 |
Zaznamenali jsme 112129927 přístupů od 17. 10. 2001
|
|  |
poslal Nepřihlášený Ćasto jsem v církvi zaslechl, že církev není demokracie, ale teokracie, resp. království. To znamená nejen, že vládne a rozhoduje Bůh, ale svoji autoritu deleguje na své autority a skrze ně se pak moc rozlévá zase dále. Církev poté vytváří strukturu pyramidy, na jejímž čele stojí například soudobí apoštolové, kteří se pak zodpovídají už jen Bohu. Autority není možné si zvolit, jelikož je povolává sám Bůh a jejich rozpoznání mohou učinit zase jen vyšší autority, protože jsou v pyramidě Bohu nejblíže. Slyší tudíž nejlépe jeho hlas a jsou schopny rozpoznat vše lépe než ti, kdo v pyramidě obsadili nižší patra. Bůh sám povolává do špice pyramidy lidi dle jejich kvalit a ti jsou odpovědni pouze jemu, nikoliv lidem pod nimi.
|
poslal Nepřihlášený je vskutku zvláštní dáma. Znovuzrozená
letniční křesťanka, kazatelka, členka několika církví a televangelistka
kritizovaná za finanční machinace a hereze. Je dvakrát rozvedená a spekulovalo
se dokonce, že měla poměr s Benny Hinnem. Hlásá evangelium prosperity a jak
uvádí profesor teologie Michael Horton, tvrdí, že Kristus zemřel na kříži
nikoli kvůli odpuštění hříchů, ale kvůli záchraně lidí před finančními
potížemi.
|
poslal oko TZV. CHARISMATICI ZCELA OTOČILI (ZFALŠOVALI) JEŽÍŠŮV VÝROK O DUCHU SVATÉM “VÍTR VANE, KAM CHCE”.
|
poslal Nepřihlášený
|
poslal Nepřihlášený Pro charismatiky je Torontské požehnání stále studnicí zdroje síly a moci. Rádi by se proto opět ponořili pod hladinu rozbouřených emocí a démonických manifestací. Vždyť dalo impulz k rozšíření nejmocnějšího ekumenického evangelizačního nástroje světa, Kurzů Alfa. Charismatici to sice neradi slyší, protože to od jejich kurzů ostatní křesťany odhání, ale nemohou se ubránit neodolatelné touze po sjednocení s bouřlivým, chaotickým, ekumenickým a živočišným torontským duchem. Tento duch však není na poli církve žádným nováčkem a mohli jsme jej nalézt - v různé formě vyspělosti a síly - u některých katolických mystiků, pikartů, extrémních novokřtěnců nebo nověji u radikálních quakerů, shakerů a výjimečně u oddělených pietistů. Následující dva dokumenty nás seznámí se snahou o revitalizaci i s jeho dnes již historickou kritikou.
|
poslal Nepřihlášený
Písmo nikdy nelže. Bylo řečeno, že v posledních dnech, které přijdou, lidé budou zachovávat vnější zdání zbožnosti, ale budou odmítat jeho vnitřní sílu.(2 Tim 3,5) Ach, milovaní, bude tu při Mém Návratu ještě nějaká víra? ...
|
poslal Nepřihlášený 13. listopadu 1989 Vidíš, Mé dítě, celá Nebesa tak dlouho truchlila pro tvou Tak-Nemilovanou-Sestru. Celá léta jsme polykali hořké Slzy ... "Ó, Rusko! Pouhé stvoření z masa! Zlý se vplížil do tvého lůna, stvoření z prachu a popela. Já, Nejvyšší tě vzkřísím, protože Já jsem Vzkříšení. Budu tě sytit k Životu a Svým Prstem tě budu přetvářet ve slavný národ, jako jsem Já byl proměněn. Oblečeš si zářivě bílé majestátní roucho a celá Nebesa odloží svůj smuteční šat a hořké Slzy Nebes se promění v slzy radosti. Celá Nebesa budou oslavovat tvé Vzkříšení a všichni svatí mučedníci, kteří se bez přestání modlili u Nohou vaší Svaté Matky o Její zásah, toho dne, spolu s Mou Matkou a bezpočtem Jejích svatých andělů, všichni sestoupí do domů tvých dětí, které se stanou i jejich domovem. Pak je budu živit Svým Tělem a nabídnu jim k pití Svou Krev."
