|
Právě je 571 návštěvník(ů) a 1 uživatel(ů) online: cizinec
Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde
|
Zaznamenali jsme 116636163 přístupů od 17. 10. 2001
|
| |
Kontrasty: Zase jsem poznal, že křesťanství je jen podvod a hra na něco.
Vloženo Úterý, 24. květen 2022 @ 09:20:58 CEST Vložil: Tomas |
poslal Frantisek100 Tak jsem si nedávno pustil na yotube záznam pobožnosti jedné
církve. Chtěl jsem se trochu potěšit něčím duchovním. Před kázáním pak následovala
chvilka pro děti. Asi deset dětí spíše ve věku mateřské školy či první třídy se posadilo do první řády obrovské kazatelny. Přistoupil k nim starý pán a začal dětem
vykládat poučný příběh. Nazval ho o zlém
dědkovi.
„Viďte děti, slovo dědek je ošklivé, ale to platí jen na zlé
dědky. A jeden takový zlý dědek byl kdysi prezidentem a sebral nám
kravičky a nechal jen jednu. On kradl.
Nepracoval a kradl… „
Aha, už jsem pochopil, kam starý pán míří. Žádná pobožnost,
ale politická agitace a vymývání mozků. A dál vyprávěl a vyprávěl a zakončil
upozorněním.
„Milé děti ještě existuje jeden zlý dědek a žije na východě
a vede válku…“
Malé děti a místo, aby jim vyprávěl třeba o Pánu Ježíši či něco výchovného,
tak jim do mozku cpe politiku. Nikomu
z přítomných věřících to nevadilo. Kázání pro dospělé, které po písni
následovalo, mne už vůbec nezajímalo. Ucítil jsem odpor k náboženství i
k církvi. Je tohle od Krista a
Ducha Božího anebo od amerického vedení, kde církev má své ústředí?
Zase jsem poznal, že křesťanství je jen podvod a hra na
něco. Výchova k nenávisti!!!
|
Re: Zase jsem poznal, že křesťanství je jen podvod a hra na něco. (Skóre: 1) Vložil: VanRespirator v Úterý, 24. květen 2022 @ 09:34:52 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) | A odkaz na video by byl? |
Re: Zase jsem poznal, že křesťanství je jen podvod a hra na něco. (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Úterý, 24. květen 2022 @ 10:30:41 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ano, ale nechci ho uvádět. Je mi těch některých lidí v té
církvi i líto. Podobně je to i jinde. Tihle lidé jsou politicky ovládáni. Stali
se obětí podvodů. Víc než víra a duch Ježíše je ovládá politika. Je to komedie, tragická komedie. |
]
Re: Zase jsem poznal, že křesťanství je jen podvod a hra na něco. (Skóre: 1) Vložil: VanRespirator v Úterý, 24. květen 2022 @ 13:07:27 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Když někdo vystupuje veřejně, tak musí počítat s tím, že bude terčem kritiky. Kázání ve sboru a vysílání na youtube je veřejná věc. Já už jsem tu psal o různých kazatelích a jmenoval jsem je. Ať mají ostudu. Speciálně jeden z nich, který v 90. letech v každém svém kázání propagoval ODS a Václava Klause. Dneska Klausovi nemůže přijít na jméno. Ale je z něho Ukrajinec. Podobně jako místní polská guma. To jsou korouhve, nestálé, labilní. Plynou s proudem dané doby. Když byl IN Klaus, tak šli s ním. Když je teď IN progres pětisopel, tak jdou s ním. |
]
|
|
Re: Zase jsem poznal, že křesťanství je jen podvod a hra na něco. (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Úterý, 24. květen 2022 @ 11:22:55 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) |
Františku, je dobré učit děti rozlišovat dobro od zla.
Vidíš, tebe to neučili. A tak máš s tím problémy do dneška. |
Re: Zase jsem poznal, že křesťanství je jen podvod a hra na něco. (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Úterý, 24. květen 2022 @ 12:43:23 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | A proč neučí o zlém dědkovi, co válčil ve Vietnamu, Iráku a Jugoslávii ?? Proč neučí třeba o válečném zločinci Braunovi, kterého USA udělalo hrdinou? Bohužel křestané jsou často obětí lží. Stejně jako Ty, Poláku, co jsi zapomněl na zločiny ukrajinských nacistů banderovců a chceš, abychom se učili Tvoje, vaše polské lži.
|
]
Re: Zase jsem poznal, že křesťanství je jen podvod a hra na něco. (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Úterý, 24. květen 2022 @ 14:41:18 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Miluj ruské fašistické zlo (pro tebe dobro) a zůstávej v klidu. |
]
Re: Zase jsem poznal, že křesťanství je jen podvod a hra na něco. (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Úterý, 24. květen 2022 @ 15:10:53 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | A Ty si miluj to Tvoje fašistické zlo ukrajinské a hanbi se za těch 150 tisíc mrtvých Poláků za vražděných ukrajinskými fašisty, kterým se dnešní vedení Ukrajiny klaní. Asi sám jsi fašista. Pobožný fašista.
|
]
Re: Zase jsem poznal, že křesťanství je jen podvod a hra na něco. (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Úterý, 24. květen 2022 @ 15:20:44 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Polsko má s Ukrajinou velmi dobré vztahy. Minulost je už zjevně nezatěžuje.
Podporováním ruského fašistického zla se ti to díky Bohu nepodaří změnit. |
]
Re: Zase jsem poznal, že křesťanství je jen podvod a hra na něco. (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Úterý, 24. květen 2022 @ 15:30:07 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Popáci byli vždy křiváci. Spoji se i s dáblem.
|
]
Re: Zase jsem poznal, že křesťanství je jen podvod a hra na něco. (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Úterý, 24. květen 2022 @ 15:45:37 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Ne, s ruskými nacisty a fašisty se nespojí.
https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/ukrajina-valka-invaze-rusko-neonaciste-krajni-pravice-extremismus-radikalove-neonacismus-rasismus.A220524_120938_zahranicni_dtt
|
]
Re: Zase jsem poznal, že křesťanství je jen podvod a hra na něco. (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Úterý, 24. květen 2022 @ 17:18:41 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Český poslanec Jaromír Štětina, místopředseda podvýboru
Evropského parlamentu pro obranu a bezpečnost a člen TOP09 je znám
přátelstvím se členy ukrajinských dobrovolnických batalionů Azov, Donbas
a Pravý sektor. Jejich bojovníci jsou při útocích na obránce DLR a LLR
pověstní svou krutostí.
Jaromír Štětina pozval v roce 2015 do Europarlamentu Andrije Bileckého,
vůdce praporu Azov, aktivního účastníka operací proti obyvatelům
jihovýchodní Ukrajiny, aby tu promluvil. Nacismus je tak otevřeně
podporován přímo v centru EU.
Černé slunce (angl. Black Sun, něm.
Schwarze Sonne) je symbolem destrukce i obnovy našeho světa. Znalosti o
Černém slunci měly být pro dobro našeho žití již dávno zapomenuty. Žel
nestalo se tak a občas se vynoří skupina lidí, kteří Černé slunce
vzývají ve snaze získat sílu a moc. Podle tradice ale Černé
slunce či Černá hvězda není určena ke službě člověku.
Jejím úkolem je sice navracet rovnováhu ale tomu předchází
očista kataklyzmatem. Ti, kdo ji přivolávají, mohou získat na
čas moc, ale ta se brzy obrací proti nim a zničí je. V moderních
dějinách to byli němečtí nacisté, uctívající Černé slunce. Dnes jej má
ve znaku např. ukrajinská neonacistická skupina
Azov.
Jeden z možných symbolů Černého slunce.
Z Ukrajiny pochází jen zlo. |
]
Re: Zase jsem poznal, že křesťanství je jen podvod a hra na něco. (Skóre: 1) Vložil: VanRespirator v Úterý, 24. květen 2022 @ 19:38:34 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ukrajinci jsou fajn. Hrají na harmoniky a klávesy na youtube. Píšu si s nimi. Na 80% území žádná válka není a nebyla. Další Ukrajinci a Ukrajinky jsou na erotických webchatech a pokud bys chtěl, můžeš si s nimi psát. Je vidět, že větší část Ukrajiny žije něčím jiným, než válčením. To spíše Češi a česká média jsou tím posedlá. Ukrajinci ani ne. Mají jinou zábavu a starosti. Jezdí do Evropy pro ojetá auta do bazarů a ucpávají tím hraniční přechody zpátky na Ukrajinu. |
]
|
|
Re: Zase jsem poznal, že křesťanství je jen podvod a hra na něco. (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Úterý, 24. květen 2022 @ 16:46:30 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/ |
Františku, kde ty na to chodíš, proč si vybíráš takové lidi?
Proč vůbec sleduješ pobožnost a náboženství? K čemu ti to je, kromě toho, že tě to rozčiluje a máš o čem psát?
Nebylo by lepší vypnout Youtube a vyrazit třeba do domova, někomu přečíst kousek z bible, popovídat si s ním, modlit se za něj a pobožnost i s jejich nisiteli vyhodit do koše?
Toník |
Re: Zase jsem poznal, že křesťanství je jen podvod a hra na něco. (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Úterý, 24. květen 2022 @ 17:12:54 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Kam asi jít? Copak si lze vybrat? Všude politika a hraní si na něco. Pravda nikde ńení. Kdo by měl zájem o čtení z Bible? Lidé jsou spíše zklamaní a neví, co a kde je pravda. Na křestanství není nic přitažlivého a krásného. Stačí se podívat kolem a dějiny křestanského světa. Jen samá lež a pýcha, války, násilí. Já už se za to stydím, že věřím.Těch sekt, církví a výsledek?? Svět je čím dál horší.
|
]
Re: Zase jsem poznal, že křesťanství je jen podvod a hra na něco. (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Středa, 25. květen 2022 @ 07:53:33 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | No, říká se tomu "vrána k vráně sedá, rovný rovného si hledá".
Je to o postojích člověka, co žije, čím žije, nosí si v sobě, vyhledává...
Už jsem ti to psal, Františku. Když si člověk třeba koupí nové auto, nevím, třeba bílou Opel Corsa, najednou se stane, že kolem něj všude jezdí samé bílé Opel Corsy, vidí je všude, rozpozná je mezi každým autem, co jich jen jezdí. Ve mně dodnes takhle hrkne, když vidím modrého Fiata Scudo. Když člověk natře dům novou barvou, třeba světle zelenou, najednou všude po celé zemi vidí světle zelené natřené domy.
To je přirozená vlastnost člověka, co žije, čím žije, to vidí, na to kouká, je to pohled na svět.
Když máš nefunkční křesťanství, které ti nezměnilo život, je to jen pokrytectví navenek, prázdná slova, výklady bez moci, vidíš ho pak všude kolem sebe. Když jedeš politiku, kapitalistu, komunisty, USA, Rusko, bipolární bitvy, vidíš to pak všude kolem sebe. Když máš jen samou pýchu, lež, násilí, vidíš to pak všude kolem sebe. Když jsi zklamaný, neznáš pravdu, nevíš co a kde je pravda, vidíš to pak všude kolem sebe, ve všem, pořád na to narážíš, znovu a znovu.
To nemají lidi moc různé, mají to podobné. Jen žijí různé věci.
Já to měl taky tak. Když jsem byl v ŘKC, tak jsem se radoval z každého, kdo byl nějak věřící. Když jsem pomáhal někde na faře, najednou jsem viděl spoustu lidí, co všude kde možně pomáhají. Když jsem stavěl dům, najednou všude v mém okolí hodně lidí stavělo dům. Když jsem se stal křesťanem, najednou jsem kolem sebe viděl spoustu lidí, kteří byli také křesťany - třeba mezi spolužáky. I když jsem to před tím neviděl, když jsem nebyl křesťanem.
