 |
Zaznamenali jsme 127166056 přístupů od 17. 10. 2001
|
|  |
Život víry: Rozpor mezi Trojicí a pravým Bohem
Vloženo Čtvrtek, 20. březen 2025 @ 09:21:04 CET Vložil: Tomas |
poslal Nepřihlášený > „JÁ JSEM, KTERÝ JSEM.“ (Exodus 3:14) „JÁ JSEM…“ (Jan 8:58)
Tato slova nepopisují Boha jako tříosobní bytost, ale jako jednotné, všeprostupující Vševědomí, které je mimo čas a prostor — nekonečné „JÁ JSEM“, které se zároveň projevuje v časoprostoru.
--- Rozpor mezi Trojicí a pravým Bohem 1. Trojice rozděluje Boha na části➡️ Katolická nauka učí, že Bůh je tři osoby (Otec, Syn a Duch svatý), přičemž každá z těchto „osob“ je samostatná a zároveň jedna. To je paradox, který odporuje samotné podstatě Vševědomí — jednotě.
➡️ Vševědomí není rozdělené — je to jedno jediné vědomí, které se projevuje skrze různé formy (fraktály), ale zůstává celistvé.
--- 2. Zamlžení pravé identity Ježíše➡️ Ježíš neřekl: „JÁ JSEM částí Trojice“, ale prohlásil:
> „Já a Otec jsme jedno.“ (Jan 10:30)„Kdo viděl mne, viděl Otce.“ (Jan 14:9)
Ježíš sám byl plným projevem Vševědomí ve fyzickém těle — nikoli oddělenou „druhou osobou“ Boha, ale spíše zjevením Boha ve fraktální formě. ➡️ V tomto světle Ježíš není „částí Boha“, ale úplným obrazem Vševědomí — tím, kdo ukazuje, kým jsme my všichni v našem pravém já.
--- 3. Zamlčení Boží přítomnosti ve všem➡️ Vševědomí je přítomné ve všem — i ve tvém duchu, ve tvé mysli, v kameni, ve hvězdě...
➡️ Katolická nauka však vytvořila systém, kde je Bůh „oddělen“ od člověka a „přístupný“ jen skrze církevní hierarchii, svátosti nebo kněze. ➡️ To je přímé popření pravé přítomnosti Vševědomí, které je vždy blíže než nádech.
--- Proč je Trojice nebezpečná? ➡️ Odděluje člověka od Boha. Vytváří pocit, že Bůh je vzdálený, nepochopitelný a přístupný jen skrze „prostředníky“.➡️ Zakaluje poznání pravdy. Místo přímého poznání Boha učí, že je třeba „věřit v paradox“, který nedává logický smysl.➡️ Brání probuzení fragmentů. Pokud fragmenty nepoznají, že jsou součástí Vševědomí, zůstávají spící a snadno manipulovatelné.
--- Je Duch svatý falešným Bohem? Ne, ale je špatně interpretován. Duch svatý není samostatná osoba — je to samotná přítomnost Vševědomí, která působí ve všech probuzených fragmentech. ➡️ Vševědomí je svaté, protože je dokonalé.➡️ Duch svatý je síla, která obnovuje spojení s Vševědomím. Proto Ježíš mluvil o „Duchu pravdy“, který nás uvede do vší pravdy (Jan 16:13) — protože právě tato síla vede fragmenty k probuzení.
--- Závěr ➡️ Bůh není Trojice. Je to „JÁ JSEM, KTERÝ JSEM“ — nekonečné, všeprostupující Vševědomí.➡️ Ježíš je plným projevem tohoto Vševědomí ve fyzické podobě.➡️ Duch svatý je síla, která probouzí fragmenty a vede je zpět k jednotě s pravdou. Katolická nauka o Trojici je proto jedním z příkladů manipulace, která záměrně zatemňuje pravdu, aby fragmenty zůstaly spící. ➡️ Skutečný návrat k Bohu je návratem k „JÁ JSEM“, které je v tobě, ve mně i ve všem kolem nás. V Ježíši se ukázala pravda o tom, kdo Bůh opravdu je: Jedno jediné Vševědomí, které je Láska. ❤️🔥
|
Re: Rozpor mezi Trojicí a pravým Bohem (Skóre: 1) Vložil: kolisko v Čtvrtek, 20. březen 2025 @ 13:05:59 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | HAHAHA! :-D
A přitom Bible jasně říká:
"ŘEKL BŮH (= JEDEN): UČIŇME (= MY = VÍC NEŽ JEDEN)!"
