|
Právě je 422 návštěvník(ů) a 1 uživatel(ů) online: rosmano
Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde
|
Zaznamenali jsme 116471676 přístupů od 17. 10. 2001
|
| |
Kontrasty: Exodus 20
Vloženo Sobota, 07. prosinec 2013 @ 13:55:38 CET Vložil: Stepan |
poslal bumerang Typické katolické reakce symbolizované diskutujícím Oko, MilanH. V těchto reakcích se vzdorovitě proti slovu Boha Otce staví všechno co je po ruce, dokonce i osoba božího Syna. Jednoznačný projev ducha antikrista, ducha modloslužby. Boží zákon pro katolíky oblečené do antikrista již neplatí, mohou si zákon vykládat jak chtějí, jak se jim hodí. Dokonce stavět slovo Boha proti Bohu, pravdu proti pravdě. A k tomu všemu jim stačí "obléknout krista" při "křtu" a bez svobodného rozhodnutí, již jako kojenec. Stačí se narodit jako příslušník té správné strany, a boží zákon si můžete vykládat jak chcete. Nepřipomíná Vám to něco? Jaké zákony platily na děti příslušníku SS a děti židovské?
Bůh Otec: Exodus 20:4-5 Nezobrazíš si Boha zpodobením ničeho, co je nahoře na nebi, dole na zemi nebo ve vodách pod zemí.Nebudeš se ničemu takovému klanět ani tomu sloužit. Já jsem Hospodin, tvůj Bůh, Bůh žárlivě milují. MilanH:
Poznámka:
Je přece pitomost lpět na starozákonním znění Desatera... Uvědom si, že už nežiješ ve Starém zákoně, ale v Novém. Nás Zákon nesvazuje, byl pouze výchovou ke Kristu. Desatero bylo určeno pro Mojžíše a židovský národ, zákaz zobrazovat Boha pro ně platil, protože oni takové zobrazení prováděli za účelem modloslužby. Sám Bůh ovšem tuto zásadu zobrazovat Boha ukončil tím, že poslal svého Syna na svět.Jsme obléknuti do Krista! Každý z nás má být nyní živým hmotným obrazem Boha v lidském těle. A vám pořád straší v hlavách ustanovení Starého zákona.Kristus versus Oko: Nedomnívejte se, že jsem přišel zrušit Zákon nebo Proroky; nepřišel jsem zrušit, nýbrž naplnit. Matouš 5:17 Boží zákony jsou Kristem(láskou) naplněné a PLATÍ DÁL. NAPLNĚNÍ ZÁKON, NENÍ ZRUŠENÝ ZÁKON. U toho kdo boží zákon popírá a ruší, se boží zákon NAPLNÍ FORMOU TRESTU!! Jaký pak asi bude trest pro toho, kdo stejně jako Satan staví proti Bohu Jeho vlastní boží slovo?! Je to ohnivé jezero.
|
Podobná témata
|
|
Re: Re: Exodus 20 (Skóre: 1) Vložil: Bumerang v Neděle, 08. prosinec 2013 @ 13:16:41 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Oko: podstata Zákona je zákaz modloslužby..(pěkná hloupost)
Bumerang: Katolický antikrist Oko neví co je slovní pojem podstata, a tento slovní pojem úžívá dle toho jak se mu to zrovna hodí. Podstata(základ) božího zákona je v božím slově a ne v zákazu. Zákon boží nestojí na zákazech, stojí na tom, že to Bůh řekl. Bůh si totiž za svým slovem vždy stojí a když řekne: "Nezobrazíš si Boha zpodobením ničeho a nebudeš se tomu klanět" tak si za svým božím slovem stojí v minulosti, přítomnosti i budoucnosti. To katoličtí antikristi slyší neradi a rádi dělají z Boha lháře. Začnou tím, že překroutí podstatu božího zákona jako v tomto případě, a tvrdí že podstata zákona je v zákazu a ne ve slovu Boha. Pak začnou jednotlivé vyjádření Boha spojovat, stavět proti sobě, ve stylu nehodící se vyškrtněte. Z božího zákona pak vznikne hovadismus jménem katechetický překlad. Antikristi typu Oka, pak tvrdí o božím slově a zákonu, že: (o tom výše ve článku).
Každý kdo překrucuje boží slovo je antikrist. Katoličtí antikristi stále hledají nové a nové způsoby jak boží zákon překrucovat, to aby ho nemuseli uposlechnout. Nedivte se, na modloslužbě(mši) totiž celá jejich katolická víra stojí. Musí bojovat proti božímu zákonu a slovu, jelikož kdyby boží zákon uposlechli. museli by tu svoji modloslužebnou šarádu okamžitě ukončit. |
]
|
|
Re: Exodus 20 (Skóre: 1) Vložil: martino v Neděle, 08. prosinec 2013 @ 19:44:11 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Když něco napíše bumerang, tak každý pozná, že má průjem. Víš jaký? No přeci myšlenkový...to jsme se zase nasmáli..Bumernag by si měl založit spíše klub blbounů, tam by ho možná četli. Zde si naopak vyslouží jen smích a pohrdání...on který evidentně nic nezná, ničemu nerozumí, tak zde píše úvodníky k diskusi...když mu to jeho parta čte a diskutuje, pak proč ne...katolíci by měli takovéto povidla ignorovat, aby neházeli perly... |
Re: Re: Exodus 20 (Skóre: 1) Vložil: Bumerang v Pondělí, 09. prosinec 2013 @ 10:00:38 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Martino: ..katolíci by měli takovéto povidla ignorovat, aby neházeli perly... Perly katolického antikrista Martina za 48hodin: ..založit spíše klub blbounů.. To musel psát asi magor... Autor musí být naprostý blb Ty máš ale kvalitní spolupráci se Satanem. To není z tvé hlavy, to ti Ďábel diktoval.No, martínku, ty sprostý katolický *****, ty tvoje "perly" můžeš pod svině klidně házet, k ničemu jinému se totiž nehodí. S*****í peklem od pohledu a barvu mají šedohnědou. A víš proč tě oslovuji sprostý katolický *****. Protože duch zla, který tě ovládl a pěkně s tebou šije, je duch sprostoty a nenávisti. Nakazil jsi se jím od římské nevěstky. Jsi výborný exemplář, který slouží jako odstrašující příklad pro případně čtenáře, to aby si náhodou s římskokatolickou nevěstkou nic nezačínali. Ostatně to je jediný důvod proč takové špíně jako jsi ty vůbec podávám slovo. Pokud se zde budou tvé komentáře objevovat, plníš svůj účel skvěle. A to co zde nakydáš za hnůj, to jde mimo mne. Žádám tě jen o jedno. Prosím dál pokračuj ve svých nenávistných a sprostých výlevech. Proč. No vzpomínej, vzpomínej, ten výborný exemplář za který ty sám zde sloužíš- jsi ty! Tvoje komentáře jsem ukázal již mnoha lidem koketujícím s římskou nevěstkou. Jako odstrašující příklad fungují skvěle. |
]
Re: Re: Exodus 20 (Skóre: 1) Vložil: oko v Pondělí, 09. prosinec 2013 @ 16:20:24 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Tento myšlenkový průjem je ovšem tak intenzívní, že chudáček Bumerang musí běhat na mísu tak rychle, že sám sebe potkává ve dveřích.
