Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Rostislav.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 3, článků celkem: 16652, komentáře < 7 dní: 243, komentářů celkem: 429559, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 650 návštěvník(ů)
a 2 uživatel(ů) online:

Ivanp
rosmano

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116482069
přístupů od 17. 10. 2001

Hledání: Liberální humanismus
Vloženo Sobota, 14. leden 2012 @ 16:35:18 CET Vložil: Stepan

Zamyšlení poslal brusle7

V jedné z diskusí na Granosalis mi jeden z diskutujících napsal: 

Ať jsi si toho vědoma, nebo ne, ale svými názory zde prezentuješ bezbřehý liberální humanismus (který dokáže omluvit úplně všechno),  jehož působením vymírá dneska celá euroatlantská civilizace, je krize rodin, krize duchovních hodnot a následkem je demografický kolaps celých národů.

Můžete zde někdo téma lépe vysvětlit? Čím vším jsem dle pisatele vinna?


Podobná témata

Zamyšlení

"Liberální humanismus" | Přihlásit/Vytvořit účet | 30 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Liberální humanismus (Skóre: 1)
Vložil: Eleazar v Sobota, 14. leden 2012 @ 18:15:56 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Jsi "vinna" tím, že nesouhlasíš. Lhostejno s čím, prostě nesouhlasíš.

Já jsem zastáncem poměrně rigidního postoje k textu Písma. Hraničím až se zákonictvím. Proto si veškeré moje komentáře odstiň touto optikou. Myslím si, že Písmo se má plnit tak, jak je psáno. A to zejména v praktických otázkách a v mezilidském jednání. Biblí bych z fleku nahradil občanský zákoník, trestní zákoník i zákoník práce. Totéž v případě kultických předpisů. Ať si to člověk zařídí jak chce, hlavně, ať litera Písma nemusí jít přes palubu. V otázce smyslu a "ducha" Písma jsem omnoho liberálnější. Tam preferuji zásadu aby se vlk nažral a koza zůstala celá.

Rodina má dneska jiný význam, než měla před 50tilety. Ženy jsou už dneska prakticky ekonomicky soběstačné, když vyloženě nechtějí, nejsou ekonomicky závislé na manželích, a to před IIWW rozhodně nebylo běžné. A tudíž rozvod pro ženu nemusí být vždy automaticky spojen se znatelným poklesem životní úrovně. S dětmi je to podobné. Děti nepředstavují investici do budoucna a zabezpečení rodičů na stáří, ale plní funkci domácích mazlíčků. Jsou roztopáč, který peníze pouze odčerpá, o staré a přestárlé se stará socialistický stát a jeho síť zařízení.
-------
Potud se shodneme. Rozvod je dnes snazší než kdykoliv dřív. Naopak zakládání rodin a jejich funkčnost a výchova dětí je nejenom obtížná, ale člověk k tomu není příliš motivován.
-------
Když ovšem někdo tvrdí, že rozvod v Církvi není problém (mimo smilstva a rozvodu z iniciativy nevěřícího partnera), jde proti slovům Evangelia. A tvrdí-li někdo, že se rozvedení mohou opět ženit i vdávat třeba i několikrát, bez toho aby tento názor důkladně prošpikoval biblickými citáty s odkazy na výše zmíněné dva případy v závorce, je záhodno se vrátit v diskusi s tímto člověkem opět otázce rozvodu jako takového.

Naopak vzhledem k sexuální revoluci jsou sňatky panen a paniců spíš výjimkou. Osobně znám člověka, které vede bohatý sexuální život, ale údajně nedefloroval jedinou pannu. Taktéž nelze dost dobře brojit proti lidem, kteří spolu žijí na psí knížku.
V případě, že spolu ti dotyční nesouloží a žijí na psí knížku, církev na ně dost dobře nemůže. V případě, že souloží, a jsou svobodní, vdovci a vdovy, jakbysmet. Čistě teoreticky by bylo možné perzekuovat rozvedené, ale bylo by to z pohledu Bible velmi složité, a málokdo je dostatečně biblicky erudovaný, aby si dokázal udělat fundovaný názor na soulož rozvedených nesezdaných lidí.



Re: Liberální humanismus (Skóre: 1)
Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Neděle, 15. leden 2012 @ 10:59:26 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/
  Ahoj Brusle.

  Ještě je tu jedna věc, kterou jsem zažil na vlastní kůži a kterou se ti k danému
tématu snažím sdělit a nejsem si ji jistý, jestlis jí pochopila.

  Ten mocenský aparát, na který jsi narazila, není samoúčelný, že by fungoval pro
moc či peníze nebo pro lidi, kteří mu slouží. Ten mocenský aparát má svůj účel, pro
který byl zbudován. A jeho základním účelem je převrátit slovo. To je jejho princip:
Bere Boží slovo a převrací ho lidem tak, aby fungovalo k jejich škodě. Lidé, kteří se
téhle převrácenosti vydají, pak fungují stejně převráceně i vzhledem k jinému slovu.

  Krásně to můžeš vidět ve vedlejší diskuzi i jiných diskuzích zde.


  Když křesťan napíše: "Skutky jsou ovoce spasení, skutky doprovází spasení, skutky
jsou následek spasení v Ježíši, spasení si nemůžeš zasloužit za skutky" tak člověku v
tomhle převrácení se takový výrok převrátí v hlavě do podoby: "Vy odmítáte dobré skutky."

  Když křesťan napíše: "Ježíš nám odpustil všechny hříchy" tak se takový výrok v
hlavě převrátí do: "Takže si můžete vesele hřešit jak chcete, co?".

  Když křesťan napíše: "Poznal jsem, že Ježíš mluví pravdu a uvěřil jsem mu" tak se to
v hlavě převrátí na: "Opustil jsi Kristovu církev".

