Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Leopold.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 4, článků celkem: 16860, komentáře < 7 dní: 434, komentářů celkem: 445079, adminů: 60, uživatelů: 5273  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 217 návštěvník(ů)
a 1 uživatel(ů) online:

rosmano

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
123379922
přístupů od 17. 10. 2001

Kontrasty: Kdo vyvolává útoky a nenávist vůči homosexuálům?
Vloženo Středa, 29. listopad 2006 @ 14:35:40 CET Vložil: Standa

Svědectví
Již delší dobu je možné zaznamenat na GS stále dokola se opakující a nechutné  útoky na lidi s jinou sexuální orientací. Ti lidé, kteří se
postaví proti diskriminaci a útlaku této menšiny, jsou vzápětí obviňováni ze schvalování homosexuality, sodomie a je jim vyhrožováno peklem atp. Většina z nás ví, kdo tyto nechutné články šíří a kdo je jejich tvůrcem. Dovolte, abych zde poslal zajímavé články, které vám všem objasní a ukáží, jaké je pozadí těchto útoků a kdo za nimi stojí.  Závěr a názor nechť si každý s Boží pomocí udělá sám.
_________________________________________________________
 
Bezpráví a spravedlnost
Homosexuálové do plynu?
 
Linda Sokačová, Ondřej Slačálek
V říjnu si polští voliči vybrali nového prezidenta. Stal se jím ultrakonzervativní politik ze strany Právo a spravedlnost Lech Kaczynski, bývalý varšavský primátor. V podání této strany není právo a spravedlnost určena všem, ale pouze těm, kteří splňují konzervativní katolické standardy. Tady jsou některé z nich: heterosexualita, pravicový konzervatismus, odmítání potratů, aktivní „antilevicovost“. Strana obhajuje trest smrti a ve své politice se silně opírá o učení katolické církve.

Právo a spravedlnost rovněž vytvořilo menšinovou vládu – s podporou Ligy polských rodin, Sebeobrany a Polské lidové strany. Sebeobrana je přitom křesťansko-populistická strana rolníků (je zajímavé, že pro některé své postoje zařazovaná mezi krajní levici). Liga polských rodin je bojovnou katolickou a nacionalistickou stranou, podporovanou katolicko fundamentalistickým Rádiem Maryja. Zajímavou ilustrací postojů v této straně je přístup jejího bývalého člena Jana Łopuszańského, který svého času hlasoval proti zákonu zakazujícímu potraty, neboť tento zákon obsahoval výjimku, umožňující potrat oběti znásilnění... Senátor Ligy Ryszard Bender proslul zase tvrzením, že Osvětim nebyla vyhlazovacím, ale jen pracovním táborem. Není tedy divu, že polští antifašisté obviňují tuto stranu z antisemitismu. Po zvolení Lecha Kaczynského se zvedla rozsáhlá represivní vlna proti levicovým a anarchistickým aktivistům. Ta však není jen výsledkem prezidentských voleb, ale mnoho anarchistických, protiválečných, ekologických, radikálně levicových, dělnických a dalších aktivistů bylo perzekuována již během posledních tří až čtyř let. Počet stíhaných je v současné době odhadován na osmdesát lidí. Jak uvádí polská Anarchistická federace a polská organizace Anarchistického černého kříže, jeden z důvodů zvýšených represí je potěšitelný: roste totiž odpor proti moci. Například počet demonstrací vzrostl podle policejních statistik z tři sta patnácti v roce 2001 na dva tisíce padesát čtyři v roce 2003 a tisíc čtyři sta sedmdesát šest v roce 2004. Represe se v tomto světle jeví být zoufalou obrannou reakcí polského establišmentu, který se cítí být ohrožen rozsáhlou protestní aktivitou. To, že konzervativní katolické trendy v Polsku zesilují, ukazuje demonstrace na podporů gayů a lesbiček, která se v sobotu 19. listopadu 2005 měla konat v Poznani. Tamější radnice ji ale nepovolila. Gay aktivisté se však rozhodli pro občanskou neposlušnost a i přes zákaz demonstraci uspořádali. Byla proti nim nasazena policie, mnoho účastníků demonstrace čekalo zatčení. Stěžují si také na policejní násilí. Na akci se objevili také stoupenci Ligy polských rodin a svůj nesouhlas projevovali hesly typu „Homosexuálové do plynu“ apod. Proti nim však nikdo nezasáhl. Pokračuje tak trend, který nastínil Lech Kaczynski, když jako varšavský primátor zakázal průvod gayů. To, že je odpůrcem diskriminace na základě sexuální orientace, jak o sobě sám tvrdí, mu tak uvěří jen málokdo. ___________________________________________________________________________ MEMORANDUM • Českých konzervativně-vlasteneckých sil u příležitosti státní návštěvy prezidenta Polské republiky pana Lecha Kaczyńského v ČR My, níže podepsaní zástupci konzervativně-vlasteneckých politických uskupení a nezávislých občanských aktivit chceme tímto memorandem vyjádřit své sympatie bratrskému Polsku a politice práva a spravedlnosti. Vítáme návštěvu vrcholného představitele Polské republiky pana Lecha Kaczyńského v naší vlasti a věříme, že jeho setkání s prezidentem ČR panem Václavem Klausem posílí návrat našich národů k tradičním hodnotám západní civilizace a stane se základem nové dimenze vzájemných vztahů mezi našimi zeměmi. Jsme přesvědčeni, že spolupráce kulturně blízkých zemí, jako je ČR a Polsko, musí překračovat rámec partnerství v současné EU či v projektu Visegrádské čtyřky. Jen úzce koordinovaný postup v zahraničně politické oblasti může zajistit dlouhodobou obranu oprávněných zájmů našich národů v současném světě.
Rovněž jsme přesvědčeni, že vítězství sil práva a spravedlnosti v Polsku je dlouho očekávaným signálem obnovy zdravého politického myšlení v Evropě a jedním z prvých znaků ústupu totalitní ideologie multikulturalismu, která se v uplynulých letech nebezpečným způsobem rozšířila ve strukturách EU.
Hlas probuzeného Polska vnímáme jako povzbuzení a výzvu k posilování vlastní národní i státní svébytnosti a k obraně našich tradičních rodinných a společenských hodnot.