To pak vysvětluje i jeho nesouvislé útržkovité reakce bez ladu a skladu, bez jakéhokoli smyslu..
|
]
Re: Re: Re: Exodus 20 (Skóre: 1) Vložil: Bumerang v Pondělí, 09. prosinec 2013 @ 16:30:28 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Útržkovité reakce jsou převážně tvým vlastním hnojem. V těchto TVÝCH reakcích které ti bumerang vrací zpátky jsou TVÁ SLOVA ve kterých POPÍRÁŠ BOŽÍ SLOVO, OBHAJUJEŠ SPROSTOTU, OTEVŘENĚ LŽEŠ. Tobě se tyto tvoje vlastní slova zdají bez smyslu? Mně taky. Vždyť si ani nepamatuješ co jsi kde zalhal, a když máš číst sám po sobě svoje vlastní kydy na které jsi již zapomněl, tak ti nevoní a jsou bez smyslu? Zde ti opět a zas vracím tvůj vlastní diskusní hnůj katolický *****: Tento myšlenkový průjem je ovšem tak intenzívní, že chudáček Bumerang musí běhat na mísu tak rychle, že sám sebe potkává ve dveřích.
|
]
Re: Re: Re: Re: Exodus 20 (Skóre: 1) Vložil: martino v Pondělí, 09. prosinec 2013 @ 19:05:38 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Bumerang je něco jako místní šašek...samý "humor"a žádné náboženství... |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Exodus 20 (Skóre: 1) Vložil: Bumerang v Pondělí, 09. prosinec 2013 @ 21:17:39 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Exodus 20 (Skóre: 1) Vložil: martino v Úterý, 10. prosinec 2013 @ 09:35:49 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Moc žvaníš, nick bumerang je zde jako šašek a klaun...již nikdy zde nebudeš nic jiného...možná si změníš nick a znovu přijdeš blít, ale ty jsi diskusně mimo a nikdo tě nebere vážně a každý tě hned pozná, protože jsi nositelem velikého ZLA... |
]
|
|
Re: Exodus 20 (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Neděle, 08. prosinec 2013 @ 21:49:30 CET (O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/ | „Mistře, co dobrého mám udělat, abych dosáhl věčného života?“ „Chceš-li vejít do života, zachovávej přikázání“ (Mt 19,16-17).
Ježíš dosvědčil svým jednáním a svým kázáním trvalou platnost desatera. Dar Desatera je udělen v rámci smlouvy, kterou Bůh uzavřel se svým lidem. Boží přikázání dostávají svůj pravý význam ve smlouvě a jejím prostřednictvím.
Církevní tradice, věrná Písmu a v souladu s Ježíšovým příkladem, uznala základní důležitost a význam Desatera. Desatero tvoří organickou jednotu, v níž každé „slovo“ nebo „přikázání“ odkazuje ke všem ostatním. Desatero je přednostním vyjádřením přirozeného zákona. Poznáváme je skrze Boží zjevení i lidským rozumem.
To je totiž láska k Bohu, že zachováváme jeho přikázání. A jeho přikázání nejsou těžká.
Co Bůh přikazuje, to činí možným svou milostí. |
Re: Re: Exodus 20 (Skóre: 1) Vložil: Bumerang v Pondělí, 09. prosinec 2013 @ 10:03:12 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Amen |
]
]
Re: Re: Re: Re: Exodus 20 (Skóre: 1) Vložil: Bumerang v Pondělí, 09. prosinec 2013 @ 21:23:06 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Matouš 19:16-19 A hle, kdosi k němu přišel a zeptal se ho: "Mistře, co dobrého mám udělat, abych získal věčný život?" On mu řekl: "Proč se mě ptáš na dobré? Jediný je dobrý! A chceš-li vejít do života, zachovávej přikázání!" Otázal se ho: "Která?" Ježíš odpověděl: "Nebudeš zabíjet, cizoložit, krást, křivě svědčit, cti otce a matku, miluj svého bližního jako sám sebe."
Amen
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Exodus 20 (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Úterý, 10. prosinec 2013 @ 19:35:45 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | A hle, jeden zákoník povstal a zkoušel Ježíše:
„Učiteli, co mám učinit, abych získal věčný život?“
On mu řekl:
„Co je napsáno v Zákoně? Jak to tam čteš?“
On odpověděl:
„Budeš milovat Pána, svého Boha, z celého svého srdce, celou svou duší, celou svou silou a celou svou myslí, a svého bližního jako sebe samého.“
Řekl mu:
„Správně jsi odpověděl. To čiň a budeš živ.“
On se však chtěl ospravedlnit, a řekl Ježíšovi:
„A kdo je můj bližní?“
A jakže je to v tom Zákoně?
Když bude s tebou ve tvé zemi pobývat příchozí, neutiskujte ho.
Příchozí, který s vámi pobývá jako cizinec, na tom bude jako domorodec mezi vámi. Miluj ho jako sebe, protože jste byli příchozími v egyptské zemi.
Takže buď na cizince hodný, Bumerangu. Víš, že i když je tu jen na návštěvě, měl by být jako domorodec. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Exodus 20 (Skóre: 1) Vložil: Bumerang v Pátek, 13. prosinec 2013 @ 07:07:50 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | A není na Tebe snad hodný? |
]
Re: Re: Exodus 20 (Skóre: 1) Vložil: oko v Pondělí, 09. prosinec 2013 @ 15:01:14 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Pro skutečného křesťana nestačí jenom zachovávat přikázání. To je hodně málo.
Přikázání zachovával i SZ kněz a levita, když obloukem obešli zraněného člověka, aniž by mu pomohli (Lk 10,30-35).
Člověku nestačí jenom nehřešit, nikomu neublížit, zachovávat přikázání. Může li člověk udělat dobro a neučiní, má hřích.
|
]
]
Re: Re: Re: Exodus 20 (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pondělí, 09. prosinec 2013 @ 18:10:42 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Jsem rád, Stando, že alespoň jednou takovým křes´tanským základům neoponuješ, to je trochu nezvyk ve tvém stylu psaní.
Zachovávání Božích přikázání je podmínka nutná k dobrému životu, nikoliv však postačující, to jsi napsal hezky. Mezi nezachováváním přikázání a dobrým životem je nepřímá úměra. Když se člověk věnuje porušení Božích přikázání, nemá pak čas na dobrý život.
