Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Rostislav.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 3, článků celkem: 16652, komentáře < 7 dní: 237, komentářů celkem: 429553, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 422 návštěvník(ů)
a 1 uživatel(ů) online:

Dzehenuti

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116475866
přístupů od 17. 10. 2001

Kontrasty: Pokračování o katolických zločinech v Chorvatsku
Vloženo Neděle, 02. červenec 2017 @ 09:33:26 CEST Vložil: Tomas

Žhavá témata poslal Frantisek100

 Katolická církev nikdy nevěřila na přesvědčování, které používá jen tehdy, když nemůže použít neomezenou moc. Její akce byly vždy založeny na tom nejkontroverznějším a typicky katolickém dogmatu: na hrubé síle. A to nejen k postihu, ale i ke konverzi. V Chorvátsku používala sílu jak k ničení tak ke konverzi, což byly při všech jejích náboženských válkách dvě stránky jedné celkové strategie. Bylo tomu tak, když demolovali pravoslavné kostely, když masakrovali pravoslavné duchovní a biskupy, když současně konvertovala jejich kongregace ke katolicismu s využitím „přesvědčování“ založené na bojkotu, hrozbách, síle a dokonce smrti. Katoličtí kněží se stali přirozenými vůdci v těchto zvláštních operacích, při kterých katoličtí kněží a mniši soutěžili v tom, který převede více pravoslavných k "jediné pravé víře“. „Duch, na kterém se kampaň zakládá, může být nejlépe posouzena na základě typického letáku publikovaného v roce 1941 diecézním časopisem Djakovo, který říká: Náš Pán Ježíš Kristus řekl, že v jednom stádu může být jen jeden pastýř. Vyznavači východní řecké víry, poslyšte tuto přátelskou radu… . Biskup z Djakova již přijal tisíce občanů do Svaté katolické církve, a tito občané dostali osvědčení o počestnosti od Svatých autorit. Následujte tyto své bratry a přihlaste se co nejdříve k novému křtu do katolické církve.

