|
Právě je 169 návštěvník(ů) a 2 uživatel(ů) online: Pepik_pepik rosmano
Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde
|
Zaznamenali jsme 124684299 přístupů od 17. 10. 2001
|
| |
Nebezpečná učení: Dílčí krok ke světové „SUPERCÍRKVI“ 22.1. 2007? Žena jedoucí na šelmě?
Vloženo Pondělí, 04. prosinec 2006 @ 09:10:29 CET Vložil: reformovany |
Dílčí krok ke světové „SUPERCÍRKVI“ 22.1. 2007? Dostává Žena jedoucí na šelmě jasnější obrysy?
Před nedávnem byl na Granu zveřejněn článek, který poněkud zapadl, nazvaný: Poslední dny se bolestně přiblížily Zdá se být však velmi aktuální, vzhledem k tomu, že „Charta Oecumenica“ má být podepsána už 22. 1. 2007 Představitelé českých církví podepíší Chartu Oecumenicu . Vřele doporučuji kliknout na výše zmíněný odkaz a podívat se, o čem výše zmíněný dokument pojednává. Je poměrně těžké se jím prokousat, protože jde převážně o snůšku ušlechtile se tvářících náboženských frází. Stojí ovšem za to se dokumentem prokousat až do hořkého konce. Ten kdo bere vážně Bibli se musí zarazit na řadě míst a ptát se: „Co toho plyne?“ Velmi zarážející jsou například kapitoly: 11. Rozvíjení vztahů s islámem nebo
12. Setkání s jinými náboženstvími a světonázory
Podívejme se např. na kapitolu 11.: Rozvíjení vztahů s islámem
Citace z kap. 11.
„Chceme zintenzivnit na všech úrovních setkání křesťanů a muslimů, jakož i dialog mezi křesťanstvím a islámem. Zvláště doporučujeme vzájem-né rozhovory o víře v jediného Boha a objasnění chápání lidských práv.
Zavazujeme se,
- že budeme k muslimům přistupovat s úctou;
- že se budeme spolu s muslimy podílet na společných záležitostech . „
konec citace
Je třeba otevřeně říci, že Bůh Bible není bohem Koránu! Někteří budou namítat, že přeci arabští křesťané oslovují Boha jako Alláh. To však nic nemění na skutečnosti, že Bůh Bible není bohem Koránu! Podobně, když řekneme v češtině Bůh, můžeme mínit pravého Boha Bible. Nebo, když se řekne bůh, může to znamenat nějakého falešného boha, tedy démona.
„Charta Oecumenica“ může být dílčím krokem k vytvoření světové „SUPERCÍRKVE“. Je docela možné, že žijeme v době, kdy žena jedoucí na šelmě z knihy Zjevení začíná dostávat jasnější obrysy. Bude zajímavé sledovat, zda se i kapitoly z knihy Zjevení 17.-19. stanou tabu.
Aktuální odkaz na knihu od křesťanského autora Dave Hunta: Žena jedoucí na šelmě, která je k dispozici ke stažení zdarma v češtině zde: 2007 http://nkz.reformace.cz/docs/Zena_jedouci_na_selme.zip
Zdraví
reformovaný
|
Re: Dílčí krok ke světové „SUPERCÍRKVI“ 22.1. 2007? Žena jedoucí na šelmě? (Skóre: 1) Vložil: Irena v Pondělí, 04. prosinec 2006 @ 09:27:58 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Zdravím, bratře reformovaný,
skvělý článek! Četla jsem celou Chartu a bylo mi zle. Není absolutně možné usilovat o nějaké společné náboženské akce mezi muslimy a křesťany! Proč? Protože když VĚŘÍM, ŽE JEN BIBLE JE PRAVÁ, nemůžu říct - amen - k něčemu, co je z pohledu Bible nepravda!
Jediný zájem muslimů(netvrdím, že všech) je ovládnout Evropu islámem. Když se podíváme, co se děje v Německu a i ve Francii, není to rovnice o dvou neznámých. Tyto národy doplatily na svou benevolentní imigrační politiku a teď pozdě litují.
Proto jsem zcela zásadně proti vstupu Turků do EU - byla by to plížívá infiltrace islámu. Brzy by chtěli mešity, uznání islámu jako ostatních státem uznaných crkví = volný přístup do škol, vězení, nemocnic. Postupovali by dál a dál a konce raději nedomýšlím.
Mohlo by se o tom psát hodiny.
Bratře, Pán Ti žehnej!
Irena |
Re: Dílčí krok ke světové „SUPERCÍRKVI“ 22.1. 2007? Žena jedoucí na šelmě? (Skóre: 1) Vložil: reader v Pondělí, 04. prosinec 2006 @ 10:29:15 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | jj, jen se tu trosku pletou veci tykajici se nabozenskeho presvedceni -- "nereknout amen k necemu, co je z pohledu bible nepravda" -- a veci zavanejici silne xenofobii --pocinaje jemnymi vyroky, ze nekdo "doplatil" na imigracni politiku, a konce vyroky typu "plizive infiltrace", pri kterych mi vyvstavaji vzpominky na nedavno uplynuly rezim a naskakuje husi kuze. to zni jako bys driv delala politruka nebo nekde na UV :) |
]
Re: Dílčí krok ke světové „SUPERCÍRKVI“ 22.1. 2007? Žena jedoucí na šelmě? (Skóre: 1) Vložil: Irena v Pondělí, 04. prosinec 2006 @ 10:58:02 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Milý readře,
mohu Tě ujistit, že v minulém režimu jsem žádného politruka nedělala, "užila " jsem si "péče" komunistů dost a dost, protože jsem chodila do kostela a vědělo se o tom. Měla jsem to samozřejmě i posudku na VŠ. Ale to je dnes jedno.Ani se nedivím, že máš strach z infiltrace čehokoliv - v Afghánistánu bych taky žít nechtěla... Jestli on to ale čirou náhodou nebude ABSURDISTÁN?
Věřím, že kdyby Němci mohli, leckteré benevolentní zákony by dávno vzali zpět.
Je to můj názor, nikomu ho nenutím, ale prezentovat ho můžu kdykoli a kdekoli.
Irena |
]
Re: Dílčí krok ke světové „SUPERCÍRKVI“ 22.1. 2007? Žena jedoucí na šelmě? (Skóre: 1) Vložil: reader v Pondělí, 04. prosinec 2006 @ 12:09:24 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | jasne jen prezentuj, ja sem to nemyslel nijak urazlive ... jen se mi ta infiltrace propojila nekam jinam az mi to prizlo mrazive usmevne :) |
]
Re: Dílčí krok ke světové „SUPERCÍRKVI“ 22.1. 2007? Žena jedoucí na šelmě? (Skóre: 1) Vložil: Irena v Pondělí, 04. prosinec 2006 @ 13:13:34 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | V pohodě, já nejsem urážlivá, to bych sem ani nepřispívala:)) Máš právo na svůj názor! |
]
|
|
Re: Dílčí krok ke světové „SUPERCÍRKVI“ 22.1. 2007? Žena jedoucí na šelmě? (Skóre: 1) Vložil: cristiano v Pondělí, 04. prosinec 2006 @ 09:43:15 CET (O uživateli | Poslat zprávu) http://prokrestany.cz | Ahoj bráško reformovaný,
to co se děje mě nejvíce šokuje. Ten čas je blízko a když sleduji vnitřní transformaci církví - jak se proměňují... nikoliv v čistou a neposkvrněnou Kristovu Nevěstu... tak se pošpiňují... Co mě nejvíce mrzí, že sbor, kam chodím, je taktéž v ECR... Nevím, zda-li starší sborů nebo vedoucí z nich tyto skutečnosti nevidí, nebo je přehlížejí. Jak píšeš, nejhorší jsou náboženské fráze, jež zavážou účastníky tak, že nebude cesty zpět a bude je to pak bolet.