A potkávám v životě bezpočet lidí, kteří prošli elektrikářskou školu. Ale to není tím, že by jich bylo nějak víc, než těch, co dělali automechanika nebo stavaře. Je to tím, že elektrické školy si všimnu, kdežto automechanika a stavaře ne. A taky potkávám hodně moc lidí, co nevěří manipulacím médií, jsou kritičtí, hledají si informace, nežerou to, co jim naservíruje bedna v přesně odměřených záběrech. A potkávám hodně lidí, co pomáhají, vědí, co dělat. A modlí se za lidi, povídají si s nimi.
Takže co žiješ, to vidíš. Všude. Řešení je, abys začal žít něco jiného.
Hezky ti o kousek níže radí Martino. To je moc dobrá rada.
Ježíš říkal: " Jestliže sůl ztratí chuť, čím bude osolena? Nehodí se již k ničemu, než aby ji vyhodili a lidé po ní šlapali."
A to je taky dobrá rada: Až půjdeš s odpadem, vyhoď tam politiku a hraní si na něco, zklamání, křesťanství, na kterém není nic přitažlivého a krásného, lež, pýchu, války, násilí, věření, za které se stydíš...
A udělej něco užitečného. Třeba oprav něco v bytě, popovídej si se sousedem a řekni mu dobré slovo, ukliď kousek nepořádku před domem, .... A pak najednou uvidíš kolem sebe spoustu lidí, co něco opravují v bytě, povídají si se sousedy a uklízí nepořádek kolem sebe....
A svět, ten svět, co ve zlém leží, bude o kousek lepší. I když dál bude ležet ve zlém. Na to už je potřeba víc moci, aby člověk neležel ve zlém spolu se světem.
Toník |
]
Re: Zase jsem poznal, že křesťanství je jen podvod a hra na něco. (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Středa, 25. květen 2022 @ 08:14:54 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Chápu Tvoji radu. Jinými slovy zavrtat hlavu do země jako
pštros a nevidět. To dělá a dělala většina křesťanů. Pak se tvářit, jak
jsme dobří křesťané a jak nám ta víra funguje. Je to vlastně zbabělost a neschopnost si přiznat,
že křesťanství selhalo a že nefunguje. A tak nás pak ovládá ta politika,
nenávist, lež… Dnes většina lidí už chápe, že žádná víra nás nezmění a že si
jen něco namlouváme. Nejsem schopni přiznat pravdu. A tak lžeme dál a klameme
sebe i ostatní kolem. Jistě mohu si vybrat žít ve lži, což je většina křesťanů.
Lidé biblického Ježíše dávno zničili.Nehodil s jim. |
]
Re: Zase jsem poznal, že křesťanství je jen podvod a hra na něco. (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Středa, 25. květen 2022 @ 10:27:08 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | To jsi pochopil špatně Františku. Cizinec to napsal fakt dobře, a já to k tomu něco doplním. Podívej, když máš zelený dům budeš všude vidět zelené domy. Jde o to že vidíš to co chceš vidět. To je v pořádku pokud ten zelený dům který vidíš je skutečný a je zelený. Jenomže vidění toho co chci vidět se může zvrhnout, může se zvrhnout že začnu vidět zelené domy tam kde žádný zelené domy nestojí. Vím o čem píšu. Já sám jsem byl v zajetí těchto falešných náboženských vizí. Bůh mne z toho vysvobodil. Díky Mu! - Jan 8, 32 [www.biblenet.cz]Poznáte pravdu a pravda vás učiní svobodnými.“
- Jan 8, 36 [www.biblenet.cz]Když vás Syn osvobodí, budete skutečně svobodni.
Na světě bylo a je mnoho falše a zla a my křesťané před tím nestrkáme hlavu do písku, a odpradávna poukazujeme na zlo tak, že vydáváme svědectví pravdy, neb svědectvím pravdy se zlo a lež nejen kontrastně zviditelní, ale i usvědčí.
A nyní kardinální otázky Františku. Co chceš VÍC vidět? Chceš vidět křesťany, anebo falešné křesťany antik.risty? Na jakou vizi se více soustředíš? Na tu dobrou anebo tu zlou? Co chceš víc vidět? Dobro anebo zlo?
Když budeš chtít vidět jenom to špatné, může se stát že tě ty vize zla oslepí natolik, že přestaneš vidět to dobré. V tom je zlo velmi nebezpečné. Zahlcuje tak že až oslepí a ohluší.
Je dobré vidět zlo, ale více chci vidět dobro na jehož straně stojím. A zlo popisuji vždy z pozice dobra.
Promiň Františku, ale říct Ti to musím. Ty někdy popisuješ zlo z pozice zla. Nedělej to už prosím. Stůj vždy na straně dobra. Vždyť přece dobrý člověk jsi.
Bůh s Tebou
|
]
Re: Zase jsem poznal, že křesťanství je jen podvod a hra na něco. (Skóre: 1) Vložil: Vota v Středa, 25. květen 2022 @ 22:44:44 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Hm, soustředíte se na posuzování lidí, zda jsou dobrými nebo zlými? Nechcete to nechat na B-hu? Jak může křesťanství učinit lidi dobrými, když je učí porušovat B-ží příkazy? A když hlásá, že příkazy Tóry jsou příliš pro člověka těžkými a byly dány jen jako výchova k vyznání, že žádný člověk není a nemůže být spravedlivý?V Tóře je jiný princip než: dobrý člověk z dobrého pokladu vynáší dobré a zlý člověk ze zlého zlé. Nebo než: zasaďte dobrý strom a i jeho ovoce bude dobré, a zasaďte zlý a i jeho ovoce bude zlé.
V Tóře je psáno: 28Skryté je pro Hospodina, Boha našeho, ale to, co je zjeveno, vykonávat všechna slova této nauky, je navěky na nás a na našich dětech.
Vždyť tento příkaz, jak ti jej dnes přikazuji, není nepochopitelný a není ti vzdálen. 12Není v nebesích, abys říkal, kdo nám vystoupí na nebesa a vezme jej pro nás, potom uposlechneme a vykonáme jej. 13A není ani za mořem, aby se řeklo, kdo nám přejde moře a vezme jej pro nás, potom uposlechneme a vykonáme jej. 14To slovo je ti velmi blízko, v tvých ústech je a v tvém srdci, abys je vykonával.
13Slovo na závěr všeho, co bylo řečeno: Boha se boj a jeho příkazy zachovávej, protože toto se týká každého člověka.
Hleďte sám činit příkazy B-ží a nestarejte se o to, kdo je dobrý a kdo ne, ale zda jedná podle B-žích přikázání nebo ne. Protože v tom je spravedlivost pro každého, ať už je či není dobrý. |
]
Re: Zase jsem poznal, že křesťanství je jen podvod a hra na něco. (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Čtvrtek, 26. květen 2022 @ 07:45:40 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Příkazy židovského bůžka? A také jít a zabíjet je příkaz? Jako bylo u židů v minulosti? Nemáš co nabídnout a sam si nevíš rady.
|
]
Re: Zase jsem poznal, že křesťanství je jen podvod a hra na něco. (Skóre: 1) Vložil: VanRespirator v Čtvrtek, 26. květen 2022 @ 08:47:42 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Vota má co nabídnout a ví si rady. Postupně se ořezává. Uřízne si nějakou část těla a jeho bůh ho za to odmění. Tak třeba zkus to dělat taky tak :-) čím více ořezaný a obřezaný, tím více adidas, tedy pardon jehovas.... |
]
Re: Zase jsem poznal, že křesťanství je jen podvod a hra na něco. (Skóre: 1) Vložil: Vota v Čtvrtek, 26. květen 2022 @ 14:54:56 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ano, i usmrtit určitého člověka, je příkazem Tóry. Ne však vražda. A kdo má sklony k nenávisti k nepříteli nebo k pomstě nebo k vraždě, k násilí, zvěrstvům apod., nesmí do války, kterou je možno vést jen ze spravedlivého důvodu, třeba jako válku obrannou. Nikoliv válku za účelem posouvání "mezníků", jak se děje teď na Ukrajině z pozice Ruska. |
]
Re: Zase jsem poznal, že křesťanství je jen podvod a hra na něco. (Skóre: 1) Vložil: VanRespirator v Čtvrtek, 26. květen 2022 @ 16:03:16 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Válka MaloRuska s VelkoRuskem, tedy současná rusko - ruská válka má více příčin. Píšu schválně rusko - ruská válka, protože všichni tzv. Ukrajinci, se kterými si píšu přes youtube, píšou na mě rusky. Tak to jsou pro mě stejně Rusové. A historicky je to rovněž konflikt Malé Rusí s Velkou Rusí.
Takže příčiny současného konfliktu: 1. Darování Krymu, Donbasu Chruščovem Ukrajinské sovětské socialistické republice 2. Snaha Putina to vrátit zpět Rusku, kam to historicky patří 3. Snahy NATO, speciálně USA ukrást Malé Rusko Velkému Rusku 4. Fašizace společnosti v Malé Rusi, zejména v západní části 5. Terorizování ruskojazyčných obyvatel, zakazování jazyka 6. Snahy USA přerušit kontakty mezi Německem a Ruskem, zejména nedovolit zprovoznit Nord Stream2 7. Osobní animozita mezi Zelenským a Putinem |
]
Re: Zase jsem poznal, že křesťanství je jen podvod a hra na něco. (Skóre: 1) Vložil: VanRespirator v Čtvrtek, 26. květen 2022 @ 16:14:52 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Jo a že si říká obyvatel Ukrajiny, že je Ukrajinec, je irelevantní, když mluví rusky. Pokud mluví rusky, je to pro mě Rus. Stejně jako je zbytečné, když vysvětluji Polákům, že se necítím být Čech, že jsem ze Slezska, takže Slezan, nebo Moravan eventuálně, žil jsem i na Moravě. Můj děda je Polák. Otec otce. Takže mám polské příjmení. Z 25% jsem Polák, otec, otce, matka otce byla Morava, matka matky Morava a otec matky čech, Takže já jsem Čech jen z 25%. Zbytek Morava, Slezsko, Polsko. Ale píšu česky, tak mi Poláci říkají, že jsem Čech. Můžu o sobě říkat co chci. To samé někdo, kdo žije v oblasti, kde bylo historicky Rusko a mluví Rusky. Je to Rus. I když žije ve státě Okrajina. Jazyk hraje asi největší roli. Když tě posuzují z jiných států. Takže pro mě je to tak, že se tam mydlí mezi sebou části jednoho státu a de facto je to něco jako občanská válka. Tím spíše, že jak Malorusové, tak Velkorusové píšou azbukou a vyznávají pravoslaví.
Do toho se Západ neměl nikdy míchat.
1. Nikdy! 2. Nikdy! 3. Nikdy! |
]
Re: Zase jsem poznal, že křesťanství je jen podvod a hra na něco. (Skóre: 1) Vložil: VanRespirator v Čtvrtek, 26. květen 2022 @ 16:25:56 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Jo ale pozor, nikdo mě nemůže stíhat, protože já bych nepostupoval jako Putin a nikdy bych to neřešil vojensky. Já bych to řešil ekonomicky. Tak jako to udělal Západ s námi. Divoká privatizace a nic nám tu nepatří. Jsme protektorát EU, zejména Německa. A obešlo se to bez jediného výstřelu. Proč střílet, když to můžu koupit nebo ukrást. Hilter chtěl, aby Česko patřilo Německu a nyní to tak je. Jsme protektorát. Hitler byl idiot. Moderní němečtí politici jsou chytřejší. Jsou chytří i v tom, že své sídlo dali do Bruselu, any nedráždili s provařeným Berlínem. A jsou chytří v tom, že nešprechenzí dojč, ale du jů spík innliš. Ale vlastní obsah je stejný. No a tak to měl udělat Putin s Ukrajinou jako to udělali Němci (EU) s námi. |
]
Re: Zase jsem poznal, že křesťanství je jen podvod a hra na něco. (Skóre: 1) Vložil: VanRespirator v Čtvrtek, 26. květen 2022 @ 21:55:35 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ale rusofil určitě nejsem.
