 |
Právě je 207 návštěvník(ů) a 3 uživatel(ů) online: Akuzativ oko rosmano
Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde
|
Zaznamenali jsme 127167391 přístupů od 17. 10. 2001
|
|  |
| Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor. |
|
|
Re: Kolize (Skóre: 1) Vložil: martino v Sobota, 02. duben 2022 @ 17:48:55 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) | Cizinec
I tady v diskuzích ŘK citovali nápad z ŘKC, že "spravedlivý
hřeší sedmkrát za den", jakoby takový nápad byl z bible. Martino dokonce
psal, že jim ten nápad sdělil sám nějaký Spasitel. Ten si ten nápad předělal i
tak, že je to svatý, co za den sedmkrát hřeší.
martino
Cizinče, to že neznáš Bibli neboli
Písmo svaté je všem známé. Potom se dostáváš do situace, že zde lžeš, když
tvrdíš, že něco není součástí Bible. Ale já čtu kázání papeže Františka ze dne
14.3.2017 a ten konstatuje: „ Bible přece říká, že svatý hřeší sedmkrát denně.“ Myslíš, že
nemluví on nebo já pravdu? Ostudu máš ty, že neznáš Bibli knihu Přísloví, kde
to je uvedeno. A já to mám vždy na mysli, protože vím, že náš pedagog kněz za
totality nás učil, že v judaistické pedagogice spravedlivý, znamená svatý. Moc klíčů, že v judaismu
znamená předání veškeré královské moci, atd. Tedy učil nás jak tyto věci jsou chápány v judaismu, protože on jak říkal studoval v Římě judaismus.
Tehdy přistoupil Petr k Ježíšovi a řekl mu:
„Pane, kolikrát mám odpustit svému bratru, když proti mně zhřeší? Snad až
sedmkrát?“ Zde Petr evidentně naráží právě na biblické poznání a Ježíš který
apoštoly neustále vyučuje, že Písmo je jen minimum a tak již neplatí, že
cizoložíš skutkem, ale již tím, že se žádostivě díváš po ženě a Ježíš tě upozorňuje, že v tom okamžiku s ní cizoložíš již ve svém srdci a to je hřích a i tentokrát mu
odpovídá, že sedmkrát již nestačí: „Pravím ti, ne sedmkrát, ale
až sedmdesát sedmkrát.“ Cizinče, když jdeš na “lov“ katolíků jako zde na GS s cílem,
abys je zesměšnil a urazil, vždy si raději zameť před svým krámem, abys zde
nebyl za náboženského blbce, co nezná ani Písmo sv. co všem tvrdí, že je
křesťan. Křesťan žije v Církvi Kristem založené a to ty nejsi. Proto máš takové náboženské neznalosti. S tebou je lepší se bavit na téma politiky, než náboženství a křesťanství. |
| NadřazenýRe: Kolize (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Neděle, 03. duben 2022 @ 09:13:36 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Martino, chápu, že neznáte bibli, to je všem známé. Potom se dostáváte do situace, že zde lžete, když tvrdíte, že něco je součástí bible, i když to v bibli není. Ukázka se sedmkrát hřešením spravedlivého za den je jen jeden praktický příklad. Ostatně zde lžete i při pomluvách lidí, kdy vkládáte lidem výroky, které nikdy neřekli. Ale já čtu kázání papeže Františka ze dne 14.3.2017 a ten konstatuje: „ Bible přece říká, že svatý hřeší sedmkrát denně.“ Myslíš, že nemluví on nebo já pravdu?
Ano.
Martino, zkuste se zamyslet: Papež, když má nějaké kázání a je uvedeno na stránkách radiovaticana, vždy dokladuje svoje slova odkazy do písma, odkud cituje. I v tom dotyčném kázání. Například napíše Izaiáš (1,10.16-20), Mt 23,1-12, ...