Knížku žena jedoucí na šelmě velmi doporučuji, odhaluje skutečnosti tak jak jsou... a moc za to Dave Huntovi a překladateli im memoriam Tondovi Uhlířovi děkuju. Je to opravdu požehnáním... :-)
Díky moc za článek.. a věřím, že se mnozí pozastaví nad tím, co se děje..
Cristiano |
Re: Dílčí krok ke světové „SUPERCÍRKVI“ 22.1. 2007? Žena jedoucí na šelmě? (Skóre: 1) Vložil: vogel v Pondělí, 04. prosinec 2006 @ 14:07:01 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Dave Hunt není profesí teolog ale matematik |
]
Re: Dílčí krok ke světové „SUPERCÍRKVI“ 22.1. 2007? Žena jedoucí na šelmě? (Skóre: 1) Vložil: vogel v Pondělí, 04. prosinec 2006 @ 14:10:50 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | a taky "CPA/management consultant and, later, management of several corporations."
jestli on teda nebude v tom koučingu taky něják zangažovanej ;o) |
]
Re: Dílčí krok ke světové „SUPERCÍRKVI“ 22.1. 2007? Žena jedoucí na šelmě? (Skóre: 1) Vložil: Gojim v Pondělí, 04. prosinec 2006 @ 14:41:46 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ty vogel, to bude ono ... Proste, manazer niekolkych korporaci musi byt mimo ...
ozaj, ...ale preco vlastne ???? |
]
Re: Dílčí krok ke světové „SUPERCÍRKVI“ 22.1. 2007? Žena jedoucí na šelmě? (Skóre: 1) Vložil: vogel v Pondělí, 04. prosinec 2006 @ 14:44:18 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | na to se zeptej brekina a krytyka ti dělají do koučingu, mě je koučing volnej :o) |
]
Re: Dílčí krok ke světové „SUPERCÍRKVI“ 22.1. 2007? Žena jedoucí na šelmě? (Skóre: 1) Vložil: Gojim v Pondělí, 04. prosinec 2006 @ 14:47:17 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | vogel prosim, oprosti ma od takeho trapenia, nemam na to naladu...
|
]
Re: Dílčí krok ke světové „SUPERCÍRKVI“ 22.1. 2007? Žena jedoucí na šelmě? (Skóre: 1) Vložil: vogel v Pondělí, 04. prosinec 2006 @ 14:56:44 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | to jsem sice nepochopil, ale to neva aspoň si udělám kafe |
]
Re: Dílčí krok ke světové „SUPERCÍRKVI“ 22.1. 2007? Žena jedoucí na šelmě? (Skóre: 1) Vložil: Gojim v Úterý, 05. prosinec 2006 @ 13:38:31 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Mily Vogel!
Tvoje komentare citam naozaj velmi rad, ale tentokrat som poziadal o odpoved Olina. |
]
|
|
Re: Dílčí krok ke světové „SUPERCÍRKVI“ 22.1. 2007? Žena jedoucí na šelmě? (Skóre: 1) Vložil: Olin v Pondělí, 04. prosinec 2006 @ 10:37:48 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | "Čtyři nohy dobréé, dvě nohy špatnéé! Čtyři nohy dobréé, dvě nohy špatnéé! Čtyři nohy dobréé, dvě nohy špatnéé!"
Bůh koránu není bohem bible! Bůh koránu není ani bohem reformovaného! Bůh reformovaného není bohem bible!
A je vůbec Bůh Bohem, nebo rezignoval, když má reformovaného? Není už v důchodu?
A démoni xenofobie taky nejsou bohem bible, pokud vím. Proč jim tedy "obětujete" vážení?
Vážněji: názor je názor, na tu chartu můžete mít názor, jaký chcete. Můj názor je jiný. Napsal jsem jej všem strašákům jako komentář k článku "poslední dny se bolestně přiblížily" a v tu chvíli všichni panikáři zmlkli.
Máte-li nějaký názor, měli byste vědět, že je to jen názor, a zeptat se dalších křesťanů, jaký názor mají oni, než budete vynášet soudy. Třeba se zeptejte těch kazatelů, co to budou podpisovat. Jejich názor je totiž relevantní.
Olin |
Re: Dílčí krok ke světové „SUPERCÍRKVI“ 22.1. 2007? Žena jedoucí na šelmě? (Skóre: 1) Vložil: reader v Pondělí, 04. prosinec 2006 @ 10:50:33 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | nj, navic kdyz v bibli se pise o mnoha bozich ... obcas se pouziva oznaceni starozakoni buh a novozakoni buh, pak je tam spousta ruznejch buzku, treba baal ... vsichni jsme bozimi detmi a JK je bozim synem ktery se stal bohem. no a pak tu mame mnoho jmen boha ... treba gott(mit uns), god, gospodin a hospodin, nebo treba allah. argumentace napric jazyky je vzdycky obtizna a obzvlast v pripade textu, ktery se da vykladat vselijak (a obzvlast v pripade kdyz pouzivame indefinitni termin "buh bible").
stejne indefinitni pojem je "buh koranu". a prestoze koran a islam je staven co mozna nejjednoznacneji, existuji tisice ruznych vykladu. vzpomenme, ze buh, ke kteremu se modli muslimove, ma 99 jmen.
myslim ze buh bible muze byt klidne bohem koranu stejne tak jako nemusi. ta fraze je tak prazdna ze vlastne nerika vubec nic stejne jako cely predchozi clanek.
btw: kdyz budeme misto ne prilis jasneho "boha bible" pouzivat termin "krestansky buh", ruzne reformovane jiste napadne spousta dalsich otazek. namatkou je "evangelicky buh" "katolickym bohem" ... ??? ... a coz teprve "mormonsky buh", vzdyt to jsou taky krestane ... |
]
Re: Dílčí krok ke světové „SUPERCÍRKVI“ 22.1. 2007? Žena jedoucí na šelmě? (Skóre: 1) Vložil: cristiano v Pondělí, 04. prosinec 2006 @ 11:05:22 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://prokrestany.cz | Maskot granosalis č.2 :-)) |
]
Re: Ten citat z Orwella sedi dobre na rimsko-katolickou cirkev (Skóre: 1) Vložil: reformovany v Pondělí, 04. prosinec 2006 @ 13:28:44 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Ten citat z Orwella sedi na RKC dobre.
Prave v RKC se papouskuji vyroky papezu, koncilu etc.
Vyroky o tom jak jen RKC ma "PLNOST PRAVDY." Neptejte se ovsem co je PLNOST PRAVDY. To dotycneho obvykle desne nastve....
