 |
Právě je 205 návštěvník(ů) a 2 uživatel(ů) online: Akuzativ rosmano
Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde
|
Zaznamenali jsme 127167904 přístupů od 17. 10. 2001
|
|  |
Život víry: Eucharistie: Rituál falešné nevěstky – past Satanova
Vloženo Sobota, 12. duben 2025 @ 11:43:04 CEST Vložil: Tomas |
poslal Nepřihlášený Eucharistie: Rituál falešné nevěstky – past Satanova"Toto je mé tělo... Toto je má krev," řekl Ježíš. Ale co skutečně myslel? Symbol života, ne magický úzusJežíš Kristus při poslední večeri nepronesl kouzelnou formuli. Pronesl duchovní pravdu: - Jeho tělo je Slovo, které se stalo tělem (Jan 1:14) – tedy jeho učení, cesta, život, příklad.
- Jeho krev je Duch svatý – Boží živá energie, která naplňuje, uzdravuje, vdechuje věčný život.
Kdo konzumuje Slovo a přijímá Ducha, ten žije z Krista.Kdy se z posvátného stalo nepravdivé?Církev v dějinách postupně změnila duchovní obraz vědomí na rituální úzus: - Šálek vína a chléb proměnila v mystický moment
- A výraz: „kdo přijímá, je spasen“ se stalo lživou nadějí mnoha duší
Ale Ježíš nikdy neřekl, že spasí nás rituál.„Duch je ten, kdo dává život, tělo nic neprospívá. Slova, která jsem k vám mluvil, jsou duch a jsou život.“ (Jan 6:63) Past falešné nevěstky. Kniha Zjevení mluví o nevěstce, která "sedí na mnoha vodách" a opíjí národy svým kalichem (Zj 17). Ten kalich vypadá zlatý, ale je pln nepravosti. Rituální eucharistie se v rukou zkorumpovaných struktur může stát právě tím kalichem: - Nabídne věčný život bez opravdové proměny
- Uchlácholí svědomí, ale neprobudí srdce
- Vede ke klamné jistotě, nikoli ke svatosti
To je past: magická náhražka duchovního vztahu s Kristem.Kdo pak je pravá nevěsta? Nevěsta Beránka je ta, kdo: - žije Slovo
- Dovoluje Duchu přebývat v sobě
- Nosí v těle Krista, nikoli oplatku
- Miluje Boha celým srdcem a pravdou
Závěr: Pravá večeře je každý den. Kristus se nepřijímá v jednou za týden – přijímá se každým skutkem lásky, pokory, pravdy. A jeho krev nepijeme z kalicha, ale tehdy, když do nás vstupuje Duch svatý. Proto Ježíš řekl: "Kdo mě miluje, bude zachovávat má slova a můj Otec ho bude milovat; přijdeme k němu a učiníme si u něho příbytek." (Jan 14:23) To je večeře pravdy. To je spojení s Bohem.
|
Re: Eucharistie: Rituál falešné nevěstky – past Satanova (Skóre: 1) Vložil: demagog (quokam@seznam.cz, http://www.bohu-a.svetu.cz/) v Neděle, 13. duben 2025 @ 10:46:41 CEST (O uživateli | Poslat zprávu | Blog) http://www.bohu-a.svetu.cz/ | Prijimame Telo, kere se láme. Ukrizovani neprobehlo symbolicky. Nebylo ukrzovano uceni, cesta, priklad. Byl ukřižován Kristus. Osoba. S tělem a krví, z masa a kostí. Nekrvacel z nej Duch Svaty - Ale Krev. Toto je kalich zpečetěný Mou Krví. Duch Svatý není Kristova krev - ale Kristovo Slovo (Slova, ktere jsem k Vam mluvil, jsou Duch a jsou Zivot).
Spasa neni v ritualu. Ale v Kristu. rávě v tom Kristu, ktery rika: Kdo jí mé tělo a pije mou krev, má život věčný a já ho vzkřísím v poslední den. Věříš tomu? Ne obřadu, ale Kristovu slovu? Slovu Tvého Spasitele. Kdo jí mé tělo a ije mou krev. Takthletak to řekl. Nespasí te obřad, spasí tě víra. Když však odmítneš Kristova Slova, tak kde je pak víra? Obřadu se mohou účastnit dva. Jeden jí a pije nehodně k vlastnímu odsouzení, pro druhého platí: Podle Tvé víry se ti stan.
My křesťané si často hrajeme na telepaty. A zkoumáme, jak to asi myslel a nemyslel. Ale Kristus říká: "Slova, která jsem k Vám mluvil, jsou Duch a jsou Život." Neřekl: Myšlení, které si mysím a které musíte telepaticky vycítit, jsou Duch a jsou Život.
Ano, musíme zkoumat význam a smysl slov. Ale musíme vycházet právě z těch slov. Za ukřižováním je starozákoní řád oběti. A ano, obětovaný beránek se pekl a jedl. Ne symbolicky. Doslova. Krev se vylila, nebot v krvi byl život jehněte. Nechcete život jehněte. Kristova krev se pije, neboť v Kristově krvi je Život Krista - Věčný život - a ten chcete.
Kdo umíral na kříži? Symbol? Učení? Jak umíral? Symbolicky? Zdánlivě? |
Re: Eucharistie: Rituál falešné nevěstky – past Satanova (Skóre: 1) Vložil: demagog (quokam@seznam.cz, http://www.bohu-a.svetu.cz/) v Neděle, 13. duben 2025 @ 10:54:29 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.bohu-a.svetu.cz/ | Dokud jite tento chleb a pijete ten kalich, zvestujete Smrt Páně, dokud On nepřijde.
Jakou Smrt Páně tedy zvětujeme? Smrt učení? Smrt příkladu? Smrt symbolickou? Smrt zdánlivou? A jaké vzkříšení zvěstujeme, když zvěstujeme smrt učení a smrt příkladu? Nějaké vzkkříšené učení? Nejaké symbolické vzkříšení? Když ukřižujeme symbol, fotku, knihu nějakého učení, jaký to má význam? |
]
Re: Eucharistie: Rituál falešné nevěstky – past Satanova (Skóre: 1) Vložil: demagog (quokam@seznam.cz, http://www.bohu-a.svetu.cz/) v Neděle, 13. duben 2025 @ 11:04:41 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.bohu-a.svetu.cz/ | Nespasí tě dobrý příklad, ani když h ukřižuješ. Spasí tě Kristus - když za tebe zemře a vstane z mrtvých. Kristovo Tělo je Kristova Smrt a Kristova Krev je Kristův Život. Když přijímáme Kristovo tělo, přijámáme účast na jeho Smrti, když přijímáme Jeho Krev, přijímáme účast na Jeho Životě.
Každých 11 měsíců se údajně telo zcela obnoví, až na mozek, bunky odemrou a jine nastoupi na jeho mito. Neprijimame nejake obcne Kristovo telo. Ale Kristovo Telo, ktere se TED lame za nas. Konkretni. Neprjimame obecnou Kristovu Krev, ale krev, která se TED prolévá za nas.
To virou prijimame. |
]
Re: Eucharistie: Rituál falešné nevěstky – past Satanova (Skóre: 1) Vložil: demagog (quokam@seznam.cz, http://www.bohu-a.svetu.cz/) v Neděle, 13. duben 2025 @ 11:06:16 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.bohu-a.svetu.cz/ | Účat na Jeho Smrti, účas na Jeho Oběti za náš hřích. Prokleti Prach jsi a v prach se obratis musi byt zlomeno. Fyzickou smrti a fyzickym vzkrisenim. Abychom i my mohli zit - Kristuv zIvot. |
]
Re: Eucharistie: Rituál falešné nevěstky – past Satanova (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Neděle, 13. duben 2025 @ 17:10:16 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Kristus ale vlastně nezemřel. Zemřelo jen Jeho tělo, ne ?