Pročpak vágně uvádí "Bible přece říká, že svatý hřeší sedmkrát denně." bez toho, aby uvedl odkaz?
No, to je jednoduché: Bible nic takového neříká. Lidi si to vymysleli.
Ostudu máš ty, že neznáš Bibli knihu Přísloví, kde to je uvedeno.
Ostudu máte vy, že neznáte v Bibli knihu přísloví a to, co je v ní skutečně uvedeno. Bavíme se o tom zde v diskuzi.
A já to mám vždy na mysli, protože vím, že náš pedagog kněz za totality nás učil, že v judaistické pedagogice spravedlivý, znamená svatý.
Tak to vás zřejmě učil špatně. Ale judaismus neznám, to byste se musel zeptat nějakého judaisty.
V bibli slova mají "svatý" a "spravedlivý" odlišnou náplň, odlišný význam. Nejsou to synonyma.
Martino, když jdete na “lov“ katolíků jako zde na GS s cílem, abyste je zesměšnil a urazil, tak se vám to většinou povede - tím, jak zde vystupujete a tím, že se deklarujete jako katolík.
Hezký den Cizinec |
]
Re: Kolize (Skóre: 1) Vložil: martino v Neděle, 03. duben 2022 @ 15:25:40 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Cizinče ta argumentace se ti jako vždy nepodařila. Chápu, že jsi na takovou jalovou komunikaci s okem zvyklý. Ale za ty roky by jsi snad již měl pochopit, že jsem náročný a na žalostný blábol nemám čas. Bible přece říká, že svatý hřeší sedmkrát denně, jsem ti včera napsal, že použil toto konstatování papež v domě sv. Marty při ranní mši. Na internetu je kázání kněze T. Halíka z 9.března 2003, kde Halík dávno před kázáním papeže Františka konstatuje stejnými slovy to co řekl papež a dokládá stejná slova, která jsou součástí pravé Bible Církve.: Vždycky budeme žít ve světě, kde se bude prolínat svatost s hříšností a kde platí, že "i spravedlivý hřeší sedmkrát denně". To že to odpadlíci a sektáři nepřijímají je jejich problém a problém jejich slovíčkaření. není to dlouho co jsem četl na internetu jeden z překladů sektářů, kde prostitutky jsou přeloženy jako tanečnice. Chtěl jsem si to tehdy stáhnout a zapomněl jsem to udělat, ale snad na to znovu narazím. Takže to Cizinče neřeš, my katolíci se věrně držíme textu Bible Církví vydané s doprovodnými komentáři. To proto, aby si každý ve svém jednoduchém mozečku nevykládal co ho blouznivě napadne. Nyní jsem se na internetu přesvědčil o tom, že každý vydavatel Bible, tak jiný překlad. Mnozí lákají na tkz. překlad srozumitelný dnešnímu člověku, což je naprostá hovadina, která pak udělá z prostitutek tanečnice apd. Církev je jedna, protože Kristus je jeden, Bible je jedna a je majetkem a vlastnictvím Církve. Každý kdo má zdravý rozum se ptá, proč Církev má Bibli o 72 knih a protestanté Bibli o 66 knih? V minulosti se zde ozvali blbečkové co zde odsuzovali Církev, že prý pálila Bibli. To je přeci naprosto idiotská lež. Bible má 72 knih a pokud se zde objevili blbečkové co začali šířit "vykuchané" Písmo sv., pak to již není Bible Církve, ale podvod vůči věřícím. Chceš být v jednotě s Církví, pak se drž celé Bible a pokud chceš být věrný, drž se textů výhradně Církví předkládaných. To co zde předvádíš s Myslivcem a jinými blouznivci je váš problém a vaše právo být mimo Církev, včetně odměny která je za to přislíbena všem nevěrným. Tím je toto téma zcela vyčerpané a mnou uzavřené. |
]
Poučení pro řk nedouka. (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Neděle, 03. duben 2022 @ 16:05:22 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Bible přece říká, že svatý hřeší sedmkrát denně.
