Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Vojtěch.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 2, článků celkem: 16652, komentáře < 7 dní: 226, komentářů celkem: 429673, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 288 návštěvník(ů)
a 2 uživatel(ů) online:

rosmano
Willy

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116539658
přístupů od 17. 10. 2001

Hledání: ''Doteky víry'' o mezináboženském dialogu
Vloženo Pátek, 02. únor 2007 @ 17:14:00 CET Vložil: Olda

Ekumenismus poslal Nepřihlášený

"Doteky víry" o mezináboženském dialogu
"Doteky víry" vysílá Český rozhlas 1 - Radiožurnál v sobotu 3.2. od 21.05 hodin.
Mezináboženský dialog je tématem diskusí v rozšiřující se Evropské unii. Je i o tom, jak komunikovat s muslimy. Pomůže tomu Charta oecumenica? I o tom bude mluvit předseda Církve bratrské a Ekumenické rady církví Pavel Černý v Dotecích víry v sobotu 3.2. Pořadem  "Doteky víry" provází Daniela Brůhová. Zdroj: www.cirkev.cz

"''Doteky víry'' o mezináboženském dialogu" | Přihlásit/Vytvořit účet | 67 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: ''Doteky víry'' o mezináboženském dialogu (Skóre: 1)
Vložil: Karels (haohan@seznam.cz) v Pátek, 02. únor 2007 @ 18:11:19 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Nejsem v žádném případě příznivcem ekumenických rozhovorů s jinověrci.

Sami se sebou máme co dělat jako křesťané.




Re: ''Doteky víry'' o mezináboženském dialogu (Skóre: 1)
Vložil: vogel v Pátek, 02. únor 2007 @ 18:57:45 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Mezináboženský dialog je tématem diskusí v rozšiřující se Evropské unii. Je i o tom, jak komunikovat s muslimy

A o čem by se s nimi jako mělo komunikovat?



Re: ''Doteky víry'' o mezináboženském dialogu (Skóre: 1)
Vložil: Libby v Sobota, 03. únor 2007 @ 03:46:23 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Mela bych jednu otazku pro muslimy. Uz mi to dlouho lezi v hlave. Co delaji, kdyz jsou tak na zemi vsichni v pokleku a jeste se predkloni a zvednou zadky, tim se jim stlaci bricho a zakonite na mnoho z nich musi prijit nutkani si prdnout. Je to dovoleno nebo si musi nechat provalit bok? A potom taky to ovzdusi v mesite musi byt velice vonave az opojne.



Re: ''Doteky víry'' o mezináboženském dialogu (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 v Sobota, 03. únor 2007 @ 15:51:18 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Písmo nám dává instrukce, jak jednat s JINOVĚRCI. Jsou hlavně ve Sk 17. kap. Pavel byl v Aténách a tam viděl cizí, řecké pohanské náboženství. Přesto, že věděl, že toto řecké náboženství je MODLOSLUŽBA ( Sk 17,16 ), že Bůh pohany nechal v nevědomosti ( Sk 17, 30 ) a nechával je také, aby za předešlých věků chodili po cestách svých ( Sk 14,16 ), že to co pohané obětují, obětují ďáblům ( 1Kor 10,20 ), že pohané nenásledovali spravedlnosti ( Ř 9,30 ), že pohané jsou vedeni a chodí k němým modlám ( 1Kor 12,2 ), že byli bez Krista, odcizení od společnosti Izraele, a bez úmluv zaslíbení, bez naděje a BEZ BOHA na světě ( Ef 2,12 ), že chodí jako synové vzpoury, podle obyčeje světa tohoto, podle ducha vzpoury mocného knížete v povětří - satana ( Ef 2,2), že jsou ODVRÁCENI od Boha živého, aby sloužili MODLÁM ( 1Tes 1,9 ), přesto, že VŠECHNA NEŽIDOVSKÁ POHANSKÁ NÁBOŽENSTVÍ JSOU DÍLEM ĎÁBLA, přesto jim NEŘEKL: "Uvědomte si, že jste vlastně příslušníky satanových náboženství." I přesto všechno, i když věděl, jak se věci mají, a komu oni slouží, jim řekl: "Muží Atenští, vidím vás býti všelijak příliš NÁBOŽNÉ lidi. Neboť procházeje a spatřuje NÁBOŽENSTVÍ vaše, nalezl jsem také oltář, na kterém je napsáno : Neznámému Bohu..." Pavel, i když věděl že slouží v modloslužbě satanu, je nazval nábožnými lidmi a jejich modloslužbu nazval náboženstvím. Dal nám příklad, jak máme postupovat, přičemž nesmíme zapomínat, CO JE JEJICH NÁBOŽENSTVÍ VE SKUTEČNOSTI. Při vší úctě k nim, však apoštol Pavel s nimi nevedl nějaký mezináboženský dialog. Zvěstoval jim evangelium Ježíše Krista. Nijak se nesnažil sblížit svou víru v Krista s jejich modloslužbou, nebo porozumět jejich "víře". Usiloval o to, ODVRÁTIT je od jejich modloslužby a uctívání ďáblů, k Bohu živému a pravému.