Naopak samostatne cteni Bible se nevidi rado. Proc asi? Hadel Oline.... |
]
|
|
Re: Dílčí krok ke světové „SUPERCÍRKVI“ 22.1. 2007? Žena jedoucí na šelmě? (Skóre: 1) Vložil: reformovany v Pondělí, 04. prosinec 2006 @ 10:59:39 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Verim, ze je na tomto miste uzitecne pripomenout take komentar od Pastýře, ktery uz umistil u clanku: "Poslední dny de bolestně přiblížily"
Od Pastýř v Středa, 22. listopad 2006 v 20:06:30 CET
Zajímavé. Co z toho plyne?
1) Církev se musí viditělně sjednotit v řádech i svátostech. Jak jinak toho v budoucnu docílit než přijetím katolických svátostí a institutu římského biskupa. Katolická církev se přece nemůže vzdát své podstaty.
2) Církve musí podpořit sjednocující se Evropu a nést politickou zodpovědnost. Jak jinak, než že se církev opět, jako ve středověku, stane vůdčí politickou silou.
3) Musí se společně vyhodnotit dějiny. Obávám se, aby se na dobu temna nezačalo nahlížet jako na dobu rozkvětu křesťanských tradic. Některé nové učebnice dějepisu to naznačují.
4) Církev se musí místně, regionálně i nadnárodně organizovat k setkávání. No a jak jinak, než společným institutem?
5) Křesťanská výchova v tomto pojetí má v církvi tradici. Vždyť katolická církev prostřednictvím konkordátu dozorovala školství i v novověku.
6) Eucharistické společenství. Zatímco pro reformátory byla oběť mše modloslužbou, zde patrně existuje cesta zpět (viz bod 1).
7) Společně zastupovat žádosti a vize církví vůči sekularizovaným evropským institucím. Tedy směřovat národy. I to zde již bylo, zejména v období papocesarismu.
8) Otevřenost vůči jiným náboženstvím. Zřejmě jakési ekumenické Assisi.
Mám ten dojem, že se zde vyzývá k obnově Svaté říše římské národa německého. Bude zajímavé sledovat, zda to představitelé reformovaných církví skutečně podepíší. |
|
|
Re: Dílčí krok ke světové „SUPERCÍRKVI“ 22.1. 2007? Žena jedoucí na šelmě? (Skóre: 1) Vložil: Gojim v Pondělí, 04. prosinec 2006 @ 11:03:46 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Zial, napriklad sucasna Evanjelicka cirkev nieje duchovnym nasledovnikom Martina Luthera, cize oznacenie "luteran" je dnes uplne irelevantne.
Aby Evanjelicka cirkev dokazala nieco tak nepredstavitelne ako napriklad spojenie s katolikmi, musela byt postupne na najvyssich stupnoch infiltrovana. Su katolici, s poslanim - stat sa clenmi - knazmi, duchovnymi, veducimi evanjelikalneho spolocenstva, a urobit ho ideovo zlucitelnym s ucenim katolicizmu.
Zda sa vam prirodzene ze v minulosti sa krestania radsej nechali mucit inkvizitormi aby sa nemuseli ucastnit herezii rkc a dnes sa podpisuje zmluva s vatikanom v podstate o akceptacii jeho odchyliek od povodneho biblickeho ucenia ?
Zda sa to nepredstavitelne ? Ale to je iba umelym informacnym vakuom v tejto oblasti !!! Nic nevieme preto, lebo zijeme v "katolickom" regione kde sa o tom nehovori a tema je tabu. V anglicky hovoriacich krajinach, su o tom svedectva a fakty, s ktorych najvyraznejsi je pripad byvaleho jezuitskeho knaza, dr.Alberta Riveru.
Tu je jeho vyrok:
Co musí kazatel učinit, aby se zbavil infiltrátorů ze své církve a získal římské katolíky pro Krista? Pastor musí mít odvahu říci z kazatelny to, co stojí v Bibli! Římští katolíci nejsou křesťané, protože římskokatolická instituce není křesťanskou církví. ” (Alberto Rivera: Alberto, Part I., str. 24-29)
Není na světě náboženská organizace, která by nebyla prosáklá jezuitskými špicly. Jak jsme mohli z vyprávění Dr. Rivery vyrozumět, jezuité pronikli do řad protestantských církví tak, že se stali přímo jejich kazateli, misionáři, činovníky sboru, vedoucími mládeže, horlivými misionáři, evangelickými věrozvěsty a pod.
Nemysleme si, že v Čechách je to jiné a lepší, než kdekoliv jinde na Západě. Právě nezkušenost a naivita českých, moravských a slovenských věřících protestantů, stejně tak jako i dalších z bývalého socialistického bloku je přímo vybízející k tomu, aby Vatikán mohl v klidu a téměř bez jakékoliv námahy zapouštět své kořeny doslova přímo na kazatelně protestantských sborů. To se týká nejen polokatolických církví, ale hlavně takových církví, které si zakládají na tom, jak přesně dodržují Desatero, protože mají správné znění Božího Zákona - zvláště 4. přikázání, jak jsou znalé Bible, jak správně křtí, jak se přiblížili k původním apoštolům, jak rozumí proroctvím a jak jsou proto daleko od ekumenických či dokonce vatikánských vlivů.
Mnohi duchovni su ovplyvneni katolicizmom az tak, ze povazuju za uplne prirodzene spojenie s hereziami a odchylkami od povodneho biblickeho ucenia.
Moja otazka je, ( pokial sa mi vobec o tejto teme podari otvorit diskusiu,) co s tym ??? sme vobec nieco schopny prakticky urobit ???
citajte a zvazte, co nas budu stat reci o "laske a jednote":
Alberto Rivera: Jezuiti a Infiltracia cirkví ...
|
Re: Dílčí krok ke světové „SUPERCÍRKVI“ 22.1. 2007? Žena jedoucí na šelmě? (Skóre: 1) Vložil: ares v Pondělí, 04. prosinec 2006 @ 11:22:54 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Tady vidíme typické hlupactví v praxi.. Povšiměte si především komunistického slovníku. Autor je zřejmě komunistickou ideologií, tak indoktrinován, že uváděným lžím slepě věří... a nebo nevěří, ale je zastáncem teorie, že proti nepříteli je možné se spojit klidně s ďáblem... Autor samozřejmě o křesťanství nemá ani páru a Ježíšova tovariše neviděl ani z rychlíku... Chudák |
]
Re: Dílčí krok ke světové „SUPERCÍRKVI“ 22.1. 2007? Žena jedoucí na šelmě? (Skóre: 1) Vložil: Gojim v Pondělí, 04. prosinec 2006 @ 11:46:22 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ...:-))))))
...autor tieto veci sleduje uz roky a zial celkom ho to bavi. :-))))
Ku komunizmu ma urcite blizsie "tovarisstvo" ako autor. Spomenme len ten katolicky brainwashing, neustale, mantricke opakovanie a sugerovavanie si katolickych tez a herezii napriklad formou ruzenca.
