|
Právě je 144 návštěvník(ů) a 1 uživatel(ů) online: cizinec
Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde
|
Zaznamenali jsme 124500103 přístupů od 17. 10. 2001
|
| |
| Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor. |
|
|
Re: Spravedlivý soud a trest - co je k tomu potřeba (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Čtvrtek, 17. březen 2022 @ 08:47:25 CET (O uživateli | Poslat zprávu) |
..." Soud hříšníka - modláře, modloslužebníka, vraha, smilníka, kouzelníka, lháře, chamtivce, opilce, hulváta, lupiče - ten nutně předjímá odsouzení souzeného. O vině není pochyb. "...
Toto přesně je popisem lotra na kříži po Kristově pravici; O vině není pochyb (a sám lotr toto uznává) - přesto i zde zapůsobila Boží milost a jeho hříchy smyl Kristus svojí krví.
Na lotrově posmrtném soudu mu jeho hříchy už nikdo nepřipomene k jeho tíži.
Přesně tak Oko, až na ten ocásek. Co je zahlazené je zapomenuté. Takže žádná tíže se nekoná u lotra, který v nebi již lotrem není. Lotrem byl do božího odpuštění na zemi, po božím odpuštění je v nebi zahlazeno i to, že lotrem kdy vůbec byl. Jak by to vypadalo, kdyby ho v nebi označovali- "hele, to je ten lotr." :-))))
Nebudou nám tedy počítány k tíži. Boží milost už nám vyvážila tíhu takových hříchů.
Boží milost nic nevyvažuje, boží milost zahlazuje způsobem jako by se nikdy nic nestalo a obnovuje původní stav svatosti porušený hříchem.
Ale účet ze svého života musí i tak Bohu vydat úplně každý z lidí. Jednoduchý účet s dvěma sloupci: Má dáti - dal....
Velmi špatné a kontroverzní přirovnání. Pokud chceš používat účetnickou terminologii, tak ten kdo v tomto případě za "účty" platí, je Kristus. A zaplatil za celý hotel. Někteří z ubytovaných však Jeho platbu odmítnuli, a jiní chtějí zaplatit ze svého. Jejich měna však není v nebi ničím krytá a je proto neplatná. Nemají čím zaplatit ani na zemi, ani na nebi. Proto je nějaké předkládání účtů nesmyslné, a znovu upozorňuji, že skládání počtu Bohu a předkládání účtu není to samé. |
| Nadřazený |
|
Re: Spravedlivý soud a trest - co je k tomu potřeba (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Čtvrtek, 17. březen 2022 @ 09:44:45 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Kdybych měl plnou jistotu, že do smrti už nezhřeším, mohl bych už nyní s jistotou tvrdit, že budu po smrti spasený.
Oko, jistotu že jsi spasený nemůžeš nikdy mít ze sebe, ale můžeš ji mít v Kristu. Přenes VÍROU to těžiště své nejistoty na jistotu spásy v Kristu.
Ale protože v sobě tuto plnou jistotu pochopitelně nemám, hovořím ohledně své věčné spásy o radostné naději....
Vidíš jak uvažuješ Oko. TY nemáš jistotu v SOBĚ!! A odkdy je jistota spásy v lidech? Není v Tobě, nikdy ani nebyla a nebude. Je v Kristu a mostem k jistotě spásy v Kristu je VÍRA.
Ještě jednou si přečti ten verš o naději.
(Ř 8,24) Neboť naše spása je předmětem naděje; vidíme-li to, v co doufáme, pak už v to nedoufáme: jak bychom mohli v to, co vidíme, ještě doufat?
Píše se v něm že, SPÁSA je předmětem NADĚJE. Takže napřed spása, a pak se spása stává předmětem naděje. Tys Oko smysl otočil naruby, tedy napřed naděje a pak spása. Chováš naději kvůli tvé nejistotě spásy! Příčinou tvé naděje je NEJISTOTA! Proč nemáš naději v JISTOTĚ Krista?
Apoštolové se však baví o viditelné (jisté) spáse ve kterou pro její zřejmost netřeba již ani doufat. Baví se o spáse jako o hotové záležitosti, a tato jistá (tutová) spása je předmětem naděje.
V božím slově se o naději píše v souvislosti se spasenými lidmi, kteří své spasení přijali ve VÍŘE v Krista ve kterém mají všechny JISTOTY. A hlavní proud naděje směřuje k budoucímu nebeskému životu s Bohem. Co je oproti tomu ta tvá naděje kvůli tvé nejistotě spásy.. Můžeš věřit ve slabost vlastní pro kterou padneš, anebo můžeš VĚŘIT v sílu Krista který tak jako ty padnout nemůže a padnout ti nedovolí. |
| NadřazenýRe: Spravedlivý soud a trest - co je k tomu potřeba (Skóre: 1) Vložil: oko v Pátek, 18. březen 2022 @ 09:31:24 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
No, v tomto se evidentně neshodneme.
Já říkám: Dneska naděje na věčnou spásu - zítra spása.
Je to Kristus mezi vámi! Naděje slávy! (Kol 1,27)
(1 Te 5,8) Naopak my, kteří patříme dni, buďme střízliví; odějme se krunýřem víry a lásky s přílbicí naděje na spásu.
Naše věčná spása je tedy zatím předmětem naší naděje - až tuto spásu jednou budeme mít a zažívat - to už nebude naší nadějí - už bude jistotou našeho prožívání v nebeské blaženosti.
|
]
Re: Spravedlivý soud a trest - co je k tomu potřeba (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Pátek, 18. březen 2022 @ 15:25:58 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | No, v tomto se evidentně neshodneme.
Ano, neshodne.
Já říkám: Dneska naděje na věčnou spásu - zítra spása.
A já dle slov apoštolů říkám, že milosti JSME (ne budeme!) spasení skrze víru.
Kdo má pravdu Oko, ty nebo apoštolové? Ty říkáš že máš naději na spásu v budoucnu, a apoštolové říkají JSTE SPASENÍ ne že BUDETE spasení. To je velmi jasné vyjádření k velmi důležité věci. To nemůže š zpochybnit Oko.
A ještě k pokání. Ty máš naději, že jednou spasený budeš a celý život se kaješ abys získal milost u Boha. S hříchem na duši je to jako s nemocí. Hříšník stejně jako nemocný člověk nedokáže správně stanovit diagnozu. Hříšník ví, že zhřešil, nemocný ví že je nemocný. Musí vyhledat odbornou pomoc. Oko, nemocný člověk nepřichází za lékařem s tím, že si sám on sám neodborně diagnostikoval nemoc, a za to že si on pacient sám diagnostikoval nemoc vyžaduje po lékaři aby ho léčil a dal mu medikaci. Víš co by udělal takový lékař, namísto kterého bys neustále laicky diagnostikoval a ještě po něm OPOVÁŽLIVĚ chtěl aby tvé hraní se na doktora bral vážně a ještě aby podle tvého fušerského diagnostikování on specialista postupoval v léčbě? Choval by ses tak u lékaře Oko? Letěl bys s ordinace jako namydlený blesk.. A s tím tvým pokáním je to stejné. Stejně jako ten nemocný co fušuje lékařovi do medicíny fušuješ ty Bohu do řemesla, neb to z čeho se kaješ si určuješ ty sám. Provádíš sám v sobě a na vlastní pěst diagnostiku tvého hříchu, jenomže Oko, tohle nesmíš, to musíš nechat na Bohu aby ti ukázal co je hřích a co není, aby ti lokalizoval zakamuflované hříšné sklony ve tvém nitru, aby ti ukázal co je dobré a co zlé. To všechno může jenom lékař Bůh, ten jediný na to má náležitou kvalifikaci a léčebné možnosti. A to ty nemáš, víš stejně jako ten nemocný, že jsi nemocný ale nemoc správně diagnostikovat neumíš ani nemáš nic jak bys ji vyléčil. A tak se kaješ hříchů které možná ani nejsou hříchy, a skutečné hříchy na které tě zde upozornilo již mnoho diskutujících ani nevidíš. Ty sám si určíš co je hřích a co není, pak se podle tvé fušérské diagnostiky se kaješ, a toto celé OPOVÁŽLIVĚ předkládáš Bohu a chceš za to milost. Co myslíš, že by ti naordinoval lékař, namísto kterého by ses ty opovážil diagnostikovat a ordinovat? Kdybys to dělal opakovaně a po celý život, tak tě pošle za Chocholouškem.. |
]
Re: Spravedlivý soud a trest - co je k tomu potřeba (Skóre: 1) Vložil: oko v Sobota, 19. březen 2022 @ 09:03:13 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Zase se nevyjadřuje k mojí skutečné víře, ale jen k jakýmsi svým představám o mé víře.
Já totiž věřím, že už jsem byl spasen (Kristem ve křtu), věřím, že moje spasení se dále neustále životem uskutečňuje a že jednou, až skončí moje pozemské putování, budu pak Kristem spasen navěky.
Proto: Já tedy běžím ne jako bez cíle; zápasím pěstmi, ne jako bych tloukl do vzduchu, ale zasazuji dobře mířené rány svému tělu a podrobuji je, abych se snad — jiným hlásaje — sám nestal tím, kdo se neosvědčil. (1 Kor 9,26).
..."Ty sám si určíš co je hřích a co není ..."...