Viz 1 Petr 3,18 - 20
|
]
Re: Eucharistie: Rituál falešné nevěstky – past Satanova (Skóre: 1) Vložil: demagog (quokam@seznam.cz, http://www.bohu-a.svetu.cz/) v Neděle, 13. duben 2025 @ 20:50:08 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.bohu-a.svetu.cz/ | Doslova: V těle byl sice usmrcen, ale v Duchu obživen
Kristus (Slovo) se stal telem, soucasti telesneho sveta. Usrncen = ze byl mrtvy, obziven = ze byl vzkrisen. Telesny svet jej zabil, Duchovni (Buh je Duch = Boží království) jej vzkrisil. Pavel pise o "duchovnim tele". Toto telo si vsak benuzeme predstavit jako ducha z pohadky. Mari Nagdalena jej mohla obejmout, Tomas mohl strcit prsty do jeho jizev. Jednalo se o oslavene telo (dnes bychom rekli "jemnozrne" nebo tteba "fauove posunute.") A po nebevstoupeni. V moci Boziho kralovstvi prisel na svet, avy kazal evangelium (viz pribeh o krtu) i duchum z doby Noeo (=necisti duchove, viz kupr pripad utopenych vepru) |
]
]
Re: Eucharistie: Rituál falešné nevěstky – past Satanova (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Neděle, 13. duben 2025 @ 22:31:00 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Apoštolské vyznání víry (z roku cca 150 AD) říká toto: (otázka ovšem je, jestli je správně)
"I v Ježíše Krista, Syna jeho jediného, Pána našeho;
jenž se počal z Ducha svatého, narodil se z Marie Panny, trpěl pod Pontiem Pilátem, ukřižován umřel i pohřben jest; sestoupil do pekel, třetího dne vstal z mrtvých; vstoupil na nebesa, sedí po pravici Boha, Otce všemohoucího, odtud přijde soudit živé i mrtvé. "
Z toho vyplývá, že Pán Ježíš nezemřel. Mezi umřením a povstáním z mrtvých byl velmi aktivní... Tomu se asi nedá říkat smrt. Zemřelo pouze Jeho tělo. Otázkou tedy také je, jestli prolil svou krev, nebo pouze krev svého těla, které měl nějak tak jakoby vypůjčené. Jen si je na přechodnou dobu "oblékl". Tedy podle trinitářů...
|
]
Re: Eucharistie: Rituál falešné nevěstky – past Satanova (Skóre: 1) Vložil: demagog (quokam@seznam.cz, http://www.bohu-a.svetu.cz/) v Pondělí, 14. duben 2025 @ 11:32:18 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.bohu-a.svetu.cz/ | To datum nechci rozporovat, ale doted jsem se v literature setkaval s dataci do 4 stoleti. Ale to uz he detajl.
Apostolske vyznani je vykladem Pisma, ne Pismem samotnym. Jako takove i samo AVV je treba podrobovat zkoumani Pismem. Tradice je dobrym sluhou, ale zkym Panem
Kdysi jsem z ust jednoho kazatele slysel tezi, ze sestoupil do pekel je spatny preklad, spise se ma rikat : sestoupil do hrobu.
Protoze ma vzpominka je kusa a chtel bych byt presny, zeptal jsem se ted sveho chatgpt. Odpovedel mi toto
Původní latinský text článku:
> descendit ad inferos – doslova: „sestoupil k podsvětním (nebo do podsvětí)“
Možnosti překladu:
„sestoupil do pekel“ – tradiční překlad v češtině, ovlivněný barokními i katolickými interpretacemi, vnímán jako „peklo“ ve smyslu místa zatracení.
„sestoupil do hrobu“ / „sestoupil mezi mrtvé“ – věrnější smyslu původního latinského inferos nebo řeckého ᾅδης (hádés), což označuje „říši mrtvých“, nikoliv nutně místo trestu.
Biblický základ:
Skutky 2:27 (žalm 16): „neopustíš mou duši v hádu (řecky Hades, hebrejsky šeól), ani nenecháš svého Svatého spatřit porušení.“
Efezským 4:9: „vystoupil“ – co jiného znamená, než že také „sestoupil do nižších částí země“?
„sestoupil do hrobu“ nebo „sestoupil k mrtvým“ je legitimní překlad a možná i věrnější původnímu významu než tradiční „do pekel“, které může být zavádějící, pokud si ho lidé vykládají jako místo věčného zatracení.
|
]
Re: Eucharistie: Rituál falešné nevěstky – past Satanova (Skóre: 1) Vložil: demagog (quokam@seznam.cz, http://www.bohu-a.svetu.cz/) v Pondělí, 14. duben 2025 @ 11:36:26 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.bohu-a.svetu.cz/ | A jeste chatgpt:
Shrnutí historického vývoje:
1. Nejstarší formy Apoštolského vyznání víry:
2. století (kolem roku 150) – existují nejranější křestní vyznání víry (např. u Ireneje z Lyonu nebo v tzv. „Starší římské vyznání“), ale neobsahují článek o sestupu do pekel.
Nejstarší dochovaná forma tzv. „Regula fidei“ (pravidlo víry) se spíše soustředí na Kristovo narození, ukřižování, vzkříšení, nikoli na sestup k mrtvým.
2. 3. a 4. století – První zmínky o „sestupu“:
Origenes († cca 254) a Cyril Jeruzalémský († 386) – zmiňují, že Kristus sestoupil do podsvětí (řecky Hades), aby osvobodil duše spravedlivých (např. Adam, Abraham).
Apokryfní evangelia (např. Nikodémovo evangelium) rozvíjejí narativ o Kristově vítězství nad smrtí a jeho příchodu mezi mrtvé.
3. Začlenění do vyznání víry:
Kolem roku 390–400 – v některých západních liturgických oblastech (zejména v Galii) se poprvé objevuje formulace „descendit ad inferos“ jako součást vyznání.
Raně středověké manuskripty (6.–7. století) – už článek běžně obsahují.
Oficiální přijetí do tzv. Apoštolského vyznání víry: pravděpodobně až 8. století, v římské liturgii stabilně doloženo za Karla Velikého.
Poznámka k datu 150:
To se možná vztahuje k existenci nějaké rané verze vyznání víry, ale ne s tímto článkem – ten je pozdějším doplňkem.
|
]
Re: Eucharistie: Rituál falešné nevěstky – past Satanova (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Pondělí, 14. duben 2025 @ 12:51:47 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
No, ono to vychází z Petrových slov v 1. listu:
1P 3:18: Vždyť i Kristus jednou provždy trpěl za hříchy, spravedlivý za nespravedlivé, aby vás přivedl k Bohu. V těle byl sice usmrcen, ale v Duchu obživen. 19 V něm také přišel a vyhlásil zvěst duchům ve vězení, 20 kteří kdysi neuposlechli, když Boží trpělivost ve dnech Noemových vyčkávala, zatímco byl stavěn koráb, v němž jen několik, to jest osm duší, bylo zachráněno skrze vodu. 21 Naplnění tohoto předobrazu — křest — i vás nyní zachraňuje, ne jako odložení tělesné špíny, nýbrž jako odpověď dobrého svědomí Bohu, skrze zmrtvýchvstání Ježíše Krista, 22 jenž přišel do nebe, byli mu podřízeni andělé, vlády a moci, a je na pravici Boží.
Ovšem otázkou je, jestli Pán Ježíš "vyhlásil zvěst duchům ve vězení" v době mezi smrti na kříži a vzkříšením, nebo až po svém vzkříšení. Kdyby to bylo po vzkříšení, tak není žádný problém ohledně smrti či nesmrti Pána Ježíše Krista. |
]
]
Re: Eucharistie: Rituál falešné nevěstky – past Satanova (Skóre: 1) Vložil: demagog (quokam@seznam.cz, http://www.bohu-a.svetu.cz/) v Pondělí, 14. duben 2025 @ 20:10:30 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.bohu-a.svetu.cz/ | Ja si myslim, ze to klidne mohlo byt pred smrti. Nebot podle tehdejsiho vnimani necisti duchove byli prave duchove z doby potopy. Teda pokud se nepletu, hihihi. |
]
Re: Eucharistie: Rituál falešné nevěstky – past Satanova (Skóre: 1) Vložil: kolisko v Pondělí, 14. duben 2025 @ 21:29:43 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Podľa vtedajšieho vnímaní všetci vedeli, že je reč o zomretých luďoch pri potope, ktorí boli po smrti v šeolu, tak ako všetci zomretý pred príchodom Krista.
|
]
Re: Eucharistie: Rituál falešné nevěstky – past Satanova (Skóre: 1) Vložil: demagog (quokam@seznam.cz, http://www.bohu-a.svetu.cz/) v Úterý, 15. duben 2025 @ 09:41:10 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.bohu-a.svetu.cz/ | Totoznost necistych duchu jako duchu obru z doby potopy nelze hen tak smest se stolu. Pochazi z knihy 1. Henochove, ze ktere cituje Juda Jakubuv Motivy z Henochove knihy ma i Petr na ruznyvh mistrch. Knihy Petra a Judy jdou si teologicky velmi blizke. Kniha Henochova, ac nebyla zarazena do kanonu, byla v dobe sepsani apostolskych listu, vlivnym a znamym dilem. |
]
Re: Eucharistie: Rituál falešné nevěstky – past Satanova (Skóre: 1) Vložil: demagog (quokam@seznam.cz, http://www.bohu-a.svetu.cz/) v Úterý, 15. duben 2025 @ 10:08:32 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.bohu-a.svetu.cz/ | Jeste jednu vec je treba pripomenout: DUCH v bibli NENI nositelem individuality, ego, ja. To je duše, tj živé tělo. Duch je nositelem energie - schopnosti, moci, charakteru.