To autor uz nerobi, je od toho slobodny, teda pokial myslis Alberta Riveru. A ja to s milosti Bozej nemusim robit tiez. Byt od toho slobodny, uprostred katolickej bašty akou je napriklad Slovensko, je milost az vysada.
|
]
Re: Dílčí krok ke světové „SUPERCÍRKVI“ 22.1. 2007? Žena jedoucí na šelmě? (Skóre: 1) Vložil: ares v Pondělí, 04. prosinec 2006 @ 12:21:38 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | -brainwashing... mluv česky, teda v tvém přípdě slovensky... když už se ani neumíš vyjádřit v rodném jazyce je to s tebou zlé..
-autorem jsem myslel autora reakce, tedy tebe
-jsi typickým sektářem, tvým prvním přikázáním totiž není láska k Bohu, ale nenávist ke katolické církvi...
|
]
Re: Dílčí krok ke světové „SUPERCÍRKVI“ 22.1. 2007? Žena jedoucí na šelmě? (Skóre: 1) Vložil: Gojim v Pondělí, 04. prosinec 2006 @ 13:00:55 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | brain washing je doslova: vymyvanie mozgu. Tento vyraz ale u nas nieje az tak zauzivany ako v anglicky hovoriacich krajinach, ale je presny.
Nemyslim si, ze napominanie, rozsudzovanie a respektovanie Biblie je znamkou "nelasky"
Tymito myslienkami sa viac-menej prezentuju ludia zapleteny do New Age a bohuzial, v poslednej dobe katolici tiez.
Pozri clanok:
Pravda o Církvi-biskupa Oravca
Pod zamienkou lasky prijimame cudzie nabozenstva a v ramci tolerancie sa s nimi zjednocujeme.
To ale nieje laska ale cesta do pekla. Jezis Kristus, Apostol Peter, Pavel su potom sektari tiez, lebo pouzivali na rozne herezie tej doby, (inac, velmi podobne katolicizmu) rozne "nelaskave " vyrazy.
Vid pismo. |
]
|
|
Re: Dílčí krok ke světové „SUPERCÍRKVI“ 22.1. 2007? Žena jedoucí na šelmě? (Skóre: 1) Vložil: Olin v Pondělí, 04. prosinec 2006 @ 11:10:57 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | reformovaný tapetář se zřeimě rozhodl přetáhnout sem z týden staré diskuse vybrané příspěvky. Asi aby mu nepřekážely ty nevybrané.
ať si hraje! |
Olinovi ! (Skóre: 1) Vložil: Standa v Pondělí, 04. prosinec 2006 @ 11:34:04 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Nepřimomíná Ti náhodou vyprávění Dr. Rivery někoho, koho velmi dobře znáš?
Jak jsme mohli z vyprávění Dr. Rivery vyrozumět, jezuité pronikli do řad protestantských církví tak, že se stali přímo jejich kazateli, misionáři, činovníky sboru, vedoucími mládeže, horlivými misionáři, evangelickými věrozvěsty a pod.
|
]
Re: Olinovi ! (Skóre: 1) Vložil: Olin v Pondělí, 04. prosinec 2006 @ 11:41:12 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Stando, kdo tomu věří, je rozumu mdlého.
Tvá antikatolická zaslepenost má rysy choroby, nemyslím, že dokud budeš v tomto stavu, že bychom měli používat argumenty.
Ty můžeš samozřejmě prezentovat své názory. Ale i s důsledky. Ne nezávazně.
Důsledkem pro tebe v tomto případě je, že někteří z nás tě budou pokládat za individuum, které dělá křesťanům ostudu, a někteří jen za neškodného paranoika.
Olin
|
]
Re: Olinovi ! (Skóre: 1) Vložil: Standa v Pondělí, 04. prosinec 2006 @ 11:50:36 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Oline! Položil jsem Ti jen tuto otázku.
Nepřimomíná Ti náhodou vyprávění Dr. Rivery někoho, koho velmi dobře znáš? A Ty hned na mě s urážkami a pruděním. Vypadá to, že ses chytl. A víš proč? U nás stále platí takové přísloví, že potrefená husa nejvíc kejhá. |
]
Re: Olinovi ! (Skóre: 1) Vložil: Gojim v Pondělí, 04. prosinec 2006 @ 12:08:14 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ty můžeš samozřejmě prezentovat své názory. Ale i s důsledky. Ne nezávazně.
Olin, toto je zaujimavy vyrok. Pre Boha ako si to myslel? Vsak vy katolici tvrdite, ze inkvizicia je minulost .... |
]
Re: Olinovi ! (Skóre: 1) Vložil: vogel v Pondělí, 04. prosinec 2006 @ 14:35:16 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Jestli on to nemyslel tak, že budeme souzeni z každého slova? A hádej kdo bude soudce? Inkvizice ani jezuiti to IMHO nebudou. |
]
Re: Olinovi ! (Skóre: 1) Vložil: Gojim v Pondělí, 04. prosinec 2006 @ 15:22:15 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ... vogel, to je ako keby som Ti napisal, vetu:
mnoho mladsich ludi zomiera prirodzenou smrtou alebo sa stavaju sucastou roznych nestasti. Je ta veta pravdiva ? Je !!! Ale je dvojzmyselna. Niekto ju pochopi ako je napisana, iny ju pochopy ze Boh tymto sposobom vykonava sud, a niekto ako cistu vyhrazku.
Nakolko Olin je autorom tejto - podla mna dvojzmyselnej a vaznej vety, poprosil som ho o blizsie objasnenie.
|
]
Re: Olinovi ! (Skóre: 1) Vložil: vogel v Pondělí, 04. prosinec 2006 @ 22:19:28 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | tak v tom případě neexistuje nedvojsmyslná věta, protože každá věta se dá vyložit jak kdo chce |
]
Re: Olinovi ! (Skóre: 1) Vložil: Olin v Pondělí, 04. prosinec 2006 @ 12:13:47 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ne. Vůbec netuším, koho by to mohlo připomínat.
Kromě toho považuji toto vyprávění za nehoráznou lež. Tak jak mi může něco připomínat? Proč si máme zanášet hlavu mámením?
To, co jsem ti napsal, není urážka! Je to upozornění, že budeš muset nésti důsledky svého chování tady na granu a v životě vůbec.
Já je taky nesu!
Olin |
]
Re: Olinovi ! (Skóre: 1) Vložil: Gojim v Pondělí, 04. prosinec 2006 @ 12:25:20 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ... ale dosledky coho, Olin??? toho, ze tvrdi, ze katolicizmus nieje krestanstvo ??? |
]
Re: Olinovi ! (Skóre: 1) Vložil: ares v Pondělí, 04. prosinec 2006 @ 12:29:01 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Možná ti uniká, že ten, kdo tady nejvíce kejhá jsou fantici typu tebe, reformovaného, Gnoima, Libi atd... Bez urážky. Olin není ten, kdo by vyvolával spory, poukazoval na hříchy ostatních, nominoval někoho na zlatou slzu, vymejšlel konspirační teorie atd.. Svým výrokem, že "potrefená husa nejvíce kejhá", sis teda naběhl na parádní smeč, protože to přesně platí o vás... cha, chá |
]
Re: Olinovi ! (Skóre: 1) Vložil: Gojim v Pondělí, 04. prosinec 2006 @ 13:16:10 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Olin mnohe veci konfrontuje velmi nevyberanym sposobom. Je to uplne jeho vec, ja som zvyknuty, ale oznacit Olina za toho kto nevyvolava spory, nepoukazuje atd. je zaujimavy nazor. Vsak polovica diskusii sa toci okolo jeho zvlastnych nazorov.