Ne nic takového neříká!
Takže to Cizinče neřeš, my katolíci se věrně držíme textu Bible Církví vydané s doprovodnými komentáři.
Nevím jak Cizinec, a tohle řešit budu a budu tě muset poučit Martino, a použiji k tomu starou Bibli i s výkladem, to aby ses měl čeho držet.
Biblí Česká podlé obecného latinského, od sv. církve římské schváleného výkladu přeložené, poznovu s pilností přehlednuté a výkladem opatřené. S povolením kněžského Ordinariatu Pražského Díl II V Praze 1888
Kniha Přísloví Kapitola 24 Verš 15,16
Nehledej oukladů, a nehledej bezbožnosti v domě spravedlivého, aniž kaz odpočinutí jeho: nebo sedmkrát padne spravedlivý, a zase povstane: ale bezbožní padnou ve zlé*.
*t. a zahynou v něm.
Ani před 134 lety nic nevěděli o tom, že spravedlivý padne 7 x denně. Jsi neznalý Martino, neznáš pořádně ani Písmo schválené ŘKC. Jsi nedouk.
|
]
Re: Kolize (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pondělí, 04. duben 2022 @ 07:18:17 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Martino, psal jste, že kecy nemají cenu a předvádíte to dobře. Máte pravdu v jediném - na jalovou komunikaci jsem s okem zvyklý. Oku také trvá třeba týden, než odpoví na jednoduchou otázku a mezi tím má spoustu prázdných keců, které s otázkou nesouvisí, případně začne místo odpovědi útočit, lhát, pomlouvat, projektovat svůj stav do druhých, podobně, jako vy.
Vím, že i s vámi by byla komunikace jalová, kdybych se vás zeptal, co to máte za "bibli", co vám říká, že "svatý hřeší sedmkrát denně". Stejně tak by byla jalová, kdybych se zeptal, který ten váš svatý hřeší sedmkrát denně - zda to je Maria, nebo svatý Petr, nebo svatý Pavel, nebo svatý Václav, nebo jiný svatý, co vám tak hřeší sedmkrát denně.
Tak se prát nebudu.
Jen vám napíši napíši praktickou informaci: V křesťanské bibli, v Zákoně, Prorocích, Spisech, Evangeliích, Skutcích, Listech či Zjevení nikde není napsáno, že "svatý hřeší sedmkrát denně", ani tam není napsáno, že "spravedlivý hřeší sedmkrát denně".
A to je dobré slovo, pravdivé slovo, slovo apoštola. Na rozdíl od slov sekt, které si překládají místo "prostitutka" "tanečnice", nebo od sekt, jejichž představitelé mají nápady ve stylu "svatý hřeší sedmkrát denně".
Hezký den Cizinec |
]
Re: Kolize (Skóre: 1) Vložil: oko v Pondělí, 04. duben 2022 @ 09:12:05 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | "Kecy" mohou být jalové ze dvou důvodů:
Buď jsou bezobsažné - jalové
- nebo jsou sice pravdivé, ale stejně padají do zaslepených uší - na skalnatou půdu.
Ve výsledku to pak vyjde nastejno .... |
]
Re: Kolize (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Úterý, 05. duben 2022 @ 08:30:14 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Asi může být i třetí důvod: Že se někdo vyhýbá jednoduché otázce, například kde vzal definici "Svatost člověka je definována jako upřímná snaha o duchovní dokonalost.".
Nebo když někdo píše "Věříme a vyznáváme, že na konci věků budou všichni zemřelí tělem vzkříšeni v těle k poslednímu soudu." a je dotaz, kdo všechno takovému nesmyslu věří a zda také věří, že na konci věků bude vzkříšen k poslednímu soudu i Svatý Petr.
Na první otázku jsi odpověděl - vím, co jsem tušil, tedy že sis tu definici svatosti vymyslel.