Pokud by byl duch nositelem individuality, meli bychom tu reinkranaci (kupr ducha Eliasova postupne sdileli 3 lidi!)
V nekanonicke literature doby vzniku knih Petra a Judy byly necisti duchove ztotoznovani s duchy obru utopenych v potope. Odkaz v listu Petrove na tyto duchy tedy muzeme, ba musime chapat jako Kristovo "kazani" necistym duchum behem jeho pozomskeho pusobeni. |
]
Re: Eucharistie: Rituál falešné nevěstky – past Satanova (Skóre: 1) Vložil: demagog (quokam@seznam.cz, http://www.bohu-a.svetu.cz/) v Úterý, 15. duben 2025 @ 10:14:20 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.bohu-a.svetu.cz/ | A to jeste musime podotknout, ze Elias ani NEZEMREL, ale byl vzat do nebe. |
]
Re: Eucharistie: Rituál falešné nevěstky – past Satanova (Skóre: 1) Vložil: kolisko v Úterý, 15. duben 2025 @ 11:41:24 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Vidíš, a keby si tak tupo a hlúpo iba neopisoval z tvojho chatu GPT, ale vedeľ by si samostatne rozmýšlať, tak by sis uvedomil, že jediní, ktorí mohli neposluchnúť Boha v tej dobe, boli iba ľudia, zo ktorých, ako píše ďalej Peter, bolo zachránených iba osem, a že pre živých je užito slovo psyché (= nefeš) a pre mŕtvych slovo pneuma (= ruach).
|
]
Re: Eucharistie: Rituál falešné nevěstky – past Satanova (Skóre: 1) Vložil: demagog (quokam@seznam.cz, http://www.bohu-a.svetu.cz/) v Čtvrtek, 17. duben 2025 @ 13:24:43 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.bohu-a.svetu.cz/ | Obri byli soucasti teto skupiny.
Jedine systemsticke uceni v bibli o tom, vo je duch, telo a duse, je v genesis pri stvoreni sveta. Vase dedukce v bibli nejsou (jestli ano, dejte mi vedet kspitolu vers)
Duch Eliasuv - Elias nezemrel!!! Aly byl vzat do nebe. Reinkarnace?
Co se zrodili z Ducha, je duch -> Co se zrodilo z Ducha Svateho, je mrtve?
V bibli je mnohokrat zminen Duch Bozi -> Buh je mrtvy?
Ok, prestan cist Nietscheho a zacni s bibli. |
]
Re: Eucharistie: Rituál falešné nevěstky – past Satanova (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Úterý, 15. duben 2025 @ 10:04:05 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Já se spíš přikláním k tomu, že to bylo po vzkříšení.
A to by znamenalo, že Ježíš skutečně byl ty 2 dny mrtev, nic o sobě nevěděl a žádné aktivity v té době nevyvíjel. V tom případě by ta souslednost v apoštolském vyznání víry byla poněkud zavádějící.
Z těch Petrových slov 1P 3:18: Vždyť i Kristus jednou provždy trpěl za hříchy, spravedlivý za nespravedlivé, aby vás přivedl k Bohu. V těle byl sice usmrcen, ale v Duchu obživen. 19 V něm také přišel a vyhlásil zvěst duchům ve vězení, 20 kteří kdysi neuposlechli, když Boží trpělivost ve dnech Noemových vyčkávala, zatímco byl stavěn koráb, v němž jen několik, to jest osm duší, bylo zachráněno skrze vodu.
se to nedá vyloučit.
Je dost zvláštní, že Pán Ježíš po vzkříšení byl zde ještě 40 dní, a není v Písmu žádná zmínka, kde v tu dobu pobýval, bydlel. Jestli se vrátil do Nazareta k matce, nebo jestli bydlel u někoho z učedníků, třeba v Kafarnaum... jestli vůbec "měl potřebu bydlení"
|
]
Re: Eucharistie: Rituál falešné nevěstky – past Satanova (Skóre: 1) Vložil: kolisko v Pondělí, 14. duben 2025 @ 13:18:49 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Na tebe sa mi páči, aký si diletant, aj keď si myslíš opak, a ako komentuješ niečo, o čom nemáš ani najmenší "šajn" a papagájsky opakuješ iba to, čo ti našepká AI, bez akejkolvek reflexie, či ti šepká správne.
napríklad "sestoupení do pekel" nieje žiadny vliv barokného katolicismu, ale klasický čehúnsky výraz pro podsvetie, stačí si prečítať napríklad preklad Biblie kralickej. Je úplne v súlade s biblickým pojatím podsvetia, kam zostupujú všeci zomrelí a čakajú na posledný súd, príchod Mesiáš a zmŕtvýchvstanie.
alebo to, že vraj ako prví sa o zosúpeniu vyjadruju ranný teológovia. akorát že vôbec: prvá to spomína Biblia v každom vyjadrení o zostúpeniu zosnulých do hádu alebo šeoľu, čo sa aj prihodilo Kristovi, keď skútočne zomrel na kríži a zostúpil tiež ako každý zomretý do podsvetia, kde potvrdil zavrženie nespravodlivých a vykúpenie spravodlivých, ako to hovorí albo píše napríklad Peter (Sk 2, 31, 1 P 3, 18-20) ako aj Pavol (Ef 4, 9). je to starý koncept židovskej viery, na ktorý kresťanská viera nadviazuje.
A kresťanská viera k tomu pridáva, že Kristus ako zomretý bez hriechu premohol smrť a preto si ho podsvetie nemohlo ponechať vo svojej moci, a ako Spasitel priniesol vykúpenie zosnulým spravodlivým a zobral ich pri vzkriesení spolu zo sebou do neba, kde ich duše čakajú na vzkriení tiel.
Spoliehať sa iba na umelú inteligenciu svedčí o absencii inteligencie prirodzenej, ktorá keď je, tak naopak študuje relevantné a odborné zdroje a vie je vyhodnocovať a iba neopisuje zmätok z internetu bez overenia a bez ladu a skladu Nie si však jediný, kto podlahol tomu zvodu domnievať sa, že AI je chytrá. Nie je, je to iba zhromažďovač informácií a keď sa s ňou chvíľu prieš, povie, čokolvek si budeš priať. Ona v skútočnosti nie je zas taká inteligentná.
|
]
Re: Eucharistie: Rituál falešné nevěstky – past Satanova (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Pondělí, 14. duben 2025 @ 15:56:45 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Jak si to představuješ, že Kristus "premohol smrť" ? Jak to udělal ?
|
]
Re: Eucharistie: Rituál falešné nevěstky – past Satanova (Skóre: 1) Vložil: kolisko v Pondělí, 14. duben 2025 @ 17:37:01 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ja si nič nepredstavujem, ja čítam Bibliu. Kristus premohol smrť mocou vzkriesenia.
|
]
Re: Eucharistie: Rituál falešné nevěstky – past Satanova (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Pondělí, 14. duben 2025 @ 18:23:42 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
A kde to čítáš v Biblii ? Odkud Kristus vzal tu moc vzkriesenia ? |
]
Re: Eucharistie: Rituál falešné nevěstky – past Satanova (Skóre: 1) Vložil: kolisko v Pondělí, 14. duben 2025 @ 21:10:21 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | To je hlúpa otázka ako pýtať sa slnka, odkial má moc svojho svetla a tepla
|
]
Re: Eucharistie: Rituál falešné nevěstky – past Satanova (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Pondělí, 14. duben 2025 @ 21:56:28 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Ale kdepak. No, neodpověděl jsi na otázku. Asi nevíš.. |
]
Re: Eucharistie: Rituál falešné nevěstky – past Satanova (Skóre: 1) Vložil: kolisko v Pondělí, 14. duben 2025 @ 23:05:15 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ale to vieš, že viem. Však som aj odpovedal. Ale ty neni si niekto, kto by hľadal pravdu, ale iba to, ako ma napadnúť. A na také jehovisty ako ty ja nemám ani chuť ani záujem ztrácať svôj čas. Nestojíš mi za pozoronosť ani námahu. Nezaujímaš ma. Maj sa pekne.
|
]
Re: Eucharistie: Rituál falešné nevěstky – past Satanova (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Pondělí, 14. duben 2025 @ 23:11:18 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Nevíš. Kdybys věděl, neměl bys problém říct, kde čítaš v Biblii, že Ježíš "premohol smrť". Tak tady jen píšeš své domněnky, vycucané z prstu.
|
]
Re: Eucharistie: Rituál falešné nevěstky – past Satanova (Skóre: 1) Vložil: kolisko v Úterý, 15. duben 2025 @ 00:18:15 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Nedrankaj. |
]
Re: Eucharistie: Rituál falešné nevěstky – past Satanova (Skóre: 1) Vložil: oko v Úterý, 15. duben 2025 @ 09:32:49 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ježíš přemohl smrt.