Sjíždím teďka boybandy 90. let... a takhle to uměli v Irsku před více než 20 lety
A takhle to dopadlo, když se o totéž pokusili v Rusku :-)
Rusko mi fakt nic neříká :-)
|
]
Re: Zase jsem poznal, že křesťanství je jen podvod a hra na něco. (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Čtvrtek, 26. květen 2022 @ 07:49:46 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | To ale chápeš špatně, Františku.
Já ti radím opak - abys vytáhnul hlavu, co máš zavrtanou ve falešném křesťanství, co ti nezměnilo život a rozhlédnul se kolem. Aby ses přestal tvářit, jak jsi dobrý křesťan a jak ti víra funguje, když ti nefunguje. A radím ti vzít křesťanství, co selhalo a nefunguje a vyhodit ho do koše. Aby tě neovládala politika a nenávist, lež. A přestal jsi klamat sám sebe i okolí.
Víra Františku lidi nemění. Kor ne všelijaké víry v existenci různých bohů.
To už píše apoštol: ' Ty věříš, že je jeden Bůh. Dobře činíš. Také démoni tomu věří, avšak chvějí se. Chceš však poznat, ó nerozumný člověče, že víra bez skutků je neúčinná?' Už apoštol znal účinky víry, "že je jeden Bůh". Účinky takové víry jsou nula. Taková víra je sama o sobě neúčinná. A hodně lidí má takovou víru a myslí si, že jim to k něčemu bude. Ale jestli zůstanou jen u té víry, tak jim to moc nepomůže.
A ten první apoštol píše: " Zbožnost čistá a neposkvrněná před Bohem a Otcem je toto: Navštěvovat sirotky a vdovy v jejich soužení a zachovávat se neposkvrněným od světa." a pak pokračuje: " Budou-li bratr nebo sestra nazí a budou mít nedostatek denní obživy, a někdo z vás jim řekne: ‚Odejděte v pokoji, zahřejte se a nasyťte se,‘ a přitom jim nedáte to, co potřebují pro své tělo, co je to platné?"
A to píše dobře. Je to příklad toho, co má člověk dělat, co má smysl.
Naopak mít hlavu zapíchnutou doma a nechat na sebe blít odpad světa z bedny, to smysl nedává. Z toho je tak beznaděj, deprese.
Lidé biblického Ježíše nezničili ani na to nemají moc. A to je dobře. A k tomu může být užitečná víra, že Bůh je - ve spojitosti s další vírou a se skutkem. Toník
|
]
Re: Zase jsem poznal, že křesťanství je jen podvod a hra na něco. (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Čtvrtek, 26. květen 2022 @ 08:50:09 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Copak jsem slepý? Copak mám přehlížet zlo a přetvářku? Copak nemám vidět, jak ubozí křestané věří každým kravinám, co jim nabízí sekty, sektářkská učení ? Ty si myslíš, že jsi našel pravdu? Biblický Ježíš byl zničen už dávno. Důkazem jsou dějiny křestanského světa plného zla. A hnusná politika je i v Tobě a ve všech církvích. Hlavně, že politici přísahají na Bibli a údajně se modlí. Nemám rád komedie. |
]
Re: Zase jsem poznal, že křesťanství je jen podvod a hra na něco. (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Čtvrtek, 26. květen 2022 @ 10:56:47 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ano Františku jsi slepý. Kvůli tomu, že primárně soustředíš tvou pozornost na zlo a přetvářku nevidíš to pravdivé, hezké a dobré. V tom jsi slepý. Tvoje neustále soustředění se na zlo, to tě oslepuje. A oslepuje tě tak, že se hloupě vyjadřuješ o křesťanech. Ti ubozí co věří kravinám křesťani nejsou! K tomu aby byl člověk křesťan nestačí aby o sobě prohlásil že je křesťan. A pokud se zde zmiňuješ o dějinách "křesťanského" zla, tak mnohem výstižnější pojmenování jsou dějiny modlářského zla, neboť modláři, falešní křesťané, papežství spojené se světskou mocí napáchali tyto dějiny zla. Křesťané kristovci, prostí lidé jako ty to vždy odskákali, o těch se dnes s málo ví, neb pro dějiny zla oni byli a dodnes jsme jenom potrava. Tak si Františku uvědom co znamená pojem křesťan a přestaň se tak hnusně vyjadřovat o lidech co si zaslouží úctu. Nikdo po tobě nechce abys zlo přestal vidět! Je dobře že ho vidíš! Ale pro samé zlo jsi přestal vidět to dobré, a střílíš do vlastních řad! Co chceš víc vidět? Zlo anebo dobro? |
]
Re: Zase jsem poznal, že křesťanství je jen podvod a hra na něco. (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Čtvrtek, 26. květen 2022 @ 14:08:28 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | A Ty si myslíš, že zlo ve vlastních řadách, se má přehlížet?
Ano, existovali stateční a dobří křesťané,
sice vzácně, a existovali i u katolíků.
Dříve bylo modlářství a co je dnes? Když se zamyslím nad lidmi kolem a v práci,
tak bohužel, moje poznání je takové, že mnozí nevěřící jsou upřímnější a lepší.
Do roku 89 jsem byl naivní. Idealizoval jsem si křesťany. Ale pak jsem poznal,
co jsou. Poznal , jak jsou zranitelnější a náchylnější k tomu, aby je
ovládali zlí lidé a politicky věří západním ideologiím. Dnes neznám asi ani
jednoho křesťana, který je férový, pravdivý a moudrý. Jistě, že já nestojím za nic
a nechci se nad nikoho povyšovat. Nebýt toho, že jsem uvěřil u hodných věřících
v době svého mládí, tak dnes bych nikdy neuvěřil. Také mám zkušenosti s Bohem
a vím, že mně pomáhal. Vidím však vše dost černě. Vadí mi, že křesťané nejsou
vzorem a příkladem, ba naopak ničí obraz Pána Ježíše. Někdy jsem se až styděl
za to, že mne lidé řadí k nim. Jenže, co jsem mohl dělat? Jeden kazatel v jedné
církvi burcuje, že máme se nebát lidem
sdělovat evangelium, ale jak? A co je evangelium? Mám pocit, že je to často to,
co učí církev či sekta a u každé jinak. Zmatek. Čemu pak mají lidé věřit???
Když křesťané nejsou pozitivním příkladem v životech a
jednání, pak je evangelizace marná. Zlo u křesťanů se nesmí přehlížet. |
]
]
Re: Zase jsem poznal, že křesťanství je jen podvod a hra na něco. (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Čtvrtek, 26. květen 2022 @ 16:06:47 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | A kde je to dobro? Proč není vidět?
|
]
Re: Zase jsem poznal, že křesťanství je jen podvod a hra na něco. (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Čtvrtek, 26. květen 2022 @ 18:29:04 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Protože dobro vidět nechceš. Vidět jenom to zlé je odpradávna tak nějak jednoduší. A řeknu to ještě jinak, hlouběji. Vidět v jiném člověku jenom to zlé je snadné, to umí každý, ale uvidět v člověku to dobré, navázat na to, podpořit to v něm, to už tak snadné není. Ale vždyť jsi pedagog. Pedagogika je přece věda která přece vzdělává a formuje člověka na základě jeho talentu a toho dobrého co má uvnitř. Vidíš v tomto světě kolem velké množství zla. To já taky Františku, a možná toho zla vidím ještě víc než ty neb nepoukazuji na jeho povrchní projevy tak jako ty, ale poukazuji na jeho kořeny. Ale to je jedno, jestli někdo vidí zlo povrchně či do hloubky. Důležité je že zlo vidíš, že ho umíš rozlišit od dobra. To rozlišování je důležité. Ale ty Františku když poukazuješ na zlo, tak vyvádíš jako fanoušek jehož tým prohrál zápas. Mě za to zlo nestojí. Poukáži na něj, ale poukazuji na něj z pozice dobra, a vždy chci vidět napřed dobro. Je to něco jako pohled na dům ve zpustlé zahradě. Ty napřed vidíš tu zpustlou zahradu a pak možná až ten dům. Já mám na zřeteli napřed ten dům a pak až tu zpustlou zahradu, která se dá rekultivovat. Zlo si takovou pozornost nezaslouží! Zlo pojde zlem.
|
]
Re: Zase jsem poznal, že křesťanství je jen podvod a hra na něco. (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Čtvrtek, 26. květen 2022 @ 23:49:53 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Já prostě to dobro opravdu nedidím, a ne, že ho nechci vidět. Křestané nejsou děti, ale většinou záludní tvorové. Tak je vnímám.
|
]
Touha po Bohu je pozvánkou i cestou na na svatbu beránkovu. (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Pátek, 27. květen 2022 @ 10:14:27 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | František: Já prostě to dobro opravdu nevidím, a ne, že ho nechci vidět. Křesťané nejsou děti, ale většinou záludní tvorové. Tak je vnímám.
To je dobrá odpověď, velmi upřímná. A na této tvojí odpovědi vidím jak to dobré, tak to zlé. Začnu tím zlým. Zlé je, že kvůli tvé dobroslepotě vidíš jenom samé falešné křesťany, a křesťany vidět nemůžeš. Porát je kolem tebe jenom samé zlo a zlo a to člověka nakonec dostane. Abys mi správně rozuměl, já taky vidím kolem sebe spoustu zla tak jako ty, ale již to zlo vidím jinak, za jeho výstavností vidím vratké základy. Zlo je ukřičené, chce být vidět, chce být transparentní, chce zahltit, šokovat, zhnusit, a tento zlo humbuk je natolik hlasitý a oslnivý, až oslepí a ohluší tak, že lze přestat vnímat pravdu, dobro, a všechno to co přichází od Boha. Dost bylo zla, a nyní k tomu dobrému. A to dobré co na tvé odpovědi, to velmi dobré je, že VÍŠ, že dobro nevidíš a navíc to upřímně vyznáš. Lidé v moci zla, si něco takového ani neuvědomují, tudíž si to nemohu ani přiznat. Zřejmě tě tvoje nenaplněná touha vidět to dobré motivuje hledat mezi "křesťany" kde jsi nenašel a narazil jsi na tvrdou hnusnou realitu. Jenomže nejde o to na co hnusného jsi narazil, do toho samozřejmě nechoď, tomu se vyhni. Jde o to co v tobě vzbuzuje touhu hledat dobro a pravdu, jde o to proč máš tu potřebu. Tato touha i potřeba má svůj duchovní zdroj a je tak samozřejmá, že si ji ani neuvědomuješ, je tak zdánlivě malá, že tě ani nenapadne postavit ji vedle kolosální vize zla. A přesto v této touze a potřebě je cesta k poznání pravdy, cesta k tomu co celý život marně hledáš. Tato touha pochází od Boha, tuto touhu a potřebu vzbuzuje Kristus Duchem svatým. - Jan 8, 32 [www.biblenet.cz]Poznáte pravdu a pravda vás učiní svobodnými.“
Františku, pod tento verš se podepíšu, neb se v mém životě zcela naplnil. Snažil jsem se hledat pravdu, marně. A přitom si celou dobu pravda hledala mne, a já ji neviděl. Být svobodným v pravdě znamená krom jiného mít pokoj Krista, což Ti přeji, neb to krom jiného znamená, že to všudypřítomné zlo na tebe přestane dorážet. Asi tě zajímá jak takovou osvobozující pravdu najít. Vtip je v tom nehledat ji podle sebe, ale nechat se najít podle toho jak to chce pravda. Pravda je v pozici, že Ona ví jak na to, a ten kdo pravdu hledá je bez pravdy ve tmě a logicky tedy cestu najít nemůže. A počáteční cestou k pravdě je právě to, co v Tobě Bůh vzbuzuje za touhy a potřeby. Máš touhu i potřebu vidět dobro a lásku namísto zla? Pokud ano- výborně. Máš potřebu se dávat a pomáhat pacientům na LDN? Pokud ano- výborně. Toto všechno má svůj duchovní zdroj a je to cestou k Bohu. Jak jsem psal výše, může se ze začátku zdát, že tento duchovní zdroj je slabý. Je to však jen zdání. Neb je to něco jako skulina kterou do tvé temnoty proniká paprsek světla. Časem zjistíš jak je tento duchovní zdroj silný a zamiluješ si Ho. Běž za tímto zdrojem a nech se najít v lese ve kterém jsi zabloudil, ve kterém jsou jenom šelmy. Posaď se na pařez, vykašli se na tu havěť kolem tebe a nech se najít a VĚŘ Bohu, že Tě najde. Ještě jinak. Když se sám v sobě ve tvém nitru vydáš za tím co v Tobě vzbuzuje touhu po dobru, tak záhy začneš zjišťovat, že ti TO dává krom touhy i možnost jak nenaplněnou touhu naplnit. A nejenom to, to dobré co začneš vidět v tomto novém způsobu, začneš vidět i u jiných lidí. A pak uvidíš ten dobrý svět, který byť zdánlivě zahlušený plevelem, je zde stále. A "signál" bude postupně sílit.
