanovi, ze musi zemrit. Znamena to pro me moralni zavazek, abych ho vlastnorucne usmrtil?
M.P: Toto ustanovení se týká židů. Ježíš je pánem nad sobotou. Je- li váš soused žid pokuste se ho nulo evangelizovat.
Nula: Za seste: Jeden muj pritel si mysli, ze i kdyz pojidani vseho, co nemá ploutve a supiny, jako musli a humru (Leviticus 11,10) je prezentovano jako hodne opovrzeni, je to ohavnost mensi nez homosexualita. Mne se to ale tak nejevi. Muzete mi to nejak vic objasnit?
M.P: 12 `Všechno je mi dovoleno´ - ano, ale ne všechno prospívá. `Všechno je mi dovoleno´ - ano, ale ničím se nedám zotročit.
13 Jídlo je pro žaludek a žaludek pro jídlo; Bůh však jednou učiní konec obojímu. Tělo však není pro smilstvo, nýbrž pro Pána, a Pán pro tělo.
Skutky apoštolské 10
10 Pak dostal hlad a chtěl se najíst. Zatímco mu připravovali jídlo, upadl do vytržení mysli:
11 Vidí, jak se z otevřeného nebe cosi snáší; podobalo se to veliké plachtě, kterou spouštějí za čtyři cípy k zemi.
12 Byly v ní všechny druhy živočichů: čtvernožci, plazi i ptáci.
13 Tu k němu zazněl hlas: "Vstaň, Petře, zabíjej a jez!"
14 Petr odpověděl: "To ne, Pane! Ještě nikdy jsem nejedl nic, co poskvrňuje a znečišťuje."
15 Ale hlas se ozval znovu: "Co Bůh prohlásil za čisté, nepokládej za nečisté."
16 To se opakovalo třikrát a zase to všechno bylo vyneseno vzhůru do nebe.
17 Zatímco Petr úporně přemýšlel, co to jeho vidění může znamenat, podařilo se Kornéliovým poslům nalézt Šimonův dům. Zastavili se před vraty,
Za sedme: Leviticus 21,20 pravi, ze se nesmim priblizit k hospodinovu oltari, jsou-li me oci stizeny nejakou nemoci. Priznavam, ze nosim bryle na cteni. Musi muj zrak byt dokonaly, anebo se na tohle da pouzit nejaka obezlicka?
M.P: nulo to je mi líto, že musíte nosit brýle doporučuji vám si je sundat a bude to jako když někdo je silný a druhý je slabší. Někdo holt vidí lépe jiný hůře.
Nula: Za osme: Vetsina mych muzskych pratel si dava strihat vlasy i pristrihovat vousy, prestoze to Leviticus 19,27 jednoznacne zakazuje. Jakou smrti mají sejit?
M.P: Vzhledem k tomu že se řídíme Novým Zákonem nejspíše sejdou přirozenou smrtí, ale jestli to bude rakovina nevím.
Nula:Za devate: Podle Leviticu 11,6-8 vim, ze dotknu-li se kuze mrtveho vepre, budu necisty. Smim doufam hrat kopanou micem z veprovice, kdyz si navleknu rukavice?
M.P: Ano ale ty rukavice nesmí být z vepřové kůže jinak si kupte gumový míč.
Nula: Za desate: Stryc ma statek. Provinuje se proti Leviticu 19,19, protoze osiva totez pole dvojim druhem semene. Navic nosi jeho zena saty utkane z dvojiho druhu vlaken (bavlna + polyester). On nadto casto zloreci a rouha se. Je opravdu zapotrebi te namahy se svolanim cele vesnice, abychom je ukamenovali (viz Leviticus 24,10-16)? Nestaci, kdyz je formou drobneho rodinneho obradu upalime, jako se to dela s temi, kdo se vyspi s tchyni (Leviticus 20,14)?
M.P: Nulo tady je křesťanský portál s tím musíš jít asi na židovský my se řídíme Novým Zákonem.
16 Nestydím se za evangelium: je to moc Boží ke spasení pro každého, kdo věří, předně pro Žida, ale také pro Řeka.
17 Vždyť se v něm zjevuje Boží spravedlnost, která je přijímána vírou a vede k víře; stojí přece psáno: `Spravedlivý z víry bude živ.´
18 Boží hněv se zjevuje z nebe proti každé bezbožnosti a nepravosti lidí, kteří svou nepravostí potlačují pravdu.
19 Vždyť to, co lze o Bohu poznat, je jim přístupné, Bůh jim to přece odhalil.
20 Jeho věčnou moc a božství, které jsou neviditelné, lze totiž od stvoření světa vidět, když lidé přemýšlejí o jeho díle, takže nemají výmluvu.
21 Poznali Boha, ale nevzdali mu čest jako Bohu ani mu nebyli vděčni, nýbrž jejich myšlení je zavedlo do marnosti a jejich scestná mysl se ocitla ve tmě.
22 Tvrdí, že jsou moudří, ale upadli v bláznovství:
23 zaměnili slávu nepomíjitelného Boha za zobrazení podoby pomíjitelného člověka, ano i ptáků a čtvernožců a plazů.
24 Proto je Bůh nechal na pospas nečistým vášním jejich srdcí, takže zneuctívají svá vlastní těla;
25 vyměnili Boží pravdu za lež a klanějí se a slouží tvorstvu místo Stvořiteli - on budiž veleben na věky! Amen.
26 Proto je Bůh vydal v moc hanebných vášní. Jejich ženy zaměnily přirozený styk za nepřirozený
27 a stejně i muži zanechali přirozeného styku s ženami a vzplanuli žádostí jeden k druhému, muži s muži provádějí hanebnosti a tak sami na sobě dostávají zaslouženou odplatu za svou scestnost.
28 Protože si nedovedli vážit pravého poznání Boha, dal je Bůh na pospas jejich zvrácené mysli, aby dělali, co se nesluší.