Re: ''Doteky víry'' o mezináboženském dialogu (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 v Pondělí, 05. únor 2007 @ 13:44:35 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Dokonce i sami pravověrní katolíci, mají na věc stejný názor jako bibličtí věřící: "Duch Assisi" vs. svatý František z Assisi John Vennari Stává se stále zřetelnějším, že v Církvi po koncilu zažíváme věk sloganů: prázdné, nesmyslné slogany, které ve skutečnosti nemají žádné opodstatnění a které nesdělují pravý obraz toho, co je vlastně hlásáno. Všichni ty slogany dobře známe: sliby “nového jara”, “civilizace lásky”, “nových Letnic”, a nyní nové směřování zvané “duch Assisi”. V poslední přednášce nazvané “Nové Letnice versus pravé Letnice” jsem vysvětlil, že jedinou možností, jak můžeme cokoliv nazvat “novými Letnicemi” je nejprve zjistit, jak se to srovnává s pravými Letnicemi, tak jak jsou zaznamenány ve skutcích apoštolů. Zde jsem popsal bod po bodu, jak takzvané “nové Letnice” vůbec neodpovídají prvním Letnicím, zvláště s ohledem na konverzi Židů. “Nové Letnice” jsou často přímým opakem toho, co vidíme v pravých Letnicích. Podobně je to také s “duchem Assisi”, dříve naprosto neslýchaným pojmem, který ale již v katolických kruzích vešel do módy. Tento pojem automaticky vyvolává představu souvislosti se svatým Františkem z Assisi. Takže co má tento “duch Assisi” společného se svatým Františkem z Assisi? Nic! Ve skutečnosti se jedná o zcela odlišné duchy. V rámci katolického kontextu není možné spojovat pseudonáboženský “duch Assisi” se svatým Františkem z Assisi. Je to totiž něco, z čeho by byl svatý František z Assisi zcela jistě zděšen. Tento “duch Assisi” založený v roce 1986 zahrnuje katolíky, protestanty, ortodoxní, židy, muslimy, animisty, hinduisty, vyznavače boha Šivy, kouzelníky a jiné nejrůznější skupiny, které se scházejí na stejném místě (obyčejně v katolickém kostele), aby se modlili za mír. Katolíci se modlí k pravému Bohu a členové falešných pohanských náboženství se modlí ke svým falešným bohům. Může být něco vzdálenějšího duchu svatého Františka z Assisi? Postavit jediné pravé náboženství Ježíše Krista na stejnou úroveň s falešnými vyznáními? Ohledně nekřesťanských náboženství učí Písmo Svaté, že “všichni bohové národů jsou démoni” (Žalm 95:5). Ohledně heretických náboženství nám říká svatý Pavel, že falešná vyznání jsou “naukami ďábla” (1 Tim. 4:1). Proto Písmo Svaté a Svatá Tradice vždy katolíkům zakazovali účastnit se shromáždění falešných náboženství. Celý článek zde: http://www.katolikrevue.cz/fides/duch_assisi_vs_sv_frantisek_john_vennari.htm