Dáváš moc hezké přklady. Stejné je to dnes jako tehdy. Když třeba člověk celý život tesá nějakou sochu z kamene, nemá pak čas se ani věnovat vlastní rodině. Když člověk musí tahat nějakou dřevěnou sochu na nosítkách, nemůže dělat dobrý skutek.
|
]
Re: Re: Re: Re: Exodus 20 (Skóre: 1) Vložil: oko v Středa, 11. prosinec 2013 @ 09:51:33 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Taky jsem rád, že se alespoň občas na něčem shodneme.
|
]
Re: Re: Exodus 20 (Skóre: 1) Vložil: poutnick v Pondělí, 09. prosinec 2013 @ 15:36:31 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Pán Ježíš nám zanechal jako svědectví několik svých obrazů i genetický materiál z vlastního Těla. Pohřební plátna, roušku do které otisknul svoji tvář svaté Veronice i milostný obraz který poslal králi Abgarovi aby se uzdravil. Kromě toho namaloval první Madonu s Ježíškem svatý Lukáš Evangelista. O dotýkaných předmětech od apoštolů se dočteme v Bibli, stejně jako o tom jak kosti proroka Eliho vzkřísily mrtvého.
Rozpaky nad novozákonním pohledem na jedenáctero přikázání mi připomínají rozpaky těch kteří strávili život s Biblí v ruce nad samotným Ježíšem. Také jim tam pořád nějak nepasoval a jevili tendence Ho poučovat jak má správný Mesiáš vypadat. Stejně jako to děláme my.
|
]
]
Re: Re: Re: Exodus 20 (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pondělí, 09. prosinec 2013 @ 18:12:59 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Poutnicku, a není to škoda, že vám Ježíš, Mesiáš, nepasuje a chcete ho poučovat, jak by měl správně vypadat?
Jaký smysl vám dává to takto dělat, k čemu je vám to užitečné?
|
]
Re: Re: Exodus 20 (Skóre: 1) Vložil: unshaken v Pondělí, 09. prosinec 2013 @ 17:57:14 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ježíš byl jako žid pod zákonem. Jeho poslání bylo a je v tom, že nás osvobodil z područí zákona. Doufám, že si k tomu v NZ vyhledáš tu spoustu veršů.
Zásadní je to, že Desatero a jiná přikázání Bůh zapisuje do srdcí svému lidu. Zákon ukazuje na hřích, milovat srdcem Boha na dokonalou svobodu v podřízenosti Bohu (doslova v otroctví vykoupeného jeho Vykupiteli).
|
]
Re: Re: Re: Exodus 20 (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pondělí, 09. prosinec 2013 @ 18:16:43 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Ježíš byl jako žid pod zákonem. Jeho poslání
bylo a je v tom, že nás osvobodil z područí zákona. Doufám, že si k tomu
v NZ vyhledáš tu spoustu veršů. Proč? Jak to souvisí s tématem a tím co jsem psal?
Zásadní je to, že Desatero a jiná přikázání Bůh zapisuje do srdcí svému lidu.
Ano, to je velmi zásadní a to velmi souvisí s tématem. To je ta milost, tan dar, který je ve smlouvě v Ježíši.
|
]
|
|
Re: Exodus 20 (Skóre: 1) Vložil: poutnick v Pondělí, 09. prosinec 2013 @ 12:23:52 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | To s těmi kojenci mi silně připomíná zrození do Vyvoleného národa a obřízku. Vyvolený národ nedával svoje děti na vychování pohanům, nenechával je neobřezané a nečekal až se jich bude moct zeptat jestli se náhodou nechtějí vrátit.
|
|
|
Re: Exodus 20 (Skóre: 1) Vložil: tele v Pondělí, 09. prosinec 2013 @ 20:01:03 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | No, pravdou je, že v bibli není nikde psáno, že si nezpodobníš Marii. Pokud
to vezmu z tohoto pohledu, pak se nebráním tomu, aby si někdo Marii či svaté
vypodobňoval a jim se klaněl (či přítomně klaní). Bůh však zakázal věřícímu
člověku v Něho si Jej vyobrazovat zpodobněním čehokoliv, co sám stvořil, a
zakázal aby se takovému výtvoru člověk klaněl. Zpodobení pak pro mne znamená, že
ani té předloze se nemáme klanět a uctívat to (sloužit tomu) jako Jeho
(Jemu) - Boha (Bohu). Jestli tedy člověk nepřikládá dané předloze či
výtvoru (stvoření, obrazu, soše...) božské vlastnosti a nevzkládá božské pocty,
pak by tomu šlo rozumět. Pak je tu však ještě ten dovětek - Já jsem
tvůj Hospodin, tvůj Bůh, Bůh žárlivě milující. Bůh tedy varuje, že bude žárlivě
milující, ale vůči komu? Jestli modly (tedy to, čemu se klaníme) nejsou ničím,
pak žárlí na nás kvůli našemu jednání. A no tomu ještě něco předchází ... Já
jsem Hospodin tvůj Bůh, chcete-li ...jednoho Boha ctít budeš. Kdo je to tedy ten
Hospodin náš Bůh? Není nebem a není zemí a není vodami a ničím co je na nebi či
na zemi či ve vodách či podzemí, a přesto je v tom všem, protože vše je od Něho
stvořeno. Je v tom všem a přesto to vše přesahuje. Je v tom všem, ale nic jej
nedokáže pojmout, ani nebesa. Boha nelze zpodobnit ani člověkem, protože člověk
byl stvořen, stvořen z prachu země, kterou stvořil Bůh. Byl stvořen k
obrazu Božímu (mn.č.) a podle Jeho (jejich) podobenství. Jenže ten obraz
nebyl Bohem a to podobenství také ne. Byl to člověk před Adamovým pádem a
je to člověk i po něm. Člověk ani nic jiného není ani klonem Božím. Nelze se
klanět člověku jako Bohu. Ani Kristu se nelze klanět jako člověku, ale jako
Božímu Synu, obrazu Boha. Nelze se Mu klanět pro jeho lidství, pro jeho pozemský
vzhled, ale pro Jeho Božství, pro jeho Božský vzhled. Ale jaký je ten Božský
vzhled, když Bůh řekl, že není člověkem? Musí tedy existovat vzhled, který nelze
vidět. Je psáno, že Boha nikdo nikdy neviděl, že Ježíš (zkratkovitě) nám o Něm
pověděl. Vyobrazil nám jej tedy svými slovy a činy. Ne svým zjevem. Ne tváří
vtištěnou do plátna. Proč tak Písmo zarytě mlčí a nepopisuje Kristův tělesný
vzhled? Aby naše pozornost nebyla upjata na lidský zjev, ale na Boží slovo a
Boží činy. Těm se klaním. A to je Kristus. A to je Bůh. I Marie uposlechla Boha,
byla (a je) v Božích očích vzácnou, vyvolenou mezi ženami. Je velikým příkladem
víry a spolehnutí se na Boha a Jeho slovo. Je pro mne velice převelice
váženou. Ale nezemřela za mne, za můj hřích. Bůh by si jistě našel jinou, ale On
věděl, že Marie bude poslušná Jeho slovu. Marie však není tou, která nám měla
přijít povědět svými slovy a životem o Bohu. Není tou jednorozenou, ve které se
Bohu zalíbilo přebývat. Není tou, která se ponížila, a stala se člověkem.