Věř Kristu Františku, On tě tím vším provede.
- Jan 14, 6 [www.biblenet.cz]Ježíš mu odpověděl: „Já jsem ta cesta, pravda i život. Nikdo nepřichází k Otci než skrze mne.
|
]
Re: Touha po Bohu je pozvánkou i cestou na na svatbu beránkovu. (Skóre: 1) Vložil: VanRespirator v Pátek, 27. květen 2022 @ 11:43:41 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | František: Já prostě to dobro opravdu nevidím, a ne, že ho nechci vidět. Křesťané nejsou děti, ale většinou záludní tvorové. Tak je vnímám.
To samé co tady dělá Franta, tak na jiných serverech dělají jiní zklamaní. Na zpovednice.cz psali, pokud vím, incelové, co si stěžovali na holky, ženy. Prý jsou mrchy, atd. Protože nenašli tu, co hledali, nebo nenašli žádnou. Tak to je pochopitelné, že cítí deprivaci. To samé nakluky.cz, tam zase píšou zklamaní gayové, (většinou to souvisí se vzhledem), že je nikdo nechce. No jo co se dá dělat. Chce to asi projít toho více. Já jsem zažil to i to. V církvi, i v klubech, ostatně i v práci. Dobré i špatné. Nesmí to vzdávat. Kdybych byl unáhlený, tak na základě negativní zkušenosti v jednom křesťanském sboru odmítnu všechny. Ale to jsem nikdy neudělal a prošel to všechno. Takže vím, že většina křesťanských sborů je fajn. Převažuje to dobré cca v poměru 70/30. A to samé v gay minoritě. Taky jsem zažil 30% magorů. Jenže taky jsem zažil 70% fajn lidí, pohodových, super. Takže z toho se nedá udělat jednotný závěr. A to samé v práci. Tam ten poměr je horší. O dost horší. Tam je to přímo opačně. Normálních učitelek kolegyň je menšina. Tak 30 - 40%. A většina 60 -70% jsou deformované a na hlavu. Přesto, jak říkám, i ve školství je tak třetina normálních, takže to není beznadějné. Tak to jsou tři okruhy, kde jsem se pohyboval. Věřící lidi, pak gay minorita a pak školství. Jo a ještě muzikanti. No a tam je to senzační. To je skoro ráj. S muzikanty kolegy to mám tak, že 90% a možná i více jsou lidi, s kterými je souznění a jsou to prima lidi. |
]
Re: Touha po Bohu je pozvánkou i cestou na na svatbu beránkovu. (Skóre: 1) Vložil: VanRespirator v Pátek, 27. květen 2022 @ 11:46:20 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | A pointa je v tom, že souhlasím s tím, že se má František zaměřit na to dobré a to špatné tolik nevnímat. A když už to vnímá, tak já bych to špatné spíše zesměšnil. Neprožívám to. Ironie a sarkasmus je lepší než se trápit. |
]
Re: Zase jsem poznal, že křesťanství je jen podvod a hra na něco. (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pátek, 27. květen 2022 @ 07:22:31 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ |
Copak jsem slepý?
Vypadá to, že ano. Selektivně slepý. Vidíš jen zlo. Nevidíš dobro.
Copak mám přehlížet zlo a přetvářku?
Ne.
Copak nemám vidět, jak ubozí křestané věří každým kravinám, co jim nabízí sekty, sektářkská učení ?
Jestli, Františku, někdo věří kravinám a sektářskému učení, je vysoká pravděpodobnost, že mu do křesťana kus schází.
A většinou velmi velký kus.
I nám do křesťana hodně scházelo, když jsme věřili kravinám a sektářským učením.
Ty si myslíš, že jsi našel pravdu?
Ne.
Ale byly doby, kdy jsme byli hledači "pravdy" a pravdu hledali. To není tak špatné, hledat pravdu. To je dobrý nápad.
Když jsem pak začal hledat Boha (a trochu jinak, než když se mi před tím bůh ztratil pod postelí), našla Pravda mě.
Vím, Františku, že je v tobě hnusná politika. V církvích jsem ale hnusnou politiku potkal jen u single nositelů typu tebe nebo rosmana. Osobně znám jen dva takové lidi. Jinak jsem v církvích hnusnou politiku nepotkal. V církvích jsem potkal většinou u všech lidí postoj, který měl už Pavel. A takových znám tak stovky.
A zase - je možné, že jsi v církvi narážel na takové lidi, když jsi tam byl ty. A i jiní by na takové lidi narazili, když jsi tam byl.
Já jsem v církvi narážel na lidi, kteří pomáhali druhým, starali se o ně, většinou tak, že byli někde venku, mezi lidmi, modlili se za ně, přemýšleli, jak jim pomoci. Často mezi těmi nejposlednějšími, nejopovrhovanějšími, jako třeba uprostřed cikánského gheta.
Mám rád komedie. Třeba 'marečku podejte mi pero' je dobrá.
A jestli ty hraješ komedie a nevidíš dobro a pravdu, něco s tím dělej. Hledej pomoc.
Toník
|
]
Re: Zase jsem poznal, že křesťanství je jen podvod a hra na něco. (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Pátek, 27. květen 2022 @ 07:31:38 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | U koho pomoc? U křestanských křiváků? U lidí, kteří sami naletěli sektám? U pyšných nafoukanců jako TY? Ty jsi ještě nepochopl, že křestanství je nefunkční.
|
]
Re: Zase jsem poznal, že křesťanství je jen podvod a hra na něco. (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pátek, 27. květen 2022 @ 08:18:02 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ |
U koho pomoc?
U Boha.
Například: Stvoř mi čisté srdce, ó Bože! Obnov v mém nitru pevného ducha!
David byl zákeřný vrah, cizoložník, nebyl dobrý přítel, málokdo je v horší situaci, než byl on - a i tak našel u Boha milost. Dodnes je vzorem mnoha lidí, kteří jsou v podobné situaci.
A i my jsme se tak modlili, když jsme byli v jeho situaci. A Bůh tu modlitbu slyšel.
U křestanských křiváků?
Ne, ty ti nepomohou.
U lidí, kteří sami naletěli sektám?
Ne, ty ti nepomohou.
U pyšných nafoukanců jako TY?
Ne, u pyšných nafoukanců, jako ty, taky pomoc nehledej.
Nebo sis za léta nějak pomohl svou pyšnou nafoukaností a nadřazováním nad druhé, souzením všech okolo? Odhaduju, že tě tvůj charakter dostal tak akorát do nepěkné izolace - a to i od tvých nejbližších.
Ty jsi ještě nepochopl, že křestanství je nefunkční.
No, já jsem pochopil, že "křesťanství" ve formě nadřazování a souzení druhých lidí je nefunkční, pokud jde o změnu života lidí, kteří takové "křesťanství" žijí. Ostatně, to, že je nefunkční je také důvodem, proč ti lidé znovu a znovu útočí na druhé.
A ze svého života jsem taky už dávno jsem pochopil, že "křesťanství" ve formě služby pověrám, sochám, obrazům, zjevením a všelijakým materiím je nefunkční. To jsem pochopil, ještě mi ani nebylo dvacet.
Tak však tu taky mnoho lidí o svých nefunkčních "křesťanstvích" svědčí a rozčilují se nebo útočí, když píšeme o pokání, o změně života, ...
Ale Františku, to je přeci na tobě, čím se budeš zabývat.
David našel u Boha milost. A je zajímavé si číst jeho texty, jak se změnil jeho život. To může být i pro tebe, Františku, když najdeš u Boha milost. A pro kohokoliv.
Toník
|
]
Re: Zase jsem poznal, že křesťanství je jen podvod a hra na něco. (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Pátek, 27. květen 2022 @ 08:49:32 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Vzor u Davida? U válečného zločince? To myslíš vážně? U
člověka, který napáchal tolik zla? Pak chápu, proč američtí věřící tak snadno
naletí všem zločincům, protože si pomoci Davida obhájí každé jimi páchané zlo.
Proč nepíšeš, že bych si měl vzít vzor z Pána Ježíše? To už Tě vypadl z
víry?
Kdoví, zda je David opravdu autorem žalmů?
David nalezl milost? Stejně jako válečný zločinec Braun, který nebyl nikdy potrestán? Stejně ten
americký pilot, co pouštěl pumy na vietnamské děti? A pak poučují o Kristu.
Může být větší komedie???!!“!
A ani jeden z nich nelitoval svého jednání a obětí.
To je to Tvoje nové americké letniční náboženství?
Proč je lžeš a lžeš??? Vždy si jen uměl urážet.
Můj charakter se nedostal do izolace od nejbližších. Lidé
mne zdraví a bavívám se s nimi. Nechovám se jako fanatik. Spíš se hrozím
fanatiků, co šíří učení svých sekt. A je jich dost.
Nové srdce bych
potřeboval, ale i rozum či něco navíc, abych tohle pochopila nestal se
fanatikem jako Ty.
Nejsem David a celé tohle židovské náboženství je mi cizí.
Modlení nemá cenu, když nezmění člověka k dobru a nevede
k pokání.
|
]
Re: Zase jsem poznal, že křesťanství je jen podvod a hra na něco. (Skóre: 1) Vložil: Vota v Pátek, 27. květen 2022 @ 12:00:46 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Co co co že byl král David? Válečný zločinec? Můžete mi zde vypsat, jakých zločinů se jako měl ve válce (válkách) dopustit? |
]
Re: Zase jsem poznal, že křesťanství je jen podvod a hra na něco. (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Sobota, 28. květen 2022 @ 08:22:03 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ |
Vzor u Davida?
Ano, Františku. U Davida.
U člověka, který napáchal tolik zla?
Ano, Františku. U člověka, který napáchal tolik zla. Který měl tvrdé srdce, kamenné. A potřeboval nové srdce. Byl tedy ve stejné situaci, jakou prožíváš ty.
A Bůh ho slyšel.
Proč nepíšeš, že bych si měl vzít vzor z Pána Ježíše?
Protože nejsi v jeho situaci.
David nalezl milost?
Ano, Františku. David u Boha nalezl milost. Po cizoložství, zákeřné vraždě, po trestu, po všem tom zlém, co provedl, nalezl u Boha milost.
Proto může být vzorem lidem, kteří žijí ve zlém. Příkladem. Ne v tom zlém, ale právě v tom, že i v tak hrozné situaci našel u Boha milost a Bůh zasáhl do jeho života.
Proto dodnes mnozí lidé čtou, co David před lety napsal. A mluví to k jejich srdci. Někdy je to tak, že si lidi čtou žalmy a připadá jim, že žalmy čtou jejich nitro. A i to je důvod, proč jsou žalmy v bibli.