Není to jediný příklad katolického „přesvědčování“ pomocí bajonetu. Kněží otevřeně řekli pravoslavným, aby se stali katolíky pokud si přejí vyhnout se pronásledování, koncentračních táborů a likvidace. Franjo Pipinic, kněz z Pozegy, např. prováděl masové konverze Srbů ke konci roku 1941 za pomoci ustašovského kapitána Peranoviče a říkal Srbským občanům, že přijetí katolicismu je jedinou cestou, jak se vyhnout smrti v koncentračních táborech. V materiálech Výboru pro vyšetření válečných zločinců jsou stovky příkladů takového „přesvědčování“, ze kterých jsme uvedli jen několik. Jedním z nejfanatičtějších misionářů byl kněz Ante Djurić v okrese Dvor. Nařídil vyvražďování, plenění a vypalování mnoha vesnic, odeslal stovky Srbů do koncentračního tábora Kostajnica. Osobně mrzačil a zabíjel Srby z Bosanské Kostajnice. Ve svých projevech vždy zdůrazňoval, že Srbové v jeho okrese „mají jen tři východiska: přijmout katolickou víru, odejít nebo být vymeten železným koštětem.“ Kněz Ambrozije Novak, představený kapucínského kláštera ve Varazdině v roce 1941 odešel v doprovodu ustašovců do vsi Mostanica, rozkázal Srbům aby se shromáždili a řekl jim: „Vy Srbové jste odsouzeni k smrti, a můžete tomuto rozsudku uniknout  jen přijetím katolicismu.“ Kněz Mate Mogus z farnosti Ubdina v provincii Lika byl ještě otevřenější:„Bratři“, kázal ve svém kostele, „my (katolíci) jsme dosud pracovali pro své katolické náboženství s křížem a misálem; ale nyní přišel den, abychom pracovali s revolverem a puškou.“ Někteří ovšem chtěli použít pušky, aby přinesli bohatou úrodu nucených konverzí ve velkém rozsahu. Slova pátera Petara Pajiće publikovaná v orgánu arcibiskupa Sarajeva je důkazem, že: [4] Doposud Bůh hovořil prostřednictvím papežských encyklik. … A? Oni ho neposlouchali … Nyní se Bůh rozhodl užívat jiné metody. Připraví misie. Evropské misie. Světové misie. Nebudou je podporovat kněží, ale armádní velitelé pod vedením Hitlera. Jejich kázání budou slyšena s pomocí děl, kulometů, tanků a bombardérů. Jazyk těchto kázání bude mezinárodní.' Takové pocity byly sdíleny knězi s nejvyšším postavením — např. Mgr.Dionizije Jurić, jednoho z vedoucích Ministerstva kultury, a což je důležitější, zpovědník nikoho jiného než Ante Paveliće samotného. Zatímco ve Staze v okrese Banija, páter Jurić, poukázal na jádro věci nucených konverzí: Každý Srb, který odmítne stát se katolíkem má být odsouzen k smrti, říkal, „dnes již není hříchem zabít sedmileté dítě, pokud je takové dítě proti ustašovskému hnutí.“ Ustašovci museli provádět a skutečně provedli nespočetné masakry. Vždyť zbožný katolík Mile Budak při projevu v Karlovaci 13. července 1941 se nerozpakoval prohlásit, že „hnutí ustašovců je založeno na náboženství.“ Katolíci mající o tom jakékoliv pochybnosti se v tom jednoduše utvrdí, když si zkusí profesi mnoha vůdců ustašovců, z nichž značná část byli mniši, kněží a dokonce biskupové .. např. dr. Ivan Sarić, Sarajevská biskup a ustašovec od roku 1934. Tato opora Svaté katolické církve jakmile katolický teror vstoupil do Chorvátska, hovořil a působil jako opravdový ustašovec, kterým opravdu byl a podněcoval podřízené duchovní, aby působili jako ustašovci a  rozhodně „používali revoluční metody ke službě pravdě, spravedlnosti a cti“; slova opakovaně publikované v jeho Katolickém Tjedniku, kde neúnavně prohlašoval, že „není hodné Kristových učedníků myslet si, že zápas ze zlem(!) je možné provádět ušlechtilou formou v rukavičkách.“ Nemluvě o tom, že psal oslavné básně o Pavelićovi a nabádal katolíky, aby následovali příkladu Paveliće a příkladu ustašovců. [5] Ale pokud odmítnutí konverze znamenalo smrt, přijetí „jediné správné víry“, i když bylo často pojištěním pozemského života, nebylo vždy zárukou bezpečnosti. Jakékoliv zaváhání části pravoslavných jedinců, jakýkoliv náznak, že se stali katolíky jako prostředek vlastní záchrany, velmi často vzbudil odplatu katolíků. Nemluvě o případech, kdy výzva ker konverzi byla jen záminkou k úplnému masakru. Kurát Ilija Tomas z vesnice Klepáč byl např.zodpovědný za smrt stovek Srbů v tomto okrese. Aby snáze shromáždil polekané oběti uprchlé do hor, slíbil jim, že neutrpí žádnou úhonu pokud přijmou katolickou víru. Když mnozí, kteří tomu uvěřili, se na něj obrátili, předal je všechny ustašovcům, kteří je všechny zavraždili. Ve vesnici Stikade v Lice katolický kněz Morber, vůdce ustašovců, pozval Srby ke konverzi ke katolickému náboženství. Protože ti, kteří přijali jeho návrh ke konverzi projevili jisté zdráhání, ustašovci je obklíčili a ubili puškami