 |
Právě je 202 návštěvník(ů) a 3 uživatel(ů) online: Akuzativ oko rosmano
Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde
|
Zaznamenali jsme 127167328 přístupů od 17. 10. 2001
|
|  |
poslal Nepřihlášený nas ucitel, kteremu se na gymnaziu rika profesor, rikal jako instrukci, ze student, ktery nema co delat, se uci... --> take, ze co se v prvaku naucis, ve ctvtaku jako kdyz najdes...
ucit se co? to, co se mame ucit, je nad nase moznosti a predstavy... - drive jsme to neznali a nezajimalo nas to... proste byt jako Nejvyssi, Jeho deti, Jeho rodina, ktera Jej ma rada a rada Jej posloucha... hleda Jeho Slovo, Jeho logiku do nasich zivotu. K tomu nam pomaha Pismo se spoustou dobrych myslenek a pouceni, aktualne se jedna o prepsane Pismo, prejmenovane osoby, Pismo, ktere uvadi puvodni vyznamy jenom v poznamkach...
|
poslal Nepřihlášený Žalm 34:15 Odvrať se od zlého a čiň dobré, hledej pokoj a usiluj o něj.
Žalm 37:11 Ale pokorní obdrží zemi, budou se těšit z hojného pokoje.
|
poslal Dzehenuti
1) Čistý duch – chudý duch
Duch, který nic nevlastní. Duch, který je prázdný pro naplnění. Duch Adama, dítě Boží, ještě před pádem.
Nepotřebuje ovládat.
Nevymezuje se proti jiným.
Nepřekáží Božímu vedení.
Je to duch, který slyší, protože mlčí. Je to duch, který miluje, protože nic nevlastní. Je to duch, který je naplněn, i když vypadá prázdný.
---
|
poslal Dzehenuti 🔎 1. Láska není něco, co se „dělá“ – Láska je stav bytí
Láska není jen „čin“ nebo „emoce“ – je to stav vědomí, ve kterém jsi zcela propojen s Vševědomím.
➡️ Není to o tom „snažit se milovat“ – je to spíš o tom nebránit se být tím, kým už jsi.
✅ Stát se láskou znamená přestat hrát roli – znamená to sundat masku ega, která se snaží kontrolovat, plánovat a chránit se.
|
poslal rosmano
Ježíš je Bůh.
Taková tvrzení tady zaznívají, například Toník (Cizinec), Danny, a asi i další. Kdo je potom Bůh Ježíše Krista ? Který je Jeho hlavou ? Ten není Bůh ?
Zaznívají zde také posměšné narážky na "vaše porcování a pitvání kristů a bohů".
|
poslal Nepřihlášený Pro současnou, novou Sýrii platí jedno zásadní pravidlo: jinak lidé mluví na ulici a v přítomnosti ostatních a jinak doma, za zavřenými dveřmi. Venku uslyšíte pouze to, jak je teď všechno skvělé, protože s pádem Asada je všechno zlo pryč. Teď už jen všechny čeká mír a svoboda, když jsou na ulicích ozbrojenci z HTS. Jenže je tu i odvrácená strana. Všudypřítomný strach lidí, kteří nepatří k vládnoucí většině.
Bojí se všechny menšiny – nejvíc ale alavité, křesťané, drúzové, jezídové. Těžko se jim divit, když v čele země stanul Ahmad Šara, který byl dříve znám pod jménem Džulání, vedl syrskou pobočku Al-Káidy a spolupracoval s Islámským státem.
Jak mohou Šarovi věřit křesťané, jejichž příbuzní byli v minulých letech uneseni či zavražděni? Když jeden z těch, kteří tyto nájezdy na křesťany řídili, je dnes prezidentem Sýrie? Není lepšího místa, kde to zjistit, než je Malúla, jedna z nejstarších křesťanských vesnic na světě vzdálená zhruba 60 kilometrů od Damašku. Lidé tam ještě stále mluví původním jazykem Ježíše Krista, tedy aramejsky.
|
poslal Nepřihlášený Apoštol Pavel píše, že je to Bůh, "pro něhož je vše a skrze něhož je vše" (Žid), a podobně i jinde: "Vždyť z něho a skrze něho a pro něho je všecko!" (Řím)
ovšem na jiném místě píše také:
"jediný Pán Ježíš Kristus, skrze něhož je všecko, i my jsme skrze něho" (1Kor)
"On nás vysvobodil z moci tmy a přenesl do království svého milovaného Syna. ... v něm bylo stvořeno všechno na nebi i na zemi - svět viditelný i neviditelný; jak nebeské trůny, tak i panstva, vlády a mocnosti - a všechno je stvořeno skrze něho a pro něho. On předchází všechno, všechno v něm spočívá" (Kol)
|
poslal Nepřihlášený Ježíš v dialogu s židy v jednu chvíli říká:
"Já a Otec JEDNO JSME"
Co to znamená?