Ale nejsi první, kdo se diví. Už dříve jsem tu psal, že David je vzorem a hulváti, bezbožníci a trollové se zlobili, že by David mohl být vzor. A nerozuměli v čem. Ale není to tak složité, aby to nešlo pochopit.
Tvoje americké letniční náboženství bez lítosti není moje. Když my jsme měli náboženství, bylo postavené celé na lítosti, lítost byla středobodem. Ale ani lítost, animodlení nemá moc změnit život člověka. Nejsou určené ke změně života člověka.
Nevím, proč lžeš, Františku - asi tě dostala do takové situace tvoje vzpoura a záliba ve zlu. Vím, že si vždycky uměl jen urážet, téměř vždy jsi od tématu diskuze odběhl k urážkám. Zvlášť když ti lidi píší věci narovinu. Fanatikem už ses stal dávno - fanatikem zla.
To je tvoje věc - stejně jako když tu lžou a uráží další lidi.
A taky tvoje věc, zda v tom chceš zůstat, nebo se zbavit lhaní a hledat pravdu.
Modlení člověka možná nezmění, tedy ne k lepšímu - alespoň jsem neslyšel, že by modlení člověka změnilo k lepšímu. Ale Bůh člověka změní, když k němu člověk přijde, když se k němu člověk obrátí.
Toník
|
]
Re: Zase jsem poznal, že křesťanství je jen podvod a hra na něco. (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Sobota, 28. květen 2022 @ 08:59:34 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Jen zase Tvoje americké náboženství. Můžeš páchat zlo, pak se pomodlíš
a bude dobře. Omluvil se někdy David
svým obětem? Styděl se? Vzor pro zlé
lidi. A kde máš důkaz, že to psal vrah David?
Podívej se na realitu a na to, jak ta Tvoje americká víra funguje? Kolik lidí
jí věří a kolik lidí odradila od Boha?
Realita je taková, že křesťanství je nefunkční a podvod na lidech jako Ty.
Dějiny křesťanského světa je jen samé zlo!!!! Sami křesťané jsou důkazem toho,
že věří tomu, co u nich nefunguje. Nejsem fanatikem zla, ale touhy po pravdě. A
tu pravdu Ty a ani Tvoje americké letniční náboženství nemá. Dívám se na svět
očima, který vidí to, co Ty vidět nechceš. A tam nevidím u lidí změnu na základě víry, ba ba naopak jsou mnozí nevěří charakterově lepší. Stydím se, za křestanství, protpže je něčím, na co si jen hrajeme. To je moje poznání. |
]
Re: Zase jsem poznal, že křesťanství je jen podvod a hra na něco. (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pondělí, 30. květen 2022 @ 08:48:42 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Františku, rozumím, že už máš zase to tvoje letniční americké náboženství, co nemá pravdu, nefunkční křesťanství, podvod na lidech, jako ty. Rozumím, že dějiny vašeho světa jsou samé zlo. Je to něčím, na co si jen hrajete. Chápu, že jste důkazem toho, co u vás nefunguje.
Ale alespoň se za to stydíš.
Rozumím, že "můžeš" páchat zlo, pak se pomodlíš a bude dobře - to ti ale nefunguje? Z toho, co píšeš, to nevypadá, že by ti bylo dobře? Alespoň ne v poslední době?
Nevidíš u lidí změnu na základě víry či náboženství?
Nevidíš například, jaký velký je charakterový rozdíl mezi teletem a votou, nevidíš tu změnu?
S Bohem a náboženstvím je to Františku asi tak, jako s manželkou a námanželstvím.
Když má člověk manželku, může pro ní žít, ráno s ní vstává, večer s ní jde spát, dají si spolu snídani, večer si posedí nad skleničkou, mohou spolu jet na výlet nebo pracovat, mohou si navzájem věřit, pomáhat si...
Když by člověk neměl manželku a místo ní by měl námanželství, byl by na tom jako člověk, co žije bez Boha a má náboženství. S námanželstvím si nedá snídani ani večeři, nemůže s námanželstvím pracovat. Může ta námanželství studovat, na něco si hrát a stydět se zato.
Ani námanželství ani věření na manželky člověku nepomůže, aby měl vedle sebe někoho blízkého. Stejně jako náboženství nebo věření na bohy.
David nepotřeboval náboženství.
Když byl jako zákeřný vrah dostižen a usvědčen Bohem, obrátil se k Bohu. A to udělal dobře - Bůh mu pomohl, zasáhl do jeho života, slyšel jeho prosbu.
A proto je on dodnes vzorem pro lidi, kteří jsou v podobné situaci jako David. A může to být vzorem i pro tebe. Abys opustil tvoje americká letniční nefunkční náboženství, až půjdeš s odpadem, aby je tam vyhodil spolu s tím do popelnice.
A obrátil se k Bohu. Ten ti na rozdíl od vír na bohy či náboženství může pomoci.
Toník |
]
Re: Zase jsem poznal, že křesťanství je jen podvod a hra na něco. (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Pondělí, 30. květen 2022 @ 09:06:53 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Pořád stejné řeči. Sám jsi důkazem krize víry. Pýcha a pýcha,
tak typická pro vaši sektu a jim podobné. Já vím, vy si myslíte, že jste svatí
a jen vy jste našli Pravdu a Boha. Dobře vás podobné znám. Vnější zbožnost a
srdce z kamene. Formální náboženství
anebo teatrální divadlo se zázraky. Tele byl kdysi docela dost křesťanem a nyní
je čím? Odmítá Krista. Snaží se být židem. Jak se to mohlo stát a to Tě asi i
osobně znal. Na takovou pozici nepůjdu. Ale nebudu ani ve stavu americké či
podobné letniční sekty či jiné západní sekty. |
]
Re: Zase jsem poznal, že křesťanství je jen podvod a hra na něco. (Skóre: 1) Vložil: Vota v Pondělí, 30. květen 2022 @ 10:10:17 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | No, pane Frantsku100, i pro více špatných věcí, které o Cizinci vím, nezapomenu i na ty dobré. A raději ty si připomenu. ;) |
]
Re: Zase jsem poznal, že křesťanství je jen podvod a hra na něco. (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pondělí, 30. květen 2022 @ 17:48:57 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | A to už zase píšeš docela mimo, Františku. Jen opakuješ.
Chápu, že sám jsi důkazem krize víry. Pýcha a pýcha, tak typická pro vaši sektu a jim podobné. Já vím, vy si myslíte, že jste svatí a jen vy jste našli Pravdu a Boha. Dobře vás podobné znám. Vnější zbožnost a srdce z kamene.
Proto taky neustále útočíš na lidi okolo sebe a kritizuješ kde-koho, znovu a znovu v každém článku, místo abys začal u sebe.
To ti ale nepomůže z toho, co žiješ. Popisuješ tu takto tvůj stav, co si pomatuju, už léta. Léta a léta běží, táhne ti na sedmdesát, moc let už nezbývá a pořád máš jen to tvoje letniční náboženství a křesťanství, co ti nefunguje, občas z tebe vypadne nějaká závist a kapitalisti, majetek, občas vraždy, násilí...
To chceš i zbytek života prožít v tom, co tu znovu a znovu vyléváš?
A pak i věčnost? Nebo si myslíš, že po smrti nějak zázrakem odložíš to, co si s sebou životem táhneš?
Pokud ano, proč bys s tím odložením čekal až na smrt?
Tele byl kdysi docela dost křesťanem a nyní je čím? Odmítá Krista. Snaží se být židem.
O to nejde, Františku, co odmítá, čím se snaží být.
Psal jsi tu:
"A tam nevidím u lidí změnu na základě víry, ba ba naopak jsou mnozí nevěří charakterově lepší."
Tak jsem se zeptal: Nevidíš ani u Voty změnu? Nevidíš rozdíl v charakteru telete a Voty?
Toník |
]
Re: Zase jsem poznal, že křesťanství je jen podvod a hra na něco. (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Úterý, 31. květen 2022 @ 07:13:07 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Změna u pana Voty je velká. Odmítá Krista. Nemáš na tom i Ty
podíl?
Jsi právě příkladem toho člověka, který spíše lidi odradí od
Krista. |
]
Re: Zase jsem poznal, že křesťanství je jen podvod a hra na něco. (Skóre: 1) Vložil: Vota v Úterý, 31. květen 2022 @ 08:12:57 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Frantisek100, já odmítám samozřejmě toho "řeckého" Krista, toho křesťanského Ješu, kterého nazýváte Ježíšem, protože nebyl a není mesiášem, není tím maši'achem. Cizince se musím zastat, nemá žádný vliv na mou víru, na můj život, nemá a nikdy neměl. Nic, co kd, napsal nemělo a nemá vliv na to, že křesťanství mám za pohanství a za podvod na lidi. Vliv na můj život má B-ží slovo, Jeho učení, a to že odmítám křesťanství s jeho idolem je dáno důkladným čtením a rozborem křesťanských evangelií o tom Ješu, o jeho životě, slovech, konáních, a to ve srovnání s B-žím slovem, s B-žími příkazy, s Písmem - Tórou, tedy B-ží naukou, učením. |
]
Re: Zase jsem poznal, že křesťanství je jen podvod a hra na něco. (Skóre: 1) Vložil: VanRespirator v Úterý, 31. květen 2022 @ 15:29:30 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Na to přijde časem každý, že se Tóra a evangelia neshodují, nýbrž jsou v rozporu. Ale lidi si kvůli tomu (na rozdíl od tebe) neřežou šu.lina... |
]
Se svým ... si dělejte, co chcete Respirátore (Skóre: 1) Vložil: Vota v Úterý, 31. květen 2022 @ 20:20:25 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ani já neznám nikoho, kdo by si kvůli rozporu Tóry s evangelii řezali pohlavní úd. Neznám nikoho, kdo by si tam dělal zářezy. Neznám ani nikoho, kdo by si dal odstranit předkožku kvůli tomu, že se Tóra s evangeli neshodují a že jsou v rozporu. Ani já tak neučil proto, že se Tóra s evangelii neshodují a jsou v rozporu. |
]
Re: Zase jsem poznal, že křesťanství je jen podvod a hra na něco. (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Středa, 08. červen 2022 @ 08:17:08 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ |
Změna u pana Voty je velká. Odmítá Krista. Nemáš na tom i Ty podíl?
Na otázku už ti odpověděl Vota, Františku.
Já se ale neptal na vnější změnu, co odmítá či neodmítá. Já se ptal na změnu charakteru, která se projevila změnou způsobu jednání. Tu změnu vidíš, nebo nevidíš?
Jsi právě příkladem toho člověka, který spíše lidi odradí od Krista.
Pokud sis vyrobil "krista", cco je jen pro bohaté a nemá rád chudé, tak se tě od něj nejen odrazuju, ale jasně ti napíšu, toho "krista" a všechny jiné podobné povyházel do popelnice, až půjdeš s odpadem.
A vedu tě k Pánu Ježíši Kristu, který přijímal stejně tak chudé, jako bohaté, nedělal rozdíl mezi lidmi podle majetku nebo tříd. A k učení apoštolů, kteří také vedli lidi k tomu, aby nedělali rozdíl podle majetku.
Toník |
]
Pomlouvačný Cizinec (Skóre: 1) Vložil: Vota v Pondělí, 30. květen 2022 @ 10:06:08 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Cizinče :) Máte-li cosi vůči mně, oslovte mne, napište mi přímo. Jednáte zákeřně, pomlouvačně, neupřímně a nepřímo. Buďte té lásky a pište přímo mi a ne druhým o mně. Hm? A už jste schopen či ochoten mi přímo a upřímně odpověděť na můj dotaz, jak to máte s Vaším tvrzením, že dodržujete B-ží přikázání? Jste schopen mi upřímně odepsat, která B-ží přikázání nezachováváte a proč? To by bylo jistě lepší, než zde psát Vaše potíže druhým, které máte se mnou u sám u sebe.
|
]
Re: Pomlouvačný Vota (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pondělí, 30. květen 2022 @ 17:54:13 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Dobrý den, Voto.