(Zj 3,21) Kdo vítězí, tomu dám usednout se mnou na můj trůn, jako i já jsem zvítězil a usedl se svým Otcem na jeho trůn.
(Zj 5,5) Ale jeden ze starších mi říká: „Neplač. Hle, zvítězil lev, ten z kmene Judova, kořen Davidův, aby otevřel ten svitek a jeho sedm pečetí.“
(1 Kor 15,53 ...) Neboť toto porušitelné tělo musí obléci neporušitelnost a toto smrtelné musí obléci nesmrtelnost. Když toto porušitelné tělo oblékne neporušitelnost a toto smrtelné oblékne nesmrtelnost, tehdy se uskuteční slovo, které je napsáno: ‚Smrt byla pohlcena ve vítězství.‘ ‚Kde je, smrti, tvé vítězství? Kde je, smrti, tvůj osten? ‘
..... Budiž dík Bohu, který nám dává vítězství skrze našeho Pána Ježíše Krista.
Tělo Pána Ježíše jako první z lidí obléklo neporušitelnost . Lev z kmene Judy jako první z lidí oblékl nesmrtelnost - tedy zvítězil nad smrtí - svým vzkříšením.
|
]
Re: Eucharistie: Rituál falešné nevěstky – past Satanova (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Úterý, 15. duben 2025 @ 09:46:13 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Ano. A to vítězství nad Ježíšovou smrtí způsobila moc vzkříšení Ježíšova Boha, Otce slávy.
Ef 1:17: aby vám Bůh našeho Pána Ježíše Krista, Otec slávy, dal Ducha moudrosti a zjevení v pravém poznání jeho samého 18 a osvícené oči srdce, abyste věděli, jaká je naděje v jeho povolání, jaké je bohatství slávy jeho dědictví ve svatých 19 a jak nesmírná je velikost jeho moci vůči nám, kteří věříme v souladu s působením převahy jeho síly. 20 TU UPLATNIL V KRISTU, KDYŽ JEJ VZKŘÍSIL Z MRTVÝCH a posadil po své pravici v nebesích
A tou stejnou mocí vzkříšení vzkřísí Bůh také i nás
1K 6:14: Tentýž Bůh, který vzkřísil Pána, vzkřísí svou mocí i nás. |
]
Re: Eucharistie: Rituál falešné nevěstky – past Satanova (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Úterý, 15. duben 2025 @ 12:28:36 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Stando,říkáš, že Ježíš zvítězil nad smrtí - svým vzkříšením. OK.
A potom tedy když říká v slově, které jsi citoval
(Zj 3,21) Kdo (z)vítězí, tomu dám usednout se mnou na můj trůn, jako i já jsem zvítězil a usedl se svým Otcem na jeho trůn.
znamená to, že Ježíš od nás také očekává, že zvítězíme nad smrtí ? (zvítězí, jako i já jsem zvítězil) A Jestli se nám to podaří, tak nám Ježíš dá usednout s Ním na Jeho trůn ?
|
]
Re: Eucharistie: Rituál falešné nevěstky – past Satanova (Skóre: 1) Vložil: oko v Středa, 16. duben 2025 @ 08:28:58 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..."... znamená to, že Ježíš od nás také očekává, že zvítězíme nad smrtí ?"...
Řekl bych, že se už konečně blížíme k "jádru pudla".
Tím, že jsme se ve křtu stali údy Kristova těla, a vytrvali jsme v životě ve spolupráci s Kristem a v tomto stavu i zemřeli, máme jistotu naděje, že spolu s Kristem z mrtvých vstaneme do věčného života s Bohem.
Ježíše v jeho zemřelém lidství vzkřísil Bůh - Otec, Syn a Duch svatý. A stejný Bůh vzkřísí také nás.
Však pro Ježíše navíc platí, že není jenom člověkem, ale že je také Synem nebeského Otce - tedy že Ježíš vstal z hrobu vlastní mocí. Přemohl smrt svojí božskou mocí. A touto mocí vzkřísí také nás - protože jsme jeho vlastními údy - údy jeho těla.
(Gal 3,27 ...)
Vy všichni, pokřtění v Ježíše Krista, jste totiž oblékli Krista: není tu ani Žid, ani Řek, není tu ani otrok, ani svobodný člověk, není tu ani muž, ani žena; neboť vy všichni jste jedno v Kristu Ježíši. Ale náležíte-li Kristu, jste tedy Abrahámovo potomstvo, dědicové podle zaslíbení.
|
]
Re: Eucharistie: Rituál falešné nevěstky – past Satanova (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Středa, 16. duben 2025 @ 14:10:10 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
No, Stando, já vím... znám ty trinitární nebiblické teorie.. :-)
Řekni mi, jaký smysl mělo pro Ježíše vstávat z hrobu vlastní mocí, když Ho vzkřísil Bůh ? To Ježíš na tom vzkříšení Bohem měl svou mocí ještě něco vylepšit ? Ale dá se to asi pochopit -> Bůh Ježíše vzkřísil z mrtvých tak, že ožil, probral se z mrtvolného stavu Božím zásahem, Boží mocí -> a pak už živý vstal vlastní mocí, postavil se na nohy z místa, kde ležel.
" pro Ježíše navíc platí, že není jenom člověkem, ale že je také Synem nebeského Otce "
To jsme i my syny nebeského Otce:
Mt 5:45: abyste se stali syny svého Otce, který je v nebesích, neboť on dává svému slunci vzcházet nad zlými i nad dobrými a sesílá déšť na spravedlivé i nespravedlivé.
Mt 6:4: aby tvá almužna byla skrytá; a tvůj Otec, který vidí, co je ve skrytu, ti za ni odplatí. Mt 6:6: Když se pak modlíš ty, odeber se do svého pokoje, zavři za sebou dveře a modli se ke svému Otci, který je ve skrytu; a tvůj Otec, který vidí, co je ve skrytu, ti odplatí. Mt 6:18: aby o tvém postu nevěděli lidé, nýbrž tvůj Otec, který je ve skrytu; a tvůj Otec, který vidí, co je ve skrytu, ti to odplatí.
|
]
Moc vzkříšení (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Úterý, 15. duben 2025 @ 09:25:41 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Jelikož kolisko neví a jen tady dranká, uvedu co říká Písmo o moci vzkříšení.