29 Jsou plni nepravosti, podlosti, lakoty, špatnosti, jsou samá závist, vražda, svár, lest, zlomyslnost, jsou donašeči,
30 pomlouvači, Bohu odporní, zpupní, nadutí, chlubiví. Vymýšlejí zlé věci, neposlouchají rodiče,
31 nemají rozum, nedovedou se s nikým snést, neznají lásku ani slitování.
32 Vědí o spravedlivém rozhodnutí Božím, že ti, kteří tak jednají, jsou hodni smrti; a přece nejenže sami tak jednají, ale také jiným takové jednání schvalují.
|
]
|
|
Miloslav (Skóre: 1) Vložil: nula v Úterý, 13. únor 2007 @ 12:25:22 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | --Dopravní předpisy také nejsou schopny zabránit tomu, aby je řidiči neporušovaly a to si k vůli tomu má snad společnost sednout před piráty silnic na zadek?--
Obecně záleží na společnosti jaké si nastaví měřítka co je pro ni přípustné a co ne z x různých důvodů např. věroučných.U dopravních předpisů máte možnost kontroly,když ovšem bude chtít homosexuální žena otěhotnět těžko tomu zabráníte pokud nebudete chtít zavést diktatůru.
--Jde o to, že zákony a předpisy stanovují vůli, že když je něco nenormálního proti přirozenosti tak to tak je--
Vy máte strach z abnormalit, co je "nenormální" tedy tu normu si definují sami lidé spíše můžeme mluvit o většinovém to ovšem nepopírá existenci menšinového,kterému se tak bráníte.
--a nebude se z něčeho co je proti přírodě--
Mohl bych Vám vyjmenovat x věcí které lidé běžně dělají a přitom v přírodě mezi zvířaty nejsou tedy jsou proti přírodě.
--jako v případě adopcí dětí samcoložníky a samicoložnicemi dělat normalita--
v přírodě je to menšinový jev,který ovšem existuje,tady homosexuální samice vychovávájí mláďata. |
Re: Miloslav (Skóre: 1) Vložil: Miloslav v Úterý, 13. únor 2007 @ 13:03:23 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://miloslav.pletanek@prolife.cz | Vy máte strach z abnormalit, co je "nenormální" tedy tu normu si definují sami lidé spíše můžeme mluvit o většinovém to ovšem nepopírá existenci menšinového,kterému se tak bráníte.
M.P: Většina lidí ví co je normální a přirozené (viz názory politiků) do té doby něž jim homosexuály řízené masmédia začnou vymývat mozek. |
]
Re: Miloslav (Skóre: 1) Vložil: joker v Úterý, 13. únor 2007 @ 15:38:44 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Strach z abnormality je počátkem xenofobie. Xenofobie je pouze jiným výrazem pro strach. My však nejsme povoláni ke strachu z neznámého nebo abnormálního.
|
]
Re: Miloslav (Skóre: 1) Vložil: becher v Úterý, 13. únor 2007 @ 15:42:26 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Jiným výrazem pro strach není xenofobie, ale fobie. Termín xenofobie označuje strach z cizinců. Se strachem z abnormality nemá nic společného. |
]
|
|
Re: Mají homosexuálové vychovávat děti? (Skóre: 1) Vložil: Libby v Úterý, 13. únor 2007 @ 13:27:17 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Kdyz se homosexualove svepravne zrekli prava plozeni deti tim, ze si zvolili sexualni zpusob, kde neni moznost zplozeni potomka, nemeli by mit pravo deti vychovavat. |
Re: Mají homosexuálové vychovávat děti? a Libby je logická (Skóre: 1) Vložil: mk (miliko(a)atlas.cz) v Úterý, 13. únor 2007 @ 14:27:30 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Libby, konečně jedna rozumná argumentace, která neodporuje logice.
Ta je obyčejně teritoriem mužů ( u žen je to láska), ale zde jsi se projevila v souladu s tím, že každý má právo na rozum a nelze upírat ženám logické myšlení.
Jsi současně argumentem proti genderové lobby, která chce násilím obsadit všechny posize mužů (kromě dobývání rud a silového trojboje, nebo nošení těžkých břemen, jako třeba balíků asfaltové krytiny na střechu, které váží 75 kg a pod.).
Miro
|
]
Re: Mají homosexuálové vychovávat děti? a mozaikové myšlení v sexualitě (Skóre: 1) Vložil: mk (miliko(a)atlas.cz) v Úterý, 13. únor 2007 @ 14:41:21 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Co Libby řekla, je přísně logické.
Smutné je, že ale dochází k přeměně pohlavního chování jen zčásti. Na příklad žena se chce oblékat jako muž. Ostříhá si vlasy na chlapce, obleče kalhoty, obuje kanady. A nenapadne jí dát dolů náušnice. Vypadá jako muž, ale ze vzdálenosti deseti metů se podle náušnic pozná, že je žena. Je mozaika složená ze tří prvků: tělo ženy, oblek muže, ozdoby jako ženy.
Takových případů jsem viděl dost. Zblízka vzbuzují pocit smutku, nebo naopak jiskřičky naděje, že v ní ženskost zcela neodumřela (ale ona o tom dost neví).
Vloni jsem potkal dvě dámy na Mikuláše, jedna úplně černá (celá tvář), ale měla rudé rty. Zastavil jsem se, abych jí sdělil můj dojem. Namalování rtů pokládala za přirozené, i když měla být jako čert, i když jsem jí říkal, že čerti si rty nemalují. Nedovedla pochoput, proč by jako čert nemohla mít rudé rty. pro mne ale už nebyla ´autentickým´zpodobněním čerta, ale jen žena převlečená za čerta.