Nemám nic proti vám. To, že jednáte zákeřně, pomlouvačně, neupřímně a nepřímo je vaše věc. Dobře, že prezentujete sebe, podobně, jako Martino, Nepřihlášený, LD a kdokoliv další, kdo ze píše.
Já budu nadále psát Františkovi, vám a komukoliv dalšímu věci přímo. Samozřejmě předně těm, kdo mají zájem o diskuzi. Těm, kdo nemají zájem o diskuzi psát nebudu, pokud to nebude nutné.
Hezký den Cizinec |
]
Re: Pomlouvačný Cizinče (Skóre: 1) Vložil: Vota v Pondělí, 30. květen 2022 @ 18:54:22 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Buďte tej lásky a laskavě mi pište přímo a ne Vaše pomluvy druhým. Odpovědět mi neumíte, ale v komantářích určeným druhým to jste mne plná klávesnice. Nejste přímý a ani upřímný a Vaše přehazovačky nudí. |
]
Re: Pomlouvačný Voto (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pondělí, 30. květen 2022 @ 20:15:02 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ |
Voto, budu vám psát jasně a přímo a ne Vaše pomluvy druhým. Tak, jako doteď.
Vaše přehazovačky nudí. A dobře víte, že si na sebe nenechám vaše přehazovačky házet. A je jedno, zda přehazovačky píšete vy, Martino, František, LD, Rosmano či kdokoliv jiný.
Nerozlišuji v tom mezi vámi.
Hezký den |
]
]
Re: Mluvka Vota (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Úterý, 31. květen 2022 @ 08:52:53 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Voto, vaše přehazovačky ... nudí.
Když píšete o tom, že " Jednáte zákeřně, pomlouvačně, neupřímně a nepřímo.", je mi jasné, o čem píšete, uvedl jste to tu. Když píšete o vašem tvrzení, "že dodržujete B-ží přikázání", je na vás, abyste na vaše tvrzení odpovídal.
Psal jste několikrát, že nemáte zájem o diskuzi a znovu a znovu to dokazujete dalšími příspěvky. Pokud jste změnil vaše postoje a jste ještě schopen to dát najevo, přivítám to, stejně jako u Myslivce či Nepřihlášeného, kteří teď diskutují k tématům.
Pokud máte tedy zájem o odpověď, dám vám radu: Zeptejte se znovu a mnohem lépe. Byť jsem vám na mnoho otázek k tématu, které se týkaly mého života, už odpovídal.
A pokud vás zajímá něco z mého života nebo z mých tvrzení, ptejte se na můj život a mé tvrzení a ne na váš život a vaše tvrzení, vynechte vaše přehazovačky.
Jste-li toho ještě po vaší konverzi schopen.
Já budu psát nadále přímo. Pokud František nevidí změnu u lidí, evidentní změnu, kterou dělají v charakteru různé víry a různá vyznání, ptám se jeho přímo na to, zda tu změnu skutečně nevidí. Až se bud chtít zeptat na něco vás, zeptám se přímo vás. Tak, jako kohokoliv jiného.
To byste ale musel projevit zájem o diskuzi.
Hezký den Cizinec |
]
Re: Mluvka Vota (Skóre: 1) Vložil: Vota v Úterý, 31. květen 2022 @ 12:08:19 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Hm, zeptám se Vás, Cizinče, tedy jinak. Žijete B-ží přikázání? Řídíte Váš život podle B-žích přikázání? Dodržujete, Cizinče, B-ží přikázání? Jsou B-ží přikázání Vaším životem? Pakli nedodržujete některá z B-žích přikázání, proč je nedodržujete, proč se jimi neřídíte, proč podle nich nežijete, proč nejsou Vaším životem? A pakli je nedodržuje, máte v tom svobodu, že je nedodržujete? A považujete nedodržení B-žích přikázání za hřích, za provinění? Snad jsem se Vás tedy již zeptal lépe, na to, co žijete, snad jsem se zeptal vyhovujíce. Odpovíte mi? |
]
Třikráte prosím, Cizinče, odpovíte mi? (Skóre: 1) Vložil: Vota v Středa, 01. červen 2022 @ 11:31:15 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Prosím, prosím, prosím, Cizinče, odpovíte mi na mé dotazy, které jsem Vám výše položil, nebo neodpovíte? Proč mi na tyto mé otázky Vám položené neodpovídáte? |
]
Třikráte prosím, Cizinče, odpovíte mi? Nesomrujou Kohn, není úterek! (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Čtvrtek, 02. červen 2022 @ 22:40:26 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Prosím, prosím, prosím, Cizinče..
Hele Kohn, nesomrujou nám tady, ano? Na to maj svůj flek u synagogy. Tak hajdy na svůj štafl!
..............................................................................................
Socmen Kohn Vototeleke z Téleke koukaj celej zkoprnělěj.
Na zemi leží naducaná prkenice nadítá jako jelito, jenom prasknout!
Už se chtějí pro ni sehnout, a safra! Nemůžou! Vono je sabat! Prekérní situace. Rožečky pětitisícovek nakukujou s prkenice a jakoby měly malinkatá roztomilá Očička, kterýma mrkají, mrky, mrk a kuky kuk.. Stačí se jenom pro ty sympatické miláčky sehnout ale voni pro ten zatrackaný sabat nemůžou. Asi ho vomejou..
I začnou se modlit. Nic. Přidaj plynu a modlej se ještě urputněji. Zase nic. I začnou kvílet a brečet a náhle se stal zázrak.
Všude na světě byl sabat, jenom kolem nich byl úterek.. :.-)))))))) |
]
Re: Třikráte prosím, Cizinče, odpovíte mi? Nesomrujou Kohn, není úterek! (Skóre: 1) Vložil: Vota v Čtvrtek, 02. červen 2022 @ 23:08:14 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Hezkej vtípek :) Proč bych neocenil. Ale šabat je šabat. Pro bankovky tedy nechť se ohne myslivec. Však von by se pro ně ohnul i jejich Ješu a myslivcovi by šel příkladem. |
]
Re: Třikráte prosím, Cizinče, odpovíte mi? Nesomrujou Kohn, není úterek! (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Pátek, 03. červen 2022 @ 08:09:52 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | :-))))))) Nejzábavnější je sledovat jak stupidně reaguješ na pointy vtipů. (karty nehraješ a pro bankovky ať se ohne Ješu či Myslivec) :-))))))))))))))))))))) Jenom pro tyto tvoje sebeznemožňující reakce jsem nasadil vtipy. A von mi to ten Kohn papá i s navijákem.. :-)))))))) A tento znáš? Je vousatý ale drobátko jej zaktualizuji. Leze leze po železe, nedá pokoj až tam vleze.. Co je to? Poskytnu ti indicie, uvidíme které se nejvíce chytneš. Vodka, ruský tankista, tank.. :-)))))) |
]
Re: Třikráte prosím, Cizinče, odpovíte mi? Nesomrujou Kohn, není úterek! (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Pátek, 03. červen 2022 @ 08:09:52 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | :-))))))) Nejzábavnější je sledovat jak stupidně reaguješ na pointy vtipů. (karty nehraješ a pro bankovky ať se ohne Ješu či Myslivec) :-))))))))))))))))))))) Jenom pro tyto tvoje sebeznemožňující reakce jsem nasadil vtipy. A von mi to ten Kohn papá i s navijákem.. :-)))))))) A tento znáš? Je vousatý ale drobátko jej zaktualizuji. Leze leze po železe, nedá pokoj až tam vleze.. Co je to? Poskytnu ti indicie, uvidíme které se nejvíce chytneš. Vodka, ruský tankista, tank.. :-)))))) |
]
Re: Třikráte prosím, Cizinče, odpovíte mi? (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Středa, 08. červen 2022 @ 08:52:49 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ |
Prosím, prosím, prosím, Cizinče, odpovíte mi na mé dotazy, které jsem Vám výše položil, nebo neodpovíte?
Odpověděl jsem, Voto.
Proč mi na tyto mé otázky Vám položené neodpovídáte?
Odpověděl jsem několikrát a odpovídám i teď.
Jinak jsou nějaké priority, k diskuzím a odpovědím se dostávám postupně. Nejsem v důchodu ani žid, abych byl 24/6 na GS, mám i jinou práci a zábavu v životě. A prioritu mají pro mne samozřejmě lidé, kteří májí zájem o diskuzi, ne ti, co jí nemají.
Hezký den Cizinec |
]
Re: Třikráte prosím, Cizinče, odpovíte mi? (Skóre: 1) Vložil: Vota v Pátek, 10. červen 2022 @ 08:02:07 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | >>Odpověděl jsem několikrát a odpovídám i teď.<< Možná teď, dříve jsem tedy nezpozoroval, že byste odpověděl, Cizinče.
>>Jinak jsou nějaké priority, k diskuzím a odpovědím se dostávám postupně. Nejsem v důchodu ani žid, abych byl 24/6 na GS, mám i jinou práci a zábavu v životě. A prioritu mají pro mne samozřejmě lidé, kteří májí zájem o diskuzi, ne ti, co jí nemají.<<
Nesejčkujte, Cizinče. Jste zde 24/7 a 365/1 na GS, no možná 10/7 a 345/1, ale daleko častěji než já. A máte dost práce a zábavy být na GS tak často v životě a dost prioritně. O diskuzi zájem nemáte, nediskutujete, co předvádíte i vůči nicku oko, to se rozhodně za diskuzi v normálním diskuzním prostředí nepovažuje. Nediskutujete totiž téma, ale nick oko. Ale je třeba i uznat, že v tom za myslicem zaostáváte.
Krásný den, sejčku. |
]
Votovo sýčkování (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Čtvrtek, 16. červen 2022 @ 08:08:16 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ |
Všiml jsem si, že jste nepozoroval, že jsem vám na otázky odpovídal, například zde.
A k vašemu sýčkování - vaše věc, zda máte dost práce a zábavy být na GS tak často v životě a dost prioritně. O diskuzi zájem nemáte, nediskutujete, vím to.
Já o diskuzi zájem mám a diskutuji. I s lidmi, kteří se dříve chovali jako trollové, třeba nepřihlášený. Pokud diskutuje k tématu, diskutuji i s ním. Diskutuji klidně i s Martinem, pokud diskutuje. A i s Myslivcem.
Oko kromě témat probírá poměrně často i svoji situaci, svěřuje se sám za sebe s tím, v čem žije, co si za život nastřádal. A to je jeho věc - neřeším ho, jen se podrobněji ptám na to, co žije, protože je mi cizí to, co popisuje, neviděl jsem jeho život ani v ŘKC, mohu tedy vidět další zkušenost, kterou někdo v ŘKC má.
Hezký den Cizinec |
]
Re: Mluvka Vota (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Středa, 08. červen 2022 @ 08:49:54 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Zeptal jste se lépe. Odpovím vám rád. Už jsem vám na ty otázky odpovídal něolikrát.
Neznám B-ží a tím ani B-ží přikázání. Určitě bych se od B-ží držel co nejdál, poté, co jsem viděl, co zde předvádí nositelé B-ží. Od B-ží mám svobodu, B-ží se nijak netýká mého života.
Odpovím vám i na otázku, která se týká mého života a nepoložil jste jí.
Dodržuji přikázání od Boha. Z těch přikázání od Boha dodržuji ta přikázání, která dal Bůh mně. Pokud mi Bůh něco přikáže a nedodržím to, považuji to za hřích, provinění, škodu, mrzí mne to.
Obecně: Nedodržuji přikázání, která dal Bůh někomu jinému než mně, jako by byla moje.