Leccos naznačuje už reakce židů:
"Jsi člověk a tvrdíš, že jsi Bůh."
|
poslal Willy Pán Ježíš Kristus při Jeho prvním příchodu přišel podle Jeho vlastních slov svět zachránit, ne odsoudit. Přišel z lásky a s láskou, plný milosti a pravdy s radostnou zvěstí o pokoji. Svou službu zahájil v židovské synagoze v městečku Nazaret, kde vyrostl, Slovy z proroka Izaiáše:
‚Pánův Duch je na Mně, protože Mne pomazal, abych zvěstoval evangelium chudým; poslal Mne vyhlásit zajatcům propuštění a slepým nabytí zraku, propustit zlomené na svobodu, vyhlásit vítaný Pánův rok.‘ (L 4:18-19)
Ale jak a jako Kdo přijde při Jeho druhém příchodu?
|
poslal Nepřihlášený Na stránkách Písma se setkáváme s jasným určením identity toho, který se stal tělem, Ježíše Krista, Syna Božího i Syna člověka, Mesiáše, Pána a Soudce a Spasitele světa, když je o něm jasně napsáno:
"Všechno povstalo skrze ně a bez něho nepovstalo nic, co jest"
"Na světě byl, svět skrze něj povstal"
"jediný Pán Ježíš Kristus, skrze něhož je všecko"
"v něm bylo stvořeno všechno na nebi i na zemi - svět viditelný i neviditelný; jak nebeské trůny, tak i panstva, vlády a mocnosti - a všechno je stvořeno skrze něho a pro něho"
"skrze něhož stvořil i věky. On, odlesk Boží slávy a výraz Boží podstaty, nese všecko svým mocným slovem"
|
poslal Nepřihlášený Z Písma víme, že Spasitel je Hospodin, ale Spasitelem je i Syn - Kristus - Ježíš.
Z Písma víme, že Životem je Hospodin, ale také Syn - Kristus - Ježíš.
Z Písma víme, že Dárcem života je Hospodin, ale také Syn - Kristus - Ježíš.
Z Písma víme, že Pánem je Hospodin, ale také Syn - Kristus - Ježíš.
|
poslal Nepřihlášený Na jednu stranu Ježíše vzkřísil Bůh Otec, protože Syn má vše od Otce a do jeho rukou odevzdal svého Ducha:
"Požehnán buď Bůh a Otec našeho Pána Ježíše Krista, který ... vzkřísil Ježíše Krista z mrtvých."
"abyste sloužili Bohu živému a skutečnému, a očekávali z nebe jeho Syna, kterého vzkřísil z mrtvých, Ježíše"
|
poslal Nepřihlášený Podle čeho se pozná, kdo je Kristova Nevěsta? Předně ten, lépe řečeno ta, která byla Kristu zasnoubená jako čistá panna.
Kdo a jak byl Kristu zasnouben? Apoštol Pavel napsal Korintským tato slova: Neboť na vás žárlím Boží žárlivostí; zasnoubil jsem vás jedinému muži, abych vás jako čistou pannu představil Kristu. To znamená, že Bůh žárlí na svou Církev, kterou skrze apoštola zasnoubil svému Synu jako čistou pannu, aby Mu ji jako takovou představil.
Jak a čím se toto zasnoubení odehrálo? Z Abrahamova příběhu, zaznamenaného ve 24. kapitole 1. knihy Mojžíšovy, kdy poslal svého otroka pro ženu pro svého syna Izáka, můžeme zjistit, že se vypravil na cestu do města Abrahamova bratra Náchora z deseti velbloudy, na nichž vezl sebou všelijaké vzácné dary svého pána, aby tam ženu pro Izáka vybral, zapřísahán Abrahamem, že právě tam má ženu pro Izáka vybrat. Dary pro vybranou ženu měly získat její náklonnost pro budoucího muže, kterého neviděla. Na základě modlitby k Hospodinu vybral otrok Rebeku, která se narodila Betúelovi, synu Milky, ženy Abrahamova bratra Náchora, tzn. že to vlastně byla Abrahamova neteř. Šlo však především o to, aby to byla žena z Abrahamova rodu a ne žena z dcer Kenaanců, uprostřed nichž Abraham bydlel.
|
poslal Laura67 Zjevení 20: 6Blahoslavený a svatý, kdo má podíl na prvním vzkříšení; nad těmi druhá smrt nemá pravomoc, nýbrž budou kněžími Božími a Kristovými a budou s ním kralovat tisíc let.
