|
Právě je 548 návštěvník(ů) a 3 uživatel(ů) online: Mikim oko ivanp
Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde
|
Zaznamenali jsme 116496172 přístupů od 17. 10. 2001
|
| |
| Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor. |
|
|
Re: O co tady jde? (Skóre: 1) Vložil: JirkaB v Neděle, 01. leden 2023 @ 20:29:37 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Na ten článek zítra kouknu, dnes už to nedávám. Rád tě v tom článku poznám víc. |
| Nadřazený |
|
Re: O co tady jde? (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Neděle, 01. leden 2023 @ 21:57:12 CET (O uživateli | Poslat zprávu) |
Víš proč ?
Protože si blbě jako ty vykládají Římanům 7.
Stačí jim falešné uklidňování, že přece ap. Pavel také otročil hříchu. |
| NadřazenýRe: O co tady jde? (Skóre: 1) Vložil: oko v Pondělí, 02. leden 2023 @ 07:19:02 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Apoštol Pavel neotročil hříchu.
To je nepřijatelná slovní manipulace výkladu.
Ale byl si vědom toho, že hřích z jeho života se zcela nevytratil, že stále číhá na svoji příležitost. Že ani křesťan není proti hříchu zcela imunní a v sobě tu sílu proti hříchu nenalezne nikdy.
A z toho mu plyne závěr, že aby člověk do hříchů neupadl znovu, musí se vší silou držet Krista. Ten je naší nadějí, že s jeho pomocí také my nad hříchy zvítězíme. Ještě jsme ale nezvítězili zcela - stále jsme ohrozitelní - a proto ona nutnost přimknout se ke Kristu a zůstávat s Ním až do smrti.
|
]
]
Re: O co tady jde? (Skóre: 1) Vložil: oko v Úterý, 03. leden 2023 @ 09:08:56 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Toto je hereze - nereálná utopie. Pobožná hereze - však bez rozumového opodstatnění.
Život je totiž tak zařízen, že ho každý žijeme sami svým rozhodováním (proto jsme to my, kdo nese za náš život odpovědnost - není to Kristus).
My žijeme každý svůj život - jsme povoláni jako Boží spolupracovníci k práci na Božím díle. Ale vyžaduje se od nás osobní rozhodování - naše aktivita, naše odpovědnost za žitý život.
Při křtu jsme obdrželi od Boha dar bezhříšnosti (dar odpuštění všech hříchů). Boží dítě tedy má žít dál ve stavu milosti posvěcující a milosti pomáhající. Do velké míry tento stav chrání křesťana před hříchem ke smrti. Není to ale žádné nějaké "kouzlo" pro trvalou bezhříšnost! Pokud člověk přestane ve víře usilovat o další růst, automaticky upadá, duchovně "degeneruje". Množství nijak neřešených malých všedních hříchů nakonec pokřiví myšlení rozumu i srdce a takový člověk pak upadne nakonec i do smrtelného hříchu a stav milosti posvěcující ztrácí. Pokud by v tomto stavu zemřel bez toho, aby učinil pokání, ztratil by svoji věčnou spásu.
Člověk totiž může z vlastní vůle a úsilí ve víře růst - může také nezájmem a leností ve víře a v modlitebním životě upadat.
|
]
Svévolník (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Úterý, 03. leden 2023 @ 09:26:08 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Toto je hereze - nereálná utopie. Pobožná hereze - však bez rozumového opodstatnění.
Život je totiž tak zařízen, že ho každý žijeme sami svým rozhodováním (proto jsme to my, kdo nese za náš život odpovědnost - není to Kristus).
Oúúúú Oko. To jsi to pohnojil. Znovu ti opakuji, že zde presentuješ gnostické názory v ŘKC považované za heretické. A když si tak u toho tvého rozumu a rozhodování. Co všechno ti ten tvůj rozum umožňuje? Umožňuje ti se hříchu nadobro zbavit? Tvůj rozum se rozhodne a hřích je pryč, anebo hřích stále zůstává a tvůj rozum nadále zotročuje? Tvůj rozum se rozhodne pro spásu a jsi spasený, anebo tvá nejistota spásy zůstává? Tvůj rozum se rozhodne pro Boha a jsi z Bohem, anebo Bůh je stále kdesi vně tebe? Tvůj rozum se rozhodne chovat se slušně a jak dlouho ti to vydrží? Tvůj rozum ti radí, že nechat se držet Kristem je hereze, ale že je v pořádku se Krista držet vlastní vší silou? Tvůj rozum ti říká, že ROSTEŠ Z VLASTNÍHO ÚSILÍ A VŮLE? Rosteš svévolně kam? Do pekla a pro peklo! Svévolníku, zapamatuj si. Náš duchovní růst je ve vůli Boha, kterému jsme svou vůli odevzdali! Neboť co? Neboť ne má, ale tvá vůle nechť se stane Pane! Slyšel jsi to někdy svévolníku? |
]
Vší silou násilnické vši. (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Pondělí, 02. leden 2023 @ 09:27:22 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Oko: A z toho mu plyne závěr, že aby člověk do hříchů neupadl znovu, musí se vší silou držet Krista.