Bc. Petr Valeš - politické hnutí Právo a Spravedlnost (ČR)

František Červenka - Národní sjednocení

Tomáš Vandas - Dělnická strana

Jan Broj - Demokratická strana sociální spravedlnosti

Doc. Ing. JUDr Josef Polách - Agrární strana

Mgr. Petr Bahník - Lipový kříž - Společnost pro kulturní identitu

PhDr. Radomír Malý - Akce Národní Obnovy (A.N.O.)

Ing. Karel Macura - Hnutí rodina a naděje (Hrana)

Mgr. Michal Semín - Institut sv. Josefa
_________________________________________________________________ Nepříliš originální název této politické strany - Právo a Spravedlnost, kterým se inspirovali u současných vládnoucích ultrakonzervativců v Polsku. Skupinka Právo a Spravedlnost v sobě obsahuje nejen Dělnickou stranu a Národní sjednocení, ale několik dalších sdružení s vcelku bizarními názvy. Jsou to: Demokratická strana sociální spravedlnosti, Agrární strana, Lipový kříž - Společnost pro kulturní identitu, Akce Národní Obnovy, Hnutí rodina a naděje a Institut sv. Josefa.

Jednotlivé bizarní skupinky ani nestojí za to, abych se o nich více rozepisoval. Chtěl jsem pouze zmínit názvy těchto skupinek (či v některých případech jednotlivců ?!), aby bylo jasno, kdo stojí na které straně barikády. Podle názvů bychom asi neřadili například Agrární stranu, či Demokratickou stranu sociální spravedlnosti k ultrapravici, ale ani důmyslné maskování nemůže zakrýt jejich pravou podstatu.

A jaká je ta podstata? Pojďme se na právo a Spravedlnost (PaS) podívat pod drobnohledem. Podle svých slov chtějí vymahatelnost práva a nekompromisní postup vůči kriminalitě. Pod těmito frázemi se skrývá snaha silou potlačit jakoukoli opozici, národností či etnické menšiny, které budou tomuto hnutí nepohodlné. Racionální a adresné nakládání se státními prostředky s cílem vytvoření sociálně spravedlivé společnosti. Jistě šlechetná myšlenka pánové a dámy z PaS, ale ve vašem podání znamená pouze pro někoho. Podpora tradičních mravních hodnot vycházejících z křesťanské civilizace. V překladu - radikální omezení svobod, prosazování tmářské středověké ideologie, trestání homosexuality, zákaz potratů, pokrytectví a nenávist vůči všemu a všem co se nějakým způsobem odlišují. Podpora české jazykové a kulturní svébytnosti a zavedení jazykového zákona, což znamená izolaci naší země a vyhrocenou xenofobii, která v dnešním světě nemá místo. Radikální omezení imigrace - to snad ani komentář nepotřebuje. Eliminace ideologií ohrožujících stabilitu státu. Tak v této větě je vyjádřena celá myšlenková velikost PaSu, ale i ostatních fašistů: Kdo se nám nelíbí, toho zlikvidujeme. Bravo! Na to jste vážení přišli sami, nebo jste se radili s Pinochetem, kterého tak obdivujete?

PaS tvoří kandidátky pro všech 14 krajů. Nemá cenu rozebírat všechny, proto se zmíním pouze o svém domovském, tedy jihomoravském kraji. Právě zde se lídrem kandidátky stal PhDr. Radomír Malý. Tento senilní fašista a náboženský fanatik bydlící v Brně a dodává PaSu punc serióznosti (na který sází i národní strana se svým lídrem Skácelem). R. Malý psal od roku 1990 v různých plátcích typu Dnešek, Pochodeň dneška atd.

Jak už jsem zmiňoval v minulém článku, nebezpečí nehrozí jen od přímočarých fašistů, jakými jsou Národní strana a Právo a Spravedlnost. Zamrazilo mne, když jsem sledoval tiskovku presidentů Klause a Kaczyńského, kteří si velice notovali ve svých pravičáckých názorech. Nacionalismus, odpor proti imigrantům, levici, multikulturalismu, nenávist vůči homosexuálům, skrytý rasismus, zaprděný lokálpatriotismus atd. Blíží se volby a pravicové strany se budou prát o xenofobní a rasistické voliče. Jak KDU - ČSL, tak ODS se v určitých programových tezích soustředí na podobnou voličskou skupinu, jako PaS a troufám si odhadnout, že pokud by měla PaS stejný prostor v médiích, bezpochyby by si našla stabilní voličskou základnu.

Jak se k tomu stavět? V romáckých novinách Romano hangos vedeme polemiku s kolegou Vladimírem Horváthem, který sepsal své stanovisko v minulém čísle. Píše zde (a má pravdu), že slova předsedkyně Národní strany jsou zarážející (že se tak děje před volbami právě zarážející vůbec není, ale je to logické) a chce požádat ministra Bublana, aby podnikl kroky ke zrušení NS. Na to bych mu opáčil, že ministr vnitra má přísně vymezené pravomoci v otázce rušení politických subjektů a konkrétně NS si dává velice pozor, aby nevybočila z mantinelů, které jí dává současná legislativa. O zákonech si můžeme myslet co chceme, ale v současnosti jsou nastaveny tak, že fašistické strany jsou považovány za legitimní součást našeho politického systému. Řešení tohoto problému (ano už pouhá existence těchto stran je problém) je pouze na nás - antifašistech. Pan Vladimír Horváth nás žádá, abychom si zachovali chladnou hlavu, že po letošních volbách se "vše vyjasní". Ano vyjasní se maximálně to, že fašisté se nedostanou do parlamentu a získají kolem 1% hlasů, ale stále tu budou existovat.O provázanosti kapitalismu a fašismu jsem prozatím polemiku nevedl, protože pro ni nemám (prozatím) prostor.