"Moc vzkriesenia" pochází odtud:
Ef 1:17: aby vám Bůh našeho Pána Ježíše Krista, Otec slávy, dal Ducha moudrosti a zjevení v pravém poznání jeho samého 18 a osvícené oči srdce, abyste věděli, jaká je naděje v jeho povolání, jaké je bohatství slávy jeho dědictví ve svatých 19 a jak nesmírná je velikost jeho moci vůči nám, kteří věříme v souladu s působením převahy jeho síly. 20 TU UPLATNIL V KRISTU, KDYŽ JEJ VZKŘÍSIL Z MRTVÝCH a posadil po své pravici v nebesích
|
]
Re: Moc vzkříšení (Skóre: 1) Vložil: kolisko v Úterý, 15. duben 2025 @ 10:55:24 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Však ja viem, tak prečo klameš
Iba nehádzam perly sviniam ako si ty jehovista, ktorý iba hľadáš príležitosť ako napadnúť kresťanov a útočit na nich ako zdivočená divá sviňa
Nedokážeš sa iba zmieriť s tým, keď ťa niekto ignoruje a neberie ťa vážne, tak choď ďalej pod stromom hladať žaludy a svoje heretické bukvy, ubožiak, a neber si ma luhársky do svojej luhárskej papuľe
A keď nevieš, čo znamená "drankať", tak to nepoužívaj, zbytočne sa pak strápňuješ, jehovista
|
]
Re: Moc vzkříšení (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Úterý, 15. duben 2025 @ 11:03:33 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Předvádíš se hezky. A nevíš, co znamená kresťan. Jen máš plnou pusu frází a falešných mýtů. Drankaj dál... :-) Bude to určitě úsměvné
|
]
Re: Moc vzkříšení (Skóre: 1) Vložil: kolisko v Úterý, 15. duben 2025 @ 11:53:00 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | slovo "drankať" alebo aj "drančať" znamená po česky "škemrat". a jediný, kto tu "škemrá" o moju pozornosť a o moju odpoveď si ty. Tak ľen aby bolo vidno, aký si hlúpy, že používaš slova, ktorých nepoznáš a nerozumieš, čo znamenajú
|
]
Re: Moc vzkříšení (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Úterý, 15. duben 2025 @ 12:16:18 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Tak tvoje pozornost je mi ukradená, ó milostivý :-)
|
]
Re: Eucharistie: Rituál falešné nevěstky – past Satanova (Skóre: 1) Vložil: demagog (quokam@seznam.cz, http://www.bohu-a.svetu.cz/) v Pondělí, 14. duben 2025 @ 20:12:00 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.bohu-a.svetu.cz/ | Chatgpt pouzivam k overeni informaci Uz se mi nechce googlovat. |
]
Re: Eucharistie: Rituál falešné nevěstky – past Satanova (Skóre: 1) Vložil: kolisko v Pondělí, 14. duben 2025 @ 21:20:01 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Chat GPT používaš, lebo o danej veci sám nič nevieš a si pohodlný to študovať lebo to stojí námahu a čas. Koho zaujíma problematika, dá si prácu čítať relevantných biblistov, teológov a podobne. Chat GPT je ako hra s kockami: zamiešaš, rozhodíš a vždy ti vyjde iná kombinacia a iný súčet... nonsens. A keď o danej veci nič nevieš, ani niesi schopný spoznať a overiť si, či AI píše právdu alebo nie. Pak iba otrocky kopíruješ štýlom ctrlc ctrlv v zdaní pravdivosti, nič iného. naozaj je to smiešné
|
]
]
Re: Eucharistie: Rituál falešné nevěstky – past Satanova (Skóre: 1) Vložil: kolisko v Pondělí, 14. duben 2025 @ 21:31:12 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | šak já to ani neočakávam
|
]
Re: Eucharistie: Rituál falešné nevěstky – past Satanova (Skóre: 1) Vložil: demagog (quokam@seznam.cz, http://www.bohu-a.svetu.cz/) v Pondělí, 14. duben 2025 @ 20:27:47 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.bohu-a.svetu.cz/ | Kdyz uz mas rad ten chatgpt:
Pokud se nepletu, jr zidovsky zpusob poetickeho vyjadrivani i ten, ze jednu vec reknou dvakrat za sebou jinak, v synonymu. Over mi to a uved prikladym
Odpoved: Ano, nepleteš se – tento jev se nazývá hebrejský paralelismus, a je typickým znakem židovské poezie, zejména v Žalmech, Příslovích, Jóbovi a prorockých knihách.
Co je to hebrejský paralelismus?
Je to stylistický prostředek, kdy jedna myšlenka je vyjádřena ve dvou nebo více verších (nebo poloverších) pomocí synonymních, kontrastních nebo rozšiřujících výrazů.
Hlavní typy paralelismu:
1. Synonymní paralelismus – druhý řádek opakuje význam prvního jinými slovy. Příklad – Žalm 24:1:
> Hospodinu patří země i všechno, co je na ní, svět i ti, kdo v něm bydlí.
2. Antitetický (kontrastní) paralelismus – druhý řádek staví kontrast k prvnímu. Příklad – Přísloví 10:1:
> Moudrý syn dělá otci radost, pošetilý syn je matčiným zármutkem.
3. Syntetický paralelismus – druhý řádek rozvíjí nebo doplňuje myšlenku prvního. Příklad – Žalm 1:3:
> Je jako strom zasazený u vodních proudů, který nese ovoce v pravý čas, jeho listí nevadne – vše, co činí, se daří.
4. Emfatický nebo klimatický paralelismus – myšlenka se stupňuje nebo opakuje s důrazem. Příklad – Žalm 29:1:
> Vzdejte Hospodinu, synové Boží, vzdejte Hospodinu slávu a moc!
---
Tento styl je poetický, rytmický a snadno zapamatovatelný – což byl i důvod, proč se takto formulovaly modlitby, přísloví a písně.
|
]
Re: Eucharistie: Rituál falešné nevěstky – past Satanova (Skóre: 1) Vložil: demagog (quokam@seznam.cz, http://www.bohu-a.svetu.cz/) v Pondělí, 14. duben 2025 @ 21:20:35 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.bohu-a.svetu.cz/ | 7Hospodin Bůh vytvořil člověka z prachu ze země, a do jeho chřípí vdechl dech života; a člověk se stal živou duší.
Clovek nema dusi. Clovek nema dusi, clovek JE dusi. Dusi se clivek stal, kdyz Buh do jeho teka vdechl Ducha. Dusi se clovek stal, kdyz Buh obzivl jeho telo. Tato duse je vsak prach, ktera se v prach obrati - hmota, puda, zeme. Atomy, protony a beutrony.
To orach jsi a v orach se obratis. To je smrt. Poeticky receno - rise mrtvych. Neni myslenka ani dilo v risi mrtvych, ksm odejdes.
Duse je Bohem obzivle telo. Telo se rozpada. Co zustava je - Bozi vzpominka na cliveka. Ta zije nezavisle na tele. A na zaklade te vzpominky Buh opet ozivi telo a clovek se opet dtabe zivou dusi - tak, jak to popsal Ezechiel
Seol je poeticky popis hrobu, nic vice, nic mene, z pohledu Bozi. Je to Bozi pamet, vzpominka, na cliveka, jtera zije u Boha. |
]
Re: Eucharistie: Rituál falešné nevěstky – past Satanova (Skóre: 1) Vložil: demagog (quokam@seznam.cz, http://www.bohu-a.svetu.cz/) v Pondělí, 14. duben 2025 @ 21:36:59 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.bohu-a.svetu.cz/ | Prach jdi a v prach se obratis, Adame. TY. Buh nerika: tve telo je prach a v prach se obratis. Buh rika: Ty, Adame.
Duse je ja. Ego. Clovek, bytost, osoba. Jednotlivec. Clovek nena dusi, clovek je duse. Clivek se dusi stal tehdy, kdy Buh obzivl jeho telo. Nebyla duse drive nez telo, aby do teka vstoupila. Nic takoveho. Duse neni pred telem. Telo se stane dusi tehdy, kdyz je zive.
A tato duse, co nebyla pred telem, je prach, co se prach obrati. To uci bible od gebesis do zjeveni. Vse jine je spiritismus, ktere se do krestanskeho (ano, i drive do zidivskeho) dostava kulturni indoktrinaci z jinych filozofickych a nabozenskych smeru. |
]
Re: Eucharistie: Rituál falešné nevěstky – past Satanova (Skóre: 1) Vložil: kolisko v Pondělí, 14. duben 2025 @ 21:44:45 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Zdá sa, že ty si ďalší "mudrlant", ktorý sa o sebe domnieva, že ma rýdzejšiu vieru ako židia Biblie...
U siekt je takýto sebaklam častý...
|
]
Re: Eucharistie: Rituál falešné nevěstky – past Satanova (Skóre: 1) Vložil: demagog (quokam@seznam.cz, http://www.bohu-a.svetu.cz/) v Pondělí, 14. duben 2025 @ 23:19:08 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.bohu-a.svetu.cz/ | Myslis tech zidu, co ukrizovali Krista? Jo, ti vskutku byli odbornici na Pismo. |
]
Re: Eucharistie: Rituál falešné nevěstky – past Satanova (Skóre: 1) Vložil: kolisko v Úterý, 15. duben 2025 @ 01:10:12 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Myslíš toho Žida Krista, ktorý povedal, že on Zákon prišiel ni zrušiť, ale naplniť do poslednej jóty, takže seba činíš väčším nad Krista, ktorý bol poslušným Zákona až do smrti a bol aj autorom židovského Písma? To si trúfaš, "odborník"!
|
]
Re: Eucharistie: Rituál falešné nevěstky – past Satanova (Skóre: 1) Vložil: demagog (quokam@seznam.cz, http://www.bohu-a.svetu.cz/) v Úterý, 15. duben 2025 @ 11:15:39 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.bohu-a.svetu.cz/ | Oki, chces jeste diskutovat o vztahu Stareho a Noveho zakona?