Tak tomu není. Když učiním pokání ze hříchů, které si jako hříchy uvědomuji a vyznám Bohu i církvi ve svátosti pokání, Bůh mi odpouští úplně všechny hříchy - tedy také ty hříchy, které si zatím jako hříchy vůbec ani neuvědomuji.
|
]
Re: Spravedlivý soud a trest - co je k tomu potřeba (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Neděle, 20. březen 2022 @ 10:05:51 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Zase se nevyjadřuje k mojí skutečné víře, ale jen k jakýmsi svým představám o mé víře.
Vyjadřuji se ke tvé víře ve které mylně věříš, že jsi spasený ve křtu. A není to žádná představa Oko. Tu samou mylnou víru ve spásu křtu jsem měl kdysi taky.
Já totiž věřím, že už jsem byl spasen (Kristem ve křtu), věřím, že moje spasení se dále neustále životem uskutečňuje a že jednou, až skončí moje pozemské putování, budu pak Kristem spasen navěky.
Podívej se Oko na nelogičnost tvrzení ve tvé větě. Na začátku jsi BYL spasený, poté se tvé spasení USKUTEČŇUJE a teprve až nakonec spasený BUDEŠ.
Ty říkáš Oko, že jsi BYL spasený ve křtu. Apoštolové říkají, že spáse je v milostí boží a víře. Že milostí a vírou JSTE respektive JSME spasení. Kristus říká, že kdo VĚŘÍ již má život věčný.
|
]
Re: Spravedlivý soud a trest - co je k tomu potřeba (Skóre: 1) Vložil: oko v Pondělí, 21. březen 2022 @ 09:10:27 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..." Kristus říká, že kdo VĚŘÍ již má život věčný."...
To se přece nevylučuje, ale naopak doplňuje: Víra přivádí ke křtu a ve křtu křtěnec teprve obléká Krista (Gal 3,27).
Vy všichni, pokřtění v Ježíše Krista, jste totiž oblékli Krista: |
]
Re: Spravedlivý soud a trest - co je k tomu potřeba (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Pondělí, 21. březen 2022 @ 09:42:29 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Hmm. Tvoje víra tě ke křtu nedovedla a "víra" co máš ti nedává ani jistotu spásy.
Nebo se snad něco změnilo Oko? Dává ti tvá víra JISTOTU spásy? Anebo ti ta tvá "víra" poskytuje pouze MOŽNOST spásy?
Víra která poskytuje pouze možnosti a ne jistoty není víra, je to mylné náboženské přesvědčení.
Stále jsi ještě přesvědčený, že tvé selhání a slabost je silnější než dokonalost a síla Krista? Pokud ano, tak nevíš co to víra je. |
]
Re: Spravedlivý soud a trest - co je k tomu potřeba (Skóre: 1) Vložil: oko v Pondělí, 21. březen 2022 @ 10:03:15 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Mě přivedla ke křtu víra mých rodičů, protože já jako novorozenec nebyl ještě v mentálním stavu mít už svoji osobní víru. Ta moje osobní víra (vztah) přišla přirozeně až později.
Křesťanství nás učí o naději na věčnou spásu, nikomu nezaručuje jistotu věčné spásy dopředu. Náš osud leží v našich rukou, jak se v životě budeme chovat, zda zvolíme dobro, či zda zvolíme zlo.
Protože v sobě - v lidské okamžité volbě - jistotu mít nemůžeme.
Pokud se však zachovám čistý a v přátelství s Bohem (bez hříchu ke smrti), mám naprostou jistotu, že po smrti budu spasen.
|
]
Re: Spravedlivý soud a trest - co je k tomu potřeba (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Pondělí, 21. březen 2022 @ 10:38:11 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Mě přivedla ke křtu víra mých rodičů, protože já jako novorozenec nebyl ještě v mentálním stavu mít už svoji osobní víru. Ta moje osobní víra (vztah) přišla přirozeně až později. No to nemusíš zdůrazňovat, že to nebyla TVOJE víra. Žádné přijetí Krista ve křtu se pro TVOU víru nekonalo.
Křesťanství nás učí o naději na věčnou spásu, nikomu nezaručuje jistotu věčné spásy dopředu. Náš osud leží v našich rukou, jak se v životě budeme chovat, zda zvolíme dobro, či zda zvolíme zlo.
Nic takové o volbách a nadějích křesťanství neučí. Křesťanství je společenstvím křesťanů. Křesťané jsou ti kteří věří Kristu ve kterém máme JISTOTU spásy. Naše spáse neleží v naších rukou, leží v rukou Krista. Naše spása je v milosti Krista, ve kterého a kterému věříme. Naději máme protože JSME spasení. Ty si naději pleteš s tím, že teprve budeš spasený. Naděje infikovaná nejistotou není naděje, je to jenom nenaplněná tužba.
Lotr na kříži se choval celý život zle, proto to byl lotr. Nebyl spasený pro to jak se choval, byl spasený pro udělenou milost. Milost není o volbě Oko. Milost je o schopni ji přijmout. Pokud máš za trest srdce Bohem zatvrzelé, můžeš se třeba uvolit, a žádná tvoje volba ti milost a spásu neumožní.
Protože v sobě - v lidské okamžité volbě - jistotu mít nemůžeme.
No samozřejmě Oko. Je dobře že si to konečně uvědomuješ. A proč se tedy této NEJISTOTY držíš, a ve VÍŘE nepřijmeš JISTOTU v Kristu. O tom je křesťanství. O jistotách které nám ve víře Kristus dává.
Pokud se však zachovám čistý a v přátelství s Bohem (bez hříchu ke smrti), mám naprostou jistotu, že po smrti budu spasen.
Aha, už je to zde zase. TY se zachováš čistý. TY! Hmmm. TY ses nedokázal dodnes zbavit ani hříšných sklonů a tvrdíš, že to ani za života pozemského nejde. Tak TY se nemůžeš ani bavit o tom, že se zachováváš čistý. Přetrvávající hříšný sklon je přetrvávající nečistota. Hříšníka s hříšným sklonem označuje Písmo jako nečistého.
Jistota spásy je v milosti a víře. Milostí JSTE (ne budete!!) spasení skrze víru!
Všimni si Oko kam máš přenesené těžiště jistoty spásy. Namísto víry a milosti v Kristu, máš těžiště podmíněné TVÝM zachováním čistoty a TVÝM zachováváním přátelství. Všímáš jak je to všechno jenom na tobě? Když TY něco zachováš, když to TY vydržíš zachovávat až do konce, pak teprve za to cos TY zachovával bude jistá spása. Vidíš už konečně jak jsi těžiště JISTOTY spásy přesunul z Krista na sebe? u Krista je spása absolutní jistota. A u tebe Oko?
|
]
]
]
Na pozici Boha (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Středa, 23. březen 2022 @ 11:54:05 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Autor komentáře výše, který zde v minulosti několikrát vychvaloval a obhajoval satana napsal tento velmi zajímavý komentář. Zajímavý v tom, že v celém komentáři sám sebe situuje do role toho kdo milost uděluje. A vhledem k tomu, že se témat týká boží milosti, situuje se do pozice Boha.
|
]
Re: Na pozici Boha (Skóre: 1) Vložil: Vota v Středa, 23. březen 2022 @ 14:04:16 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Že by? Že by myslivec konečně pochopil, jak tomu bylo s křesťanským Ješu? Snád né :) |
]
Re: Na pozici Boha (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Pátek, 25. březen 2022 @ 07:49:36 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Co si ten myslivec myslí? Co chystá? Říká si škodná. A nikdy neví, vědět nebude a to ji znepokojuje. Vždyť je to konec konců jenom škodná.. |
]
Re: Na pozici Boha (Skóre: 1) Vložil: Vota v Pátek, 25. březen 2022 @ 10:24:35 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Takovými myšlenkami se, myslivče, zabýváte na lovu? :) Projektujete své myšlenky i do vámi lovené lesní zvěře? Myslíte si, že se lesní zvěř zaobírá myšlenkou o tom, co si myslíte Vy či jiní myslivci a že ji znepokojuje, že to neví? :))) Jste divnej patron. |
]
Re: Spravedlivý soud a trest - co je k tomu potřeba (Skóre: 1) Vložil: oko v Úterý, 22. březen 2022 @ 09:48:54 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..."Žádné přijetí Krista ve křtu se pro TVOU víru nekonalo."...
Osobní víra předpokládá už jistý stupeň mentální zralosti.
Víra přivádí ke křtu.
Nikde v Písmu není řečeno, že to musí být jen víra osobní (takovéto slovní spojení Písmo ani nezná!). Kdyby bylo podmínkou pro to stát se křesťanem pouze osobní víra, diskriminovalo by to z díla Kristovy spásy všechny ty lidi, kteří víry mentálně schopni nejsou (tedy všechna miminka do jisté míry zralosti rozumu) a někteří ani nikdy nebudou (těžce mentálně postižení lidé).
..."Křesťané jsou ti kteří věří Kristu ve kterém máme JISTOTU spásy.....máš těžiště podmíněné TVÝM zachováním čistoty a TVÝM zachováváním přátelství."...
V Kristu máme my křesťané jistotu věčného spasení pouze v tom případě, že v dobrém vytrváme až do smrti. (Mt 24,13; Mk 13,13).
Takže záleží i na nás.... A to podstatně.
|
]
Re: Spravedlivý soud a trest - co je k tomu potřeba (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Úterý, 22. březen 2022 @ 14:47:58 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | - Něco Ti nyní vysvětlím Oko.