Na druhou otázku neznám odpověď dones - nevím kdo všechno s tebou věří tomu nesmyslu o vzkříšení všech k soudu a nevím dodnes, zda věříš, že svatý Petr bude na konci věků vzkříšen k soudu. Místo odpovědi jsi napsal asi deset příspěvků, které Martino nazval velmi správně "jalovou komunikací".
Toník
Toník |
]
Re: Kolize (Skóre: 1) Vložil: oko v Čtvrtek, 07. duben 2022 @ 09:29:08 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..." zda věříš, že svatý Petr bude na konci věků vzkříšen k soudu."...
Podle křesťanského učení v den posledního soudu budou vzkříšena těla úplně všech lidí, kteří kdy žili na zemi.
Čemu se pořád tak divíš?
(2 Tim 4,1) Zapřísahám tě před Bohem a Kristem Ježíšem, který bude soudit živé i mrtvé, a při jeho zjevení a jeho kralování ...
(1 Pt 4,5) Ti vydají počet tomu, kdo je připraven soudit živé i mrtvé. |
]
Re: Kolize (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pátek, 08. duben 2022 @ 07:15:33 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ |
Podle křesťanského učení v den posledního soudu budou vzkříšena těla úplně všech lidí, kteří kdy žili na zemi.
No, to určitě ne, Stando. Žádné takové křesťanské učení není.
A ani římskokatolické učení takové není - to bys alespoň mohl vědět, že tělo Marie nebude vzkříšeno v den posledního soudu?
I když ty jsi takový specifický římský katolík, co ŘKC učení celkem ignoruje.
Ničemu.
Nedivím se ani tomu, že jsi neodpověděl na otázku, ani tomu, že jsi zase vymyslel nové "křesťanské" učení, v rozporu s tím, co učí písmo i s tím, co učí ŘKC. Ani se nedivím, že uhýbáš od tématu.
Jen se ptám: Je pro tebe otázka nějak problematická, že neodpovíš?
|
]
|
|
Re: Kolize (Skóre: 1) Vložil: oko v Neděle, 03. duben 2022 @ 10:37:01 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) |
Já tedy opravdu nevím, jak jsi zrovna tak neomylně k tomuto svému závěru přišel - mám docela opačnou zkušenost.
Každá zpověď mě vždycky zbavila všech mým hříchů - očistila od všech mých hříchů.
Nakonec na závěr každé zpovědi zaznívají vždycky tato slova Boha a církve: "Bůh ti hříchy odpustil - jdi v pokoji".
|
| NadřazenýRe: Kolize (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Neděle, 03. duben 2022 @ 11:36:03 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ |
Já tedy opravdu nevím, jak jsi zrovna tak neomylně k tomuto svému závěru přišel
To já tedy taky opravdu nevím, jak jsi zrovna tak neomylně k tomuto svému závěru přišel. Ani nevím, jak tě takové hlouposti o neomylnosti napadají. Možná že máte toho "neomylného" papeže, co si omylem myslí, že „ Bible přece říká, že svatý hřeší sedmkrát denně.“?
Já jsem ke svému závěru došel jednoduše, a to prakticky, zpovědí, praktickou zkušeností se zpovědí - došel jsem si ke zpovědi, dostal rozhřešení, vyšel jsem ven a všechny moje hříchy byly nadále se mnou. Zpověď mne tedy žádného hříchu nezbavila. Žádná zpověď mne žádného hříchu nezbavila.
Ale určitě mne hříchů zbavil Pán Ježíš. Ten to na rozdíl od zpovědi dokáže.
Každá zpověď mě vždycky zbavila všech mým hříchů - očistila od všech mých hříchů.
A proč jsi teda chodil znovu ke zpovědi, když tě předchozí zpověď zbavila všech tvých hříchů?
To už bylo zbytečné, ne?