a kladivy a naházeli jejich těla do příkopu. Když byla jejich těla později vykopána, ukázalo se, že mnozí byli pohřbeni zaživa. Josip Orlić, kněz ze Slunje a starý přísežný ustašovec, donutil Srby ve svém okrese přijmout katolicismus pod hrozbou koncentračního tábora. Velká většina Srbů potom přešla ke katolicismu ze strachu o svůj život. Ale mnozí s těchto novokřtěnců zjistilo, že si tím nezachránili život, protože byli v květnu 1942 odvezeni do koncentračního tábora Jasenovac, kde byli prakticky všichni zabiti.Někteří kněží a mniši se zaměřili na masové nucené konverze. Ustašovský kněz Dionizije Jurić, františkán a blízký přítel Paveliće, o které jsme se již zmínili, byl určen hůavou svého odboru, který sestavil plán systematické konverze těch Srbů, kteří se zachránili před pronásledováním a masakry. Každodenní masakry prováděné před jejich očima se staly nejúčinnější zbraní pro masové přesvědčování. Mnozí se řídili „přátelskou radou“ a nechali se „obrátit“. Konverze jednotlivců i jejich masový charakter se stával stále častějšími.. Mnoho z nich bylo pečlivě zaznamenáno katolickým tiskem. Katolicki list, orgán Záhřebského biskupství řízeného Stepinacem, ve svém čísle 38 ročníku 1941 např. hlásí „novou farnost 2300 duší“ vytvořenou ve vesnici Budinci, když celá vesnice přestoupila na katolickou víru, s dodatkem, že nový křest provedl františkán z Nasice, páter Sidonije Šolc. Podobná masová konverze v okolí Osijeku, provrdené páterem Peterem Berkovićem, popsal list Ustaška Velika Župa, č. 1372 z 27. dubna 1942: Jeho práce zahrnuje období od přípravy členů Východní pravoslavné církve ke konverzi na katolicismus až do doby, kdy byli skutečně konvertováni, a tak ve vesnicích Vocin, Cacinci a Ceralje konvertoval přes 6000 osob. Ustašovský správce Ante Djurić, kněz z Divuše, donutil všechny hlavy rodin, aby se shromáždili kolem místního učitele, který vybíral 10 dinárů za razítko, aby napsali žádosti pro konverzi vlastní a jejich rodin. Alternativa: propadnutí jejich obydlí a majetku. Kurít z Ogulinu, kanovník Ivan Mikan, vybíral 180 dinárů za každou nucenou konverzi, takže jen v jedné srbské vesnici — Jasenak — vybral 80 000 dinárů. Otevřené přiznání jak byly prováděny tyto masové konverze uvedl ustašovský list Nova Hrvatska 25. února 1942: „Nový křest prováděl slavnostním způsobem kaplan z Petrinje Michael Razum. Této slavnostní příležitosti se zúčastnila i společnost ustašovců.“ Nový křest, jak to libozvučně nazývali, byl často prováděn nejen kromě vody i krví. Kněz Ivan Raguz v tom neměl žádné zábrany. Opakovaně požadoval zabití všech Srbů včetně dětí, aby „ani sémě těchto bestií nezůstalo“. Jeho ctihodný kolega kaplan Božidar Brale ze Sarajeva se podílel na likvidaci Srbů s puškou v ruce a hlasitě požadoval „likvidaci Srbů bez kompromisu“. Duchovní rada sarajevského Arcibiskupa se nakonec střetla s Bralem. Jako obviněným před církevním tribunálem? Ale to ne! Jako s předsedou tohoto katolického orgánu. S katolickou hierarchií, která byla mozkem takové politiky teroru, a s bezohlednými ozbrojenými katolickými bandami, které měli k dispozici, nakonec naplnili očekávání. Jednotlivci, celé rodiny, celé vesnice a dokonce celá města přijala katolicismus. Jejich oficiální vstup do „jediné pravé církve“ obvykle nastal formou masových obřadů prováděných ustašovskými knězi „za dozoru“ ozbrojených jednotek ustašovců. Odmítnutí, nebo jen odklad části nastávajících konvertitů měl okamžitě za následek okamžité zabavené majetku, hrozbu jim samým, jejich příbuzným a přímo jejich životů. Tisíce přijali katolicismus tímto způsobem. Po jejich „konverzi“ noví katolíci zamířili v procesí do místního katolického kostela, zpravidla s doprovodem jednotek zbožně ozbrojených ustašovců s chvalozpěvy o štěstí, že se nakonec stali dětmi jediné správné církve, a zakončené zpěvem Te Deum a motlitbou k papeži. A pokud to nestačí, vesnice, které byly znovu pokřtěny musí posílat pozdravné telegramy Stepinacovi. Neboť tento horlivý arcibiskup přikázal jako správný dobrý pastýř, že veškeré zprávy o každé masové konverzi provedené v některé farnosti v Chorvátsku mají být posílány přímo jemu. Telegramy s takovými šťastnými zvěstmi byly publikovány v ustašovském listu Nova Hrvatska a rovněž ve zvláštním Stepinacově oficiálním diecézním listu Katolicki List. Ve vydání z 9. dubna 1942 uvedl prvý list čtyři takové telegramy, všechny adresované Stepinacovi. V nich je lakonicky a stručně popsán masový vstup do lůna katolické církve. Jeden např. uvádí: 2300 osob shromážděných ve Saltinském