poslal ferda
Zajímavosti
Muslimové
mohou, křesťané ne
Italský
deník Il Giornale informoval o pokárání
brazilským fotbalistům od vedení FIFA. Fotbalisté
Brazílie se po vítězství nad Američany ve
finále Confederation Cupu 2009 společně v kruhu modlili
a za to dostali napomenutí.
Na
jiném turnaji udělali fotbalisté Egypta totéž,
když se po vítězství obrátili k Mekce a
modlili se. To však představitelé FIFA přešli bez
povšimnutí.
(Mitternachtsruf,
9/09, ko)
Olmert se vykrucuje Bývalý izraelský premiér Ehud Olmert obvinil v Knesetu odsunuté Židy z Gazy v 2005, že si za svou neutěšenou situaci mohou sami. Poslanec Orlev to označil za „znevážení izraelské demokracie.“ Olmert rovněž obvinil rabíny, že dávali osadníkům „falešnou naději“ s tím, že se nemusí připravovat na odsun. Orlev tvrdil komisi, že i ti, kdo se připravovali na vyklizení, jsou dnes rovněž bez domova i bez práce a jsou na tom dokonce hůře než ostatní. Poslanec Jaakov Ketzaleh Katz vyzval Olmerta v předvečer Jom Kippur (28.9.) k pokání za jeho hrozný čin v roce 2005. „Namísto sypání soli do ran vyhnanců by měl Olmert vyjádřit politování“, prohlásil Katz a dodal, že „Židé žijí a pamatují si, kdo je vyhnal z Anglie, Francie, Rakouska a Španělska, stejně jako nezapomínají, že to byl Olmert a jeho partneři, kdo inicioval vyhnání 10 000 osadníků z Gazy a následné vypálení jejich synagog.“ „Olmert je dnes před soudem za menší zločiny“, pokračoval Katz, „ale jednou ho bude soudit izraelský lid za odsun z Gazy.“ (Aruc, 9.9.09, Maayana Miskin, ko)
Být jako dítě „Křesťan se má podobat dítěti, ale nemá být dětinský. Příkladem mu má být důvěra dítěte k otci. Dítě je zvědavé, má plno otázek, je připraveno se učit a umí se opravdově radovat. Být jako dítě znamená stále se něčemu obdivovat. Být dětinský znamená být egocentrický. Dětinští křesťané jsou nešťastní, když nemohou prosadit svou vůli, nejsou-li středem pozornosti.“ (Moše Rosen, Jews for Jesus, 8/09)
Ronald Reagan a proroctví “V roce 1971 navštívil kalifornský guvernér Ronald Reagan banket na počest senátora Jamese Millse. Po hlavním chodu se zeptal Millse, zda zná starozákonní hrozné Ezechielovo proroctví. Pak mu začal vysvětlovat, že “Rusko je v proroctví Magog a je odsouzené ke zničení. Jiná velmoc ze severu není. Proroctví se nemohlo naplnit před Říjnovou revolucí, neboť před ní bylo Rusko křesťanskou zemí. Dnes (v 1971) je Rusko ateistické a je proti Bohu.” Autor Reaganova životopisu (1997), Edmund Morris, píše, že “Ezechielovo proroctví bylo Reaganovou oblíbenou knihou. Jednou v Bílém domě Reagan diskutoval o tomto proroctví s Howardem Bakerem a Colinem Powellem. Reaganův syn Michael potvrdil Reaganou víru, že žije v posledních dnech a může zažít Kristův druhý příchod. Reagan byl opravdovým křesťanem a studentem Bible. O Ezechielovu proroctví často diskutoval se svými přáteli. (Joel Rosenberg, ko)
Islám na amerických školách Nezisková organizace Americký kongres pro pravdu vydal 28.ledna 2009 Zvláštní zprávu o islámské propagandě na amerických školách. V ní se píše mimo jiné: „V roce 1995 nařídil prezident Bill Clinton ministru školství prosadit ve školách přehled náboženských principů. Konečný dokument byl pak nazván Religious Expresion in Public Schools a stálo v něm: „Veřejné školy nesmí provádět náboženské vyučování, ale mohou učit o náboženství jako předmětu.