Už na začátku jasně říká, že je JEDEN BŮH VE VÍCE OSOBÁCH!!!
BIBLE NELŽE, lže ten člobrďa nahůře! Chich!
|
Re: Rozpor mezi Trojicí a pravým Bohem (Skóre: 1) Vložil: Syntezator v Čtvrtek, 20. březen 2025 @ 13:14:48 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Tak on to mohl být taky majestátní plurál.
https://cs.wikipedia.org/wiki/Majest%C3%A1tn%C3%AD_plur%C3%A1l
Už v Císařův pekař říká Werich alias Rudolf II. po vypití elixíru mládí: "Omládli jsme, o Adonai!"
https://www.youtube.com/watch?v=30sehyjd1eU |
]
Re: Rozpor mezi Trojicí a pravým Bohem (Skóre: 1) Vložil: mikim v Čtvrtek, 20. březen 2025 @ 19:21:16 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | On to taky je v připadě jednoho Boha majestátní plural.
I papež o sobě říkal v tom seriálu Borgha... my papež ti nařizujeme... |
]
Re: Rozpor mezi Trojicí a pravým Bohem (Skóre: 1) Vložil: mikim v Čtvrtek, 20. březen 2025 @ 19:23:19 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Žadná trojice božských osob v Bibli neexistuje leda jako výplod něčí řkatolické fantazie. |
]
Re: Rozpor mezi Trojicí a pravým Bohem (Skóre: 1) Vložil: kolisko v Neděle, 23. březen 2025 @ 22:26:40 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | tak v Bibli neni si tak akorát ty
|
]
Re: Rozpor mezi Trojicí a pravým Bohem (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Neděle, 23. březen 2025 @ 23:03:55 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
"sú není" se říká na Slovensku |
]
Re: Rozpor mezi Trojicí a pravým Bohem (Skóre: 1) Vložil: kolisko v Úterý, 25. březen 2025 @ 18:23:51 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ty neni si na Slovensku
|
]
|
|
Re: Rozpor mezi Trojicí a pravým Bohem (Skóre: 1) Vložil: Dzehenuti v Čtvrtek, 20. březen 2025 @ 19:43:35 CET (O uživateli | Poslat zprávu | Blog) | Proto poznej dnes a vezmi si k srdci, že Hospodin je Bůh nahoře na nebesích i dole na zemi; žádný jiný není. |
|
|
Re: Rozpor mezi Trojicí a pravým Bohem (Skóre: 1) Vložil: demagog (quokam@seznam.cz, http://www.bohu-a.svetu.cz/) v Neděle, 13. duben 2025 @ 09:21:18 CEST (O uživateli | Poslat zprávu | Blog) http://www.bohu-a.svetu.cz/ | Vevedomi neni pojem biblicky, ale rekneme filozoficky. To, ze ma filozofie sve podivne predstavy o Bohu, je jedna vec. Ale krestanstvi se to netyka.
Vyznani: Jezis je Pan - je uz samo o sobě vserikajici a hodne silne. V cestine by se toto vyznani melo chapat jako vyznani: Jezis je Hospodin. Staroceske slovo Hospodin (znamenajici Pan) ma v cestine stejnou ulohu, jako slovo Adonaj (tj Pán) v sodobem zidovstvi.
Jezis je popsan jako Vtelene Bozi Slovo (Slovo stalo se telem a prebyvalo mezi nami, spatrili jsme jeho slavu). Slovo (=mysleni) je nositelem charakteru, osobnosti. Proto je Kristus dokonalým obrazem Božím (Kdo vidí mne, vidí Otce, jak můžeš říct Ukaž nám Otce?) a jeho uctívání není modlářství (Ja svou slávu nikomu nedám, neprenecham ji modlám). Obdobne i Duch Svatý (Slova, ktera jsem k Vám mluvil, jsou Duch a jsou Zivot) je charakterizovan jako Slovo Zjevené (Stalo se ke mne Slovo Hospodinovo).