Drenovaci z vesnic Drenovac, Pustina, Kraškocic, Prekorečan, Miljani a Gjursic přijali dnes ochranu Římskokatolické církve a posílají svůj uctivý pozdrav její hlavě. Třicet procent pravoslavných Srbů z Nového Chorvátska bylo za pozoruhodně krátký čas převedeno na katolicismus. S využitím strachu ze ztráty majetku nebo dokonce života ovšem často nestačil většině členů katolické hierarchie zaměstnané tímto druhem obracení na víru, a kdykoliv se střetli s odporem, katoličtí duchovní přikázali, a ve skutečnosti často sami prováděli popravy mnoha pravoslavných. Tam, kde se setkali s kolektivním odporem byl proti zdráhavým pravoslavným použito nelítostné potrestání. Spíše častěji než ne to znamenalo mučení a dokonce popravy. Příklady takových kněžských katanů je mnoho. Stačí uvést několik. Např. páter dr. Dragutin Kamber, přísežná ustašovec, ale též jezuitská kněz. Páter Dragutin přikázal zabít 300 pravoslavných v Doboji a válečný soud nad dalšími 250, z nichž většina byla zastřelena. Nebo páter dr. Branimír Županić, který osobně zabil více než 400 mužů, žen a dětí jen v jedné vesnici, Ragolje, a který byl osobním přítelem Ante Paveliće. Během jednoho svého kázání v kostele v Gorici páter Serko Perić z Gorického kláštera u Livna, obhajoval masové vraždy těmito slovy: „Zabíjejte Srby. Prvou ze všech zabijte mou sestru, která se provdala za Srba, a potom všechny Srby. Až skončíte tu práci, přijďte sem do kostela, já vás vyzpovídám a vy se očistíte ze svých hříchů.“ Výsledkem byl masakr z 10. srpna 1941, během kterého přišlo 5600 pravoslavných Srbů v okrese Livno o své životy. Hlavním církevním katanem však nebyl ani katolický duchovní ani fanatický jezuita. Nebyl jím nikdo jiný, než člen řádu pokojného sv. Františka: Miroslav Filipović, ustašovec už dávno před válkou a františkánský mnich. Páter Filipović zabil dítě vlastníma rukama ve vesnici Drakulič, když oslovil prapor ustašovců. „Ustašovci“ zněla jeho strohá bratrská výzva, „já znovu pokřtím tyto odpadlíky ve jménu Boha. Vy následujte mého příkladu.“ Jeden tisíc pět set pravoslavných Srbů bylo popraveno v tento jediný den. Jasenovac, ustašovský koncentrační tábor, který se vyrovnal v hrůzách Dachau, nedlouho potom dostal nového velitele: pátera Filipoviće. Ve své nové roli Filipović ve spolupráci s páterem Zvonko Brekalem, Zvonko Lipovaćem a péterem Cilinou způsobili smrt 40 000 mužů, žen a dětí v tomto táboře za dobu své správy. [6] Ztráty způsobené těmito zuřivými pokusy katolíků zničit pravoslavnou církev byly ohromné. Materiální škoda činí 7 miliard předválečných zlatých dinárů. Ze jednadvaceti pravoslavných biskupů v Jugoslávii byl jeden vzat do internace do Itálie, dva byli nuceně odstraněni ze svých křesel a posláni do Srbska, jeden byl uvězněn s patriarchem Gavrilem a potom poslán do koncentračního tábora Dachau, dva byli zbiti a posláni do Srbska, kde zanedlouho potom zemřeli, dva zemřeli v internačních táborech a pět jich bylo chladnokrevně zavražděno. [7] Okolo 400 pravoslavných kněží bylo posláno do koncentračních táborů, zatímco kolem 700 (čtvrtina z celkového počtu pravoslavných kněží) bylo zabito. Čtvrtina klášterů a kostelů byla zcela zničena, okolo jedné poloviny z celkového počtu bylo poškozeno a neznámý počet byl přeměněn na katolické kostely nebo katolické budovy. Např. z 189 kostelů v diecézi Gornjo Karlovačka bylo 175 vypáleno nebo zbořeno. [8] Největší ztráty byly ovšem zasazeny mezi prosté členy pravoslavné církve. V Pavelićově Novém ustašovském Státě bylo ve skutečnosti mezi dubnem 1941 a jarem 1945 zásluhou ustašovských jednotek, ustašovské policie a koncentračních táborů zahynulo 850 000 členů pravoslavné církve a jugoslávských občanů, včetně mnoha Chorvátů (plus 30 000 židů a 40 000 Cikánů). [9] Stovky katolických kněží a katolických mnichů přispívaly přímo nebo nepřímo k tomuto kolosálnímu masakru. Tvrdit, že to všechno byly skutky jednotlivců postižených náboženskou mánií, nebo že tito jednotlivci opustili ty nejzákladnější pravidla lidskosti, když působili ze své vlastní iniciativy po odmítnutí výtek a vzbouřili se proti její autoritě, není pravdou. Ustašovské masakry, všechna zvěrstva spáchaná buď katolickými představiteli, knězi nebo mnichy zapadají do předem naplánovaného schématu úplné likvidace pravoslavných mas, které aktivně nebo pasivně bránily svému pohlcení do katolického sevření. Naopak, byla to záměrná politika katolické hierarchie působící v zájmu svého skutečného inspirátora, Vatikánu.  Proč katolíci mlží??? Své ví ti, kteří  masakry naštěstí přežili.