|
poslal Nepřihlášený Pokoj vám.Milovaní, vy, které Mé Srdce nepřestává hledat, aby vás přitáhlo, vy, které Mé Srdce šíleně miluje, vy, které jsem stvořil ze Svrchovanosti Své Lásky, vy, z nichž jsem zbudoval Svůj Chrám, žijte svatě ... a vám, kdo stále hřešíte a urážíte Mne, vám Mé Srdce odpustilo.Radujte se! Buďte šťastní! Protože váš Mistr není daleko od vás, váš Pán je na cestě Svého Návratu. Pojďte a chvalte Mne, pojďte ... dokonce i kamínky a skály budou brzy volat při Mém Návratu: "Buď požehnán Král, který přichází!" Kdokoli ke Mně přijde, i ve své hříšnosti a bude jí litovat, Já se od něho neodvrátím.
|
poslal Nepřihlášený David Loula Na počátku roku 2013 měl bratr Jiří Čihulka vidění o českém národě na vahách před Hospodinem. Ve vidění byl český národ vážen a Pán se na to vážení díval. Na jedné misce vah byli lidé, kteří se odvrátili od Boha a žijí v hříchu. Na druhé misce byli ti, kdo uctívali Pána a klaněli se mu. Po chvíli, kdy se misky převažovaly, jako by byly v rovnováze, nakonec převážila ta, kde byl český národ ve svých vinách a hříších. Bylo vidět Boží pohled, který napjatě a velmi vážně sledoval tento vývoj na vahách. Poté byl Boží pohled obrácen na druhou misku, kde byli praví ctitelé, kteří milovali Pána Ježíše celým srdcem. V tomto pohledu byla ještě naděje, ale též otázka, zda se na této misce vah něco změní.
|
poslal Nepřihlášený Zástupci Vrchního rabinátu Izraele varují před nadcházející „spirituálně nebezpečnou“ křesťanskou konferencí v Jeruzalémě. Nejvyšší rabíni vyzývají veřejnost, aby se této akce neúčastnila, protože se na ní má chystat hromadné konvertování židů na křesťany, informuje deník Haarec.
Vrchní rabín za aškenazské Židy David Lau a hlavní zástupce sefardských Židů Jitzak Josef z Vrchního rabinátu Izraele odsoudili plánovanou konferenci při Mezinárodním křesťanském velvyslanectví v Jeruzalémě. Na jednu stranu sice tuto organizaci považují za přítele Izraele, na stranu druhou varují, že takováto akce podkopává židovskou víru a charakter státu jako takový.
|
poslal jasomgojim Milí pratele !
Nase jediná prava církef, zakladatelka islamu, smíchala charismatizmus s Islamem, v té jednote a lasce. Kouknete jak to prekrasne vyznívá, když muslim pod mocí ducha naší Paní, padl pod její moci boží !
|
poslal Nepřihlášený Dan Drápal před necelými dvěma roky uvažoval o "proroctví" Kansaského proroka, který ve svých duchovních cestách navštěvuje mrtvé (resp. je k nim vytrhován během svých vizí), Ricka Joynera. Mluvilo se o tom, že velmi brzy padne dolar a USA vyhlásí stanné právo. Po krizi na Ukrajině se zdá, že mnozí jsou snad až povinně protiruští a téměř povinně proameričtí a nejsem si jist, zda by Joynera tak chválili za jeho vizi. I když je Joyner podle mnohých falešným prorokem, jehož tiskovinami je škoda trávit čas, zajímalo by mne, zda někdo zpětně jeho proroctví vyhodnotí jako falešné (je dva roky dostatečná doba?) nebo zda se dále bude odvíjet charismatický sen o nesnesitelné lehkosti falešného prokování. Nebo se tak přeci jenom stane?
Pastýř
|
poslal Nepřihlášený Nakladatelství Juda vydalo u nás již třetí knihu Billa Johnsona. Kniha se jmenuje Snění s Bohem a její podtitul zní „Jak spolupracovat s Bohem na proměně kultury“. (Péčí nakladatelství Juda vyšly již dříve knihy „Když nebe pronikne na zem“ a „Uvolni Ježíšovu moc“ od téhož autora; ještě dříve vydalo několik jeho knih nakladatelství KC Příbram.)
|
poslal Lolek Na Technetu se dnes objevil velmi zajímavý článek.