Toník
|
]
Podivná očista (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Neděle, 03. duben 2022 @ 13:38:52 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Podivná to očista, když je po celý život jak píše neustále kající se hříšník. Zpověď ho zbaví a očistí ode všech hříchů, ale on stále hříšníkem jest. Pro tu jeho "svobodu" hřešit má neustále MOŽNOST hřešit.
Očista od hříchu je i o odstranění hříšného sklonu. Podivná je jeho očista když jak píše, že hříšné sklony přetrvávají až do smrti. U zatracenců docela jistě přetrvávají. Nač je mu vlastně Kristus? Hříšný sklon odstranit nepotřebuje, na to má pohádku o očistci. Po "očistné" zpovědi má nadále neustálou "svobodu" hřešit. Neustále a opakovaně se tento patologický duchovní emigrant rozhoduje pro Boha, k návratu k Bohu po tisíci první znovu a znovu, což je podle něj prý velmi záslužné, když se ve "svobodě hřešit" rozhodne nehřešit, když se ON! opět rozhodne pro Boha. Och jaká to "cenná" samo spásná snaha, jaká to duchovní cenina rozhodovat se ve svobodě "hřešit", och jaká to "pokora", že si připisuje jenom 1% podílu na spáse, och jaká to pýcha nezměrná když svou jednoprocentní zásluhou na spáse podmiňuje funkčnost 99% boží spásy. Bez něho by spása přece nebyla možná..
Na otázky zda Kristu věří Jeho slova o věčném životě pro víru v Otce neodpovídá.
Prokazatelně nezná učení vlastní "církve" a neustále vymýšlí hloupé "definice" pojmů všeobecně jasně známých a objektivně definovaných.
Zapomněl jsem na něco?
|
]
Re: Kolize (Skóre: 1) Vložil: martino v Neděle, 03. duben 2022 @ 15:48:10 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Cizinec
Já jsem ke svému závěru došel jednoduše, a to prakticky, zpovědí, praktickou zkušeností se zpovědí - došel jsem si ke zpovědi, dostal rozhřešení, vyšel jsem ven a všechny moje hříchy byly nadále se mnou. Zpověď mne tedy žádného hříchu nezbavila. Žádná zpověď mne žádného hříchu nezbavila.
martino
Ano, věřím tomu, že píšeš pravdu. Nejen duchovní otcové, ale i exorcisté se shodují, že lidé pod vlivem Satana odcházejí od zpovědi nejen s neplatnou svátostí smíření, ale ještě více obtíženi, než do zpovědnice přišli. Jak je to možné? To že jsi odpadl od Církve je především proto, že pravděpodobně všechny nebo většina zpovědí byla neplatná. Každý kdo vstupuje do zpovědnice tak tam vstupuje po řádném a svědomitém zpytování svého svědomí, se snahou o dokonalou lítost, což je lítost jakoby jsi následující okamžik měl zemřít, tak veliká má být tvá lítost a pak především rozhodnutí snažit se maximálně již nehřešit. Toto vše jsi ignoroval a tak jsi nepocítil to vnitřní duchovní pohlazení Boha, jdi a již nehřeš, říká Ježíš cizoložné ženě, hříchy jsou ti odpuštěny. Takže jsi se zde veřejně vyznal a přiznal, že tvá zpověď tě hříchu nezbavila a my víme proč. Tvé zpovědi byly neplatné a dovedli tě až do chapadel Satana a proto jsi dnes mimo Církev a skučíš v nějaké satanské sektě, což je výsledek tvé zpustošené duše bez svátosti smíření. A rozhodně si nefandi, že tě hříchu zbavil Pán Ježíš. To ti našeptává tvůj nový pán Satan. Ježiš ti daroval svátost smíření, vysmál jsi se mu a šel si za hlasem Satana kterého jsi uspokojil tím, že šíříš, že zpověď tě hříchu nezbavila a všichni víme jaké jsou konce těch, kdo laškují se Satanem a odmítají svátosti od Krista darované. |
]
Re: Kolize (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pondělí, 04. duben 2022 @ 08:20:05 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Martino, určitě jsem by u některých zpovědí pod vlivem Satana, to jediní máte pravdu. Na kraji puberty jsem v pomatení sektou a v zatmění rozumu herezemi zasvětil svůj život démonu, který si nechává říkat "Neposkvrněná", jindy také "Neposkvrněné početí". A to zasvěcení opravdu fungovalo.