Re: ''Doteky víry'' o mezináboženském dialogu (Skóre: 1)
Vložil: Gregorios777 v Pondělí, 05. únor 2007 @ 14:41:12 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Vkládám sem článek s podobnou tématikou, který jasně dokumentuje zpronevěru těch, kteří chtějí ekumenismus v podobě multireligiózních setkání. Assisi nebo Fórum 2000 - to je jedna a ta samá modloslužba všech zůčastněných. Kam kráčí církev? Zápas o duši Stanislav Kaczmarczyk Leden 2002 (č. 71) V říjnu tohoto roku se konalo v Praze opět Fórum 2000. V rámci tohoto setkání se konalo v úterý 17. října 2001 Multireligiózní shromáždění v katedrále svatého Víta. Do křesťanské katedrály byli katolickými představiteli pozváni všichni představitelé pohanských náboženství, aby zde vzývali svá božstva. Na tomto shromáždění promluvil předseda České křesťanské akademie profesor Tomáš Halík. Ve svém proslovu kromě jiného řekl: „Společná meditace představitelů hlavních náboženství světa - hinduismu, buddhismu, židovství, křesťanství a islámu - náboženství, k nimž se hlásí drtivá většina dnešního lidstva - je už tradičně součástí a duchovním středem konference Forum 2000. Před vás, zde shromážděné a před tvář Nejvyššího předstupují muži, reprezentující pět duchovních cest. Po každé z nich po dobu mnohem delší než tisíc let kráčely milióny žen a mužů, nalézali a zakoušeli zde odpověď na nejdůležitější otázky života." Ve svém dlouhém projevu nevzpomněl ani jednou Pána Ježíše Krista! Pak promluvil pražský arcibiskup kardinál Miloslav Vlk jako nejvyšší představitel římsko-katolické církve v naší zemi. Ve svém projevu mimo jiné řekl: „Jako biskup této katedrály vás všechny vítám - a nejraději bych se přivítal s každým z Vás osobně - na místě, kterým procházely naše duchovní a kulturní dějiny a jež je mimo jiné spjato se společným posvátným místem odpočinku slavných osobností našeho národa… Čím můžeme přispět my - zástupci různých vyznání a velikých náboženství - k úspěšnému uskutečnění tématu konference, aby nezůstalo spjato s pouze ubohou horizontální rovinou čistě lidského snažení, často odtrženou od zdroje všech hodnot, kterým je Bůh? Hledejme společné minimum globálního věku, kterým je láska člověka k člověku, v sekularizované podobě řečeno: vzájemná solidarita." Kardinál Vlk rovněž nevzpomněl ve svém projevu ani jednou Pána Ježíše! Velmi překvapeni se ptáme: Nevědí snad tito představitelé církve, že Ježíš Kristus je základním kamenem křesťanské církve? Určitě vědí! Proč Ho tedy nevzpomněli? Stydí se snad tito představitelé církve za Ježíše Krista před pohany? Anebo cítili, že Ježíš, který prohlásil „Já jsem ta cesta, pravda i život, nikdo nepřichází k Otci než skrze mne", se do tohoto podivného společenství nehodí? Na tomto shromáždění měl také proslov hinduista Karan Singh z Indie. Tento pohan se naopak odvážně přiznal ke svým pohanským bohům: Ať je s námi požehnání Indrovo, jehož sláva sahá daleko, i požehnání Púšanovo, toho, jenž zná vše, jakož i požehnání Tarkšjovo, kola jehož vozu se nikdy nerozbíjejí, a nechť též Brhaspati nám žehná! Ó vládce ohně, dej ať září země, ať září rostliny, a nebe ať září, přines zář do lidského nitra, nechť jsou všechny čtyři konce světa naplněny požehnáním… Bože ohně, Bože vzduchu, Sluneční bože, Bože měsíce, Ostatní bohové, Vládce Šivo, Sluneční božstva a Bohové větru, Ochránci světa, Bože planety Jupiter, Bože deště, Bože oceánů, vy všichni nám přineste požehnání… Ať' v míru přebývají bohové, božská síla Brahman a všichni lidé. Tento pohanský představitel vyjmenoval celou řadu pohanských bůžků, které uctívá. Vyznával veřejně svoji víru v pohanské bohy a nestyděl se za tyto své modly. Představitelé křesťanské církve v naší zemi však Pána a Spasitele Ježíše Krista ani nevzpomněli. To je šokující. Neměli bychom