Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Rostislav.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 3, článků celkem: 16652, komentáře < 7 dní: 236, komentářů celkem: 429552, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 425 návštěvník(ů)
a 0 uživatel(ů) online:


Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116473171
přístupů od 17. 10. 2001

S úsměvem: Postmoderní ekumenický synkretismus nabízí neuvěřitelně snadnou konverzi
Vloženo Úterý, 24. duben 2007 @ 09:10:47 CEST Vložil: bolek

Ekumenismus poslal berkin

Postmoderní ekumenický synkretismus nabízí neuvěřitelně snadnou konverzi Charta Oecumenica je jen malým krůčkem pro ekumenismus ale velkým krokem pro lidstvo. Otevírá dveře postmodernímu ekumenickému synkretismu, který bude pro nového ekumenického člověka 21. století naprostou samozřejmostí. Nový Řád přináší Nový věk spirituality i do nejzapadlejší a nejzaostalejší ekumenické vesničky. Poodkryjme roušku sladkého ekumenického tajemství a nahlédněme do blízké budoucnosti a pokochejme se neslýchanými možnostmi, které budou pro nového ekumenického člověka samozřejmostí.

Moderní ekumenická teologie ve spojení s nejmodernějšími poznatky vědy, techniky a elektronických médií umožní novému ekumenickému člověku snadnou konverzi svého vyznání přímo podle potřeby, jeho aktuální pracovní situace nebo pobytu v religiózní oblasti. Multimediální moduly Plug'n'Pray (Zastrč a modli se) léta vyvíjené a pečlivě testované brášky jezuity ve Syncreticon Valley umožní každému zájemci konverzi, která nikdy nebyla tak snadná:  

  Potřebuješ změnit náboženství nebo vyznání kvůli kariérnímu postupu? Odjíždíš pracovat do zahraničí? Přijmout zákaznicky upraveného boha je snadné pomocí našich modulů Plug'n'Pray (Zastrč a modli se). Nová spiritualita může být tvoje jedním kliknutím myši.

Náboženští guru-ové z celého světa kompilovali tyto moduly pro tebe.  Náboženské a kulturní zvyky jsou plně ilustrující: audio a video soubory tě naučí  modlitbám, iniciačním a očistným rituálům stejně snadno a rychle jako užívání  proseb, speciálních formulí a svátostných úkonů..

  Hlavní funkce: Náboženství na míru dle tvého výběru pro tvé potřeby a cíle:
- Software na CD-ROM se snadno instaluje a používá;
- Online podpora: vysvětlivky, nápověda, úryvky, kulturní tipy a triky;
- Přístup k pokročilým funkcím nebo update na verzi deluxe;
- Obsahuje vše, co potřebuješ.    
  Jsi na hranici, kde se mísí náboženství a zuří diskriminace? Změň svoje vyznání pomocí Plug'n'Pray Switch Edition a vyber si to nejoptimálnější pro svoji situaci.
Nyní také dostupné s novým SMS-MMS upgrade...
  (Není ještě zcela kompatibilní s PeaceMaker plug-in...)

  (Není ještě zcela kompatibilní s PeaceMaker plug-in...)

  (Není ještě zcela kompatibilní s PeaceMaker plug-in...)
Pro snoby je k dispozici limitovaná série DE LUXE:  
  Luxusně zdobené balení v limitované sérii a s exklusivními funkcemi:

- Podpora 24/7 PPA (Premium Priority Assistance).
- Přístup na naši Deluxe website
- Možnost psaní dotazů do našeho diskusního fóra a čtení doporučení a návrhů:
registrace do Plug´n´Pray community a do PnP forum.
 
  Zdroj: http://www.plug-pray.org

Podobná témata

Ekumenismus

"Postmoderní ekumenický synkretismus nabízí neuvěřitelně snadnou konverzi" | Přihlásit/Vytvořit účet | 25 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Postmoderní ekumenický synkretismus nabízí neuvěřitelně snadnou konverzi (Skóre: 1)
Vložil: nula v Úterý, 24. duben 2007 @ 10:02:55 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
řekl bych velmi povedené



Re: Postmoderní ekumenický synkretismus nabízí neuvěřitelně snadnou konverzi (Skóre: 1)
Vložil: Karels (haohan@seznam.cz) v Úterý, 24. duben 2007 @ 10:08:20 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
to se povedlo, souhlasím..