Navyse, šířit římský katolicismus z pozice evangelikála je nečestné!
|
]
Re: Olinovi ! (Skóre: 1) Vložil: ares v Pondělí, 04. prosinec 2006 @ 13:33:01 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ano. Kdo na to ale stále upozorňuje a křičí: "ukřižuj!!" jste vy, proto na vás samotné platí přísloví o potrefené huse... |
]
Re: Olinovi ! (Skóre: 1) Vložil: Olin v Pondělí, 04. prosinec 2006 @ 13:39:59 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Gojim, já vyvolávám spory.
Spořím se s jednotlivci. S těmi, kteří tu nespravedlivě napadají celé skupiny obyvatelstva a hanobí je pro jejich víru.
Jako třeba ty! Ale ty jsi blázen, myslím, že tě tu nikdo nepokládá za partnera k diskusi.
Ačkoli jsem velmi konfliktní i v diskusi s inteligentnějšími soupeři, vždy je to s těmi, kteří tu jsou.
Nenapadám celé církve. Nenapadám lidi, kteří sem nechodí a neprezentují tu své materiály.
Nenapadám ateisty, pokud sem občas zabloudí.
Napadám vás, jejichž materiály zde uveřejňované jsou ostudou církve!
No, a za to sklízím oprávněně vaši milou pozornost, nebo v případě některých lidí jejich pláč a skřípání zubů!
Olin
|
]
Re: Olinovi ! (Skóre: 1) Vložil: Gojim v Pondělí, 04. prosinec 2006 @ 14:01:54 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | :-))))))))
Olin, verim, ze si z katolikmi v diskusiach urcite lepsie rozumies ako ja, o tom nepochybujem ...
Byt tebou oznaceny za blazna, mily Olin, povazujem celkove za pozitivum. Ja som fakt blazon, ale pre Krista, podobne ako On bol oznaceny za blazna, nakolko konfrontoval herezie u knazov a kazatelov, ktori ho napokon aj ukrizovali - ako blazna.
Pokial si myslel clanky ktore hovoria o ostude "Cirkve" (rkc) mas znova pravdu !!! rkc je ostudou krestanstva starocia. Ked si predstavim, pre kolko ludi je prekazkou vo viere, lebo si myslia, ze rkc je krestanstvo, je to naozaj hroza.
Otazka potom je, mily brat Olin, preco byt jej sucastou ???
|
]
Re: Olinovi ! (Skóre: 1) Vložil: Gregorios777 v Pondělí, 04. prosinec 2006 @ 14:06:02 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Kdyby Olin věříl Bibli ( jakože evidentně nevěří ), neodvážil by se někoho označovat za blázna ( ev. cvoka ) - a to opakovaně u několika osob.
Ať mu Pán odplatí podle jeho skutků! |
]
Re: Olinovi ! (Skóre: 1) Vložil: Gregorios777 v Pondělí, 04. prosinec 2006 @ 14:09:10 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Když Olin píše o někom, že je "ostudou církve", myslí tím Nevěstku - Babylon.
On sám je však ostudou evangelikálů. |
]
Re: Olinovi ! (Skóre: 1) Vložil: Olin v Pondělí, 04. prosinec 2006 @ 14:09:43 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Gregory, ty mi opakuješ stále totéž.
"Lepší jest chudý, jenž chodí v upřímnosti své,
nežli převrácený ve rtech svých, kterýž jest blázen."
Takových míst je v bibli sto.
Kéž bych sklidil stejné ovoce, jako pisatelé těchto slov!
Tvá logika je pozoruhodná.
Vím, že věříš bibli. Převrácený ve rtech je blázen. Bratr, který je převrácený ve rtech je taky blázen, ale protože je to bratr, nesmíme mu to říci!
Zajímavé.
Olin |
]
Re: Olinovi ! (Skóre: 1) Vložil: Gregorios777 v Pondělí, 04. prosinec 2006 @ 14:22:10 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Oline,
ten pisatel Bible to ale neříká konkrétním osobám. On mluví všeobecně.Ty ne. Ty mluvíš konkrétně.
Jak se těšíš na okoušení pekelného ohně? ( Mt 5,22 ) Dočasného samozřejmě, pokud jsi znovuzrozený. |
]
Re: Olinovi ! (Skóre: 1) Vložil: Olin v Pondělí, 04. prosinec 2006 @ 14:50:19 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Jakého ohně? Bible to neříká konkrétním osobám. Mluví všeobecně.
Jak mohu být znovuzrozený? Bible to neříká konkrétním osobám.
Olin |
]
Re: Olinovi ! (Skóre: 1) Vložil: Gojim v Pondělí, 04. prosinec 2006 @ 14:28:28 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Olin, nerad by som sa s tebou sporil o to, ako oznacujes ostatnych za blaznov. To je normalne, som zvyknuty ze ak bratom-katolikom dojdu argumenty, (co sa deje velmi skoro) ich reakcie su zhruba dve:
1. Oznacia oponenta za blazna
2. Opustia diskusiu, nepokracuju v nej.
To nieje dane tym, ze oponent je blazon, alebo nieje inteligentny, ale tym ze osobnym utokom si jednoducho vykompenzuju jasny fakt, ze katolicizmus sa neda biblicky zdovodnit.
K Olinovej cti treba povedat, ze v momente kedy k tomuto dojde, nepouziva ostre nadavky. Vyraz blazon nejaka ostra nadavka nieje.
Ked si zoberieme napriklad Stefana, ktori bol kamenovany v podstate pre "nepriestrelnost" jeho argumentov, sme na tom, v pohodli nasich kresiel pri PC, este velmi-velmi dobre ...
:-)))))
|
]
Re: Olinovi ! (Skóre: 1) Vložil: ares v Pondělí, 04. prosinec 2006 @ 15:55:28 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Třeba se s tebou přestanou bavit proto, že si připomenou slova svého Pána: "Nehažte perly sviním!" |
]
Re: Olinovi ! (Skóre: 1) Vložil: Gojim v Pondělí, 04. prosinec 2006 @ 16:36:05 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Len otazka je, koho to je pan a co su tie perly. |
]
Re: Olinovi ! (Skóre: 1) Vložil: ares v Pondělí, 04. prosinec 2006 @ 16:52:56 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Je to Pán, těch, kteří ho za Pána vyznávají a perly jsou naše snahy o vysvětlení, které jste už slyšeli mnohokrát, přesto stále odmítáte pochopit... Aspoň, že si se doftípil, kdo je v tomto případě ta svině... |
]
Re: Olinovi ! (Skóre: 1) Vložil: Gojim v Pondělí, 04. prosinec 2006 @ 17:15:25 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Pochopit katolicizmus na zaklade Pisma je nemozne. Tym padom to ani nemozu byt ziadne perly.