“ Tento dokument otevřel islámu dvéře do škol a studenti neměli právo se omluvit z lekcí, které by odporovaly jejich náboženskému vyznání nebo praxi. V říjnu 1999 přijal školský úřad v Kalifornii osnovy pro výuku od mateřských školek až po 12.třídu. Obsahovaly dějiny Evropy, Afriky a Asie v létech 500-1789. V oddíle pro 7.třídy se píše, že „studenti analyzují zeměpisné, politické, ekonomické, náboženské a sociální struktury islámské civilizace ve středověku.“ Ať tedy chtějí nebo nechtějí, musí se učit o islámské historii, kultuře, koránu a náboženských praktikách islámu. Islámské propagandě se podařilo ovlivnit vydavatelé školských učebnic k šíření nepravdivých informací o islámu. Výsledkem je revize islámské historie a přemalování netolerance a násilí v 7.století v atraktivní obraz o islámu. Tyto učebnice zkoumal v létech 2006-2008 The American Textbook Council, založený v 1989. V jeho zprávě se uvádí, že se většina učebnic vyhýbá tématu křesťanství a judaismu, ale „nehorázně glorifikuje a podporuje islám.“ Zpráva dále tvrdí: - dějiny islámu jsou podávány zmateně - dezinformace o islámu jsou rušivé a úmyslné - sporná fakta jsou podávána za potvrzená, což je horší než prostý omyl - nepříjemná fakta o islámu jsou vynechána nebo přikrášlená - krveprolévání při arabských výbojích jsou zamlčována, islám údajně šířili hlavně obchodníci - terorismus není spojován s islámem a islámské nebezpečí je zatajeno Školské učebnice také zkoumala organizace The Textbook League. Výsledky popsala Liga ve svém bulletinu, ve kterém kritizuje omyly i nehorázné lži, zejména ve středoškolské učebnici Živá historie: „Muslimská propaganda úspěšně šíří pseudo-historické fráze, oslavuje islám a vyzývá studenty k přijeti islámu.“ Islámská propaganda pracuje na stejném základě jako nacisté a komunisté. Jejím cílem je připravit studenty k přijetí islámu jako pravého náboženství. Několik příkladu: a) Lakování „narůžovo“ - islám je údajně „velký kulturní rozkvět“, rozšířený do jiných kultur; ani slovo o svatých válkách, nic o stagnaci a úpadku; b) Polopravdy – Benjamin Franclin řekl, že „polopravda je obyčejně velká lež.“ V muslimské propagandě dal Mohamed ženám právo dědit po otci, ale ani slovo o postavení žen druhé kategorie. Muslimský otec může nabídnout šestiletou dcerku komukoli a devítiletá už slouží jako manželka. Neposlušné ženy mohou muslimové bít. Rozvedená žena je vykázána z domu a nesmí ani své děti navštívit. Znásilněná žena musí mít u soudu 4 muslimy, jinak je ukamenována za cizoložství. Islám je jediné náboženství, které promíjí znásilnění zajatých žen a spíše k tomu podněcuje. c)Velká lež – překládat džihád jako „svatou válku“ je údajně nepravdivé. Je to prý „úsilí“ odolat pokušení a přemoci zlo. Džihád je prý i přestat kouřit. Ale doslovný překlad je „zápas“ nebo „boj“, podobný výraz jako Hitlerův výraz v „Mein Kampf.“ Osobní úsilí je obsaženo až druhotné. Na otázku po největším skutku v islámu Mohamed odpověděl: „Byl mi nařízen boj proti lidem, dokud nevyznají, že právo na uctívání má jen Alláh.“ d) Úmyslné mlžení – Mohamed byl prý úspěšný v šíření islámu díky svému silnému charakteru a přitahoval své následovníky svou morálkou. Ani slovo o zabíjení ne-muslimů, o znásilňování nebo zotročování lidí. Historikové odhadují, že muslimové zabili za posledních 1400 let až 280 milionů lidí. e)Upřednostňování islámu - učebnice označují Mohameda jako „Božího posla“, ale ani slovem se nezmiňují o Ježíši Kristu. Křesťanství je údajně nevěrohodné, zatímco islámské mýty a legendy se vydávají za potvrzená fakta. f) Démonizace křesťanství – The American Textbook Council nalezl velký kontrast mezi islámem a křesťanství. Islám je vyobrazen jako model multikulturní tolerance, zatímco křesťanství jako agresivního původce mnoha válek v dějinách. Soustavně je připomínána inkvizice. Zabíjení křesťanů a zábor jejich území je podáváno jako „budování islámské říše.