Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Edita.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 7, článků celkem: 16938, komentáře < 7 dní: 256, komentářů celkem: 446851, adminů: 60, uživatelů: 5282  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 144 návštěvník(ů)
a 1 uživatel(ů) online:

cizinec

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
124500103
přístupů od 17. 10. 2001

Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Spravedlivý soud a trest - co je k tomu potřeba (Skóre: 1)
Vložil: Myslivec v Čtvrtek, 17. březen 2022 @ 08:47:25 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)

..." Soud hříšníka - modláře, modloslužebníka, vraha, smilníka, kouzelníka, lháře, chamtivce, opilce, hulváta, lupiče - ten nutně předjímá odsouzení souzeného. O vině není pochyb. "...

Toto přesně je popisem lotra na kříži po Kristově pravici; O vině není pochyb (a sám lotr toto uznává) - přesto i zde zapůsobila Boží milost a jeho hříchy smyl Kristus svojí krví.  
Na lotrově posmrtném soudu mu jeho hříchy už nikdo nepřipomene k jeho tíži.

Přesně tak Oko, až na ten ocásek. Co je zahlazené je zapomenuté. Takže žádná tíže se nekoná u lotra, který v nebi již lotrem není. Lotrem byl do božího odpuštění na zemi, po božím odpuštění je v nebi zahlazeno i to, že lotrem kdy vůbec byl. Jak by to vypadalo, kdyby ho v nebi označovali- "hele, to je ten lotr." :-))))



Nebudou nám tedy počítány k tíži.
Boží milost už nám vyvážila tíhu takových hříchů.

Boží milost nic nevyvažuje, boží milost zahlazuje způsobem jako by se nikdy nic nestalo a obnovuje původní stav svatosti porušený hříchem.


Ale účet ze svého života musí i tak Bohu vydat úplně každý z lidí.
Jednoduchý účet s dvěma sloupci: Má dáti - dal....

Velmi špatné a kontroverzní přirovnání. Pokud chceš používat účetnickou terminologii, tak ten kdo v tomto případě za "účty" platí, je Kristus. A zaplatil za celý hotel. Někteří z ubytovaných však Jeho platbu odmítnuli, a jiní chtějí zaplatit ze svého. Jejich měna však není v nebi ničím krytá a je proto neplatná. Nemají čím zaplatit ani na zemi, ani na nebi. Proto je nějaké předkládání účtů nesmyslné, a znovu upozorňuji, že skládání počtu Bohu a předkládání účtu není to samé.


| Nadřazený

Re: Spravedlivý soud a trest - co je k tomu potřeba (Skóre: 1)
Vložil: Myslivec v Čtvrtek, 17. březen 2022 @ 09:44:45 CET
(O uživateli | Poslat zprávu)
Kdybych měl plnou jistotu, že do smrti už nezhřeším, mohl bych už nyní s jistotou tvrdit, že budu po smrti spasený.

Oko, jistotu že jsi spasený nemůžeš nikdy mít ze sebe, ale můžeš ji mít v Kristu. Přenes VÍROU to těžiště své nejistoty na jistotu spásy v Kristu.

Ale protože v sobě tuto plnou jistotu pochopitelně nemám, hovořím ohledně své věčné spásy o radostné naději....

Vidíš jak uvažuješ Oko. TY nemáš jistotu v SOBĚ!! A odkdy je jistota spásy v lidech? Není v Tobě, nikdy ani nebyla a nebude. Je v Kristu a mostem k jistotě spásy v Kristu je VÍRA.


Ještě jednou si přečti ten verš o naději.

(Ř 8,24)
Neboť naše spása je předmětem naděje; vidíme-li to, v co doufáme, pak už v to nedoufáme: jak bychom mohli v to, co vidíme, ještě doufat?

Píše se v něm že, SPÁSA je předmětem NADĚJE. Takže napřed spása, a pak se spása stává předmětem naděje. 
Tys Oko smysl otočil naruby, tedy napřed naděje a pak spása. Chováš naději kvůli tvé nejistotě spásy! Příčinou tvé naděje je NEJISTOTA! 
Proč nemáš naději v JISTOTĚ Krista?

Apoštolové se však baví o viditelné (jisté) spáse ve kterou pro její zřejmost netřeba již ani doufat. Baví se o spáse jako o hotové záležitosti, a tato jistá (tutová) spása je předmětem naděje.

V božím slově se o naději píše v souvislosti se spasenými lidmi, kteří své spasení přijali ve VÍŘE v Krista ve kterém mají všechny JISTOTY. A hlavní proud naděje směřuje k budoucímu nebeskému životu s Bohem. 
Co je oproti tomu ta tvá naděje kvůli tvé nejistotě spásy..
Můžeš věřit ve slabost vlastní pro kterou padneš, anebo můžeš VĚŘIT v sílu Krista který tak jako ty padnout nemůže a padnout ti nedovolí.


| Nadřazený

Re: Spravedlivý soud a trest - co je k tomu potřeba (Skóre: 1)
Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pátek, 18. březen 2022 @ 07:58:11 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/

Toto přesně je popisem lotra na kříži po Kristově pravici; O vině není pochyb (a sám lotr toto uznává) - přesto i zde zapůsobila Boží milost a jeho hříchy smyl Kristus svojí krví.  
Na lotrově posmrtném soudu mu jeho hříchy už nikdo nepřipomene k jeho tíži.

  Co by Stando dělal na soudu člověk, který dostal milost?

  Stando, ten, kdo dostal milost, nejde na soud. Proto taky Pán Ježíš neříká: Ještě dnes budeš se mnou na soudu. 

  Ani v lidském právu, když člověk dostane milost od prezidenta, nejde na soud. I policie ho přestane vyšetřovat. Zmizí obžaloba. Není za co soudit. Právě o tom je milost.


Na Kristově soudné stolici po naší smrti těla bude vždycky posuzován celý náš život. Úplně u každého člověka.
Všechno dobré i zlé, co jsme za života vykonali.
Však hříchy, které jsme sice za života spáchali, ale ze kterých jsme také už učinili pokání a byly nám už pro Kristovy zásluhy odpuštěny - ty jako by se ani nikdy nestaly. Nebudou nám tedy počítány k tíži.

  Proto asi píšeš o korouhvičkách a chytrých horákyních?

  Tak bude posuzován celý váš život, včetně skutků, které ti byly odpuštěny, nebo ty skutky nebudou posuzovány?



Ale účet ze svého života musí i tak Bohu vydat úplně každý z lidí.

  To určitě, Stando.

  Jen člověk, který žije život s Bohem, nemusí s vydáním účtu svého života čekat na Smrt. A ani člověk, který žije bez Boha a Boha si nahrazuje někým, kdo mu dává "svobodu" hřešit, hříchy dovoluje, schvaluje, umožňuje a souhlasí s nimi, tak ani ten nemusí čekat na Smrt aby Bohu vydal účet svého života.


Kdybych měl plnou jistotu, že do smrti už nezhřeším, mohl bych už nyní s jistotou tvrdit, že budu po smrti spasený.

  Římskokatolické nápady chápu. Jsou falešné, lživé, Stando.

  Jestli nebudeš spasený za života a svůj soud se dozvíš až po smrti, bude pak pozdě. Pro tebe pozdě. Ale zase bude čas na lítost. Hodně velkou lítost.


  Na otázku, co jsem ti dával, odpovíš?



| Nadřazený

Stránka vygenerována za: 0.40 sekundy