Pan Valdimír Horváth hlásá zdrženlivost a klid... ano v historii bylo mnoho aktivistů, kteří vyzývali ke klidu, když nastupoval Hitler nebo Mussolini pomalu k moci. Také zaznívaly hlasy o "vyřešení" situace po volbách. A najednou NSDAP ty volby vyhrála! Pasivita není řešení. Fašismu se musíme aktivně postavit, stejně jako to udělali naši předkové ve druhé válce a je paradoxem, že staří antifašisté jsou oceňováni společností za své nezpochybnitelné zásluhy a mladí antifašisté, kteří se snaží dnes porazit fašistickou hydru na ulicích jsou kriminalizováni a mnozí z nich sedí ve vězení.

Fašismus se nedá porazit v diskusích ani ve volbách. Musíme proti němu bojovat na ulicích a hlavně v myslích lidí v našem okolí. Bořit rasistické předsudky, bořit vypjatý nacionalismus a nahrazovat je tolerancí a pochopením. Zdrženlivost a vyčkávání není na místě - pokud nebudeme jednat my, boudou jednat oni...a pak už bude pozdě na cokoli.
__________________________________________________________
A co Mgr. Libor Halík PhD. ? Názor Mgr. Libora Halíka PhD., alias Seraphima, dne 13.06.2006 17:16
na homosexuály:

Homosexuálové se jeden k druhému chovají sexuálně daleko hůře než prasata. Běda národu, který dovolí, aby tito nelidé toto učili jeho děti povinně ve školách.
________________________________________________________
Homosexuálové a konečník, 1.5. 2006 14:40

Libor Halík, libor.halikcentrum.cz

Homosexuálové jsou zvláštní osoby.
Rády se rýpou v konečníku.
________________________________________________________
miloslav pletanek, miloslav.pletanekprolife.cz'>miloslav.pletanekprolife.cz Milý Mílo!

To schválení homosexuality nám křesťanům ukazuje, že nastává doba skutečného temna. K sodomanům se my křesťané nemůžeme chovat s úctou, ale musíme se jich štítit jako lidí prašivých, neboť takovými oni skutečně jsou. Svou pohlavnost zneužívají k prasečinám.

Vždyť i česká nadávka „Jdi [*****(nevhodný výraz-automatická změna)]“ je doslova o homosexualitě, neboť oni používají k sexu konečník.

Zásadní chybou teologů všech církví od 60.let 20.století bylo a dodnes je, že začali netradičně učit křesťanské laiky, že se musí chovat k homosexuálům uctivě. Vždyť v praktickém životě koho uctívám, koho si ctím, vážím, toho budu dříve či později napodobovat. Začnu-li si vážit těch, jejichž zesnulí zástupci jsou určitě v pekle, stane se ze mě časem též pekelník. Křesťané si mají vážit světců a světic, aby se jim mohli začít podobat. Kdo si váží vrahů dětí, časem se od nich nechá obelhat a i své dítě před porodem usmrtí buď abortivní antikoncepcí nebo velkou interupcí. Kdo si váží cizoložníků a cizoložnic, časem ho nějaká cizoložnice svede a on omluví sám sebe, když zcizoloží. Kdo si váží rozvedených, časem se též rozvede. Kdo si začne vážit homosexuálů (ve skutečnosti bisexuálů), ten napomáhá šířit jejich lež a časem ho nějaký homosexuál svede k homosexualitě. Koho si vážíme, tomu se začneme podobat.

Praotcem víry a naším vzorem ve vztahu k homosexuálům – neboť on se s jejich antikulturou reálně setkal, je Abraham. Když Abraham partyzánsky vysvobodil svého zajatého příbuzného Lota a tím současně vysvobodil i zajaté sodomany (kteří předtím válčili proti jinému bisexuálnímu národu), tak Abrahamovi král Sodomy za to nabízel dary. Abraham si však od něj nic nevzal, tak se ho štítil. Abrahamem vysvobozené sodomany pak Bůh musel stejně usmrtit, neboť se mezi nimi nenašlo ani 10 spravedlivých.

Ano, přituhuje. Temnota v kdysi křesťanské společnosti houstne. Tím více naše hrstka zbylých apoštolů musí svítit jasněji než hvězdy v noci. Je lépe zemřít jako křesťanský mučedník, než jako „křesťanský“ bisexuál. Když čtu zprávy z USA křesťanského internetu, dozvídám se, že homosexuálové zde mají své vlastní „křesťanské“ církve, kde vzkříšenému Kristu děkují za vzácný dar homosexuality. Je to děsné rouhání. Oni skutečně berou Boží jméno nadarmo a nestydí se. Také čtu, že v USA vedoucími největších protestantských církví často bývají homosexuálové. Zatím netvoří většinu, je jich zhruba polovina. Rizikem je, že časem přehlasují ty normální. Jen žasnu, proč tyto vůdce nikdo ještě z dané církve nevyloučil. O homosexuálních katolických kněžích bylo dost napsáno v necírkevních zprávách. Kolik homosexuálů je mezi vedoucími v pravoslavné církvi nevím. Přál bych si, aby tam nebyli, ale je to dost nepravděpodobné v dobách dnešního ekumenismu. Je třeba, aby někdo vymetl ten chlív! Neudělají-li to sami křesťané, udělá to Stvořitel skrze muslimy, ale to už bude velmi drastické. Oni naše od Krista odpadlé národy vyhubí jako prokleté, bez slitování. Útok 11.září na NewYork byl jen maličkou předzvěstí. Domnívám se, že to Stvořitel muslimům dovolí, neboť oni na rozdíl od našich národů nepopravují svá vlastní nemluvňátka ani své vlastní zestárlé rodiče a prarodiče, ani neobdivují homosexuály a neprovádějí jejich prasárny. Bůh je použije jako kdysi použil babyloňany proti svým odpadlým Židům. Ateisté všech odstínů jsou skutečně blázni, i když přihlouplí dnešní teologové říkají něco jiného. I já jsem kdysi tím ateistickým bláznem byl. Duch svatý praví navěky skrze Bibli: „Říká blázen v srdci svém, že není Boha.“

Těším se do nebe, budu-li ho hoden. Co Ty?