Tento verš ve kterém se píše že JSTE tedy, že jsme spasení se týká našeho niterného vztahu Bůh a člověk. Z kontextu je zřejmé, že spasení JSME proto, že si nás Bůh zamiloval. Je zde uvedený důvod naší JISTÉ spásy, která je JISTÁ tak jako je JISTÁ boží láska. Podmínka je jenom jedna- VĚŘIT.
- Efezským 2, 4-5 [biblenet.cz]Ale Bůh, bohatý v milosrdenství, z velké lásky, jíž si nás zamiloval, probudil nás k životu spolu s Kristem, když jsme byli mrtvi pro své hříchy. Milostí jste spaseni!
Verše o "budoucí" spáse které zmiňuješ, se týkají něčeho trochu jiného, týkají se možnosti zradit kvůli pronásledování. A taky si uvědom, že verše o budoucí spáse jsou řečené již těm kdož spasení v milosti boží jsou. Logicky. Kdyby budoucí spása byla jenom v tom, že stačí vydržet pronásledování, tak by nebylo třeba Krista ani jeho spásné milosti. Verše o spáse po konci pronásledování jsou útěchou a povzbuzením vydržet pronásledování a jsou nadějí pro spasené, že pronásledování bude jednou konec a spása bude hotovou záležitostí. - Tehdy vás budou vydávat v soužení i na smrt a všechny národy vás budou nenávidět pro mé jméno.
- A tehdy mnozí odpadnou a navzájem se budou zrazovat a jedni druhé nenávidět;
- povstanou lživí proroci a mnohé svedou,
- a protože se rozmůže nepravost, vychladne láska mnohých.
- Ale kdo vytrvá* až do konce, bude spasen.
(Kdo vytrvá a nezradí, což ovšem neznamená, že za vytrvání v protivenství lze získat spásu bez milosti)
- Matouš 10, 22 [biblenet.cz]Budou vás všichni nenávidět pro mé jméno; ale kdo vytrvá až do konce, bude spasen.
- Marek 13, 13 [biblenet.cz]Budou vás všichni nenávidět pro mé jméno; ale kdo vytrvá až do konce, bude spasen.
Už chápeš Oko? Toto je řečené již v milosti boží spaseným lidem pro jejich naději. Znovu Ti opakuji, že naději máme protože jsme milostí spasení, a ne proto že teprve budeme. Spása je proces od- do. Od milosti boží nyní, do konce, kdy se spása završí a dále již nebude koho zachraňovat, neb co má být už jest a spadla klec, konec zvonec.. Ty se Oko stále v naději upínáš až na ten konec, na rozhodují okamžik kdy budou dějiny spásy definitivně ukončené. Až teprve v tom okamžiku spatřuješ jistotu, a to ve tvrdém rozdělení na spasený a nespasený načemž nepůjde již nic změnit. V tom ty máš Oko tu jistotu, v tom totálním a neměnném ZÁVĚREČNÉM rozhodnutí. Jistotu spásy tak upínáš až na poslední okamžik života. Jenomže jistou spásy můžeš mít již nyní. A nemusíš čekat na poslední vynesenou kartu. Můžeš VĚŘIT někomu DOKONALÉMU, jehož slova jsou NEPOMÍJEJÍCÍ a moc ABSOLUTNÍ. A ten někdo říká, že pokud věříš Bohu, máš již nyní život věčný. Že zde existuje možnost zrady? Ano! Ale taky zde existuje možnost věřit v DOKONALOST která tě před pádem uchrání. Ta stejná víra pro kterou od DOKONALÉHO přijímáme milost, ta samá víra umožňuje být silný v tom, v čem jsi slabý. Stačí ji použít a věřit víc v sílu Krista, než ve slabost vlastní a možnost zrady tím přestává existovat.
|
]
Re: Spravedlivý soud a trest - co je k tomu potřeba (Skóre: 1) Vložil: oko v Středa, 23. březen 2022 @ 08:31:49 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..." Znovu Ti opakuji, že naději máme protože jsme milostí spasení, a ne proto že teprve budeme. "...
Každý pokřtěný je už spasen milostí od Boha. (Má otevřeny dveře do nebe).
Žádný z nás dosud žijících nemá však věčnou spásu jistou! Ještě jsme nevstoupili! Záleží na člověku, jak žije, jaký má vztah s Bohem - a život člověka se bude s konečnou platností řešit při "uzávěrce" po smrti těla.
Jistěže přítomnost Boha v lidském srdci člověka do značné míry chrání před pádem do hříchu. Ovšem nikoli absolutně - nikoli na úkor jeho svobodné volby!
|
]
Re: Spravedlivý soud a trest - co je k tomu potřeba (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Středa, 23. březen 2022 @ 08:58:22 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Žádný z nás dosud žijících nemá však věčnou spásu jistou!
Zase strkáš všechny žijící do toho tvého pytle. My žijící v Kristu JSME spasení Oko a máme již nyní život věčný. Nebo chceš se snad Oko přít s Kristem?
Tobě Oko úplně uniká podstata spásy. Vždyť ty nemáš žádnou víru, když čekáš až na poslední okamžik dějin spásy. Spása se děje nyní Oko, a Bůh po nás chce víru a za víru slibuje toto:
- Jan 6, 47 [biblenet.cz]Amen, amen, pravím vám, kdo věří, má život věčný.
- (má, a ne bude mít)
- Jan 3, 36 [biblenet.cz]Kdo věří v Syna, má život věčný. Kdo Syna odmítá, neuzří život, ale hněv Boží na něm zůstává.“
- Jan 5, 24 [biblenet.cz]Amen, amen, pravím vám, kdo slyší mé slovo a věří tomu, který mě poslal, má život věčný a nepodléhá soudu, ale přešel již ze smrti do života.
Čteš to Oko? Čteš co říká Kristus? Odmítáš Jeho slova, anebo Kristu věříš? Pozor na odmítání Krista! Věříš Kristu, že když řekne, že když budeš věřit, tak si již přešel ze smrti do života, že již máš život věčný? Věříš Mu to?
Odpověz Oko. |
]
Re: Spravedlivý soud a trest - co je k tomu potřeba (Skóre: 1) Vložil: oko v Čtvrtek, 24. březen 2022 @ 07:55:25 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Ty zaručíš snad sám sobě, že už nikdy neupadneš do těžkého hříchu? Do hříchu duchovní smrti? Nebo jsi si jistý, že tě Bůh vždycky od tohoto už ochrání? -
To by pak ale znásilnil tvoji svobodnou volbu - tvoji svobodnou vůli - a to Bůh nikdy neudělá.
Ty si účelově povytrháváš věci z Písma a sestavíš si je podle vlastního přání!
Nestačí jen věřit - třeba podle víry i jednat. Vždycky!
Když totiž ty zhřešíš hříchem ke smrti - odmítl jsi tím vlastně už Syna a tvoje víra se stala nepravdivou!
|
]
Re: Spravedlivý soud a trest - co je k tomu potřeba (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Čtvrtek, 24. březen 2022 @ 08:50:55 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Oko, pokud by se mne někdo zeptal zda Kristu věřím tak IHNED bez váhání odpovím ANO!!
Ty máš snad problém Oko odpovědět na otázku zda věříš Kristu Jeho slova?
Ty zaručíš snad sám sobě, že už nikdy neupadneš do těžkého hříchu? Do hříchu duchovní smrti? Jak může takovou otázku položit někdo kdo se označuje za křesťana! Odkdy Oko si dávají křesťané takové záruky? Něco takového sobě nezaručím a nezaručí si to sobě nikdo z lidí, ale je zde možnost dokonalé záruky, a to ne v lidech, ale v Bohu, respektive ve VÍŘE v Boha. A vezmi nyní ten tvůj selský rozum do hrsti.
Bůh po Tobě Oko chce víru!
A za to, že Mu budeš věřit Ti něco nabízí.
Nabízí Ti věčný život.
Boží slovo je absolutně jistá záruka spásy.
Máš víru? Věříš Bohu Jeho slova?
Záruka naší spásy je v Bohu a není v nás, nikdy nebyla!
Ve víře je ta jistá možnost a záruka spásy!
Bůh po Tobě chce víru Oko!
- Jan 5, 24 [biblenet.cz]Amen, amen, pravím vám, kdo slyší mé slovo a věří tomu, který mě poslal, má život věčný a nepodléhá soudu, ale přešel již ze smrti do života.
Věříš Oko Kristu tato Jeho slova anebo nevěříš?
|
]
Re: Spravedlivý soud a trest - co je k tomu potřeba (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Čtvrtek, 24. březen 2022 @ 09:30:00 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Nebo jsi si jistý, že tě Bůh vždycky od tohoto už ochrání? -
Ano jsem si jistý, a má jistota není ze mne, je v Bohu kterému věřím.
To by pak ale znásilnil tvoji svobodnou volbu - tvoji svobodnou vůli - a to Bůh nikdy neudělá. Bůh mne očistil od mnoha hříchů a tím mne osvobodil. Svobodná vůle lidská je obrazem vůle boží, a proto se s ní zcela přirozeně ztotožňuje. Čeho je obrazem ta tvoje "svobodná vůle, ta tvoje svoboda hřešit" Oko? Té boží vůle asi těžko.. Kdybys svobodnou vůli skutečně měl, poznal bys i vůli boží. To je ten detektor boží vůle v nás, naše svobodná vůle která je obrazem boží vůle. Znovu ti opakuji tak jako v minulosti Oko, to co ty považuješ za "svobodnou" vůli je SVÉVOLNOST a se svobodnou vůlí to nemá nic společného.