Nejím tedy ze stromů zahrady v ráji, jak Bůh přikázal Adamovi, nestavím si archu z goferového dřeva, jak Bůh přikázal Noemu, neobětuji svého syna jako oběť, jak Bůh přikázal Abrahamovi, nezabíjím svoje příbuzné pro svádění k modloslužbě, jako to Bůh přikázal Mojžíši, ale slitovávám se nad nimi, mám s nimi soucit, nepřecházím Jordán, jako to Bůh přikázal Jozuemu, nepobíjím Pelištejnce, jak Bůh přikázal Davidovi, neberu si ženy smilstva pro důvod, který Bůh přikázal Ozeáši, klidně lidem říkám o Ježíši a neposlouchám to, co Ježíš přikázal Petrovi, nechodím k cestě z Jeruzaléma do Gazy, jak Bůh přikázal Filipovi ...
Přesto, že nedělám věci, které Bůh přikázal někomu jinému dělat, tak žádným z těch Božích přikázání jsem nepohrdnul, znám dobře ta Boží přikázání, většině z nich rozumím a mám ta přikázání v úctě a mnohá z těch přikázání mi byla poučením a výchovou, byť je Bůh přikázal úplně někomu jinému, než mně.
Některá přikázání od Boha pro mne jsou podobná, jako ta jmenovaná Boží přikázání - občas mne Bůh pošle někomu něco říci, jako to přikázal Bůh Filipovi. Za to jsem pak vděčný, taková Boží přikázání miluju. I když jsou pro mne někdy ne úplně snadná.
Hezký den Cizinec |
]
Re: Mluvka Vota (Skóre: 1) Vložil: Vota v Pátek, 10. červen 2022 @ 08:17:15 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Předně, Cizinče, děkuji Vám, že jste mi konečně odpověděl a věnoval mi trochu toho Vašeho drahocenného času tráveného na GS.
>> Dodržuji přikázání od Boha. Z těch přikázání od Boha dodržuji ta přikázání, která dal Bůh mně. Pokud mi Bůh něco přikáže a nedodržím to, považuji to za hřích, provinění, škodu, mrzí mne to. Obecně: Nedodržuji přikázání, která dal Bůh někomu jinému než mně, jako by byla moje. <<
Jistě, to pak už rozumím, jak to v životě máte, a také, jak to mají i ti, kdo cosi provedli a tvrdí, že jim to osobně prý přikázal učinit B-h. Kdo Vám tedy dovolil jíst zvířata? Noachovi a jeho synům to řekl B-h, a podle Vaší logiky, neřekl to všem. Křesťanský Ješu - abyste neřekl - Ježíš či Pavel/Šaul, to také řekli či napsali tehdy přítomným, kterým to adresovali, že, ale ne osobně Vám. Takto bych mohl probrat vše, třeba i Desatero. A jsou a byli lidé, co tvrdili, že jim osobně B-h přikázal někoho zavraždit. A třeba Ješu prohlásil všechny pokrmy za čisté a Šaul zase, že lze jíst cokoliv, ač to B-h prohlásil za nečisté, co nesmí být k pokrmu. Takže, jak to máte? Řídíte se tedy přikázáními daným jenom Vám osobně v danou chvíli, kdy "slyšíte", co máte zrovna udělat? |
]
Re: Mluvka Vota (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Čtvrtek, 16. červen 2022 @ 08:16:50 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Já nerozumím, jak to v životě mají i ti, kdo cosi provedli a tvrdí, že jim to osobně prý přikázal učinit B-h. A ani mne to nezajímá. Stejně jako neřeším vaše křesťanské ješu. To jsou vaše věci, váš život.
Zvířata mi nikdo jíst nedovolil. S jídlem to mám tak, že místo ješu mám třeba kešu. Kešu si kupuju v Lidlu. Jeden balíček kešu má asi tak velkou energetickou hodnotu jako dvě jídla a stojí zdruba polovinu. Za kešu jsem tedy rád.
V životě má svobodu, píšu si o tom například s Okem. Svobodu mám v rámci prostoru, který mi vymezil Bůh. A tím vymezením, od Boha jsou například české zákony. Mám tedy například svobodu jezdit ve kterékoliv vesnici, městečku či městě v ČR, jet kamkoliv, ale nemám svobodu jet v té obci více jak 50, musím dodržovat přikázání, které dává český zákon.
Někdy nemám svobodu a Bůh mi jasně řekne, kam mám jet a co mám udělat. To pak udělám a velmi rád. Jsem Bohu vděčný za každý příkaz, každou práci, kterou mi dá. A rád jí dělám. Často mám povinnost a musím jet na konkrétní místo v konkrétním čase. To pak také dělám rád, dělám svou práci rád.
Hezký den Cizinec
|
]
Re: Pomlouvačný Voto (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Pondělí, 30. květen 2022 @ 23:16:37 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Hele Cizinče, že ale má poslední dobou ten papiňák řácky natlakovaný. Něco se u něj děje.
|
]
Re: Pomlouvačný Voto (Skóre: 1) Vložil: VanRespirator v Úterý, 31. květen 2022 @ 09:54:21 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Tak ať si Vota papiňák uvolní tím, že si zase něco uřeže... |
]
Papiňák se neuvolňuje ani uřezáním si něčeho (Skóre: 1) Vložil: Vota v Úterý, 31. květen 2022 @ 20:32:32 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | No, já se nechal obřezat podle B-žího přikázání, abych naplnil to, co B-h přikazuje těm, kdo chtějí žít B-ží přikázání a berou na sebe jho Tóry. Říká se tomu také poslušnost, a jde o b'rit mila, tedy Smlouva obřízky a tu si teď nesu i napsanou na těle. To proto, že jsem naplnil přikázání, zákon B-ží vepsaný do mého srdce, vepsaný do živého masa a tomu se říká zase obřízka srdce. Ale pochybuji, že víte o čem píši. A ptám se zde křesťanů, zda tedy mají svobodu B-ží přikázání, o kterých ví, neučinit. Zda mají svobodu neuposlechnout, nekonat B-ží přikázání, nežít je. Vás se VaneRespirátore ale na to neptám. |
]
Re: Zase jsem poznal, že křesťanství je jen podvod a hra na něco. (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Pátek, 27. květen 2022 @ 13:05:32 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Já jsem Toníku hnusnou politiku potkal u tebe. Jinak v církvi tak moc a tak často hnusné politiky nevidím.
Téměř jakákoliv politická záležitost u tebe - skoro vždy stojíš neomylně blbě.
Ať už se to týká podpory za všech okolností hloupých, zjevně proruských postojů prezidenta Zemana, pak podpory estébáka a podvodníka Babiše, který svým populismem rozvrátil veřejné finance státu a zprivatizoval si pro sebe a svůj Agrofert státní správu a značnou část médií. Dále pak nenávistných a argumentačně falešných útoků proti Evropské unii, navážení se do demokratických politických stran, a v neposlední řadě obranou agresivního imperialistického vraždícího Ruska před údajným "štvaním proti Rusku".....
Značné nepochopení, co je správné, spravedlivé, podle práva,.... kdo je ukřivděný, utlačovaný a kdo je arogantní, kdo je zločinec, atd....
|
]
Re: Zase jsem poznal, že křesťanství je jen podvod a hra na něco. (Skóre: 1) Vložil: VanRespirator v Pátek, 27. květen 2022 @ 13:19:04 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ty máš totální nepochopení, co je správné, spravedlivé a podle práva. A kdo je nebo není arogantní a zločinec.
Stačí si jenom představit, že by se kdysi, když jsme měli stejný národnostní problém a měli německou menšinu v pohraničí, náš prezident Beneš choval stejně jako kokainista Zelenina. Ale nevzpomínám si, že by ČSR ostřelovala raketami před rokem 1938 své německé spoluobčany v pohraničí, zakazovala jim používat němčinu nebo jim zrušila jejich politické strany a vyhnala jejich zástupce z parlamentu. Jenže čekat od nedoučeného havíře rozum by byl nerozum. Takže ty budeš dál psát absolutní nesmysly a otáčet příčinu a následek. |
]
Re: Zase jsem poznal, že křesťanství je jen podvod a hra na něco. (Skóre: 1) Vložil: VanRespirator v Pátek, 27. květen 2022 @ 13:26:01 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | navážení se do demokratických politických stran, píše havíř
Strana, která omezuje pluralitu názorů, zakazuje jiné názory, než jejich, vyhrožuje prokurátorem, dokonce vybízí občany k udávání, pak ten web pokoutně smaže, tak to není demokratická strana, ale strana zoufale se snažící o totalitu. Jenže v době internetu je obtížné totalitu instalovat a uvědomují si to všechny totalitní režimy, takže i Fialův režim je bezradný.
Ty jsi tu sám chtěl nahlašovat, mě jsi vyhrožoval, že mi zařídíš konec v mé profesi. Jsi šašek. Šašek, co neustále pózuje. Pokud chceš někdy začít seriózně diskutovat, nejdříve se omluv všem, které jsi tu nálepkoval a urážel a začni se vzdělávat. |
]
Když se tělocvikář plete do dějin. O jeho vzdělanosti nepochybuji. (Skóre: 1) Vložil: Vota v Pátek, 27. květen 2022 @ 13:31:40 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Jj, to je tak, když se tělocvikář plete do dějepisu, poltiky, a pod., a hubec zná, než jak se zapojí zástrčka do zásuvky. Takže, abych nepravil zase ten nesmysl VanRespirator, zde, jak to bylo: https://cs.m.wikipedia.org/wiki/Sudeton%C4%9Bmeck%C3%A9_povst%C3%A1n%C3%AD
|
]
Re: Když se tělocvikář plete do dějin. O jeho vzdělanosti nepochybuji. (Skóre: 1) Vložil: VanRespirator v Pátek, 27. květen 2022 @ 13:49:40 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Není tam nic o tom, že by Beneš vydal rozkaz ostřelovat Sudety raketami. Není tam nic o tom, že by Beneš zakazoval Němčinu a není tam nic o tom, že by Beneš zakázal německé pol. strany. Takže jsem měl pravdu. Beneš se nechoval jako kokainista Zelenina.
Ale ukrajinští vojáci toho kokainistu Zeleninu zpočátku ani neposlouchali a nechtěli plnit jeho rozkazy. Takže od roku 2014 se Donbas bránil s malým množství techniky. Protože spousta ukrajinských vojáků mluvila stejně rusky a brali to jako že mají zabíjet svoje vlastní lidi. Proto kokainista Zelenina povolal fašisty Azov a zahraniční žoldáky a teprve ti byli ochotni střílet na Donbas. Někteří jen i pro zábavu, páč tam nabrali různé kriminálníky z celé Evropy.
Jsi kur,va, jarmulko. Jsi kur.va. A ještě jednou kur.va.