Obávám se (abych mluvit k věci samé), že adopce dětí lesbami nahrává domněnce, že lesba nepřestala být ženou (protže chce dítě), jen s tím mezičlánkem (mužem pro oplodnění a lásku) je to nahnuté . Vyžaduje mít jiný mezičlánek (lesbu, která nemá semeno).
Proto adoptivní lesby mi připadjí jako mozaika:
tělo ženy, cit matky, sexuální přitažlivost jako muž.
Kdo se v tom vyzná ?
Ale dítě bych jí raději nesvěřil, vychovat by ho mohla podle svého vzoru . U dívky s odporem proti mužům, u chlapce by to dopadlo nejasně. |
]
Re: Mají homosexuálové vychovávat děti? a mozaikové myšlení v sexualitě (Skóre: 1) Vložil: Irena v Úterý, 13. únor 2007 @ 15:03:55 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ještě se vrátím k tomu, cos napsal Libby ohledně nošení kalhot u žen a krátkých vlasů - já taky nosím kalhoty (je to pohodlnější) a vlasy mám taky kratší - a nemyslím si, že vypadám jako muž:)))
Vždycky je to o postoji srdce, ani ne tak o tom, co má kdo na sobě ( nemyslím teď různá tetování a módní výstřelky) :))
Srdečně Irena |
]
Re: Mají homosexuálové vychovávat děti? a mozaika uvnitř (Skóre: 1) Vložil: mk (miliko(a)atlas.cz) v Pátek, 16. únor 2007 @ 09:00:41 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ještě, abych se nevhodně nedotkl těch žen, které mají kalhoty a vlasy nakrátko.
Když jsem řekl, že u lesby, která chce vychovat dítě je to jako mozaika - tělo ženy, přitažlivost jako u muže - myslel jsem u oblékání pouze na to, když je žena uvnitř sebe zdvojená, a oblékáním se vyjadřuje jako muž.
Nemám nic proti nošení kalhot ani proti módě. Ženy jsou také hravé a vyzkoušejí všechno, až ke kravatě.
Myslel jsem tou mozaikou to, když se žena vnitřně cítí přitahovaná ženou a tím se obléká spíše jako muž, ale uvnitř ní je část, která nepřstala být žeská a ta se bez jejího vědomí prozradí občasným chováním jako žena nebo také v oblečení - to jsou ty zapomenuté náušnice na sobě.
Je to podobné, jako kdybych se já cítil ženou, nosil sukně, ale protože ženy mají rády módu, nechal bych si narůst švihácký knírek, který bych pěstoval (abych se i tou ozdobou zalíbila), a zapomenul bych, že se žena především projevuje v jemnosti a citu.
Lesbičky jsou podle mne mozaikovité, protože mají uvnitř sebe spojené dvě bytosti. Svého ženství se nevzdají, ale zájem o ženy je u nich mužský. Tou ženskou částí by chtěly mít děti, jen muže berou někdy s odporem. Nezdá se mi, že vnitřně nesjednocená žena je vhodnější matkou, než ta tradiční heterosexuální, ve svých citech obrácená k opačnému pohlaví, která si nevystačí se ženskou přítelkyní při mazlení. |
]
Re: Mají homosexuálové vychovávat děti? a mozaika uvnitř (Skóre: 1) Vložil: Libby v Pátek, 16. únor 2007 @ 09:21:47 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Podle meho nazoru a co jsem vypozorovala, tak zeny lesby jsou vetsinou naucene nez narozene lesby. Naucily se to proto, ze treba mely spatne zkusenosti s muzi: hrubost, ublizovani, neschopnost byt k zene mily, ale take u mnoha zen je to rebelie, ze si vystaci samy, ze dokazi vsechno jak muzi (coz neni pravda). V mnoha pripadech je to nedostatek muzu, ktere by zene imponovaly. Treba kdyz je valka a muzi odejdou a tak. Lesbicky sex jen napodobuje normalni heterosex, ale u muzu je to uplne jiny styl. A je taky zajimave, ze lesby vetsinou nemaji rady muze, ale pritom je napodobuji v oblekani i ucesem a chovanim. Homosexualove se take pitvori mluvou i chovanim po zenach a pri tom je zeny nepritahuji. Je to vsechno moc smutne. |
]
Re: Mají homosexuálové vychovávat děti? raději ne (Skóre: 1) Vložil: mk (miliko(a)atlas.cz) v Pátek, 16. únor 2007 @ 22:44:16 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Možná, že je to složitější. Před chvílí jsem napsal ´jako kdfybych já nosil sukni´ a napadlo mne, že jsou asi (nejméně) dva druhy odchylek u mužů - jedna je když ho sexuáně přitahuje muž ( nemyslím si, že bych vystihk proč, třeba z více příčin), a druhá je, když se CÍTÍ být ženou.
Ta první skupina cítí touhu po muži a nechce se oblékat ani malovat jako žena. Vypadá jako muž.
Druhá skupina naopak, chce vypadat jako žena.
Jsou také muži, kteří si přejí mít ňadra. A daří se jim to (jak nevím, snad s transplantáty). Nevadí jim, že nepřišli o mužské přirození, ale jsou rádi, že mají prsa. K ženách se chovají přátelsky, cítí se s nimi spojeni tím, že také mají tu krásu, kterou mohou nosit vpředu. Viděl jsem jednoho (chvílku) v přátelském rozhovoru se ženou. Jeho košile neskrývala oblé tvary vpředu.
Lesbičky mají ale pro mne osobně jednu přednost, vím, že na mne nebudou líčit a nevyjedou na mne, aby mne ulovily. V práci byla jedna , která se na všechny řeči usmívala jako by si říkala sobě ´na mne si nepřijdeš´. A já jsem s ním občas pohovořil, (aniž bych jí to vysvětlil), protože její nezájem byl svého druhu odpočinek mezi ženami, které neustále poučují a jemně usměrňují okolní muže.
Byl jem pro ni totálně ´na háku´, a to mne blažilo.
