Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Rostislav.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 3, článků celkem: 16652, komentáře < 7 dní: 245, komentářů celkem: 429561, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 519 návštěvník(ů)
a 3 uživatel(ů) online:

Ivanp
rosmano
Mikim

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116483407
přístupů od 17. 10. 2001

Život víry: Když ap. Pavel mluví o Bohu, myslí tím trojjediného Boha ?
Vloženo Pondělí, 26. září 2022 @ 09:33:36 CEST Vložil: Tomas

Zamyšlení poslal rosmano


Apoštol Pavel ve svých listech mluví velmi často o Bohu.  
Zahrnuje do toho pojmu, pod ten název, pod to jméno   i Ježíše Krista i Ducha svatého ?
Jak tomu rozumíte vy ?

Věříme/te v jediného Boha, nebo v trojjediného Boha ?


Platí podle vás také tvrzení, které někteří křesťané dost natvrdo používají, že
"Kdo nevěří, že Ježíš je Bůh, nemůže být spasen" ?

"Když ap. Pavel mluví o Bohu, myslí tím trojjediného Boha ?" | Přihlásit/Vytvořit účet | 191 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Když ap. Pavel mluví o Bohu, myslí tím trojjediného Boha ? (Skóre: 1)
Vložil: Akuzativ v Pondělí, 26. září 2022 @ 13:24:52 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Rosmano
Skrze Krev Pána Ježíše, se člověku otevřelo nebe
Není jiná cesta



Re: Když ap. Pavel mluví o Bohu, myslí tím trojjediného Boha ? (Skóre: 1)
Vložil: Willy (stanislav.velicky@seznam.cz) v Pondělí, 26. září 2022 @ 15:51:07 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu | Blog)
Věříme/te v jediného Boha, nebo v trojjediného Boha ?

Věřím v jediného jednoho Boha, který je (existuje jako) trojjediný - Otec, Syn a Duch Svatý. 

Platí podle vás také tvrzení, které někteří křesťané dost natvrdo používají, že
"Kdo nevěří, že Ježíš je Bůh, nemůže být spasen" ?

Také bych to poopravil - "Kdo nevěří, že Ježíš je Bůh, není spasen respektive znovuzrozen." Znovuzrozený věřící v Krista ví, že Ježíš Kristus je Bůh a nemá s tím problém. Problém s tím mají právě neznovuzrození věřící v Krista.



Re: Když ap. Pavel mluví o Bohu, myslí tím trojjediného Boha ? (Skóre: 1)
Vložil: oko v Úterý, 27. září 2022 @ 08:31:45 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)

Jen popletené vnímání. Třeba v osobě Ježíši Krista rozlišovat mezi člověkem a mezi Bohem. Ježíš Kristus jako člověk má svého Boha (Otce, Duch svatý je zosobněná láska mezi Otcem a Synem - věčný vzájemný Dar.) Ježíš Kristus ajko Bůh je Bohem Synem.



Eeee.
Otec nemá Syna za svého Boha. "...


Samozřejmě, že Otec nemá Syna za svého Boha! Je přece jenom jjeden Bůh!

Ježíš jako člověk má svého Boha. Ježíš jako Bůh je sám Bohem - součástí Boží Trojice.






Bůh je věčný a neměnný,
Stejný včera, dnes i zítra. Kdyby takovýto Bůh měl zplodit v jednom určitém okamžiku syna, tento syn by už nemohl být věčný, protože by už měl svůj počátek. Už by logicky  nemohl být věčným Bohem. Takže toto uvažování je nesmyslné.

Slova žalmu se tedy vztahují na Mesiáše - člověka, který byl zplozen podle Božího úradku "když se naplnil čas".

Bůh existuje. Ale člověk si ho nemůže postavit na dlań, aby ho zkoumal! Na to opravdu nestačí. Natolik ho Bůh převyšuje.
Člověk může jenom v pokoře přijmout, co Bůh o sobě člověku prozradil, zjevil.
Přijmout, nebo odmítnout.


Otec byl Otcem od věčnosti. Vždycky - i když ještě neexistoval svět.









Re: Když ap. Pavel mluví o Bohu, myslí tím trojjediného Boha ? (Skóre: 1)
Vložil: Milka v Pátek, 30. září 2022 @ 21:31:47 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
rosmano

Tohle píše apoštol Pavel o Kristu:

avšak o Synovi: ‚Tvůj trůn, Bože, je na věky věků a žezlo přímosti je žezlem tvého království.  9Miloval jsi spravedlnost a nenáviděl nepravost; proto pomazal tě, Bože, Bůh tvůj olejem veselí nad tvé společníky.‘  10A: ‚Ty, Pane, jsi na počátku založil zemi a nebesa jsou dílem tvých rukou. 11Ona pominou, ty však zůstáváš; všechna jako roucho zestárnou 12a jako plášť je svineš, jako roucho budou i proměněna. Ty však jsi stále tentýž a tvá léta nepominou.‘ 

Začátek Janova evangelia se tomuto vyjádření docela podobá. 




Re: Když ap. Pavel mluví o Bohu, myslí tím trojjediného Boha ? (Skóre: 1)
Vložil: oko v Neděle, 02. říjen 2022 @ 12:17:15 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
(Gn 1,26)
Bůh řekl: „Učiňme člověka ke svému obrazu, aby se nám podobal, a oni ať vládnou mořským rybám, nebeským ptákům, dobytku, všem divokým zvířatům a všem drobným živočichům, kteří se plazí po zemi.“
Bůh stvořil člověka ke svému obrazu, k Božímu obrazu jej stvořil, stvořil jej jako muže a ženu.


Proč Hospodin hovoří o sobě jako o společenství v množném čísle?



(Gn 18,1)
Jahve se mu zjevil u Mamreova dubu, když za největšího denního parna seděl u vchodu do svého stanu.
Zvedl oči a hle, spatřil, že před ním stojí tři mužové; jakmile je uviděl, vyběhl jim od vchodu do stanu naproti a poklonil se až k zemi.


Proč, když Abraháma navštívil Hospodin, navštívily ho hned tři osoby?



(Iz 6,1)
.... jsem viděl Pána, jak sedí na velkolepém a vyvýšeném trůně. Lem jeho roucha naplňoval svatyni. Nad ním stáli serafové, měli každý po šesti křídlech, dvě na zastření tváře, dvě na zastření nohou, dvě na létání.
Jeden na druhého volali tato slova: „Svatý, svatý, svatý je Jahve Sabaot, jeho sláva naplňuje celou zemi.“  


Proč je Hospodin svatý hned třikrát?



Stránka vygenerována za: 1.29 sekundy