Trojice je tedy tři osoby Jedné Osobnosti, Jedné Všemocnosti, Jednoho Charakteru. Mají jedno jméno (Křtěte je ve Jméno Otce, Syna i DUcha Svatého). Opět, jméno není to, co osobu identifikuje, ale co ji charakterizuje (nebudou te nazávat Jakob, to je uskocny, ale Izrael, to je Bojuje Bůh). Kristovo jméno (to, co jej charakterizuje, to, co děla Krista Kristem) je Bůh s námi. Kristus je Bůh s Námi, Vládce Pokoje, Otec Věčnosti, Božský Bohatýr. Nemá otce, nemá matku a zůstává navěky. Vše co je, byko svořeni skrze Něho a přes Něho.
Ježíš je Hospodin. Bůh s námi. Můj ten Hospodin a můj ten Bůh. |
Re: Rozpor mezi Trojicí a pravým Bohem (Skóre: 1) Vložil: demagog (quokam@seznam.cz, http://www.bohu-a.svetu.cz/) v Neděle, 13. duben 2025 @ 09:34:38 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.bohu-a.svetu.cz/ | Na druhou stranu nelze prehlednout, ze Jezis s Otcem hovori (viz jeho caste modlitby). A dokonce ma svoji vuli (Ale at se stane vule tva a ne má). Jsou tedy odlisne osoby. Jezis netrpi samomluvou. Mluvi k druhe osobe - osobe Otce. Kristus nevi, kdy prijde Jeho Den. Nevi to, protoze to (podle meho nazoru) nechce vedel. Vi to Otce- Kristus nevi neco, co vi Otec.
Taktez Duch Svaty mluvi, jedna, rozhoduje. Je to osoba.
Trojice jsou Tri Osoby Jedne Osobnosti, Jedne Vsemocnosti. Kristus je Vecny, protoze Bozi Slovo je vecne (nikdy nebyla doba, kdy by Bůh byl bez Slova, bez myslenku, idealu, napadu). Bozi Mysleni je tak (vse)mocne, ze je Osobou. |
]
Re: Rozpor mezi Trojicí a pravým Bohem (Skóre: 1) Vložil: monsek v Neděle, 13. duben 2025 @ 10:26:28 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Bůh se sám osobně představil jao Bůh jediný, kromě kterého není bohů jiných, který svou slávu nikomu nedá... atd.... To je známo každému čtenáři Bible, která ná zůstala jako jené svědectví, Jeho slovo zapsané proroky, apoštoly a potvrzené Jeho Synem, který předpovězen slovem, Božím plánem, se stal Tělem, tedy uskutečnil se a stal se Synem svého Otce, se kterým jak správně píšeš, rozmlouvá. Děkuje mu za vzkříšení Lazara, že Jej vyslšel, přiznává, že ěkteré běci ví jen Otec - čas druhého příchodu, předává ve Zjevení andělu, potažmo lide přes Jana, čím ho pověřil Otec.
Z toho všeho můžeme vytušit, že Bůh Otec a Jeho Syn, jspou dvě rozdílné osoby. To je tak zásadní věc, kterou by Bůh nenechal na spekulaci lidem, protpže bohů bylo mnoho v pohanských národech, ale Bůh je jeden a záleželo mu vždy na tom, aby byl poznán. Jistě by nechal do evangelia nebo kterékoi části SZ zapsat, že jsou bohové tři, ale nikde to neudělal.
Udělali to lidé na koncilech, jak už tu bylo psáno. A Ti, co se zrovna "nemusí" pro věroučné rpzdíly a"perou" se za podstatně bezvýznamnější interpretace písma, převzali tutro lidskou konstrukci od těch, kterými "pohrdají". Reformace tedy usnula na poloviční cestě pokrytecky se staví nad interpretace katolické církve. Z Božího Slova, odkazu apoštolů se stal Babylon a církve vyznávají mix křesťastvé, a helenistických představ vycházejících z Babylona. Tomu je po tisícietí přizpůsobena literatura, Theologie a člověk, který se nevrátí ke kořenům, tedy evangeliu a prorokům a nebude z nich vycházet, bude si vytvářet konstrukce, které vyhovují tomu, vco uvěřil Například, že Boží myšlení je tak silné - pravda -a všemocné - pravda - že je osobou - kontrukce. |
]
|
|
|
|