Člověkem se narodila a zůstala. Je naším příkladem ve víře a navždy zůstane také
výjimečnou osobou a osobností v Kristu, protože skrze ni Bůh učinil zcela
ojedinělou událost. Avšak nebyl Bůh závislý na ni.
Řekl bych, že není nutno potírat sochy Mariánského kultu. Nejsou Bohem. Čím
více oponentury, tím jako bychom více uznávali to tzv. "božství". Marie byla (a
je) dobrou ženou. Poněkud škoda tím horlením snižovat její vzor víry. Komu čest
tomu čest. Jen tu musí být dobře znatelná hranice mezi úctou k člověku a
úctou k Bohu. Božské posty je třeba vzdávat pouze Bohu.
|
Re: Re: Exodus 20 (Skóre: 1) Vložil: Bumerang v Pondělí, 09. prosinec 2013 @ 21:40:00 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Řekl bych, že není nutno potírat sochy Mariánského kultu. Nejsou Bohem. Božské pocty je třeba vzdávat pouze Bohu. Jen tu musí být dobře znatelná hranice mezi úctou k člověku a úctou k Bohu.
Čím více oponentury, tím jako bychom více uznávali to tzv. "božství". Marie byla (a je) dobrou ženou. Poněkud škoda tím horlením snižovat její vzor víry.
Matouš 10:32-33 Každý, kdo se ke mně přizná před lidmi, k tomu se i já přiznám před svým Otcem v nebi; kdo mně však zapře před lidmi, toho i já zapřu před svým Otcem v nebi.
|
]
Re: Re: Re: Exodus 20 (Skóre: 1) Vložil: tele v Pondělí, 09. prosinec 2013 @ 21:52:37 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Reakci příliš nerozumím, bumerangu.
Tedy hlavně té citaci Písma.
Kde je porušena hranice mezi úctou a zbožštěním, tam zbývá jen ... "bohužel"
... V posledním čase si hold lidé v církvi najdou učitele podle svých žádostí,
podle svých svrablavých uší. Tak už to hold je. Ale Marie, ta která je
popisována v bibli si nezaslouží spojování s tímto kultem. Je třeba to oddělit.
Není ta Marie jako ta Marie. :o)
|
]
]
Re: Re: Re: Re: Re: Exodus 20 (Skóre: 1) Vložil: tele v Úterý, 10. prosinec 2013 @ 12:05:32 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Já jen jestli nepřispíváš do TV Nova. Taky vytrhují slova a věty z kontextu
... |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Exodus 20 (Skóre: 1) Vložil: Bumerang v Pátek, 13. prosinec 2013 @ 07:10:59 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | |
]
]
Re: Re: Re: Re: Re: Exodus 20 (Skóre: 1) Vložil: tele v Úterý, 10. prosinec 2013 @ 12:33:02 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | No, bumerangu. Jen jestli ještě hlásáš evangelium nebo spíše prosazuješ sebe
sama. Aby se Ti nepřihodilo to, co se v zápalu horlivosti přihodilo apoštolovi.
Nařkl z porušování Zákona toho, kdo ho rozkázal uhodit a sám, ač nevědomky,
Zákon porušil. Zesměšňovat, urážet a pohrdat protivníky nejde ruku v ruce s
evangeliem. Kdo pak uvěří tvým slovům? Pavel byl Židům Žid, Řekům Řek, aby mnohé
získal pro evangelium. Buď tak trochu katolíkem a přitom můžeš zachovat svou
víru. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Exodus 20 (Skóre: 1) Vložil: Bumerang v Úterý, 10. prosinec 2013 @ 19:14:08 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Exodus 20 (Skóre: 1) Vložil: tele v Středa, 11. prosinec 2013 @ 08:54:38 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Dovolím si zde zkopírovat celý kontext tebou uvedeného písma, bumerangu.
Kdo má uši, slyš, co Duch praví církvím.“
Andělu církve v Laodikeji piš: Toto praví ten,
jehož jméno jest Amen, svědek věrný a pravý, počátek stvoření Božího:
„Vím o tvých skutcích; nejsi studený ani horký.
Kéž bys byl studený anebo horký! Ale že jsi
vlažný, a nejsi horký ani studený, nesnesu tě v ústech. Vždyť
říkáš: Jsem bohat, mám všecko a nic už nepotřebuji! A nevíš, že jsi ubohý, bědný
a nuzný, slepý a nahý. Radím ti, abys u mne
nakoupil zlata ohněm přečištěného, a tak zbohatl; a bílý šat, aby ses oblékl a
nebylo vidět tvou nahotu; a mast k potření očí, abys prohlédl. Já kárám a trestám ty, které miluji; vzpamatuj se tedy a čiň
pokání. Hle, stojím přede dveřmi a tluču;
zaslechne-li kdo můj hlas a otevře mi, vejdu k němu a budu s ním večeřet a on se
mnou. Kdo zvítězí, tomu dám usednout se
mnou na trůn, tak jako já jsem zvítězil a usedl s Otcem na jeho trůn.
Myslím si, že ta uvedená vlažnost spočívá v tomto:
Vždyť říkáš: Jsem bohat, mám všecko a nic už
nepotřebuji! A nevíš, že jsi ubohý, bědný a nuzný, slepý a nahý. A také v tomto:
Já kárám a trestám ty, které miluji; vzpamatuj se tedy a
čiň pokání. Hle, stojím přede dveřmi a tluču;
zaslechne-li kdo můj hlas a otevře mi, vejdu k němu a budu s ním večeřet a on se
mnou. Kdo zvítězí, tomu dám usednout se
mnou na trůn, tak jako já jsem zvítězil a usedl s Otcem na jeho trůn.
Já
však mám na mysli celou 10.kapitolu 1.listu do
Korintu:
Chtěl bych vám připomenout, bratří, že naši
praotcové byli všichni pod oblakovým sloupem, všichni prošli mořem, všichni byli křtem v oblaku a moři spojeni s Mojžíšem,
všichni jedli týž duchovní pokrm a pili týž duchovní nápoj; pili totiž z duchovní skály, která
je doprovázela, a tou skálou byl Kristus. A přece
se většina z nich Bohu nelíbila; vždyť ‚poušť byla poseta jejich těly‘.
To vše se stalo nám na výstrahu, abychom
nezatoužili po zlém jako oni. A také nebuďte
modláři jako někteří z nich, jak je psáno: ‚Usadil se lid, aby jedl a pil, a
potom povstali k tancům.‘ Ani se neoddávejme
smilstvu jako někteří z nich, a padlo jich za jeden den třiadvacet tisíc.
A také nechtějme zkoušet Pána, jako to dělali
někteří z nich, a hynuli od hadího uštknutí, ani
nereptejte jako někteří z nich, a byli zahubeni Zhoubcem. To,
co se jim stalo, je výstražný obraz a bylo to napsáno k napomenutí nám, které
zastihl přelom věků. A proto ten, kdo si myslí,
že stojí, ať si dá pozor, aby nepadl. Nepotkala
vás zkouška nad lidské síly. Bůh je věrný: nedopustí, abyste byli podrobeni
zkoušce, kterou byste nemohli vydržet, nýbrž se zkouškou vám připraví i
východisko a dá vám sílu, abyste mohli obstát. A
proto, moji milovaní, utíkejte před modlářstvím. Mluvím k vám jako k rozumným lidem; posuďte sami, co říkám:
Není kalich požehnání, za nějž děkujeme, účastí
na krvi Kristově? A není chléb, který lámeme, účastí na těle Kristově?