Libor Serafím Halík
____________________________________________________________

"Kdo vyvolává útoky a nenávist vůči homosexuálům?" | Přihlásit/Vytvořit účet | 72 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

duchovní Halík (Skóre: 1)
Vložil: nula v Středa, 29. listopad 2006 @ 17:07:19 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Pane Halíku,
když se podíváte do SZ tak zjistíte že,vrahy dětí byli často sami Židé či jejich božstvo,které tady propagujete a vážíte si ho,ale přesto si nebudu o Vás myslet,že jste vrah dětí dle Váší jednoduché úvahy. Připomínáte i např. Lota,řekl bych snad prvního známého kuplíře v historii,který nabízel své dcery cizím mužů ať si s nimi dělají co chtějí. Jinak vidím,že homosexualita některých našich spoluobčanů vám silně leží v žaludku,zřejmě aby jste měl co kázat. ještě aby ji tak někdo vymetl i z přírody u zvířat.

nula



Re: Kdo vyvolává útoky vůči homosexuálům? (Skóre: 1)
Vložil: mk (miliko(a)atlas.cz) v Středa, 29. listopad 2006 @ 23:04:46 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Slova ´....dokola se opakující a nechutné útoky na lidi s jinou sexuální orientací.....´ se stejnou měrou týkají homosxuálů, ti se snaží přitáhnout na sebe ostatní a odporují jiným lidem, s jinou orientací, tedy heterosexuálům.
Přesvědčit jiné lidi, že jsou také homosexuálové, je snaha, která je přílišná. Jako kdyby třeba vegetariáni přesvědčovali ostatní, že jsou také vegetariáni, jen si to neuvědomují.
Francouzi pijí víno, Němci a my pivo. Přesvědčovat Francouze, že jsou tajní pivaři, kteří si neuvědomují svou skutečnou orientaci je jako přesvědčovat Němce a nás, že jsme v podstatě vinaři, kterým pivo zastírá jejich stav.
Homosexuálové by žili jako dosud, v podstatě nepovšimnutí, kdyby nevystrkovali hlavu tam, kde to není třeba.
Přesvědčit celou společnost, že všichni jsou homosexuálové, kteří se omylem považují za heterosexuály, to je obraz situace v hnutí.
Nedivme se, že ostatní odporují.
Kdyby homosexuálové úporně nebojovali za větší prostor, než jaký jim stačil, a nechtěli zvítězit proti jiným, bylo by to v pořádku a jaksi v pohodě. Sami vyvolali válečný stav a sami vykřikují, že se jim odporuje.
Homosexuální války nevyvolávají jednotlivci, kteří možná trpí pro neochotu společnosti uznat jejich vztahy, ale jejich vedoucí to dělají, lobby, která z kdovíjakých dvodů chce obsadit větší prostor.
Pocit moci opájí, někdo je neklidný a hledá možnosti jak působit na veřejnosti.
Některé příležitosti jsou navěky opuštěny, na příklad politické , třeba přidat se k fašistům není rozumné, Pražské Jaro skončilo, samet je v pomalém plesnivění (pardon, jaksi lenivění), v KSČ už pšenka nekvete tak jako dřív, Jehovisté jsou nároční na ty, kteří by u nich chtěli dělat kariéru, nebo jsetli v životě chceš něco dokázat opravdu, musíš se nadřít, ale jsou tu jiné možnosti.
Ženy mají rády kosmetiku, to se neokouká, ale tam musíš poctivě pracovat, obchod vyžaduje ŽL nebo s.r.o., ale jsou tu neověřitelné masy lidí, mezi nimi homosexuálové, sice je jich v národě méně než polovina, ale přece dá se s nimi udělat kariéra a uspokojit svoje ambice po veřejné činnosti (pohodlnější než u Greenpeace), svou pýchu nebo aktivitu, nebo touhu po kariéře, nebo alespoň je nějaké vzrůšo, když se něco ve zprávách hemží v novinách.
A ti praví homosexuálové mezi lidmi jsou na tom hůře, protože se svými problémy zůstávají a nemají z toho kariéru. Lobby jim dělá medvědí službu.



Re: Věřte Bibli nelže (Skóre: 1)
Vložil: Miloslav v Středa, 29. listopad 2006 @ 23:05:50 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://miloslav.pletanek@prolife.cz

Homosexuálů je 0,3% nikoli 4% věřme Bibli která říká: Římanům 1 25 vyměnili Boží pravdu za lež a klanějí se a slouží tvorstvu místo Stvořiteli - on budiž veleben na věky! Amen.


V kap. 9.2. Sexuální orientace je "uvedeno procento mužů a žen podle odpovědí na otázku po sexuální orientaci respondentů."

MUŽI
heterosexuální
r. 1993 - 98,2 %
r. 1998 - 97,5 %
homosexuální
r. 1993 - 0,4 %
r. 1998 - 0,3 %
nejí si jisto
r. 1993 - 1,4 %
r. 1998 - 2,2 %


Je to z knihy Sexuální chování v ČR - situace a trendy, autoři Petr Weiss a Jaroslav Zvěřina, vydal Portál, Praha 2001