Tak to máš velmi mylné závěry Oko. Síly Krista se "vší silou nedržíme", ale Kristu se ve víře ODEVZDÁVÁME CELE. A až dá-li Bůh jednou tento velký krok do neznáma uděláš Oko, pak teprve poznáš co znamená být v Kristu silný v tom v čem jsi slabý. Zapamatuj si Oko. Krista není třeba se držet, Kristu musíš VĚŘIT, že vždy pevně a silně On drží tebe! Stárnutím ubývá sil a může nastat doba, že nebudeš mít sílu udržet ani moč. K čemu ti pak tvá chatrná vší síla bude Oko? Tak silou si chceš Boha držet! Zřejmě asi násilnická povaha což? Povím ti tajemství Oko. Na tom jaký kdo má vztah k Bohu se nejvíce ukazuje to, jaký skutečně je. A za ta dlouhá léta jsi zde na tvém vztahu k tomu tvému podivnému bohu ukázal mnohou pravdu o sobě samém a není to vůbec hezký pohled. Toho tvého boha si musíš držet vší silou, pro tvého boha se denně rozhoduješ, ten tvůj bůh ti dovoluje hřešit, chceš jednou před toho tvého boha předstoupit jako hříšník, potřebuješ zobrazení boha tvých představ abys těmto zobrazení mohl sloužit. To není Bůh Oko. Je to něco co se za Boha vydává, je to duch Antikr.ista. |
]
Re: O co tady jde? (Skóre: 1) Vložil: Gregorios777 (Makarios5@seznam.cz) v Pondělí, 02. leden 2023 @ 08:05:47 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | to Rosmano:
všechna mimina v Kristu a všechny školou povinné děti v Kristu otročily hříchu. Včetně Pavla. Hřích není žádná legrace. Je to moc, kterou může zlomit pouze Kristus.
Takže ani apoštol Pavel jako mimino v Kristu (a on jím také byl) nebyl výjimkou a musel si to zažít. Raději ho bratři eskortovali do Tarzu, aby byl od něho pokoj... :-)))
Jestli někdo z těch, kteří si říkají "křesťané" tuto schizofrenii mezi tělem a Duchem (tedy tělesnost) nezažil, pak velmi pochybuji, jestli vůbec prožil znovuzrození.
Protože toto vítězství nad otroctvím hříchu zažijí Kristovci až na třetím stupni vývoje, tedy potom, kdy opustí základní školu (starší děti v Kristu), vstoupí do učení nebo na střední školu a úspěšně se vyučí nebo odmaturují. A stanou se z nich dospělí, duchovní mládenci, kteří zvítězili nad satanem, protože Otec i Syn si v nich učinili trvalý příbytek.
Otce v Kristu pak lze přirovnat k duchovním vysokoškolákům.
Myslí si snad někdo, že vývoj v duchovním životě je snad jiný než vývoj v pozemském životě? Všechno pozemské je předobrazem toho duchovního.
Jestli si někdo myslí, že nově narozené mimino v tomto fyzickém světě se hned rodí se schopnostmi vyučeného mládence či maturanta, tak jste úplně mimo realitu. A to jak praxe, tak učení Písem NZ.
|
]
Re: O co tady jde? (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pondělí, 02. leden 2023 @ 10:29:24 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | všechna mimina v Kristu a všechny školou povinné děti v Kristu otročily hříchu.
A tys tedy Gregu jako mimimo v tom Kristu otročil hříchu?
V čem je tedy rozdíl mezi tebou a třeba římskými katolíky, kteří zase v jejich Kristu dělají obrazy, sochy, amulety, dávají si je na krk, ruce, do kapsy, za dveře...
Myslí si snad někdo, že vývoj v duchovním životě je snad jiný než vývoj v pozemském životě?
Je podobný.
Tak, jako v pozemském životě rodiče chrání svoje dítě odmalička, od miminka, tak to dělal i Bůh s námi.