Jinak c se ýče vývije , je možné, že některé osoby by se vyvíjely jinak, kdyby dostaly včas usměrněnou výchcu od obojího pohlaví . od muže ráznou, ale spolehlivou (žena vyžaduje mít jistotu, a to i dospívající dcera), a od matky vyučující v laskavoati, projevit dítěti cit.
Mnohý mládenec s odtažitou matkou by pravdepodobně nikdy nebyl homosexuálem, kdyby ve vzpomínce na nejbižší ženu (matku) měl zakódováno, že žena je jemná, snášenivá a chápající bytost.
To je třeba upevnit asi do deseti let, do té doby se povaha ustaluje. A prý polovinu poznatků, které potřebujeme do života získáme už v prvních pěti letech. Tam je úloha a pole pro správnou výchovu.
Moderní výzkumy ukázaly u dívek, že v pubertě hraje postava otce rozhodující vliv na budoucnost. Cení si staečného, spolehlivého muže, na kterého se může opřít, i když ho od malička zná zatím jako dítě. Dospívaící dívka pozoruje dlouhodobě svého otec (případně strýce a pod,) a jeho charakter má u ní vliv nejen na budoucí důvěru k mužům, ale také se od něho naučí obratnosti, kterou potom může využít ve spoelčnosti (kde bude jednat mezi muži).
Naopak tyto výzkumy ukazují, že to, co se chlapec naučil z povahy své matky nebude moci ve společnosti využít (tam se od něho budou žádat jiné ctnosti, než jeho matky).
Proto dobrá matka má vliv na dobro v duši chlapce, ale její vzor je pro něho v praxi mezi lidmi nevyužitelný. Ale prospívá jeho vnitřním kvalitám (které zase později ocení žena, se kterou bude potom jednat a která si ho může zamilovat).
Tedy komu svěřit dítě ? Jen oběma lidem, muži a ženě, ne dvěma lidem stejného druhu.
|
]
Re: Mají homosexuálové vychovávat děti? raději ne (Skóre: 1) Vložil: Miloslav v Sobota, 17. únor 2007 @ 17:27:24 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://miloslav.pletanek@prolife.cz | Přenáším váš příspěvek na viditelnější místo tady to zapadá a mohl by ujít pozornosti zdejších příznivců homoxexu od kterých bych rád znal jejich názor. |
]
Re: Mají homosexuálové vychovávat děti? a mozaika uvnitř (Skóre: 1) Vložil: Libby v Pátek, 16. únor 2007 @ 09:26:54 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Chtela jsem tady ale vlastne rict, ze zeny lesby, jako matky jsou horsi, nez muzi homosexualove jako rodicove. Ony jsou studenejsi a neuci deti respektovat muze tak jak by mely. Rekla bych, ze jsou takove mstivejsi proti muzum. |
]
Re: Mají homosexuálové vychovávat děti? (Skóre: 1) Vložil: joker v Úterý, 13. únor 2007 @ 15:42:10 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Kdyz se homosexualove svepravne zrekli prava plozeni deti tim, ze si zvolili sexualni zpusob, kde neni moznost zplozeni potomka, nemeli by mit pravo deti vychovavat.
Geniálně jednoduchá odpověď.
Možná by to někdo napadl s tím, že homosexualita je vrozená a nejedná se o svobodnou volbu jedince. Pokud bych připustil oprávněnost takového tvrzení, pak bych určitě dodal, že "přála-li si příroda, aby se tento jedinec dále nemnožil, člověk by tomu neměl bránit" :-)))
Každopádně jako východisko do diskuze je tvůj argument perfektní. Díky |
]
Re: Mají homosexuálové vychovávat děti? (Skóre: 1) Vložil: Libby v Středa, 14. únor 2007 @ 09:47:58 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Dekuji za uznani. Jsem si vedoma, ze oponenti si vzdycky najdou vymluvu jak tento argument napadnout. |
]
Re: Mají homosexuálové vychovávat děti? (Skóre: 1) Vložil: Irena v Úterý, 13. únor 2007 @ 15:55:19 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Naprosto přesně řečeno, Libby.
Zdraví Irena |
]
|
|
Re: Mají homosexuálové vychovávat děti? (Skóre: 1) Vložil: becher v Úterý, 13. únor 2007 @ 13:47:28 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Stando, přiznej už konečně, že v Boha nevěříš. Křesťanství je pro tebe pouze maska, kterou sis účelově nasadil. Jinak by tvým liberálně-ateistickým názorům na tomto serveru nevěnoval nikdo pozornost. |
Becherovi (Skóre: 1) Vložil: Standa v Úterý, 13. únor 2007 @ 14:47:31 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Jsem křesťan a v Boha věřím. Věřím Písmu a má víra z něj vychází. Ty kteří věří více lidskému učení a lidským tradicím považuji za své bližní. Své bližní nezavrhuji, neproklínám (viz. Tridentský koncil) a neurčuji si výsadní právo na výklad Písma. Naopak své bližní se snažím milovat jako sám sebe. Ne vždy se mi to ale podaří. Jsem jen člověk. Zdraví Standa.
|
]
Re: Becherovi (Skóre: 1) Vložil: becher v Úterý, 13. únor 2007 @ 14:52:25 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Písmu nevěříš a tvá víra (existuje-li) z něj nevychází. Naopak vybíráš si z Písma to, co se ti líbí, a ignoruješ to, co ti nevyhovuje. Takový lehce buddhistický přístup. |
]
Re: Becherovi (Skóre: 1) Vložil: Standa v Úterý, 13. únor 2007 @ 15:15:18 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Mým pánem a pastýřem je Hospodin. Mu se klaním a Ho uctívám. Jeho království není z tohoto světa. Tvým pánem je papež a jeho království je z tohoto světa. Jemu a modlám se klaníš a je uctíváš. Tato smutná realita je bohužel pravda. Takový zcela "běžný a normální" katolický přístup. |
]
Re: Becherovi (Skóre: 1) Vložil: becher v Úterý, 13. únor 2007 @ 15:23:22 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Opravdu je Hospodin tvým pánem ? Tak proč ignoruješ Jeho slovo ?