Protože je jeden chléb, jsme my mnozí jedno tělo,
neboť všichni máme podíl na jednom chlebu. Pohleďte na Izraelský lid: Nespojuje ty, kteří jedí oběti,
společenství oltáře? Co tím chci říci? Že pokrm
obětovaný modlám něco znamená? Nebo že modla něco znamená? Nikoli,
nýbrž že to, co pohané obětují, obětují démonům, a ne Bohu. Nechci, abyste vešli
ve společenství s démony. Nemůžete pít kalich
Páně i kalich démonů. Nemůžete mít účast na stolu Páně i na stolu démonů.
Chceme snad popudit Pána k žárlivosti? Jsme snad
silnější než on? ‚Všecko je dovoleno‘ – ano, ale
ne všecko prospívá. ‚Všecko je dovoleno‘ – ano, ale ne všecko přispívá ke
společnému růstu. Nikdo ať nemyslí sám na sebe,
nýbrž ať má ohled na druhého! Jezte všechno, co
se prodává v masných krámech, a pro své svědomí se nepotřebujete na nic ptát.
‚Hospodinova je země i její plnost.‘ Pozve-li vás někdo z nevěřících a chcete tam jít, jezte
všechno, co vám předloží, a pro své svědomí se na nic neptejte. Kdyby vám však někdo řekl: „Toto bylo obětováno božstvům,“
nejezte kvůli tomu, kdo vás na to upozornil, a pro svědomí – nemyslím
vaše svědomí, nýbrž svědomí toho druhého. Proč by moje svoboda měla být souzena
cizím svědomím? Jestliže něco přijímám s
vděčností, proč mám být odsuzován za to, zač vzdávám díky? Ať
tedy jíte či pijete či cokoli jiného děláte, všecko čiňte k slávě Boží.
Nebuďte kamenem úrazu ani Židům, ani Řekům, ani
církvi Boží, já se také snažím všem
vyjít vstříc. Nehledám svůj vlastní prospěch, nýbrž prospěch mnohých, aby byli
spaseni.
A to ve spojení s tím, jak Pavel prosazoval evangelium Sk 17
Pavel se tedy postavil doprostřed shromáždění na
Areopagu a promluvil: „Athéňané, vidím, že jste v uctívání bohů velice horliví.
Když jsem procházel vašimi posvátnými místy a
prohlížel si je, nalezl jsem i oltář s nápisem: ‚Neznámému bohu‘. Koho takto
uctíváte, a ještě neznáte, toho vám zvěstuji: Bůh, který učinil svět a všechno, co je v něm, ten je pánem
nebe i země, a nebydlí v chrámech, které lidé vystavěli, ani
si nedává od lidí sloužit, jako by byl na nich závislý; vždyť je to on sám,
který všemu dává život, dech i všechno ostatní. On stvořil z jednoho člověka všechno lidstvo, aby přebývalo na
povrchu země, určil pevná roční údobí i hranice lidských sídel. Bůh to učinil proto, aby jej lidé hledali, zda by se ho snad
nějakým způsobem mohli dopátrat a tak jej nalézt, a přece není od nikoho z nás
daleko. ‚Neboť v něm žijeme, pohybujeme se,
jsme,‘ jak to říkají i někteří z vašich básníků: ‚Vždyť jsme jeho děti.‘
Jsme-li tedy Božími dětmi, nemůžeme si myslet, že
božstvo se podobá něčemu, co bylo vyrobeno ze zlata, stříbra nebo z kamene
lidskou zručností a důmyslem. Bůh však prominul
lidem dobu, kdy to ještě nemohli pochopit, a nyní zvěstuje všem, ať jsou
kdekoliv, aby této neznalosti litovali a obrátili se k němu. Neboť
ustanovil den, v němž bude spravedlivě soudit celý svět skrze muže, kterého k
tomu určil. Všem lidem o tom poskytl důkaz, když jej vzkřísil z mrtvých.“
Jakmile uslyšeli o vzkříšení z mrtvých, jedni se
mu začali smát a druzí řekli: „Rádi si tě poslechneme, ale až někdy jindy.“
A tak Pavel od nich odešel. Někteří se však k němu připojili a uvěřili; mezi nimi byl
i Dionysios z Areopagu, žena jménem Damaris a s nimi ještě jiní.
Možná jsem bláhový, ale myslím, že tímto způsobem lze prosadit více.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Exodus 20 (Skóre: 1) Vložil: Bumerang v Sobota, 14. prosinec 2013 @ 22:47:21 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ano, jsi bláhový. A taky velmi domýšlivý. |
]
Re: Re: Exodus 20 (Skóre: 1) Vložil: martino v Úterý, 10. prosinec 2013 @ 09:30:37 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | tele je asi tele...to je blábol jako když to píše bumerang, kdy nikdo neví, zda je cvok, nebo právě ožralý...vše jen osobní blouznění, které nemá ani hlavu ani patu... |
]
Re: Re: Re: Exodus 20 (Skóre: 1) Vložil: tele v Úterý, 10. prosinec 2013 @ 12:12:09 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | martino, stačí si přečíst pár Tvých reakcí, stále to samé ... neurazíš. Chybí Ti
zrcadlo. Žádnému člověku nesluší slovní urážky a napadání a pohrdání na rtech i
v očích. Jazyk je meč. Dej pozor ale, abys někoho nezranil. |
]
Re: Re: Re: Re: Exodus 20 (Skóre: 1) Vložil: martino v Úterý, 10. prosinec 2013 @ 19:27:45 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Tele, moc kecáš, protože si hraješ na “čistého“, tak se
uklidni a nežvaň, že někoho urážím nebo napadám. Já nemohu za to, že se zde
někteří fanatici, včetně tebe, předvádějí jako exoti. To není má vizitka, ale
tvoje a mnohých. Hele tele, trochu mi připomínáš jednoho svatého zde, nick
Pavel. Dlouho jsi to nevydržel... |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Exodus 20 (Skóre: 1) Vložil: tele v Středa, 11. prosinec 2013 @ 07:14:41 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | martino, nech toho, prosím. Na čistého si nehraji, neznáš mě. Mám svých much
spoustu. Že urážíš a ještě děláš ramena je pravda. Nazýváš fanatiky druhé, ale
tvé vyjadřování a používání nálepek druhých poukazuje na tebe. Možná ti
připomínám někoho, ale ten já nejsem, nejsem nick Pavel, ale jisté je, že ti
onen zanechal něco v krvi. Já se tu nechci s někým přít a hanit tvým způsobem.
Může ti to připadat jako svatouškovství, ale já se prostě nechci s nikým hádat.