Re: Postmoderní ekumenický synkretismus nabízí neuvěřitelně snadnou konverzi (Skóre: 1)
Vložil: whynot (Falešný@e-mail) v Úterý, 24. duben 2007 @ 10:12:12 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
taky bych rek ze vtipny, kdyby si tam autor neodpusil ty priblbly kecy o jezuitech ... ale co tady muze clovek ocekavat ze :)



Re: Postmoderní ekumenický synkretismus nabízí neuvěřitelně snadnou konverzi (Skóre: 1)
Vložil: Krytyk v Úterý, 24. duben 2007 @ 10:19:22 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
:-)) Velké probuzení se přiblížilo!!!! Myslím, že toto je opravdu konečné řešení ekumenické otázky!!!

to whynot: Ty jsi taky ten bráška jezuita? Že se tě to tak dotklo, ta poznámka o jezuitech. :-)



Re: Neuvěřitelně snadná konverze už nastala v 60.letech u Tomáše Halíka (Skóre: 1)
Vložil: Seraphim v Úterý, 24. duben 2007 @ 15:35:32 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://cs.gloria.tv/?user=416
Levicový sociolog Tomáš Halík nekřesťanský intelektuál, který v 60.letech 20.století se obrátil (konvertoval) ke křesťanství v katolické formě, se pravděpodobně o dějiny křesťanství příliš nezajímal. Inspirovala ho pouze ta nejnovější miniverze katolické teologie z r.1965. Na ni se zaměřil. Stalo se pravděpodobně toto:
Matoušovo evangelium 23,15
"Běda vám, zákoníci a farizeové, pokrytci! Obcházíte moře i zemi, abyste získali jednoho novověrce; a když ho získáte, učiníte z něho syna pekla, dvakrát horšího, než jste sami."
Čili nějaký pololiberální zákoník a farizeus kdesi ulovil Tomáše Halíka. Pravděpodobně to byl P.Jiří Reinsbergr, katolický kněz od pražského týnského kostela, který věřil v liduprázdné peklo, a proto komunistům nevadil - nechali ho zhruba 40 let u pražského kostela! Poté z Tomáše Halíka udělal syna pekla, dvakrát horšího (dvakrát více liberálního - více pohansky okultního) než byl sám.


Za neomylnou se v Katolické církvi vždy (1.-20.století) pokládala Bible a tradice výkladu Bible. Tak je tomu však v praxi ve všech církvích, ale Katolická církev to řekla velmi nahlas. Ostatní církve s výjimkou Pravoslavné církve (která o víře v tradici výkladu Bible nemlčí) o své víře v tradici výkladu Bible mlčí, i když ji praktikují.
Podobně je tomu u židovských rabínů: věří v Starý zákon a tradici výkladu Starého zákona.
Protože Bible byla napsána z inspirace neomylného Ducha svatého, tak i její aktuální výklad pro každou generaci věřících v každém století a v každém národě je nutno získat od Ducha svatého. Platí Kristovo zaslíbení: „Blahoslavení čistého srdce, oni Boha viděti budou.“ Toto zaslíbení platí plně až v Nebi, ale zčásti ho zajisté ti křesťané, kteří nesou denně svůj kříž a zapírají své sobectví zakoušejí už na Zemi. Právě takovým lidem dává Duch svatý aktuálně chápat biblický text v nějakém konkrétním místě. Tito lidé o tomto svém pochopení určité části Bible káží, nebo píší. Tím vzniká výkladová tradice. V praxi za neomylný výklad Bible lze však považovat pouze ten, kterému se tak věřilo vždy a všude a to z toho důvodu, že Duch svatý se nemění - je stejný věčný Bůh v každém století. Takže např. protože se v každém století vždy chápala slova Ježíše Krista o Jidášovi v 17.kapitole Janova evangelia, 12.verši, že je Jidáš jistě zavržen, tak je tento výklad neomylný.
Teprve liberální teologie pronikající ve 20.století do všech církví přestala pokládat za neomylnou jak Bibli, tak i tradici výkladu Bible. Např. zrádce Jidáš je podle úplného teologického liberála (lhostejno zda katolíka, protestanta, pravoslavného) v Nebi a je to dle něj pozitivní hrdina. Jak liberalismus pronikal ve 20.století do nejpočetněji zastoupené církve - té katolické, tak se stal nejvíce viditelným. Takže současná katolická pololiberální teologie Tobě i mně i jiným křesťanům ukazuje, o co se nemáme nechat ve své víře okrást liberály.
Minulé hádky od 11. po 19.století mezi církvemi jsou ve srovnání s tímto liberalismem jen dětinskou hrou. Teď jde skutečně o věčný život a věčné zavržení.