"Pokračování o katolických zločinech v Chorvatsku" | Přihlásit/Vytvořit účet | 94 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Pokračování o katolických zločinech v Chorvatsku (Skóre: 1)
Vložil: oko v Středa, 05. červenec 2017 @ 20:32:15 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ona "nenávistná katolická sekta" u nás na kopci svatého Antonína zrovna pořádá v tyto dny duchovní cvičení spojené s přednáškami (dneska, na zahájení nás tam bylo rovných 150).. V pátek v 18 hod. biskup Václav Malý přednáší na téma "Co pro mě znamená víra".

Přijeďte na Slovácko, třeba přijdete na jiné myšlenky, než je slepá nenávist některých. Duchovní program je tu každý den od rána do večera až do neděle. Vstup je volný, žádná registrace, každý si může přijít či odejít, kdy sám uzná za vhodné. Možnost zajištění i celodenní stravy.



Re: Pokračování o katolických zločinech v Chorvatsku (Skóre: 1)
Vložil: Dzehenuti v Čtvrtek, 13. červenec 2017 @ 21:51:46 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu | Blog)
Ve jménu jediného Boha a to Svatého Ducha. Vyzývám tu špínu nesvatou z Vatikánu. Uděláme hranici z ohně. Ať celý svět vidí kdo má pravdu. Vyzývám antikrista Vatikánského pro přechod skrz živý oheň. Vy kteří se té špíně světa klaníte.......vyřídtě  mu moji výzvu !!!! Já držitel bílého kaménku vyzývam toho nesvatého na zkoušku skrz oheň.



Re: Pokračování o katolických zločinech v Chorvatsku (Skóre: 1)
Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Úterý, 11. červenec 2017 @ 07:27:22 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/
  Ahoj Františku.

  Tohle jednání má delší tradici. Před pár lety jsme se byli podívat v Řecku, je tam hora Athos. Ta je velmi zvláštní v tom, že na ní Panna Marie zakázala vstup sama sobě, nemohou tam ani žádné ženy. A taky je zvláštní jako středisko pravoslaví.