A vis, ze prave tento zid Kristus daval jo najevo, ze kde uci Pismo jasnou reci, nelze tuto jasnou rec nejakou tradici jen tak smest ze stolu?
Pismo v genesis jasne uci, co je clivek, co je duse, co je duch, co je telo, co je smrt Zadna tradice, byt statovekych zidovskych mudrcu, toto jasne uceni nema co predelavat. |
]
Re: Eucharistie: Rituál falešné nevěstky – past Satanova (Skóre: 1) Vložil: kolisko v Úterý, 15. duben 2025 @ 12:00:48 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Fajn, tak v tom prípade určite veríš v existenciu duše, ktorá po smrti predstupuje pred Pána, a že duše spravodlivých sú pred jeho tvárou, kde ho chvália a slúžia mu a čakajů v jeho prítomnosti na vzkriesení tiel, ako to píše Nový zákon, ktorého Starý zákon bol iba tieňom a náznakom.
|
]
Re: Eucharistie: Rituál falešné nevěstky – past Satanova (Skóre: 1) Vložil: demagog (quokam@seznam.cz, http://www.bohu-a.svetu.cz/) v Čtvrtek, 17. duben 2025 @ 13:42:43 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.bohu-a.svetu.cz/ | Jiste. Rika se tomu vzkriseni z mrtvych.
Nejprve byl vzkrisen Krustus, po tom PRI JEHO navratu vstanou ti, kdo jsou jeho.
Ze neznas zanr knihy Zjeveni a povazujes to kupr za knihu Královskou, uz neni chybs Pisma.
Muži ninivští povstanou při soudu spolu s tímto pokolením a odsoudí je, neboť činili pokání na Jonášovo kázání – a hle, zde je někdo větší než Jonáš!
42 Královna Jihu povstane při soudu spolu s tímto pokolením a odsoudí je, neboť přišla z dalekých končin země, aby slyšela Šalomounovu moudrost – a hle, zde je někdo větší než Šalomoun!“
Soud bude po vstanuti (tj vzkriseni) z mrtvych. |
]
Re: Eucharistie: Rituál falešné nevěstky – past Satanova (Skóre: 1) Vložil: demagog (quokam@seznam.cz, http://www.bohu-a.svetu.cz/) v Čtvrtek, 17. duben 2025 @ 13:46:42 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.bohu-a.svetu.cz/ | "odkud prijde soudit mrtve i zive" - apostolske vyznani viry
|
]
Re: Eucharistie: Rituál falešné nevěstky – past Satanova (Skóre: 1) Vložil: kolisko v Pondělí, 14. duben 2025 @ 21:39:43 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Akorát že vôbec. Ty si priletel z akej planéty, že píšeš taký bizár tak vzdialený od Biblie??? Veď Biblia nič takého ako ty teraz nepíše - šeol je pre židov, ale aj pre kresťanov naprostá realita, kde zomretí čakajú na Mesiáša a na vzkriesení mŕtvych! A v ňom su jak spravedliví, tak aj nespravedliví. A tí spravedliví spočívajú v lone Abrahámovom. A duša existuje aj bez tela, ako to vyjadruje práve židovská viera v pobyt zosnulých v šeolu, kde spravedliví čakajú na vzkriesení tel!!!
|
]
Re: Eucharistie: Rituál falešné nevěstky – past Satanova (Skóre: 1) Vložil: demagog (quokam@seznam.cz, http://www.bohu-a.svetu.cz/) v Pondělí, 14. duben 2025 @ 23:17:52 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.bohu-a.svetu.cz/ | Cituji genesis. kde je jednoznacna formulace. Cituji knihu kazatel, kde je jednounacna fornulace. Vy citujete smesici lidskych nazoru a pak jeste jeden obraz vytrzeny z kontextu podobenstvi. Vite vubec, co je to podobenstvi? Jaky je rozdil mezi kupr podobenstvim a alegorii?
Tajemstvi desne tajny: v podobenstvi jde o pointu, podobenstvi neni popisne vyucovani.
Pokud je lidska tradice v rozporu s jednoznacnou formulaci z bible, ma prednost jefnoznacna formulace. |
]
Re: Eucharistie: Rituál falešné nevěstky – past Satanova (Skóre: 1) Vložil: demagog (quokam@seznam.cz, http://www.bohu-a.svetu.cz/) v Pondělí, 14. duben 2025 @ 23:23:01 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.bohu-a.svetu.cz/ | Cekajou na vzkriseni tel. Asi tak jako negativ "ceka" na vyvolani fotky.
Nerozumis obraznemu, poetickemu jazyku. Je rozdil, kde bible uci jasnou formulaci a kde pouziva poeticky jazyk. |
]
Re: Eucharistie: Rituál falešné nevěstky – past Satanova (Skóre: 1) Vložil: kolisko v Úterý, 15. duben 2025 @ 01:06:00 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Tak s tebou je to eště o veľa horšie ako som sa sprvu domnieval. Ty si voľaký adventista? Alebo jehovista???
To si nečítal, že Boh je Bohom živých a preto Jákob či Abraham sú ustavičně živí pred Bohom, aj keď už odišli z tohto sveta?
A pokud jde o mrtvé, že vstanou, nečetli jste v knize Mojžíšově, ve vyprávění o hořícím keři, jak Bůh Mojžíšovi řekl: 'Já jsem Bůh Abrahamův, Bůh Izákův a Bůh Jákobův'? On přece není Bohem mrtvých, nýbrž Bohem živých. Velmi se mýlíte!" Marek 12
To si nečítal, že Pavel píše o tom, že keď kresťan zomre, ide jeho duša k Pánovi??
Jsme tedy stále plni důvěry, neboť víme, že pokud jsme doma v tomto těle, nejsme doma u Pána 1 Korinstkým
alebo:
Mám-li žít v tomto těle, získám tím možnost další práce. Nevím tedy, co bych vyvolil, táhne mne to na obě strany: Toužím odejít a být s Kristem, což je jistě mnohem lepší; ale zůstat v tomto těle je zase potřebnější pro vás. Filipským
To si nečítal, že prijaté slovo Pána má moc spasiť DUŠU (pozri Jakuba 1, 21)?
A to si nečítal, že mučedníci Pána sú po smrti pred Pánom a ustavičně mu slúžia v nebi už pred vzrkiesením tiel?
To jsou ti, kteří přišli z velikého soužení a vyprali svá roucha a vybílili je v krvi Beránkově. Proto jsou před trůnem Božím a slouží mu v jeho chrámě dnem i nocí; a ten, který sedí na trůnu, bude jim záštitou. Zjavenie Jána 7, 13 - 14 (to sú doslova "duše zabitých" v gréčtine v Zjevení 6 , 9)
a že preto aj autor Hebrejom mohol napísať:
Vy stojíte před horou Siónem a městem Boha živého, nebeským Jeruzalémem, před nesčetným zástupem andělů a slavnostním shromážděním církve prvorozených, jejichž jména jsou zapsána v nebi, a před Bohem, soudcem všech, a před zesnulými spravedlivými, kteří již dosáhli cíle 12
Kde je teraz tvoj hlúpy a vymyslený negatív????