Milující Bůh si své věrné chrání, věřit v Jeho ochranu, věřit v jistotu spásy v Jeho slovu, věřit v Jeho sílu, věřit v Jeho nesmírné milosrdenství a lásku je po tisíciletí zcela běžným projevem křesťanské víry. A co ty to máš Oko za podivnou víru, když hledáš záruky v lidech a ne v Bohu? Když věříš více v sebe že padneš, než Bohu že tě padnout nenechá? To tak Bohu málo věříš? Komu věříš? Bohu nebo sobě?
Ty si účelově povytrháváš věci z Písma a sestavíš si je podle vlastního přání!
Samozřejmě že účelově, ne však vytrhaně ale přímo k věci, a ne podle mého přání ale tobě ku pomoci.
Nestačí jen věřit - třeba podle víry i jednat. Vždycky!
Tak začni podle tvé víry konečně jednat. Třeba odpovědí na otázku zda Kristu věříš Jeho slova!
- Jan 5, 24 [biblenet.cz]Amen, amen, pravím vám, kdo slyší mé slovo a věří tomu, který mě poslal, má život věčný a nepodléhá soudu, ale přešel již ze smrti do života.
Tohle je velmi závažný výrok Krista, který se týká veškerého božího slova a spásného záměru Otce! Je to významný sólo výrok určený všem lidem, výrok který se nedá vytrhnout z kontextu! Tento výrok evokuje buď víru, anebo vzdor! Kristus je v tomto výroku zřetelný jako Simeonovo znamení kterému se budou vzpírat. A vzpírá se každý kdo slova Krista nechce slyšet a nevěří Otci který Syna božího poslal! Pozor na to!! Tento významný výrok rozsuzuje!
Věříš slovům Krista?
A nyní ukaž Oko jak podle tvé víry vždycky jednáš. |
]
Re: Spravedlivý soud a trest - co je k tomu potřeba (Skóre: 1) Vložil: oko v Sobota, 26. březen 2022 @ 08:45:19 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Pád do hříchu se netýká jenom toho, že tě Bůh nenechá padnout! Vždycky se týká také tvého svobodného rozhodnutí - a to Bůh nikdy neznásilní!
Bůh pomáhá, ale nejedná přímo za tebe!
To ty si zvolíš, jak se zachováš - a v sobě člověk žádnou jistotu, že se zachová vždycky správně, nemá!
|
]
Re: Spravedlivý soud a trest - co je k tomu potřeba (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Úterý, 22. březen 2022 @ 15:26:52 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..."Žádné přijetí Krista ve křtu se pro TVOU víru nekonalo."...
Osobní víra předpokládá už jistý stupeň mentální zralosti.
Přesně tak Oko!
Víra přivádí ke křtu.
Tak! Nikde v Písmu není řečeno, že to musí být jen víra osobní (takovéto slovní spojení Písmo ani nezná!). Tak v tomto případě pravdu nemáš Oko. Písmo se mnohokráte zmiňuje osobní víře ve spojení se záchranou. "TVÁ víra tě zachránila" TVÁ víra, MOJE víra, to je Oko vždy osobní záležitost, to je víra osobní. - Marek 5, 34 [biblenet.cz]A on jí řekl: „Dcero, tvá víra tě zachránila. Odejdi v pokoji, uzdravena ze svého trápení!“
- Marek 10, 52 [biblenet.cz]Ježíš mu řekl: „Jdi, tvá víra tě zachránila.“ Hned prohlédl a šel tou cestou za ním.
- Lukáš 7, 50 [biblenet.cz]A řekl ženě: „Tvá víra tě zachránila, jdi v pokoji!“
- Lukáš 8, 48 [biblenet.cz]A on jí řekl: „Dcero, tvá víra tě zachránila, jdi v pokoji.“
- Lukáš 17, 19 [biblenet.cz]Řekl mu: „Vstaň a jdi, tvá víra tě zachránila.“
- Lukáš 18, 42 [biblenet.cz]Ježíš mu řekl: „Prohlédni! Tvá víra tě uzdravila.“
- Skutky apoštolů 3, 16 [biblenet.cz]A protože tento člověk, kterého tu vidíte a poznáváte, uvěřil v jeho jméno, moc Ježíšova mu dala sílu a zdraví – a víra, kterou jméno Ježíšovo v něm vzbudilo, úplně ho uzdravila před vašima očima.
Vidíš nyní sám Oko kolik je toho v Písmu o osobní víře, která věřícího zachraňuje. Když budeš vyhledávat verše o vírách v množném čísle, tedy vírách věřících, nenajdeš verše v tak těsných souvislostech se záchranou jako jsou verše o víře osobní.
Kdyby bylo podmínkou pro to stát se křesťanem pouze osobní víra, diskriminovalo by to z díla Kristovy spásy všechny ty lidi, kteří víry mentálně schopni nejsou (tedy všechna miminka do jisté míry zralosti rozumu) a někteří ani nikdy nebudou (těžce mentálně postižení lidé).
To je zajímavý argument, který ovšem vychází z nepochopení kritérií podle kterých Bůh spasu uděluje. Zkus si dle Písma odpovědět na tyto otázky se mnou. Je spása přímo ve křtu? Není. Je v tom co tě ke křtu dovedlo. Je spása ve víře? Není. Víra je dar skrze kterou milost boží prochází. Je spása v milosti boží? Ano je! Milostí jsme spasení, a teprve až pro tuto spásnou milost jsme obdrželi darem víru, a až tato víra nás přivedla ke křtu. Je to logický sled duchovních procesů, který započal milostí boží. No a jsme u těch mentálně postižených, kteří nejsou schopní přijmout (nespásný) dar víry a následně ani (nespásný) křest. Ale řekni sám Oko, co by to bylo za boží spravedlnost, aby takto handicapovaní lidé byli vyčlenění z boží spásné milosti. Vždyť už ta jejich mentální neschopnost, pro které je velmi omezené jejich společenské uplatnění, a vůbec všechno to z čeho se může těšit a radovat duševně zdraví jedinec, tak již jenom proto mají přece u Boha nárok na spásu automaticky. To Bůh vzhledem k jejich handicapu učiní rozhodnutí- spasený. Mno, a když jsme u milosti boží v souvislosti s mentálně postiženými, tak moje zkušenost je Oko, že vidím jak boží milost v těchto lidech pracuje. A nejvíc to vidím na jejich niterné čistotě. Tito lidé nelžou, jsou bezelstní, dětsky naivní a čistí. Jsou spasení v milosti boží pro spravedlivé rozhodnutí Boha, a ne lidí.
|
]
Re: Spravedlivý soud a trest - co je k tomu potřeba (Skóre: 1) Vložil: oko v Čtvrtek, 24. březen 2022 @ 08:07:48 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..."kolik je toho v Písmu o osobní víře, která věřícího zachraňuje. "...
Pochopitelně - protože naprostá většina lidí je mentálně víry schopna a vytvořený osobní vztah je stěžejní k hlubokému prožívání křesťanské víry.
..."Je spása přímo ve křtu? Není. "...
Křest je záchranou.
Spása je přímo ve křtu. Ve křtu obdrží křtěnec od Boha dar spasení - ve křtu se stává Bohem přijatým dítětem. Ve křtu je spolu s Kristem pohřben a spolu s Kristem i vzkříšen (Kol 2,12) do nového života (Ř 6,3-4). Ve křtu se křtěnec stává přímým účastníkem Božího života.
Tento dar spasení je zdarma, bez zásluh křtěnce - z pouhé Boží milosti a pro zásluhy Kristovy.
(1 P 3) ...ve dnech, kdy Noe stavěl archu, v níž byl skrze vodu zachráněn malý počet, celkem osm osob. A tomu odpovídá právě křest, který vás zachraňuje nyní a který není odstraněním nějaké tělesné špíny, ale závazkem dobrého svědomí vůči Bohu skrze vzkříšení Ježíše Krista ....
|
]
Re: Spravedlivý soud a trest - co je k tomu potřeba (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Čtvrtek, 24. březen 2022 @ 12:31:56 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Křest je záchranou. Není Oko, křtí se ten kdo UVĚŘIL před křtem. Viz boží slovo níže.
Spása je přímo ve křtu. To je blud. Apoštolové říkají, že spása je v milosti boží a ne ve křtu!!
Ve křtu obdrží křtěnec od Boha dar spasení Ne Oko, ve křtu žádný dar spasení není, ten už je přede křtem. Kristus jasně říká KDO UVĚŘÍ MÁ ŽIVOT VĚČNÝ, neříká kdo se dá pokřtít. Napřed musíš UVĚŘIT a teprve až pak se dát pokřtít. V otázce spásy je akt křtu již pouze symbolický.
Ve křtu se křtěnec stává přímým účastníkem Božího života.
V katolickém "křtu" mimin se křtěnec nestává žádným přímým účastníkem života v Bohu, a žel nestane se tak naprostá většina z takto "pokřtěných". Kojenec nebyl pokřtěný protože Kristu uvěřil, kojenec toho není mentálně schopný. "Křtít" na něčí "víru" ideologicko náboženské přesvědčení není křest, je to ideologické pohoršení maličkých Kristem zapovězené. Kdyby za mnou někdo přišel, že se chce nechat "pokřtít" na mou víru, tak bych se okamžitě důrazně ohradil! Něco takového je ohavnost. Křtít na něčí víru páchne ideologickou diktaturou a pohoršováním. Oko, křtí se pro víru kterou máš k Pánu, a přenášet těžiště víry z ryze osobní na víru někoho jiného je ohavným znesvěcením víry jako krásného, RYZE osobního vztahu s Kristem. Uvěřivší se křtí ve jménu božím! Bezvěrce nelze křtít! A tak nevěstka přišla s tím, že bezvěrce křtí na víru jiného, když už nemá tu svoji viru. PODVOD!