Co sa tyka Tvoho oznacenia mna ako - svine, je to Tvoj nazor. Ja svojich oponentov v diskusiach nenazyvam "svinou" preto, lebo maju opacny nazor.
ares neboj sa. Je mnoho evanjelikalov ktori s Tebou katolicizmus nebudu konfrontovat, dokonca ho budu s Tebou zdielat. Ja mam ale strach, aby si na nich raz neukazoval prstom, ze Ti nepovedali pravdu .... |
]
Re: Olinovi ! (Skóre: 1) Vložil: ares v Pondělí, 04. prosinec 2006 @ 18:42:35 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Omlouvám se ti, s tim přirovnáním jsem to přehnal a teď jsi mě dokonale zahanbil. Původně to měl být pouze argument proč s tebou třeba někteří tvý oponenti přestanou diskutovat.. a sice, že seznají, že ty jejich zdůvodnění stejně nepříjmeš a proto to nemá smysl... Podruhé už jsem, ale toto přirovnání zmiňovat neměl. Teď vidím, že jsi sice člověk mě zcela názorově odlišnej, ale vidím, že jsi charakterově pevnej... Děkuju ti za toto poučení. Vážim si tě teď mnohem víc a ještě jednou se ti omlouvám... |
]
|
|
Římskokatolická instituce není křesťanskou církví ! (Skóre: 1) Vložil: Standa v Pondělí, 04. prosinec 2006 @ 11:16:20 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Souhlasím s komentářem br. Reformovaného a zároveň připojuji svůj souhlas s níže uvedenými větami. Standa.
Co musí kazatel učinit, aby se zbavil infiltrátorů ze své církve a získal římské katolíky pro Krista? Pastor musí mít odvahu říci z kazatelny to, co stojí v Bibli! Římští katolíci nejsou křesťané, protože římskokatolická instituce není křesťanskou církví. ” (Alberto Rivera: Alberto, Part I., str. 24-29)
|
Re: Římskokatolická instituce není křesťanskou církví ! (Skóre: 1) Vložil: Olin v Pondělí, 04. prosinec 2006 @ 11:32:54 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | //Římští katolíci nejsou křesťané, protože římskokatolická instituce není křesťanskou církví
tohle stojí ve tvé bibli, stando?
ty máš zajímavou bibli!
toho riberu neznám, ale asi to bude cvok: vylezu na kazatelnu, zahřímám, že římští katolíci nejsou křesťané, a získám je tím pro krista.
Nejsi náhodou taky cvok?
Stando, já ti něco poradím: Neříkej pastorovi, co má kázat. Poslouchej, co káže.
A chceš-li, staň se taky pastorem a kaž, co stojí v Bibli!
Olin
|
]
Re: Olinovi ! (Skóre: 1) Vložil: Standa v Pondělí, 04. prosinec 2006 @ 11:38:42 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Přesně to jsem od Tebe očekával. V Písmu není napsané římští katolíci nejsou křesťané. Ale je tam napsané, že je poznáme po ovoci.
A já jsem to jejich "ovoce" a učení mnohokrát poznal. Standa. |
]
Re: Olinovi ! (Skóre: 1) Vložil: Olin v Pondělí, 04. prosinec 2006 @ 12:10:22 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Já taky, stando. Mnohokrát.
Jestli to nebude tím, že katolíků je asi půl miliardy a každý jsme poznali jiné lidi a jiné ovoce.
Ježíš totiž nemluvil o velkých skupinách lidstva, ale o jednotlivých lidech!
Olin |
]
Re: Olinovi ! (Skóre: 1) Vložil: reader v Pondělí, 04. prosinec 2006 @ 12:12:44 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ja mam casteji problem s "ovocem" evangelickym nez katolickym ... no mozna to bude tim ze chodim do evangelicky cirkve a navstevuji tenhle portal |
]
Re: Olinovi ! (Skóre: 1) Vložil: Gojim v Pondělí, 04. prosinec 2006 @ 13:39:08 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ja mam casteji problem s "ovocem" evangelickym nez katolickym ...
no mozna to bude tim ze chodim do evangelicky cirkve a navstevuji tenhle portal
a co ked to evanjelicke ovocie, ani nieje velmi evanjelicke ... ??? ... by som dnes evanjelikom
nedokazal byt, aj ked tam mam znacnu cast rodiny. Vacsina ich kostolov co poznam
su, no nemam na to lepsi vyraz - mrtve. Na kazni, co som tam naposledy bol, som skoro
zaspal, uprostred poloprazdneho kostola. Som presvedceny ze Martin Luther sa v hrobe
obracia....a to najma po podpisovani roznych zmluv s vatikanom. |
]
Re: Olinovi ! (Skóre: 1) Vložil: Olin v Pondělí, 04. prosinec 2006 @ 13:43:44 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Gojim, jak jsem byl tušil - ty nežiješ v žádné církvi, viď?
Olin |
]
Re: Olinovi ! (Skóre: 1) Vložil: Gojim v Pondělí, 04. prosinec 2006 @ 14:31:10 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Zijem. V uplne konkretnej, a dost velkej. |
]
Re: Olinovi ! (Skóre: 1) Vložil: Olin v Pondělí, 04. prosinec 2006 @ 14:46:01 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ty lžeš, gojim! |
]
Re: Olinovi ! (Skóre: 1) Vložil: Gojim v Pondělí, 04. prosinec 2006 @ 14:57:03 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | v com ???? |
]
Re: Římskokatolická instituce není křesťanskou církví ! (Skóre: 1) Vložil: reader v Pondělí, 04. prosinec 2006 @ 12:34:09 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | "Římští katolíci nejsou křesťané, protože římskokatolická instituce není křesťanskou církví"
tohle stojí ve tvé bibli, stando?
ty máš zajímavou bibli!
treba se to da nekde dokoupit jako dodatek k bibli. a jestli ne tak by to byl zajimavej dzob. vytisknout par takovejch dulezitejch versiku a udelat z toho appendix. ....
Ax 1:1 -- Římští katolíci nejsou křesťané, protože římskokatolická instituce není křesťanskou církví
Ax 1:2 -- Buh bible neni Bohem koranu
Ax 1:3 -- Turci nesmej do evropsky unie
... pani to by se pak argumentovalo-versikovalo |
]
Re: Readerovi - Římskokatolická instituce není křesťanskou církví ! (Skóre: 1) Vložil: Standa v Pondělí, 04. prosinec 2006 @ 13:43:35 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ne, v mém Písmu svatém stojí tohle.
Matouš 23:27 Běda vám, zákoníci a farizeové pokrytci, nebo jste se připodobnili hrobům zbíleným, kteříž ač se zdadí zevnitř krásní, ale vnitř jsou plní kostí umrlčích i vší nečistoty.
28 Tak i vy zevnitř zajisté zdáte se lidem spravedliví, ale vnitř plní jste pokrytství a nepravosti.
29 Běda vám, zákoníci a farizeové pokrytci, neboť vzděláváte hroby proroků a ozdobujete hroby spravedlivých,
30 A říkáte: Kdybychom byli za dnů otců našich, nebyli bychom účastníci jejich ve krvi proroků.
31 Protož osvědčujete sami proti sobě, že jste synové těch, kteříž proroky zmordovali.
32 I vy také naplňte míru otců svých.
33 Hadové, plémě ještěrčí, i jakž byste ušli odsudku do pekelného ohně?
34 Protož aj, já posílám k vám proroky a moudré a učitele, a vy z těch některé zmordujete a ukřižujete, a některé z nich bičovati budete v školách vašich, a budete je honiti z města do města,
35 Aby přišla na vás všeliká krev spravedlivá, vylitá na zemi, od krve Abele spravedlivého, až do krve Zachariáše syna Barachiášova, kteréhož jste zabili mezi chrámem a oltářem.