  Za celou dobu existence kláštěrů bylo jediné období, kdy byla hora vypleněná a vyrabovaná, lidé mučeni, upáleni, hozeni do moře... A kupodivu, nebylo to za hitlera a fašistů, ale právě tehdy, když tam ve třináctém století přišli římané obracet "na pravou víru". Tuhle zkušenost s římany mají tedy nejen Češi nebo obecně slované či srbové, ale i další národy.

  Toník



Re: Pokračování o katolických zločinech v Chorvatsku (Skóre: 1)
Vložil: unshaken (unshaken@outlook.cz) v Čtvrtek, 06. červenec 2017 @ 20:39:20 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
V úterý 4.7. bylo možné shlédnout francouzský dokument věnovaný odboji. Byť ve stručnosti byla popsána hrůza jednání ustašovců, když Chorvaté prohlásili za jedinou víru katolictví. Byl také zmíněn katolický kněz, který ve svém městě nakázal všem, aby se nazpaměť naučili katolický otčenáš. Pak všechny osobně zkoušel. Jeden z nastoupených, stojící v řadě na zkoušku, měl střevní potíže a tak si upšoukl. Za což byl z řady vyveden a umlácen.

Kromě toho se v dokumentu objevila jedna informace nepříliš známá. Kdo se o historii zajímá tak dobře ví, že polská vláda se před válkou všemožně snažila podlézat Hitlerovi a přesvědčovat jej o potřebě útoku na Sovětský svaz. To je známo a každý si to může ověřit. Jenže ve francouzském dokumentu sice o tom nebyla zmínka, zato však uvedeným svědectvím Žida tvrdili, že na východním území Polska, v Litvě, Estonsku a Lotyšsku byly zavedeny zákony proti Židům podobné jako v Říši. Například Židé nesměli studovat na vysokých školách. Takže ta okupace, kterou provedli Sověti 14 dnů po zahájení Hitlerova tažení, umožnila tomu svědkovi, aby se přihlásil na universitu, kterou pak vystudoval.



Re: Pokračování o katolických zločinech v Chorvatsku (Skóre: 1)
Vložil: Cekatel v Neděle, 02. červenec 2017 @ 22:21:41 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Mnoho řadových kněží a mnichů to opravdu dělali, např. viz https://en.wikipedia.org/wiki/Catholic_clergy_involvement_with_the_Usta%C5%A1e#Clergy_involved_in_Usta.C5.A1e_violence , ale biskupové v čele s kardinálem Stepaničem se od těchto zvěrstev distancovali. Stepanič se pokoušel zachraňovat Židy a zločinec Filipovič byl roku 1942 exkomunikován.



Re: Pokračování o katolických zločinech v Chorvatsku (Skóre: 1)
Vložil: Dzehenuti v Pondělí, 03. červenec 2017 @ 08:01:40 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu | Blog)
Že katolická církev není svatá to je zcela jasné. V bibli je jasně psáno, že SVATÁ CÍRKEV JE BEZ POSKRVNY.  A SMILNICE nemůže být nikdy PANNOU !.
Jinak pěkně upravené LOGO. Hus už dávno prokoukl tu Smilnici, která se vydává za Svatou a přitom kupčí se Satanem.



Re: Pokračování o katolických zločinech v Chorvatsku (Skóre: 1)
Vložil: martino v Neděle, 02. červenec 2017 @ 17:29:27 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
František
Katolická církev nikdy nevěřila na přesvědčování, které používá jen tehdy, když nemůže použít neomezenou moc. Její akce byly vždy založeny na tom nejkontroverznějším a typicky katolickém dogmatu: na hrubé síle.

martino
Tak jenom toto jsem přečetl a ostatní co Franta lhář někde opsal, jsem "hodil do koše", tedy nemám zájem to číst, když úvod je již vylhaný. Jsem spíše zvědavý na ten blábol, co zde někteří možná předloží. 



Re: Pokračování o katolických zločinech v Chorvatsku (Skóre: 1)
Vložil: rudinec v Neděle, 02. červenec 2017 @ 11:08:46 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Nech si Martino a oko prečítajú článok:Shnile ovoce falešného učení.




Stránka vygenerována za: 0.91 sekundy