Toník |
]
|
|
Re: O co tady jde? (Skóre: 1) Vložil: JirkaB v Pondělí, 02. leden 2023 @ 20:13:28 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Tak jsem článek přečetl. Ano, na jednu stranu považuješ stav současné církve za strašný, ale závěry... vidím to asi jinak a navíc v kontextu tohoto vlákna zlou praxi církve vlastně sám legalizuješ, nebo jen omlouváš.
cituji z článku: Milostí jsme byli v Kristu učiněni spravedlivými a vykoupenými. Všechny hříchy včetně budoucích nám byly odpuštěny JEDINOU Obětí Krista. Jsme dokonale spaseni. Naše svědomí je dokonalé vůči hříchu. Nemáme žádné svědomí z hříchu, protože jsme jednou provždy očištěni. Jsme navěky učiněni dokonalými a posvěcenými. Není potřeba žádné další Oběti. Vše je dokonale odpuštěno. Zemřeli jsme hříchu. Náš starý člověk byl s Kristem ukřižován, čímž byl zbaven sil. Hřích tedy nad námi již nepanuje. Jsme vysvobozeni od hříchu. Není již žádného odsouzení. Jsme nové stvoření. Nežijeme již my, ale Kristus (Jeho Život) žije v nás. Máme veškeré duchovní požehnání. Jsme v Kristu svatí a neposkvrnění , bez vrásky, a bez úhony. Jsme posazeni na Nebesích v Kristu. Spolu s Ním jsme byli vzkříšeni k novému životu (Jeho Životu). Vše co potřebujeme k životu ve zbožnosti je nám již dáno. Je nám dána účast na BOŽÍ PŘIROZENOSTI, Kristus - Kristův Život v nás. Kristus v nás. Proto jsme ušli porušení, které je na světě v žádostech. My nemáme šanci to dokázat, ale Kristus v nás ano.
Vytáhnu podcitaci: Náš starý člověk byl s Kristem ukřižován, čímž byl zbaven sil. Hřích tedy nad námi již nepanuje. Jsme vysvobozeni od hříchu. Není již žádného odsouzení. Jsme nové stvoření.
Souhlasím, co píšeš je pravda. Věříš tomu co píšeš? Za mne nejsou dvě evangelia - evangelium odpuštění hříchů a evangelium vysvobození. Kázání odpuštění, bez kázání vysvobození není totiž evangeliem. Odpuštění a opuštění/vysvobození je jedno. To nejde oddělit, Pokud jsou kazatelé, co káží odpuštění, nikoliv vysvobození, tak nekáží Evangelium Ježíše Krista, ale evangelium prosperity, plyšové evangelium, evangelium bezmoci,,,,dá se to nazvat různě. Ale pro mne to není evangelium. Odpuštění a opuštění/vysvobození jsou dvě strany téže mince. Nelze oddělit rub a líc.
citace: Hřích tedy nad námi již nepanuje. Jsme vysvobozeni od hříchu.
Amen, a pokud hříchu podléhám, pokud chci žít dobro, ale hřích nade mnou i tak vítězí, byť jsem křesťan, třeba apoštol Pavel, ... (tvůj výklad Římanům 7) ...tak nade mnou panuje kdo? Kristus nebo hřích? Podlehl jsem hříchu, ovládl mne hřích .... a to podle tebe znamená že hřích nepanuje, a jsem od hříchu vysvobozen? No, nic ve zlém, ale to je takové vysvobození, svoboda jako byla Böhmen und Mahren. Byli jsme svobodní a měli jsme i svého prezidenta... Vysvobozený člověk je svobodný. Buď mi panuje Kristus nebo hřích, buď jsem otrokem hříchu, nebo svobodný od hříchu v Kristu. Kdo je mým králem, ten mi vládne, koho uznávám za krále, toho poslouchám. Buď Krista, nebo hřích.
Můžeš namítnou, že to nechápu, že tomu hřešícímu křesťanu nevládne hřích. Protože je přeci jasné, že jen bloud řekne, že hřešící člověk (toužící po dobrém) je opanován hříchem. Je úplná blbost si myslet, že hřešící křesťan bojující proti hříchu je hříchem ovládán. Je přeci psáno, že křesťana hřích neovládá. Tečka. Tedy i když s hříchem bojuji, snažím se a prohrávám, tak v žádném případě se nedá říci, že hřích vyhrál. Já sice zhřešil, prohrál boj s hříchem, ale ve skutečnosti zvítězil Kristus. Protože hřích nad námi nepanuje.
Nevím Gregu, vítězem je ten kdo zvítězil. Tedy podle mne, ale jestli si ještě neptal pohanů na slovo milosrdenství, dar, tak se klidně zeptej na slovo vítězství, panování. Zeptej se jich prosím, kdo panuje nad člověkem, když: - činí proti své vůli (která je zároveň požadavek pána A) požadavky pána B. Já tvrdím, že skutečný pán je B. Ten totiž svojí mocí tě donutil, dokonce proti tvé vůli, plnit jeho požadavky. Ty tvrdíš, že to není pravda, že pánem je ten, jehož vůli neplníš. Jak to asi vidí ostatní lidé, co ti odpoví? Kdo je tomu člověku skutečným vládcem? Pán A nebo pán B?
|
| Nadřazený
]
Re: O co tady jde? (Skóre: 1) Vložil: Gregorios777 (Makarios5@seznam.cz) v Úterý, 03. leden 2023 @ 18:30:48 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | to Cizinec:
to naprostý souhlas. V kázání je odpuštění a vysvobození kázáno od počátku.