Ty nemáš páteř a nikdy ji mít nebudeš. |
]
Re: Když se tělocvikář plete do dějin. O jeho vzdělanosti nepochybuji. (Skóre: 1) Vložil: Vota v Pátek, 27. květen 2022 @ 14:07:07 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | :) Když voni gumídkovskej gumák z vrchní tělocvikářské nevědí ani, kdo byl vrchním velitelem Československa, maj za to, že jsme měli rakety (možná myslej i na ty vesmírný), nevědí, jaká byla úřední řeč, jazyk, ani kolik proněmeckých stran bylo zakázáno. Co taky čekat od bezpáteřní gumy, že. |
]
Re: Když se tělocvikář plete do dějin. O jeho vzdělanosti nepochybuji. (Skóre: 1) Vložil: Vota v Pátek, 27. květen 2022 @ 14:37:54 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | A ještě k tomu, že prý je Zelenskyj feťák, zde: https://spravy.pravda.sk/svet/clanok/508009-zelenskyj-a-porosenko-absolvovali-testy-na-alkohol-a-drogy/
Jednou provždy by už měl vůní svého kaučukového mozku žvejkal VanRespirator vyšmahnout do Modrý laguny, že. |
]
]
Re: Když tělocvikář vidí fet. O jeho vzdělanosti nepochybuji. (Skóre: 1) Vložil: Vota v Středa, 01. červen 2022 @ 15:05:39 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ani zmámečka zfetovanosti, můj milej Resproši. Naprosto vyrovnaný člověk při smyslech a k tomu ještě za dané situace. Čistý pihled čisté oči čistá mluva čistý výraz čistá gestkulace. Vše koordinované. |
]
Re: Když tělocvikář vidí fet. O jeho vzdělanosti nepochybuji. (Skóre: 1) Vložil: VanRespirator v Čtvrtek, 02. červen 2022 @ 15:10:03 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Tak jestli tě Zelenina tak bere, tak se s ním můžeš společně zabalit do žlutomodré vlajky. Nebo duhové vlajky. :-) Možná tě Zelenina naučí hrát ptákem na piano. https://www.youtube.com/watch?v=HbmZrzN3WFE V tvém případě ořezaným ptákem. Vlastně v jeho případě taky...
|
]
Re: Když tělocvikář vidí všude ptáčky. O jeho vzdělanosti nepochybuji. (Skóre: 1) Vložil: Vota v Čtvrtek, 02. červen 2022 @ 18:50:52 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Nikoliv, zlatíčko :) Jen nejsem magor, jako Vy. A s tím svým ... si dělejte, co chcete, když jste jím tak fascinován. |
]
Re: Když tělocvikář vidí všude ptáčky. O jeho vzdělanosti nepochybuji. (Skóre: 1) Vložil: VanRespirator v Pátek, 03. červen 2022 @ 12:57:47 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | I takového krátkého videa se dá poznat, jak smýšlí. Určitě mu tam už bylo nad 30, spíše ke 40 let věku. Jo tak chlap, který zkouší předstírat, jakože hraje pohl. údem na piano - tomu bych se já smál tak leda v pubertě. Jo kdyby mi bylo 14 let, tak by mě to asi pobavilo. Ale ve 40 to vypovídá o něm, že je nezralý. Nemá žádnou hloubku. A ti lidi tam - to je jak estrády Novotného z 90. let. Pokud si zvolí takového představitele, pokud tomu tleskají, tak to taky o něčem vypovídá. V Česku je taky jeden podobný politik menšího vzrůstu, dokonce vizuálně podobný Zelenskému. Jmenuje se Patrik Nacher. Má i svůj kanál na youtube. Ale to je chlap, co myslí do hloubky, dokáže poměřovat z různých stran pro a proti, atd. Prostě zralý muž. I když je maličký. Stejně jako Zelenský je maličký. Ale nevadí, když je někdo maličký vzrůstem. Problém je, pokud je maličký intelektem a nemá žádnou oduševnělost ani znalosti ani není schopen analýzy. Poslouchej Zelenského, jak plave na povrchu, jak nikdy nepřekročil stín herce. On opakuje dokola nějaké naučené proklamace, ale když se ho zeptají na něco složitějšího, tak se zcela ztratí. Příčina a následek mu nic neříká, dopady mu nic neříkají. To je prostě skutečně jen šášula. Mně je Ukrajinců líto. Dneska tu zrovna kolem našeho baráku a po hlavní cestě dolů sekali trávu. Jsou pracovití Ukrajinci. Na rozdíl od čmoudů se neštítí práce. Aspoň ti, co jsem viděl. Zasloužili by si lepší vládu v jejich zemi. Ale jejich země je rozkradena oligarchy. A Západ se nad tím vždycky jen řehtal a Ukrajince jen zneužíval proti Rusku. |
]
Re: Zase jsem poznal, že křesťanství je jen podvod a hra na něco. (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pondělí, 30. květen 2022 @ 08:58:28 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Rosmano, díky za příspěvek k tématu.
O tom jsem psal - ty máš proruské postoje Zemana, podporu estébáka, nenávisté a argumentačně falešné útoky proti EU a navážení se do demokratických stran a k tomu máš ještě obranu agresivního imperialistického vraždícího Ruska a značné nepochopení, co je správné, spravedlivé, podle práva,....
František má zase kapitalisty, imperialisty, komunistky, kulaky, statkáře, majetek, prachy, .... A k tomu jeho americké falešné letniční náboženství, co může dělat zlo, pomodlí se a je dobře, ale nefunguje mu to.
Vaše postoje jsem potkal, ale zcela výjimečně, u single nositelů, návštěvníků církve, kteří sami spíše do církve chodili rýt ro lidí a propagovat svou politiku, ne něco užitečného dělat.
Naprostá většina lidí v církvi ale neskočila na stranické štvaní takových lidí, ale normálně se modlili za vládu, rozpoznávali zlo a modlili se k Bohu aby nás Bůh chránil od zlého a všem lidem na světě přáli mír a pokoj - v aktuální situaci i Ukrajině a Rusku, stejně jako zbytku světa. A taky na tom aktivně pracují - teď například faktickou pomocí těm, kteří jsou postižení válkou.
Toník |
]
Re: Zase jsem poznal, že křesťanství je jen podvod a hra na něco. (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Pondělí, 30. květen 2022 @ 09:13:06 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | U Františka si zapomněl, že má nějaké zkušenosti a poznání. Viděl vaši náboženskou
přetvářku a lži. Na rozdíl od Tebe se
dívá a vidí realitu. Křestané neumí rozeznat, kde j zlo, bohužel a nakonec zlo podporují. |
]
Re: Zase jsem poznal, že křesťanství je jen podvod a hra na něco. (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pondělí, 30. květen 2022 @ 18:00:12 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Františku, to chápu, že máš nějaké zkušenosti a poznání, že jsi viděl vaši náboženskou přetvářku a také jsi ji zde mnohokrát předvedl. A že nedokážeš rozpoznat zlo. O tom jsme se mnohokrát bavili, třeba o krádežích majetku před lety, viď...
Já dokážu rozeznat zlo a moc dobře. I v totalitních systémech, které stahují svobodu lidí, i v nenávistnících, kteří by rádi cizí, i ve válečných štváčích, kteří rádi protivníka rozstříleného na kousky...
Ale není to můj "šálek kávy".
Radši rozeznávám dobro. Třeba v lidech, kteří opustí alkohol nebo násilí a pomáhají druhým. Nebo v lidech, kteří jdou a modlí se za nemocné, starají se o ty, kteří se sami o sebe postarat nedokážou. A na mnoha a mnoha jiných ....
Toník |
]
|
|
Re: Zase jsem poznal, že křesťanství je jen podvod a hra na něco. (Skóre: 1) Vložil: martino v Úterý, 24. květen 2022 @ 19:49:46 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) | Františku tak to tak neprožívej. Žij a raduj se z každého dne, že tě Bůh miluje. Že ráno když vstaneš, vidíš, slyšíš, chodíš ...a co ti jde na nervy, to vyhazuj ze svého života...druhým tím nepomůžeš, jen sám sebe užíráš zlobou... |
|
|
Tajný americký plán znovu nastolit velikost Ruska (Skóre: 1) Vložil: VanRespirator v Úterý, 24. květen 2022 @ 23:51:52 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) | Tajný americký plán znovu nastolit velikost Ruska
Tento článek nabízí opravdu jiný úhel pohledu. Je to kvalitní příspěvek k pluralitě názorů. |
|
|
Re: Zase jsem poznal, že křesťanství je jen podvod a hra na něco. (Skóre: 1) Vložil: Dzehenuti v Středa, 25. květen 2022 @ 11:37:42 CEST (O uživateli | Poslat zprávu | Blog) | Jn v kamenných chrámech se to Bálovci hemží... jsou nakažení Halíkem a ostatníma duhovýma. |
|
|
Re: Zase jsem poznal, že křesťanství je jen podvod a hra na něco. (Skóre: 1) Vložil: oko v Čtvrtek, 26. květen 2022 @ 08:08:04 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) | Všechno zlo na světě František svádí na křesťany. Cosi tím kompenzuje? Hledá si snad důvody, které by ho ve svědomí ospravedlňovaly, že sám je "křesťanem na baterky" - nepraktikujícím křesťanem?
Všichni se v životě setkáváme někdy i se zlem. Většinou skrze jiné lidi. A čím je nám takový člověk blíže, tím víc to bolí.
Příklad, který zde František uvedl, se mě osobně nijak netýká - tedy to ani nijak nezabolelo. Spíš jen pocit lítosti nad lopotným klopýtáním lidí, kterým není pomoci - protože oni sami pomoci nechtějí. Je jim pohodlně v tom jejich přežívání a mají svůj "klídek". A hledají hnidy na jiných, aby ospravedlnili sami sebe.
A toto se týká i Františka.
|
Re: Zase jsem poznal, že křesťanství je jen podvod a hra na něco. (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Čtvrtek, 26. květen 2022 @ 08:41:38 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Já nepotřebuji ospravedlnit sám sebe. Já vím, že před Bohem
jsem špatný jako špatný je každý, i Ty. Jen díky Pánu Ježíši jsme před Bohem
ospravedlněni milostí. A ta milost se přijímá vírou. Není k tomu třeba svatých,
studia různých katechismů a církevních učení. Je to zadarmo. Možná proto tomu
lidé nevěří a vymýšlejí leccos. Ty jsi nepochopil, že problém je ne ve mně
Františkovi, ale v té komedii křestanů včetně katolíků a prostě všech.
Hrajeme si na něco, co evidentně nefunguje. Křestané jsou spíše zlem světa. Jen
se podívej, jak se chovaly církve včetně katolické. A byli i největšími
zloději. Ukradli celé kusy světa domorodcům a dnes si nechtějí to své zlo přiznat.
Křestané jsou falešní , zákeřní a lžou. A to je důkazem, že nikdy nepřijali
Krista do své mysli a duše. To je moje zkušenost a poznání. Nebyli lepší než židé, které
zabíjeli, a ani lepší než komunisté. U komunistů se dalo zlé čekat, přece
nevěří v Boha, ale u křestanů? Tebe nic nebolí? To je škoda!! Měli by Tě bolet
ti oběti, která katolická církev zahubila či odvedla od Boha. Nepřekvapil jsi
mne. Typický nafoukaný a sebejistý katolík stejně jako evangelík. Pyšná sorta
homo sapiens, za které Pán Ježíš umíral zbytečně. |
]
Re: Zase jsem poznal, že křesťanství je jen podvod a hra na něco. (Skóre: 1) Vložil: oko v Čtvrtek, 26. květen 2022 @ 14:10:42 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Andělé a svatí v nebi jsou podle křesťanského učení nedílnou součástí Boží rodiny - rodiny Božích dětí.
Učení církve je učením Krista a apoštolů - bez tohoto učení nemůže existovat žádné křesťanství.
Katechismus je pak jenom písemným souhrnem všeho toho, co církev učí.
..."Křestané jsou falešní , zákeřní a lžou."...
Jistěže se mezi křesťany najdou i takoví lidé.
Ale já znám i docela spoustu křesťanů, o nichž platí pravý opak ...
|
]
Re: Zase jsem poznal, že křesťanství je jen podvod a hra na něco. (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Čtvrtek, 26. květen 2022 @ 14:26:39 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Takové neznám. Kde jsou? Napiš mi nějakého.A proč byla katolická církev tak zlá a krutá?
|
]
Re: Zase jsem poznal, že křesťanství je jen podvod a hra na něco. (Skóre: 1) Vložil: oko v Pátek, 27. květen 2022 @ 07:33:59 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | https://cs.wikipedia.org/wiki/Maxmili%C3%A1n_Kolbe |
]
Re: Zase jsem poznal, že křesťanství je jen podvod a hra na něco. (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Pátek, 27. květen 2022 @ 07:53:58 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Dobře znám ten příběh. Ale zase jiný františkán v Chorvatsku vyřezával
lidem oči a chlubil se jimi. Co bylo dobrých lidí i mezi nevěřícími. Možná mnohem
více. Ale znáš někoho dnes v této době?
Mně se líbí kázání pana Kodeta. Určitě i páter Kubíček, který byl zavražděn dvěma
bezdomovci, nebyl špatný člověk, ale dobrák. I pan páter Matulík z Klokot byl hodný člověk. Ale to
vše je přepsáno zlem. |
]
|
|
|
|