Upřímně, Stando, myslím si, že tvé odkazy na víru jsou sokratovská ironie. Že se vydáváš za křesťana, abys křesťanské názory vyvracel. |
]
Standa se vydává za křesťana, aby křesťanské názory vyvracel (Skóre: 1) Vložil: Seraphim v Úterý, 13. únor 2007 @ 17:39:01 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://cs.gloria.tv/?user=416 | Totéž si myslím Bechere i já. Standa, "misionář" šířící homosexualitu, se vydává za křesťana, aby křesťanské názory vyvracel. Pán Ježíš by ho označil za vlka v rouše ovčím, na kterého si mají křesťané dávat pozor. Joker, Paganus a Aviaf jsou Standovi podobní.
Mgr. Libor Halík PhD., duchovní Pravoslavné církve |
]
Re: Becherovi (Skóre: 1) Vložil: joker v Úterý, 13. únor 2007 @ 15:44:29 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Písmu nevěříš a tvá víra (existuje-li) z něj nevychází.
Další samozvaný soudce. Ach jo... |
]
|
|
Dítě potřebuje hlavně cit a lásku. Mohou mu ji dát homosexuálové (lesby)? (Skóre: 1) Vložil: Standa v Úterý, 13. únor 2007 @ 14:57:42 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Homosexuálové v roli rodičů?
Většina občanů Česka se staví proti adopcím homosexuálními páry. Než rodiče stejného pohlaví, to raději ústavy? Taková je vaše volba?
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Odborníci se shodují, že děti vyrůstající v ústavech bez rodinného zázemí a emocionálních kontaktů jsou citově frustrované, chybí jim povědomí o běžných sociálních vztazích, v dospělosti mají problémy s partnerským životem a vůbec je provází celá řada dalších potíží. Ústavy tedy nejsou pro děti vhodným prostředím, ale nouzovým řešením. Téměř sedmdesát procent Čechů je však přesvědčeno, že rodiče stejného pohlaví jsou pro děti ještě horší než ústavy. Tolerantnější jsou lidé s vysokoškolským vzděláním, lidé mladšího věku a ženy.
Ženské a mužské vzory
Odpůrci adopcí homosexuálními páry jsou ve svých názorech poměrně neústupní. Ať už jim vadí homosexuálové jako takoví, nebo tvrdí, že je jim jedno, co dělají za zavřenými dveřmi, pokud tím nikoho neotravují, ale že děti by zcela určitě vychovávat neměli, jejich argumenty jsou vesměs velmi podobné. Na prvním místě zdůrazňují, že by děti nežily v normálním prostředí a neviděly by tradiční ženské a mužské vzory. Na psychice dítěte se podle nich pak negativně odráží fakt, že se mu jiné děti kvůli rodičům posmívají. Dalším argumentem proti je ovlivnění sexuální orientace dítěte. Odpůrci jsou přesvědčeni, že u dítěte, jehož vychovávají rodiče stejného pohlaví, se zvyšuje pravděpodobnost, že bude rovněž homosexuálního zaměření. Homosexualita podle nich není vrozená, ale dá se naučit. A dokonce! Rodiče stejného pohlaví prý musí mít na dítě špatný vliv, co se týče morálky...
Odpůrci jsou vedle
Co na tyto názory říkají odborníci, dále ti, kteří adopce homosexuály podporují, a samotní homosexuálové? Nesouhlasí. Na rozdíl od odpůrců mají však své argumenty podpořeny také fakticky a na základě dlouhodobých výzkumů. "Když už jsme u toho, co je nepřirozené a proti přírodě, pak rozhodně více neosobní ústavy než dva milující lidé se širším zázemím, do něhož patří příbuzní a přátelé," zdůrazňuje psycholožka Tereza Horváthová. "To samé platí i o takzvaném nenormálním prostředí. Nenormálním prostředím jsou totiž ústavy sociální péče, kdysi sirotčince. Existují společnosti a země, kde to vědí. Tak například když v Čečensku přijde dítě o oba rodiče, postará se o ně automaticky rodina. Přijde-li o celou rodinu, stará se o ně někdo z vesnice či komunity. V přírodních národech platí to samé. Zřejmě ještě ,nedospěly' k tomu, aby zavíraly nechtěné děti do ústavů a pak příliš zdlouhavými procesy a špatnými zákony znemožňovaly účinnou a rychlou adopci i smíšeným párům. Zastánci tradičních mužských a ženských rolí jsou také dost vedle. U nás se rozvádí každé druhé manželství. Žije mezi námi obrovské množství svobodných matek. Dále existují otcové, kteří v důsledku nemoci či tragické události přišli o manželku a děti rovněž vychovávají sami. A copak v kojeneckých a dětských domovech něco jako ženská a mužská role existuje? Děti homosexuálů a lesbiček navíc nežijí v izolovaném světě... Pak je tu ještě jedna věc. Co je normálního na takových smíšených rodinách, kde jeden z rodičů pije, kde se odehrává domácí násilí, kde se o dítě špatně starají? Pro dítě je normální prostředí takové, kde žije s lidmi, již ho milují a pečují o ně. Jejich pohlaví a sexuální orientace jsou v tomto kontextu vedlejší."
Copak jsem blázen?