Římanům 1

18 Boží hněv se zjevuje z nebe proti každé bezbožnosti a nepravosti lidí, kteří svou nepravostí potlačují pravdu.
19 Vždyť to, co lze o Bohu poznat, je jim přístupné, Bůh jim to přece odhalil.
20 Jeho věčnou moc a božství, které jsou neviditelné, lze totiž od stvoření světa vidět, když lidé přemýšlejí o jeho díle, takže nemají výmluvu.
21 Poznali Boha, ale nevzdali mu čest jako Bohu ani mu nebyli vděčni, nýbrž jejich myšlení je zavedlo do marnosti a jejich scestná mysl se ocitla ve tmě.
22 Tvrdí, že jsou moudří, ale upadli v bláznovství:
23 zaměnili slávu nepomíjitelného Boha za zobrazení podoby pomíjitelného člověka, ano i ptáků a čtvernožců a plazů.
24 Proto je Bůh nechal na pospas nečistým vášním jejich srdcí, takže zneuctívají svá vlastní těla;
25 vyměnili Boží pravdu za lež a klanějí se a slouží tvorstvu místo Stvořiteli - on budiž veleben na věky! Amen.
26 Proto je Bůh vydal v moc hanebných vášní. Jejich ženy zaměnily přirozený styk za nepřirozený
27 a stejně i muži zanechali přirozeného styku s ženami a vzplanuli žádostí jeden k druhému, muži s muži provádějí hanebnosti a tak sami na sobě dostávají zaslouženou odplatu za svou scestnost.
28 Protože si nedovedli vážit pravého poznání Boha, dal je Bůh na pospas jejich zvrácené mysli, aby dělali, co se nesluší.
29 Jsou plni nepravosti, podlosti, lakoty, špatnosti, jsou samá závist, vražda, svár, lest, zlomyslnost, jsou donašeči,
30 pomlouvači, Bohu odporní, zpupní, nadutí, chlubiví. Vymýšlejí zlé věci, neposlouchají rodiče,
31 nemají rozum, nedovedou se s nikým snést, neznají lásku ani slitování.
32 Vědí o spravedlivém rozhodnutí Božím, že ti, kteří tak jednají, jsou hodni smrti; a přece nejenže sami tak jednají, ale také jiným takové jednání schvalují.





Re: Kdo vyvolává útoky a nenávist vůči homosexuálům? (Skóre: 1)
Vložil: nula v Čtvrtek, 30. listopad 2006 @ 07:58:47 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Nulo, proč tě pobuřuje chování dobrého Lota na místo toho—

Ne tam jde hlavně o to,že dotyčný je běžně označovám jako spravedlivý (nyní dobrý),což je pro mě zarážející když se takto choval ke svým vlastním dcerám,zřejmě Hospodinu příliš nevěřil, že hosty i jeho rodinu ochrání tak zaprodal vlastní dcery.I když s ohledem na židovskou mentalitu a postavení ženy jako obchodovatelného majetku to nepřekvapí.Pak je docela komické jak se jeho dcerám podařilo s vlastním otcem otěhotnět,když byl zpitý až do němoty:-) -zkrátka staří Židé měli mnohdy velkou fantazii.

--abys odsoudil ty muže, kteří chtěli znásilnit jeho hosty? Jak vám potom mám věřit, že nejste ze Standou homosexuálové když ty tady hájíš násilníky.—

Neuvěřitelné-kde jsem hájil nějaké násilníky? Jinak věř jsi čemu chceš,ale můžu ti sdělit,že homosexuálem nejsem, ale je zarážející že diskutující je hodnocen podle toho jakou má sexuální orientaci

--Svou orientaci ty i Standa prokážete jedině tím, že vystoupíte z anonimity, potom se dá prokázat čí zájmy hájíte.—

viz. výše není důvod proč bych to dělal. Navíc by to prokázalo jen lékařské vyšetření.Z tvého jména také nepoznám zda nejsis duchovním Halíkem skrytý homosexuál,který se stydí a takto si svůj komplex ventiluje jak píše spoludiskutující.

nula



Re: Kdo vyvolává útoky a nenávist vůči homosexuálům? (Skóre: 1)
Vložil: nula v Čtvrtek, 30. listopad 2006 @ 08:30:58 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
--Homosexuálů je 0,3% nikoli 4%--

spíš je to ještě více než ty 4% ,uvědom si že mnoho lidí se za to stydí,tak to v takových dotaznících nepřizná,navíc nezapomínej ještě na lesbické ženy.

--věřme Bibli--

není třeba se zaprodávat pochybným textům a poskvrňovat jimi nevinné

--vyměnili Boží pravdu za lež a klanějí se a slouží tvorstvu místo Stvořiteli--

ano např. různým Biblím,Koránům atd.

--Římanům 1 atd.--

názor jednoho člověka z 1 st. n.l., který toho o příčině homosexuality příliš nevěděl,taky zřejmě netušil, že se vyskytuje i v tom stvoření mezi zvířaty.

nula



Re: Kdo vyvolává útoky a nenávist vůči homosexuálům? (Skóre: 1)
Vložil: reader v Pátek, 01. prosinec 2006 @ 13:50:56 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
no nevim panove, ja sem zadny statisticky ani sexualni rocenky necet a v maliku je nemam. ziju stridave ve dvou celkem velkejch mestech a vim ze pary XY+XY nebo XX+XX potkavam vpodstate bezne (tech druhych bych rekl ze je vic). a kdyz se dva takovy drzej za ruce nebo se libaj na narozi, tak bych to uz neprisuzoval jen kamaradstvi ale neskromne bych si je dovolil oznacit jako lidi s homosexualni orientaci. kdyz to srovnam s mnozstvim heteroparu XX-XY se stejnym chovanim (drzeni se za ruce, libani se na narozi) tak bych rek', ze tech s nalepkou 'homosexualni' nebude zrovna maly procento. rozhodne to je castjejc nez kazdej stej par. kazdej desatej to urcite neni, odhaduju ze tech 3-6% je realny cislo ...



Re: Kdo vyvolává útoky a nenávist vůči homosexuálům? (Skóre: 1)
Vložil: aviaf v Sobota, 02. prosinec 2006 @ 03:53:53 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.ucl.ac.uk/ssees/people/economics-and-business-staff-folder/tomas-cvrcek
Pises o nabozenskem a moralnim hledisku, ale vedle toho zminujes i velmi praktickej aspekt, konkretne pozici manzelstvi ve spolecnosti. Vezmu to jedno po druhym.