Dohadovat o věcech ano, vyjasňovat si názory ano. Ne však prosazovat svoje.
Nejsem ten, kdo tvrdí, že má vždy pravdu. Z vlastního života zpětně mohu říct,
že mnoho svých předchozích názorů jsem musel opustit, protože hold byly
hloupé a nevyvážené. A proto nemůžu tvrdit, že dosavadní jsou ty nejpravdivější,
protože za třeba 10 let, budu konstatovat, co nyní. Máme docela dobrou ekumenu s
katolíky v mém městě. Debatujeme, dohadujeme se, ale jsme přáteli. Oni trvají na
kdečems svém a já na svém, ale snažím se pochopit. Každý jsme v něčem vyrostli,
někým nám byla předána víra a učení, nemáme své vlastní rozumové názory. Jsou
ovlivněny komunitou, ve které jsme uvěřili, vyrostli. Nikoho zde nebudu hanit
pro jeho názory a přesvědčení. Mohu jen podotknout svůj pohled na věc. A také
poupravit či změnit ty své názory. Můžu být poučen druhými a také chci být vámi
všemi poučen. Každý dospívá po svém, ale věřím, že kdo s upřímným srdcem hledá,
nalezne. Věřím v to. A možná i nenalezne, ale hledal. Věřím, že se více naučím
dokonce spíše od těch, kteří si nejsou svými rozumy tak jisti. Protože tam je
možné se dostat dále. Ano i já mám své hranice nepřekročitelnosti, přes které
nejdu, ale nebudu tu zeď stavět jiným.
Nevím v čem jsem fanatikem. Ale jistě že i jsem. Každý je do nějaké míry
fanatikem. Každý. Jestli se ti tedy v něčem, zdám být fanatikem, pak napiš.
Nebudu se bránit uznat, že jím jsem, pokud to bude opodstatněné. Ale já si zatím
nejsem vědom ničeho, že bych ostatní fanaticky napadal, či jim fanaticky tloukl
do hlavy tu svou jedině pravou pravdu.
Myslím, že se mnohé dá vyřešit slušnou diskuzí a zeptat se toho druhého, jak
to myslel, to co napsal a ne si do jeho slov a vět vkládat svoje předem
negativistické myšlenky.
Diskutujme, třeba se i hádejme, třeme se nakonec i o slova (ačkoliv v tomto
případě, mám za to, že to k ničemu nevede), ale nelepme nálepky druhým na čelo.
Nepřekrucujme vlastním myšlením názory toho druhého. Nevkládejme do slov toho
druhého, co si myslíme, že si on myslí.
Mám své hranice. Věřím, doufám, že mne pochopíš. Já opravdu nikoho nechci
urážet pro jeho názory a posměšně se vyjadřovat k jeho přesvědčení. To, že
řeknu, co si o tom myslím, neber jako útok na toho druhého. Ale nemohu pak s
tebou dále diskutovat a nebudu se moci k tvým takovýmto poznámkám dále
vyjadřovat.
Snad jsem pochopil i já tebe špatně. Nemyslím, že to myslíš úplně zle. Jistě
je nutno se fanatismu bránit. Jen si nemyslím, že jsi zvolil dobrou formu.
A pochop i ty, ve tvých očích, fanatiky (ve tvých očích, protože jiným se
tak nemusejí zdát). Snaž se je pochopit, abys mohl porozumět jejich myšlení a
poznat co je k tomu vede. Možná pak nebudeš mít o nich tak nevalné mínění. Ale
tohle není snadný přístup, a řekl bych až nadlidský. Proto i mne omluv, pokud se
někdy zachovám zle. Možná tě už štve číst některé názory druhých, ale i v nich
se možná dozvíš více, než bys předpokládal. Nemusí změnit tvé názory a mohou tě
i upevnit. Ale pozor si musíme dát každý, nakonec je psáno, že kdo si myslí, že
pevně stojí, dej pozor, abys nepadl.
|
]
Re: Re: Exodus 20 (Skóre: 1) Vložil: oko v Úterý, 10. prosinec 2013 @ 12:32:12 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..."Nelze se Mu klanět pro jeho lidství, pro jeho pozemský
vzhled, ale pro Jeho Božství, pro jeho Božský vzhled. Ale jaký je ten Božský
vzhled, když Bůh řekl, že není člověkem? Musí tedy existovat vzhled, který nelze
vidět. Je psáno, že Boha nikdo nikdy neviděl, že Ježíš (zkratkovitě) nám o Něm
pověděl. Vyobrazil nám jej tedy svými slovy a činy. Ne svým zjevem."...
Ahoj tele. Jak si ale potom vysvětlovat tato Ježíšova slova? (J 14,7-12) Kdybyste znali mne, znali byste i mého Otce; a od nynějška ho
znáte a viděli jste ho."
Filip mu řekl: "Pane, ukaž nám Otce a to nám stačí."
Ježíš mu řekl: "Tak dlouhý čas jsem s vámi a nepoznal jsi mě,
Filipe? Kdo viděl mne, viděl Otce; jak to, že tedy říkáš:
'Ukaž nám Otce'?
Nevěříš, že já jsem v Otci a Otec ve mně? Slova, která k vám
mluvím, nemluvím sám od sebe, ale Otec, který ve mně přebývá,
on dělá ty skutky.
Věřte mi, že já jsem v Otci a Otec ve mně; alespoň kvůli
těm samotným skutkům mi věřte."
"Amen, amen, říkám vám: Kdo věří ve mne, skutky, které dělám
já, bude dělat i on; a bude dělat větší skutky než tyto,
neboť já jdu ke svému Otci. Podstata uctívání obrazů leží za těmi obrazy - projevujeme tím úctu tomu, koho mají zobrazovat. Naprosto zde nevystačíme se starozákonním myšlením, se starozákonními argumenty. Příchodem Krista se věci podstatně změnily. Přes Kristem nebylo v nebi jediného člověka. Po Kristu je nebe plné svatých spolu s Kristem (Fp 1,23). (Žd 2,9-17) ale Ježíše, jenž se stal o málo menším než andělé, aby z Boží
milosti okusil smrt za každého člověka, toho vidíme pro
utrpení smrti korunovaného slávou a ctí.
Na Toho, pro něhož je všechno a skrze něhož je všechno,
se totiž slušelo, aby přivedl mnoho synů do slávy, když skrze
utrpení přivedl k cíli vůdce jejich spasení.
Neboť Ten, který posvěcuje, i ti, kteří jsou posvěcováni,
jsou všichni z jednoho. Proto se nestydí nazývat je bratry,
když říká: "Budu ohlašovat tvé jméno svým bratrům; uprostřed
shromáždění ti budu zpívat chvály."
A znovu: "Já na něj budu spoléhat." A znovu: "Hle, já a děti,
které mi dal Bůh."
A jelikož děti mají účast na těle a krvi, i on se jich
podobně stal účastným, aby skrze smrt zničil toho, kdo měl moc
smrti, to jest ďábla,
a osvobodil ty, kdo byli po celý život drženi v otroctví
strachem ze smrti.