"Copak jsem blázen, abych učil své nebo adoptované dítě homosexualitě?" rozhořčuje se pětatřicetiletý homosexuál Martin nad argumentem, že homosexuálové dítě homosexualitě naučí. "To si lidé myslí, že nechám dítě nakukovat v noci do ložnice? Že budu synovi říkat, ať si najde kluka, a dceři, ať si najde holku? A vůbec - copak to jde?" Martinův o pět let starší partner má z prvního manželství dva syny ve věku dvacet dva a dvacet let. Patnáct let se o ně starají společně o víkendech, o prázdninách a v době jejich dospívání je u sebe měli přes rok, protože bývalá manželka byla těžce nemocná. Oba synové jsou heterosexuální a oproti jiným dětem tolerantnější a velkorysejší k menšinám. "Mám dva táty," usmívá se starší z nich. "No a co? Mají se rádi a já jim to přeji. Kdyby táta zůstal s mámou, jen by se hádali." Scestný je i argument, že dětem by bylo lépe v ústavech, protože když je budou vychovávat rodiče stejného pohlaví, jiné děti se jim budou smát. Ano, děti se leckdy ostatním dětem smějí. Smějí se jim kvůli spoustě věcem. Velkému nosu, nemodernímu oblečení, zrzavým vlasům nebo že otec či matka pijí. Děti z běžných rodin se posmívají dětem z dětských domovů. Argumentovat posměchem kvůli rodičům stejného pohlaví je proto zjednodušující a alibistické.
Právo na lásku
Pokud jde o věci vrozené a naučené, zazněl v jedné anketě mezi odpůrci tento názor: "Homosexualita není vrozená. To jen psychologové tvrdí, že je. Doktoři nic takového neříkají. Psychologie ani není věda." Tak za prvé, psychologie věda je. Za druhé, praktikující doktor není vědec. A za třetí, podle vědců z řad biologů, genetiků i psychologů je sexuální orientace dána ještě před narozením. Potvrzuje to celá řada výzkumů, například americká studie nazvaná Spolurodičovská adopce páry stejného pohlaví, v níž se zkoumalo tři sta dětí lesbických matek. Žádné z nich nevykazovalo zmatení pohlavní identity nebo přání být opačným pohlavím, nebyly nalezeny rozdíly v hračkách, oblékání ani vztazích s vrstevníky. A kdyby se sexuální orientace dala naučit, proč by měly heterosexuální páry homosexuální děti? Adopce dětí či aspoň osvojování partnerových potomků umožňuje podle Mezinárodního sdružení lesbiček a gayů zatím Velká Británie, Švédsko, Španělsko, Nizozemsko, Dánsko, Island a Belgie. Podle jiných zdrojů si smějí osvojit či vzít partnerovo dítě do pěstounské péče také homosexuální páry v Německu a Norsku. V USA podporuje adopci homosexuály Pediatrická společnost a do svých zákonů ji zahrnulo doposud sedm států. U nás smějí uzavírat homosexuálové registrované partnerství, ale s adopcemi zákon nepočítá. Podle mezinárodní Úmluvy o právech dítěte má každé dítě právo na rozvoj a zdravý vývoj. Píše se tu i o právu dítěte vyrůstat v rodinném prostředí. Až i naše společnost pochopí, že fungující rodina nemá pouze jednu podobu a že dítě potřebuje hlavně cit a lásku, možná se posune zase o něco dál.
|
|
|
Teď Zacha neparafrázuji souhlasím s ním jako před tím, ale napsal bych to jinak (Skóre: 1) Vložil: Miloslav v Úterý, 13. únor 2007 @ 17:04:55 CET (O uživateli | Poslat zprávu) http://miloslav.pletanek@prolife.cz | Napřed komunisté, po nich buzeranti., 5.2. 2006 15:28
René Zach, zareneseznam.cz
Bývali jsme národem zbožným. Poznali jsme Boha, ale nevzdali mu čest jako Bohu, ani jsme mu nebyli vděčni. Výsledkem bylo, že jsme si Boha nechali vzít.
Tvrdili jsme, že jsme moudří, ale upadli jsme v bláznovství. Zaměnili jsme slávu nepomíjitelného Boha za zobrazení podoby pomíjitelného člověka. Začalo to plastikami a sochami různých havířů, hutníků,Klementů Gottwaldů, Stalinů a kdekoho dalšího, končí to pornografií nejtvrdšího typu, různými reality show a podobně.
Proto nás Bůh nechal na pospas nečistým vášním našich srdcí, takže jsme začali zneuctívat vlastní těla; vyměnili Boží pravdu za lež a klaněli jsme se a sloužili tvorstvu místo Stvořiteli.
Proto nás Bůh vydal v moc hanebných vášní. Ženy zaměnily přirozený styk za nepřirozený a stejně i muži zanechali přirozeného styku s ženami a vzplanuli žádostí jeden k druhému, muži s muži provádějí hanebnosti a tak sami sobě dostávají zaslouženou odplatu za svoji scestnost.
Protože si nedovedli vážit pravého poznání Boha, dal je Bůh na pospas jejich zvrácené mysli, aby dělali co se nesluší. Jsou plni nepravosti, podlosti, lakoty, špatnosti, jsou samá závist, vražda, svár, lest, zlomyslnost, jsou donašeči, pomlouvači, Bohu odporní, zpupní, nadutí, chlubiví. Vymýšlejí zlé věci, neposlouchají rodiče, nemají rozum, nedovedou se s nikým snést, neznají lásku ani slitování. Vědí o spravedlivém rozhodnutí Božím, že ti, kteří tak jednají, jsou hodni smrti; a přece nejenže tak sami jednají, ale také jiným takové jednání schvalují.
Za jednoho moudrého člověka, který nemá přístup k internetu, ale mluví mi z duše jsem se rozhodl jeho názor publikovat pod svým nickem.
René Zach
http://www.christnet.cz/diskuse/prispevek.asp?zobraz=132227
RE: Napřed komunisté, po nich buzeranti., 5.2. 2006 16:52
René Zach, zareneseznam.cz
Ano Jane Nebadale, skutečně je to parafráze části 1. kapitoly sv. Pavla Římanům a ten moudrý člověk, který nemá přístup k internetu, ale mluví mi z duše není nikdo jiný, než Svatý Pavel. Jenom jsem si dovolil trochu jeho část Listu Římanům upravit pro dnešní dobu.