Nejdriv to prakticky: ze prej z homosexualniho svazku nebudou deti.
KAŽDÁ lidská společnost považuje rodinu a manželství (v jakékoli dané podobě) za výsostnou, nedotknutelnou oblast, sankcionovanou závaznou morálkou a často i náboženstvím.
Nedavno jsem na tohle tema cetl knizku (Marriage:A History, od Stephanie Coontz, vyd. 2005), v niz se pise jednak, ze se ojedinele vyskytuji spolecnosti v nichz antropologove ani pri nejlepsi vuli nenasli nic, co by se byt vzdalene podobalo rodine a manzelstvi, druhak, ze v minulosti existuje dokonce i par (ale velmi malo - asi pet) spolecnosti, kde homosexualni pary mely stejna prava jako heterosexualni. Ta knizka velmi presvedcive dokumentuje, jak spravne poukazujes, na to, jak rozsirena je instituce manzelstvi. Krome tech par vyjimek, ktere kniha zminuje, existuje nejaka forma manzelstvi v kazde spolecnosti. Ale tech forem je tolik, ze bys v nekterych manzelstvi skoro nepoznal.

Existuje (ci existovalo) manzelstvi monogamni, polygynni, polyandricke, na casove omezenou dobu (misjar - v isl. zemich), posmrtne uzavrene (v Indii), predem dohodnute kecalem, s pravem pohl. styku pro vsechny sourozence, polygynni s nerovnym postavenim ruznych manzelek (konkubinat) atakdale atakpodobne.

Stejne jako je mnoho forem, existuje i mnoho motivaci: zajisteni pokracovani rodu (to jsou ty tvoje deti), "firemni fuze", politicka spriznenost, nakup nove pracovni sily, prodej dcery z ekonomickych duvodu, zisk vena - a v nasich zemepisnych sirkach v poslednich 200 letech (a je to NAPROSTE NOVUM v dejinach lidstva) je to primarne (vyhradne!) LASKA. Nenasel bys jinou spolecnost, kde mela laska jakozto motivace ke snatku tak vysadni postaveni. Nejenze dnes povazujeme za krajne normalni, ze se lidi berou z lasky; povazujeme za krajne nenormalni, pokud se berou bez lasky. To se nenosi. To povazujeme prinejmensim za podezrele, ne-li primo podle. "Vzala si ho/vzal si ji pro prachy" nerikame jako pochvalu, ze jo? Ba dokonce ani "beru si ho/ji jen abych mel s kym splodit deti, ale nemiluju ji/ho" bychom povazovali za tezko schvalitelne.

Cili instituce manzelstvi je tvarna a neni pravda, ze jeji hlavni motivaci - v minulosti nebo dnes - bylo vzdy vyhradne plozeni deti (jakeho potomka ostatne mohli ocekavat indicti rodice dvou zesnulych deti, kterym v podobe dvou figurin vystrojili svatbu?). Potomek byl asi docela vysoko na seznamu priorit, ale nebyl tam sam a nebyl nutne ani na prvnim miste. Kdo se ale dnes zeni/vdava proto, aby zajistil rodu potomka? To je jeste tak argumentace inseminacniho robota Serafima.
My se dnes bereme, protoze se mame radi.
To, ze je manzelstvi tak tvarna a trvanliva instituce, mi naznacuje, ze se klidne da ztvarnit a pretvorit tak, aby davala prostor i lidem, jejich zpusob lasky jsme doposavad jen plane a z neznalosti kritizovali. Manzelstvi uz prezilo mnoho promen - prezije i same-sex marriage.
Proc se ten pozadavek na uznani homosexuality jakozto rovnopravneho vztahu objevil v nasi dobe a ne pred peti sty let, pred tisicem let, proc se vyskytuje v tak malo kulturach svetove historie? Proc se poprve v dejinach takto vehementne prosazuje prave dnes a prave v nasi kulture?
Prave proto, ze my - jako prvni kultura v dejinach lidstva - povazujeme manzelstvi ne za obchod, ne za alianci, ne za nakup noveho kuchynskeho robota, ale za cestu, kterou dva lide prichazeji k naplneni toho nejintimnejsiho vztahu, ktery mezi sebou mohou vubec mit. Tvrdime: v manzelstvi at je laska. Stejnopohlavni pary tvrdi: i my se milujeme. Zaver: je cas udelat homosexualum v manzelstvi misto.

To je tedy to hledisko prakticke - i kdyz jsem narazil i na to moralni. V predchozich prispevcich, abych ukazal, ze se to s tou udajnou "nemoralnosti" homosexuality prehani, prirovnal jsem to k levorukosti. Ale ty pises: Z morálního i náboženského hlediska je to přece jedno, zda jsi levák nebo pravák!

Z nabozenskeho hlediska bylo mnoho veci jedno a pak zacaly bejt dulezity nebo naopak byly dulezity a pak zacaly bejt jedno:

Byly doby, kdy se melo za to, ze cernosi maji podle Pisma belochum otrocit (Lev 25:44 + dezinterpretaci Gen 9:25), ale pak se ukazalo, ze otroctvi je s evangeliem neslucitelne (1K 7:21, Gal 3:28).
Byly doby, kdy se zenam zakazovalo v cirkvich ucit (1 Tm 2:12), ale pri blizsim zkoumani je jasne, ze i zeny maji plnost Ducha (Sk 2:17-18, Gal 3:28).
Byly doby, kdy byl za homosexualitu trest nejvyssi (Lev 20:13), ale dnes bychom kamenovani rekli rozhodne ne (J 8:7).
Byly doby, kdy sex v jakekoli, i manzelske forme, bylo neco, cemu se pouze delaly ustupky (1K 7:6-7), ale dnes vidime v Bibli i aktivni povzbuzeni k sexu pro radost (Prislovi 5:18-19).
Byly doby, kdy ten, kdo ucil neco jineho, nez jedina vseobecna apostolska cirkev, to mel spocitany na veky vekuv (Gal 1:8, 2J 10), ale dnes se spis klonime k nazoru, ze rozmanitost cirkvi muze bejt k necemu dobra (1K 11:19).
Byly doby, kdy se biskupove normalne zenili (1Tm 3:2), ale pak se dospelo k zaveru, ze sluzba Bohu je lepsi v celibatu (Mt 19:12, 1K 7:7), a pak se to v nekatol. cirkvich vratilo zpatky k tomu zeneni.