Bibli je třeba chápat ve stejném duchu, ve kterém byla zapsána, čili v Duchu svatém. Pouze pokorným plynutím v Duchu svatém člověk chápe jednotlivé biblické věci tak, aby se mu propojily do těch správných celků.

Žádný papež ani 2.Vatikánský koncil neřekl, že od chvíle vsunutí liberální polopohanské teologie do křesťanské Katolické církve v r.1965 (od tzv. aggiornamenta) přestávají platit biblické pravdy a tisíce let tradované výklady biblických pravd.
Proto dodnes existují i zbytky Bohu věrných křesťanů katolíků na území silně novopohansky infikované Katolické církve.

To si myslí Mgr. Libor Serafím Halík PhD., duchovní Pravoslavné církve




Re: Postmoderní ekumenický synkretismus nabízí neuvěřitelně snadnou konverzi (Skóre: 1)
Vložil: demagog (quokam@seznam.cz) v Úterý, 24. duben 2007 @ 18:54:13 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu | Blog) http://www.bohu-a.svetu.cz/
Lacine, sugestivni, manipulativni...
Skoro bych napsal "pseudocharismaticke..."



Re: Postmoderní ekumenický synkretismus nabízí neuvěřitelně snadnou konverzi (Skóre: 1)
Vložil: aviaf v Úterý, 24. duben 2007 @ 21:40:28 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.ucl.ac.uk/ssees/people/economics-and-business-staff-folder/tomas-cvrcek
Tipoval bych, ze v sestnactym stoleti si nekdo podobne delal legraci z toho, jak si kazdej "jednou" bude moci poridit Bibli podle vlastniho gusta: v kuzi, v paperbacku, s cervenym zvyraznenim Jezisovych slov, s komentarem, bez komentare, s obrazkama, s reckou bilingvou, kapesni vydani, s poznamkovym aparatem, na kridovem papire, na beznem papire atd. A tak se i stalo.

No, a ukazalo se, ze to zase nebyl tak spatnej napad.

Aviaf



Re: Postmoderní ekumenický synkretismus nabízí neuvěřitelně snadnou konverzi (Skóre: 1)
Vložil: agur v Středa, 25. duben 2007 @ 09:09:07 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Dobrý.
Ještě to bude chtít helmu pro simulaci dokonalé virtuální reality. Pak si bude možné navodit představu jakékoliv náboženské skušenosti a člověk si pak bude moci vybrat, které náboženství mu nejlépe vyhovuje.
Také proces přepodstatnění při katolické eucharistii bude moci nabýt velmi skutečné podoby. Nasádím helmu, zavedu software, vezmu hostii, zuby utrhnu kus masa z Kristova těla, pozdvihnu číši s vínem napiju se, vyvalim oči nad tou neobvyklou chutí a utřu rty zbrocené skutečnou krví. Sundám helmu, zavedu jiný software, nasadím helmu a zajdu do virtuální mešity. Atd...



K biblickým textům (Skóre: 1)
Vložil: nula v Středa, 25. duben 2007 @ 18:52:50 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
--Za neomylnou se v Katolické církvi vždy (1.-20.století) pokládala Bible a tradice výkladu Bible.--