Vskutku moudrým člověkem byl Svatý Pavel. Nadčasové jsou jeho listy. Otevřel jsem náhodou Nový Zákon a byl jsem překvapen, jak aktuální jsou slova z jeho Listů k dnešní době.
Věděl jsem Jane Nebadale, že Ty na to přijdeš ihned, jenom jsi nemusel to takhle hned všem tady vykecat odkud to mám. :-)
Anebo jsi nic nevykecal, co by nevěděli všichni? Asi to tak bude. Všichni vědí, málokdo dbá.
"Boha poznali, ale nevzdali mu čest jako Bohu ani mu nebyli vděčni, nýbrž jejich myšlení je zavedlo do marnosti a jejich zcestná mysl se ocitla ve tmě."
Co na to říkáš? Nenachází se dnešní evropská společnost ve stejném hnoji, jako tehdejší Římané? Kdekdo se začne teplit s osobami stejného pohlaví, protože to zakrátko začne být normální. Sotva kdo se bude stydět za to, že je oním buzerantem. Vždyť také zákon na buzeranty pamatuje, tak co by bylo na homosexualitě nemorálního? Co je právní, je také morální přece ...!
My to už Jane Nebadale nenapravíme. Vývoj jde nezadržitelně kupředu.
A politici jsou jako rozumu zbavení. Copak si neuvědomují, že buzeranti jim nové voliče neudělají? Úpadek naší civilizace může začít jako ve starém Římě.
René Zach
http://www.christnet.cz/diskuse/prispevek.asp?zobraz=132244
|
|
|
Miloslav (Skóre: 1) Vložil: nula v Středa, 14. únor 2007 @ 14:38:51 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | --Většina lidí ví co je normální a přirozené--
Velice vtipné,samozřejmě že ano akorát se na tom (vlastních definicích) mnohdy nemohou jaksi shodnou..
-- do té doby něž jim homosexuály řízené masmédia začnou vymývat mozek--
tomu se už říká paranoidní představa
|
Re: Miloslav (Skóre: 1) Vložil: Miloslav v Středa, 14. únor 2007 @ 17:58:33 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://miloslav.pletanek@prolife.cz | BBC připustila protikřesťanskou zaujatost
Datum: 11. 11. 2006
Na neveřejné schůzce vedoucích pracovníků v Londýně se tito pracovníci
shodli na tom, že BBC je zaujato proti křesťanství a silně inklinuje k
pro-muslimskému tónu ve zprávách. Mnoho starších zaměstnanců je frustrováno
zaujatostí společnosti pro "_politickou korektnost", jež oslabuje
novinářskou integritu a objektivitu. Podjatost je přitom spíše kulturní než
politická.
Představitelé BBC také připustili, že korporace je ovládána
homosexuály. Nadproporčně jsou zastoupeny etnické menšiny a je aktivně
prosazován multikulturalisms. Panuje větší opatrnost nad výroky o muslimech
než o křesťanech. BBC nehovoří o pronásledování křesťanů ve světě.
Exekutivci si také stěžují na protiamerickou zaujatost a silně protinárodní
zpravodajství.
Během bouře, jež propukla po papežově řezenské přednášce, BBC
povzbuzovala muslimy zaujatým zpravodajstvím.
"BBC není ani nestranná, ani neutrální" řekl Andrew Marr, politický
komentátor BBC.
|
]
Re: BBC (Skóre: 1) Vložil: joker v Čtvrtek, 15. únor 2007 @ 21:35:49 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ano, to je logický důsledek stavu dnešní společnosti. To stejné určitě pozorujete i u jiných médií, ať už tuzemských (Literární noviny, Respekt), tak zahraničních (např. aljazeera). Předpokládám, že po příštích prezidentských volbách v USA se situace nepatrně zlepší, alespoň na mezinárodní úrovni. |
]
|
|
Libby (Skóre: 1) Vložil: nula v Středa, 14. únor 2007 @ 14:53:07 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | --Kdyz se homosexualove svepravne zrekli prava plozeni deti tim, ze si zvolili sexualni zpusob, kde neni moznost zplozeni potomka, nemeli by mit pravo deti vychovavat. --
Taky názor.To samé by se pak ovšem mohlo říci i o kněžích kteří drží celibát přitom také určitým způsobem vychovávají i děti.
Skutečně by mě ale zajímalo jak v praxi zabránit tomu aby si homosexuální žena nepořídila různými způsoby vlastní dítě ? Z dnešního pohledu by vystupovala jako svobodná matka.
|
Co je právní je v očích lidí bráno jako morální (Skóre: 1) Vložil: Miloslav v Středa, 14. únor 2007 @ 19:23:10 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://miloslav.pletanek@prolife.cz | Jde o to, že co je právní to je také morální. To, že se zákony obchází ještě neznamená, že se mají k vůli tomu zrušit.
Ten příklad s kněžími je hloupý jinými slovy řečeno je mimo mísu neboť by se týkal i učitelů, vychovatelů starých mládenců a starých panen učitelek a vychovatelek. Doufám, že by jste nechtěl lidem, kteří se sexu vzdali dobrovolně přikázat zákonem sex jako povinnost?
|
]
|
|
Miloslav (Skóre: 1) Vložil: nula v Čtvrtek, 15. únor 2007 @ 08:47:12 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | --Jde o to, že co je právní to je také morální.--
nikoli -např. tzv. Norimberské zákony byly právně podloženy v nacistickém Německu přesto je za morální dnes neoznačíte,stejně tak x dalších zákonů v socialistickém Československu.