Ve vetsine techto pripadu se nejdriv melo za to, ze Buh to a to zcela jasne nepochybne urcite zatracuje (v pripade otroctvi: schvaluje), ale pri blizsim zkoumani se Bozi moudrost zase jednou ukazala velkolepejsi nez lidska omezenost.

Proto i dnes mame dobu, kdy se ma "jasne" za to, ze homosexualita je zla, hrisna a podla (Lev 18:22, 1K 6:9-10, R 1:26-27), ale pritom nelze ignorovat fakt, ze i Buh se zalibenim hledi na vztah dvou muzu, je-li v nem opravdova laska (2Sam 1:26).
Ja s tebou tedy souhlasim:
Z morálního i náboženského hlediska je to přece jedno, zda jsi levák nebo pravák!
Spravne. Z moralniho i nabozenskeho hlediska je prave tak jedno, jestli jsi beloch nebo cernoch. Ovsem americkym Jizanum pred sto padesati lety bys to nevysvetlil. A bohuzel, v kontextu debaty o homosexualite, ty miris nezadrzitelne na Jih. Nenech se mylit, ze jde o zcela jinou vec. JE TO TENTYZ DRUH PROBLEMU.

Aviaf

PS Pokud tedy chlapec někde v srdci cítí, že jeho nevysvětlitelná erotická touha po kamarádovi není v pořádku, je to znamení jeho lidství. Stejně, jako je znamením jeho lidství, když si jiný chlapec uvědomí, že není v pořádku jeho erotická touha po mladé ženě jeho otce. Já v tomto nečiním zásadní rozdíl.
No, to bys ale mel. Otcova manzelka je vdana, cili dala mu nejakej slib vernosti - v TOM je ten problem, ne v tom, ze se do ni krome mladyho nejdriv zamiloval otec. Kamarad ale zenatej snad neni (jako homosexual), takze tenhleten problem odpada.



Olin (Skóre: 1)
Vložil: nula v Neděle, 03. prosinec 2006 @ 19:37:05 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
--milej nulo, málokterý podvod je tak snadno čitelný, jako tzv 4% homosexuálně orientovaných...—

nic podvodného na tom není,je to podepřené výzkumy 3-5% uvědomte si,že jsou v tom zahrnuté i lesbické ženy

Nejde přece o žádné dotazníky, ale sexaální chování, které je vidět!
- v našem maloměstě by to znamenalo statisticky 217 (!) homosexuálně orientovaných lidí v "aktivním věku" (15-59 let)

A co Vás na tom zaráží? Vy tak dobře znáte sexuální orientaci u 5400 lidí ??

To bychom je museli potkávat, jak se "balí" navzájem, místo toho aby kluci balili holky, žënili se, holky se vdávaly...

- na vesnici, kde jsem se narodil a vyrostl, by bylo 47 (!) těchto lidí. Znali jsme jednoho.

To jsou právě zkreslené představy -Vy si zřejmě neuvědomujete,že hlavně na vesnicích a malých městech je to i dnes velké tabu a dotyčný se k tomu nepřizná dokonce se pod tlakem okolí i ožení a má děti,např. z mediálně známých případů Jan Musil

nula



ještě statistiky (Skóre: 1)
Vložil: nula v Neděle, 03. prosinec 2006 @ 19:44:41 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Miroslav uvedl následující


MUŽI
heterosexuální
r. 1993 - 98,2 %
r. 1998 - 97,5 %
homosexuální
r. 1993 - 0,4 %
r. 1998 - 0,3 %
nejí si jisto
r. 1993 - 1,4 %
r. 1998 - 2,2 %


nejí si jisto -troufám si tvrdit,že většina z nich budou spíše homosexuálové než bisexuálové-prostě se stydí sami sobě si to přiznat takže vidíme, že 2% u mužů je naprosto reálných k tomu se připočítejte lesbické ženy a jste u těch 3-5% procent.
Pro zajímavost např. u beranů vykazuje homosexuální chování 8 % jedinců,nevím zda je biblický bůh či spíše beranní apoštol Pavel pošle do pekla.

nula



Miroslav (Skóre: 1)
Vložil: nula v Pondělí, 04. prosinec 2006 @ 09:06:53 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
--Nulo tvoje spekulace jsou obhajitelné tak v televizi, baletu, či v modním návrhářství.--

ty 3-5% procent je podepřeno celou řadou lékařských výzkumů,taky ti to řekne prakticky každý sexuolog

--Znám mnoho vesnic kde žijí rodiny s dětmi,--

No a?

--ale žádní homosexuálové tam nejsou--

znovu-ty jsi schopný u každého člověka poznat od pohledu jeho sexuální orientaci?:-) Právě co ty píšeš je na úrovni jedna paní povídala,navíc ještě silně ovlivněno tvůj vírou o škodlivosti či nepřirozenosti homosexuality a znovu opakuju,že x těch homosexuálů se pod tlakem okolí i ožení a má rodinu zvláště na vesnici, což osobně považuju za neupřímnost hlavně vůči té ženě a dětem,asi není moc příjemné se dozvědět po x letech,že tatínek a manžel je homosexuál.


podle toho co píšeš by jich v každé vesnici muselo být 10%--

nic takové jsem nikde napsal, tvrdím 3-5% včetně lesbických žen

--Kde, že to pracuješ když si v jiném tématu nedávno tvrdil, že máte homosexuálů v práci kolem 10%?--

to jsem nebyl já viz. níže to byl joker,netuším jak na takové číslo přišel

nula



Re: Kdo vyvolává útoky a nenávist vůči homosexuálům? (Skóre: 1)
Vložil: Miloslav v Středa, 06. prosinec 2006 @ 07:22:02 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://miloslav.pletanek@prolife.cz
Český homosexuál Petr Zelenka smrtelně nebezpečným
Zdravotní bratr, který v české nemocnici zavraždil 8 pacientů a pokusil se o vraždu 9 dalších, žil 2 roky v homosexuálním svazku s mužem. Potvrdili to rodiče jeho milence.

