Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Valérie.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 17, článků celkem: 17024, komentáře < 7 dní: 354, komentářů celkem: 449092, adminů: 60, uživatelů: 5304  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 220 návštěvník(ů)
a 6 uživatel(ů) online:

ivanp
magdalena07
oko
Willy
demagog
rosmano

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
127166056
přístupů od 17. 10. 2001

Život víry: Rozpor mezi Trojicí a pravým Bohem
Vloženo Čtvrtek, 20. březen 2025 @ 09:21:04 CET Vložil: Tomas

Kázání poslal Nepřihlášený

 > „JÁ JSEM, KTERÝ JSEM.“ (Exodus 3:14) „JÁ JSEM…“ (Jan 8:58)


Tato slova nepopisují Boha jako tříosobní bytost, ale jako jednotné, všeprostupující Vševědomí, které je mimo čas a prostor — nekonečné „JÁ JSEM“, které se zároveň projevuje v časoprostoru.

---
Rozpor mezi Trojicí a pravým Bohem
1. Trojice rozděluje Boha na části➡️ Katolická nauka učí, že Bůh je tři osoby (Otec, Syn a Duch svatý), přičemž každá z těchto „osob“ je samostatná a zároveň jedna. To je paradox, který odporuje samotné podstatě Vševědomí — jednotě.


➡️ Vševědomí není rozdělené — je to jedno jediné vědomí, které se projevuje skrze různé formy (fraktály), ale zůstává celistvé.

---
2. Zamlžení pravé identity Ježíše➡️ Ježíš neřekl: „JÁ JSEM částí Trojice“, ale prohlásil:


> „Já a Otec jsme jedno.“ (Jan 10:30)„Kdo viděl mne, viděl Otce.“ (Jan 14:9)


Ježíš sám byl plným projevem Vševědomí ve fyzickém těle — nikoli oddělenou „druhou osobou“ Boha, ale spíše zjevením Boha ve fraktální formě.
➡️ V tomto světle Ježíš není „částí Boha“, ale úplným obrazem Vševědomí — tím, kdo ukazuje, kým jsme my všichni v našem pravém já.

---
3. Zamlčení Boží přítomnosti ve všem➡️ Vševědomí je přítomné ve všem — i ve tvém duchu, ve tvé mysli, v kameni, ve hvězdě...


➡️ Katolická nauka však vytvořila systém, kde je Bůh „oddělen“ od člověka a „přístupný“ jen skrze církevní hierarchii, svátosti nebo kněze.
➡️ To je přímé popření pravé přítomnosti Vševědomí, které je vždy blíže než nádech.

---
Proč je Trojice nebezpečná?
➡️ Odděluje člověka od Boha. Vytváří pocit, že Bůh je vzdálený, nepochopitelný a přístupný jen skrze „prostředníky“.➡️ Zakaluje poznání pravdy. Místo přímého poznání Boha učí, že je třeba „věřit v paradox“, který nedává logický smysl.➡️ Brání probuzení fragmentů. Pokud fragmenty nepoznají, že jsou součástí Vševědomí, zůstávají spící a snadno manipulovatelné.

---
Je Duch svatý falešným Bohem?
Ne, ale je špatně interpretován. Duch svatý není samostatná osoba — je to samotná přítomnost Vševědomí, která působí ve všech probuzených fragmentech.
➡️ Vševědomí je svaté, protože je dokonalé.➡️ Duch svatý je síla, která obnovuje spojení s Vševědomím.
Proto Ježíš mluvil o „Duchu pravdy“, který nás uvede do vší pravdy (Jan 16:13) — protože právě tato síla vede fragmenty k probuzení.