--To, že se zákony obchází ještě neznamená, že se mají k vůli tomu zrušit.--
O tom nebyla řeč
--Ten příklad s kněžími je hloupý jinými slovy řečeno je mimo mísu neboť by se týkal i učitelů, vychovatelů starých mládenců a starých panen učitelek a vychovatelek.--
Pak ale ta hloupost ovšem není u mě,ale paní Libby, tito lidé si sexuální chování,které nevede k polození dětí skutečně sami vybrali přesto se podílejí na výchově dětí.Navíc paní Libby si zřejmě neuvědomuje,že svou sexuální orientaci si člověk nevybere.
--Doufám, že by jste nechtěl lidem, kteří se sexu vzdali dobrovolně přikázat zákonem sex jako povinnost?--
Určitě ne
|
|
|
Homosexuálové do vězení? (Skóre: 1) Vložil: joker v Pátek, 16. únor 2007 @ 06:11:42 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Abuja - Zatímco se Jihoafrická republika vydala cestou rovnoprávnosti homosexuálů, jiná africká země, Nigérie, přistupuje k jejich kriminalizaci. V dolní komoře nigerijského parlamentu je nyní projednáván návrh zákona, podle nějž za homosexualitu bude hrozit trest až pět let vězení. Podle znalců poměrů v parlamentu je schválení této právní normy velmi pravděpodobné. Předloha stanoví, že do vězení může jít každý, kdo bude veřejně prezentovat svoji homosexualitu nebo praktikovat sex s člověkem stejného pohlaví. Zákon má v nejlidnatějším státě černého kontinentu řadu kritiků, podle nichž potlačuje základní svobody občanů. Podle Alimiho Ademoly, který stojí v čele jedné z místních organizací bojujících za práva gayů, tato norma "vážně poškozuje práva lidí". |
|
|
Re: Mají homosexuálové vychovávat děti? (Skóre: 1) Vložil: Miloslav v Sobota, 17. únor 2007 @ 17:28:11 CET (O uživateli | Poslat zprávu) http://miloslav.pletanek@prolife.cz | Přenesl jsem váš příspěvek na viditelnější místo tady to zapadá a mohl by ujít pozornosti zdejších příznivců homosexuality od kterých bych rád znal jejich názor.
Re: Mají homosexuálové vychovávat děti? raději ne (Skóre: 1)
Od mk (miliko(a)atlas.cz) v Pátek, 16. únor 2007 v 23:44:16 CET
Možná, že je to složitější. Před chvílí jsem napsal ´jako kdfybych já nosil sukni´ a napadlo mne, že jsou asi (nejméně) dva druhy odchylek u mužů - jedna je když ho sexuáně přitahuje muž ( nemyslím si, že bych vystihk proč, třeba z více příčin), a druhá je, když se CÍTÍ být ženou.
Ta první skupina cítí touhu po muži a nechce se oblékat ani malovat jako žena. Vypadá jako muž.
Druhá skupina naopak, chce vypadat jako žena.
Jsou také muži, kteří si přejí mít ňadra. A daří se jim to (jak nevím, snad s transplantáty). Nevadí jim, že nepřišli o mužské přirození, ale jsou rádi, že mají prsa. K ženách se chovají přátelsky, cítí se s nimi spojeni tím, že také mají tu krásu, kterou mohou nosit vpředu. Viděl jsem jednoho (chvílku) v přátelském rozhovoru se ženou. Jeho košile neskrývala oblé tvary vpředu.
Lesbičky mají ale pro mne osobně jednu přednost, vím, že na mne nebudou líčit a nevyjedou na mne, aby mne ulovily. V práci byla jedna , která se na všechny řeči usmívala jako by si říkala sobě ´na mne si nepřijdeš´. A já jsem s ním občas pohovořil, (aniž bych jí to vysvětlil), protože její nezájem byl svého druhu odpočinek mezi ženami, které neustále poučují a jemně usměrňují okolní muže.
Byl jem pro ni totálně ´na háku´, a to mne blažilo.
Jinak c se ýče vývije , je možné, že některé osoby by se vyvíjely jinak, kdyby dostaly včas usměrněnou výchcu od obojího pohlaví . od muže ráznou, ale spolehlivou (žena vyžaduje mít jistotu, a to i dospívající dcera), a od matky vyučující v laskavoati, projevit dítěti cit.
Mnohý mládenec s odtažitou matkou by pravdepodobně nikdy nebyl homosexuálem, kdyby ve vzpomínce na nejbižší ženu (matku) měl zakódováno, že žena je jemná, snášenivá a chápající bytost.
To je třeba upevnit asi do deseti let, do té doby se povaha ustaluje. A prý polovinu poznatků, které potřebujeme do života získáme už v prvních pěti letech. Tam je úloha a pole pro správnou výchovu.
Moderní výzkumy ukázaly u dívek, že v pubertě hraje postava otce rozhodující vliv na budoucnost. Cení si staečného, spolehlivého muže, na kterého se může opřít, i když ho od malička zná zatím jako dítě. Dospívaící dívka pozoruje dlouhodobě svého otec (případně strýce a pod,) a jeho charakter má u ní vliv nejen na budoucí důvěru k mužům, ale také se od něho naučí obratnosti, kterou potom může využít ve spoelčnosti (kde bude jednat mezi muži).
Naopak tyto výzkumy ukazují, že to, co se chlapec naučil z povahy své matky nebude moci ve společnosti využít (tam se od něho budou žádat jiné ctnosti, než jeho matky).
Proto dobrá matka má vliv na dobro v duši chlapce, ale její vzor je pro něho v praxi mezi lidmi nevyužitelný. Ale prospívá jeho vnitřním kvalitám (které zase později ocení žena, se kterou bude potom jednat a která si ho může zamilovat).
Tedy komu svěřit dítě ? Jen oběma lidem, muži a ženě, ne dvěma lidem stejného druhu.
|
|
|
|
|