“ Křesťanské pokusy o znovunabytí ztracených území pak jako masakry. Judeo-křesťanské hodnoty jsou v učebnicích hanobeny. Staň se muslimem Studentům jsou podsouvána různá cvičení typu: „Utvořte mezi sebou miniaturní mešitu“, „představ si, že jsi muslimský voják a jdeš dobát Sýrii v roce 635“, nebo „jednej, jako bys byl muslimem.“ V roce 1994 vítal studenty vyšší školy Elk Grone v Kalifornii velký nápis: „Je jen jeden Bůh, Alláh, a Mohamed je jeho prorok.“ Studenti byli nabádáni pokleknout, modlit se k Alláhovi a museli se zúčastnit modelových situací: - recituj muslimskou modlitbu „Ve jménu Alláha milosrdného.“ - nauč se zpaměti islámské vyznání víry - zpívej „Chvála Alláhovi“ - opakuj, že „korán je Boží slovo“ - nos na krku přívěšek půlměsíce - přijmi některé ze 30 muslimských jmen - analyzuj, vysvětli a recituj knihy o džihádu, „Nebudeš-li bojovat, budeš potrestán.“ Bezbrannost studentů Mnohé islámské země na Blízkém východě, podobně jako nacistické Německo a stalinistické Rusko, používají svou propagandu velice obšírně. Studenti jsou snadným, bezbranným cílem z těchto důvodů: - chybí jim ještě základní informace - mají přirozený respekt k autoritě - učí se na příkladech - jednou osvojený postoj se těžko mění Motivy islámské propagandy Propaganda je strategická příprava populace k přijetí islámu. Islamisté jsou vlkem v rouše beránčím. Islám směřuje ke kontrole všech aspektů v životě jednotlivce. Strategie má dva rysy: a) násilný džihád zahrnuje války a teror; b) kulturní džihád zahrnuje infiltraci propagandy za použití lží. Mohamed nazval válku podvodem. Islám zná dva druhy podvodu: - taqija znamená říkat a psát nepravdu ku prospěchu islámu - kitman znamená říkat polopravdy Na amerických školách jsou praktikovány oba druhy podvodu. Mají být přípravou na ještě agresivnější kampaň v budoucnu. Jejich strategie se podobá termitům, kteří neslyšně a neviditelně zničí celý dům. Naši vojáci bojují v Afghánistánu a islamisté téměř vítězí v tajném džihádu proti spící Americe v našich domovech. The Textbook League tvrdí, že „muslimští propagandisté přemluvili některá nakladatelství školních učebnic ke spolupráci. Tato pak tisknou učebnice plné nepravdivých informací podle jejich návodu. Za propagandou stojí The Council on Islamic Education (CIE). Vydavatelům, kteří odmítají islámské propagandě posluhovat, je pak vyhrožováno soudem a obviněním z rasismu a xenofobie. Dr.Diana Ravičová z Bushovy administrativy odhalila tři vyfavatelství lživých učebnic: Glencoe, Houghton Mifflin a Prentice Hall. Jejich konzultantem pro učebnice je zakladatel CIE, indický muslim Šabír Mansuri a štědrým sponzorem této agresivní propagandy je Saúdská Arábie. Mansuri veřejně prohlásil, že je jeho úkolem vyprovokovat „nenásilnou revoluci“ na amerických středních a vysokých školách. Proč mu v tom školské úřady v Kalifornii nebrání, je záhadou. Bývalý důstojník Amerického námořního sboru, muslim Dr.Jasser napsal: „Americký školský systém nevědomky pomáhá ve válce proti nám. Vyhlásili ji nám muslimští totalitaristé. Ještě nikdy v dějinách amerického národa jsme nečelili takovému nekonvenčnímu nepříteli.“ (American congress for truth, 14.9.09, ko)
***ferda***