Ve zbytku už lžete, vymýšlíte si, zřejmě podle sebe - podobně jako s vašimi konkubínami a touhou utéci od manželky.
Vaše nápady by mne ani nenapadly, Martino.
Ale svědectví k tomu vydám - vydávám svědectví o tom, že Pán Ježíš má moc zbavit člověka hříchu, temnoty, beznaděje slzavého údolí a přenést ze smrti do života.
Hezký den Cizinec |
]
Re: Kolize (Skóre: 1) Vložil: oko v Pondělí, 04. duben 2022 @ 09:07:35 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..." A proč jsi teda chodil znovu ke zpovědi, když tě předchozí zpověď zbavila všech tvých hříchů? "...
V té další zpovědi jsem přece už neřešil hříchy, kterých jsem už byl zbaven, ale hříchy nové, které jsem v dalším časovém období zase udělal. Těch bylo třeba se zbavit.
Spravedlivý sedmkrát padne a znovu povstane ...
Představa, že ve své lidské slabosti dokážeme žít své pozemské životy zcela bez jakéhokoli hříchu je představou iluzorní - nepravdivou.
|
]
Re: Kolize (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Úterý, 05. duben 2022 @ 08:36:56 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ |
V té další zpovědi jsem přece už neřešil hříchy, kterých jsem už byl zbaven, ale hříchy nové, které jsem v dalším časovém období zase udělal. Těch bylo třeba se zbavit.
Takže to máš pořád nové a nové hříchy? Proč děláš pořád nové a nové hříchy?
V tomhle mám zkušenost jinou - tedy že jsem měl pořád ty staré a stejné hříchy, kterých mne zpověď nezbavila.
V posledním čase, když jsem chodil ke zpovědi, to byla asi hlavně deprese, beznaděj, temnota. A to byl hřích, se kterým jsem vlezl do zpovědi a vylezl jsem ven a hřích byl pořád se mnou. Zpověď mne toho hříchu nezbavila. A nebyl jsem sám, koho zpověď takového hříchu nezbavila.
A to byl hřích ke smrti - nescházelo moc a dosáhl ten hřích svého cíle.
Abych ještě navíc vymýšlel nové a nové hříchy, na to jsem neměl sílu.
Jak to děláš, že máš pořád nové hříchy a ne ty staré? To nějak ty nové hříchy vymýšlíš? Nebo máš někoho, kdo ti vymýšlí nové a nové hříchy? Nebo jak to u tebe funguje?
Jak se ti stane, že tě zpověď zbaví všech hříchů a pak máš zase nové hříchy? A proč máš vůbec nové hříchy?
|
]
Re: Kolize (Skóre: 1) Vložil: oko v Úterý, 05. duben 2022 @ 09:45:07 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Konečně od tebe otázka, která dává smysl!
Proč dělám pořád nové a nové hříchy?
Protože mám po Adamovi zděděnou náklonnost ke zlu, se kterou musím stále jistým způsobem bojovat - a v tom mi zase pomáhá Boží milost - no, a někdy v lidské slabosti selžu a boj prohraji. Důležité ale je neprohrát válku!
My, normální lidé, kteří nemáme svoji věčnou spásu ještě úplně jistou, nedokážeme ani při vší upřímné snaze žít své života zcela a úplně bez jakéhokoli hříchu - někdy zhřeším proti lásce svou netrpělivostí, malým ohledem na bližního, jindy zhřeším svou nevšímavostí k potřebám jiných lidí.