36 Amen pravím vám: Přijdou tyto všecky věci na pokolení toto.
|
]
Re: pro Standa - Římskokatolická instituce není křesťanskou církví ! (Skóre: 1) Vložil: noname (cnemo@seznam.cz) v Čtvrtek, 14. prosinec 2006 @ 15:12:58 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ahoj Stando,
Krásně cituješ Písmo ale chci se zeptat, proč by tato slova nemohla platit také o tvé církvi nebo obecněji o komkoliv z nás?
Já si myslím, že takto řešíme naprosto zbytečné věci a ztrácíme nám daný čas. Navíc a co je možná ještě horší ubližujeme druhým a nakonec i sami sobě. Není přece mím posláním obracet na svou víru bratry v Kristu v jiných církvích a už proto ne, že se domnívám, že i oni jdou dobrou cestou.
Myslet si, že já mám pravé poznání Písma, já konečně pochopil oč běží a ostatní jsou bludaři, snad ani není pýcha.
Písmo je velká kniha a lidský život příliš krátký na pochopení, o to víc svádí k unáhleným závěrům.
Přeji hezký den.
Honza |
]
Re: pro Standa - Římskokatolická instituce není křesťanskou církví ! (Skóre: 1) Vložil: Gregorios777 v Pátek, 15. prosinec 2006 @ 11:49:55 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Jasně milý Noname,
všechno je jen relativní a všechny cesty vedou do Říma, že?
Proč se tedy apoštol Jan raduje, když vidí, že Boží děti chodí v Pravdě? ( 2Jan 4 ). Jen jen jedna Pravda, nebo je více různých Pravd, které jsou všechny rovněž Pravdou?
Jestli ano, pak vzhůru, pojďme uctívat buddhu.... neboť buddha má také Pravdu a jeho cesta je také správná.
( pravím ve velké nemoudrosti ) |
]
|
|
Re: Dílčí krok ke světové „SUPERCÍRKVI“ 22.1. 2007? Žena jedoucí na šelmě? (Skóre: 1) Vložil: Karels (haohan@seznam.cz) v Pondělí, 04. prosinec 2006 @ 14:12:45 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Možná nejde ani tak o Boha, vždyť všechny abrahámovské náboženství tvrdí, že ctí jednoho Boha!
Jedná se o Ježíše Krista. My Ježíše Krista ctíme jako Boha, muslimové jako proroka, židé jako rabína. A tady se přece nemůžeme sjednotit! Tohle je klíčový moment - postavení Ježíše v jednotlivých abrahámovských náboženstvích...
Karels
|
|
|
Tak ANO nebo NE? (Skóre: 1) Vložil: jarda2005 (jvag@centrum.cz) v Pondělí, 04. prosinec 2006 @ 16:43:29 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Ahoj bratře reformovany,
děkuji Ti za vložení tohoto článku, už mi to také vrtalo v hlavě, jak se někteří evangeličtí uživatelé na GS vyjádří k Ekumenické chartě.
Tak mi prosím odpověz - myslíš si Ty sám že:
- jde o o krok k supercírkvi?
- dostává tímto podpisem charty žena jedoucí na dravé šelmě jasné obrysy - tj. bude to "církev, ve které budou spolu katoličtí a evangeličtí křesťané"?
Zatím jen dáváte s Pastýřem zavádějící otázky, ale sami se nevyjadřujete. Nejste tak odvážní jako Joel, který sdělí své proroctví. Asi se ve vašem případě nejedná o žádné proroctví, protože byste ve své církvi jinak museli vystoupit a hlásat proti podpisu nebo přímo - jak uvádí pajamiky cristiano vystoupit ze svého sboru nebo vést svůj sbor z církve.
Podle toho soudím, že si to ani sami ve svém srdci nemyslíte (to že pod ženou na šelmě ze Zjevení je myšlena nějaká církev).
Tvé upozornění na "dialog a úctu k muslimům" je asi zarážející jen pro Tebe. Jinak křesťané staletí žili s muslimy a vzájemně se uznávali tj. dokázali žít v míru. To doufám měnit nechceš? (i když kdyby vypukla celosvětová válka, tak jistě najdeš také dobrý doklad ze Zjevení, že to tak má být a přibližuje se konec tohoto světa ...).
K zamyšlení ale ten podpis i celá charta určitě je, jsem rád že na ní upozorňujete, bylo by škoda, kdyby zapadla ...
jarda
|
|
|
Re: Dílčí krok ke světové „SUPERCÍRKVI“ 22.1. 2007? Žena jedoucí na šelmě? (Skóre: 1) Vložil: Marek2 v Pondělí, 04. prosinec 2006 @ 19:16:22 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | To jsou zbytečné obavy. Dialog se jistě nepovede o tom, zda je křesťanské učení správné. Na vzájemném setkání, rozhovorech či spolupráci nevidím nic špatného, naopak. |
O VOLOVI (Skóre: 1) Vložil: Miloslav v Čtvrtek, 14. prosinec 2006 @ 14:30:23 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://miloslav.pletanek@prolife.cz |
Vůl je kastrovaný samec tura domácího (lat. Bos primigenius f. taurus). Kastrát je méně agresivní a je robustnější, se světlejším a křehčím masem než nekastrovaný jedinec. Kastrace masných plemen se provádí u telat pokud možno již při narození, aby ztráty hmotnosti způsobené kastrací byly minimalizovány (nekastrovaní jedinci mají v důsledku produkce testosteronu rychlejší metabolismus dusíku, a tudíž i rychlejší váhové přírůstky).
Slovo vůl se v přeneseném významu používá i jako nadávka, zejména při označení pomalu chápajícího nebo hloupého člověka. V současnosti se však často používá i jako běžné oslovení mezi příslušníky nižších společenských vrstev, kteří je až přehnaně často umísťují prakticky na jakékoliv místo ve větě.
http://cs.wikipedia.org/wiki/V%C5%AFl
|
]
|
|
Re: Dílčí krok ke světové „SUPERCÍRKVI“ 22.1. 2007? Žena jedoucí na šelmě? (Skóre: 1) Vložil: Gregorios777 v Pondělí, 04. prosinec 2006 @ 22:31:58 CET (O uživateli | Poslat zprávu) |
Jinak, vypadá to, že kromě KS a Křesťanských sborů, kteréžto denominace nejsou v ERC, to podepíší všichni ostatní. |
|
|
Re: Dílčí krok ke světové „SUPERCÍRKVI“ 22.1. 2007? Žena jedoucí na šelmě? (Skóre: 1) Vložil: Olin v Pondělí, 04. prosinec 2006 @ 23:26:14 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | ... a to by mohlo normálního křesťana s vašimi názory zarazit: nejste přeci jen na omylu, s těmi vašimi nevěstkami?