  Když křesťan napíše: "Ježíš mne zachránil, spoléhám na něj, v něm mám jistotu" tak
se to v hlavě převrátí na: "Tvoji sebejistotu bych teda chtěl mít".


  To, že se člověku takto převrací slovo lidí není náhoda, ale princip, na kterém stojí způsob
zacházení s textem. To je způsob, kterým se zachází s písmem (viz např. "V Biblii je jasne
napisane, ze vsetci vstanu pri Poslednom sude a vsetci budeme sudeni a to podla skutkov.
"
- nic takového v bibli samozřejmě není, naopak je v písmu napsaný jasný výrok Ježíše, který je
přesným opakem daného tvrzení a o soudu a můžeme si přečíst, jak mu rozuměl apoštol)



  Když se tedy zeptáš: "Co sy myslíte o onanii?" či "Jaký máte názor na druhé manželství a
přístup k eucharistii? Proč je druhé manželství větší hřích než všechny ostatní? Proč je to
větší hřích než nemanželské dítě a pedofilie?" tak se to protistraně v hlavě převrátí do podoby:
"Brusle schvaluje onanii a myslí si, že to není žádný problém a schvaluje rozvody a myslí si, že rozvod
není hřích". Když má tohle v hlavě, tak už nereaguje na tvoje myšlenky a názory, ale na svojí
představu v hlavě, kterou si o tobě udělal. Polemizuje pak už jen se svojí liberální představou
a ne s tebou.


  Tímhle způsobem do určité míry fungují všichni lidé, ale v ŘKC byl tenhle způsob povýšen na
princip. Proto ti také stále dokola píšu: Když ses dostala z mocenského vlivu tohoto převracení,
začni si číst písmo. Hledej, co je v něm napsáno, co ti chtěl Bůh říci do tvého života a odmysli si,
co ti do písma před-převrátili.


  Dáváme k tomu takové přirovnání.

  Boží evangelium je jako nakažlivá moc. Moc ke spasení každému, kdo věří, že Ježíš zemřel za něj
a vstal z mrtvých.

  A tak ďábel vezme evangelium, oslabí ho převrácenými myšlenkami, aby neúčinkovalo, a vstříkne
ho lidem do hlav. Člověk pod vlivem těch převrácených myšlenek získá imunitu proti tomu, aby
evangelium působilo k záchraně a všechno v písmu se mu par převrací tak, aby to bylo k jeho
vlastní škodě a ne k záchraně.


  Hezky to popisuje apoštol:

Tajemství této bezbožnosti již přece působí; jen čeká, dokud nebude odstraněn z cesty ten, kdo ji
dosud zadržuje. A tehdy se zjeví ten bezbožník, kterého Pán pohltí dechem svých úst a zničí jasem
svého příchodu. Příchod
toho bezbožníka odpovídá satanovu působení s jeho veškerou mocí, znameními
a lživými zázraky a s veškerým klamem nepravosti pro ty, kdo hynou, protože nepřijali lásku k pravdě,
aby mohli být spaseni.

A proto na ně Bůh pošle
mocné působení bludu, aby uvěřili lži a aby všichni, kdo neuvěřili pravdě,
ale našli zálibu v nepravosti, byli odsouzeni. My však musíme stále děkovat Bohu za vás, bratři milovaní
Pánem, protože vás Bůh od počátku vyvolil ke spasení skrze posvěcení Duchem a víru v pravdu.
K tomuto
spasení vás povolal naším evangeliem, abyste došli slávy našeho Pána Ježíše Krista.

  Nebo Ježíš.

  Je hodně lidí podél té Cesty, ale nikdy se na tu Cestu nedostanou.

  Toník 




Re: Liberální humanismus (Skóre: 1)
Vložil: oko v Pondělí, 16. leden 2012 @ 07:43:36 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Podstata liberálního humanismu se dá vyjádřit velmi prostě
- jako nejstarší hřích lidstva: "Budete jako Bůh si sami určovat, co je dobré a co je zlé."

To je má odpověď na otázku ve článku, co že to "Brusli" vlastně vytýkám.



Tedy smilstvo přestává být hříchem a je nazýváno láskou,
cizoložství přestává být hříchem a je nazýváno láskou,
homosexuální svazek přestává být hříchem a je nazýván láskou
.
Liberální "Křesťané" už dosáhli takové osobní "svatosti," že církev se pro ně stala nadbytečnou "koulí na noze."


Boží slovo se ohýbá podle potřeby a kdo s tím nesouhlasí, je právě z takového ohýbání sám obviňován. Hezky je to zde v některých komentářích vidět. Nebudu to jednotlivě rozebírat a babrat se v tom hnoji.




Je třeba si znovu uvědomit, jaká je opravdu skutečnost, vrátit se z virtuálního světa sobeckého chápání světa zpátky do reality:


1.) Člověk je skutečně člověkem tím, že je volán k Bohu.
Povoláním křesťana je tedy zůstávat v naslouchání. K tomu je potřeba mít čisté srdce, znovu ho očišťovat pokáním, setkáváním se s Kristem.

2.) Naprosto ke všemu potřebujeme Boží milost.
Někteří jste na to zapomněli a je třeba si toto poznání obnovit. Pro některé může být toto poznání šokující.

3.) Každodenní poslušnost v přijímání Boží vůle je tím správným klíčem k naplnění života, drama vzájemného dialogu lásky a poslušnosti.

4.) Každodenní věrnost znovu osvědčovaná skutky života v opravdové lásce.



Skutečně křesťanský pohled na život je pak tento:

Každé slovo Boží je čin a každá událost je Boží výzvou
.
Víra nám tak dává schopnost se ke každé události postavit pozitivně.



Stránka vygenerována za: 0.34 sekundy