Ale jak praví Písmo skrze apoštola Jana a nejen skrze něj, ke skutečnému vysvobození z otroctví hříchu dochází až po určitém čase zůstávání v procesu učednictví a v Božím Slově, zejména v tom, které o tomto vysvobození pojednává.
Tak to prostě v Písmu je a nevidí to pouze ignoranti.
|
]
Re: O co tady jde? (Skóre: 1) Vložil: Gregorios777 (Makarios5@seznam.cz) v Pondělí, 02. leden 2023 @ 21:53:30 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | to JirkaB
Ty upřednostňuješ své lidské názory nad Písmo. Tak budiž, když chceš.... Nejsi sám...
|
]
Re: O co tady jde? (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Úterý, 03. leden 2023 @ 06:53:47 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ |
Ty upřednostňuješ své lidské názory nad Písmo. Tak budiž, když chceš.... Nejsi sám...
Gregu, když místo odpovědi k tématu takto lžeš a pomlouváš Jirku, tak to zrovna otročíš hříchu?
|
]
Re: O co tady jde? (Skóre: 1) Vložil: JirkaB v Úterý, 03. leden 2023 @ 18:13:03 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ahoj Gregu, odpověz alespoň ty sám za sebe.
Kdo panuje nad člověkem, když ten činí proti své vůli (která je zároveň požadavek pána A) požadavky pána B.
Já tvrdím, že skutečný pán je B. Ten totiž svojí mocí tě donutil, dokonce proti tvé vůli, plnit jeho požadavky.
Kdo je tomu člověku podle tebe skutečným vládcem? Pán A nebo pán B?
Jirka |
]
Re: O co tady jde? (Skóre: 1) Vložil: Gregorios777 (Makarios5@seznam.cz) v Úterý, 03. leden 2023 @ 18:57:53 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | to JirkaB:
na tom přece není nic složitého. Pán A je skutečným Pánem, který již zahájil skrze proces učednictví a obnovy duše Slovem Božím generální útok a postup na neoprávněného pána B. Probíhá osvobozovací válka o nezávislost na pánu B. Žádná válka není vyhraná za pár týdnů, pokud to není blesková válka. A tato válka určitě blesková není. Obvykle trvá nejméně 3-4 roky. (Ve skutečnosti daleko více, protože tu nejsou vyučení apoštolové, kteří by pomohli, ale jen učedníci v učednickém procesu).
A po tomto čase se stane, že silák obývající palác věřícího (tělo a duši) bude přemožen daleko silnějším těžkooděncem, který vyžene původního siláka (hřích). Tomu se říká osvobození nebo vysvobození. Je to válka jako každá jiná. Je to duchovní boj.
A ten změní tělesného Kristovce na duchovního, dospělého, pomazaného, relativně dokonalého Božího syna a mistra, který už je vyučeným dělníkem Slova (už ne učedníkem), takže ho již (kromě Pána) nikdo na lidské úrovni nemusí učit (ale klidně může, když má co dát).
Změní mimino a starší dítě v Kristu na silného (tady jsou ty svaly - těmi svaly je samozřejmě Kristus a Jeho Moc) mládence v Kristu, který je popsán tak, že již zvítězil nad tím zlostníkem (= byl vysvobozen zvláštním přebýváním Otce a Syna v něm, v jeho obnovené duši, protože v ní trvalé zůstává Slovo - Jan 14,21 a 23// 1Jan 2,12-14).
Ani válka není vybojována hned a ani obnova duše Slovem není hned (za den) hotová a ani růst člověka (včetně toho vnitřního) není hotový za den.
Podle některých tady se asi lidem nerodí z matek mimina, potřebující mléko ale asi hned 18-ti letí silní mladíci, požírající kuřata a maso, kteří dávají tlak v lehu na lavičce hned první den po porodu 100 kg...:-)))
Jak směšné.... A mimo realitu. Proberte se už z toho snu...
|
]
Re: O co tady jde? (Skóre: 1) Vložil: JirkaB v Úterý, 03. leden 2023 @ 19:12:03 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Tak teď už je to Gregu jasné.
Souhlasím, jsi mimo realitu, protože považovat za Pána toho, kdo nad tebou nemá moc, a toho kdo tě ovládá považovat za mrtvého, to je .... Kdyby byl středověk, tak bych se tě bál.
|
]
|
|
|
|