Spása ve křtu je pomýlenou katolickou naukou Oko. Takže ještě jednou. |
]
Re: Spravedlivý soud a trest - co je k tomu potřeba (Skóre: 1) Vložil: oko v Sobota, 26. březen 2022 @ 13:37:11 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..."V otázce spásy je akt křtu již pouze symbolický."...
No, tak to máme každý úplně jinou víru. Nás zachraňuje křest (jak píše apoštol Petr - 1 Pt 3,21) .
Noe byl ve své době jediný spravedlivý (jak říká Písmo) - přesto bylo kvůli Noeho víře zachráněno i dalších sedm nespravedlivých členů jeho rodiny.
A nás podobně zachraňuje křest - pro víru našich rodičů, kteří nás ke křtu přinesli - když my jsme osobní víry schopni ještě nebyli.
Tato záchrana je ovšem od Boha - z milosti Boží a pro zásluhy Kristovy. Není ze zásluh ani našich, ani ze zásluh našich rodičů.
|
]
Re: Spravedlivý soud a trest - co je k tomu potřeba (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Neděle, 20. březen 2022 @ 11:01:55 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..."Ty sám si určíš co je hřích a co není ..."...
Tak tomu není. Když učiním pokání ze hříchů, které si jako hříchy uvědomuji a vyznám Bohu i církvi ve svátosti pokání, Bůh mi odpouští úplně všechny hříchy - tedy také ty hříchy, které si zatím jako hříchy vůbec ani neuvědomuji.
Ale je to tak, je! Ty sám Oko si určíš co hřích je a co není. Je tomu tak. Paradoxně ty sám to potvrzuješ slovy. ..které si jako hříchy uvědomuji..
A co uděláš Oko s hříchy které si NEUVĚDOMUJEŠ??
To je ta neodborná diagnóza mnou popsaná výše. To je diagnóza postavená na tvých omezených znalostech. V pokání se nejvíce kaješ ze hříchů, které jsi doposud nebyl schopný ani vidět natož tak uvědomit si je, hříchů které ti v pravdě Ducha svatého ukázal Bůh.
Kát se ze hříchů které tvá maličkost vidět dokáže, to je jenom takové šolíchání Oko.. Nevysmívám se tvému způsobu "pokání", který mimochodem velmi dobře znám, neb jsem jej kdysi praktikoval taky. To skutečné a opravdové pokání, ve kterém se hříchy i s jejich sklony navěky zahlazují nezačíná studiem zpovědního zrcadla, tedy uvědomováním si vlastního hříchu ve vlastních lidských možnostech chápání.
Niterný hřích je takový prevít, a dokáže se natolik skrývat, že si jeho největší část v sobě neuvědomuješ! Prostě a jednoduše o svém vlastní hříchu nevíš, a to i kdybys svědomí zpytoval sebevíc. Je to temnota hříchu, která způsobuje temnotu lidského vědění, temnotu lidského ducha, temnotu která nás odděluje od Boha. Boží vědění o našem hříchu tuto temnotu dokonale prosvítí. A k tomu musí člověk něco udělat. Musí Boha Otce ve jménu Syna poprosit aby jemu hříšníkovi Bůh ukázal jak jej Bůh vidí. Nic není tak rychle vyslyšené jako upřímná prosba k Otci o shlédnutí sebe sama v zrcadle boží pravdy. Většinou v následujících dnech ti Bůh před chystá takové životní situace pro které ti to velmi rychle dojde, a ty si konečně uvědomíš celkový rozsah tvého hříchu a jeho strašlivou tíživost. Okamžitě zároveň s uvědoměním si hříchu vzniknou dvě velmi naléhavé potřeby. Milost a odpuštění. Toto uvědomění okamžitě invokuje prosbu k Bohu za udělení milosti a odpuštění. Milost a odpuštění začne v člověku pracovat, zbavovat ho hříchu i sklonů k němu, a tento proces se nazývá pokáním. Pokání je ukončené lidskou proměnou, obrácením se, odvrácením se od hříchu a hříšného způsobu života. V tomto procesu skutečného pokání se hříchu a sklonů k němu zbavuješ navždy a již se nikdy nevrací. Podívej se na Šavla. Před obrácením ani netušil jak hrozný hřích páchá pronásledováním křesťanů, dokonce tento hřích považoval za bohumilý a záslužný. A když mu Bůh jeho hřích ukázal tak z něho oslepl a spadl s koně. Když člověk uvidí Boha, uvidí sám sebe v boží pravdě. Je to nevyhnutelná konfrontace svatosti a hříšnosti. Je to kontrast který nelze skrýt. Nebýt boží milosti, hříšníka by to při této konfrontaci zabilo. A zpět nyní již k obrácenému Pavlovy. Ty Oko tvrdíš, že se hříšného sklonu nezbavíš po celý život. Podívej se na obráceného Pavla. Cožpak měl dále hříšné sklony k pronásledování křesťanů? Pronásledoval občas po svém obrácení křesťany? Nic takového! Když cituješ Pavla v jeho boji, tak si stále neuvědomuješ, že Pavel nebojuje uvnitř sebe se svými hříšnými sklony tak jako ty, bojuje externě s hříšnými sklony jiných a s tím co tyto sklony způsobuje. K tomuto boji jsme povolání. K boji s duchovními nadzemskými mocnostmi zla! V chrámu našich těl při tomto boji musí být Duch svatý a ne hříšný sklon. Obojí není možné! Tak co Oko, už mi konečně odpovíš zda v chrámu tvého těla přebývá Duch svatý?
- 1. Korintským 6, 19 [biblenet.cz]Či snad nevíte, že vaše tělo je chrámem Ducha svatého, který ve vás přebývá a jejž máte od Boha? Nepatříte sami sobě!
|
]
Re: Spravedlivý soud a trest - co je k tomu potřeba (Skóre: 1) Vložil: oko v Pondělí, 21. březen 2022 @ 09:18:52 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Každému, kdo má zdravý rozum je přece jasné, že pokání může činit pouze ze hříchů, které si uvědomuje. Jak se chceš kát ze hříchů, o kterých zatím nevíš?
..." aby jemu hříšníkovi Bůh ukázal jak jej Bůh vidí."...
Souhlasím.
..."Podívej se na obráceného Pavla. Cožpak měl dále hříšné sklony k pronásledování křesťanů? "...
Změnil své smýšlení. A odešel do Arábie, kde celé tři roky pobýval s Bohem, zbavoval se pochopitelně i hříšných závislostí z předcházejícího života a připravoval se na život apoštola. Po tři roky, než začal veřejně působit!
..."už mi konečně odpovíš zda v chrámu tvého těla přebývá Duch svatý?"...
Samozřejmě, že také přebývá. Jako v těle úplně každého pokřtěného, který není ve stavu hříchu ke smrti ...
|
]
Re: Spravedlivý soud a trest - co je k tomu potřeba (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Pondělí, 21. březen 2022 @ 09:33:30 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Také??
Vysvětli to tvoje "také" Oko. |
]
Re: Spravedlivý soud a trest - co je k tomu potřeba (Skóre: 1) Vložil: oko v Pondělí, 21. březen 2022 @ 09:57:01 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Bez výjimky tělo každého, kdo ve křtu oblékl Krista, se stalo chrámem Ducha svatého.
Dokud tedy trvá stav křesťana v milosti posvěcující a milosti pomáhající (tedy stav bez hříchu ke smrti), je každé tělo křesťana chrámem, ve kterém přebývá Bůh.
|
]
Re: Spravedlivý soud a trest - co je k tomu potřeba (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Pondělí, 21. březen 2022 @ 10:50:12 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Hmmm.
Oko, a když zrovna nejsi v milosti posvěcující, tak jsi ve stavu hříchu ke smrti?
Když zrovna nejsi v milosti posvěcující, tak už chrámem Ducha nejsi a Bůh již v tobě nepřebývá? |
]
Re: Spravedlivý soud a trest - co je k tomu potřeba (Skóre: 1) Vložil: oko v Úterý, 22. březen 2022 @ 09:37:08 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Kdo je ve stavu těžkého hříchu - hříchu ke smrti (duchovní smrt) , v tom Bůh opravdu nepřebývá.
|
]
Temnota hříchu (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Pondělí, 21. březen 2022 @ 10:04:46 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | .."Podívej se na obráceného Pavla. Cožpak měl dále hříšné sklony k pronásledování křesťanů? "...
Změnil své smýšlení. A odešel do Arábie, kde celé tři roky pobýval s Bohem, zbavoval se pochopitelně i hříšných závislostí z předcházejícího života a připravoval se na život apoštola. Po tři roky, než začal veřejně působit!