Olin |
Re: Dílčí krok ke světové „SUPERCÍRKVI“ 22.1. 2007? Žena jedoucí na šelmě? (Skóre: 1) Vložil: Gregorios777 v Pondělí, 04. prosinec 2006 @ 23:56:08 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Oline,
měl bys vědět, že v době úpadku má Pravdu vždy menšina....
Proto Bůh v Církvi nepěstuje demokracii, protože většina vždy nemá Pravdu.
Ty ovšem úpadek považuješ za největší rozkvět. |
]
Re: Dílčí krok ke světové „SUPERCÍRKVI“ 22.1. 2007? Žena jedoucí na šelmě? (Skóre: 1) Vložil: Gregorios777 v Pondělí, 04. prosinec 2006 @ 23:58:32 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Oline,
proč píšeš s "vašimi" názory? Vždyť ty přece patříš ke KS, ne? A ty to podepisovat nebudou. Nebo to podepíšeš za ně? |
]
Re: Dílčí krok ke světové „SUPERCÍRKVI“ 22.1. 2007? Žena jedoucí na šelmě? (Skóre: 1) Vložil: Olin v Úterý, 05. prosinec 2006 @ 00:02:22 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Gregory, jen jestli jste vůbec menšina! I menšina je totiž množina, ale já tu žádnou množinu nevidím.
KS to nepodepíšou patrně jen proto, že je k tomu nikdo nepozval.
Olin |
]
Re: Dílčí krok ke světové „SUPERCÍRKVI“ 22.1. 2007? Žena jedoucí na šelmě? (Skóre: 1) Vložil: Gregorios777 v Úterý, 05. prosinec 2006 @ 00:04:32 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Aha Oline,
chceš mi říci, že by to jinak KS podepsaly? Nesmíš to brát podle sebe. Jestli by to podepsali, tak bych jim dal teda korunu. To už by bylo i na mně moc. |
]
Re: Dílčí krok ke světové „SUPERCÍRKVI“ 22.1. 2007? Žena jedoucí na šelmě? (Skóre: 1) Vložil: Olin v Úterý, 05. prosinec 2006 @ 00:13:38 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Já za ně mluvit nemohu.
Ale ten dokument mi přijde velmi dobrý. Kluky z rady znám, a není tam nikdo, u koho bych měl pochybnosti, že by to nepodepsal.
Já vím - chci toho moc - ale mysli!
Jestli to podepíšou všechny evangelikální denominace v zemi, přičemž o Bubikovi tedy pochybuji, tak oč jsou vedoucí KS horší?
Olin |
]
Re: Dílčí krok ke světové „SUPERCÍRKVI“ 22.1. 2007? Žena jedoucí na šelmě? (Skóre: 1) Vložil: Gregorios777 v Úterý, 05. prosinec 2006 @ 10:42:21 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Oline,
no vidíš, a já myslel, že jsou KS přece jen o něco LEPŠÍ, ale asi jsem se mýlil. Holt už to není to KS na začátku devadesátých let..... Odpadnutí už pokročilo... |
]
Re: Dílčí krok ke světové „SUPERCÍRKVI“ 22.1. 2007? Žena jedoucí na šelmě? (Skóre: 1) Vložil: Olin v Úterý, 05. prosinec 2006 @ 15:11:25 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Tý hele, Gregory, to pokročilo tvoje odpadnutí! |
]
Re: Dílčí krok ke světové „SUPERCÍRKVI“ 22.1. 2007? Žena jedoucí na šelmě? (Skóre: 1) Vložil: Gregorios777 v Úterý, 05. prosinec 2006 @ 15:42:05 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Milý Oline ( liberále ),
kdy TY říkáš, že pokročilo moje odpadnutí, znamená to v překladu, že jsem udělal duchovní pokrok.
Díky za kompliment. |
]
Re: Dílčí krok ke světové „SUPERCÍRKVI“ 22.1. 2007? Žena jedoucí na šelmě? (Skóre: 1) Vložil: Olin v Úterý, 05. prosinec 2006 @ 15:52:53 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | V pořádku!
Mě už to taky nebaví furt někoho stírat!
Olin |
]
|
|
Modelem světové „SUPERCÍRKVE“je ženská jedoucí na šelmě - jako Schoriová (Skóre: 1) Vložil: Seraphim v Úterý, 05. prosinec 2006 @ 17:27:50 CET (O uživateli | Poslat zprávu) http://cs.gloria.tv/?user=416 | Je správné se s biskupkami a homosexuály ekumenicky sjednocovat?
Proč odmítám úřední ekumenismus:
Fresno, Kalifornie (Reuters) - Kalifornská diecéze Americké episkopální církve přijala v sobotu 2.12.2006 hlavní opatření k oddělení se od Americké episkopální církve, která odpadla od povinného respektu a posvátné úcty k Písmu svatému.
Duchovenstvo a laičtí zástupci na každoroční konferenci 10,000 členné diecéze San Joaquin hlasovali 176-28 v prospěch oddělení. Tak informoval reverend Van McCalister, mluvčí diecéze, která reprezentuje 48 farností v centrálním kalifornském San Joaquin údolí.
Jestliže výsledky hlasování budou podobné i v příštím roce, vznikne nové církevní uskupení, které nebude podřízeno hlavě Americké episkopální církve, paní biskupce Kateřině Jefferts Schoriové. Toto nové uskupení však zůstane nadále součástí celosvětové Anglikánské církve.
Jednotlivé farnosti už opustily Americkou episkopální církev v uplynulých letech, ale sobotní rozhodnutí nastalo poprvé od americké občanské války (v polovině 19. století). Nyní poprvé celá diecéze hlasovala pro oddělení od Americké episkopální církve, konstatoval McCalister.
Úředníci z Episcopalního církevního centra v New Yorku nebyli zatím ochotni to okomentovat.
Důvody tohoto oddělení:
Úřadem nejvyšší, 52-leté, biskupce Kateřině Jefferts Schoriové nevadí, že část jejího duchovenstva provádí žehnání homosexuálních sexuálních vztahů. Tato biskupka totiž podpořila r.2003 vysvěcení muže otevřeně praktikujícího homosexualitu, notorického alkoholika, na biskupa církve v New Hampshire.
Americká episkopální církev je jednou z větví 77-miliónové celosvětové Anglikánské církve. Kateřina Jefferts Schoriová vede 2.4 milión členů ve Spojených státech. V celosvětové komunitě episkopálních a anglikánských církví, většina větví vůbec nedovoluje ženám sloužit jako biskupové. Schoriová, bývalá profesorka Oregonské státní univerzity se však stala minulý měsíc vzorem, precedensem. Poprvé v dějinách celosvětové Anglikánské církve se ženská stala vůdcem celé církevní větve a takto to pak dopadá. Podobně jako když se Eva stala ještě v Ráji vůdcem Adama. Evě poddaný Adam zavinil oddělení všech svých potomků od Boha a přinesl utrpení a prokletí na celou Zem. Kolik prokletí způsobí ještě Schoriová a další biskupky? Je správné se s biskupkami ekumenicky sjednocovat? Myslím, že nikoliv. Církve by se měly kvůli homosexualitě a ženám biskupkám rozdělovat, ne sjednocovat.
Mgr. Libor Halík PhD., duchovní Pravoslavné církve
|
|
|
|
|