Ale na čo by si čítal aj Bibliu, keď ti stačí chat GPT, ktorý je tvojím slovom Božím, ako sa zdá. Toho nepreveruješ, azda má pravdu, ale slepo mu veríš, aj keď tára nezmysly
|
]
Re: Eucharistie: Rituál falešné nevěstky – past Satanova (Skóre: 1) Vložil: oko v Úterý, 15. duben 2025 @ 09:40:49 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Slušelo se totiž na toho, pro něhož je všechno a skrze něhož je všechno, když mnoho synů přivedl do slávy, aby skrze utrpení učinil dokonalým původce jejich záchrany. 11Neboť ten, který posvěcuje, i ti, kdo jsou posvěcováni, jsou všichni z jednoho. Z toho důvodu se nestydí nazývat je bratry, 12když říká: ‚ Budu zvěstovat tvé jméno svým bratřím, uprostřed shromáždění tě budu opěvovat.‘ 13A opět: ‚Já mu budu důvěřovat;‘ a opět: ‚Hle, já a děti, které mi dal Bůh.‘ 14Protože děti mají účast na krvi a těle, podobně i on se jich stal účastným, aby skrze smrt zahladil toho, kdo má vládu nad smrtí, totiž Ďábla, 15a osvobodil ty, kteří byli strachem ze smrti drženi po celý život v otroctví. 16Je přece jasné, že se neujímá andělů, ale ujímá se semene Abrahamova.
|
]
Re: Eucharistie: Rituál falešné nevěstky – past Satanova (Skóre: 1) Vložil: demagog (quokam@seznam.cz, http://www.bohu-a.svetu.cz/) v Úterý, 15. duben 2025 @ 10:16:52 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.bohu-a.svetu.cz/ | Kdo spi, nevnima cas.
K oblaku svedku je treba rozumet biblickemu casu. Odkazal bych te k memu clanku tomu venovanemu zde na Granu. |
]
Re: Eucharistie: Rituál falešné nevěstky – past Satanova (Skóre: 1) Vložil: kolisko v Úterý, 15. duben 2025 @ 10:34:01 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Tak akurát ty spíš.
Odkázal bych ťa na citáty z Biblie, ktoré som uviedol vyššie a ktoré vyvracajú tvoje nebiblické nezmysly. Veď ty ani nevieš, čomu a prečo verili židia, ale aj od počiatku samotní kresťania! Tak se prebuď.
|
]
Re: Eucharistie: Rituál falešné nevěstky – past Satanova (Skóre: 1) Vložil: demagog (quokam@seznam.cz, http://www.bohu-a.svetu.cz/) v Čtvrtek, 17. duben 2025 @ 13:50:32 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.bohu-a.svetu.cz/ | Nic nevyvraci, to jsou pouze tva prani.
Ano, kdyz se nespravne chape cas, dojde se ke spatnym vykladum. Cas neni linka, cas jsou bubliny. Oblak jsou zivi svedkove viry - v jine bubline. Buh je Bohem zivych! |
]
Re: Eucharistie: Rituál falešné nevěstky – past Satanova (Skóre: 1) Vložil: kolisko v Úterý, 15. duben 2025 @ 10:37:04 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | áno, presne tak, zamilovali si viac svoje vlastné slovo ako slovo Božie, ako slovo od Pána takí veria v bludné, nekresťanské nauky, ktoré vymysleli iní pomýlení luďia
|
]
Re: Eucharistie: Rituál falešné nevěstky – past Satanova (Skóre: 1) Vložil: demagog (quokam@seznam.cz, http://www.bohu-a.svetu.cz/) v Úterý, 15. duben 2025 @ 11:40:55 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.bohu-a.svetu.cz/ | Marek 12 je obhajobou VZKRISENI TEL, ne nekanonickych spekulaci o Seolu. Kontext, drahy priteli. Kdyz Kristus odpovida na jednu otazku, nelze jeho odpoved vzit a pouzit ji na otazku, kterou ten text neklade, protoze pak je to vytrhnuti z kontextu.
Pavel: Je treba si uvedomovat, ze spici lide nevnimaji cas. Ano, "toto telo" se rozpadne v prach, vzkriseni neni pouze o obnove "tohoto tela", ale o obnove v tele oslavenem, takzvane "duchovnim." Viz setkani na hore promeneni. Anebo setkani Krista s Tomasem. Oslavené telo, takzvane duchovni telo, na ktere se lze sahnout a ktere ma jizvy po ukrizovani.
Spasit dusi. Samozrejme ze tu jde o spase duše, čeho jineho?
Zjeveni. Uff. Kniha Zjeveni neni poradana chronologicky, ale teologicky. Jan "potom" uvidel veliky zastup. "Potom" - po pečeteni zivych vernych. Jedna se o popis vzkriseni. A ano, prvni se vzbudí "ti, co jsou Jeho, a pak "my, kteri bdeme na zivu, budeme promeneni" Zjeveni neni chronologicka kniha. Zadnou knihu prorockych vyroku nelze brat chronologicky, ze na zacatku prorokuji o blizke budoucnosti a na konci o daleke. Ne, tento pristup je nesmyslny. Ne prorocke knihy typu Zjeveni se prirovnavaji k horam videnym zdalky: Zdanlive jsou ve stejne vzdálenosti. Ale az se k nim clovek priblizi, tak az pak uvidi, ktera hora je blize a ktera dale.
Co tam mas, krome urazek, dale? |
]
Re: Eucharistie: Rituál falešné nevěstky – past Satanova (Skóre: 1) Vložil: kolisko v Úterý, 15. duben 2025 @ 12:09:12 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Čo tam mám? Mám ta Písmo, ale to evidentne neberieš vážne, keď ho poprieš v tom, čo ti nevyhovuje. Však si to tak ponechaj a spi aj ďalej. Písmo hovorí jasne a já mu verím, ako je. Čo na tom, že ty ho popieraš, to už je tvoja vec. Ja spolu s Pánom viem, že kto verí prešiel zo smrti do života a žije, tak ako Jákob a Izák, ktorí sú služobníkmi Boha živého a preto sú živí, podobne ako mučedníci v nebi čakajúci na vzkriesení tiel a klaňajúci sa Pánovi. A tiež viem, že keď Pavel bol za života v tretiom nebi, bol v raji a nie vo spálni.
|
]
]
Re: Eucharistie: Rituál falešné nevěstky – past Satanova (Skóre: 1) Vložil: demagog (quokam@seznam.cz, http://www.bohu-a.svetu.cz/) v Čtvrtek, 17. duben 2025 @ 13:59:17 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.bohu-a.svetu.cz/ | Prechod od smrti do zivota.
Opet je treba chaoat cas. Budoucnost je REALNE oritomna uz v pritomnosti, kdyz se o ni rozhodne. Ldyz je tedy rozhodnuto o neci smrti, tak ta smrt jiz realne existuje (kuor prisel Zakon a ja jsem zemrel). Kdyz se zmeni rozhodnuti, tak smrt v budoucnu zmizi, tudiz prestane realne existovat i v soucasnosti.
Kdyz je nekdo odsouzen, ze ho zitra rano v ppet zastreli, nepujdes s nim na pivo v sest, protoze je mrtvy (=nema budoucnost). Kdyz se tento trest zrusi, jiz DNES si s nim muzes domluvit, ze zitra rano v sest spolu pujdete na pivo. Bo presel "ze smrti do zivota). Jeho smrt realne existovala a pak exustovat prestala. |
]
Re: Eucharistie: Rituál falešné nevěstky – past Satanova (Skóre: 1) Vložil: demagog (quokam@seznam.cz, http://www.bohu-a.svetu.cz/) v Čtvrtek, 17. duben 2025 @ 14:02:05 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.bohu-a.svetu.cz/ | PS nepopiram ani jedno Sluvko z Bible Nemohu vsak za to, ze ty tem biblickym slovum nerozumis, ze si je vykladas spatne, ze neumis pracovat s zanry knih, s kontectem a ze jsi prilis pysny na to, aby sis aspoň zapnul chatgpt.
Buh se stavi proti pysnym
|
]
Re: Eucharistie: Rituál falešné nevěstky – past Satanova (Skóre: 1) Vložil: oko v Úterý, 15. duben 2025 @ 09:19:03 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Toto je přece, Josefe, hloupost!
Za dobu našich diskusí jsi evidentně zatím nic nepochopil!
Boží Syn (Slovo) si nevypůjčil žádné tělo jen na nějakou přechodnou dobu, ale přijal tělo člověka za své vlastní - bytostně se ztotožnil s člověkem způsobem, že se sám stal tímto člověkem - Ježíšem Kristem. Už navěky, navždy! |
]
|
|
Re: Eucharistie: Rituál falešné nevěstky – past Satanova (Skóre: 1) Vložil: martino v Neděle, 13. duben 2025 @ 21:01:43 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) | To ti diktoval přímo Satan. |
Re: Eucharistie: Rituál falešné nevěstky – past Satanova (Skóre: 1) Vložil: Frantisek100 v Pondělí, 14. duben 2025 @ 08:26:25 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | A není to také od Satana, kdo brání pravdě, abyste pochopili
svoje omyly a podvody. Kdo radil katolíkům, aby vyvraždili indiánské obyvatelstvo a vedli války? Kdo jim radil, aby se po válce postavili na stranu
fašistů a válečných zločinců a pomáhali jim utéct před odplatou za jejich zločiny?