Tak. A změnil smýšlení na základě okamžitého prozření. Změna nějaký čas trvá, ale není to pokání na celý život jako u tebe Oko. A ráč si znovu povšimnouti, že podnětem změny byl u Šavla krátký okamžik, kdy sám sebe uviděl božíma očima, tedy že ne tak jako ty který se kaješ pouze ze hříchů které ty sám vidíš, ale Šavel uviděl to co je v temnotě hříchu skryté. Šavel uviděl, že to o čem si myslel že je bohumilé je strašlivých hříchem! Zrovna tak si modlář myslí, že modlařina je bohumilá bohoslužba a přitom je to strašlivý hřích. Co myslíš Oko, jak je možné, že Šavel považoval něco za bohumilé a přitom to byl strašlivý hřích? Co myslíš Oko, proč modlář považuje modloslužbu ta bohoslužbu a není mu divné, že mu "někdo" odstranil jedno z božích přikázání o zakázaném zobrazování?
|
]
|
|
Re: Spravedlivý soud a trest - co je k tomu potřeba (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pátek, 18. březen 2022 @ 07:58:11 CET (O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/ |
Toto přesně je popisem lotra na kříži po Kristově pravici; O vině není pochyb (a sám lotr toto uznává) - přesto i zde zapůsobila Boží milost a jeho hříchy smyl Kristus svojí krví.
Na lotrově posmrtném soudu mu jeho hříchy už nikdo nepřipomene k jeho tíži.
Co by Stando dělal na soudu člověk, který dostal milost?
Stando, ten, kdo dostal milost, nejde na soud. Proto taky Pán Ježíš neříká: Ještě dnes budeš se mnou na soudu.
Ani v lidském právu, když člověk dostane milost od prezidenta, nejde na soud. I policie ho přestane vyšetřovat. Zmizí obžaloba. Není za co soudit. Právě o tom je milost.
Na Kristově soudné stolici po naší smrti těla bude vždycky posuzován celý náš život. Úplně u každého člověka.
Všechno dobré i zlé, co jsme za života vykonali.
Však hříchy, které jsme sice za života spáchali, ale ze kterých jsme také už učinili pokání a byly nám už pro Kristovy zásluhy odpuštěny - ty jako by se ani nikdy nestaly. Nebudou nám tedy počítány k tíži.
Proto asi píšeš o korouhvičkách a chytrých horákyních?
Tak bude posuzován celý váš život, včetně skutků, které ti byly odpuštěny, nebo ty skutky nebudou posuzovány?
Ale účet ze svého života musí i tak Bohu vydat úplně každý z lidí.
To určitě, Stando.
Jen člověk, který žije život s Bohem, nemusí s vydáním účtu svého života čekat na Smrt. A ani člověk, který žije bez Boha a Boha si nahrazuje někým, kdo mu dává "svobodu" hřešit, hříchy dovoluje, schvaluje, umožňuje a souhlasí s nimi, tak ani ten nemusí čekat na Smrt aby Bohu vydal účet svého života.
Kdybych měl plnou jistotu, že do smrti už nezhřeším, mohl bych už nyní s jistotou tvrdit, že budu po smrti spasený.
Římskokatolické nápady chápu. Jsou falešné, lživé, Stando.
Jestli nebudeš spasený za života a svůj soud se dozvíš až po smrti, bude pak pozdě. Pro tebe pozdě. Ale zase bude čas na lítost. Hodně velkou lítost.
Na otázku, co jsem ti dával, odpovíš?
|
| Nadřazený
]
Re: Spravedlivý soud a trest - co je k tomu potřeba (Skóre: 1) Vložil: oko v Pátek, 18. březen 2022 @ 08:57:48 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..." "...
I když jsem ti na to už odpověděl - odpovím znovu:
Soud se koná nad každým člověkem proto, aby byl posouzen jeho život. Z čeho - za co - přece za celý náš život budeme po smrti Bohem posuzováni komplexně.
Písmo hovoří, že každý z nás musí vydat účet Bohu za náš prožitý život.
Soud neznamená automaticky jen odsouzení za viny, soud může být také ospravedlňující - takový soud, který člověka prohlásí za nevinného, za hodného přijetí do nebe.
Je - li tedy člověk za svého života omilostněn - ospravedlněn Bohem na základě jím učiněného pokání ze hříchů - tento Boží posmrtný soud tohoto už dříve omilostněného člověka ospravedlní. Takový člověk přijde tedy nakonec do nebeské blaženosti - i když za života byl hříšníkem (kajícím hříšníkem).
|
]
Re: Spravedlivý soud a trest - co je k tomu potřeba (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Sobota, 19. březen 2022 @ 07:37:09 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ |
Stando, vynechám teď tvou dvojakost zda budeš či nebudeš souzen za celý život, nebo zda za věci, ze kterých ses vyzpovídal, už souzen nebudeš (jak nás to učili v ŘKC). Zjevně nechceš odpovědět. Nevadí.
Jen komentář k omylům, které píšeš.
Soud neznamená automaticky jen odsouzení za viny, soud může být také ospravedlňující - takový soud, který člověka prohlásí za nevinného, za hodného přijetí do nebe.
Stando, a jaký by byl důvod soudit nevinného? Soudit nevinného nebo omilostněného je nesmysl.
Nevinný nebo omilostněný nemá před soudem co dělat. Je tam zbytečně. I takový soud je zbytečný. Není potřeba. Zbytečná práce.
Soudit je potřeba zločince - zloděje, lháře, cizoložníky, modláře, zvrácené lidi... To je potřebné. Ne lidi, kteří byli omilostněni nebo lidi, kteří jsou nevinní. To je ztráta času.
To v lidském světě se občas soudí nevinní lidé, kteří jsou před soudem omylem. To se nestane systematicky - stane se to tak, že někdo udělá chybu. Například policie omylem označí jako pachatele člověka, který pachatelem není. Nebo někdo zažaluje neprávem člověka.
Nic takového se ale neděje u Božího soudu. Ani to není potřeba, že by se Bůh spletl a hnal před soud nevinné nebo omilostněné lidi.
Je - li tedy člověk za svého života omilostněn - ospravedlněn Bohem na základě jím učiněného pokání ze hříchů - tento Boží posmrtný soud tohoto už dříve omilostněného člověka ospravedlní.
To je samozřejmě hloupost, Stando. Zbytečná, nesmyslná.
Kdo slyší mé slovo a věří tomu, kdo mne poslal, má věčný život a nejde na soud, ale přešel ze smrti do života.
A to, co říkal Ježíš, to je logické, Stando. Lidé, kteří přijali Boží soud nad svým životem a Boží milost v Kristu Ježíši, nejdou znovu na soud. Nelogické by bylo, kdyby byli souzeni 2x.
Takový člověk přijde tedy nakonec do nebeské blaženosti - i když za života byl hříšníkem (kajícím hříšníkem).
Je to možné, Stando. Nevím.
Možná že i hříšníci, kteří nepřijali milost za života, vzpouzeli se proti Bohu, jednou půjdou do nebeské blaženosti, že Boží soud bude i pro ně nápravou, byť, jak říká Pán Ježíš, bude hodně pláče a skřípění zubů. Vím, že tak věřili mnozí "církevní otcové" v druhém, třetím století. A přijde mi to i logické, že i hříšníky, kteří se bouří proti Bohu, Boží soud po smrti napraví.
Rozporovat ti to nebudu.
Jen ti píšu: Co když po smrti už bude po hříšníky pozdě na to přijmout věčný život?
Toník
|
]
Re: Spravedlivý soud a trest - co je k tomu potřeba (Skóre: 1) Vložil: oko v Sobota, 19. březen 2022 @ 08:54:03 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Nesváděj své nepochopení na mě; Já říkám, že budu souzen za celý svůj život komplexně - za všechno dobré i zlé, co jsem kdy udělal. Do tohoto mého života se pochopitelně započítává také to moje pokání ze hříchů, moje obrácení k Bohu po mém hříchu.
Za všechny tyto věci budu tedy souzen (všechno skryté bude odhaleno - Mk 4,22) - ale nikoli už odsouzen, protože moje vina je již pro zásluhy Krista odpuštěna. Toto je přece ten hlavní důvod, proč Kristus přišel na svět!
..."Stando, a jaký by byl důvod soudit nevinného?"...
Důvodem je prohlásit ho nevinným, zralým přijetí do nebe. To přece musí také někdo udělat! Někdo ti přece musí vystavit "vstupenku" do nebe! I nad spravedlivým musí zaznít onen ospravedlňující rozsudek od Boha - protože spasení je vždycky darem z milosti, není na něj žádný nárok! Kde je dar a obdarovaný - musí nutně být přítomen i Dárce.
..."Co když po smrti už bude po hříšníky pozdě na to přijmout věčný život?"...
Dar věčného života jsem přece obdržel od Boha už dávno - už ve křtu.
Jde už jenom o to, si tento dar uchovat nepošpiněný hříchem ke smrti - jako to svatební roucho ke svatební hostině.
(Mt 22,11)
Tu vešel král, aby si prohlédl stolovníky, a povšiml si tam jednoho člověka, jenž na sobě neměl svatební šat. ‘Příteli,’ řekl mu, ‘jak jsi sem vešel bez svatebního šatu?’ On oněměl. Tu král řekl sluhům: ‘Svažte mu nohy i ruce a vyhoďte ho ven do tmy: tam bude pláč a skřípění zubů.’ Neboť mnoho je povolaných, ale málo vyvolených.``
|
]
Re: Spravedlivý soud a trest - co je k tomu potřeba (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pondělí, 21. březen 2022 @ 06:17:24 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ |
Takže budeš souzen i za všechno zlé, co jsi udělal, z čeho ses už vyzpovídal a dostal rozhřešení. Rozumím ti dobře?
Důvodem je prohlásit ho nevinným, zralým přijetí do nebe.
A ty jsi teď ten zralý pro přijetí do nebe?