Viz: http://www.novinky.cz/krimi/rodice-zelenkova-partnera-vrazdy-v-nemocnici-zaskocily_103119_taq0j.html Homosexuální vrah byl ve své zlobě velmi inteligentní, neboť prováděl své činy velmi rafinovaně. Nikdy ne u svého pacienta, vždy u těch, které měl na starosti někdo jiný. Většinou ke konci směny; příznaky předávkování heparinu se objevily až u následující směny. Heparin podával pacientům, kteří již krvácivé projevy měli, čili nebylo překvapením, že se krvácení zvýšilo. Viz: http://aktualne.centrum.cz/domaci/zdravi-skola-spolecnost/clanek.phtml?id=301190 http://www.novinky.cz/krimi/zavrazdenych-v-nemocnici-pribylo--obeti-je-osm_103196_98ntt.html
Buďme opatrní, když nás ošetřuje, či pouze nečekaně navštíví na nemocničním lůžku ochotný homosexuální „bratr“.
Homosexuální a bisexuální obyvatelé starověké Sodomy chtěli zavraždit normálního heterosexuála Lota, když jim nedopřál homosexuální sex se svými dvěma mužskými hosty. Viz: Genesis (I. Mojžíšova), 19. kapitola:
19,4 Dříve než ulehli mužové toho města, muži sodomští, lid ze všech koutů mladí i staří, obklíčili dům.
19,5 Volali na Lota a řekli mu: "Kde máš ty muže, kteří k tobě této noci přišli? Vyveď nám je, abychom je poznali!" (PZ: poznat znamená v jazyku Bible v daném kontextu sexuálně poznat)
19,6 Lot k nim vyšel ke vchodu, dveře však za sebou zavřel.
19,7 Řekl: "Bratří moji, nedělejte prosím nic zlého.
19,8 Hleďte, mám dvě dcery, které muže nepoznaly. Jsem ochoten vám je vyvést a dělejte si s nimi, co se vám zlíbí. Jenom nic nedělejte těmto mužům! Vešli přece do stínu mého přístřeší."
19,9 Oni však vzkřikli: "Kliď se!" A hrozili: "Sám je tu jen jako host a bude dělat soudce! Že s tebou naložíme hůř než s nimi!" Obořili se na toho muže, na Lota, a chystali se vyrazit dveře.
19,10 Vtom ti muži vlastníma rukama vtáhli Lota k sobě do domu a zavřeli dveře.
19,11 Ale muže, kteří byli u vchodu do domu, malé i velké, ranili slepotou, takže nebyli schopni nalézt vchod.
19,12 Tu řekli ti muži Lotovi: "Máš-li zde ještě někoho, zetě, syny, dcery, všechny, kteří v tomto městě patří k tobě, vyveď je z tohoto místa.
19,13 My přinášíme tomuto místu zkázu, protože křik z něho je před Hospodinem tak velký, že nás Hospodin poslal, abychom je zničili."
Co když ten zdravotník chtěl sexuálně poznat pacienty? Když nevyhověli, nebo by jeho znásilnění či obtěžování prozradili, tak se svědků zbavil, či se pomstil vraždou.
Setkal jsem se osobně s jedním takovým homosexuálem, Milanem Hanušem. V 90. letech 20. století pacienty v nemocnici, kde pobýval v rámci tzv. ochranné psychiatrické léčby, znásilňoval, jak mi dosvědčil ošetřující lékař. Důkazy, že někoho i zabil nemám, ale chlubíval se tím před některými lidmi. Současně si přede mnou pokrytecky hrál na křesťana. Nestyděl se jakoby modlit.
Varoval: Mgr. Libor Halík PhD., duchovní Pravoslavné církve




Si vous êtes un nouveau parent ou que vous n'êtes pas un montr (Skóre: 1)
Vložil: sacguess v Pondělí, 14. duben 2014 @ 11:01:13 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Si vous êtes un nouveau parent ou que vous n'êtes pas un montre guess, n'est pas trop important lorsque vous voulez acheter un guess watches à couches bébé pour la seule chose que vous devez retenir, c'est que ce montre guess femme est un élément vital et essentiel dans la vie de votre tout-petit . Grâce à eux , votre bébé sera très heureux et vous serez capable de stocker divers éléments qu'il ou elle a besoin sur une base quotidienne . Ainsi , si vous choisissez d' aller avec le sac guess Skip Hop de couche , vous aurez réussi à s'adapter à tout votre petit veut et a besoin quand vous irez avec lui pour une promenade dans le parc , comme des livres , des jouets, lingettes, serviettes et ainsi de suite. maintenant, montre guess homme il n'ya pas de honte plus quand il s'agit de papas à pied dans les rues avec ces sacs , parce que les temps ont beaucoup changé depuis. Les nouveaux sacs sont très conçus avec à l'esprit la qualité et ils vous durera longtemps , de sorte que vous n'aurez jamais à vous soucier du fait que vous aurez besoin d'acheter une fois en quelques semaines comme vous le feriez dans le passé . Ces tissus sont juste très facile à entretenir et en plus du fait qu'il conserve la fonctionnalité d'un sac rose de couche-culotte de l'entraîneur , sac guess il a aussi assez d'espace à utiliser pour stocker d'autres things. If vous êtes un parent , vous verrez que la réalisation comme un sac guess autour de vous sera juste un jeu d'enfant et vous serez certainement en mesure d'avoir avec vous chaque fois que vous allez faire du shopping dans le centre commercial , aller au travail , ou n'importe où ailleurs . Vous aurez très certainement se sentir très à l'aise avec ces montre guess , que les dessins ne sont pas faits ni pour les hommes ou les femmes , ils sont juste neutral. They sont disponibles en différentes tailles, de styles , de tissus , des dessins , ce qui rend plus facile pour vous comme vous voulez être en mesure d'obtenir celui que vous aimez le plus sac a main guess. Une chose qui doit être dit à leur sujet , c'est qu'ils sont très spacieuses et cela signifie que vous ne ' avez du mal à vous-même avec l'incapacité de stocker de nombreux articles dans it. One de ces sacs les plus populaires de la série est la vera bradley rose , qui est la conception est juste hallucinant . http://www.france-guess.net/



Stránka vygenerována za: 0.57 sekundy