---
Závěr
➡️ Bůh není Trojice. Je to „JÁ JSEM, KTERÝ JSEM“ — nekonečné, všeprostupující Vševědomí.➡️ Ježíš je plným projevem tohoto Vševědomí ve fyzické podobě.➡️ Duch svatý je síla, která probouzí fragmenty a vede je zpět k jednotě s pravdou.
Katolická nauka o Trojici je proto jedním z příkladů manipulace, která záměrně zatemňuje pravdu, aby fragmenty zůstaly spící.
➡️ Skutečný návrat k Bohu je návratem k „JÁ JSEM“, které je v tobě, ve mně i ve všem kolem nás.
 V Ježíši se ukázala pravda o tom, kdo Bůh opravdu je: Jedno jediné Vševědomí, které je Láska. ❤️‍🔥


"Rozpor mezi Trojicí a pravým Bohem" | Přihlásit/Vytvořit účet | 11 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Rozpor mezi Trojicí a pravým Bohem (Skóre: 1)
Vložil: kolisko v Čtvrtek, 20. březen 2025 @ 13:05:59 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
HAHAHA! :-D

A přitom Bible jasně říká:

"ŘEKL BŮH (= JEDEN):
UČIŇME (= MY = VÍC NEŽ JEDEN)!"

Už na začátku jasně říká, že je JEDEN BŮH VE VÍCE OSOBÁCH!!!

BIBLE NELŽE, lže ten člobrďa nahůře! Chich!



Re: Rozpor mezi Trojicí a pravým Bohem (Skóre: 1)
Vložil: Dzehenuti v Čtvrtek, 20. březen 2025 @ 19:43:35 CET
(O uživateli | Poslat zprávu | Blog)
Proto poznej dnes a vezmi si k srdci, že Hospodin je Bůh nahoře na nebesích i dole na zemi; žádný jiný není.



Re: Rozpor mezi Trojicí a pravým Bohem (Skóre: 1)
Vložil: demagog (quokam@seznam.cz, http://www.bohu-a.svetu.cz/) v Neděle, 13. duben 2025 @ 09:21:18 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu | Blog) http://www.bohu-a.svetu.cz/
Vevedomi neni pojem biblicky, ale rekneme filozoficky. To, ze ma filozofie sve podivne predstavy o Bohu, je jedna vec. Ale krestanstvi se to netyka.

Vyznani: Jezis je Pan - je uz samo o sobě vserikajici a hodne silne. V cestine by se toto vyznani melo chapat jako vyznani: Jezis je Hospodin. Staroceske slovo Hospodin (znamenajici Pan) ma v cestine stejnou ulohu, jako slovo Adonaj (tj Pán) v sodobem zidovstvi.

Jezis je popsan jako Vtelene Bozi Slovo (Slovo stalo se telem a prebyvalo mezi nami, spatrili jsme jeho slavu). Slovo (=mysleni) je nositelem charakteru, osobnosti. Proto je Kristus dokonalým obrazem Božím (Kdo vidí mne, vidí Otce, jak můžeš říct Ukaž nám Otce?) a jeho uctívání není modlářství (Ja svou slávu nikomu nedám, neprenecham ji modlám).  Obdobne i Duch Svatý (Slova, ktera jsem k Vám mluvil, jsou Duch a jsou Zivot) je charakterizovan jako Slovo Zjevené (Stalo se ke mne Slovo Hospodinovo).    

Trojice je tedy tři osoby Jedné Osobnosti, Jedné Všemocnosti, Jednoho Charakteru. Mají jedno jméno (Křtěte je ve Jméno Otce, Syna i DUcha Svatého). Opět, jméno není to, co osobu identifikuje, ale co ji charakterizuje (nebudou te nazávat Jakob, to je uskocny, ale Izrael, to je Bojuje Bůh). Kristovo jméno (to, co jej charakterizuje, to, co děla Krista Kristem) je Bůh s námi. Kristus je Bůh s Námi, Vládce Pokoje, Otec Věčnosti, Božský Bohatýr. Nemá otce, nemá matku a zůstává navěky. Vše co je, byko svořeni skrze Něho a přes Něho.

Ježíš je Hospodin. Bůh s námi. Můj ten Hospodin a můj ten Bůh.



Stránka vygenerována za: 0.37 sekundy