Dokonce je ukrývali ve Vatikánu!! Atd. Tady toho Satana ve vaší církvi nechceš vidět, ubohý Martínku!!! Vy falešníci a
lidovci!!!! |
]
|
|
Re: Eucharistie: Rituál falešné nevěstky – past Satanova (Skóre: 1) Vložil: demagog (quokam@seznam.cz, http://www.bohu-a.svetu.cz/) v Úterý, 15. duben 2025 @ 12:25:38 CEST (O uživateli | Poslat zprávu | Blog) http://www.bohu-a.svetu.cz/ | Je Zivot bez tela? Je duse nezavisla na telu? Samozrejme ze ne. I Pavel podminuje posmrtny zivot vzkrisenim tel - Nebot pokud neni vzkriseni tel, PAK JEZME, PIJME, bo zitra zemreme
|
Re: Eucharistie: Rituál falešné nevěstky – past Satanova (Skóre: 1) Vložil: kolisko v Úterý, 15. duben 2025 @ 12:39:13 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Samozrejme že je. Napísal som ti toľko odkazov, tak netáraj hlúpoty. Pavel to opísal jasne, ale ty iba popieraš jasné Pavlovo slovo, čo je hanebné.
|
]
Re: Eucharistie: Rituál falešné nevěstky – past Satanova (Skóre: 1) Vložil: demagog (quokam@seznam.cz, http://www.bohu-a.svetu.cz/) v Čtvrtek, 17. duben 2025 @ 14:36:25 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.bohu-a.svetu.cz/ | Neni li vzkriseni z tel, pak jesme a pojme, bo zitra umreme. = Tak si uzijme tebto zivot, bo neni nic, co by nas po smrti potrestalo (za pychu) neno odmenilo (za stridmost, pokoru). Pak nezalezi na nicem, co udelame tu, protize neni soud.
Cela pasaz zde:
12Když se tedy hlásá o Kristu, že vstal z mrtvých, jak to, že někteří mezi vámi říkají, že není vzkříšení mrtvých? 13Není-li vzkříšení mrtvých, pak nevstal ani Kristus. 14Jestliže však Kristus nevstal z mrtvých, pak je naše zvěstování prázdné, prázdná je i vaše víra 15a my jsme se také stali falešnými Božími svědky — vždyť jsme vydali svědectví o Bohu, že probudil k životu Krista, on ho však neprobudil, jestliže totiž mrtví nevstávají. 16Neboť jestliže mrtví nevstávají, není vzkříšen ani Kristus. 17Není-li však Kristus vzkříšen, je vaše víra marná, ještě jste ve svých hříších. 18Pak tedy zahynuli i ti, kteří v Kristu zemřeli. 19Máme-li naději v Kristu jen v tomto životě, jsme nejubožejší ze všech lidí. 20Avšak Kristus vstal z mrtvých, prvotina těch, kdo zemřeli. 21Když tedy přišla skrze člověka smrt, přišlo skrze člověka také vzkříšení mrtvých. 22Jako v Adamovi všichni umírají, tak také v Kristu budou všichni obživeni. 23Každý však ve svém pořadí: jako prvotina Kristus, potom při jeho příchodu ti, kdo jsou Kristovi, 24potom bude konec, až Kristus odevzdá království Bohu a Otci a zruší každou vládu, každou vrchnost i moc. 25Neboť on musí kralovat, dokud nepoloží všechny nepřátele pod jeho nohy. 26Jako poslední nepřítel bude zahlazena smrt. 27Neboť ‚všechno podřídil pod jeho nohy.‘ Když však řekl, že je všechno podřízeno, je zřejmé, že všechno kromě toho, kdo mu všechno podřídil. 28A až mu podřídí všechno, pak i sám Syn se podřídí tomu, jenž mu podřídil všechno, aby byl Bůh všechno ve všem. 29Co potom budou dělat ti, kteří se dávají křtít za mrtvé? Jestliže mrtví vůbec nevstávají, proč se za ně dávají křtít? 30A proč i my se v každou hodinu vydáváme do nebezpečí? 31Denně umírám — jakože vy, bratři, jste moje chlouba, kterou mám v Kristu Ježíši, našem Pánu. 32Jestliže, po lidsku řečeno, jsem v Efesu bojoval s šelmami, co mi to prospěje? Jestliže mrtví nevstávají, ‚jezme a pijme, neboť zítra zemřeme.‘ 33Neklamte se: ‚Špatné řeči ničí dobré mravy.‘ 34Vystřízlivějte, jak se sluší, a nehřešte. Vždyť někteří z vás nemají ani ponětí o Bohu. Říkám to k vašemu zahanbení. 35Někdo však řekne: ‚Jak vstanou mrtví?‘ ‚V jakém těle přijdou? ‘ 36Pošetilý člověče! To, co zaséváš, neobživne, jestliže to neumře. 37A co zaséváš, není to tělo, které má vzniknout, nýbrž holé zrno, například pšeničné nebo nějaké jiné. 38Bůh mu však dává tělo, jak to sám chtěl: každému semeni jeho vlastní tělo. 39Není každé tělo stejné, nýbrž jiné je tělo lidské, jiné je tělo dobytka, jiné tělo ptáků a jiné tělo ryb. 40A jsou těla nebeská a těla pozemská, ale jiná je sláva nebeských a jiná pozemských. 41Jiná je sláva slunce, jiná je sláva měsíce a jiná je sláva hvězd. Neboť hvězda od hvězdy se liší ve slávě. 42Tak je tomu i při vzkříšení mrtvých: Zasévá se v porušitelnosti, vstává v neporušitelnosti; 43zasévá se v potupě, vstává ve slávě; zasévá se v slabosti, vstává v moci. 44Zasévá se tělo duševní, vstává tělo duchovní. Je-li tělo duševní, je také tělo duchovní. 45Tak je i napsáno: První člověk, Adam, se stal duší živou, poslední Adam Duchem oživujícím. 46Ale ne nejprve duchovní, nýbrž duševní, a potom duchovní. 47První člověk je ze země, z prachu, druhý člověk Pán z nebe. 48Jaký je ten pozemský, takoví i ti pozemští; a jaký ten nebeský, takoví i ti nebeští. 49A jako jsme nesli podobu pozemského, nesme také podobu nebeskéko. 50Toto vám říkám, bratři, že tělo a krev nemůže být dědicem Božího království ani porušitelné nebude dědicem neporušitelného. 51Hle, říkám vám tajemství: Ne všichni zemřeme, ale všichni budeme proměněni, 52naráz, v okamžiku, při zvuku poslední polnice. Zazní polnice, a mrtví vstanou jako neporušitelní a my budeme proměněni. 53Neboť toto porušitelné tělo musí obléci neporušitelnost a toto smrtelné musí obléci nesmrtelnost. 54Když toto porušitelné tělo oblékne neporušitelnost a toto smrtelné oblékne nesmrtelnost, tehdy se uskuteční slovo, které je napsáno: ‚Smrt byla pohlcena ve vítězství.‘ 55‚Kde je, smrti, tvé vítězství? Kde je, smrti, tvůj osten? ‘ 56Ostnem smrti je hřích a mocí hříchu je Zákon. 57Budiž dík Bohu, který nám dává vítězství skrze našeho Pána Ježíše Krista. 58Tak tedy, moji milovaní bratři, buďte pevní a nepohnutelní, stále se rozhojňujte v Pánově díle, vědouce, že vaše námaha není v Pánu zbytečná. |
]
Re: Eucharistie: Rituál falešné nevěstky – past Satanova (Skóre: 1) Vložil: demagog (quokam@seznam.cz, http://www.bohu-a.svetu.cz/) v Čtvrtek, 17. duben 2025 @ 14:37:10 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.bohu-a.svetu.cz/ | To je systematicke uceni NZ o posmrtnem zivote. Je v plnem souladu s SZ. |
]
Re: Eucharistie: Rituál falešné nevěstky – past Satanova (Skóre: 1) Vložil: demagog (quokam@seznam.cz, http://www.bohu-a.svetu.cz/) v Čtvrtek, 17. duben 2025 @ 14:38:36 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.bohu-a.svetu.cz/ | Vsimne e si, ze Korintane nepopirali posmrtny zivot. Ale vstani z mrtvych. |
]
|
|
|
|