Kdybys teď umřel, jsi ten zralý?
To přece musí také někdo udělat! Někdo ti přece musí vystavit "vstupenku" do nebe! I nad spravedlivým musí zaznít onen ospravedlňující rozsudek od Boha - protože spasení je vždycky darem z milosti, není na něj žádný nárok!
Ne, to nemusí, Stando.
Nad spravedlivými nebo omilostněnými lidmi nemusí nikdo vynášet žádné rozsudky. Není to potřeba. Taková věc by byla zbytečná práce.
Rozsudky se musí vynášet tehdy, když je někdo nespravedlivý, hříšník a je potřeba ho potrestat. A to se taky na Božím soudu stalo.
Nad nevinným člověkem by byl potřeba vynést rozsudek jen tehdy, když by byla falešná žaloba a falešný žalobce. Jinak to potřeba není.
Nad omilostněným člověkem není potřeba vynášet rozsudky nikdy. Už je omilostněný.
Dar věčného života jsem přece obdržel od Boha už dávno - už ve křtu.
Jde už jenom o to, si tento dar uchovat nepošpiněný hříchem ke smrti - jako to svatební roucho ke svatební hostině.
A ty sis ten dar uchoval?
Neposkvrnil jsi ten dar hříchem ke smrti?
Toník
|
]
Re: Spravedlivý soud a trest - co je k tomu potřeba (Skóre: 1) Vložil: oko v Pondělí, 21. březen 2022 @ 09:06:25 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..."Takže budeš souzen i za všechno zlé, co jsi udělal, z čeho ses už vyzpovídal a dostal rozhřešení. Rozumím ti dobře?"...
Myslím, že stále nerozumíš.
Budou souzen komplexně - tady bude posouzeno i moje někdejší rozhřešení - omilostnění, nejenom moje hříchy. Ty už byly Boží milostí smazány a nebudou mi už počítány k tíži.
..." Nad spravedlivými nebo omilostněnými lidmi nemusí nikdo vynášet žádné rozsudky. Není to potřeba."...
Výrokem soude není vždycky jenom rozsudek - bývá jím úplně stejně i prohlášení neviny obžalovaného. Ale Boží výrok musí takto zaznít úplně nad každým z nás! Vlastní mocí se žádný člověk do nebe nedostane. To Bůh jej tam musí poslat. Nebe, věčný život s Bohem - to je nezasloužený dar!
..." Neposkvrnil jsi ten dar hříchem ke smrti?"...
Pokud poskvrnil - pokáním a svátostným vyznáním jsem to zase napravil.
|
]
Re: Spravedlivý soud a trest - co je k tomu potřeba (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pondělí, 21. březen 2022 @ 16:39:30 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ |
Myslím, že stále nerozumíš.
Myslím, že stále neodpovídáš přímo k tomu, na co se tě ptám. Jednodušší by bylo, kdyby so odpověděl přímo k tomu, na co se ptám.
Budou souzen komplexně - tady bude posouzeno i moje někdejší rozhřešení - omilostnění, nejenom moje hříchy.
Nejenom.
Když nejenom, tak budeš taky souzen i za ty hříchy, z kterých ses už vyzpovídal?
Ty už byly Boží milostí smazány a nebudou mi už počítány k tíži.
A budeš za ty hříchy souzen, nebo nebudeš?
Výrokem soude není vždycky jenom rozsudek - bývá jím úplně stejně i prohlášení neviny obžalovaného.
To ano. Ale pouze v případě nějaké falešné obžaloby. V případě, kdy se obžaloba splete, nebo schválně lže.
Což není případ Božího soudu. Tam nic takového není.
Pokud poskvrnil - pokáním a svátostným vyznáním jsem to zase napravil.
Pokud?
Ty to nevíš, zda sis ten dar uchoval, či zda jsi ho poskvrnil?
Toník |
]
Re: Spravedlivý soud a trest - co je k tomu potřeba (Skóre: 1) Vložil: oko v Úterý, 22. březen 2022 @ 09:35:38 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..." Ty už byly Boží milostí smazány a nebudou mi už počítány k tíži. "...
Čemu se na tomto dá ještě nerozumět, když se pořád dál ptáš: "A budeš za ty hříchy souzen, nebo nebudeš?"
Tak co myslíš - když mi byly konkrétní hříchy smazány a nebudou mi počítány k tíži - budu za ně souzen, nebo nebudu?
Bude na mě snad vymáhán dluh, který už byl smazán? Proč se ptáš tak hloupě?
Na druhé straně - my nevíme, jak přesně bude poslední soud probíhat - jsme ale ujišťováni, že všechno skryté bude na tomto soudu odhaleno ...
|
]
Re: Spravedlivý soud a trest - co je k tomu potřeba (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Úterý, 22. březen 2022 @ 09:48:47 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ |
Tak co myslíš - když mi byly konkrétní hříchy smazány a nebudou mi počítány k tíži - budu za ně souzen, nebo nebudu?
No, to nevím. Proto se tě přeci ptám, abys mi to napsal. To je tvůj život. Ne můj. Ty máš odpovědět.
Psal jsi, že budeš souzen po smrti za celý svůj život. Z toho by logicky vyplývalo, že budeš souzen i za ty hříchy. Ale ptal jsem se tě už asi 5x a ještě jsi neodpověděl, jestli za ty hříchy budeš souzen, i když ti byly odpuštěny, nebo nebudeš. Porád uhýbáš, kroutíš se, přehazuješ otázky, místo odpovědi se ptáš mně ne tvůj život ... To vypadá, jako že máš s tématem nějaký problém, že ho nemáš domyšlené a vymýšlíš za pochodu, nebo tak nějak.
Nebo je nějaký jiný důvod, proč jasně neodpovíš na to, zda budeš po smrti na soudu souzen i za hříchy, ze kterých ses vyzpovídal u zpovědi, když budeš souzen za celý tvůj život?
Bude na mě snad vymáhán dluh, který už byl smazán? Proč se ptáš tak hloupě?
No to já nevím, jak to máš vymyšlené. Ptáš se mně jak to bude?
To jsem ti psal mockrát, Stando - úděl hříšníků je jasný, rozsudek Božího soudu je jasný. Jestli budeš na tom soudu a budeš souzen podle svých skutků, stane se, co je napsáno. Nevyhneš se tomu - pokud si myslíš, že se tomu vyhneš, jak píšeš v jiném příspěvku, tak se pleteš. Úděl hříšníků je jednoznačný. A je nejlepší život hříšníka ukončit co nejdřív a přijmout spravedlivý soud nad hříšníky teď. Nečekat na smrt.
To ti píšu léta. Spravedlivý soud nad hříšníky jsem přijal před třiceti lety. Uznávám jasně, že Bůh má pravdu, že hříšník (například depresivní modlář, co se mermomocí snaží o spásu sama sebe) si nezaslouží nic jiného, než co Boží soud nad hříšníky a světem říká.
Ale je samozřejmě na tobě, jak se zařídíš a jesli dál budeš chtít být hříšníkem a risknout to tak, že půjdeš na soud až po smrti.
Toník |
]
Re: Spravedlivý soud a trest - co je k tomu potřeba (Skóre: 1) Vložil: oko v Středa, 23. březen 2022 @ 08:25:19 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Zase o tom jakémsi tvém přijímání soudu!
Pořád dokola, jak ten pes za vlastním ocasem!
Pokud je kdokoli už odsouzen, jeho postoj vůči platnosti rozsudku je irelevantní. Může souhlasit - může i nesouhlasit - výsledek je pořád stejný.
Pán Ježíš nás ale učí, že tento soud nad námi bude nad každým z nás až po naší smrti těla. Přes toto nejede vlak!
Je nějaký důvod, že nerozumíš naprosto jasným slovům?
Když mi byly konkrétní hříchy na základě pokání a vyznání už smazány a nebudou mi počítány k tíži - proč se pořád dokola ptáš, zda i za tyto hříchy budu souzen a odsouzen?
Proč bych měl? Jistěže bude posuzován celý můj život - všechno dobré i všechno zlé, co jsem kdy vykonal - ale bude to posuzováno také v kontextu toho, zda jsem z toho zlého už dříve učinil pokání!
|
]
Re: Spravedlivý soud a trest - co je k tomu potřeba (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Středa, 23. březen 2022 @ 17:26:05 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ |
Pořád dokola, jak ten pes za vlastním ocasem!
Tvůj život chápu, Stando.
Pokud je kdokoli už odsouzen, jeho postoj vůči platnosti rozsudku je irelevantní. Může souhlasit - může i nesouhlasit - výsledek je pořád stejný.
Pán Ježíš nás ale učí, že tento soud nad námi bude nad každým z nás až po naší smrti těla. Přes toto nejede vlak!
No, nevím, kde vás takovou věc učí. Ale jistě se dočkáte. A já ti to neberu - to je přeci tvoje věc.
Je nějaký důvod, že nerozumíš naprosto jasným slovům?
Je nějaký důvod, že pokládáš nesmyslné nepravdivé návodné otázky a neodpovíš na to, na co se tě ptám?
Když mi byly konkrétní hříchy na základě pokání a vyznání už smazány a nebudou mi počítány k tíži - proč se pořád dokola ptáš, zda i za tyto hříchy budu souzen a odsouzen?
Protože jsi zatím na tu otázku neodpověděl. Až odpovíš, nebudu se ptát.
Budeš tedy souzen za celý svůj život, i za hříchy, ze kterých ses už vyzpovídal?