A i těchto hříchů je zapotřebí se zbavovat - není to nepodobné večerní hygieně, kdy po celodenní práci je přece vhodné se umýt, vykoupat ....
Jít spát špinavý, se zašpiněnou duší hříchem - to přece může udělat jenom špindíra, který se i bez koupele jednoduše prohlásí za čistého!
|
]
]
Re: Kolize (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Středa, 06. duben 2022 @ 07:19:46 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ |
Proč dělám pořád nové a nové hříchy?
Protože mám po Adamovi zděděnou náklonnost ke zlu, se kterou musím stále jistým způsobem bojovat - a v tom mi zase pomáhá Boží milost - no, a někdy v lidské slabosti selžu a boj prohraji.
To chápu, to dává smysl.
někdy zhřeším proti lásce svou netrpělivostí, malým ohledem na bližního, jindy zhřeším svou nevšímavostí k potřebám jiných lidí.
No a když si dojdeš ke zpovědi, tak tě zpověď zbaví všech tvých hříchů.
Co děláš potom, když už nehřešíš netrpělivostí a nevšímavostí? To vymýšlíš z té tvé přirozenosti další hříchy? Nebo máš nějakou zásobu hříchů, ze které vybíráš v té "svobodě"?
Nebo kde se berou hříchy?
A i těchto hříchů je zapotřebí se zbavovat - není to nepodobné večerní hygieně, kdy po celodenní práci je přece vhodné se umýt, vykoupat ....
???
A proč je potřeba se jich zbavovat, když tě zpověď zbaví všech tvých hříchů? Čeho se pak ještě zbavuješ, když už tě zpověď zbaví všech hříchů?
Toník
|
]
Re: Kolize (Skóre: 1) Vložil: oko v Středa, 06. duben 2022 @ 07:58:52 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Co zase blábolíš jako v transu?
To ve svátostné zpovědi se zbavuješ všech svých hříchů!
A tak, jako se večer umyješ od celodenní špíny, zítra se musíš znovu umýt od té zítřejší špíny, abys byl znovu čistý ! Co se na tomto, prosím tě, dá ještě nepochopit?
|
]
Blábornátor T801, zastaralý model. :-) Životnost baterií 5 let.:-( (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Středa, 06. duben 2022 @ 12:16:39 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Co zase blábolíš jako v transu?
To je hulvátství Oko, a stále stejné u tebe. Víš o tom nebo nevíš, že se o hulvátský výrok jedná? Stále si ještě sám sobě vystavuješ oprávnění na hulvátské projevy? Těmito výroky ukazuješ oponentovi jak nehezky o něm smýšlíš. Klíč je ve slovu "zase". Vůči Cizincových diskusním praktikám lze mít výhrady, ale blábolení vzhledem k jeho diskusní systematičnosti není jeho doména.
Blábolení je kupříkladu vyjadřovat se nesmyslně o jasně vyřčeném božím slově, kupříkladu když je jasně vyřčené že spása je v milosti, "někdo" zde blábolí o tom, že prý je spása ve "křtu" mimin. Blábolení je třeba o tom, že "někdo" vytváří nesmyslné definice jako obhajobu hlouposti vlastní. Blábolení je když ten "někdo" takové nesmyslné definice "do krve" obhajuje. Za blábolení se taky označuje vyjadřování člověka k něčemu o čem nic neví, ale blábolí o tom, že prý ti jiní jsou na omylu, a to i poté když jsou mu od těch "jiných" předložená fakta a svědectví.
Mno, a k těm hříchům Oko. Když vyjdeš ze zpovědnice, tak tě hulvátství navždy opustilo, anebo je zde pořád? Máš hulvátství po Adamovi, anebo pro tu tvoji "svobodu" hřešit?
|
]
Re: Kolize (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Čtvrtek, 07. duben 2022 @ 08:02:47 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ |
Co zase blábolíš jako v transu?