Andělů se totiž opravdu neujímá, ale ujímá se Abrahamova
semene.
Proto musel být v každém ohledu připodobněn svým bratrům,
aby se v Božích věcech stal milosrdným a věrným nejvyšším
knězem a mohl vykonat oběť usmíření za hříchy lidu.
Za každým svatým je nutno vidět samotného Krista, poněvadž jsou pořád spolu, podílí se na Kristově vládě (Zj 2,26-28). Svatost má svůj původ v Bohu, proto uctívání svatých v horizontální rovině (rovný s rovným) je zároveň v rovině vertikální nedílně uctíváním Boha. Žádný svatý není sám, je v Bohu!
|
]
Re: Re: Re: Exodus 20 (Skóre: 1) Vložil: tele v Úterý, 10. prosinec 2013 @ 14:20:26 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Omlouvám se předem za kratší odpověď, tedy zatím.
Teď to neber na sebe a taky na nikoho jiného. To apoštol řekl něco v tomto
smyslu: bláhový člověče, copak nevíš, že to co se zasévá umře a vstane nové?
Semeno umře a vyroste bylina. Zanikne původní vzhled a vyvstane nový. A
přeci ze semene hořčice nevyroste slunečnice. Nicméně pozemský vzhled umře
vyvstane nebeský. Pomíjející nahradí věčný. Asi takto.
Myslím, že Ježíš nemyslel na to, že Otec má stejné vousy či holou bradu jako
on. Hnědé či zelené oči. Husté či řídké obočí. Apod. Ježíš není Otec a Otec není
Ježíš. Ježíš je zobrazením Boha, co do Jeho podstaty. A my nejsme Božími syny
podle těla, ale podle ducha.
Asi by se zasluhovalo odpovědět více, ale snad v rychlosti postačí?
|
]
Re: Re: Re: Exodus 20 (Skóre: 1) Vložil: tele v Úterý, 10. prosinec 2013 @ 15:33:30 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ahoj oko, já vlastně nemám, jak odpovědět, abych nesouhlasil:o)
Souhlasím, že podstata uctívání obraz(c)ů leží za těmi obrazy. Je tedy
důležitější to, co leží za těmi obrazy, než to, jak ten obraz vypadá. A proto je
velice důležité vypozorovat, co za těmi obrazy vězí.
oko: Za každým svatým je nutno vidět samotného Krista, poněvadž jsou
pořád spolu, podílí se na Kristově vládě (Zj 2,26-28). Svatost má svůj původ v
Bohu, proto uctívání svatých v horizontální rovině (rovný s rovným) je zároveň v
rovině vertikální nedílně uctíváním Boha. Žádný svatý není sám, je v
Bohu!
I zde bych vlastně mohl souhlasit, pokud oslavujeme to, co Bůh učinil skrze
toho člověka a děkujeme Bohu za to, co skrze něho učinil. A takový člověk si
zasluhuje úctu. Nicméně je to poněkud vzdáleno od vzdávání
pocty královně nebes atd. Uctívání svatých v horizontální rovině
(rovný s rovným) je docela dobrá úvaha. Já zásluhy Marie nezpochybňuji. Marie je
pro mne příkladem ve víře a poslušnosti, jako i jiní svatí, kteří mne ve víře
předešli. Lidským výtvorům (obrazům) se však klanět nebudu a nebudu je
líbat.
Apoštol psal: První člověk byl z prachu země,
druhý člověk z nebe. Jaký byl ten
pozemský, takoví jsou i ostatní na zemi, a jaký je ten nebeský, takoví i ostatní
v nebesích. A jako jsme nesli podobu pozemského,
tak poneseme i podobu nebeského. Chci říci to,
bratří, že člověk, jak je, nemůže mít podíl na království Božím a pomíjitelné
nemůže mít podíl na nepomíjitelném.
Ježíš se ponížil a přijal podobu toho pozemského - Adama, (když přebýval v
lidském těle na zemi.) Jestli však apoštol psal, že jaký je ten nebeský, takoví
jsou i ostatní v nebesích, a že poneseme podobu toho nebeského, a že tak jak
jsme nemůžeme mít podíl na Božím království, pak i Ježíš v nebi nemůže mít
podobu pozemskou - lidské pomíjející a smrtelné tělo.
Ohledně vzezření jsem poněkud opatrný v tom, že budeme vypadat jak teď
vypadáme. Nevím. Ono by pak šlo jít do důslednosti ve slovíčkaření a vlastně,
pokud bych bral, že Filip měl vidět v Ježíšovi vzhledové vzezření Otce, a že my
máme být v nebi jako Ježíš, pak všichni vzhledově vzezřením budeme stejní (i
ženy).
Ježíš mluvil v obrazech a i apoštol se vyjadřoval v obrazu výše
citovaného.
|
]
Re: Re: Re: Re: Exodus 20 (Skóre: 1) Vložil: oko v Středa, 11. prosinec 2013 @ 18:12:25 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Souhlasím s tvými závěry.
Nikdo z nás proto neřeší, zda zobrazený svatý odpovídá svým vzhledem originálu. To vůbec není důležité. Třeba vidět duchovníma očima osobnost konkrétního svatého, úžasnou milost od Boha, kterou konkrétní člověk dokázal zúročit a vykvést svým životem do opravdové podoby Boha. V tom jsou nám svatí velkými vzory. A dobré vzory člověk nesmírně potřebuje - jako loď majáky.
Bůh je duch, nemá tedy žádnou hmotnou podobu. To je přece každému jasné. Jedině Ježíše v lidském těle by bylo možno oprávněně zobrazit. Ale taky to není fotografie! Jestliže tedy Andrej Rublev zobrazil na ikoně tři postavy (Hospodin navštívil Abraháma), je jasné, že se jedná o "obrázkové " písmo, kterým jen vyjadřuje určité duchovní skutečnosti. Skutečnosti krásné a myšlenkově nesmírně hluboké a zbožné.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Exodus 20 (Skóre: 1) Vložil: Bumerang v Pátek, 13. prosinec 2013 @ 12:09:13 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Oko, co to zase meleš za hlouposti! Oko: Bůh je duch, nemá tedy žádnou hmotnou podobu. Bumerang: Bůh je duchovní podstaty a po svém vtělení má duši i tělo.