Nebo nebudeš souzen za celý tvůj život, tedy za hříchy, ze kterých ses už vyzpovídal, souzen nebudeš?
Otázka Stando není tak složitá, abys nedokázal odpovědět, kdybys chtěl odpovědět.
Jistěže bude posuzován celý můj život - všechno dobré i všechno zlé, co jsem kdy vykonal
A "posuzováno" to je pro tebe totéž, co "souzen"? Je to zaměnitelné, odpovídáš na otázku, zda budeš souzen za hříchy, ze kterých ses vyzpovídal?
Toník |
]
Re: Spravedlivý soud a trest - co je k tomu potřeba (Skóre: 1) Vložil: oko v Čtvrtek, 24. březen 2022 @ 07:48:11 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Zkus tedy pochopit i ten tvůj myšlenkový svět - ptáš se tu pořád dokola na věci samozřejmé, jako bys o nich nikdy neslyšel.
..."Je rozdíl mezi lidmi, kteří přijali Boží rozsudek a považují ho za spravedlivý ..."...
Žádný z lidí dosud žijících svůj pozemský život si ještě nevyslechl Boží rozsudek na sebou. To je jen tvoje utopie, tvoje hereze. Zajíci se počítají až po honu. Ani ty zatím ještě nemáš "odtroubeno".
..." No, nevím, kde vás takovou věc učí."...
No přece v Písmu!
(Žd 9,27) A jako lidé umírají pouze jednou a poté je soud,
tak i Kristus se nejprve jedinkrát přinesl v oběť, aby sňal hříchy velkého množství, a pak se - bez vztahu k hříchu - zjeví podruhé těm, kdo ho očekávají, aby jim dal spásu.
... A "posuzováno" to je pro tebe totéž, co "souzen"?......
Jistěže!
Na našem posmrtném Božím soudu Bůh posoudí celý náš prožitý život - výsledkem tohoto soudu bude buď ospravedlnění, nebo odsouzení.
|
]
Re: Spravedlivý soud a trest - co je k tomu potřeba (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Čtvrtek, 24. březen 2022 @ 08:36:22 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ |
Zkus tedy pochopit i ten tvůj myšlenkový svět - ptáš se tu pořád dokola na věci samozřejmé, jako bys o nich nikdy neslyšel.
Stando, hodně z toho, co sis ty vymyslel, jsem nikdy neslyšel. Ani v ŘKC jsem je neslyšel. V ŘKC nás učili něco jiného, než píšeš ty - učili nás, že když se člověk vyzpovídá ze hříchu a dostane rozhřešení, že Bůh na hříchy zapomene a člověk už za ty hříchy nebude souzený.
Ty tady píšeš v rozporu s tím, co se v ŘKC učí, že po smrti budeš souzený za celý svůj život. Proto se tě na to ptám. Kdybys normálně psal to, co se učí v ŘKC a co zná každý římský katolík na provní dobrou a nepsal tvoje výmysly v rozporu s ŘKC učením, o kterých jsem nikdy neslyšel, nebudu se tě ptát.
Žádný z lidí dosud žijících svůj pozemský život si ještě nevyslechl Boží rozsudek na sebou.
Soud začal od Božího domu. V našem čase už dávno, před dvaceti stoletími. A výsledek Božího soudu byl zaznamenaný v knize zjevení. A rozsudek nad svým životem hříšníka a svým stavem zná obrovské množství lidí. Ať už z písma, nebo přímo od Boha.
To je jen tvoje utopie, tvoje hereze.
Pro tebe je to utopie, hereze.
Ale jednou přijde čas a dozvíš se rozsudek nad svým životem i ty. A přeji ti, aby to bylo co nejdřív. Včas. Dřív, než přijde Smrt. Abys zbytečně nežil v iluzích, utopiích a pomatení herezemi.
Je užitečné pro hříšníka dozvědět se výsledek Božího soudu nad svým životem. A je to užitečné vědět to co nejdřív. Je lepší, když se to člověk dozví v mládí, může se podle toho zařídit. Ve stáří je už trochu pozdě, ale než přijde Smrt, ještě porád není absolutně pozdě.
Zajíci se počítají až po honu. Ani ty zatím ještě nemáš "odtroubeno".
Já už mám Stando dávno odtroubeno. Bylo tolik zajíců, a tak velkých, že nebylo potřeba v honu na zajíce pokračovat. I kdyby se v honu pokračovalo jak chtělo dlouho, jiný výsledek honu už by nebyl. Bylo potřeba hon ukončit, terminovat, pohřbít.
Na našem posmrtném Božím soudu Bůh posoudí celý náš prožitý život - výsledkem tohoto soudu bude buď ospravedlnění, nebo odsouzení.
A na otázku jsi zase neodpověděl. Nevadí, to už rozumím, že odpovědět nechceš, když neodpovíš ani poosmé.
Stando, určitě posoudí, dočkáš se.
Toník |
]
Re: Spravedlivý soud a trest - co je k tomu potřeba (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Čtvrtek, 24. březen 2022 @ 09:45:36 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Soud začal od Božího domu. V našem čase už dávno, před dvaceti stoletími.
A velkým omylem vykladačů bylo a je, že si hned do začátku tohoto soudu nesmyslně naprojektovali rozsudky nad životem. Rozsudky budou, to ano, ale ne na začátku ani v průběhu Soudu, ale až na jeho konci, a jenom u těch co Soudu propadli.
- Jan 5, 24 [biblenet.cz]Amen, amen, pravím vám, kdo slyší mé slovo a věří tomu, který mě poslal, má život věčný a nepodléhá soudu, ale přešel již ze smrti do života.
Začátek (ustanovení) soudu od Božího domu má jiný důvod.
Klíč ke správnému pochopení je zde:
- Zjevení Janovo 6, 10 [biblenet.cz]-11A křičeli velikým hlasem: „Kdy už, Pane svatý a věrný, vykonáš soud a za naši krev potrestáš ty, kdo bydlí na zemi?“
- Tu jim všem bylo dáno bílé roucho a bylo jim řečeno, aby měli strpení ještě krátký čas, dokud jejich počet nedoplní spoluslužebníci a bratří, kteří budou zabiti jako oni.
|
]
Re: Spravedlivý soud a trest - co je k tomu potřeba (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pátek, 25. březen 2022 @ 06:35:41 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ |
To je možné, Myslivče. Neznám, vykladače neřeším.
Kdo to dělá, že projektuje rozsudky do začátku soudu?
- Jan 5, 24 [biblenet.cz] [biblenet.cz]Amen, amen, pravím vám, kdo slyší mé slovo a věří tomu, který mě poslal, má život věčný a nepodléhá soudu, ale přešel již ze smrti do života.
Souhlasím.
To píšu i Oku. Soud je vždy s těmi, kteří podléhají soudu. Soudu podléhají hříšníci - lháři, zloději, násilníci, cizoložníci, bezbožníci, ... Nabo například depresivní modlář, který ztratil svůj život démonům a jehož život byl na konci. Podlehl soudu a rozsudek byl jasný.
Nevinní či omilostnění nemají na soudu co dělat. Leda že by byli na soudu jako přísedící, že by tam byli spolu se soudcem.
Hezký den Cizinec |
]
Re: Spravedlivý soud a trest - co je k tomu potřeba (Skóre: 1) Vložil: Vota v Pátek, 25. březen 2022 @ 07:55:17 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | >>Soud je vždy s těmi, kteří podléhají soudu. Soudu podléhají hříšníci - lháři, zloději, násilníci, cizoložníci, bezbožníci, ... Nabo například depresivní modlář, který ztratil svůj život démonům a jehož život byl na konci. Podlehl soudu a rozsudek byl jasný.
Nevinní či omilostnění nemají na soudu co dělat. Leda že by byli na soudu jako přísedící, že by tam byli spolu se soudcem.<<
Aneb zase dobrá konina Cizince :))) Všichni lidé bez výjimky podléhají Soudci, Jeho soudu. Všichni do jednoho. I Vy, Cizinče, také i mysliveček. Bez výjimky. Nevinný jako vinný, spravedlivý i nespravedlivý, dobroděj i zloděj, zachránce i vrah. |
]
]
Re: Cizinec a jeho kontroverze, kdo a kdo a kdo to je? (Skóre: 1) Vložil: oko v Sobota, 26. březen 2022 @ 08:40:29 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | (2 Kor 5,10) Neboť my všichni se musíme objevit před
soudnou stolicí Kristovou, aby každý přijal odplatu za to, co vykonal v
těle, ať už to bylo dobré nebo zlé.
|
]
U Soudu se VŠEM vyměřuje trest i náhrada. (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Neděle, 27. březen 2022 @ 11:44:22 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Neboť my všichni se musíme objevit před soudnou stolicí Kristovou, aby každý přijal odplatu za to, co vykonal v těle, ať už to bylo dobré nebo zlé.
Neboť my všichni (spasení i nespasení) se musíme objevit před soudnou stolicí Kristovou, aby každý přijal odplatu (trest, odměna, náhrada) za to, co vykonal v těle (v pozemském životě), ať už to bylo dobré nebo zlé.
|
]
Re: Spravedlivý soud a trest - co je k tomu potřeba (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Středa, 30. březen 2022 @ 18:53:26 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ |
Ahoj Stando.
Píšeš tu:
Soud neznamená automaticky jen odsouzení za viny, soud může být také ospravedlňující - takový soud, který člověka prohlásí za nevinného, za hodného přijetí do nebe.
Toník |
]
|
|
|
|