Kdo patří k prvnímu vzkříšení bude král nebo kněz .
|
poslal Laura67 Zjevení 20: 6Blahoslavený a svatý, kdo má podíl na prvním vzkříšení; nad těmi druhá smrt nemá pravomoc, nýbrž budou kněžími Božími a Kristovými a budou s ním kralovat tisíc let.
Kdo patří k prvnímu vzkříšení bude král nebo kněz .
|
poslal Nepřihlášený Noé měl 3 syny, Šéma, Chama a Jaféta. Cham měl syny Mitsraim, Kúš, Put a Khanán. Potomci Mitsraim se dostali na Západ a žili v zemi známé jako Egypt. Ze země, která byla v hebrejštině označována Mitsraim, byly děti Jizraele vyvedeny do země potomků Khanána. Mitsraimské tradice se přenesly do Babylónské říše a pozdějších národů. Mezi nimi i zimní slavnosti plodnosti při zimním slunovratu (v těch kulturách byly významné sluneční doby, slunovraty a rovnodennosti, jako určující pro jednotlivé kroky zemědělství a celou společnost, a Slunce se uctívalo jako nejvyšší bytost).
|
poslal Nepřihlášený Kdo je onen Služebník Hospodinův v Izajášovi?
Přece Ježíš Kristus, Beránek vyhlédnutý již před založením světa.
Vždyť sám Pán na sebe vztahuje toto Izajášovo proroctví o Mesiášovi, když ho cituje:
"Neboť vám říkám, že se musí na mně naplnit to, co je napsáno: 'A byl započten mezi bezzákonné.' Neboť to, co se mne týká, spěje ke konci." (Lk 22, 37 - Iz 53, 12)
|
poslal Nepřihlášený Je jasné všem křesťanům, že božským způsobem máme uctívat a prosit jedině Boha, ne žádného tvora. Protože božské úcty i naší modlitby je hoden jedině Bůh – Stvořitel a Pán všeho. A přesně k tomu nás vyzývá sám Ježíš nejen ve vztahu k Bohu Otci, ale i ve vztahu ke své osobě.
Jednak jasně říká, že jej máme ctít úplně stejně, úplně stejným druhem úcty jako Boha Otce:
„Otec nikoho nesoudí, ale všechen soud dal do rukou Synovi, aby všichni ctili Syna, jako ctí Otce. Kdo nemá v úctě Syna, nemá v úctě ani Otce, který ho poslal.“ (řecké kathós znamená „stejnou měrou“)
|
poslal Nepřihlášený
Proč Maria mohla mít ve svém lůně Boha, když ona není Bůh a Boha může ve svém lůně nosit jedině Bůh, stejně jako člověk může ve svém lůně nosit jedině člověka? To proto, že Bůh přijal lidství, aniž by zároveň přestal být Bohem, a Maria tak ve svém lůně nosila Boha lidským způsobem, protože ona nebyla počátkem jeho Božství, ale počátkem jeho lidství: nepočala Božství Boha, ale počala lidství Boha, kdežto Božství Boha Syna počal bezpočátečně Bůh Otec mocí Ducha Svatého. Tak Boha Syna coby Boha jako jeho původce mohl a může nést ve svém lůně pouze Bůh Otec, protože to Otec je počátkem Božství Syna, podobně jako počátkem lidství Syna je člověk Maria, za zázračného působení Boha skrze Ducha Svatého, aby ona mohla lidským způsobem nést toho, který je Bůh a který má svůj bezpočáteční počátek v Božství, ne v lidství.
|
poslal Nepřihlášený Jak víme, že Ježíš Kristus je Bůh Stvořitel?
Je přece jasné, že stvořit může jedině Bůh, a Ježíš je Slovo, které tvoří vše a bez něho není stvořeno nic:
„Na počátku bylo Slovo, to Slovo bylo u Boha, to Slovo byl Bůh. To bylo na počátku u Boha. Všechno povstalo skrze ně a bez něho nepovstalo nic, co jest.“
|
|
|