Oko, stále jen hledáš jak bys mohl boží slovo obejít a vykroutit se ze zakázaného zobrazování Boha. Ty ničemo, znovu ti opakuji, že Bůh zakázal zobrazovat jak sebe, tak i vymyšlení fiktivních bohu a jejich zobrazování. Tvrdíš že není důležité klanět se obrazu Boha, ale je důležité co je "za" obrazem. A to je MODLÁŘSKÉ uvažování. Ani satanista není takový idiot aby satana vnímal přímo v obraze. Ježe my křesťané nesmíme vnímat Boha prostřednictvím obrazu, ani co je "za" obrazem. My Boha musíme vnímat přímo svým duchem bez obrazů a soch a k tomu účelu nám Kristus seslal Ducha svatého. Každý obraz Boha i boha je zakázaný a jedná se o modlu a ty jsi modlář Oko, modlář a k tomu katolický antikrist. To je špatná kombinace prošpikovaná směsicí vzdoru vůči slovu Boha, mrtvého ducha a otupělé duše. Víš jaká je tvoje duchovní perspektiva Oko? Nevíš? Snad se jednou vzbudíš a pochopíš. Není nic pro lidského ducha tak nebezpečné, jako antikristova ukolébavka pro spinkající římskokatolíky, spinkající i za dunění varhan. Ten katolický spánek je předzvěst věčné smrti. Co taky od Satana čekat.. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Exodus 20 (Skóre: 1) Vložil: oko v Pátek, 13. prosinec 2013 @ 19:23:45 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | (Mt 5,22-23) Já vám však říkám: Kdokoli se hněvá na svého bratra, bude se za to zodpovídat soudu;
ale řekne - li svému bratru: "Hlupáku", bude se za to zodpovídat veleradě (zde velký soud (Sanhedrin), který sídlil v Jeruzalémě, na rozdíl od prostých "soudů", rozesetých po celé zemi.);
a řekne - li mu: "Odpadlíku!" (bezbožníku, blázne), bude se za to zodpovídat v pekelném ohni.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Exodus 20 (Skóre: 1) Vložil: Bumerang v Sobota, 14. prosinec 2013 @ 22:40:33 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Jenže ty nejsi můj bratr hlupáku. Jsi katolický antikrist otevřeně popírající boží slovo. Bratrem budeš až opustíš římskou nevěstku. Zatím jsi jen hlupák, co zde má plná ústa Boha a přitom obhajuješ sprostotu svých stejně trefených katolických straníků. |
]
Re: Re: Exodus 20 (Skóre: 1) Vložil: oko v Úterý, 10. prosinec 2013 @ 12:41:53 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..."Marie však není tou, která nám měla
přijít povědět svými slovy a životem o Bohu. Není tou jednorozenou, ve které se
Bohu zalíbilo přebývat. "...
Marie je jistě jen člověkem. Ale člověkem vyvoleným, Ženou přislíbenou, která má v sobě Bohem vzbuzené nepřátelství proti satanovi (Gen3,15). Její "semeno" Ježíš Kristus jako první z lidí zvítězil nad satanem. Marie nezemřela za naše hříchy, i když jejím srdcem také pronikl meč bolesti. Marii musíme vnímat skrze její mateřskou lásku ke Kristu, vztah, který byl opětován synovskou láskou.
Její těhotenství však svědčí o opaku tvého tvrzení - Bohu se zalíbilo přebývat v Marii.
|
]
Re: Re: Re: Exodus 20 (Skóre: 1) Vložil: tele v Úterý, 10. prosinec 2013 @ 14:02:14 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ahoj oko, díky za reakci, nejprve se pokusím odpovědět na toto, pak podle
času na předchozí. Poněkud pořád někam odbíhám.
Rozumím - přesto však Marie není tou jednorozenou, ve které se Bohu zalíbilo
přebývat. Nicméně se Bohu v ní zalíbilo přebývat, stejně jako později v těch,
kdo uvěřili v Krista.
|
]
]
|
|
Re: Exodus 20 (Skóre: 1) Vložil: joker v Pátek, 13. prosinec 2013 @ 08:00:35 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Mě by docela zajímalo, co se skrývá za identitou "Bumerang" a co ho pudí k této nenávisti? S takovým člověkem je to v životě těžké. Na jednu stranu je ho člověku líto, na druhou stranu si říkám, že si svoji cestu zvolil sám a pokud chce hrát svoje hry, pak ať si je hraje sám. Nejlepší obranou proti takovým je nevšímání si. On bude chvilku osobní, bude kde koho jmenovitě urážet, často bezdůvodně. Po nějaké době ho to přestane bavit a půjde prudit jinam.
|
Re: Re: Exodus 20 (Skóre: 1) Vložil: poutnick v Pátek, 13. prosinec 2013 @ 10:01:31 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Když vidím kam je taková nenávist namířená tak je to pro mne povzbuzením i pokušením zároveň. |
]
Re: Re: Re: Exodus 20 (Skóre: 1) Vložil: Bumerang v Pátek, 13. prosinec 2013 @ 11:51:01 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Nenávist máš ty katolický ***** vůči pravdě, božímu slovu a Kristova církev je pro tebe velká neznámá. To, že dokážeš někomu jinému připisovat nenávist jenom za to, že tvým katolickým kumpánům vrací jejich vlastní nenávistný hnůj, tak to bohatě stačí k tomu, abych mohl říct. Nenávistný jsi ty katolický *****, vůči pravdě, božímu slovu které mistrně překrucuješ... |
]
Re: Re: Exodus 20 (Skóre: 1) Vložil: Bumerang v Pátek, 13. prosinec 2013 @ 11:46:16 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Nejlepší obranou proti takovým je..
nepsat nenávistné blbosti, které Bumerang vrací. |
]
Re: Re: Re: Exodus 20 (Skóre: 1) Vložil: poutnick v Pátek, 13. prosinec 2013 @ 12:38:50 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Svatý Michaeli, archanděli, braň nás v boji proti zlobě a úkladům
ďáblovým. Kníže nebeského vojska, svrhni božskou mocí do pekelné
propasti satana a zlé duchy, kteří usilují o zkázu duší. Amen.
|
]
Re: Re: Re: Re: Exodus 20 (Skóre: 1) Vložil: Bumerang v Sobota, 14. prosinec 2013 @ 22:34:13 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Rouhavá modlitba použitá jako zaklínadlo. Co taky od katolického antikrista čekat. Zkus přidat ještě svěcenou vodu, sůl, kříž, svatý obrázek, česnek.. |
]
]
Re: Re: Re: Re: Exodus 20 (Skóre: 1) Vložil: Bumerang v Neděle, 15. prosinec 2013 @ 21:39:22 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Hele Oko, katolický *****, seškrtal jsem ti tam ty tvoje nebiblická tvrzení. Simeon mluví o Mariině duši a ne jako ty o Mariině srdci. Meč (boží slovo) pronikne Mariinou duší. Tak se uklidni prolhaný frajere a nepředělávej si boží slovo k antikristovu obrazu svému ve stylu katolické pohádky bylo nebylo- "sedmero mečů v Mariině srdci" .. Lukáš 2:35 - i tvou vlastní duši pronikne meč - aby vyšlo najevo myšlení mnohých srdcí."
Řekni mi ty prolhaný mizero, kde se v Simeonově proroctví mluví o meči bolesti? |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Exodus 20 (Skóre: 1) Vložil: MilanH v Pondělí, 16. prosinec 2013 @ 12:15:38 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Bumerangu, když ti vlastní duší pronikne meč, tak tě to zřejmě zabolí..
|
]
Re: Re: Re: Re: Exodus 20 (Skóre: 1) Vložil: Bumerang v Neděle, 15. prosinec 2013 @ 21:46:22 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Oko: |
]
|
|
|
|