v této situaci přemýšlet o slovech apoštola Petra, která řekl před nejvyšší radou? * Ježíš je ten kámen, který jste vy stavitelé odmítli, ale on se stal kamenem úhelným. V nikom jiném není spásy. Není pod nebem jiného jména, zjeveného lidem, jímž bychom mohli být spaseni. (Sk 4:11-12.) Ještě hroznější je však skutečnost, že „křesťané" pozvali pohany do křesťanského chrámu, aby zde společně vzývali pohanské modly i živého Boha. Touto „společnou meditací" - tedy „křesťansko-pohanskou meditací" byl jediný živý Bůh srovnán s pohanskými modlami, jakoby pohanští bohové byli rovní jedinému živému Bohu. Jsme šokováni touto degradací živého Boha na úroveň pohanských model. Nestalo se to však poprvé. Podobná shromáždění se uskutečnila i při předcházejících setkáních Fóra 2000 v Praze. A nejen to nás šokuje! I ta skutečnost, že jedna z nejvýznamnějších památek v naší zemi, která byla po celá staletí jedním ze symbolů křesťanství, se stala místem uctívání pohanských bohů. Není snad tato skutečnost dílčím naplněním slov Ježíše Krista? * …uvidíte znesvěcující ohavnost, jak stojí na místě svatém. (Mt 24:15) a také zradou Ježíše Krista? Pán Ježíš Kristus přece praví: * …ale běda tomu, který Syna člověka zrazuje… (Mt 26:24) Podle nejnovějších zpráv svolává papež Jan Pavel II. na 24. ledna 2002 do města Assisi druhé setkání představitelů všech náboženství světa ke společným modlitbám. „Křesťan" svolává pohany, aby se všichni spolu - křesťané s pohany modlili ke svým bohům, neboť je přesvědčen, že tyto společné modlitby k modlám budou mít „požehnaný" vliv na celé lidstvo. Papež je tedy přesvědčen, že modlitby k modlám jsou účinné a mají veliký a kladný význam. Není to poprvé. Podobné shromáždění svolal papež Jan Pavel II. do Assisi již před patnácti léty r. 1986. Toto míchání „křesťanství s pohanstvím" není náhodné. Pro čtenáře Písma svatého jsou tato společná „modlitební setkání" jasným znamením doby. „Římští křesťané" považují vzývání a uctívání pohanských model za stejně důležité a významné jako vzývání a uctívání živého Boha. Jakoby pro ně neexistovala slova Apoštola Pavla: * …moji milovaní, utíkejte před modlářstvím!… Nebo že modla něco znamená? Nikoli, nýbrž že to, co pohané obětují, obětují démonům, a ne Bohu. Nechci, abyste vešli ve společenství s démony. Nemůžete pít kalich Páně i kalich démonů. Nemůžete mít účast na stolu Páně i na stolu démonů." (1K 10:14-21 .) Dnešní církev otevírá vědomě své chrámy pro pohanské modlářství. Je to nejen degradace živého Boha na úroveň pohanských model, ale také míchání pravdy se lží. Je to příprava pro vládu antikrista na této zemi. Ve Zjevení 13 je jasné proroctví, že dojde na naší zemi ke globalizaci politické, ekonomické i náboženské, tedy ke spojení všech náboženství. Toto spojené náboženství bude pak uctívat „šelmu" - antikrista jako svého boha. * Budou před ní klekat všichni obyvatelé země, jejichž jména nejsou od stvoření světa zapsána v knize života, v knize toho zabitého Beránka… Vydala rozkaz, že zemřou všichni, kdo před ní nepokleknou. (Zj. 13,8.15.) Věrní následovníci Ježíše Krista budou tedy opět pronásledováni a likvidováni. Flirtování s pohanstvím je synkretismem, a podle slov starozákonních proroků, duchovním cizoložstvím. Toto znamení je již tak zřetelné, že každý, kdo má otevřené oči, vidí zcela jasně v jaké době žijeme. Svatý Jan píše: * Děti, varujte se modlářství! (1J 5:21 ) [



Re: ''Doteky víry'' o mezináboženském dialogu (Skóre: 1)
Vložil: vogel v Pondělí, 05. únor 2007 @ 19:06:32 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Dneska vyšel v Životě víry vynikající článek od Dana Drápala "Zrada vzdělanců" na téma "křesťané a islám". Škoda, že se mi ho nepodařilo najít na webu, je vynikající.




Stránka vygenerována za: 0.35 sekundy