|
poslal Nepřihlášený Jedným zo zvláštnych prípadov je vzkriesenie nigeríjskeho pastora Daniela Ekechukwu v dobe kázania Reiharda Bonnkeho (1) v roku 2001. V češtine je o tejto udalosti k dispozícii video s názvom Vzkriesený z mŕtvych alebo Lazarov fenomén, ktoré natočila Bonnkeho organizácia (CFAN) (2). Existujú však taktiež iné zdroje o tejto udalosti, napríklad televízna debata Bennyho Hinna s Reinhardom Bonnkem na TBN (3), televízny rozhovor Pata Robertsona s Bonnkem v programe 700 Club (4), vyšetrovanie jednej nezávislej osoby menom Leo Igwe (5) a ďalšie, ktoré nájdete na konci.
|
poslal Nepřihlášený Poslední pokus legalizovat
společenství rozhodných křesťanů letničních začleněním do jiné církve
proběhl v letech 1980 až 1981. Rozhodní křesťané letniční hledali
záštitu u Bratrské jednoty baptistů. Baptisté s připojením letničních
sborů souhlasili a byla podepsána i smlouva o přičlenění. Na základě
této smlouvy si rozhodní křesťané podali u krajského církevního
tajemníka v Ostravě Jana Šrůtky žádost o udělení státního souhlasu k
duchovenské činnosti pro své vedoucí a členy rady starších. Situace
vypadala nadějně, rozhodní křesťané postupovali tak, jak jim bylo
státními orgány doporučováno, tj. aby se připojili k některé z církví
povolených státem, ale přesto se spojení s Bratrskou jednotou baptistů
neuskutečnilo. Na příkaz ministerstva kultury Bratrská jednota baptistů
od smlouvy odstoupila s tím, že pro sbory rozhodných křesťanů letničních
bude ministerstvem „hledáno lepší řešení“. Podívejme se, jak celá záležitost proběhla.
|
poslal Nepřihlášený Kořeny letničního hnutí v Brně nalezneme v
polovině 50 let. Od 1.9.1955 se kazatelem brněnského sboru Bratrské
jednoty baptistů stal dr. Pavel Titěra, který přestoupil z Jednoty
bratrské v Holešově. Od roku 1956 se stále častěji zmiňoval o letnicích
pro církev a o sborech Jednoty českobratrské na Těšínsku. Někteří
členové sboru začali více toužit po Duchu svatém, a proto v roce 1957
skupina bratří a sester navštívila sbor v Hrádku a po svém návratu se
dále scházela k modlitbám. V následujícím roce se jejich počet rozšířil.
Od roku 1959 ve sboru probíhala pravidelná nedělní modlitební
shromáždění pro toužící po "moci z výsosti". A v následujícím roce
přijeli do Brna sloužit bratři z Těšínska.
Někteří ze členů brněnského
baptistického sboru se však postavili ostře proti a poslali na ústředí
baptistické církve stížnost, nebylo však nijak zakročeno. V roce 1962
onemocněl laický kazatel sboru Bratrské jednoty baptistů Bohuslav Tetiva
a odjel na léčení do Štrbského Plesa. Po ukončení léčby se oba manželé
při zpáteční cestě zastavují na Těšínsku u bratra Brózdy a během této
návštěvy prožil bratr Bohuslav Tetiva křest v Duchu svatém. V roce
1964, po 2 letech scházení, obdržel křest Duchem svatým i Ladislav
Novák, pozdější starší sboru.
|
poslal Nepřihlášený Pokud bychom na tomto místě chtěli opět probrat například hlavní formy
církevního zřízení, dostali bychom se do problému, neboť forma druhů a
kombinací církevního uspořádání je natolik rozmanitá, že jakákoliv
simplifikace na sebe bere břemeno zkreslení. Proto se i zde zaměříme
na hlavní modely, uplatňující se v reformačních církvích, kam se
genealogicky hlásí i stoupenci Nové apoštolské reformace (NAR), a porovnáme je s alespoň
nejdůležitějším principem biskupského zřízení uplatňovaného
například v římskokatolické církvi.
Bude se tedy jednat o 1.
kongregační model, 2. presbyterně synodní model a 3. episkopát. Látkou,
ze které se tyto systémy konstituují, tvoří obvykle následující verše
převážně z narativní literatury (Sk 6,2–4; 11,22; 14,23 a
15), epištol a pastorálních listů (1 Tim 3,1–7; Tit 1,5–9; Ga
1,19; 2,9; 1 K 5,4–5; 1 Tes 5,21–22 a 1J 4,1) a
evangelií (zejm. Mt 18, 15–17)[1].
|
|
|