Jako vtip dobré,ale historická fakta jsou naprosto jiná.Předně v 1. století dokonce ani v 2 a 3  Bible tak jak ji známe dnes vůbec neexistovala.
Církevní představitelé v prvních stoletích po Kristu neměli vůbec jasnou představu o tom, jaké spisy lze považovat za věrohodné a jaké ne. Až do 3. století citovali nejenom z dnes uznávaných evangelií, ale často se odvolávali také na Ježíšovy výroky obsažené v apokryfech. V té době ještě neexistoval jasný a jednoznačný pohled na to, co je a co není pravověrné.Vůbec první výběr Písma uskutečnil v první polovině 2. století po Kristu Markión ze Sinópy. Jako základ mu posloužilo Lukášovo evangelium (odlišující se od dnes známého znění) a 10 listů apoštola Pavla. Markión byl přesvědčen o tom, že Otec Ježíše Krista je jiný, než židovský bůh pomsty a hněvu. V Ježíši Kristu se zjevil Bůh lásky a milosrdenství. Vyznavači temnoty se ocitli v ohrožení a proto Ježíše ukřižovali. Ježíš svým utrpením na kříži vykoupil oddané a věrné duše ze zajetí falešného boha, stvořitele hmotného světa. Tělo vykoupit nelze, neboť patří hmotě. Křesťané koketující s židovským Písmem se vystavují nebezpečí bludu, je tudíž nutné Starý zákon odmítnout. Aby toto teologické stanovisko zdůvodnil, napsal Markión knihu s názvem Antithesis (Antiteze), kde na jednu stranu postavil citáty z Tóry a na druhou stranu pasáže ze svého výběru posvátných textů.V roce 138 odešel Markión do Říma, kde chtěl o svých názorech přesvědčit církev. V roce 144 byl nakonec odmítnut a exkomunikován. To mu ovšem nezabránilo šířit své myšlenky dál prostřednictvím vlastní církve. Ta byla velmi dobře organizovaná, měla biskupy, presbytery, náboženské zpěvy i církevní budovy a ve své době se rozšířila od Eufratu v Mezopotámii až po Rhônu ve Francii. Zanikla teprve v 6. století.
Kanonizace křesťanských textů proběhla kolem let 170 až 220 n.l. Podle díla Dějiny křesťanstvíexistovalo na konci 2.stol.n.l. ohromné množství písemného materiálu, který pokrýval širokou oblast  různých nauk, mnohdy si vzájemně protiřečících.  Křesťanské církve tato skutečnost trápila. Vznikly dva směry kanonizace. Radikální směr, který zastupoval např. výše Markión, redukoval Nový zákon pouze na autentický pavlovský korpus. Ježíš jako historická postava v textech mizel a  docházelo k naprostému odtržení helenizovaného křesťanství od původního judaismu.
Opačný trend znamenal naopak široce pojatý kánon, který by prohloubil přitažlivost učení pro co nejširší skupinu věřících. Znamenal však existenci mnoha teologických, etických i historických rozporů. Proto byla později (3. až 5.století) mnohá evangelia opět z kánonu vyjímána. Jiná díla byla v kánonu ponechána jen proto, že byl jejich autorovi připsán  i text cizí, a nebezpečně znějící původní dílo tak bylo otupeno (např. evangelium Janovo a jemu později připsané tři epištoly). Mezi navzájem si konkurujícími středisky křesťanství, a nejvíce mezi východní a západní skupinou, docházelo k neustálému boji o podobu kánonu. Texty považované některými autoritami za jednoznačně kanonické byly jinými autoritami z kánonu odstraňovány. V prvých třech stoletích n.l. kolovalo mezi křesťany přibližně 200 různých evangelií. Z nich byly nakonec do Nového zákona vybrány čtyři.
Celý proces kanonizace byl v podstatě dovršen roku 367, kdy Athanasios uvedl soupis kanonizovaných textů. Prvý kompletní soupis kanonických knih pochází z roku 382. O kánonu se však stále vedly diskuze, nejvíce snad o knize 2.list Petrův a Zjevení.[ Křesťanský apologeta R.Sisson píše:
     Ve skutečnosti, se po smrti Ježíše objevila celá záplava knih, ve kterých se tvrdilo, že jsou inspirovány...  Spory o to, které z nich jsou pravé, byly tak silné, že probíhaly po staletí. Nakonec, v pátém století, skupina církevních hodnostářů svolala koncil a nechala hlasovat. 66 knih zahrnutých do naší Bible bylo prohlášeno za Písmo volbou 568 proti 563.
 Samotný pojem "katolická církev" je také mnohem mladšího data než 1..st










Re: Postmoderní ekumenický synkretismus nabízí neuvěřitelně snadnou konverzi (Skóre: 1)
Vložil: Manciny v Čtvrtek, 26. duben 2007 @ 09:37:22 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Opravdu nesmírně povedené a vtipné. Moc mě to pobavilo.



Stránka vygenerována za: 0.28 sekundy