Co se už poránu chováš jako hulvát?
To ve svátostné zpovědi se zbavuješ všech svých hříchů!
No, to jsi psal - psal jsi tu, že [granosalis.cz] " Každá zpověď mě vždycky zbavila všech mým hříchů". Tak se ptám, kde bereš ty hříchy po zpovědi. Když teda zhřešíš svou netrpělivostí, malým ohledem na bližního, jindy zhřeším svou nevšímavostí k potřebám jiných lidí, zpověď tě pak všech těch hříchů zbaví, zbaví tě netrpělivosti, malého ohledu na bližního, nevšímavosti...
Co děláš za hříchy pak?
Mimochodem - jestli tě zpověď zbavila všech tvých hříchů, tak na sobectví zpověď zapomněla? Nebo proč máš sobectví stále s sebou a musíš s ním bojovat?
Stando, mne nikdy zpověď nezbavila žádného hříchu. Všechny hříchy byly se mnou před zpovědí i po zpovědi - deprese, temnota, beznaděj, nejistota, modlářství, nevšímavost, malý ohled na bližního, modlářství, nedůvěra Bohu, nerozhodnost, ... a kde co dalšího jsem měl v životě, měl jsem je před zpovědí i po zpovědi. Zpověď s tím vším udělala nula.
Protože v zpovědi seděl za mřížovaným okýnkem či za stolem často člověk, co měl s sebou naprosto stejnou nálož, jako já. Ani on sám nevěděl, jak se toho zbavit - neměl moc k záchraně z té situace.
V tom se liší od Pána Ježíše. Ten nemá depresi, temnotu, beznaděj, jako Královna slzavého údolí ze svého stavu, ale má radost, pokoj, světlo. A může rozdávat, z toho, co má. On zbaví člověka hříchů - tak, že je člověk nemá.
Toník |
]
Re: Kolize (Skóre: 1) Vložil: oko v Čtvrtek, 07. duben 2022 @ 09:22:47 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Toto nejsou hříchy.
Toto jsou důsledky života ve hříchu ...
..."seděl za mřížovaným okýnkem či za stolem často člověk, co měl s sebou naprosto stejnou nálož, jako já."...
Má však také legitimní pověření od samotného Pána Ježíše hříchy ti odpouštět (na tyto pověřené Pán "dechl" svého Ducha a ti tuto službu pak předali svým následníkům skrze vkládání rukou).
(J 20,21-23) Ježíš jim opět řekl: „Pokoj vám. Jako mne poslal Otec, i já posílám vás.“
Po těchto slovech na ně dechl a řekl jim:
„Přijměte Ducha Svatého. Komu odpustíte hříchy, tomu jsou odpuštěny, komu je zadržíte, tomu jsou zadrženy. “
|
]
]
Re: Kolize (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pátek, 08. duben 2022 @ 07:22:51 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ |
To jsou, Stando.
A deprese, to je zdaleka nejhorší hřích, co jsem kdy v životě měl. Je to hřích ke smrti, velmi těžký hřích. Rozhodně o kus těžší, než sobectví. Nebo lépe řečeno - deprese, to je čirá esence sobectví.
Mimochodem, když jsme u toho.
Psal jsi tu, že [granosalis.cz] " Každá zpověď mě vždycky zbavila všech mým hříchů".
Zbavila tě nějaká zpověď i sobectví? Nebo sobectví také nepovažuješ za hřích?
Toto jsou důsledky života ve hříchu ...
To máš určitě pravdu. Deprese, beznaděj, nerozhodnost, nevíra, nejistota a temnota a další hříchy byly důsledkem odevzdání života Neposkvrněnému početí a souvisejícího modlářství. Tedy hříchu.
Má však také legitimní pověření od samotného Pána Ježíše hříchy ti odpouštět
Tak to zcela jistě ne.
Toník |
]
]
|
|
|
|